načítám data...

Honza123

JménoHonza 1
BydlištěKladno
Registracepřed 2.4 rok.
Poslední aktivitapřed 1.4 hod.
Příspěvků ve fóru2
Komentářů u článků40
Pozitivních komentářů u článků13
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ho
Honza123
30. března 2019, 18:41
3
Autíčkářův hejt: Mechanikův očistec

Do ctyrhranu na vypoustaku pasuje klika od dveri..

Ho
Honza123
12. března 2019, 13:30
0
Autíčkář na lovu: Hot hatche všech velikostí i stáří

Zeme puvodu ve vypisu VIN neni, jen “ZEMĚ NORMÁLNÍM PODNEBÍM” - takze zrejme zadna extra tepla, ani extra studena..:) Jinak zbytek vybavy odpovida bezne GTI/S16 - airbagy, posilovac, ABS a dalsi veci, ktere 8v Rallye nemely vubec, nebo jen vyjimecne. Dokonce na aute byly z vyroby alu disky, ne bile plechace, jake meli Rallye.

Ho
Honza123
12. března 2019, 12:50
0
Autíčkář na lovu: Hot hatche všech velikostí i stáří

V inzeratu je VIN a podle vypisu sedi jak rok vyroby, tak nalepky Rallye. Jen se jedna spise o nejakou vybavovou verzi S16/GTI, nez klasicke Rallye (ty mely jen 8v motory). Proto ma i klasicky interier a ne hole plechy dveri v interieru, atd.

Ho
Honza123
12. srpna 2018, 16:33
-2
Autíčkář se ptá: Auto pro mámu?

306 je dobre auto, ale pokud je podminkou automat, tak bych se mu vyhnul. Je v nem prevodovka AL4, ktera neni prilis spolehliva a v pripade, ze odejde, bude problem sehnat jinou. Vyber dost omezuje ta barva, ale doporucil bych se podivat po e46 (pripadne i po e36) s motorem M43. Pouziva spolehlive a v tomto pripade hodne predimenzovane prevodovky GM, navic je i vyber vetsi, nez u 306 a s trochou stesti neni problem sehnat i nahradni prevodovku za par tisic..

Ho
Honza123
14. května 2018, 11:36
1
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

"Strop je 50, nicméně to nechci počítat do TCO." Neni to tak trochu nesmysl? TCO je TOTAL Cost of Ownership, takze pokud se neco vyjme, uz to neni TCO.. A pri nizke najezdu 5kkm/rok bude v TCO docela zasadni rozdil mezi autem, ktere za 2-3 roky ztrati 50% ceny a mezi autem, ktere bude prodejne za cca stejnou cenu, jako bylo koupene..

Ho
Honza123
11. dubna 2018, 11:05
0
Ptejte se: Hledání neexistujícího sportovního sedanu

130i coupe bohuzel neexistuje.. Coupe se delalo 125i a pak az 135i..

Ho
Honza123
11. dubna 2018, 11:02
2
Ptejte se: Hledání neexistujícího sportovního sedanu

130i ma rozlozeni hmotnosti 50:50, motor je az za predni napravou..

Ho
Honza123
10. dubna 2018, 13:45
0
Ptejte se: Hledání neexistujícího sportovního sedanu

Ale to si starim a sehnatelnosti proti MG moc nepomuze.. U aut konstrukcne z 90. let by se tech moznosti naslo vic..

Ho
Honza123
10. dubna 2018, 12:19
2
Ptejte se: Hledání neexistujícího sportovního sedanu

U te e90 je v servisnich nakladech mezi n52 a n53 dost zasadni rozdil. N52 se da provozovat s celkem rozumnymi naklady, u n53 je hodne drahych veci, ktere skoro s jistotou drive nebo pozdeji odejdou (vstriky, vysokotlake cerpadlo, nox katalyzator, atd).

A co se tyka toho karbonovani - je potreba rozlisovat, kde k nemu dochazi. Obou motoru se tyka karbonovani uvnitr motoru, ktere je zpusobene longlife vymenami a pouzivani (kvuli normovane spotrebe) predepsanych nesmyslne ridkych oleju. Tomu se da jednoduse predejit pouzitim vhodneho oleje a castejsimi vymenami. Ale jen u n53 (stejne jako u dalsich primovstrikovych motoru) dochazi k zanaseni prostoru kolem sacich ventilu (ktery je u neprimeho vstrikovani omyvan benzinem) a reseni je jedine sundat sani a vycistit (pouziva se tryskani skorapkami orechu), pomuze to jen docasne, protoze dalsimu karbonovani nejde zabranit..

Ho
Honza123
08. dubna 2018, 21:18
0
Vzpomínky na mládí: Ford Focus Mk1

Od slozitejsiho a drazsiho technickeho reseni ocekavam nejaky prinos.. Pokud ma motor dvojnasobny pocet ventilu i vacek (tzn. mnohem drazsi pripadny servis, slozitejsi rozvody), ale absolutne zadne vyhody (nema lepsi vykon, nema lepsi prubeh vykonu, nema lepsi spotrebu, vubec zadna pozitiva), v cem je vyhoda?

U zadni napravy je to podobne.. Krome toho, ze 306 ma v 95% beznych podminek
lepsi jizdni vlastnosti, tak naprava se musi repasovat az kdyz je opravdu spatna. U viceprvku na Focusu staci par dirami rozhozena geometrie, nepovolitelne srouby a hned je potreba repase i u napravy bez jedine vule..

Co se tyka koroze, tak asi potkavam uplne jine 306 a uplne jine (mimochodem o dost mladsi) Focuse Mk1...

Ho
Honza123
08. dubna 2018, 10:20
0
Vzpomínky na mládí: Ford Focus Mk1

Spatnym stavem to urcite nebylo.. Jezdil jsem autem, ktere melo najeto realnych cca 70kkm, na podvozku nebyly zadne vule, tlumice byly v poradku, atd. Byla to verze tridverova trend, ktera ma asi neco tvrdsi podvozek a 16" kola..

Pokud srovnam s konkurenci (spise jeste o 0,5-1 generaci starsi) e36 Compact a Peugeot 306, obe auta jsou sice na dokonale silnice o neco malo horsi, ale kdekoliv jinde mnohem lepsi a hlavne jako celek mnohem lepe fungujici. A mimochodem obe nabizi 1,6 s podobnym vykonem (a lepsim projevem) s jednou vackou a osmi ventily..

Co se tyka reznuti - treba e36 dokaze rezavet take dost, ale i u tech horsich exemplaru vetsinou neni problem cokoliv na podvozku povolit. A 306 ve srovnani s Focusem nerezne skoro vubec..

Ho
Honza123
08. dubna 2018, 09:11
-1
Vzpomínky na mládí: Ford Focus Mk1

Focus mk1 je extremne prechvalene a precenovane auto.. Po precteni tech vsech oslavnych testu jsem cekal, jaky to bude zazrak, ale bylo to spise neprijemne prekvapeni.. Podvozek sice pusobi dobre na kvalitni silnici, ale na bezne rozbite okresce se pri rychle jizde moc nechyta a pri pomalejsi je nepohodlny, spatne odhlucnene podbehy (je slyset kazdy kaminek), nepohodlne sedacky, na otackomeru chybi redline, nezajimavy motor (zvukem i prubehem vykonu - 1,6i), navic ani ze servisniho hlediska to neni zadny zazrak - cele auto silene rezne, motor 1,6i na 100k potrebuje 16v a dve vacky, na zadni naprave (kvuli vymene dilu, nebo nastaveni i geometrie) je problem cokoliv povolit, atd.. Docela by mne zajimalo, jak kolem focuse ta aura vyjimecnosti vznikla.. Jestli je to dobry marketing, nebo vsichni porad dokola prebiraji nazor nejakych uplne prvnich testeru, kteri auto testovali nekde na okruhu, nebo kvalitnich silnicich..

Ho
Honza123
24. března 2018, 14:54
2
Kia Niro PHEV: Za lepší zítřky

Beastar: stredni cechy, okoli Prahy.. Neni snad cesty, kdy bych nepotkal nejaky smradlavy sazomet, za kterym zustava pri kazdym pridani smrad a kour (typicky Oktavky 1 a 2, Golfy 4-5, Tourany, Sharany, Passaty 5-6 - u tech vsech je lepsi zapnout vnitrni cirkulaci s velkym predstihem, protoze v tech autech je sance potkat benzinovy motor tak maximalne 1:50).. A specialni kapitola sama pro sebe jsou diesely nastartovany nekde uprostred parkoviste, klidne 10-15min a 100m okolo se nejde nadechnout, aniz by se clovek skoro nepoblil.. Poslednich par let uz nastesti vetsina lidi dostava rozum, takze treba novou Fabii, nebo Rapid clovek v dieselu skoro nepotka..

Ho
Honza123
24. března 2018, 12:29
0
Kia Niro PHEV: Za lepší zítřky

Normovana spotreba je nesmysl a meri se jen kvuli tomu, ze dava moznost regulovat. Ale pokud z ni vzejdou podobne hybridy, je to porad 100x prinosnejsi, nez donedavna masove prosazovane diesely.

Urcite budu radeji na silnici potkavat bezne (o auta se nezajimajici, pouze se prepravujici) lidi v hybridech, nez ve smradlavych dieselech, za kterymi je potreba uz kilometr predem zapinat vnitrni cirkulaci, jako je to bohuzel v soucasnosti..

Ho
Honza123
20. března 2018, 13:06
0
V USA si můžete dopřát 707 koní za cenu malého městského auta

Je to ruzne podle znacky.. Treba u BMW neni problem jakakoliv zamena motoru, pokud se do daneho modelu seriove montoval..

Ho
Honza123
20. března 2018, 12:37
0
Luxusní Mercedes na LPG. Je to dobrý nápad?

Myslim si, ze je to podobne placebo, jako to prinazavani.. Jsou motory vhodne pro LPG, ktere nemaji problem najet na LPG statisice kilometru bez nasledku. A pak jsou motory, ktere pro LPG vhodne nejsou (treba hodne fordu, hodne japonskych motoru, atd) a ziskuchtivym plynarum je lito potencialni zakazniky odmitnout, tak se takovymi zpusoby snazi problemy oddalit.

Mimochodem, co se tyka teploty nizke vs. vysoke otacky. U novejsich aut je docela caste, ze kvuli vyssi efektivite motoru pri nizkem zatizeni, maji vyhrivany termostat (pri klidne jizde otvira az nekde okolo 100 stupnu, pri vytaceni motoru a dynamicke jizde ho ridici jednotka, pomoci zahrati termostatu, otvira drive, treba okolo 80 stupnu). Takze nemusi vzdy platit vyssi otacky = vyssi tepelne namahani..

Ho
Honza123
19. března 2018, 16:12
0
Luxusní Mercedes na LPG. Je to dobrý nápad?

Ty privstriky ve vyssich otackach jsou vetsinou u aut, ktere bud nekdo neumel spravne nastavit, nebo je system poddimenzovany (reduktor, vstriky) a neodpovida vykonu motoru.

Ho
Honza123
19. března 2018, 16:07
1
Luxusní Mercedes na LPG. Je to dobrý nápad?

Vzhledem k tomu, ze naprosta vetsina aut konstruovanych pro benzin u nas jezdi na benzin s primesi bioethanolu (ktery - narozdil montaze lpg na vhodnem motoru - palivovemu systemu a motoru rozhodne neprospiva), to neni moc dobry argument..

Jinak k tematu - do vikendoveho auta, ktere nenajede velke porce km, plyn smysl moc nedava..

Ho
Honza123
14. března 2018, 09:23
0
Peugeot 205 GTI 1.9: Sršeň v plechovce a dobytí Bastily

verze 1,9 Rallye se delala pro trhy, kde se bezna Rallye s 1,3 nemohla prodavat kvuli emisim..

Ho
Honza123
11. března 2018, 18:35
2
Staré versus nové po milionté aneb jak nahradit sportovní roadster.

Taky mam obcas chut nektery ze svych temer veteranu, ktere vzhledem k veku potrebuji nadstandartni peci za neco zanovniho, ale je celkem dost racionalnich duvodu, proc novejsi nemusi byt vzdycky lepsi. Tady je par argumentu, ktere mne osobne odrazuji:

- auta, ktera jsou dnes zanovni, pujde bez problemu sehnat i za nekolik let, pokud prodam youngtimer v dobrem stavu, je dost mozne, ze pokud bych ho nekdy znovu chtel, nebude k sehnani vubec, nebo za nesmyslnou cenu

- moderni auta maji mnohem vice elektroniky, pokud jsou obcas delsi dobu odstavena, mnohem drive se vybije baterie (a kdyz uz se vybije, je casto mnohem vetsi opruz ji vyndat a nabit - zamek jen na jednech dverich, mikrospinac na kufru, atd)

- ruzna technicka reseni, ktere bud prinesou slozitost, bez jakehokoliv prinosu pro auto pro zabavu, nebo jeste hure, prinesou zaroven zhorseni vlastnosti - elektronicka skrtici klapka, longlife vymeny oleje a od vyrobce predepsany olej s nizkou viskozitou (spinavy motor uvnitr, vysoka spotreba oleje), prime vstrikovani (zakarbonovani), vyssi provozni teplota chladici kapaliny (rychlejsi degradace vsech tesneni), vetsi citlivost na kvalitu benzinu (pokud auto stoji pres zimu, benzin degraduje kvuli povinne bioslozce)

- temer kazdemu novejsimu autu klesa cena, u stareho se drzi na stejne urovni, nebo roste

- u novych aut je vetsinou kolem motoru mnohem mene mista, casto ruzne nerozebiratelne mechanicke celky kvuli uspore, celkove horsi servisovatelnost

To je jenom to, co me ted narychlo napadlo, pokud porovnavam 2 konkretni auta, vestinou se toho najde jeste vic..

Ho
Honza123
08. března 2018, 20:37
1
Automobilová autonomie 1: Co nás čeká a nemine a proč se není čeho bát

Rozdil je v tom, ze clovek ma pud sebezachovy vzhledem k aktualni situaci, takze do zatacky vjede radove treba jednotky procent rychleji, nez by byl ideal a ESP ma sanci to zachranit.

Ale kde vezme dokonale spolehlive udaje auto? Z jakych cidel?

Muze merit teplotu, vlhkost, atd. Ale to nestaci. Jak pozna, ze v peknem slunecnem pocasi nekolik stupnu nad nulou muze byt kvuli studene noci namraza ve stinu, na mostu, ze po 100km posolene silnice je najednou na 100m ledovka? Jak zareaguje, kdyz v suchem dnu s teplotou pod nulou bude najednou po desitkach km jeden ledovy usek? Pokud je rychlost nasobne vyssi, nez jakou je mozne zatacku projet, zadne esp nepomuze..

Ho
Honza123
08. března 2018, 19:17
1
Automobilová autonomie 1: Co nás čeká a nemine a proč se není čeho bát

Naprosta vetsina predpisu? Na osetreni provozu staci bezpecne urcit nekolik zakladnich pravidel - po ktere strane se jezdi, kdo ma kde prednost, a par dalsich detailu.

To, ze dost lidi nechape princip ESP mne uz ani neprekvapuje. Ac je mozna nekdo presvedcen o opaku, neni to vselek na cokoliv, Zjednodusene receno, pokud ridic projizdi zatacku s dostatecnou rezervou pod hranici prilnavosti a udela chybu (spatna stopa, spatna prace s plynem, trhnuti volantem, atd), esp dokaze situaci vyresit. Ale pokud zadne z kol nema dostatek prilnavosti k vyreseni situace, ESP nepomuze. Neni to zadny zazrak popirajici fyzikalni zakony, ani kouzlo, je to jen system, ktery vyhodnocuje nekolik cidel (otacky kol, natoceni volantu, naklon auta, pricne a podelne zrychleni). Ale to neresi situaci o ktere jsem psal vyse - jak autonomni auto zjisti, ze zatacku, kterou na suchu projelo bez problemu v 90km/h muze projet na mokru napr. max 60km/h a na ledu 30km/h? Budou cidla kazdy metr v silnici? Nebo bude kazdych 10m zkusmo pribrzdovat a testovat prilnavost? Doufam, ze mi nikdo nebude presvedcovat, ze diky ESP neni problem projet zatacku stejnou rychlosti na suchu i na naledi..

Ho
Honza123
08. března 2018, 14:47
3
Automobilová autonomie 1: Co nás čeká a nemine a proč se není čeho bát

Predstava, ze dodrzovani predpisu zabrani nehodam je hloupa, naivni a nebezpecna. Predpisy jsou od toho, aby se mohly vybirat pokuty (Staci se podivat na nejcasteji pokutovane prestupky a nejcastejsi priciny nehod. A ne, "neprizpusobeni rychlosti jizdy bla bla bla" nema s prekrocenim predepsane rychlosti nic spolecneho).

Vzhledem k tomu, ze i kdyby opravdu nekdo vyvinul pouzitelne autonomni auto, pravni odpovednost neponese vyrobce, "ridic", je pro mne predstava, ze budu celou cestu "jen" dohlizet (a nest plnou odpovednost za nejaky program, ktery je odladeny na 99%, takze nikdy nevim, kdy neco spatne vyhodnoti) nocni mura.

Srovnavani s letadly je nesmysl.. I kdyz to muze na prvni pohled pro nekoho vypadat podobne, je to nesrovnatelne. Treba by mne zajimalo, Jak bude autonomni auto vyhodnocovat prilnavost pneumatik, kdyz mezi stavem "sucha silnice" a "hladky led" je zasadni rozdil..

Ho
Honza123
07. března 2018, 12:17
0
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia: Dostavník obchodního cestujícího

3l se delal i ve 150kw verzi, krome ST220..

Benzinove ctyrvalce maji takovou "zajimavost", ze misto hydrostelu, nebo nejak mechanicky nastavitelnych vuli ventilu, maji pevna zdvihatka - takze pokud je spatna vule ventilu, jedina moznost je sundat vacky a vymenit cela zdvihatka.. V kombinaci s velkymi sklony ke korozi mi tohle mondeo, jako ojetina, neprijde jako dobra koupe..

Ho
Honza123
04. března 2018, 14:17
2
Ptejte se: Jakým kombíkem nahradit Focus ST225?

Pokud je podminka jenom kombi a jinak staci velikostne focus, nabizi se V50 T5 se stejnou technikou jako ST, ale hezcim a kvalitnejsim interierem..

Ho
Honza123
27. února 2018, 16:11
1
Kam se poděl pohledný dostupný sedan?

Krome vyhod psanych vyse je v sedanu take vyrazne lepsi akusticky komfort - na nerovnostech se hluk tolik nerozleha, nejsou slyset pazvuky od nakladu v kufru, srovnatelne audio takze zni lepe v sedanu, nez v kombi..

Ho
Honza123
29. ledna 2018, 11:47
0
Kdy se psaly zlaté časy automobilů?

To, ze dnesni auta nereznou je nesmysl. Kvalita a optimalizace odpovida tem nizkym cenam.. Pro prvniho majitele vyhoda, pro kupujici ojetin naopak. 10-15 let zpatky byla koupe 5 let stareho racionalni vec, dneska je to prakticky loterie (nejen kvuli celkove nizsi kvalite, ale i horsi odladenosti motoru a technologii, pouzivani longlife naplni, ridkych oleju pro snizeni spotreby, startstop nesmyslu, atd..).

Ho
Honza123
24. ledna 2018, 12:30
0
Ford Kuga TDCi versus BMW X3 2.5i: Kočičí hra s SUVčky

Ta nejvyssi spotreba oleje u 3l je proto, ze ma nejvyssi zdvih. Olej mene nebo vice zerou prakticky vsechny. Je to zpusobeno kombinaci krouzku s nizsim trenim (oproti M52TU, ktery je konstrukcne hodne podobny a olej vetsinou nezere) a longlife vymen oleje (stiraci krouzky zanesene karbonem).

Ho
Honza123
24. ledna 2018, 12:25
0
Ford Kuga TDCi versus BMW X3 2.5i: Kočičí hra s SUVčky

X3 nema stale 4x4 jako e46, ale ma elektronicky pripojitelny predek, stejne jako e9x. Stejny system jako e46 mela jen X5 e53 pred faceliftem (do roku 2003).

Ho
Honza123
12. ledna 2018, 16:49
0
Zábavné auto, které odveze skříň z IKEA a stojí do 100 tisíc | Ptejte se Vojty

Podle automobile-catalog.com (rekl bych ze to je jedna z nejkomplexnejsich a nejpresnejsich databazi parametru aut na netu) to vypada asi takhle: 159 1,9 JTDm 110kw (2005) 1535kg, e90 320d 120kw (2005) ma vyrazne mene - 1415kg - a dokonce i o tridu vetsi 520d e60 120kw (2005) ma o par kg mene - 1510kg..

Ho
Honza123
07. ledna 2018, 21:23
0
Volvo S60 2.4: Zubařská pohotovost

Asi mame kazdy jinou predstavu o tom, co je to auto v dobrem stavu.. :)

Ho
Honza123
31. prosince 2017, 12:49
0
Volvo S60 2.4: Zubařská pohotovost

Neshnila, zachovala e39 v dobrem stavu s nejakym silnejsim benzinovym motorem je ve vetsine pripadu za 100k a vic.. S60 v peknem stavu se daji do 100k sehnat mnohem snaz..

Ho
Honza123
23. prosince 2017, 18:14
0
Kontrola stability: Je to zlý sluha anebo anděl spásy?

Kontrola trakce (ASR) je neco jinyho, nez kontrola stability (ESP). ASR jenom ubira plyn (popr. pribrzduje kola hnane napravy), ESP ma vic vstupu (cidla naklonu, cidlo otoceni volantu, atd) a muze pribrzdovat vsechny kola.

ESP neni zas tak vsespasne, jak to nekteri podavaji. Dokaze v nekterych situacich pomoci (typicky necekany rychly vyhybaci manevr), ale fyzikalni zakony neupravi, takze pokud nemaji kola dostatek trakce, ESP toho moc nezachrani (prilis rychle najeti do zatacky, popr. led, mokro, atd. v zatacce).

Uplne vypnuti ASR je potreba treba pri zapadnuti ve snehu (na nizsi vrstve snehu se kola prohrabou k neklouzajicimu podkladu, se zapnutym ASR je to skoro nemozne).

Ho
Honza123
21. prosince 2017, 12:17
0
LuAZ 967: Když se soudruhům nedaří

To je nahoda, zrovna vcera jsem na jeden narazil na Bazosi a rikal jsem si, co je to za hruzu..:D https://auto.bazos.cz/inzerat/83158450/LUAZ-967-OBOJZIVELNY-4X4.php

Ho
Honza123
20. prosince 2017, 20:49
0
Porsche 911 Carrera 2: Z deníku Sally, vládkyně Krabových blogů

Treba n52 od BMW (190-195kW z 3l), Clio 2 Sport (145kW z 2l), jen priklady, ktere mne napadly jako prvni..

911 996 i soudoby Boxter se mi libi, ale tohle je dost padny duvod, proc nekoupit..

Mimochodem 1,2HTP je typicky priklad konstrukcne nepovedeno motoru, ktery trpi na hodne fatalnich zavad..

Ho
Honza123
20. prosince 2017, 19:36
0
Porsche 911 Carrera 2: Z deníku Sally, vládkyně Krabových blogů

Nic moc vydrz tech Porsche motoru z te doby.. U 911 ta velka investice do GO motoru smysl dava, u Boxteru za 250k uz je to horsi.. A nemyslim si, ze by bylo na vine to, ze se jedna o prilis vykonne motory. 3,6 v 911 Carrera ma litrovy vykon cca 89k. Je dost motoru (v podobne sportovne ladenych autech, kde se da predpokladat vyssi zatez), ktere maji podobny litrovy vykon a zadne takove problemy se u nich neprojevuji..

Ho
Honza123
15. prosince 2017, 10:34
0
Fiat Punto odešel od evropského crash testu jako první auto s „nulou“

Jestli mam spravne informace, ta Euro NCAP testy se delaji od zacatku za stejnych podminek (stejna rychlost, stejna prekazka). Staci se podivat skoro na jakekoliv auto vyrabene pred rokem 2000 a je videt, ze se pri celnim narazu vyrazne zdeformuji A sloupky, strecha, casto i prah, nebo se pootevrou dvere u ridice. Nic takoveho se u Punta nestalo. Takze hvezdickove hodnoceni je nejlepsi uplne ignorovat, jedina vypovidajici vec jsou videa crashtestu

Pro srovnani crashtesty prvniho Citroenu C5 a Peugeotu 406, oboje z roku 2001:

Ho
Honza123
27. listopadu 2017, 01:17
0
BMW 325Ci (E46): vzpomínka na lepší časy

Jen par doplneni pro pripadne zajemce: tenhle konkretni kus moc dobre nevypada, interier je dost vyzily (na 150kkmurcite nevypada), na aute je M packet predni naraznik, ktery ke zbytku nepatri.. A ty chromove venkovni doplnky jsou opravdu hodne nevkusne, byla to originalni volitelna vybava, nastesti se moc casto neobjevuji..

K technickym detailum a zavadam:
u zadni napravy je problem s vytrhavanim napravice z kastle (cca od roku 2000 by to melo byt lepsi, ale riziko po letech samozrejme je, zvlast u vice rezavych aut).

U vanosu se nic nezatuhava, ale casem ztvrdnou tesneni na posuvnych pistech, ktere nastavuji vacky, a prestanou tesnit - nastesti se to da celkem jednoduse vymenit. (s gumovymi tesnenimi je na techto motorech po letech celkove problem, protoze kvuli vyhrivanemu termostatu udrzuje motor pri nizkem zatizeni hodne vysokou teplotu)

Nevracejici se radici paka je zpusobena pridirajicimu se pistky na jednotlivych rychlostech - jdou vymenit bez rozebirani prevodovky, opravna sada stoji par stovek.

Predni ramena - z nejakeho duvodu snad u kazde recenze stareho BMW zazni, ze odchazi predni naprava. Je to nesmysl, originalni ramena vydrzi klidne 250kkm (nekvalitni druhovyroba uz samozrejme ne). To ze jsou ramena z hliniku nema na zivotnost zadny vliv (jen na cenu vymeny, protoze cepy uz nejdou vylisovat jako u e30, nebo e36).

Ho
Honza123
26. listopadu 2017, 21:56
1
BMW 325Ci (E46): vzpomínka na lepší časy

Reakce na plyn u m54 moc idealni neni, uz me plne elektrickou skrtici klapku, proti M52TU je to bida, proti M52 jeste vetsi..

e9x s neprimym vstrikovanim byly i 330i..

Ho
Honza123
16. listopadu 2017, 15:28
0
Bazarový Snílek: S větrem v kulichu aneb kabriolet v zimě za pár šupů

Nejak nechapu, proc jsou zrovna u 306 vyzdvihovany spatne jizdni vlastnosti. Z tech tri aut je to jednoznacne nejzabavnejsi a nejlepe riditelne auto na okresky. Golf ma nezajimave jizdni vlastnosti i s pevnou strechou a saab je ve verzi cabrio hodne tezky (a vychozi 900 s pevnou strechou take neni nijak ridicske auto).

306 ma vyborne jizdni vlastnosti (diky konstrukci zadni napravy, na auto s nahonem na predek, az neuveritelne dobre zataci), dobre zvlada i rozbitejsi silnice. Cabrio ma kvuli zvyseni tuhosti o neco kratsi rozvor (i presto je samozrejme znat krouceni, ale neni to nic strasneho) a hlavne je na pomery 4-5 mistnych cabrii hodne lehka (ma jen cca 1200kg).

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

BMW Řada 1 116i 2005
BMW Řada 1 116i

2005 rok výroby
85 koní výkon
1 568 ccm objem

Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7 1972
Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7

1972 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Caprice 2-door coupe 1969
Chevrolet Caprice 2-door coupe

1969 rok výroby
300 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 3 E30 325i 1986
BMW Řada 3 E30 325i

1986 rok výroby
170 koní výkon
2 494 ccm objem

Cadillac Escalade jen 110 000km 2007
Cadillac Escalade jen 110 000km

2007 rok výroby
410 koní výkon
6 199 ccm objem