MikeEM
Jméno | Michael Musil |
---|---|
Bydliště | Česká Lípa |
Registrace | před 6.1 rok. |
Poslední aktivita | před 4.0 rok. |
Komentářů u článků | 39 |
Pozitivních komentářů u článků | 13 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Volvo i Saab jsem v této kategorii i cenovce hledal, ale většinou to už jsou docela mrtvé kousky. Je pravda, že Saab jsem hledal spíš sedan. Každopádně za T5 i Aero si člověk spíš ještě připlatí něco nad 100k.
Dají se pořídit i stany o něco menší a výrazně levnější. Pokud bys tedy uvažoval o spaní pro 2 osoby, mohl bys náklady srazit třeba o více jak polovinu. Pořád je to drahé na stan, ale o to levnější na obytňák
Ve Švédsku mají kategorii A-tractor, což jsou právě malé pickupy, omezené na 30kmh a můžou je řídit od 16 let. Proto se tam hodně objevují právě tahle stará Volva.
To zas není úplně sériově dostupné, spíš specifické švédské úpravy, ne?
Jen teda nechápu, proč k elektromotoru manuál (nebo vůbec převodovku)
193cm/96kg a pohoda, příjemné sezení. Takže to není takové jako to na první pohled vypadá
Obecně je boxer trochu náchylnější na údržbu, nicméně u atmosféry to není tak hrozné, stačí správně hlídat olej
Chtěl jsem nabídnout Subaru XV, jenže po rychlé nahlédnutí do inzerce ještě ani první generace nespadla pod 300k. Novější s 1.6 už se limitu ani neblíží. Pak by ještě v potaz mohl být vzat Forester 2.0i. Nicméně boxery přináší také svá specifická úskalí
CX7 bude v benzínu jen 2.3turbo ne? To bych asi na městský ježdění neviděl, navíc už je to docela velký kus auta. Devítka ještě větší.
Automobilky takhle na testovacích pracovištích mají přímo bazén, který v případě potřeba zaplaví vodou a hořící elektromobil uhasí. Tam je to pochopitelné, ale jezdit na zásah z kontejnerem a jeřábem je úsměvné
Tohle je skvělá rubrika, alespoň se nemusí člověk pohoršovat sám :D
Tak to já to mám přesně naopak, 90 se mi zezadu a koneckonců i celkově líbí víc.
MHD využívám jen v Praze. Většinou se mi do centra nechce motat autem, hledat místo k parkování a svou "cizí" značkou iritovat místní.
A to já zas snad přijedu s Volvem, alespoň bude čím odvážet ty mrtvé :)
Elektromobil má ale taky výstup z motoru, který se otáčí stejně jako výstup z kliky.
"V praxi ale většinou platí, že hodnoty uváděné v oficiálních materiálech značí výkon “na kolech”."
Není to spíš naopak? V praxi spíš člověk potká jedno auto, které má stejný motor se stejným uváděným výkonem, ale třeba jiný pohon (fwd x awd). Ztráty výkonu na awd budou logicky větší a taky by udávaný výkon na kolech byl menší? Nebo se pletu?
Nebo tak, stejný motor v sedanu. Spíš jsem to myslel v tom stylu, že GC spíš míří jakoby o třídu výš, proto jsem přidal pětku.
Já bych asi zvolil radši pětku, tyhle Grandcoupé se mi nekdy nelíbily. Coupé má podle mého názoru jen 2 dveře
Mně by se to asi i líbilo, na dojíždění do práce slušné. Uvidíme jaká bude realita
A celé Ostrsvské Káry tímto ztratily lesk :D
Jenže za ty peníze nebude ta Tesla mít tak skvělý interiér a dokonalé sedačky z nejlepší materiálů. Radši M5
Já si nemůžu odpustit Volvo. 850/S70 v T5 bude mít dost výkonu, je nevšední a charakter pětiválce jen tak něco nepřebije. Plus bude i docela velké bezpečí na devadesátky.
Když nebude chtít vysloveně eRko, tak T5 by měla být v limitu sehnatelná. Pokud mu nebude vadit batoh, kombíky výběr usnadní.
Další možnost je kouknout po LPT motorech, tam bude výběr ještě širší a výkonu mají taky docela dost
Díky, jede to dobře, ale začínám si zvykat, takže asi neunikne nějakému ladění. Navíc jsme zastánce toho, že auto musí jezdit, takže ho plánuju používat jako svoje každodenní a jediné auto.
Je to T5R, bohužel ale itálská, takže z limitek je, ale s menším motorem
Až na ní udělám vše, tak ji přivezeme na pořádný test, pokud o to bude zájem.
45-50km jedna cesta, záleží, kde to zrovna rozkopou. Časově od 35 do 50 minut
Naživo to působí úplně stejně. Maska je opravdu trochu nepatřičně velká
Souhlas, doteď se mi vůbec nelíbí. A navigace mi přišla příšerná, když jsem měl v německu půjčený poslední Focus ST
Poslední komentáře
- Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů