Kuba „Blaazen“ Blaazen
| Bydliště | Praha |
|---|---|
| Registrace | před 11.0 rok. |
| Poslední aktivita | před 16.9 měs. |
| Komentářů u článků | 17 |
| Pozitivních komentářů u článků | 2 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
Co jsem míval Favorita a Feldu na dlouhé přesuny na dálnici tak koukám na maximálení rychlost a zrychlení (jak z 0-100, tak i na pružné. První abych nepřekážel kamionům a mohl je i předjíždět, druhé abych se bezpečně dostal do křižovatky a předjel co nejrychleji, tedy nejbezpečněji.
Ty nálepky se jménama dětí se prý dávají taky aby ty děti měli k tomu autu nějaký vzath, případně poznali že je tohle auto jejich.
I když to TT má jen upravenej podvozek z Golfu, tak třeba když jsem to protahoval v pohoří Harz, tak to bylo celkem i zábavné, dát S režim a auto drží a drží - věřím že třeba v Miatě by to bylo lepší, nicméně pro nás nezávodníky i tak super zážitek.
Goldies: Reagoval jsem na barvu TT - naše červená mi k němu sedne líp :-) Ale UFO Civic je vzhledově stejně zajímavej jako to Audi.
Jen pro úpřesnění, verze V50 neni, je jen S40II. Mám V50 T5 AWD, na převážení skříněk to neni, kufr je opravdu malý na plnohodnotné kombi je dost nízký, ale třeba sekačku a věci na 3 dny pro rodinu se vejdou.

Měl jsi to zkusit. V50 je vevnitř užší než Focus, tak působí stísněne, ale normální lidi tam převážím v pohodě, na délku je tam místa na tuhle kategorii dostatek. Jen má malý kufr, nenměla konkurovat V70 no.
Já měl classic 900 dvě, s jeden 5. dvéř s 8v motorem, turbo a pak SPG/Aero, to už 16v, třídvířko a jezdit se s tím rychle dalo - na dálnici to bylo skvělý auto, řekl bych že na to to bylo stavěný, ve 140 zapnout tempomat, 2500 otáček když jsi chtěl předjet, tak plyn, sekundu než zabralo turbíčko a kopanec.... když jsi na to šlápl, tak hrabali kola i na trojku.
Díly nejsou problém, 900 se vyrobilo k milionu, spousty jich jezdí, jen se blbě sháněli takový ty kravinky/detaily do nejvyšších verzí (Aero).
Spínačka byla umístěná takto kvuli bezpečnosti - při nárazu a deformaci (u starších modelů) bývalo dost zranění klíčkem v zapalování. Současně to fungovalo jako zamykání řadičky.
V čem jsou ty Roztyly lepší ? Tady je hned pumpa, KFC a srazy tam dělá i Honda klub. V OC se hned neprojedeš, tady jo.
Tedy to koukám,že si na starou 900 vzpomněli. SPG reimport z USA jsem měl, na dlouhý cesty vskutku parádní - tempomat, klimatizace, skvělý výhled, ukazatel přeřazení, dobrý výkon (měl jsme ji lehce vytuněnou)- 130 se jelo na 2000 otáček, kožený sedačky. Sice se sedí trochu jako na židli a třeba po 300-400km cestě už člověk cítil záda. Jo a když jsem na to šlápl třeba na autobahnu tak mi trochu řval výfuk, ale to byl 3". Opravdu vyjímečné a netradiční auto - dost úzké, přední sklo před obličejem, skvělý rejd, přístupný a veliký kufr, turbokopanec s celkem velikou prodlevou.... jednou si jej zase pořídím.



