logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Ondřej „Ondřej“ Mikmek

BydlištěOlomouc
Registracepřed 8.4 rok.
Poslední aktivitapřed 21.9 měs.
Komentářů u článků8
Pozitivních komentářů u článků5
Negativních komentářů u článků0

Poslední blogy

Posledních 50 komentářů

10
Ondřej
16. 9. 2020, 13:24
Geländewagen z devadesátek a hledání nadčasovosti

Když jsem jako "manažer" dostal po 9ti letech služby pobídku abych si pořídil nový služební vůz bylo mi naznačeno abych zamířil do autosalonu ŠKODA apod. Vzal jsem rozum do hrsti a místo klasiky v podobě ovce v "dýzlu" jsem za méně peněz pořídil W463 300TD ročník 1997. Cena byla nižší než základní Octavie. A já si to auto i přes jeho mnoho much nemůžu vynachválit. Máme stejnou barvu. Zvuk nekonečna v podobě posledního pořádného dieselu od MB mě každý den naplňuje jistotou, že to byla dobrá volba. I přesto rozumím, že 90% lidí nechápe v jaké jezdím krabici a proč. Jako správná venkovská lopata si v ní často připadám nepatřičně, ale neměl jsem a asi už nebudu mít lepší služebák. V terénu kam občas musím je to pohodový dříč a uzávěrky a redukci jsem musel použít snad jen jednou. To auto prostě jede a jede. A co mě ještě hřeje u srdce je mimo praktičnosti, která je mimochodem ve finále lepší než jsem myslel, jeho původ. Tedy nadneseně z části RakouskoUherský.. :-)

1
Ondřej
31. 8. 2020, 10:36
BMW M1: Zcela neitalský italský supersport

Ono k tomu není moc co dodávat. M1 není sice můj nejoblíbenější M model, ale krásná je. A podle mě od Andyho druhý nejhezčí ARTCAR z těch co jsem zatím viděl. Takže i za mě díky za článek.

1
Ondřej
7. 2. 2019, 10:00
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Četl jsi vůbec co jsem napsal. Neuvedl jsem žádnou zem ani západ. Jen Prahu o které tvrdím a tvrdit budu, že je to úplně samostatné kapitola. Nevím z čeho usuzuješ, že si stěžuji. Jen konstatuji holá fakta. A jestli jsi to nepochopil nevadí mi to a jsme spokojený tam kde jsem. Nevím, jak můžeš vědět, kde jsem byl a nebyl, žil a nežil. Ale evidentně si typický český všeználek. Já jen popsal situaci a můj názor. Evidentně máš jiný, a to akceptuji. Tvůj tón a způsob jakým jej podáváš už nikoli.

0
Ondřej
6. 2. 2019, 13:11
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Kecáme a lamentujeme nad něčím co nezměníme. Jediný důvod proč se jich neprodá víc je samozřejmě ekonomická situace populace. Drtivá většina z nás si nemůže dovolit aspoň trochu zajímavé nové auto. A absolutní většina z nás si nemůže dovolit druhé nové auto od rodiny. Takže u mě to dopadlo tak, že jsem hromadil "bezcenné" veterány (už jich zbylo jen pár slovy tři :-D). Upřímně bych si hrozně přál koupit nové auto, ale musím si přiznat, že na něj nemám a dlouho mít nebudu. A věřte mi, že se můj svět nehroutí. Jednou si třeba nějaký vysněný sporťák koupím. Ony se budou vyrábět pořád nebojte. Ale nečekám, že to bude do doby než mi děti opustí hnízdo. A to je druhá věc k té ekonomice. Měl jsem na výběr, kdybych neměl rodinu, bydlení apod jistě bych si to auto dovolit mohl, ale já si vybral to podle mě správné. V jiných státech to možná jde, tedy bydlení/rodina/nová auta. U nás (a zase se bavím mimo bublinu na P) ne.

Vím, že to tu padlo mnohokrát, ale je to zřejmé a podle mě je to jediný důvod neprodejů těchto šikmoček u nás.

3
Ondřej
28. 2. 2018, 09:09
Mazda MX-5 RF 2.0 G-160 versus Toyota GT86: Dvě gejši a umění juda

Všechno dobré jen ty fabriková kola na Toyotě to je ostuda. Je to přesně ten styl co na mě působí lacině a na takové auto nevhodně. To samé platí pro zadní partii u Toyoty, kdy styl světel z tuningové éry minulých let a obří dvojité koncovky výfuku a plast kolem nich působí zase cirkusácky a benzínkově. Jinak je to ale ze všech jiných pohledů krásné auto. Mazda na obrázcích vypadá taky dobře, ale trošku ji vytýkám výšku a trochu mi připomíná japonského sumečka co dostal po čumáku i ocasu a trošinku se nafoukl. Ale jinak se mi líbí její design asi stejně jako u GT86. Výše uvedené neduhy přičítám specifické nátuře obyvatel země jejich původu. :-)

1
Ondřej
13. 2. 2018, 14:51
8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

Jo jo růčo skládaná M5 už se pomalinku dostává dost mimo dosah obyčejných smrtelníků. Ta měla dno tak cca 8 let zpět. Jednu jsem tehdy pořídil za 75 000,- Komplet sice ne topovka, ale dneska nemyslitelné. Hlavně jich zbytečně moc padlo jen kvůli swapu motoru do jiného BMW.

0
Ondřej
19. 1. 2018, 08:43
Mercedes Benz 190E 2.3-16: Z nebe mi mává Ayrton Senna

Samozřejmě souhlasím v každém řádku. M3 už je pro obyč smrtelníky pryč. Ono u té 190ky stačí pár nenáročných úprav a dost se naturelu M3 e30 přiblíží. MB to auto směřoval trochu jinak, proto má pro mě úplně nepochopitelně nivelaci, dost tichý výfuk, obrovský volant, ne moc sportovní sedačky, těžká kola atd... Stačí pár maličkostí nahradit popřípadě vyhodit a najednou se auto změní k nepoznání...zase vlastní zkušenost...

0
Ondřej
18. 1. 2018, 12:29
Mercedes Benz 190E 2.3-16: Z nebe mi mává Ayrton Senna

Pořád opakuji, že je trochu nefér srovnávat tohle auto s M3 E30, ale už tak zůstane navždycky. V přímém srovnání dostane Mercedes co se výkonů týče na frak. Ale to je jen ta první povrchní záležitost. Pokud by se tím člověk opravdu zabýval a měl přímou zkušenost s oběma auty zjistí, že si možná jsou malinko podobná, ale v konečném důsledku odlišná. Z mého pohledu a to se znovu opakuji má MB jednu zásadní chybu a handicap oproti M3. Tím je celkový motormanagement a absence čtyřklapky. Kdyby nebyl v tomto případě MB tak konzervativní a nebál se stejně jako BMW použít BOSCH Motronic a "závodní" čtyřklapku troufnu si říct, že by bylo srovnávání jiné. Ale nese to víc důvodů a dnes už s tím nic neuděláme. I tak je podle mě 190 16V jeden z nejpovedenějších počinů MB té doby. Mluvím z vlastní zkušenosti. O.