Vladimír „munilaw“ Lapčík
| Bydliště | Ostrava-město |
|---|---|
| Registrace | před 9.6 rok. |
| Poslední aktivita | před 4.6 rok. |
| Příspěvků ve fóru | 1 |
| Komentářů u článků | 29 |
| Pozitivních komentářů u článků | 5 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
JJ taky to pamatuju jak se to dalo koupit za 75-125 :-D Srandovní na tom je, že něktré díly jsou levně sehnatelné z druháku v dobré kvalitě, ale jiné se už nedají objednat ani u BMW :-(
Jo to jsem někde viděl na YT, že si ho koupil :-D
Proč né že :-D viz. 2010 a 2011 (997.2 GT3 RS 4.0 Mňam Mňam :-D). Právě, z Porsche mě napadla jen ta GT3 991.2 (GTS 991.2 ještě možná? nevím přesně kdy vyšlo...). RennSport ještě není produkční jak říkáš btw. vůbec jsem netušil, že už bylo v Goodwoodu :-D předpokládám zamaskované? Levnějším autům rozhodně fandím :-) Co tak Alpine A 110 ? :-D u té, ale taky nevím zda se už prodává :-D
Zdravím, chtěl bych se zeptat zda má někdo zkušenosti se sportovními brzdovými destičkami ? Údajně je to dost muziky za relativně málo peněz.
Co na to říct? Prostě Porsche je snad jediná automobilka, která mi poslední dobou dělá svými novinkami radost :-D
Ještě nové Ferrari (někdy od F 360 cca) mají myslím centrální otáčkoměr a pak ToyoBaru, ale jak říkáš je jich pomálu :-D
Co se týče toho dieselu tak mě vždycky přišlo podivné dívat se třeba na centrální otáčkoměr nějakého dieselového Porsche ( tohle slovní spojení se psalo těžko :-D ), ale tak předělávat celé přístroje by bylo asi hloupé zas :-D
To postupné vyhlazování ukazatelů teploty náplní, tlaků, nebo voltáže je kapitola sama pro sebe :-( člověku by to někdy ušetřilo dost nervů s identifikováním závady a při jízdě by bylo uklidňující vědět, že je vše v normě, zvláště když se autu nakládá :-D
Souhlas :-D a ještě aby šel minimálně do 7-8 tisíc :-D
Jo tak to jo :-D, ale stejne nálož skoro 100 koní oproti normálnímu se mi zdá moc, RS má vždy cca tech 25-30 koní navíc, což by asi nedávalo smysl podlazovat ten jejich ryze "sportovní" šestiválec z GT3. Možní 3.8 z obyčejné 991 S s větším zdvihem?
Od první chvíle kdy vyjel "obyčejný" GT4 jsem si kladl tuhle otázku :-D V článku je 4.0 z GT3 a pak hodnota 475 PS což, ale více sedí na 3.8 z "obyčejné" 991.1 GT3, 4.0 je v GT3 RS a tam má 500 PS. Na obrázku se píše pouze 4.0 je to zmatené... :-D
Mám e36 a místům ke zvedání v prazích normálně říkám "kostky" (stejně jako další lidi co znám a mají e36), zvedák se dá dát ze dvou míst a celý ten díl má opravdu tvar cca kostky a ano hnijou dost...
Tohle video s 323ti se mi vždycky líbilo, až na to, že to je vlastně "328ti" :-D
Právě na to dost lidí zapomíná :-D a melou furt o v8 což je dle mého dost nejaguárovitý motor, když pominu všechny malovalce :-D Taková 3.8 co byla v E-Typu to je klasika a 4,7 z Eagle Speedster taky není nejhorší :-D
Jak já ti rozumím :-D Čím víc se dívám na inzeráty tím víc brečím :-D a přitom jak říkáš před par lety bylo člověku líto těch 250 000 za krásnou 3.2 dát :-(
No těch 3,7 na 100 je fakt šílené číslo pro auto této kategorie :-D



