Michael „MikeEM“ Musil
| Bydliště | Česká Lípa |
|---|---|
| Registrace | před 7.7 rok. |
| Poslední aktivita | před 5.5 rok. |
| Komentářů u článků | 39 |
| Pozitivních komentářů u článků | 13 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Volvo i Saab jsem v této kategorii i cenovce hledal, ale většinou to už jsou docela mrtvé kousky. Je pravda, že Saab jsem hledal spíš sedan. Každopádně za T5 i Aero si člověk spíš ještě připlatí něco nad 100k.
Dají se pořídit i stany o něco menší a výrazně levnější. Pokud bys tedy uvažoval o spaní pro 2 osoby, mohl bys náklady srazit třeba o více jak polovinu. Pořád je to drahé na stan, ale o to levnější na obytňák
Ve Švédsku mají kategorii A-tractor, což jsou právě malé pickupy, omezené na 30kmh a můžou je řídit od 16 let. Proto se tam hodně objevují právě tahle stará Volva.
To zas není úplně sériově dostupné, spíš specifické švédské úpravy, ne?
Jen teda nechápu, proč k elektromotoru manuál (nebo vůbec převodovku)
193cm/96kg a pohoda, příjemné sezení. Takže to není takové jako to na první pohled vypadá
Obecně je boxer trochu náchylnější na údržbu, nicméně u atmosféry to není tak hrozné, stačí správně hlídat olej
Chtěl jsem nabídnout Subaru XV, jenže po rychlé nahlédnutí do inzerce ještě ani první generace nespadla pod 300k. Novější s 1.6 už se limitu ani neblíží. Pak by ještě v potaz mohl být vzat Forester 2.0i. Nicméně boxery přináší také svá specifická úskalí
CX7 bude v benzínu jen 2.3turbo ne? To bych asi na městský ježdění neviděl, navíc už je to docela velký kus auta. Devítka ještě větší.
Automobilky takhle na testovacích pracovištích mají přímo bazén, který v případě potřeba zaplaví vodou a hořící elektromobil uhasí. Tam je to pochopitelné, ale jezdit na zásah z kontejnerem a jeřábem je úsměvné
Tohle je skvělá rubrika, alespoň se nemusí člověk pohoršovat sám :D
Tak to já to mám přesně naopak, 90 se mi zezadu a koneckonců i celkově líbí víc.
MHD využívám jen v Praze. Většinou se mi do centra nechce motat autem, hledat místo k parkování a svou "cizí" značkou iritovat místní.
A to já zas snad přijedu s Volvem, alespoň bude čím odvážet ty mrtvé :)
Elektromobil má ale taky výstup z motoru, který se otáčí stejně jako výstup z kliky.
"V praxi ale většinou platí, že hodnoty uváděné v oficiálních materiálech značí výkon “na kolech”."
Není to spíš naopak? V praxi spíš člověk potká jedno auto, které má stejný motor se stejným uváděným výkonem, ale třeba jiný pohon (fwd x awd). Ztráty výkonu na awd budou logicky větší a taky by udávaný výkon na kolech byl menší? Nebo se pletu?
Nebo tak, stejný motor v sedanu. Spíš jsem to myslel v tom stylu, že GC spíš míří jakoby o třídu výš, proto jsem přidal pětku.
Já bych asi zvolil radši pětku, tyhle Grandcoupé se mi nekdy nelíbily. Coupé má podle mého názoru jen 2 dveře
Mně by se to asi i líbilo, na dojíždění do práce slušné. Uvidíme jaká bude realita
A celé Ostrsvské Káry tímto ztratily lesk :D
Jenže za ty peníze nebude ta Tesla mít tak skvělý interiér a dokonalé sedačky z nejlepší materiálů. Radši M5
Já si nemůžu odpustit Volvo. 850/S70 v T5 bude mít dost výkonu, je nevšední a charakter pětiválce jen tak něco nepřebije. Plus bude i docela velké bezpečí na devadesátky.
Když nebude chtít vysloveně eRko, tak T5 by měla být v limitu sehnatelná. Pokud mu nebude vadit batoh, kombíky výběr usnadní.
Další možnost je kouknout po LPT motorech, tam bude výběr ještě širší a výkonu mají taky docela dost
Díky, jede to dobře, ale začínám si zvykat, takže asi neunikne nějakému ladění. Navíc jsme zastánce toho, že auto musí jezdit, takže ho plánuju používat jako svoje každodenní a jediné auto.
Je to T5R, bohužel ale itálská, takže z limitek je, ale s menším motorem
Až na ní udělám vše, tak ji přivezeme na pořádný test, pokud o to bude zájem.
45-50km jedna cesta, záleží, kde to zrovna rozkopou. Časově od 35 do 50 minut
Naživo to působí úplně stejně. Maska je opravdu trochu nepatřičně velká
Souhlas, doteď se mi vůbec nelíbí. A navigace mi přišla příšerná, když jsem měl v německu půjčený poslední Focus ST
