AnGeor
Jméno | Geor An |
---|---|
Bydliště | Praha-východ |
Registrace | před 7.5 rok. |
Poslední aktivita | před 10.1 měs. |
Příspěvků ve fóru | 4 |
Komentářů u článků | 41 |
Pozitivních komentářů u článků | 12 |
Negativních komentářů u článků | 4 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
BMW i3
Blog o tom jak jsem si koupil první BMW a rovnou elektromobil…
Posledních 50 komentářů
ty hagusy jsem mel/mam i na predchozich dvou generacich a jsou super, jelikoz v sobe maji integrovane pricniky, ktere tim padem mam vzdy sebou :)
ja ano, "tankovat" mimo domov bych s tim dojezdem potreboval tak 3-4 rocne
libi se mi jak vsichni ohrnuji nos nad "tankovanim" v radu desitek minut a pak jedes kolem benzinky, kde maji levny benzin a je tam fronta na pul hodiny....
v US nahradili 3.6 tím 2.4 turbo ;)
tyhle CVT u dvoulitru nemaji virtualni stupne?
a neni to nakonec jen trosku jine Disco?
tady delate jako by slo o desitky metru krychlovych prostoru.. tohle neni 3+1 kde potrebujete na udrzeni teploty spoustu kW energie, jedna se o relativne maly prostor, kde udrzovani teploty neni tak energeticky narocne.... prenosna klima na 20m ctverecnich ma kolem 3kW prikon...
Krabe promin, ale ja se s nikym nehadam... spise tady na me nekdo promita sve frustrace?
baestar: OK, budu psat pomaleji...
Nereagoval jsem na tebe - "Jestli ne, tak vubec nerozumim tomu proc a co mi pises sem do vlakna."
Reagoval jsem na to, ze je "pri dnesnih cenach je levnejsi jezdit sesti a osmi valci" - neni, ani nahodou, vetsina majitelu stejne nabiji doma a pak mas kilometr hrube pod jednu korunu, ne kazdy proste jezdi denne prez pul evropy a nikdo nerika ze na to je elektromobil idealni....
Dovolil jsem si zalozit nove vlakno, do diskuze k autu, kterym uz mam par desitek tisic najeto. - "A kdyz si tak zkuseny mel si odpovedet na me dotazy. To ne ze. Jen dalsi teoretik, co si hraje na machra." - opravdu jsem nereagoval na tebe, jestli mas nejakou otazku, ptej se
"A nic super proc bych si za to priplatil na tom nebylo. A ted mam 8 a 4 valec...jen." - "Hrajes si na machra s tim jak jezdim s temi svymi Xyvalci si zacal ty a dokladat cosi cisilky. Jinak bych cim ted jezdim nezminoval." - ufff
"Jestli mas problem res si ho jinde a ne tady. Takze co, umis alespon cist ze?" - wow, to opravdu nevim co na to napsat, velice se ti omlouvam za svou pritomnost zde...
"Jezdim co pulrok necim jinym a auto pod mega pul uz sem dlouho nemel. Vetsinou jen luxusni znacky..." - smekam, tohle ti dalo asi dost prace, co?
Na zaver jedna recnicka otazka, ktere auto je lepsi nez oktavka v cng?
ja ale nereagoval na tebe, to spise byla obecna reakce na to, jak to nejde... a ta data z te aplikace jsou spolehliva, jezdi podle ni vsichni majitele. Podivej se na obsazenost superchargeru, to jsou data, ktera najdes na guglu za par minut. A promin, ze svemu autu dopravam kvalitni oleje a filtry. Jestli teda dovolis, budu to delat jak uznam za vhodne, ok?
A predstav si, mam taky osmivalec, a dva 4 valce a dokonce i jeden 6ti valec... a ja si hraju na machra... kamo
Zajdo, 6 litrů oleje mě stojí kolem 2.5 a originální filtry něco přes tisícovku. Mohl bych to asi řešit levnějším olejem a filtry z Kelly.
Jinak ten plánovač je tady https://www.tesla.com/trips
tak nevim, jak zazracne sesti a vice valce pouzivate, ale me stoji v Outbacku olej/km vice nez naklady na km v i3. Menim ho sam, co 10t km a olej plus filtry me vyjde na 4t. A s tim cestovanim po evrope, jak to nejde, viz obrazek. Navic netusim, kde jsou ty ceny, o kterych pisete? Normalne, bez registrace se nabiji po cele EU kolem 10Kc, coz je sice vice nez doma, nebo s registrtaci, ale i tak jsou naklady max 2,5 na km trebas pro Teslu Model 3. S registraci je to 5-8 Kc. Mene dojmu a vice zkusenosti by to chtelo ;)
AMG GT neni GT ale sportak a to jste jeste asi nevideli verzi GT-R PRO
GT od MB je S coupe a tam zadna kridla nejsou
A jenom pro upresneni, ta Impreza na fotce je bud WRC a nebo WRC wannabe body kit od nejakeho tunera...
Me to s tim podilem aut/man u Subaru zajimalo, tak jsem napsal do SoA, je to pro ne nejvetsi trh a asi tim padem bude udavat trendy. Poslali mi krasnou tabulku, kde meli jednotlive modely pomery aut/man. Na celem US trhu se prodaji 4% aut s manualem, u Subaru je to 9% a podle jejich vyjadreni to tak bude i do budoucna, spotrovni modely STI a BRZ u manualu zustanou. V te tabulce je trebas Forster, ktereho se prodaly 3% s manualem, tedy v roce, kdyz jeste manual byl v nabidce. Naopak u WRX, ktere je v nabidce i s automatem, 87% zakazaniku volilo manual.
A co jsem tak cetl, tak nove WRX by melo jit do prodeje jako MY2020, tzn predstaveni nekdy za rok a prodej v US v pulce 2019.
to s tim servisem Subaru je nejaky joke? :) mam US verzi a kdyz mi nejaky dobrak rozbil predni sklo, bylo doruceni otazkou tydne, original od SOA me navic vysel asi o 10k levneji nez CZ verze. A v awd.cz tak dlouhe cekaci doby na servis nemaji ;)
no, sleduju ceske subaru na face a kdyz obcas vidim, jake obskurni weby maji od nich auta na testy, tak nevim cim to je. asi se neumite prodat? ano, asi to je honka sehnat poradne auto na test, ale nevyplati se to? chapu ze je jednoduchsi si nechat pristavit oktavku v plne, ale tim se od ostatnich autowebu moc neodlisite ;)
manažeři flýtů a taťkové od rodin si testy techto aut muzou davat nekolikrat tydne na jinych webech o autech... me by spise opravdu zajimal autickaruv pohled na tu novou imprezu, STi atd, ne ty "testy" na auto.skoda, kde normalne lzou...
vy jste si neco udelali se Subaru CZ? uz jsem to psal minule, dalsi test oktavky, naprosto zbytecny a o reze ani tuk, nebo jakykoliv test subaru... ale chapu, clickbait na seznamu je treba...
Až dosud jsem nikdy nikoho neslyšel říct, že by F-type bylo pohodlné, krotké a příjemné auto do města. Pravděpodobně to bude tím, že o šestiválcových a osmiválcových F-typech si nikdo nikdy nic takového nepomyslel.
Pravděpodobně to bude tím, že to není auto do města?
zkus si nekde na vesnici dat PEVNY internet ;) kde neni dratova kapacita, ani buh nebere ;) az to bude umet Musk vzduchem, jako pan Tesla, tak pak mozna...
me vadi trebas zbytecne clanky o skode, ktere slouzi jenom ke generovani kliku v diskuzi ;)
navic, kdyz jste zrejme jedini, kdo nenapsal nic o nove impreze...
kamarade ty jsi komik :D
jako respekt za to, ze jsi si koupil takovou karu s poradnym motorem, ale jak jsem psal na zacatku, spotreba i servis co jsi uvadel jsou pro zenu/pritelkyni... Ty jsi napsal "Výmena oleje a bězna prohlídka 2500-3000 v MB." - ja napsal 300E - Krab napsal 7t CZK.... Ty jsi psal ze 9.1 je normalni spotreba, ja napsal pouze to, ze to je de facto economy run.. 10.9 ti samozdrejme verim...
proste to auto znam, i ty veci okolo a pouze jsem chtel vnest trosku reality k tvemu prispevku.. nevim proc me porad obvinujes ze neumim ridit, proste pro me je s takovym motorem spotreba kolem 12l realitou a nejen pro me...
