načítám data...

Jsou všechna moderní auta vyměklá? Aneb na co jsem přišel při testování BMW 340i

30. července 2017, 07:22 22 komentářů Vavris Vavrisovic Editorial

„...jenže ty moderní káry, to už není ono.... to už jsou jen takové vozíčky pro ženské nacpané elektronikou, nic pro řidiče..." pravil Pepa do pléna... Já ti teda nevím, Pepo.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Jak to bylo kdysi lepší, jak jsou nová auta mizerná a ta stará poctivá a jak můžeme brečet s hlavou v dlaních nad tou dnešní produkcí, to je téma, které se táhne jako červená nit snad od doby, co samonosná karoserie začala nahrazovat páteřový rám. Koneckonců, mnoho z vás, našich čtenářů, tento názor sdílí a také jako redakce jsme toto téma v různých článcích a editorialech už několikrát nakousli. Sic často v roli protiváhy petrolheadskému mainstreamu a hasičů negativních emocí nad novými věcmi, které na nás automobilky (k nechuti tradicionalistů) chrlí… No a dnes se to ponese v podobném duchu, jen to okousáme zase z trochu jiné strany.

V redakci všichni bez rozdílu milujeme staré plesnivé vehikly (snad jen Matěj v zahořklém úšklebku nad svou chromou Alfou je více a více nenávidí – sorryjako, kolego), zároveň však nelámeme slepě hůl nad těmi novými. A tak se vás v minulosti Vojta snažil přesvědčit, že  nová auta nejsou všechna stejná nebo že za vzpomínky na staré dobré časy je z velké části zodpovědná přirozená selekce nudných, nezajímavých a špatných aut. V jednom ohledu ale obhajoba současné produkce pravidelně selhává. Jak inženýři dělají stále větší pokroky na poli bezpečnosti a nejrůznějších elektronických vychytávek a jak lidstvo přirozeně leniví, ztrácejí nová auta takovou tu starosvětskou bezprostřednost a intenzitu. Staromilec to shrne jednou větou – jsou uhlazenější a vyměklejší. V rámci běžné produkce to je jistě žádoucí, protože BFU se chce přepravovat a nějaká bezprostřednost je mu putna.

s tím, jak rostou výkony a schopnosti se často vytrácí strojová intenzita starých aut…

Krom toho  intenzivní řidičský zážitek  s sebou často nese různé zvuky a vibrace, o které se nikdo normální neprosí. Ale existují kategorie jako hot hatch, sporťák, roadster nebo sportovní sedan – a tam přece jen může někdo oprávněně brečet, že zážitek z řízení už nemá ty koule jako kdysi. Nová auta to vyvažují rychlostí, výkonem nebo velmi schopnými podvozky a rozhodně umí být zábavná do té míry, že jsou celkově lepší než jejich předchůdci. Leč s tím, jak rostou výkony a schopnosti, jak se rozšiřuje čím dál více lepivé obutí a jak jsou všechny technologie sofistikovanější a dokonalejší, se často vytrácí ta strojová intenzita starých aut… ten nehmatatelný duch osmdesátek nebo devadesátek, který sice nemá jiného přínosu než dráždění smyslů, ale je příjemný, když zrovna jedete pro radost (a většinou stejně tak nepříjemný, když chcete jen trávit čas v soukromé přepravní kapsli z bodu A do bodu B). Je to zkrátka taková ta plechovost, úroveň vnímání rychlosti a jiné drobné projevy nedokonalosti auta, které se v praxi projevují především tak, že jízda ve starém autě působí pro nadšence určitým způsobem zábavně, i když třeba jde o hrozný krám.

Já se však před pár týdny přesvědčil, že se ještě pořád vyrábějí vozy, které umí být lepší než jejich předchůdci zcela komplexně. I v té nezachytitelné auře útočící na pilotovy smysly. Je velice vtipné, že ono přibližovadlo pochází z dílen automobilky, která to poslední roky schytává od petrolheadů a tradicionalistů snad nejvíce ze všech – BMW. A je ještě vtipnější, že vyoutovaným autem se naopak stala internetová legenda a jedno z největších pozitivních klišé – BMW 330Ci E46. Už ze slov kolegů, kteří měli BMW 340i M Performance půjčené přede mnou, jsem tušil, že se mi bude velmi líbit. Na specifikaci novinářského auta si dal totiž importér skutečně záležet. Nejvýkonnější ‚civilní‘ jednotku – třílitrový šestiválec s turbem – spřáhl s manuální převodovkou, pod podběhy se ukryl tužší pasivní M-podvozek, mezi zadními koly kouzlil diferenciál s omezenou svorností a třešničkou na dortu byl výfuk s aktivními klapkami. Zkrátka úchvatná kombinace. To si přímo říkalo o připomenutí si té dokonalé E46, nad kterou všichni básní. Předpoklad? Nové auto se mi celkově bude líbit víc, ale konečný dojem se ponese v tradičním duchu. Tedy něco jako – 340i sice je o 10 % méně intenzivní, ale přidala 30 % schopností, rychlosti a použitelnosti. Takhle to při srovnání staré vs. nové dopadá velice často.

Ach, jak jsem se mýlil. Když jsem viděl Kubu a jeho naleštěnou černou krasavici, úplně jsem zjihnul. E46 je pořád moc hezké auto. Zajeli jsme na jeden opuštěný pruh asfaltu, aby mohly vzniknout nějaké fotky, a já v duchu přemítal, jaké to asi bude, až si vyměníme klíčky a po delší době si opět sednu do 330i. V E46 mám najetou celkem slušnou porci kilometrů a po paměti jsem tušil, že 340i na tom zážitkově vůbec není zle, ale přímé přesednutí často odhalí rozdíly, které zmizely kdesi v nenávratnu kvůli chabé paměti, nebo které zamaskuje mocný baryton přeplňované řadové šestky v novém BMW.

Konečně nastala ta chvíle a sedám do 330Ci. První dojem? Některé věci se zkrátka nemění, a přestože je mezi oběma BMW rozdíl skoro 20 let, není ani nejmenších pochyb, že tady se setkal děda a vnuk. Nastavení sedadla, tlačítka na volantu, páčka stěračů, rozložení budíků nebo typický bavorácký chod řadící páky…  To vše majitel E46 po přesednutí do horké novinky důvěrně pozná. A kupodivu taky projev motoru. I přes úplně jinou konstrukci, způsob plnění a rozdíl 130 koní podávají obě jednotky svůj temperament velmi podobným stylem (samozřejmě je novinka za každých okolností mohutně silnější).

Je to 340i, která více křičí, dává více cítit rychlost, mnohem razantněji akceleruje i brzdí 

Takže jedeme a já se těším na těch 10 % staromilské intenzity a bezprostřednosti. Na těch 10 % nekompromisů, které nám chybí v nových, uhlazených a vyměklých autech. Vyjíždíme z města, dostáváme se do kopců, pořád čekám, kdy se projeví ta větší syrovost a mechaničnost staršího auta a…  nic…  330Ci E46, ačkoli je v tehdejší nejvyšší civilní specifikaci (tedy stejně jako 340i) s M-podvozkem, M-paketem a všemi těmito věcmi, je ležérnějším a civilnějším autem z naší dvojice. Má sice lepší cit v řízení a netrpí prodlevami při práci s plynem, ale když dojedeme ke Kubovi domů, nemám ani nejmenších pochyb o tom, kterým autem chci jet dál. 330Ci je pořád skvělá, má i po 15 letech a skoro dvou stech tisísích kilometrech ten sametový motor, který všichni milují, a také vskutku delikátní podvozek, který náramně skvěle žehlí běžné nerovnosti a přitom zůstává tuhý, když to potřebujete. Jenže oproti 340i M-performance působí nějak nepřipraveně. Je to 340i, která více křičí, dává více cítit rychlost, mnohem razantněji akceleruje i brzdí a díky magické skříňce mezi zadními koly také mnohem ochotněji vykouzlí v zatáčce tu nekorektní opičárnu, kterou máme všichni tak rádi… Zkrátka, jako řidič nadšenec jej pravděpodobně budete chtít řídit raději než starou bavorskou ikonu cestovně-sportovních sedanů a kupé. Nejen proto, že je rychlejší a schopnější, ale především proto, že budete mít větší husí kůži a pocit té nehmatatelné ‚duše auta‘. 

Takže to jde. Jsem si docela jist, že kdybych měl větší pátrací možnosti, našel bych i další podobné případy. Teď se jen strašně těším, až mi zase někdo bude valit do hlavy, jak jsou ta dnešní auta hrozná nebo jak BMW zahazuje tradice a vyrábí jen komerční krámy pro blbečky… Více už brzy v klasickém testu.
 

Za fotky děkujeme Alešovi – https://www.facebook.com/AlesKanakPhoto/?fref=ts

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Související články

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

GanGreen
30. července 2017, 08:20
2

Nechtel bych 340 z jednoho prostyho duvodu, a to jsou ty dva sneci pod kapotou... Nemuzu si pomoc, u benzinovejch motoru je to pro me vec, ktera je tam proste navic... Muze to auto bejt treba k posrani zazracny ale benzinovy turbo by mi nesmelo prez prah ikdybych na nej mel... A jestli nekdy takovym autem budu jezdit, tak to bude z nutnosti ale urcite ne ze bych po necem takovym zatouzil... Nerikam ze novy auta jsou spatny a ty stary byly dobry... Me proste sere ten moderni turbo-boom a je smutny ze atmo. 6ka je vymirajici druh...

reagovat
hh
hh
30. července 2017, 18:21
0

340i nema dve turba, ma jedno twinscroll..

GanGreen
31. července 2017, 10:03
0

přísahal bych že jsem četl biturbo, diky za upozornění, pro mě v tom neni rozdíl jestli jedno nebo dvě ;) názor mi to nemění...

Vavris Vavrisovic
31. července 2017, 18:13
0

Přísahal bys správně. Já zas přemýšlel nad kdoví čím a napsal tam krávovinu, kterou jsem pak opravil... a to jsem myslel, že si toho nidko nevšimne :D

GanGreen
01. srpna 2017, 08:30
0

tak nejsem uplně blbej, diky :D asi jsem to přečetl chvilku po zveřejnění no...

krab
30. července 2017, 09:04
1

Skvělý článek ráno k snídani Vavrisi :-D Asi nejzajímavější čtení tu na autíčkáři od ježdění s S2000...
Tahle setkání, nové versus staré, jsou vždycky fakt inspirativní věcí. Výsledek je často jasný, spíš nad čím já se zamýšlím je to kolik subjektivně příjemných vlastností najdeš na starém autě v perfektním stavu oproti tomu novému. A pak to přepočítat i na peníze, protože poměr cena / výkon / zážitek je často drtivé vítězství pro staré auto. Zatímco 330i E46 si dovolit můžeme, novou 340 M performance už jen málokdo z nás. Mimochodem zajímalo by mně kolik tahle specifikace stojí a specielně vtipný by bylo srovnání se základní M4. Totiž vsadím se, že už ten cenový rozdíl mezi nevybavenou M4 a takto vybavenou 340i bude malý.

PS: pro GanGreen: přeplňovanej třílitr BMW twinturbo, už i v starší verzi N54 225kw je úžasný motor. Neměj strach, že to kazí zážitek z jízdy v BMW. Je ale technicky složitější, má vysokotlaké vstřikovače atd.. servisně je náročnější a ve sportovně střižené karosérii ( trojka, Z4 apod.) bych teda taky spíš chtěl N52 , přesně tu aplikaci co je v Z4 3.0Si Coupe, to je vážně skvělý motor. Těch posledních 1500 otáček mezi 5500-7000 jsou natolik boží, že bych já osobně oželel ten zátah v nízkých u twinturba. To čím jezdí Vavris, je ale zase generačně dál, asi to jezdí zase líp. Taky by mě tohle zajímalo. Ideálně v jedničce 140i ...

reagovat
Vavris Vavrisovic
30. července 2017, 09:10
0

Díky. Ještě jsem se nedostal k podrobnému zkoumání ceníku, ale měla by stát okolo 1,5 milionu. Takže skutečně docela blízko M3. Ale už jsem od dvou lidí slyšel, že 340i M-performance jim přijde lepší, než aktuální M3...

No a cena/výkon je samozřejmě u ojetiny vždycky lepší. U nového se zkrátka platí za to, že je nové :)

GanGreen
31. července 2017, 10:08
0

Krabe já rád věřim že ten motor je skvělej, ale mě to přesvědčit asi nedokáže... pro mě je tam to turbo vážně navíc, teoreticky zdroj problémů... a pokud má někdo problém že atmosfery nejdou od nízkejch otáček, tak já mám zas problém že u turba neni taková ta správná atmosferická gradace výkonu... každej má rád něco, jeden vdolky, druhej holky...

krab
31. července 2017, 10:28
2

GanGreen: no ono, když přečteš tu mojí glossu o těch motorech, nakonec vidíš, že u mě taky atmosferická verze vítězí. Nicméně zrovna to twinturbo, ne ten moderní twinscroll turbo má kamarád v 335i ( to modré v "testu" asi před měsícem) a nemůže si to vynachválit. A mě se to taky líbilo...

Ve vlastních autech taky žádné turbo nemám a myslím si, že asi ani do budoucna mít nebudu. Takže asi se v tom shodujem. Částečně je to možná nostalgie, ale částečně je to zkrátka holá pravda, že dobrý atmosferický motor má charakter, mění zajímavěji zvuk s otáčkami, výkon se líp dávkuje a od určitých otáček se mu klidně i změní komplet charakteristika pokud má proměnné časování ventilů například..

další velkou zajímavostí je, když Vavris píše : slýchávám názor že 340i v určitých ohledech předčí i M3! Nemám důvod tomu nevěřit, ale současně to vytváří lehce dojem zděšení nad tím, kam se M3 posouvá v hierarchii značky. To je asi téma na celý sloupek...

Před dvaceti lety to bylo jasné: 330i E46 byla nejdražší normální trojka a pak byla M3. Ty automobily byly ovšem tak odlišné, že jakákoliv podobnost není dohledatelná. M3 má všechno jinak, všechno technicky přepracované k jinému účelu ježdění. U řady E90 to tak platí taky. M3 má dokonale jiný motor, nápravy, má dokonce karbonovou střechu atd... zkrátka od 335i se liší přímo dramaticky.

A jestli dnes lze porovnávat 340i s doplňky s M3 a vůbec uvažovat o tom, že koupí "civilní" 340i se samosvorem dosáhnu de-faktu zážitku z jízdy rovnému či snad lepšímu než M3, to je dost šok. Ono to možná bude téma pro Vavrise a ten test 340i na který se nesmírně těším. Protože já s ní nejezdil, zatímco už se mi povedlo jezdit s M3 předchozích dvou generací, ale s aktuální generací zkušenost vůbec nemám.

GanGreen
31. července 2017, 10:44
0

Ano ano, pochopil jsem že u tebe atmo. taky vede, ale zároveň jsi začal obhajovat to turbo že je to skvělej motor, a na to jsem reagoval.

Jem rád ža tvuj nazor na motory a vyhýbání se turbu, částečně nostalgie je to určitě, ale proč nebýt nostalgickej, když tě to v životě niják neomezuje že?

Kam se posouvá M3 v hierarchii značky je opravdu k zamyšlení, ale k zamyšlení je i to kam se vubec sune celá značka BMW, je mi z toho tak něják celkově smutno...
Přijde mi že aktuální M3 je něco jako GTI u WV Golf IV... prostě to bude jen další stupeň výbavy... jinak to nebude o nic moc lepší než třeba právě 340i s M doplňky...

krab
31. července 2017, 11:28
1

Kam se to posouvá u M modelů? No ono to asi není zas taková hrůza jak se to zdá... Nakonec všechny modely M byly vždy hlavně silniční auta. Paradoxně pro mnoho lidí bude překvapením, že i pohodlná na dlouhé cestování. Byl to takový "showcase" toho co automobilka dokáže udělat. Základ byl ale odlišný, výrazně přepracovaný motor a jiný podvozek, často i výrazně změněná karoserie oproti běžnému modelu. A ono to pořád platí.

Když kouknu na BMW stránky, vidím že 340i v M paketu vyjde na 1.46 mega v spořeji vybavené, ale naprosto dostačující verzi. Mimochodem, příplatkový samosvor jsem v konfigurátoru nenašel, jen adaptivní M podvozek... Má zdánlivě stejný R6 3.0 , ale tím asi podobnost s M3 v zásadě končí. M3 má rovněž 3l R6, ale 317kw , to sakra rozdíl. Cena 2.11 mega, pokud si za nic nepřiplácím.
teoreticky může existovat malá mezera mezi nesmyslně, plně vybavenou 340i a holou M3 , v praxi to asi bude pořád těch ca 0.6 mega. Bude mě hodně zajímat kolik stojí nakonfigurovaná testovací 340i v Autíčkáři :-D

No a není překvapením, že nejlepší poměr cena/výkon představuje M2 o 270kw za 1.63 mega, v podstatě bych asi nepotřeboval ani další výbavu.

Skoro abych si zavolal do BMW... "Dear BMW , půjčte mi vybavenou 340i / M2 a M3 já seženu další dva testovací jezdce a za měsíc vám řekneme, který z těchto výrobků je pro konzumenta ten nejzajímavější" :-D

Vavris Vavrisovic
31. července 2017, 18:21
0

Krab: S hierarchií M3 se myslím nic neděje. Spíš to vypadá, že ji udělali trochu moc divokou a ve výsledku to je asi trochu kontraproduktivní.

GanGreen: S tím turbem to je složitější. Mi v principu příjdou turbomotory pro auta na denní ježdění fajn. Nebo mi minimálně nijak nevadí. V autě pro běžnou přepravu je ten dostupný výkon i v nízkých otáčkách věc, kterou jsem ochoten vyměnit za horší reakci na plyn. Přece jenom, při rutinních přesunech člověk nijak extra nezávodí. U ryzích sporťáků, ale taky preferuju jednoznačně atmosféru. Samozřejmě, jsou dobré a špatné turbomotory. Tenhle třílitr v 340i je jednoznačně dobrý a už jsem to psal i v článku - projevem není nikterak vzdálen klasické řadové šestce... Turbo sice přiznává (znatelným lagem), ale vršek má o kus ostřejší, než stará M54... Navíc když nepotřebuješ decimovat okolní provoz, jezdíš za 7,5... 7,5 !!!! Věř, že kdybys v tom autě strávil týden jako já, chceš ho v den odevzdání zamknout do garáže a nikdy ho nevrátit a nějaké turbo pod kapotou bude ta poslední věc, kterou bys řešil :-)

krab
31. července 2017, 19:54
0

To je snad téma pro samotnej editorial samo o sobě :-D ... myslím to nevracení půjčených aut. Tím že nejsme profíci, novináři, tak si myslím, to vnímáme trochu jinak a sice jsem zatím stále všechna auta vrátil, ale mám pocit, že přijde den a......

Záleží co si půjčuješ. Paradoxně bych se snad cítil víc v bezpečí, když mi půjčí Landyho za 2 mega jako s ním asi před měsícem přijel k nám do kanceláře "big boss" Matěj a nebo tvé BMW 340i :-D Tam je to prostě jasný.... nemáš na to i když si vezmeš tužku a papír a dvě hodiny budeš intenzivně počítat jak to udělat... U těch ojetin, co si beru s oblibou já, je to daleko nevděčnější. Tam už se to totiž dá nějak vymyslet, když tě to auto chytne. A to musím přiznat, se nejednou už stalo. Zatím jsem neodolal, ale myslím, že den kdy na konci blogu napíšu "...a mimochodem tohle auto už na prodej není, protože je moje" se blíží :)

Ku
Kunkanen
30. července 2017, 10:19
-3

Jediná E46, která z dnešního pohledu stojí za řeč je M3.

reagovat
riderhenry
30. července 2017, 11:35
1

Super čtení, jenom mě zase štve, že v tom srovnání dědy a vnuka není ještě ten prostřední článek v podobě E90 :) Protože by mi to pomohlo vyřešit dilema (zatím spíš virtuální :D ), jestli má smysl vůbec uvažovat o novější 3er, nebo zůstat ve vodách E9x a koukat po 335i nebo M3 starší generace...

Z pohledu ojetin (jestli se za ten cca rok moc nezměnilo) už začíná být E90 oproti E46 dost zajímavá, protože minimálně Němci si lepší E46 (typicky tedy 330i/ci) dost cení a dostávají se na cenovou hladinu novějšího modelu.

reagovat
AnGeor
30. července 2017, 16:07
0

Ještě by měl autor napsat čím se podle něj liší dobrá auta od těch skvělých. Pro mě to je citlivější řízení a lepší odezva na plyn ;) protože jinak můžeme všichni jezdit v audi s tdi pod kapotou.

reagovat
Vavris Vavrisovic
30. července 2017, 17:00
0

Takže Škoda 105 je skvělé auto? :-) Takhle jsem nad tím nikdy nepřemýšlel. Dobré auto je pro mě takové, které jako celek plní co má a dává smysl. Skvělé k tomu musí přidat něco navíc, něco čím se vyčlení nad konkurenci nebo nadchne řidiči/majiteli srdce. A někde nad tím visí auto dokonalé, které má ideální každou jednotlivou část, ale takové jsem ještě neřídil :-)

Nebo řečeno ještě jinými slovy, i skvělé auto může mít chyby.

hh
hh
30. července 2017, 18:04
0

330i e46 je strasne precenovany auto.. Je hodne tezka (treba rozdil proti mnohem vetsi e39 se stejnou motorizaci muze byt i mene nez 100kg), M54 motory dost kazi elektronicka skrtici klapka (sice mene, nez jine soudobe atmosfericke motory, ale se starsimi, lankem ovladanymi, je to nesrovnatelne), samosvor uz nesel objednat do ne M verzi, atd... Ani technicky to neni nejaka velka vyhra - M54 motory zerou olej, u silnejsich motoru jsou caste problemy s vytrzenim zadni napravy z kastle a celkove e46 dost hnijou (treba ten nesmyslny uzky prouzek nad plastovym prahem)..

reagovat
beastar
30. července 2017, 20:34
1

Mě třeba výsledek nijak zvlášť nepřekvapuje. Z dnešního pohledu je E46 prostě beznadějně zastaralý pekáč. Ano, M3 může být jako víkendová ojetina vážně fajn svezení. Dost možná i jiný šestiválec, ale prostě doba jde dopředu a nikdo z lidí kdo má alespoň částečně možnost dostat se k 340i z článku by si o jakoukoliv e46 pravděpodobně neopřel ani mírně jeté horské kolo. To že se někomu nelíbí "turbo" éra, nebo bi-turbo a tak podobně je jen nostalgie nic víc.

Ostatně je dobré se podívat, že i dnes vznikají zajímavá auta třeba od Porsche, nebo BRZ či Impreza od Subaru a samozřejmě mnohá další. Proto mě závěry z článku ani moc nešokují:) Nakonec ve srovnání 540i e39 a 540i z roku 2017 u mě taky po všech směrech vyhrála novější generace a to e39 považuji nejen v kontextu doby za skvělé vozidlo.

reagovat
GanGreen
31. července 2017, 10:14
2

ano jsem nostalgickej, a proto bych si radši koupil mazdu 6 s atmo dvoulitrem než octavii s 1.2 tsi... prostě pro mě asi platí heslo že objem nenahradíš...a to jezdim s corsou 1.4 :D ale vim že až budu potřebovat větší auto, tak taky nebude mít turbo a s obsahem nepujde pod 2 litry :)
Každej to máme hold postavený trochu jinak, a je to tak dobře si myslim, aspoň je to na silnicích pestrý...

Re
Revhead
31. července 2017, 19:16
0

Zajímavý srovnání, klidně by mohlo být delší. Sám jsem s 340i nejel, ale tři lidi v mém okolí ano a všichni mi nezávisle na sobě trvrdili, že je to rychlý, ale hrozně nudný - utlumený a odtažitý. Všechno teda xDrive, bez M Performance věcí a asi s pádlama, ale zase, nechce se mi věřit, že by to dělalo takový rozdíl. Ale jak říkám, nejel jsem, tak nevím

reagovat
riderhenry
31. července 2017, 22:42
0

xDrive dělal velký rozdíl i u minulé generace, hodně měnil celý charakter auta. Takže bych se nedivil, že 340i s M (funkčními) prvky výbavy může být úplně jinde, než 340xi.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem