. „Testeuros“ .
Bydliště | Bruntál |
---|---|
Registrace | před 8.8 rok. |
Poslední aktivita | před 2.8 měs. |
Příspěvků ve fóru | 11 |
Komentářů u článků | 72 |
Pozitivních komentářů u článků | 17 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
Testeuros
08. 9. 2024, 12:58 0Náhodou se dá jednou za čas sehnat 1.8T v manuálu do či okolo sta tisíc. Jako třeba tahle.
https://auto.bazos.cz/inzerat/190243619/audi-a4-cabrio-18-t.php
Testeuros
08. 9. 2024, 12:58 0Divím se rozhodnutí se vyhnout klasické volbě ala 3-er (i když tady je pravda, že to bude v hodně... specifickém stavu), A4 (no, tady asi nic jiného než B6ka nebude možností), nebo CLK (i když tam je otázkou, kdy jsem naposledy viděl pěkné CLKáčko v kabriu), neboť jsem sám měl po prodeji osmdesátky stejné dilema. Nakonec jsem sehnal A4ku s 1.8T pod sto tisíc. Je pravda, že jich moc pod sto tisíc (krom šestiválcových TDI) nebývá, ale třeba teď je na prodej jedna za devadesát tisíc. A vypadá jako kousek, který není skládačka vícero aut (jen nevím, jestli má automat, nebo manuál, ale tak za zkoušku v podobě telefonátu nic nedá). A pokud chce skutečně uspokojit své masochistické chouty a trvá na automatu (narozdíl od jednoho z nejlepších manuálů, co jsem za těch pár let řízení různých verglů zažil), tak je zde i správná úlitba masochismu - variátor. :D
https://auto.bazos.cz/inzerat/190243619/audi-a4-cabrio-18-t.php
O to víc se divím tomu, že je zde uvedený Eos, kterému jsem se vyhýbal jak čert kříži. Nabídka motorů žádná sláva, nebylo jich moc vyrobeno (z toho pramenící problémy shánění dílů), komplikovaný mechanismus střechy (kde prostřední skleněná část funguje dokonce jako střešní okno). Přitom to je auto, které dle mého mohlo krásně fungovat jako ultimátní kupé-kabriolet.
A teď vážně - ať si našetří dalších 15-50 tisíc a může vybírat z mnohem zajímavější selekce. Jmenovitě právě šestiválce u B6kového kabria, kde nebude mít problém najít skutečně slušný kousek s automatem. Ta auta se pohybují na svém cenovém dně, přitom jich bylo vyrobeno hodně (minimálně ve srovnání s osmdesátkou, nebo již zmíněným Eosem) a je stále z čeho vybírat. Jako třeba tenhle kousek, který se sice trochu vzdaluje cenové hladině, ale dokonale popisuje pointu tohoto odstavce - nekupovat nejlevnější kousky, když fakt pěkná auta jsou jen o něco málo na koupi dražší. Při pozdějších pokusech o uvedení do lepšího stavu mi dotyčný poděkuje.
https://auto.bazos.cz/inzerat/190418701/audi-a4-cabrio-24-v6-automat.php
Testeuros
27. 8. 2022, 00:14 7Mám to takhle na dvojkové Fabii. S autem se za celý rok najezdí pod deset tisíc. Do toho je už garáž plná zbytečností (a druhé sady kol, co mám na A4). Prostě kombinace nákladů a místa. Věřím tomu, že u některých to bude i to, že mají "o starost méně".
Testeuros
17. 8. 2022, 10:37 4Thingo v nějaké veselé barvě a se stahovací částí střechy. Jednoduché, levné a s minimem úprav (nějaká pěkná kola za nějaké ty drobné + třeba lízatko, co jsem viděl na jednom kousku) může jít o sakra stylovku, přitom rozumně provozovatelnou.
Testeuros
09. 7. 2022, 20:51 0Jistě, to chápu. V tom případě tedy zkusit sehnat 6N2 Polo se stahovací části střechy. Nějakou dobu zpět jsem viděl pěknou 1.4 za třicet tisíc, takže to bude spíš jen o čekání než o drahotě.
Testeuros
04. 7. 2022, 20:50 3První generace Twinga by měla (přinejmenším) valnou většinu z toho splňovat.
Testeuros
14. 5. 2022, 23:11 0Takhle u mě jednou skončil vcelku pěkný exemplář svatého grálu českých silnic, byť tedy s 1.6 (ano, to už moc svatý grál není). Auto fungovalo dobře, nebyl s ním sebemenší problém. Pak jsem ho nechal 4-5 dní v garáži během ruských mrazů v roce 2021. Ráno mi přišel telefonát, že někomu z rodiny klekla baterka u auta na parkovišti u práce, tak jsem se zhostil klíčků k Ofci, otevřel garáž, nastartoval Ofci a... najednou kontrolka poukazující na absenci chladící kapaliny. Tak jsem to šel zkontrolovat a... ona tam fakt žádná nebyla. Jenže pod autem žádná louže, nebo náznaky úniku kapaliny nebyly, motor byl čistý a celkově to působilo jako skutečné ad absurdum. S autem jsem od té doby jezdil velmi sporadicky abych věděl kdy se tohle děje. No, od toho podivného zmizení chladící kapaliny nezmizela ani jednou (dokonce se na to podíval i jeden servis v okolí, žádná místa úniku se skutečně nenašla), ale stejně to nahlodalo mou důvěru v dané auto natolik, že šlo zase pryč do světa. Stávajícímu majiteli také chladicí kapalina neubývá, ani nezmizela někam do éteru.
Testeuros
04. 9. 2020, 16:56 0Hodně fajn jsou přihrádky pod volantem. Tím tuplem, když člověk jede s půjčeným autem, tak šup tam s doklady. Některé jsou dokonce použitelné na víc než jen doklady k autu.
U mojí osmdesátky jsou dvě věci, které stojí za zmínku. Vzhledem ke koncepci interiéru nemá auto žádný držáček nápojů. No, ne tak docela. V přihrádce spolujezdce jsou dva "držáčky" na krátké cesty.
Některé kousky měly zámek k odjištění střechy schovaný za sluneční clonou řidiče. A když jsme u té clony, tak je zde drobnost v podobě toho, že osvětlení u zrcátka na cloně reaguje na to, zda je skutečně zrcátko viditelné, nebo schované za plastem.
Testeuros
04. 9. 2020, 16:47 0Funguje to (i?) bez zapnutých světel a musím opravdu říct, že mě to neskutečně iritovalo.
Testeuros
09. 8. 2020, 19:18 4Ikonická teplákově modrá neboli barva, díky které už i tak nenápadné auto západně v davu. Ideální barva pro vozidlo na sledovačky, drogové dealery či cokoliv jiného, kde je pozornost okolí nevítáným jevem. Ideálně s lowcost poklicemi.
Jinak jakýkoliv modrý odstín na 80 Cabrio vypadá skvěle, tím tuplem Pelikan Blue Metallic. Taktéž přihazuju ještě jeden odstín, který se mi nepodařilo dohledat.
Testeuros
10. 3. 2020, 23:01 2Mám v konceptech připravený podobný článek a došel jsem k názoru, že je to pro mě zcela zbytečná věc. Vtip je v tom, že sice jde o takový zbytečný komfort, ale stále je to kapsle, která mě (naštěstí) odděluje od okolního světa a... to je něco, kvůli čemu si za tenhle luxus připlatím. ;)
Testeuros
05. 3. 2020, 14:18 0Stále si nedokážu představit člověka, co by dal 750+ tisíc za takhle malé auto v základu. Jasně, stále se bude prodávat ta stávající, ale tahle cenovka mi (díky elektřině) přijde hodně přestřelená.
Testeuros
30. 1. 2020, 19:08 0Apríl je tenhle rok brzo...
Testeuros
14. 1. 2020, 08:36 0Tyhle elektrické pětistovky byly právě pouze pro americký trh. Bavil jsem se o tom s člověkem, co jednu takovou (mrdku) má a s náklady na servis to opravdu není jen tak. Kvůli tomu, že to je podvozkově 500/Panda, tak to má s tím "výkonem" problém a nedivím se, že skončila se servisem přední nápravy za dvacet tisíc (no jo, když s tím jezdí ještě jako prase.. :D).
Upřímně? Když už ekoterorismus, tak si koupit Leaf, nebo Prius a ne tyhle malé krámy. Na druhou stranu se s tím dá ujet i delší vzdálenost, jen za tu dobu dokážu tu cestu sjet se svým Cabriem tam i zpátky... :D
Testeuros
12. 1. 2020, 15:00 0Ne tak rychle ohledně toho, že tuhle pojistku na ruční brzdu má jen Volvo. V 89/80 Cabriu/Cabrioletu (geeez, až moc možných označení na jedno auto :D) v případě (minimálně) elektricky stohovatelné střechy tam ta pojistka je taky a... popravdě mě i občas sere (co si budeme nalhávat). Na druhou stranu chápu proč tam je - aby nějakého blbouna nejapného nenapadlo stahovat/natahovat střechu při jízdě na neutrál při jízdě z kopce...
Testeuros
18. 10. 2019, 09:45 1A zatímco Felicia MTX Cabrio zůstává něco s elegancí napíchnuté kachny, Němci si pro sebe nechali daleko elegantnější a víc funkční verzi Felicie s plátěnou střechou - Blue Sky. Dokonce se ještě dnes prodávají za drobné oproti Cabriu...
Testeuros
28. 8. 2019, 14:10 0Měl jsem v rodině Ibizu ST a bylo to skvělé auto a na poměry malých kombíku vypadalo i vcelku dobře. Tohle, tohle je hnus velebnosti. Na druhou stranu to vypadá lépe než Kodiaq, ta invertovaná rakev vypadá vážně odpudivě.
Jen bych rád věděl - co vůbec na tom cílová skupina vidí? Když bych chtěl Škodovku, tak skočím po non-SUV modelu dle svých požadavků a peněz...
Testeuros
25. 8. 2019, 21:37 2Vzhledem k tomu, že má potvora již byla v komentářích zmíněná (děkuji za klid do duše), tak bych navrhnul jinou krásnou raritu - Renault R19 Cabriolet. Škoda, že jsem za poslední roky viděl tak... jeden kus, je to překrásné auto.
Testeuros
25. 8. 2019, 21:31 0...ach, já zapomněl ještě fotku se Sábinou. No jo, to je ta skleróza. :D
Testeuros
25. 8. 2019, 21:29 0"Vajíčko bez střechy" je krásné (no dobře, dokud se člověk nezaměří na převis o délce půlky rozvoru :D), ale daný kousek je skutečně stavebnice, kterou je potřeba dodělat a (bohužel) vzhledem k cenám některých dílů (pokud se podaří sehnat, což je třeba u mřížek utrpení hodno trestu smrti) se dokončení tohoto díla vyšplhá tak na 80k... a za to se už dají najít hezčí kousky. Ostatně rok zpět byla na prodej hodně pěkná 2.3 s automatem a Recaro za 65 tisíc...
A jako tečku nakonec...
Testeuros
30. 7. 2019, 14:41 0Ona je pravda, že kabrio s vícevrstvou střechou lze provozovat bez problémů i jako celoroční daily a výhody jsou zde zcela jasné i při zohlednění záporů, které jsou ve výsledku jen kapkou v moři kladů.
Testeuros
10. 3. 2019, 17:49 0R19 Cabrio v černé barvě a v pěkném stavu (jeden takový kousek mám v okolí) je hodně cool auto, které se ještě stává raritou.
Když už se taxy řeší podobné absurdnosti ala StreetKa - co Nissan Micra, nebo Colt v kabriu?
Testeuros
08. 3. 2019, 13:53 0Pár jsem jich (naneštěstí) viděl...
Testeuros
06. 3. 2019, 15:31 0No jo, to je tak, když to píšu rozespalý ráno a ještě k tomu na telefonu, který si s korekcí žije téměř vlastním životem.
