načítám data...

Zimní deprese aneb o autech, která nemám

Co by se stalo, kdybych si koupil tohle? Otázka, nad kterou se čas od času zamyslíme snad všichni. A s nadcházející zimou jsem se zasnil i já.

zobrazit celou galeriiEditorial: Zimní deprese aneb o autech, která nemám

Přišla zima, bude mráz. Pro mnoho lidí je toto období depresivní, pro spoluobčany vybavené zadokolkami je pak obdobím plné radosti, hlavně když sněží. No jo, ale co když vaše zadokolka poté, co jste zabili týden času a díky expozici různým chemikáliím i několik let svého života přípravou na zimu (a kromě toho také nějakými dalšími upgrady), začne vypouštět brzdovou kapalinu pravým zadním třmenem? Ano, kdo brzdí nevyhrává, ale i tak jsem trochu kyselý…

Když nemohu na silnici, využil jsem kousek neděle alespoň na úklid garáže a procházku, během které jsem v některých zákoutích Brna pár, pro oko kolemjdoucího nezajímavých, aut. A to mě nakoplo k přemýšlení, co za automobilová dobrodružství jsem si mohl prožívat vedle, či namísto stavění ideálního roadsteru Malibu Stacy. No, pojďme se na to podívat…

Mazda 1500 Estate

Foto: bazos.cz

Když se na jaře, v době prvního lockdownu, objevila na prodej, byl jsem nadšený a vlastně jsem byl hodně blízko tomu si ji koupit. Ale někdo mě předběhl. Inu, stane se. Racionální František to odbyl s tím, že se nedá nic dělat, v parkovacím domě mi stojí auto s motorem na výměnu a motor v garáži. Nač si domů tahat další projekt. Beztak bych zjistil, že je to nad mé schopnosti a byl ještě rozmrzelejší. Jenže, teď se objevila znova a jen díky její ceně se mi ještě nechvěje strachy kontokorent.

Na jaře byla na prodej za necelých dvacet, teď je za čtyřicet pět u někoho, kdo se podle všeho takovým obchodem zabývá. Na tom vlastně není nic špatného, jen… jsem trochu zklamaný. Když jsem pár dní po tom, co jsem se dozvěděl, že je pryč a svoji hotovost a nadšení si tedy mohu ponechat, viděl fotku, jak se na odtahovce veze pryč, doufal jsem, že ji čeká trochu lepší osud. A že se našel někdo, kdo ji chtěl víc a měl s ní i nějaké fajn plány. Navrátit jí původní lesk, nebo se vrhnout do drobného restomodu. Ne, že skončí jen někde uložená a pak se v tom stejném stavu zase objeví na prodej.

Přitom já už to měl v hlavě rozkreslené až do detailu. Vyřešit korozi, rozjezdit a dostat na značky a postupně si začít hrát s tím, jak to vypadá a přidat zase trochu toho svého. Sedačky by se nechaly přečalounit, se zbytkem interiéru by si nejspíš musel poradit ebay a 3D tisk. A kdyby třeba byl motor v horším stavu, určitě by mu slušel trochu modernější čtyřváleček z produkce Mazdy. Výsledkem by bylo auto, které stále vypadá jako staré, ale je trochu použitelnější i v současném provozu. A navíc, společnost by mu často mohla dělat další soudobá Mazda, jen s méně dveřmi a bez válců, za to s rotory. No nic.

Peugeot 205

Foto: downshift.fr

Zrovna včera jsem jednu 205 potkal. Bez kousku rzi, benzínovou a až na nárazníčky v téměř dokonalém stavu. Takovou bych chtěl. Ideálně benzínovou 1.4, holou až na kost. Žádné GTi, o kterém by různí lidé psali oslavné eposy, ale prachobyčejnou francouzskou plechovku, kterých v jistých dobách byla plná Paříž a později různá francouzská předměstí.

Spartánský automobil se sloupky o tloušťce špagety by byl přesně to, co by Francois potřeboval. Odpoledne po práci by nasedl do červeného hatchbacku, na zadní sedačky dal košík se sendviči, lahev červeného vína a vyrazil by za hranice všedních dní. A v případě spěchu by nebohý automobil často kvílel pneumatikami. Tak proč ho nemám?

Když pominu tu základní věc, že jako druhé auto bylo docela k ničemu, tak se nikdy nesetkala moje touha po plebejské Francii a rozpočet, který jsem byl ochoten za takovou kravinu vytopit. Dvěstěpětky v rozumné kondici a za rozumnou cenu už totiž nejsou. Ty, které nesežrala rez, se staly perspektivními youngtimery a jejich ceny vyrostly. Tedy, inzerované ceny.

Honda S2000

Foto: Autickar.cz

Čím by bylo logické nahradit jeden roadster? No přece svatým grálem všech roadsterů. Jedno z mála aut, ze kterých byl Vavris tak vyndaný, že z něj po projížďce lezly pouze nesrozumitelné skřeky jako BRRAMPPP-P-P, PRÁSK, jouuuuuuuuuuu. Stačí mi přečíst si, co tehdy napsal Vavris a trochu bych ji zase chtěl. A svoje racionální já bych začal utloukal argumenty, proč je to dobrý nápad. Je modernější, pohodlnější, rychlejší! Každý by měl jezdit v S2000.

S touhou po S2000 by nic špatného nebylo. A s tím, že svaté grály stojí nekřesťanské peníze, vlastně taky ne, ačkoli se nám to často může zdát šílené. V dobách dřívějších jsem občas bádal, jestli by nebyla nějaká možnost najít nějakou S2000 a zmocnit se jí pěkně po židovsku. Ale určitě víte, jak to s takovými věcmi je. Nějaké ty kusy by se našly, ale koroze a jiné zapeklité problémy mě odradily.

Lincoln Continental nebo jiná amerika

Foto: Autickar.cz

Kyselý jsem byl hned u Mazdy, pak se trochu rozptýlil a teď je zase čas pořádně padnout do bažin patosu. Jestli mě něco po letech sere, tak je to fakt, že můj Lincoln je pryč a nejsem si jist, jak dopadl. Dostal tu lásku a péči, kterou jsem mu já dopřát nemohl? Nestálo by za to sehnat a vzít si ho zpět? Jsou dny, kdy bych nic jiného nechtěl. Usednout zase do posešívané kožené sedačky a vrátit se zpět do bezstarostných let plných brmlání šestiválce a jízdy jako na obláčku.

Jasně, idealizuju si to, ale myšlenka toho, že by se ke mně moje první auto vrátilo, mi čas od času intenzivně vrtá hlavou. Teď už bych snad byl schopen dát mu péči, kterou potřeboval a snad mu i navrátit lesk a slávu, kterou měl, když byl nový.

Foto: Pinterest.com

A když ne mého Lincolna, proč sakra ještě nemám nějakou jinou ameriku? Jak často slintám nad Mercury Marauderem, libovolnou Crown Victorií, či jinou lunární debilitou? Je tu ale jedna, která mi relativně nedávno utekla. Jedno dopoledne si tak brousím Facebooky a tu ejhle. Mercury Grand Marquis 1994 (Což, jen tak mimochodem, skvělý ročník) zplynovaný, osmiválcový, levně. Je to ani ne pět minut od uveřejnění inzerátu. Píšu prodejci, ale už je pozdě, je zabrán. Víte, co je na tom nejhorší? Skončil v Brně a koupil si ho jistý Jan, který už nám sem někdy něco málo napsal o oturbeném Le Baronu.

Na jednu stranu jsem rád, že skončil tady, ale na druhou stranu je to trochu sůl do rány. Já jsem ho chtěl, ale aspoň už jsem ho viděl a svezl se v něm. A začal ho chtít trochu víc. Nefunguje úplně bezchybně, ale za to je omlácený, má hnusný lak, interiér už zažil lepší časy a má digipalubku. Skoro stejnou digipalubku, jakou měl můj Lincoln. A tak ho z Honzy a jeho drahé polovičky lámu, kdykoli je k tomu příležitost (pravda, zatím jich moc nebylo). Je to velice iracionální, ale vidím v tom autě svého Lincolna a když jsem nemohl zachránit a opravit jeho, chtěl bych aspoň takovou náhradu. Jen ta představa mě trochu zahřeje na srdci.

Těch aut, která jsem si mohl koupit a neudělal to, bylo samozřejmě mnohem víc. U některých si retrospektivně trhám vlasy, ale ty bychom spočítali na prstech ruky nešikovného dřevorubce. Ano, mohl jsem dnes jezdit v Isuzu Piazza, Suzuki Cappuccino nebo jiné, legendárnější záležitosti od Nissanu. Nebo se nikdy neodchýlit od amerik a zůstat navždy přesvědčen, že velkoobjemové motory jsou to pravé. Možná by se pak moje nadšení do aut nevyvinulo tímhle směrem, ale kdo ví… Až mi dorazí třmen pro MX-5, tak si vyzvednu hardtop, co jsem si koupil a dokud bude zima, tak se tím asi nebudu zalamovat. Ledaže bych chtěl další auto, ve kterém mohu utopit zbytek svého mládí.

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

eLzyx
23. listopadu 2020, 18:25
9

jo takhle mne svrběly prsty, když jsem zahlédl krásného Brouka asi za kilodvacet. Že bych měl nějakého jezdivého veterána. Vystříkal dutiny, vzal spodek voskem a hybaj do sněhu. Jenže jak se znám, tak by mi ho bylo líto a na sníh bych se koukal leda z okna. Takže tudy cesta nevedla. Takže jsem koukal po něčem modernějším, zadokolka, motor vzadu, a našel krásného žlutého Caymana 987 3.4 za šest kil. Jenže rozum zase zvítězil když prohlásil ... ty vole, kašli na to, víš přeci, že potřebuješ větší barák, ideálně se stodolou. Koukáš do špatné rubriky, hybaj do nemovitostí. A tam člověk propadá mnohem větší beznaději, protože zjišťuje, že i když má na účtě docela dost, tak je to vlastně tak tak na "akontačku" pro hypotéku na ruiničku na rozměrnějším pozemku. A pak je tu další rubrika, kterou bych měl v době covidové navštěvovat a to seznamka. A to je ještě depresivnější.
Kolikrát si říkám, proč si ten život tak komplikuju, vždyť recept je jednoduchý. Oktávka v dehtu, 3 haranty se třema ženskýma, čtvrtý na cestě, alimenty takový, že by mne myšlenky na autíčkářské zhovadilosti ani nenapadly. Každý víkend provádět "erase" vysokoprocentníma lihovinama ...

reagovat
martin_100
23. listopadu 2020, 19:12
0

Jej tuty cobygdyby znam mioc dobře... dokonce aj s tim lincolnem...
Začnu pěkně po časový ose odzadu ku dnešku....
Cca v roce 2005 se o pár ulic dál objevila cedule prodám za oknem ne moc hezký ale denně jezdivý oktávky. Ne ofce ale oktávky s ploutvema a zadnim náhonem. Tehdy chtěl děda 8 fialovejch. Auto provozní s technickou. Já měl tehdy 125L a tak jsem myšlenky na oktávku nzapudil že co s tim a tak... Škoda dneska by mě to auto moc bavilo.

Když jsem chtěl busa tak se mezičas než se povedlo koupit strašně táhnul a já chtěl kempovat. Tehdy stála pěkná 1203 kolem 10-15 litrů sednout ajet. Naštěstí sem to nekoupil. S tim peklem sem měl nějaký zkušenosti když sem s tim jezdil po melouchách s klimatizacema.

Jednou sme zas s kamarádem jeli za hnusnýho deštivýho dne do /stí nad labem pro Wartburg 1,3 (ano čtyrtakt) prej má prdlý spojkový lanko. Tak sem vzal vercajk a lakno sebou. Kára jak víno bez koroze za trojku se zaplacenou eko. Jo jenže auto nešlo ani nastartovat a lanko spojky bylo dobrý... převodovka to měla za sebou. Já vůl znechuceně odjel. Tahnout to na laně z Úl do PM v dešti nechceš. Až druhej den mi došlo že sem to měl koupit jak to leží běží, odtahnout na evidečku někde tam. Vysekat z toho štítek, výrobní číslo a odtahnout na vrakárnu. Papíry za trojku proč ne a v říši tou dobou bylo waranů kvanta..... Já vůl....

A jak že to bylo s tim samym Lincolnem co tu František oplakává? No takovej pěkněj bílej kousek měl kamarád. Moc pěkně se s tim jezdilo.

reagovat
martin_100
23. listopadu 2020, 19:15
1

Sorry sem se uklep tak tady pokračování...
Jednou taklhle kamarád volá a mezi řečí se pochlubil že Linkáče prodává. Kecáme dál a pak z něj vypadlo že by mi udělal velmi přátelskou cenu kdybych to chtěl. Cena poloviční než byla jeho původní představa, která už taky byla lákavá.
Já tehdy tejden nespal a uvažoval, přemejšlel, promejšlel a zvažoval...... Nakonec sem to nevzal. A to je asi auto u kterýho mě to mrzí nejvíc že sem zaváhal.... No pozdě bycha honit......

vojtacz
23. listopadu 2020, 20:19
1

Nedávno bylo někde v inzerci moc hezký Porsche 924 za asi 75 tisíc. Vypadalo pěkně, snad i jezdilo. No a já vlastně nenašel důvod proč ho nepořídit. Prázdnou garáž mám, čekat tam může než bude čas se na to nějak vrhnout, začal jsem hledat co kolik stojí, manželce jsem pořád říkal jak ho děsně potřebujeme a že dětská sedačka se tam vejde taky. No a pak inzerát zmizel a já byl regulérně dva dny celkem smutnej, že jsem tam nezavolal.

Ale co, třeba ještě něco podobnýho bude a já nebudu tolik váhat.

reagovat
Ronoath
23. listopadu 2020, 20:36
0

Připomíná mi to, když jsem kupoval Tipo. V Blavě stála S80 V8, něco tak hezkého, jako nedávno tady letělo blogem. Jenže jsem posera, a tak jsem koupil novýho Fiata s polovičním počtem válců a nepočítaně menším objemem. A taky asi lehčím spaním v případě poruchy, bo pětiletá záruka.

reagovat
Ha
Hansoff
24. listopadu 2020, 06:34
0

Mám opačnej příběh. Kdysi jsem hledal v inzerátech, sháněl, obvolával, kupoval papírovou Annonci a nakonec si přivezl vysněné auto. Mám ho 15 let a za tu dobu jsem s ním ujel možná i 2000km. Posledních 7-8 let stojí u taty v garáži a jenom občas přijde řeč na to, co jako s tím hodlám dělat a že mu to tam překáží. Jako student jsem měl spoustu času na práci, ale naštěstí nízké stipendium abych z toho udělal tunnyng bastl. No a potom přišly úplně jiné radosti a starosti a renovace auta je na seznamu priorit tak nízko, že o ni v myšlenkách sotva kdy zavadím.

reagovat
eLzyx
24. listopadu 2020, 15:37
0

se trochu bojím, že takto dopadne moje 850 T-5R. Jsem ji ještě ani nestihl přihlásit. Jen jí občas projedu v garážovém komplexu. Sem tam pokoupím nějaký ten nový díl, co je potřeba k renovaci ...

Ha
Habakukk
24. listopadu 2020, 07:55
0

To já bych kupoval pořád něco, ale nemám kde skladovat a vlastně volné peníze a další provoz. Jediné na co si dodnes vzpomínám a celkem mě mrzí je Originál expediční Land Rover Discovery co jela v nějakém 94 Camel Trophy. Je to nějakých 7 let zpět chtěli za to 350t Kč a než jsem se rozhoupal byla pryč.

reagovat
Pochtli
24. listopadu 2020, 10:05
0

Nejsmutnější je realita u prvního auta. Místo aby si to koupil nějaký nadšenec, tak to často rychleji koupí nějaký šmejd překupník, který na tom nic neudělá, jen nasadí cenu o x tisíc výše. Bohužel tihle kšeftaři jsou všude - auta, nemovitosti, bazary věcí všeobecně..

reagovat
Vojta
24. listopadu 2020, 10:39
3

Takový je svět. Komunismus je díky bohu pryč a tak kdokoliv může cokoliv koupit a zkoušet to se ziskem prodat. Jestli mu to za to někdo dá nebo ne, to už je na jinou debatu. Skoro bych si myslel, že spíš nedá. Ale ona ta přidaná hodnota může být i jen ve způsobu inzerování dané věci - typicky na zahraničních serverech. Ale koupit něco výhodně a pak to se ziskem prodat? Na tom nevidím nic špatného, o tom si rozhoduje trh a poptávka...

František Čáslavský
24. listopadu 2020, 10:56
1

Tak nějak. Každý si může koupit co chce a prodat za kolik chce. Jenže, těch třicet navíc už je to, co mi jaksi nejde přes pysky. Za ty prachy bych na tom toho autě udělal docela dost. A tak to raději nechám vyhnít :)

Fa
Fandatik
24. listopadu 2020, 10:59
0

Ještě bych k té přidané hodnotě doplnil čas. Překupníci čehokoliv dodávají danému trhu likviditu.

Pochtli
24. listopadu 2020, 15:17
1

Že každý vydělává jak umí, to je realita. Pokud to někdo koupí, třeba věc zprovozní/opraví a pak s nějakým ziskem prodá - super. Spíš mi vadí obchodníci se vzduchem (= překupníci), kteří pouze levně koupí a hned draze prodávají, aniž by tam byla jakákoliv přidaná hodnota (tou fakt není plácnutí inzerátu na net za 25 tisíc). Důsledek, který nakousl Franta - za 20 by do toho zájemce šel, za 45 ani omylem. Pak buď koupí něco jiného nebo se skřípěním zubů se dohaduje s překupníkem a vezme to za vyšší cenu.

martin_100
24. listopadu 2020, 19:32
0

Jo vobložníci mě taky serou ale co se dá dělat i tak se lidi živí. Třeba nedavno se objevil v inzerci předchůdce trabantu AWZ P70. Pěknej stav kompletní jen bez not... za 18-. Já zrovna neměl čas tam pro to jet.... Škoda no. Za dva tejdny se to objevilo na druhym konci republiky republiky cenu nabídněte. Tak mu píšu že jelikož to před 14 dnama stálo na jihu 18 tak mu nabízim 20 aby se mu zaplatila cesta na sever kam to odtah.... Kupodivu se neozval :-)

Fa
Fandatik
24. listopadu 2020, 20:35
-1

Pánové, v článku se píše: "na jaře v době prvního lockdownu", tedy majitel možná nutně potřeboval peníze, se objevila za cca. 20k. + náklady na cestu tam i zpět + čas (náklady ztracené příležitosti) + uskladnění a náklady na peníze (u překupníka může být 14 dnů, x let, nemusí se prodat v zisku nikdy).
Nejsem překupník a nevím v čem děláte vy ale stejně dobře nás všechny může štvát, že předmět z Aliexpressu koupím za $40 a v ČR v přepočtu za $70 (včetně clo, dph, sociálního a zdravotního pojištění zaměstnanců/OSVČ, daně z příjmu, náklady s případnými reklamacemi, náklady na sklad, atd.) je to hodně nebo málo?
To si každý musí určit sám.

Blix
25. listopadu 2020, 04:04
2

Já letos pokukuju po V50 T5, jedna byla v Brně za 90, borec slevil na 60 že to chce pryč, ale bohužel jsem se dovolal až druhý. Auto se za dva týdny objevilo v inzerci za 140 (nebo 150?), doteď ji prodává.

Tak samo E46 co jsem projížděl na Čeladné a za 70 nevzal je v Praze za 110..

Štve mě že ani jedna kára nebyla žádný mazel, ale teď už jsou tak naceněné a inzerované.

Bigg.I
24. listopadu 2020, 10:35
1

Tohle znam moc dobre... clovek vidi auto za par a uz ho napada co by s nim udelal a k jakemu ucelu by ho upravil. Nicmene to, ze mam 2 rozpadle Fordy a 1 Toyotu me vzdy da facku, jelikoz nemam ty povozy kde parkovat :). Tudiz neco jako psal eLzyx... nemovitosti, stodolu... a pak uz na nic nezbude

reagovat
Vojta
24. listopadu 2020, 10:43
2

Já jsem asi dospěl do stavu takové té zenové vyváženosti. Mám auta dvě, obě jsou v docela ucházející kondici, byť stále jsou neprovozní věci, co se dají vylepšit (lakování, detailing exteriéru i interiéru...). Necítím potřebu nic dalšího dokupovat a vlastně jsem vůči tomu imunní. Ono je dost osvěžující, pomáhat lidem okolo s jejich rozbitými vraky a projekty a pak usedat do zcela funkčního a téměř dokonalého stroje, který funguje vlastně stále stejně dobře, jako když ho před spoustou let vyrobili.

reagovat
František Čáslavský
24. listopadu 2020, 10:58
0

To by byl ideální stav. Snad jsem na cestě k tomu. Jedno auto hotový (víceméně) teď už jen to druhé, aby se to vyvážilo :)

Bigg.I
24. listopadu 2020, 11:03
1

a jake dokonale stroje Vojta vlastni? :)) (jen abych se inspiroval)
Ja si svou rovnovahu projekt auto X daily narusil tim, ze jsem poridil dalsi projekt auto... a do teho se mi pokazilo daily. Jak moc trapny to je mit 3 auta a z teho ani jedno funkcni? :D

Vojta
24. listopadu 2020, 11:04
0

Fernie: Jako strejda má ten samej Lincoln, co jsi dřív měl. Stojí mu to už pár let nejezdící, protože na to absolutně vůbec nemá čas. Můžu zkusit poptat, jestli by ho prodal a co by za něj chtěl :D Důvod odstávky byly tuším měchy vzadu.
Bigg.I: Já mám 159 2.4 JTDm (moje první auto, už prakticky deset let spokojenosti) a 166 2.0 V6 - tu jsem koupil tak nějak omylem, jako patnáct let nejetou, opuštěnou... vrak :D
-
Komentář upraven 24. 11. 2020, 11:07:43

František Čáslavský
24. listopadu 2020, 11:26
0

Fotky by mě zajímaly v každým případě, bylo jich tu 7, z toho dva jsem měl já, o dalších třech vím a jeden jsem viděl jen v úvodu filmu Jízda. :)

Opelfahrt
24. listopadu 2020, 15:29
2

Tam, jak byl ten tlustej bazarnik se slunecnima brejlema? Tak proti tomu Čížek hadra...

beastar
24. listopadu 2020, 19:29
0

A nosil ty brejle i v zime?

Jakub Pospíšil
24. listopadu 2020, 22:12
0

Mi to nedalo a fakt tam je!

František Čáslavský
24. listopadu 2020, 22:38
0

A má šíbr! Toho bych bral :-) Tušil jsem i jakej to je rok, ale nedostal bys to ze mě teď. Myslím že 90 nebo 91, podle masky a lišt.

Moses
24. listopadu 2020, 11:13
0

Inak je to Malibu Stacy ;)

reagovat
ransom
24. listopadu 2020, 21:43
0

Já takhle projebal jen jednu možnost před lety. Kupoval jsem byt po rodičích od dvou bratrů, co kdysi emigrovali do Švýcar. Chlapi se tam chytli jako nástrojaři, a nástrojař, to je ve Švýcarech pán. Přijeli to vyřídit i s manželkami, pěkně jsme si popovídali, po transakci jsem je nechal ještě pár nocí v bytě bydlet, ať si projdou místa kde vyrůstali. Nakonec jeden přišel za mnou, že by mi mohl za rozumnou cenu nechat aj auto. Že už je zase čas ho vyměnit, a že by si udělali domů romantický výlet vlakem. Venku stál tři roky starý Mergl 320 E kombi ve výbavě CTRL+A nabízený za cenu Fabie HTP se švihadlama. Měl bych na to. Nevěděl jsem ale tenkrát, k čemu by mi to auto bylo. Tak jsem s díky odmítl.

reagovat
Be
Beran
24. listopadu 2020, 21:47
0

Asi jsem amater :-D Vycitam si, ze jsem loncem leta nekoupil dvojkovou fabku 1,4 16v, sport edice, nenourana po prvnim majiteli s komplet servisni historii. Protoze auto budu potrebovat az na jare.

reagovat
beastar
25. listopadu 2020, 10:33
0

To na Jaře seženeš znova. Přece jen fabek je víc jak třeba Lincolnů:D

Ha
Habakukk
25. listopadu 2020, 11:00
0

Jo Fabia opravdu není žádný jednorožec.

Mr Pika
24. listopadu 2020, 22:03
0

Lamu si hlavu, jak se da poridit S2000 po zidovsku? Nejak z toho cuju, ze by to nemuselo bejt za full price, tak prosim autora o inspiraci.... ;)

reagovat
František Čáslavský
24. listopadu 2020, 22:56
0

Normálně, stačí mít velkej nos a správný známý.

ransom
26. listopadu 2020, 17:15
1

Potkaj se na Manhattanu Wunderbaum a Levy. Chvíli klábosí a pak se dohodnou, že už nejmíň rok si ani jeden nekoupil nový auto. Tak zajdou do nejbližšího nóbl salónu.
Chvíli očumujou a smlouvají, nakonec si každý ukáže na jedno auto. Vedoucí poprosí o strpení, že auta nachystají a předjedou před salón, a tak si ještě zajdou vedle do kavárny.
Za půl hodiny se vrátí. Wunderbaum sáhne pro šekovou knížku, ale Levy ho chytne za loket:
"To by mě fakt urazili. Voni platili kafe, já platím auta."

je
jerry
25. listopadu 2020, 18:15
1

Před 8 lety jsem našel krásné e30 325 cabrio. Bylo v super stavu i barvě jako na přiložené fotce z bmw muzea. Už jsem pro něj chtěl jet, ale nakonec se mi zdálo 10 tis. euro moc. Dnes nezbývá než litovat udělané chyby. Ceny jsou více než dvojnásobné. Tak se aspoň pokochejte, jaká to byla krása.
[url=https://ibb.co/KG08SjM][/url]
[url=https://imgbb.com/]la multi ani gif[/url]

reagovat
eLzyx
26. listopadu 2020, 18:49
0

takovou E30 má kamarád. Jediná věc, co mu zbyla po rozvodu. Byt fuč, jeho běžné auto fuč, žena si to své taky nechala. Ale měl kliku, nemusí ženě nic platit, akorát vyfasoval děti, žena je nechtěla.

Jan Machač
27. listopadu 2020, 16:50
0

Maš recht, Frnta, ta mijáta je asi hotová ;-) Budeš tunit kamaro!

reagovat
tomyks
28. listopadu 2020, 09:02
0

Jeste stale citim tu horkost po osudnem rozhodnuti pred 7 lety. Shanel jsem svoje prvni auto pro radost. Mel jsem do te doby vetsinou Hondy, ty motory me moc bavily. Bohuzel prisla rodinna Corolla, bylo mi smutno a v garazi bylo misto. Rozpocet byl nejasny, ale prachy nechybely. Navstivil jsem par vraku az narazil na krasnou CRX targa, 75k mil najeto, nebylo to VTi, ale auto jako nove, cena krasna. Nakonec jsem ji nevzal z duvodu ktere radeji nebudu zverejnovat. Kazdopadne jedno z mych nejhorsich rozhodnuti. Urcite bych ji stale mel, byla v top stavu jako vsechny moje auta do te doby. Pak jsem zacal nakupovat kramy.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Oldsmobile 98 Regency  1981
Oldsmobile 98 Regency

1981 rok výroby
130 koní výkon
5 000 ccm objem

Buick Skylark  1968
Buick Skylark

1968 rok výroby
180 koní výkon
6 ccm objem

Cadillac Fleetwood Brougham 1984
Cadillac Fleetwood Brougham

1984 rok výroby
140 koní výkon
4 100 ccm objem

Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES 2005
Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES

2005 rok výroby
175 koní výkon
2 387 ccm objem

Chrysler Imperial Le Baron 1975
Chrysler Imperial Le Baron

1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem