načítám data...

Testeuros

JménoDalibor Chrásta
BydlištěKarviná
Registracepřed 2.8 rok.
Poslední aktivitapřed 1.9 hod.
Příspěvků ve fóru8
Komentářů u článků42
Pozitivních komentářů u článků10
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Student s poněkud absurdním vkusem na podmotorovaná vozidla, velice krabicoid-like vkusem a s velice občasnou aktivitou na tomto portálu...

Poslední blogy

Bylo nebyla jedna Ibiza...

11. října 2018, 22:30 18 komentářů

…aneb příběh o tom, jakou radost (a čáru přes rozpočet) může poskytnout naprosto nezajímavé auto.

Studentova kritika aneb ponechání automobilu osudu

29. října 2018, 23:00 15 komentářů

Přiznám se, že tato myšlenka mi již nějaký ten pátek vrtá hlavou. A přitom jde o něco, s čím se dozajista většina z vás setkala – opuštěné auto.


Posledních 50 komentářů

Testeuros
15. ledna 2019, 19:28
0
Prémiové kombi za 100 tisíc. Je to dobrý nápad?

Tak časy, kdy A6 (cé-čtyřka neboli jedna z nejlepších voleb pokud dotyčný hledá nejen levnou čtyřkolku bez ohledu na věk) platila za blbuvzdorné auto jsou už dávno pryč. Hlavně v téhle cenové hladině jsou motorizace, které nejsou tak odolné jako v případě C5 (krom 2.7 a 2.5TDI), natož u C4 (tam asi nenajdete skutečně špatnou motorizací, ale stále platí nutnost údržby)... pak se není čemu divit (taky vliv stáří) že jdou dolů..

Testeuros
15. ledna 2019, 08:58
1
Střední třída jako ohrožený druh?

Popravdě bych byl radši za klasicky střiženou střední třídu (a vlastně cokoliv, kde se SUV či crossovery nevyskytují) z několika důvodů. Mimo prvek subjektivity, kde zastávám názor, že tyhle věci vypadají ve většině případů přinejlepším odpudivě (vždyť jsem přeci konzerva...), skutečnost, že po stránce jízdních vlastností to v 90% případů (číslo jsem ještě záměrně snížil, aby se neřeklo, že jsem "předpojaté či zaujaté prase") nesplňuje to co to slibuje (takže je SUV/crossover pozérský segment?) tak i fakt, se kterým evidentně nikdo z "geniálních inženýrů" nepřemýšlel - prvek ohrožování jiných aut.
Vlastnil jsem dvě auta, z nichž obě byla po stránce výšky posedu pod průměrnou výškou. Když se za mým autem drželo SUV, tak to vypadalo tak, že mé oči i mozek doznají brzkého vypálení skrze LEDky či xenony, v "ideálním" případě obojím.
A jaké je řešení? Koupit si tu pozérskou a useless krabici na chůdách taky, nebo si nechat vypalovat mozek. :D

Testeuros
10. ledna 2019, 11:32
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Holandsko a Nizozemsko nabízí popravdě dost zajímavých aut pod cenou. Škoda je jen v tom, že některé kusy (minimálně u 89) tomu odpovídají.

Testeuros
29. prosince 2018, 02:08
0
Pět konceptů, které bych rád viděl ve výrobě

Awww...mělo jít o odpověď pod příspěvek od Tesarose/Tesara (či jak se to sakra skloňuje :D)

Testeuros
29. prosince 2018, 02:08
0
Pět konceptů, které bych rád viděl ve výrobě

Jop, 4C Spider se stále prodává (no, začíná na dvou milionech, ale prodávat se prodává).

Testeuros
03. prosince 2018, 13:43
0
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Co takový Renault Wind? Sice trpí tím, že má poněkud zvláštní vzhled a interiér je kombinace Twinga a nějaké té Dacie, ale ve výsledku by to mohlo být zajímavého a levné auto.

Jinak jak jsou na tom po stránce servisu Opel Speedster/Lotus Elise, popřípadě Opel GT? Myslím si, že by mohlo jít o zajímavá (každé svým způsobem) auta s cenou, která se dá ještě tolerovat.

Testeuros
22. listopadu 2018, 09:08
0
Nový Mustang na elektřinu má skvělé zrychlení, ale zklame dojezdem

Připadám si jako barbar, že jsem tam nechal tu "vyjímku."
Stále nezapomínejme na to, že tohle nebude budoucnost většiny z nás, je to jej pohádková utopie, která má na svět daleko větší doba než stávající či starší automobily.

Testeuros
22. listopadu 2018, 09:07
0
Nový Mustang na elektřinu má skvělé zrychlení, ale zklame dojezdem

V tuhle chvíli s vyjímkou menší komplikovanosti elektromobilu (kde to plně kompenzují všechna ta elektronická hejblata a cena baterií) tomu tak opravdu je, že právě jen a pouze tyto dva aspekty se dají brát jako výhodné (byť stále jen subjektivně). O ekoterorismu nemůže být řeč (*kašel* tepelné elektrárny *kašel*), dojezdu ve většině případů také (existují i výjimky, ale opět na natankování plné nádrže za pár minut to nemá), o ceně radši ani nemluvě (kde to sice snižují náklady na provoz, ale kdo ví, jak se k tomu bude, když příchod daně na elektromobily bude jen otázkou času - pochybuju, že se na tomhle stát nebude chtít ve větším množství "přiživit").

Testeuros
08. listopadu 2018, 14:01
0
Chiron je poslední Bugatti s šestnáctiválcem

S ním je to v tuhle chvíli dost ve hvězdách. Popravdě řečeno se projekt potýká s problémy ohledně pohonné jednotky, jestli se nepletu.

Testeuros
07. listopadu 2018, 07:59
0
Opel Corsa OPC: Doježděno, podtrženo, sečteno

Z mé zkušenosti v podobě Cabrio a Recara můžu říct, že to skutečně není žádný problém. :)
Na druhou stranu to spíš působí poněkud divně, když něco takového má anatomy.

Testeuros
29. října 2018, 22:20
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Paradoxně můj "výkřik moderny" neboli také Audi 89 má (naštěstí) možnost separátního výběru mlhových světel (ne, že bych někdy mlhovky za dobu vlastnictví použil...). Skutečnou otázkou zůstává, proč je to také první auto, se kterým jsem se s touto ergonomicky vyladěnou věcí setkal.

Testeuros
29. října 2018, 22:17
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Pro mě takovýto ikonický moment bylo setkání s kamionem, u kterého jsem si myslel, že měl dálková světla. Tak jsem na něj bliknul s myšlenkou toho, že má skutečně dálková světla... a pak jenom přišla oslňující záře z přídě jeho kolosu. :D

Testeuros
29. října 2018, 22:13
0
Posedlost kusem roury

Bohužel. Přitom samotné standartní nárazníky bez naznačeného splitteru vypadají dobře, dle mého názoru dokonce i lépe. Strašlivá škoda, že většina kousků už má ten se splitterem. Tu změnu výfuku z toho "nafťáckého" i chápu, protože opravdu nezapadá do designu zádě tak dobře jako vzpřímení bratříčci. Jen... proč zrovna ten z V6? Člověk čeká vrchol tehdejší motorové palety a namísto toho se ozve "jen rotačka." :D

Testeuros
28. října 2018, 21:07
0
Posedlost kusem roury

Je opravdu příhodné, že právě někteří majitele nafťáků si na své auto dají koncovku výfuku z jiného provedení. Příkladem za všechny budiž předchozí majitel mého zeleného mazlíka, který začal s výfukem a skončil u celého V6 alike vzhledu. :D

Testeuros
26. října 2018, 14:31
1
Volkswagen chystá kabrioverzi crossoveru T-Roc

A tímhle se pro mě svět v prdel obrátil. Když už i klasický "obyčejný" Golf v kabrioletu je nahrazen něčím takovým, tak je mi z toho trendu opravdu špatně.
Možná si říkáte, že mi to může být jedno, když se k cílovce rozhodně řadit nechci, ale pak se budu muset na takové zrůdnosti (totéž platí pro Nissan Juke a podobné obludy) koukat v provozu. A to ještě další podobné věci přijdou...

Testeuros
21. října 2018, 01:58
0
Ford Mustang GT Convertible: Kopni do tý bedny, ať panstvo nečeká!

Jo, včera jsem krásnou, lehce upravenou E34 viděl (a hlavně slyšel) - krása. Zato kousek, který jsem na začátku týdne viděl v Ostravě, ze kterého šla namísto kouře kouřová clona působil jako auto skutečně zdevastováno tím, že majitel je prasák a nechá takové auto trpět... otevřené víčko nádrže to dávalo (mimo jiné) jasně najevo. :c
A ano, taky nejsem ten, co by měl bawory rád... ale když je to starší a zachovalý kousek (jako sousedova E30 Cabrio a E38), tak jsou to krásná auta.

Testeuros
10. září 2018, 14:05
0
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

A hlavně je to skvělé autíčko do města (zkušenosti s Pandou), obzvláště režim City (daleko silnější posilovač, díky kterému lze točit volantem i jedním prstem) je setsakramentsky skvělá věc.
Sice výbava nic moc (dost tomu přispíval fakt, že šlo o kus blízko "již od", přičemž devadesátá léta a značnou jednoduchost vozu připomíná i to, že v základu vůz neměl otáčkoměr - v roce 2004 pro mě nepředstavitelná věc), ale ono to upřímně ani nevadí, když to autíčko má tolik charakteru, že se mi dokonce i líbí.

Testeuros
09. září 2018, 12:20
2
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

"V Pandě například vůbec není na otáčkoměru červené pole..."

Pokud ten otáčkoměr vůbec má... :D

Testeuros
18. srpna 2018, 12:30
0
Jak dlouho a jak daleko dojíždíte do práce?

Cesta okolo patnácti kilometrů (okolo kvůli výjezdu z dvou lokalit), naneštěstí skrze ty (dnes) nejvíc rozkopané úseky Ostravy. A i přestože tudy nejezdím tak dlouho, tak mi to docela zevšednilo (no, s výjimkou toho klučiny, co si řekl, že dostane své kolo pod kola mého dopravního prostředku) v mém daily autě. Na druhou stranu je fajn nemít strach o to, jestli se (ne)najde nějaký hajzl, který by si chtěl na střeše vybít zlost.
Nejhorší na tom všem je vlastně to, že začátkem studia budu muset jezdit do centra - parkování krom placená parkoviště nulové, ještě k tomu v okolí mé cílové destinace zatracené R/A (parkoviště pro rezidenty). Už jen to je důvod, proč jsem cestování po Ostravě vzdal (minimálně dokud daná fakulta nepřijde s parkovištěm pro studenty, přičemž toho se asi nedočkám), jinak mám jízdu po městě (obzvlášť v Cabriu) docela i rád.

Testeuros
02. března 2018, 13:29
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Přiznám se, že se mi myšlenka elektrifikace staršího vozu (ideálně s původním pohonným ústrojí po či blízko smrti) dost zamlouvá. A když vezmeme v potaz ekoterorismus, který můžeme ve světě vidět, tak to dostává smysl... a bohužel to dřív či později (počítejme to na desetiletí) bude nutnost, jak udržet starší vůz při životě.

Testeuros
12. února 2018, 11:46
0
8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

Už asi tak druhým rokem se snažím přemluvit svou iracionální stránku přemluvit ke koupi TTčka v roadsteru. Problém je v tom, že vždycky mi do toho skočí něco méně racionálního, staršího a s jistým cool efektem, co si chci zajistit (naštěstí se k tomu vždycky neodhodlám).
Docela přemýšlím, že v koupi na sezónu by Roadster mohl nahradit osmdesátkové kabrio, nad kterým slintám už hezkých pár let..

Testeuros
20. listopadu 2017, 12:10
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Když má Ibiza (6L) procházela servisem, měl jsem zapůjčenou Fóbii druhé generace s 1.4 TDI. Záměrně budu porovnávat svou Ibizu v původním stavu s touhle věcí..
Nepříjemný posez podobný výhledu z rozhledny (pro člověka zvyklý na nízký posez v rámci třídy jde o vskutku nepříjemnou situaci), brzdy bez jakéhokoliv rozumného dávkování (stačilo pohlédnout na brzdy a již jsem byl nalepen na čelním skle, u jiné Fóbie MK.II jsem se s tím také setkal, byť v daleko menší míře), náklony podobné lodi (na tomhle jsem se shodli s majitelkou Fóbie, která dříve vlastnila nejen moji Ibizu, ale i Ibizu ST), "poněkud" nižší účinek světel (zase abych si zachoval objektivitu - Ibiza ST ho měla srovnatelně mizerný) a spojka, která svým chodem připomíná jistou animovanou houbu žijící v ananasu (průměr dvou Fóbií). A výbava? I má stará Ibiza, zakoupena jako skladovka, má lepší výbavu nežli obě zmíněné Fóbie.

Na druhou stranu motorizace nebyla zrovna nejhorší, jen si dovolím tvrdit, že sám bych si jí do Fóbie nevybral. Ale to pak vyvstává otázka, jaký motor bych si vybral (1.2 12V je už u těchto aut přidušená, 1.4 je sice odolná, ale neskutečně líná, TDI do takového auta nedává příliš smysl (i přesto tahle kombinace do jisté míry funguje)...
Tohle je asi ten problém, co mě na (nejen) Škodovkách štve - nedostatek slušných motorů u modernějších modelů.

Testeuros
15. října 2017, 21:57
0
Škoda Karoq: Udělá z Čechů milovníky SUV?

Při stavu českých silnic si to dokážu představit velice dobře, proč si někteří zakoupí tohle...

Testeuros
15. října 2017, 11:35
0
Škoda Karoq: Udělá z Čechů milovníky SUV?

Alespoň to vypadá líp než ta obluda na kolečkách zvaná Kodiaq... jinak musím říct, že meh, prostě další SUV..

Testeuros
12. října 2017, 16:15
0
Nissan postavil GT-R ovládané gamepadem

Vše už tady bylo aneb Saab řízený joystickem..

Testeuros
06. října 2017, 13:22
1
Nová Toyota Century je venku. Císař a bossové Jakuzy se už jistě těší

Kráska, ostatně jak tomu bylo u Century vždycky. Ovšem musím uznat, že u této nové generace mi chybí kousek "'nenucenosti" po designové stránce (byť ono to je víceméně jedno, protože budu rád už jen za vyzkoušení Century) a absence dvanáctiválce (tentokrát kvůli prestiži a jedinečnosti modelu, která v těchto kruzích hraje větší prioritu) . Pokud pominu můj subjektivní názor pp stránce designu (a svůj rozpočet), tak jde o vskutku úžasné dílo, které bych i měl jednou rád v garáži...nebo snad předchozí generaci?

Testeuros
03. října 2017, 20:49
1
Alfa Romeo Stelvio a rekord Nürburgringu – nevodí nás někdo za nos?

Já spíše na tomhle nerozumím jedné věci - šílenství kvůli časům na okruhu. Chápal bych tento přístup u aut, která jsou na takovéto hrátky stavěné...ale SUV? Nejsem si jistý, zda-li je nutno dělat kvůli jednomu okruhu takovéto...podvody.

Testeuros
28. dubna 2017, 15:39
0
Yeti je mrtev, ať žije Karoq

Ah...Karoq. Autokorekce na mobilu...ta pekelná věc.

Testeuros
28. dubna 2017, 15:38
4
Yeti je mrtev, ať žije Karoq

Budu zcela upřímný - po stránce designu mi Karol přijde v porovnání s Yetim jako krok zpátky. Zatímco Yeti bylo (nejen) po stránce designu (obzvláště původní provedení bez implantované Kabaňovské přídě) dost zajímavé auto na poměry škodovky, Karoq mi přijde jen jako další bezduché es-ú-vé.

Testeuros
14. března 2017, 10:46
1
Zakázané ovoce VW aneb co Němci Čechům nenabídli

Ehm...do prvního (novodobého) Superbu se 2.8 V6 montovala..

Testeuros
19. října 2016, 20:04
0
Automobily vládců východu aneb exotická monstra pro vyvolené

Abych byl upřímný...musím říct, že Century Royal mi přijde designově naprosto zprzněná v porovnání s originálem (nezáleží na tom, jestli myslím první nebo druhou generaci, obě se mi neskutečně líbí).
Hmmm...neměl by někdo v řadách Century? Rád bych viděl poznatky z vlastnictví a provozování něčeho tak skvostného..

Testeuros
12. září 2016, 10:22
0
Autíčkář se ptá: Látka, nebo kůže?

Tak ono stačí málo, třeba decentní barevná kombinace a i casual sedadla mohou vypadat k světu, dokonalým příkladem budiž A4 B5, kde jsem nejednou málem slintal nad rudým či modrým čalouněním, které vypadalo nejen na svou dobu neskutečně dobře díky své decentnosti.

Testeuros
12. září 2016, 10:12
1
Autíčkář se ptá: Látka, nebo kůže?

No jo, psaní na mobilu, tam i v průběhu věty ztratíš nit. ;)

Testeuros
12. září 2016, 07:41
0
Autíčkář se ptá: Látka, nebo kůže?

Rozhodně kůže z jednoho prostého důvodu - pohodlí a známka luxusu. Proč? Za prvé, kůže jako taková mi přijde v autě jakožto znak luxusu (a mnohdy také i ukázka toho, že první majitel se rozhodně nebál příplácet), přičemž u mnohých mnou vyhledáváných automobilů tato posedlost dospěla do úrovně "kůže nebo nic" (zjevně kvůli tomu, že hledání "kožených orgánů" na "cé-čtverkovou á-šestku" se rovná řadě dnů posezených za monitorem již jen za účelem naleznutí nějakého toho inzerátu novějšího než rok 200X).
Posledním důvodem je vzhled - ruku v ruce s bílou (a nečistitelnou) kůží přichází také nadčasovost, která s tímto i přichází. Interiér dvacet let staré A6 může při údržbě, která není provedena stylem "šetřím, kde se dá", vypadá dle mého názoru mnohonásobně lépe nežli "casual" textil, který zase pro změnu vypadá ve většině případů v zachovalejším stavu (holt zde je ta údržba o něčem jiném, no) ..

Testeuros
06. června 2016, 15:23
0
Autíčkářův lov: Originalita za každou cenu

V porovnání s tímto výtvorem je i Multipla krásná (já vím, ta byla navrhována hlavně z funkčního hlediska...)

Testeuros
26. května 2016, 13:31
1
BMW i8 konečně v opravdových barvách

Ale stále si myslím, že tomu vozu nejvíce sluší stříbrná...dodává jí to na nadčasovosti a...tak trochu svým vzhledem prezentuje moderní DeLorean...tedy s výjimkou toho, že má na svou dobu moderní technologie...

Testeuros
15. dubna 2016, 13:16
0
Porsche 911: Klasické, nebo upravené?

http://www.imcdb.org/i005496.jpg

Bohužel obrázek se mi u předchozí zprávy nenahrál..

Testeuros
15. dubna 2016, 13:16
0
Porsche 911: Klasické, nebo upravené?

Mně samotnému by udělala radost téměř kterákoliv pre-996 neunelf, mít však na výběr tak běž váhání beru 964 v provedení Speedster, které je dle mého názoru snad nejhezčí 911 v historii, kombinace nízké siluety, klasických tvarů 964 a černé barvy činí z tohoto auto něco, na co bych se dokázal hodiny dívat.

Testeuros
02. dubna 2016, 20:35
0
Autíčkář se ptá: Jaké auto se vám líbí (a stydíte se za to)

Byť sám se k tomuto vkusu přidávám - první fóbia combi mi svým designem zádě připomíná pokus naroubovat kruh na hatchback... ale taky zde hraje roli fakt, že kombíky jsou pro mne naprosté pasé, to už bych radši dotáhnul dom Roomstera s 1.2 HTP...brrr.

Testeuros
02. dubna 2016, 14:06
0
Apríl v podání automobilek

Ten Fiat 5000 mi připadá jako narážka na Pandu přestavěnou Clarksonem na limuzínu - náhoda?

http://kickasstrips.com/wp-content/uploads/2013/07/i091993.jpg

Testeuros
01. dubna 2016, 11:29
0
Evropská unie zvažuje zákaz okruhového ježdění a nejen to!

...ten pocit, když si až teď povšimnete, že jde o Apríl...ovšem vzhledem ke "všehoschopnosti" poslů EU i uvěřitelný :D

Testeuros
01. dubna 2016, 11:24
1
Evropská unie zvažuje zákaz okruhového ježdění a nejen to!

Individua z EU by se měli nejdřív podívat, kde jsou emise o poznání vyšší - letecká doprava. Proč nezakročí právě zde...když už máj někomu ničit život nesmyslnými limitacemi?

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW 2009
Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW

2009 rok výroby
158 koní výkon
1 798 ccm objem

Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley 1981
Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley

1981 rok výroby
190 koní výkon
5 700 ccm objem

Lincoln MK 8  1993
Lincoln MK 8

1993 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Chevrolet Caprice  1991
Chevrolet Caprice

1991 rok výroby
170 koní výkon
5 000 ccm objem

Škoda Felicia Combi 1.6 1996
Škoda Felicia Combi 1.6

1996 rok výroby
75 koní výkon
1 598 ccm objem