Testeuros
06. 3. 2019, 11:48 -2Tohle je neskutečně ironické v době, kdy se na západě hledí na politickou korektnost jako na něco, co musí za všech okolností fungovat. Na druhou stranu kdyby byly tyto systému vypuštěny teď, v tuhle chvíli na silnici, možná by to dokázalo vyřešit jistou sociální problematiku, se kterou se "Czechia" potýká.
Testeuros
05. 3. 2019, 22:55 0Audi Cabriolet s 2.3 a automatem (klidně i bez něj, byť s ním jde o raritu) - za ty peníze má krásný kousek s charakterním motorem (a i nějakou tu výbavu) a i nějakou tou rezervou na možné úpravy či opravy. Není to sice brutální exkluzivka (73 tisíc kusů? Otázkou je, kolik z nich je v ČR - chce to sehnat nějaké statistiky), ale zase je to podle mě takový ideální průnik zajímavého auta (řekněte mi kdy jste naposledy viděli na silnici nějaký kousek?) auta na občasné ježdění (se slušnou výbavou ala klima a výhřev klidně i na podzim či zimu).
Testeuros
24. 2. 2019, 19:38 0A pak je zde tahle zrůdnost...
https://auto.bazos.cz/inzerat/99912866/Audi-80-cabrio-23-5V.php
Testeuros
22. 2. 2019, 10:50 0Jakožto představitel potenciální cílové skupiny (sice mám řidičák, ale peníze cpu do auta namísto zbytečných pí...vinek) musím říct, že tohle je hnus velebnosti. Rychlost se dá popsat jako taková, že bych proklínal (a už i vytruboval, což je v mém případě dost velká vzácnost) idioty, co si tohle dobrovolně koupí.
PS: Jak se dívám na ten interiér tak se nemůžu ubránit pocitům, že ty sedačky připomínají "sedadlo" v autobuse - nepohodlné, s nulovou oporou a odérem spojeným se stereotypem stáleho návštěvníka úřadu práce, konkrétně hmotné nouze.
Testeuros
10. 2. 2019, 23:22 0Do Ostravy jezdím většinou sockou (pokud tedy někoho neodvážím, nebo pokud nejedu na brigádu) kvůli parkování (po celý rok je to pro mě katastrofa kvůli "geniálnímu" nápadu v podobě parkování pro rezidenty (do psího anusu, vždyť mají zastávky hned za rohem), což je vzhledem k mé nutnosti jezdit do centra obrovský problém). To je důvod proč jsem cestování autem v Ostravě vzdal pokud mě nějak tlačí čas (nejednou se hledání parkovacího místa zvrhlo v půlhodinové hledání). No... a v zimě kvůli všem těm posypovým sračkám. Na druhou stranu - i kdyby s tím nebyl problém, dokázal bych žít se svědomím, že jsem někde v Ostravě nechal kabrio, které víceméně čeká na útok nějakého závistivého kreténa?
Testeuros
15. 1. 2019, 19:28 0Tak časy, kdy A6 (cé-čtyřka neboli jedna z nejlepších voleb pokud dotyčný hledá nejen levnou čtyřkolku bez ohledu na věk) platila za blbuvzdorné auto jsou už dávno pryč. Hlavně v téhle cenové hladině jsou motorizace, které nejsou tak odolné jako v případě C5 (krom 2.7 a 2.5TDI), natož u C4 (tam asi nenajdete skutečně špatnou motorizací, ale stále platí nutnost údržby)... pak se není čemu divit (taky vliv stáří) že jdou dolů..
Testeuros
15. 1. 2019, 08:58 1Popravdě bych byl radši za klasicky střiženou střední třídu (a vlastně cokoliv, kde se SUV či crossovery nevyskytují) z několika důvodů. Mimo prvek subjektivity, kde zastávám názor, že tyhle věci vypadají ve většině případů přinejlepším odpudivě (vždyť jsem přeci konzerva...), skutečnost, že po stránce jízdních vlastností to v 90% případů (číslo jsem ještě záměrně snížil, aby se neřeklo, že jsem "předpojaté či zaujaté prase") nesplňuje to co to slibuje (takže je SUV/crossover pozérský segment?) tak i fakt, se kterým evidentně nikdo z "geniálních inženýrů" nepřemýšlel - prvek ohrožování jiných aut.
Vlastnil jsem dvě auta, z nichž obě byla po stránce výšky posedu pod průměrnou výškou. Když se za mým autem drželo SUV, tak to vypadalo tak, že mé oči i mozek doznají brzkého vypálení skrze LEDky či xenony, v "ideálním" případě obojím.
A jaké je řešení? Koupit si tu pozérskou a useless krabici na chůdách taky, nebo si nechat vypalovat mozek. :D
Testeuros
10. 1. 2019, 11:32 0Holandsko a Nizozemsko nabízí popravdě dost zajímavých aut pod cenou. Škoda je jen v tom, že některé kusy (minimálně u 89) tomu odpovídají.
Testeuros
29. 12. 2018, 02:08 0Awww...mělo jít o odpověď pod příspěvek od Tesarose/Tesara (či jak se to sakra skloňuje :D)
Testeuros
29. 12. 2018, 02:08 0Jop, 4C Spider se stále prodává (no, začíná na dvou milionech, ale prodávat se prodává).
Testeuros
03. 12. 2018, 13:43 0Co takový Renault Wind? Sice trpí tím, že má poněkud zvláštní vzhled a interiér je kombinace Twinga a nějaké té Dacie, ale ve výsledku by to mohlo být zajímavého a levné auto.
Jinak jak jsou na tom po stránce servisu Opel Speedster/Lotus Elise, popřípadě Opel GT? Myslím si, že by mohlo jít o zajímavá (každé svým způsobem) auta s cenou, která se dá ještě tolerovat.
Testeuros
22. 11. 2018, 09:08 0Připadám si jako barbar, že jsem tam nechal tu "vyjímku."
Stále nezapomínejme na to, že tohle nebude budoucnost většiny z nás, je to jej pohádková utopie, která má na svět daleko větší doba než stávající či starší automobily.
Testeuros
22. 11. 2018, 09:07 0V tuhle chvíli s vyjímkou menší komplikovanosti elektromobilu (kde to plně kompenzují všechna ta elektronická hejblata a cena baterií) tomu tak opravdu je, že právě jen a pouze tyto dva aspekty se dají brát jako výhodné (byť stále jen subjektivně). O ekoterorismu nemůže být řeč (*kašel* tepelné elektrárny *kašel*), dojezdu ve většině případů také (existují i výjimky, ale opět na natankování plné nádrže za pár minut to nemá), o ceně radši ani nemluvě (kde to sice snižují náklady na provoz, ale kdo ví, jak se k tomu bude, když příchod daně na elektromobily bude jen otázkou času - pochybuju, že se na tomhle stát nebude chtít ve větším množství "přiživit").
Testeuros
08. 11. 2018, 14:01 0S ním je to v tuhle chvíli dost ve hvězdách. Popravdě řečeno se projekt potýká s problémy ohledně pohonné jednotky, jestli se nepletu.
Testeuros
07. 11. 2018, 07:59 0Z mé zkušenosti v podobě Cabrio a Recara můžu říct, že to skutečně není žádný problém. :)
Na druhou stranu to spíš působí poněkud divně, když něco takového má anatomy.
Testeuros
29. 10. 2018, 22:20 0Paradoxně můj "výkřik moderny" neboli také Audi 89 má (naštěstí) možnost separátního výběru mlhových světel (ne, že bych někdy mlhovky za dobu vlastnictví použil...). Skutečnou otázkou zůstává, proč je to také první auto, se kterým jsem se s touto ergonomicky vyladěnou věcí setkal.
Testeuros
29. 10. 2018, 22:17 0Pro mě takovýto ikonický moment bylo setkání s kamionem, u kterého jsem si myslel, že měl dálková světla. Tak jsem na něj bliknul s myšlenkou toho, že má skutečně dálková světla... a pak jenom přišla oslňující záře z přídě jeho kolosu. :D
Testeuros
29. 10. 2018, 22:13 0Bohužel. Přitom samotné standartní nárazníky bez naznačeného splitteru vypadají dobře, dle mého názoru dokonce i lépe. Strašlivá škoda, že většina kousků už má ten se splitterem. Tu změnu výfuku z toho "nafťáckého" i chápu, protože opravdu nezapadá do designu zádě tak dobře jako vzpřímení bratříčci. Jen... proč zrovna ten z V6? Člověk čeká vrchol tehdejší motorové palety a namísto toho se ozve "jen rotačka." :D
Testeuros
28. 10. 2018, 21:07 0Je opravdu příhodné, že právě někteří majitele nafťáků si na své auto dají koncovku výfuku z jiného provedení. Příkladem za všechny budiž předchozí majitel mého zeleného mazlíka, který začal s výfukem a skončil u celého V6 alike vzhledu. :D
Testeuros
26. 10. 2018, 14:31 1A tímhle se pro mě svět v prdel obrátil. Když už i klasický "obyčejný" Golf v kabrioletu je nahrazen něčím takovým, tak je mi z toho trendu opravdu špatně.
Možná si říkáte, že mi to může být jedno, když se k cílovce rozhodně řadit nechci, ale pak se budu muset na takové zrůdnosti (totéž platí pro Nissan Juke a podobné obludy) koukat v provozu. A to ještě další podobné věci přijdou...
Testeuros
21. 10. 2018, 01:58 0Jo, včera jsem krásnou, lehce upravenou E34 viděl (a hlavně slyšel) - krása. Zato kousek, který jsem na začátku týdne viděl v Ostravě, ze kterého šla namísto kouře kouřová clona působil jako auto skutečně zdevastováno tím, že majitel je prasák a nechá takové auto trpět... otevřené víčko nádrže to dávalo (mimo jiné) jasně najevo. :c
A ano, taky nejsem ten, co by měl bawory rád... ale když je to starší a zachovalý kousek (jako sousedova E30 Cabrio a E38), tak jsou to krásná auta.
Testeuros
10. 9. 2018, 14:05 0A hlavně je to skvělé autíčko do města (zkušenosti s Pandou), obzvláště režim City (daleko silnější posilovač, díky kterému lze točit volantem i jedním prstem) je setsakramentsky skvělá věc.
Sice výbava nic moc (dost tomu přispíval fakt, že šlo o kus blízko "již od", přičemž devadesátá léta a značnou jednoduchost vozu připomíná i to, že v základu vůz neměl otáčkoměr - v roce 2004 pro mě nepředstavitelná věc), ale ono to upřímně ani nevadí, když to autíčko má tolik charakteru, že se mi dokonce i líbí.
Testeuros
09. 9. 2018, 12:20 2"V Pandě například vůbec není na otáčkoměru červené pole..."
Pokud ten otáčkoměr vůbec má... :D
Testeuros
18. 8. 2018, 12:30 0Cesta okolo patnácti kilometrů (okolo kvůli výjezdu z dvou lokalit), naneštěstí skrze ty (dnes) nejvíc rozkopané úseky Ostravy. A i přestože tudy nejezdím tak dlouho, tak mi to docela zevšednilo (no, s výjimkou toho klučiny, co si řekl, že dostane své kolo pod kola mého dopravního prostředku) v mém daily autě. Na druhou stranu je fajn nemít strach o to, jestli se (ne)najde nějaký hajzl, který by si chtěl na střeše vybít zlost.
Nejhorší na tom všem je vlastně to, že začátkem studia budu muset jezdit do centra - parkování krom placená parkoviště nulové, ještě k tomu v okolí mé cílové destinace zatracené R/A (parkoviště pro rezidenty). Už jen to je důvod, proč jsem cestování po Ostravě vzdal (minimálně dokud daná fakulta nepřijde s parkovištěm pro studenty, přičemž toho se asi nedočkám), jinak mám jízdu po městě (obzvlášť v Cabriu) docela i rád.
Testeuros
02. 3. 2018, 13:29 0Přiznám se, že se mi myšlenka elektrifikace staršího vozu (ideálně s původním pohonným ústrojí po či blízko smrti) dost zamlouvá. A když vezmeme v potaz ekoterorismus, který můžeme ve světě vidět, tak to dostává smysl... a bohužel to dřív či později (počítejme to na desetiletí) bude nutnost, jak udržet starší vůz při životě.