Grindelow, ja reagoval na tohle.
Výmena oleje a bězna prohlídka 2500-3000 v MB.
I 3-4 tisice je nerealnych, kdyz vezmes ze olejovy filtr stoji 600 a jeden vzduchovy 800 a ty potrebujes dva.Tech 7t co napsal Krab je realnych.
Ja asi jezdim jak pako, ale ty asi mas problem s chapanim psaneho textu. Nebo nejezdis po dalnicich v CR prez den, ale brzda plyn je dnes bohuzel takovy standard, pokud teda nejezdis 120... Pisu to po treti..
Prumerna rychlost o nicem nevypovida. Muzes mit 77, vyjedes z mesta a jedes 90 po okreskach ;)
howg
ja s tim clankem slouhlasim a taky jsem tak uvazoval kdyz jsem to auto kupoval ;)
jenom jsem se snazil dat muj pohled na vec u servisu a spotreby, protoze to nekdo v diskuzi psal. za 9l s tim jde jezdit, ale jako duchodce a servis taky stoji docela dost. Jestli je ted olejove A za 7 tak to sel MB s cenama docela dolu, protoze co si ja pamatuju tak chteli za litr oleje 1000 kacek a tech litru tam je 8 :)
nemecky neumim a jsem normalni zamestnanec....
reagoval jsem na to, ze nekdo tady pise o servisu za 3000 v MB, coz je jaksi nesmysl, vzdyt 8l kvalitniho oleje stoji vice... Ja davno nejezdim s tim autem do znackoveho servisu, takze vim, ze to jde i levneji, ceny jsem uvedl jako protiklad tomu tvrzeni... a ten servis je hned v prvnim meste za Rozvadovem, tusim Waidhaus nebo tak nejak.
beastar: netvrdim ze potrebujes stovky tisic mesicne, ale tvrdit ze to je stejne narocne na servis jako "oktavka" je proste blbost... a ten tlumic stoji tolik, protoze je v nem zaroven mech airmaticu ;)
Grindelow: sorry jako :D ale to jsou spotreby a ceny pro pritelkyni/manzelku...
- kdyz jedu brzda plyn, jsem v tom za 16 min, to co jsem psal je provoz na dalnicich v CR kde se neustale brzdi, akceleruje. rekord mam z Londyna - 24
- ptal jsem se kde v MB servisu ti udelaji olejovy servis za 2500 - 3000 korun? odpovim si sam, nikde.... jenom olejovy a vzduchovy filr na ten motor stoji v originalni kvalite, ne od MB, prez 2000.... a v tom motoru je pokud se nepletu 8l oleje...
- v D byl servis vzdy maximalne stejne drahy jako v Praze, kolikrat i o neco levnejsi
od roku 2007 mam E500 a tyhle reci v diskuzi vyluzuji usmev :)
Olejovy servis v MB za 2500-3000 s prohlidkou? Kde? Ano, umi to jezdit za rozumne litry na sto, ale pouze s velmi lehkou nohou, normalni dalnicni provoz v CR, kde je neustale brzdeni a akcelerace je za 12 minimalne.
Nikdy jsem neresil karoserii, takze kolik stoji plecharina netusim, ale:
- vymena jedne xenonove vybojky - 180E
- jeden predni tlumic - 1000E bez prace
- bezny olejovy servis - od 300E, zalezi jestli je to A/B/C, za tusim D jsem platil prez 1000E.
A pak tady mame servis MB v CR. Ja nastesti jezdil na servis do D, ale jedna vec hovori za vse. Mel jsem "orezlou" listu na dverich u spolujezdce. Dalsi servis me cekal az za dlouho tak jsem zajel na chodov, kde mi rekli ze tu listu maji, vymena s lakem cca 10t. To jsem si rikal, ze je docela dost penez, zeptam se v D. No a pri dalsim servisu v D jsem se na tu listu zeptal, servisak mi rika, jasne vymenime, je to zdarma, protoze to mercedes uznal jako vyrobni vadu. Dva roky pred tim, nez jsem s tim v tom chodove byl...
Dle mych zkusenosti se neco takoveho z "prumerne" vyplaty da pouzivat, nikoli provozovat. Jakmile neco blikne na palubovce, tak ty vyplaty rychle zmizi ;)
Ještě by měl autor napsat čím se podle něj liší dobrá auta od těch skvělých. Pro mě to je citlivější řízení a lepší odezva na plyn ;) protože jinak můžeme všichni jezdit v audi s tdi pod kapotou.
Levorga jsem zkousel a je paradni. Skvely podvozek, jako kazde Subu :) interier je taky uz "v norme". Jedina chyba je, ze nevozi do EU 300hp turbo :(
a to nepisu o tom, ze adaptivni tempomat je v CR naprosto zbytecny, protoze nikdo neuhne pokud se k nemu nepriblizim opravdu blizko. A to stejne kdyz jedu v kolone, ridici za mnou na me najizdeji, protoze pred autem ma moc mista...
Chtel bych jezdit tam kde vy, panove :) Nebo mozna to je tim, ze jste si na to hulvatstvi na cestach v CR zvykli? Ja jsem 5 let v CR nejezdil a nestacim se divit. Naprosta vetsina ridicu neni ani schopna udrzovat stalou rychlost, natoz sledovat co se deje kolem.
Dva priklady
- v noci, D1 vysocina, prazdna dalnice a v levem jede Octavie, dojedu a po nejake dobe bliknu dalkovyma, abych ridice upozornil, ze tam neni sam. Octavie da blinkr do leva, zacne se pomalu zarazovat do leveho pruhu, ale jeste nez manevr dokonci, strhne volant do prava a slapne na brzdu... ve cca 150kmh
- opet v noci, dalnice pred FM, opet prazdna dalnice, v pripojovacim pruhu vidim dve auta, zaradim se vlevo, opet tempomat na 150. kdyz uz jsem u tech aut na dosah, rozhodne se ridic (zlaty smax 7C2) predjet auto za kterym najizdel na dalnici... brzdit jsem musel v levem pruhu... a kdyz jsem na neho zasvitil dalkovyma tak me vybrzdil
Takze nevim, asi cekam neco jineho od cestovani po dalnicich, ale tohle si myslim normalni neni. V obou pripadech jsem byl max pasivni.
Zaroven si myslim, ze za urcitou cast "strelcu" muzou auto novinari mainstreamu. Obzvlaste po presteni testu pjandy, kdy si na ringu daval s rapidem M3ky. A pak na dalnici potkas "pjandu" a snazi se ti dokazat ze jeho trapid je vlastne "lepsi" nez V8 mercedes...
Par let jsem v US zil a taky si tam nekolik novych aut koupil a par lidi od aut tam potkal. Stejne tak, jak se dnes v CR divame na "divne" znacky z Ciny se oni divaji na "ruskou" skodovku. VW tam prodaval auta jenom proto, ze to bylo levnejsi nez si ojizdet vlastni cestou do prace a domu. Viz jejich sign and drive akce, ktera tam bezela nonstop. Podepis a jed, pak nam posles nejake drobne mesicne... S tim, ze kdyz jim ukazes fotku fabie a reknes ze stoji 10k$, tak pak na salonu ta z te fotky bude stat 17k$... Rapid na US cesty s tim podvozkem? Usmevne. Myslim ze jedine co by tam mohlo uspet je Kardiaq, pokud by ho vyrabeli lokalne a byl levnejsi nez overene znacky. Suberb v plne tam asi za 25k prodavat nebudou a vice by za to nikdo nedal. Outback s 3,6R v plne se da poridit za 31$ a Subaru bych rek je docela uspesna znacka na US trhu, samo v ramci moznosti...
Ty podlozky pod kola jsou v cene? ;) to se mi nelibi, kdyz si takhle pomahaji u promo fotek...
tak vypnu si adblock abych videl reklamy, ktere na 27" zabiraji vice mista nez obsah abych dostal za "odmenu" tohle...
Tak pokud bude ta CVT stejne dobra jako ve WRX tak je to lepsi reseni nez 10ti stupnovy automat ;)
Poslední komentáře
- S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60. - rock, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Volvo má zase svoje problémy; při představě, že bych se měl... - stirling, Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?
Mne sa tiez e63 lubi , aj som sa na tom vozil ked to bolo nove.... - Lukáš Naske, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
A situace je ještě o to horší, že s Volvem by se měl porovnávat... - Honza123, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Nechapu ceny elektromobilů.. Volvo EX30 s dvojnasobnym vykonem...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů