načítám data...

Zlatá vrána 2020: Investiční klenoty české inzerce podruhé

Před rokem jsme vybrali z inzerce několik nabídek s ambiciózní cenovkou a poněkud sebevědomými prodejci. Je čas na opakování.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Možná si ještě vzpomínáte, že skoro přesně před rokem se Radek rozčiloval ve svém článku nad tím, jak se v české inzerci rozmáhá nehezký nešvar. Vcelku obyčejná starší auta, mnohdy v diskutabilním stavu a v nikterak zajímavých variantách se skví přídomkem “perspektivní youngtimer” a jejich prodejci za ně požadují nečekaně vysoké sumy peněz. Dokud se to týkalo aut z padesátých a šedesátých let, dalo se to vcelku pochopit, když se ale bez keců o veteránském potenciálu neobešel ani inzerát na orezlou Toyotu Carinu z půlky devadesátek, přetekl pohár trpělivosti svůj okraj a dal vzniknout speciálnímu ocenění “Autíčkářova Zlatá vrána”.


Speciální ocenění potřebuje speciální plaketku designovanou návrhářským studiem Opica Zlín, a.s. 

A protože právě čas předjaří je dobou, kdy se nám autíčkářům zapalují lýtka a máme potřebu trávit večery (a v současnosti díky karanténám a home office vlastně celé dny) na inzertních serverech a hledat, s jakým že zajímavým autem strávíme letošní sezonu, je na čase upozornit na nabídky, jejichž autoři si zaslouží úsměšek a naší virtuální trofej. Jdeme na to.

 

Kdo z loňského kola stále straší v inzerci?

A začneme pěkně zostra vozy, které se umístily již v loňském ročníku. Několikrát renovovaná a rekonstruovaná Škoda 120, na které je zvláštní hlavně to, že vypadá ještě mnohem hůř, než klasická seriová stodvacítka, stále visí v inzerci a stále je k mání za lidových sto šedesát tisíc. Za rok neztratilo nic ze svého image “6. místo v kategorii Domácí tuning na Mimoňských válkách v roce 2006” ani kousíček, naopak vzhledem ke kvalitě antikorozní ochrany AZNP Mladá Boleslav si troufneme tvrdit, že auto je zase o kus lehčí (a tím pádem závodnější). Ve hře zůstává i bílé Polo  s cenovkou sice mírně nižší, ale i tak velmi ambiciózní. Ani pan Stanislav zatím nenašel pro svůj “krásný youngtimer v dobrém stavu” toho správného ženicha. Tak přejeme hodně štěstí. 

A teď už rychle k letošním nominacím.

 

Škoda Felicia 1.3 LX 

Dámy a pánové, už je to tady. Do kategorie “vhodné pro sběratele” nám právě spadla i Felicia po faceliftu. Auto z roku 1998 v sociální verzi se základním motorem a bez příplatků. Najeto má sice “jenom” 48000 km, ale pořád je to Felicie. Takové to auto, co se běžně vozí (a mnohdy i v dost podobně zachovalém stavu) na sběrný dvůr, protože je zastaralé, ne moc dobré a vyrobilo se jich strašně moc. I tak se ale najdou tací, kteří si za takové auto řeknou víc, než na kolik vyjde třeba (zůstaneme-li “v koncernu”) zachovalý první Golf v kabrioletu a s hezkou výbavou

Jo kdyby se vám snad chtělo říct, že to je jen nějaký překlep a náhoda, tak vězte, že  takových střelců je bohužel víc. A ne, výbava Mystery rozhodně tuhle cenovku neospravedlňuje.

 

Opel Corsa

Neříkám, že áčková Corsa byla na svou dobu špatné auto, rozhodně ne. Dokonce si troufnu říct, že varianta GSi je u nás často opomíjený, ale přesto podařený oldschoolový hot hatch. A cena šedesáti tisíc by za ní byla vlastně docela přiměřená. Jenže tomhle inzerátu se za sebevědomou cenovkou skrývá dýchavičná verze s atmosférickým dieselem o výkonu 35 kW. Co na tom, že vůz má “postranach bílé sportovní pruhy” a “vše v originálním stavu alukola originální” (teda až na ta kola, která se na Corsu nikdy nedávala). Takovou cenovku si zkráta vydechlý ojetý hatchback neobhájí.

 

Audi 80 B4

Dost bylo malých hatchbacků, je čas vyrazit do luxusnějších vod. Co takhle pohledný sedan od Audi z počátku devadesátek? Ve verzi S2 m nebo alespoň se šestiválcem jde dodnes o docela charakterní a slušně vybavená auta. Dobrá, tak nebudeme nároční, i řadové pětiválce nabídnou hezký zvuk a uspokojivou dynamiku. Bohužel, ani těch se ale v nabízeném Audi 80 za necelých 93 tisíc nedočkáte. Jde totiž o ten ctyřválcový atmosferický motor zastavěný do auta s tou nejnižší nabízenou výbavou. Prodejce se sice holedbá tím, že jde o auto ve stavu “nového vozu” za kterým se “lidé otáčí”, v praxi a bez růžových brýlí nostalgie ale skončí případný kupující s dýchavičným zastaralým autem bez výbavy kterému ujede i tříválcová Fabie. Za necelé “kilo” super kauf.

 

Ford Mondeo 

U sedanů ještě chvíli zůstaneme. Tentokrát už jsem našel auto, které má i nějakou tu výbavu a ne ten nejslabší nabízený motor (ale rozhodně ani ten nejsilnější). Stavem sice nevypadá úplně nejlépe, ale v interiéru dostanete k autu zdarma kompletní náplň pro dětské zahradní pískoviště. Je sice pravda, že kulatých Fordů Mondeo ve čtyřkolce moc nejezdilo, chtít ale za omšelý značně vzhledově nedokonalý kousek s nabastleným LPG přes sto tisíc je opravdu odvážné. V inzerátu se píše, že tento vůz je jedinečný. Nevím, zda se s tím dá souhlasit stran stavu, nebo motorizace. Ale cenovkou rozhodně jedinečný je. Je to pro budoucího majitele výhoda? Spíše ne. 

 

Peugeot 405 GRD

Občas se hodí i nějaký ten praktický kombík a proto tu je tenhle bílý Peugeot 405 GRD ze Slovenska. Což o to, dieselová čtyřistapětka byla v devadesátkách snem nejedné české rodiny a tehdy se opravdu za ceny ekvivalentní k požadované ceně čtyř tisíc Eur prodávala. Je tahle cena ale namístě dneska, navíc ještě případně navýšená o DPH? Obávám se, že ne. Stačí se podívat do inzerce a záhy zjistíme, že takovou cenovku nosí spíše zachovalé kousky ve verzi MI16. A hezký (opravdu hezký) kombík pořídíte za pětinu ceny.

 

Lada 2103

Staré Lady už z běžného provozu definitivně zmizely, ačkoli doby, kdy je v různých stádiích rozpadu sedlali důchodci anebo určitá sorta spoluobčanů si ještě celkem živě pamatuji. Leč už i tady pracuje nostalgie a tak se opovrhované vozy těší překvapivé popularitě. A já to vlastně docela chápu. V létě jsem se projel jedním upraveným žigulíkem a docela mě to bavilo. Úpravám se nevyhnul ani kousek z  tohoto inzerátu. Kromě dodělávaných lišt na boku je v něm ještě dokonce zastavěn neoriginální systém pohonu na LPG. Ale to majiteli nebrání, aby si za vůz řekl celých tři sta tisíc. Ke cti mu je ale jedna věc – cena je totiž po celkem velké slevě. Ještě nedávno byla u tohoto inzerátu cenovka o sto tisíc vyšší.

 

Peugeot 306 kabrio

Peugeota z devadesátek často vzpomínáme v různých bazarových snílcích na téma “co nejlevnější cesta ke kabrioletu” a tak podobně. To by ale rozhodně neplatilo pro automobil výše. Ačkoli nemá nikterak zajímavý motor, výbavu, ani nic dalšího, naopak je efektivně znehodnocen tuningovými doplňky a nevkusnými drátěnými koly, jeho majitel si za něj neváhá říci celých sto sedmdesát tisíc. Za takové peníze si samozřejmě můžete pořídit celou řadu mnohem lepších a zajímavějších kabrioletů, ale asi k žádnému z nich vám majitel nedá časopis se zvýrazňovačem zakroužkovaným článkem, kde je prodávaný vůz označen jako “Nenápadný klenot” a “krása na kolesách”. A jak všichni dobře víme, co je psáno, to je prostě dáno. 


Všem výhercům virtuální Zlaté vrány negratulujeme a nic jim neposíláme. Myslíte si, že jsme nominovali správné inzeráty, nebo s výběrem nesouhlasíte? A našli jste v poslední době nějakou směšně předraženou ojetinu, která nám v dnešním článku utekla? Podělte se s námi v komentářích. 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

MikeEM
19. března 2020, 08:43
8

Moje oblíbená automobilová cena je zpět!

reagovat
Ho
Honza123
19. března 2020, 09:02
0

Ta 80 Cabrio ma benzin, ne diesel..

reagovat
Ho
Honza123
19. března 2020, 09:10
-1

Oprava, ted se divam, ze je to sedan.. nejak jsem podle ceny automaticky predpokladal, ze se jedna o Cabrio..

Jinak u nekterych vybranych aut mi ta cena uplne mimo neprijde, treba ja osobne bych za Felicii 100k urcite nedal, ale pokud je ve stavu jak je popsano v inzeratu, tak ta cena nerealna neni.. Mnohem vic mi vadi auta za nesmyslnou cenu v “top stavu”, kde uz z fotek je videt, ze jsou shnile ze vsech stran..

Jakub Pospíšil
19. března 2020, 09:16
0

Jo, s tim dieselem jsem se nějak překouknul. Porovnával jsem to s jinými osmdesátkami v inzerci a pomíchal jsem si údaje s inzerátem na TDI za asi dvanáct tisíc. Ony ty auta vypadaly skoro stejně. opraveno.

ro
rock
19. března 2020, 09:06
0

Vůbec nevím, co si mám myslet o tom Žigulu za 300 t. To je nějaký úlet z jiného světa, který moje hlava vytěsňuje.
Z toho zbytku se u mne pere o palmu vítězství značně olítaný Mondeo za 109 vs 405 kombi za stejné peníze. Těžká volba. Asi bych na špičku postrčil toho Peugeota.

reagovat
krab
19. března 2020, 09:14
0

Legrace...

Ale ta Audi mezi ně jistě nepatří. Je to 2 litr benzín, ne diesel a vypadá skutečně pěkně. A cena mi jako úlet nepřipadá.

Ono je to asi takhle (nebo bylo to takhle, protože kdoví co bude do budoucna s trhem starých aut pro radost) : Škodovky u nás táhnou a ač to zní k nevíře, prostě se ty Favority a 120 tky za to kilo občas i prodají. Áčka uměli prodat poměrně slušný počet a ty zákazníky prostě našla. To, že někdo vyzkouší, jestli někdo dá náhodou taky kilo za zachovalou Feldu je podle mě logickej pokus. Prostě zkusí a uvidí... Myslím si, že v tuhle chvíli se dá taková Felda prodat zhruba za půlku, ale to jsem si u Favoritů říkal taky. Já nejsem cílovka ... Žigul za 300 je úlet, to je jasný. Akorát je tu teda ještě jeden aspekt : když budeš chtít něco renovovat z nic moc stavu, nasypeš do toho s prací spoust peněz, takže i proto pak najednou leckdo zaplatí zdánlivě nesmyslnou cenu za perfektní stav. Uvedu příklad:

Loni jsem si vypůjčil k článku z Mototechny Classic zelenou Simcu 1301. Shodou okolností jsem měl identický auto kdysi, když mi bylo 19. Koupil jsem to tehdy za peníze z brigád atd.. za nějakých 18 tisíc. Byla pěkná, pojízdná atd.. Ale toho stavu celkově v jakým byla takhle absolutně nedosahovala. Áčka za ní chtěli 200 , reálně prodali asi o něco míň, konečnou cifru nevím, ale po nějakým tom půlroce, kdy stála pod střechou (aspoň, že ne úplně venku) nějakýho majitele našla. Stav super. Kdybych prostě takový auto po letech prostě chtěl zas, tak radši koupím tuhle než budu renovovat nějakou rezavou, kterou koupím za 30 někde přes bazoš, pokud náhodou vůbec tohle auto někdo bude ještě mít. Takže, cena možná s člověkem hrkne, Simcy, Cortiny atd. bývávaly okolo toho roku 2002-2006 kdy jsem ta auta měl docela laciný a deset, dvacet tisíc stačilo na kus co prošel nějak STK a dalo se jezdit. A to už teď není...

Co si myslím (pokud fakt ekonomika nyní nepadne na hubu tak, jak to naše generace ještě nikdy neviděla a já doufám, že nepadne) , tak auta přesně typu Audi 80 , Mercedes 190, BMW E30, i E36 , Ford Escort , Sierra, Opel Kadett E, dokonce Vectra A, Renault 19, 21 , Peugeot 405 , 605 , Citroen BX , XM možná i nějaká ta Xantia , atd... tohle všechno jsou auta, která budou někteří vyhledávat. A dát kolem kila za opravdu pěkný stav, byť u základní, průměrné výbavy a motorizace není podle mě mimo. Těch aut je málo, čistě záleží kdo je ochotný kolik zaplatit, to je čistě věc trhu, nabídky, poptávky.

Základ u těchto 90 tkových kár je jejich stav. Třeba podívejte na tuhle Hondu Prelude. Je to sice jen základní verze, ale stav tak pěkný (anebo tak vypadá), že bych se vůbec nikomu nesmá, že by za ní tu necelou stovku dal. Naopak... https://www.sauto.cz/osobni/detail/honda/prelude/18378361?goFrom=list

reagovat
Jakub Pospíšil
19. března 2020, 09:19
0

Jo, u toho Audi jsem se přehlédl. Je to benzín, už opraveno. Ale třeba k té Prelude - to je přesně o tom, jak si ji cení majitel. Shodou okolností na tom samém serveru najdeš i kousek na plecháčích s korozí a výpisem nutných oprav. A světe div se, je dražší. https://www.sauto.cz/osobni/detail/honda/prelude/18671848?goFrom=list

krab
19. března 2020, 09:24
0

Jasně, v pohodě... ono člověku moc dneska nedojde, že Audi mělo na začátku 90. let furt 2.0i motor OHC o výkonu 90 koní a nebylo to TDI rotačka... :-D

Ta černá Prelude je 2.2 VTi, ale ani to jí nezachrání. Ta je evidentně hodně špatná. Právě, proto jsou všechny ty prodeje a cenotvorba u nás tak trochu systém pokus/omyl a je to na soudnosti a nějaký znalosti trhu toho prodávajícího.

Ale ta modrá Prelude 2.0i se mi líbí... To myslím nebude zklamání.

ro
rock
19. března 2020, 09:27
0

Mne zrovna ta Audina vůbec neuráží. Podobnou jsem kdysi měl a nebýt současné nejisté doby, tak by mi možná cukal prstík nad klávesou koupit. Ta výbava je teda fakt holátko nejzoufalejší, ale já tam tehdy měl zrovna takovou a přesto si ještě pořád pamatuju, jak moc dobře se v tom žilo ve srovnání s mainstreamem třeba i o generaci novějším. Tehdy se některá auta stavěla docela poctivě a tohle k nim patřilo.

krab
19. března 2020, 09:46
0

Rock: přesně ... To jsem hned jakoby chtěl říct, že ta bílá Audina mě taky vůbec neuráží. Audi 80 bylo pro svou dobu skvělý auto a sranda je, že to auto je nepochybně parádní svezení dodnes. Já jsem trochu teď naočkovanej na tuhle notu od tý doby co asi před měsícem táta koupil tu bílou Sierru 2.0i CL z roku 87. To byl taky typickej příklad auta, který bylo v moc hezkým stavu, ale jinak chudobka. Něco málo jsem o ní psal do blogu tady... A původně chtěl majitel snad 79 nebo kolik, pak se dlouho neprodala, pak byla asi 59 , táta na to koukal a nechal si to tam v tom bazaru tak nějak "uzrát". No nakonec majitel souhlasil se slevou na 45 a za ty prachy už paráda. Teď je u jednoho jeho známého servismana, mění tam rozvoďák, olej, brzdovku a odhalil jakousi vůli v předním zavěšení. Vlastně tátu pochválil jak hezký stav sehnal a práce je na ní tím pádem minimum. Zjistilo se, že běžně díly na to jsou (nebo ty co jsou potřeba) a za pár korun, takže to auto bude připravené na sezonu, parádní výlet do "nostalgie" západní káry konce 80. let a to za cenu ani ne moc přes 50 když se to vezme... To mě přijde super a těším se, až si jí od něj někdy vypůjčím.

Jinak se mi ještě líbí tahle Audi 80 , ta je Quattro. Ale ta cena je přemrštěná, v nabídce to je už hodně měsíců a to je indikátor, že už je to prostě moc. Ale 90 bych za to klidně dal... https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/80/18000951?goFrom=list

saage
19. března 2020, 10:00
0

Bazarový snílek hadr. :-) Na prokrastinaci v době karantény super. Móda jangtájmrů je zlo. Ale třeba tohle mě nenechává chladným: https://www.sportovnivozy.cz/124164-lancia-delta-hf-integrale-16v-brno
Je tam sice cosi o aukci, ale ta základní cena na výstřel, mi přijde dost sympatická.

Jakub Pospíšil
19. března 2020, 10:16
3

Já se na to koukám optikou toho, co si za ty peníze můžu pořídit. A v kontextu toho, že za podobnou cenu můžu mít úplně krásnou 80 kabrio se šestiválcem mi prostě tahle chudobka absolutně nedává smysl.
https://auto.bazos.cz/inzerat/116210430/audi-80-26-v6-cabrio.php

Fa
Fandatik
19. března 2020, 10:25
0

Jenže podobné nesmyslné ceny najdeš i v horních patrech.
Třeba M3 E30 za 1,85 mio, 850CSi za 1,7mio, 911 (993) 4S za 2,5mio, atd.. To jsou prostě ceny z roku 2030.



krab
19. března 2020, 10:32
0

Já teda prokrastinaci ani tolik nezažívám, tenhle týden toho mám docela dost... ale zaplať bůh za to že práce je...
Ta Delta mi přijde teda skvělá, až podezřele divná, nechápu, že by Integrálu po takové rozsáhlé rekonstrukci někdo nechal jen za 300...

Ale já mám v inzercích taky želízko v ohni ... modrozelenou 993 Carrera za velmi příjemnou cenu. Obávám se, že nastala krušná doba a lituju kohokoli, jestli teď musí rychle prodávat to co nutně nepotřebuje.... Ale na tu Carreru i tak prostě teď prachy nemám, takže fakt jen snílek :( https://www.sportovnivozy.cz/127152-porsche-911-993-trebon

ro
rock
19. března 2020, 10:36
-1

Ta kabrio je samozřejmě nádherná, ale je tam toho mnohem víc, co se může pokazit. Od automatu, přes výbavu interiéru až po střechu. Navíc se teda nedá opominout i to, že má za sebou o 50% delší službu (vycházejme z toho, že stočeno může být všechno, tudíž se případný podvod v najetých kilometrech při vzájemném srovnání vyruší). Ten sedan je vysloveně pro někoho, kdo chce auto svého mládí na víkendy, ale nechce řešit něco potenciálně drahého a pokud možno neřešit vůbec nic. Chce jenom lít benzín do nádrže, jezdit a to i za tu cenu, že si okýnko stáhne kličkou.

Mrkef
19. března 2020, 11:31
1

2 Krab: Veterána sice koupíš nějak opraveného, ale nevíš jak kvalitně ho dotyčný opravoval. Máš opravu/ rekonstrukci veterána, kdy klempířina + lakování vyjde na 100k a nebo taky na 300k. A nejlepší na tom je, že i to za 300k nemusí být kvalitně. Setkal jsem se již s několika lidma, kteří nechali za rekonstrukci ještě vyšší částky a byla to fušeřina..... Stačí nemít chemicky základovaný kov a během několika let ti vyskáče rez na exponovaných místech, pupínky v laku, atd.
Můj osobní názor je takový, pokud kupující neví nebo tomu nerozumí, jak vypadá kvalitní oprava/rekonstrukce veterána, tak se do koupě ani nepouštět.

Eon
19. března 2020, 11:55
0

Saage a krabe, naposled co jsem se zajímal, bylo za Deltu nabídnuto 700 tisíc, je to jakože formou "aukce"..

krab
19. března 2020, 12:53
1

Mrkef - souhlasím. Není to jednoduchý najít na trhu auto, který bylo když už tedy renovovaný, tak pořádně. Taky jsem už viděl pár projektů, co renovátor hodně pokazil slušně řečeno. To je pak malý neštěstí, protože to všechno typicky člověk platí dvakrát...

S tou Deltou - jasně, už to chápeme. Pokus by to byl dobrej, Deltu HF 16V za 3 kila ...

beastar
19. března 2020, 18:09
1

AUDI 80- Obecně je to auto na rozhraní dobré investice a vyhazování peněz z okna černou dírou. Jeho velká výhoda je že směrem na východ je to poměrně hojně užívaný daily car. Tudíž dílů je dost a oblíbenost modelu stále vysoká. To co přežilo tady u nás v Evropě se dělí na předražený nesmysl což je tak asi něco co je uvedeno v článku. A potom předražené Quattro co uvádí Krab. Za 150 000 to se trochu pánové asi zbláznili. Reálný prodej bude tak někde kolem 80 000 a to jako musí být někdo, kdo opravdu chce Audi 80 ne jen tak náhodný.. jak to napsat. Dobře youngtimer, ale kroutí se mi palce.

Obecně je to auto postavené velmi dobře. Karoserie je ošetřena v některých místech velmi ledabyle a po letech je to znát. Bourané kusy bývají často špatně opravené a teče do toho. Typicky kufr nebo plíseň pod zadními sedadly. Hodně nekvalitní je výfuková soustava. Výbava je sice dlouhověká ale klasika stahovačky el.oken, netěsný nebo nefunkční šíbr, zasekávající se stěrače a tak dále tomu se prostě nelze téměř vyhnout. Sám sem měl Audi 80 ve variante 2.0E (B4) top kus v základu s kličkami na všem atd. A i tak na tom byla hromada práce a to je téměř 9 let zpět kdy opravdu pěkných kusů byla hromada. Co je na tom autě fakt dobrý, tak relativně odolný a jednoduchý podvozek. Ještě nelze opominout strašlivě neúčinná světla i pohledem doby vzniku... a selhávající airbagy. Ne že vám to vystřelí do ksichtu jen tak. Ale klidně třeba selže když bude náhodou třeba... A spousta dalších malých chyb. Záleží na motorizaci.

Opelfahrt
19. března 2020, 23:47
0

Krab: ta 993 bude asi z tohoto servisu v Třeboni. Příjmení sedí.
https://www.porsche-club.cz/servis/porsche-servis/178-porsche-servis/464-servis-porsche-v-jiznich-cechach

Adam
20. března 2020, 09:23
0

Mně přišla vždycky Audi 80 naprosto o ničem a ještě to neni ani moc hezký. Za 40 je teď ale na Sautu moc hezká 100 s 2,3 R5... https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/100/18629915?goFrom=list

krab
20. března 2020, 09:28
-1

Opelfahrt - vím, dokonce kamarád v ní kdysi i jel, jezdíval k němu na servis. Prý je to moc fajn servisman na starší poršáky.
To víš, líbila by se mi, ale teď nastává bohužel krušná doba, kdoví co se s tou ekonomikou stane a kupovat další porsche rozhodně není na pořadu dne...

Wa
Wakantanka
20. března 2020, 20:59
0

Svojho času som skoro kúpil od dobrého kamoša Audi 90 s 2,3 benzín. V podstate v plnej paľbe, akurát bez klímy a čierna. Najviac ma však odradila tá spleť podtlakovych hadičiek, o ktorých sa sám majiteľ vyjadril v zmysle, že keď sa toto začne (a ono začne) kašľať, tak nad tým strávime pekných pár večerov. ????

XT
XTad
19. března 2020, 10:46
2

Ta skodovka je nejlepsi... Pise ze s tim nejezdil v zime a hned prvni fotka jak ji prasi na snehu :D

reagovat
Ha
Habakukk
19. března 2020, 11:35
0

To už je Vintage car style, dědina tuning rok tak 2000.

CerVus
19. března 2020, 12:55
1

Ono zase na druhou stranu kdo něco prodával na Bazoši tak moc dobře ví, že první věc na kterou se 99% zájemců o cokoli zeptá je možnost slevy v řádu desítek procent. Po čase jejich odmítání se buď podvolíte a nebo ukojíte jejich potřebu, cenu nastřelíte a po jejich požadavku jí výrazně zlevníte na částku za kterou jste jí původně vlastně chtěli prodat. No a občas to někdo i koupí za tu nastřelenou. Můj minulý notebook toho byl příkladem :D

reagovat
PeterLuk
19. března 2020, 13:03
0

Lol : D

reagovat
Zajda
19. března 2020, 15:41
0

Možná v tom listu skončím taky až budu prodávat EP3 co stála 150 a padlo do ní další kilo :-)

reagovat
Csaba
19. března 2020, 16:16
0
reagovat
sheogh
19. března 2020, 17:16
1

Ale ta je fakt nova :-)))))

Csaba
19. března 2020, 17:22
0

Nová a stejně bezcenná :)
To už fakt raději tu "chromku" 2103, ne tenhle plasto děs běs.

Breakthru
20. března 2020, 20:44
0

Lada verspricht nicht , Lada garantiert !
Akorát záruka dva roky proti proreziveni je už asi pasé... :D

sheogh
19. března 2020, 17:29
1

Ja normalne na bazos nechodim, nejak na nej nejsem zvyklej, tak ze tam teda nakouknu... no nekdy dobry perly a hlavne popisy.. treba tento je paradni: https://auto.bazos.cz/inzerat/116904636/top-skoda-octavia-combi-face-16-tdi-77-kw-2012-black-magic.php

Nebo Duster “Pro fandu nebo sberatele” https://auto.bazos.cz/inzerat/115558725/dacia-duster-15-dci-4x4-r-v-92017.php :-)

reagovat
beastar
19. března 2020, 17:57
0

Duster pro fandu nebo sběratele? Ty krávo vždyť se to furt v podstatě vyrábí. A je to zánovní model. To je fakt na naskočený koleno na bradu. K té oktávii asi není radno se vůbec vyjadřovat. Což o to pěkný auto to opravdu je. Jen jako za ty peníze i kdybych to nesrovnával s ostatními okynami v nabídce tak to kurva ani omylem. Mimochodem takový auta jsou v ČR navíc s 1.6 tdi v podstatě neprodejný

Jakub Pospíšil
19. března 2020, 18:23
5

Tu oktávku nabízí známý ocas z Jičína. Každé auto od něj je stočené, jde to snadno dohledat. Problém je, že s každým autem kupuje novou dobíjecí kartu a má ho pod novým telefonním číslem. Sice toho prodává desítky, ale "oficiálně" je každé auto od fyzické osoby, tady prodávám pane auto, co jsem si dovezl pro sebe, ale pak mi nevyšel úvěr, kecy kecy.

GanGreen
19. března 2020, 18:40
1

Ty vole ten dastr pro sběratele, to je masakr :))) tam asi zkusím Alfu za čento, když vidím jak to tam borci střílej od boku :)

krab
19. března 2020, 18:53
-1

Tihle obchodníčci ti jsou jasný... Ale ne každej z nich bude unterwasserman. Ale na jednoho ultra hustýho si pamatuju, někde v Písku prodával takhle auta. Kámoš od něj chtěl kdysi jedničkovýho Focuse. To byla bída, že bys brečel. Ale nafocený to měl tak hezky, že jsme do toho Písku tehdá jeli ...

A Duster pro sběratele je fakt hustej, to nevymyslíš doopravdy. Zase, ale uznejte, je to diesel bez amoniaku ... :-D

sheogh
19. března 2020, 21:06
0

Jojo, i ten popis vybavy je bozi - koberce Dacia v barve, originalni gumo e tesneni motoru... to fakt nevymyslis

beastar
19. března 2020, 22:24
2

Jako jak chceš prodat obyčejnýho Dustera po důchodci? Výbavu to nemá tak tam musí zaznít i takové věci jako halogenové světlomety a příplatkový lak a podobně. Ideálně z toho udělat auto pro sběratele. Jako k smíchu to je tomu snad dnes už nemůže věřit vůbec nikdo. A k té oktávce...

Nečekal bych že se dneska ještě někomu vůbec vyplatí se s tím srát. Kupovat nějaký mrchy po aukcích stáčet to a dávat do vůně a potom to nabízet pokoutně přes inzerci pod různými jmény a čísly? Jako lidi jsou sice hloupý mnohdy ale tohle nechápu. Navíc ty přepálené ceny to je úplně no way.

Moses
20. března 2020, 11:49
2

Tak ten hnup z Jicina je jasny. Staci si vyhladat ine izeraty zo zadanej lokality ( https://auto.bazos.cz/?hledat=&rubriky=auto&hlokalita=506+01&humkreis=0&cenaod=&cenado=&Submit=Hledat&kitx=ano ) a hned tam vyskocia podobnym stylom pisane a fotene ine auta a kaze s inym telefonnym cislom...

Breakthru
20. března 2020, 20:39
0

Tady těm spekulantům by měl zavolat tenhle týpek

Ju
Junior
20. března 2020, 22:19
1

exklusivní roomster :D

tu
tury
20. března 2020, 10:25
0
reagovat
beastar
20. března 2020, 11:00
0

Pozor, pozor. To je verze Trumf. Jako má tam dole cenu nabídněte na email. Takže ten milion je jenom aby to tam na sautu nevyjíždělo Vasylovy, nebo Dežovy když hledaj feldu na dojetí. Upřímně dal bych za to šede z nostalgie kdybych chtěl auto kterým nebudu jezdit a jednou jednou možná přijde den... kdy to někdo ocení.

Vapno92
20. března 2020, 10:44
2

Ono si stačí pozrieť "Cestuj Klasikou" ... Škoda 120 za pol mega to zabila.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem