načítám data...

Ptejte se: Malý hatchback pro radost

21. března 2023, 22:57 46 komentářů Daniel Borský Ptejte se

Občas se stane, že MHD není tou nejlepší možností přepravy ve městě. Pak je potřeba auto.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Zdravím všechny do redakce,

Dlouho jsem neviděl na vašich stránkách žádný dotaz, tak nevím, jestli stále ještě provozujete sekci ptejte se, ale za pokus nic nedám, že? Potřeboval bych totiž od vás nějakou dobrou radu. Sháním auto, což se dá tak trochu předpokládat, když se nacházíme na stránkách věnovaných automobilové tématice. Mám však poněkud specifické požadavky. Bydlím totiž v Praze a potřeboval bych, aby to auto primárně sloužilo jako přibližovadlo do práce, která se nachází v jiné části Prahy. Byť se říká, že MHD v Praze je super, tak já patřím mezi tu část lidí, kterým cesta do práce hromadnou dopravou zabere hodinu času a to samé nazpět odpoledne, kdežto autem to v pohodě zvládám do třiceti minut. Ztratit hodinu denně na cestách mi přijde poněkud zbytečné. Z toho tedy vyplývá, že to má být primárně městské poskakovadlo, které bude mít velmi malé rozměry, pro snadnější parkovaní a proplétání se městem. Zároveň bych byl také rád, kdyby mělo vyšší fun factor. Bude to jediné auto, takže by mě mělo zvládat pobavit, když se v neděli ráno vzbudím a budu mít chuť se projet někde po okreskách. Takže i radostný podvozek a potentní motor jsou důležité věci. Naopak mě téměř nezajímá praktičnost, jezdit budu převážně sám či ve dvou. Nechci však zase vyloženě sportovní auto, to se mně nelíbí, v tom bych si připadal nepatřičně. Mou představou je ostřejší hatchback typu Mini. Teď samozřejmě to nejdůležitější, rozpočet. Nemám bezednou kapsu, a proto by se cena měla pohybovat plus mínus okolo 300 tisíc, přičemž bych preferoval pokud možno co nejnovější auto. Zvládnete mi poradit, po čem bych měl koukat?

Čtenář Pavel

Ahoj Pavle,

Rubriku „Ptejte se“ samozřejmě stále provozujeme, jen se teď nějakou chvíli neobjevil žádný zajímavý dotaz, na který bychom odpovídali. Takže jsme rádi za ten tvůj. Musím se přiznat, že tvůj problém s MHD je mi docela blízký. Osobně bydlím na severním okraji Prahy, přičemž dostat se do kanceláře, která se nachází v širším centru, mi zabere zhruba 45-50 minut, nehledě na to, že cestou musím přesedat z autobusu na metro a z metra následně na tramvaj, což je mírně řečeno otravné. Autem je to citelně rychlejší, obvykle to zvládám asi za 25 minut. Hromadná doprava není univerzální řešení pro každého. Nechme však MHD stranou a pojďme se podívat, jestli ti zvládneme poradit, přeci jen jsme tu kvůli autům.

Malý a zábavný hatchback do města, který tě zvládne chytit za srdce a nadchnout, když dostaneš chuť na pořádnou projížďku? Myslím, že cílení směrem na Mini je poměrně správná úvaha. Díky kombinaci neopakovatelného stylu, šarmu a zároveň schopnosti fungovat jako zábavné auto, si Mini získalo tolik fanoušků a obdivovatelů. A myslím, že bys s ním mohl být spokojený i ty. Navzdory nárůstu velikosti se stále jedná o malý kompaktní hatch, se kterým se snadno parkuje a který je přímo stvořený, pro nadšené proplétání městem. Stejně tak umí nadchnout i mimo město, zakroucené okresky jsou jeho druhým domovem. Takže může finální odpověď znít Mini a hotovo? No, ještě počkejme, nemusí to být tak jednoduché. Narážím teď na tvůj rozpočet. Za 300 tisíc pořídíš buď Cooper S druhé generace anebo Cooper, třetí generace. Druhá generace je moc fajn, ale mám problém pod kapotou. Tohle auto je osazené motorem Prince, a to při nejlepší vůli (a po přímé osobní zkušenosti) vážně nemohu s klidným svědomím doporučit. A už vůbec jako auto primárně do města. Takže zbývá aktuální generace ve verzi Cooper. Velmi dobře jezdící auto, které potěší i náročného uživatele. Akorát se musíš spokojit pouze se třemi válci. Což o to, i tento Cooper jezdí moc hezky. Jen mu trochu chybí takový ten správný drajv.

Existují i nějaké další alternativy? Rozhodně ano. Když se řekne maličké auto do města, tak nesmíte vynechat mistry v tomto oboru. Ano, v Itálii totiž doopravdy vědí, jak postavit malé auto, které je naplněné emocemi. Vědí to dokonce tak dobře, že se jim v tomto směru povedlo postavit dokonalé auto už před dlouhými patnácti lety. Ano, přesně tak dlouho je mezi námi reinkarnovaný Fiat 500. Malá stylovka pro všechny. Je úplně jedno, jestli jste žena, muž či se identifikujete jako cokoli jiného. Tohle auto prostě sluší všem bez rozdílu. Pětistovka navíc nabízí tolik verzí a možností, že si skutečně vybere snad každý. Tobě konkrétně by jistě slušela varianta se štírkem ve znaku. Ano, mám na mysli Abarth. Co tedy očekávat? Především charakterní čtrnáctistovku T-Jet pod kapotou, lehce prkenný, ale radostný podvozek a hromadu stylu. Daný finanční obnos bude stačit patrně na verzi se 160 koníky, což na takového prcka bohatě stačí. Asi bych hledal manuální převodovku, s robotem jsem si nesedl, ale to je možná jen můj problém. Každopádně v Abarthu 500 dostaneš dokonalou stylovku pro každý den, která ti bude přinášet radost. A počkej, až zjistíš, co za show umí výfuky Monza.

Třetím do party bude pro změnu zástupce japonské školy. Ano, i v zemi vycházejícího slunce umí postavit skvělé malé vozy. Suzuki Swift patří obecně mezi ty vůbec nejlepší. Na pomyslném vrcholu pak sedí verze s přídomkem Sport, která se řadí mezi to nejlepší, co se dá na poli warm hatchů pořídit. Tři stovky tisíc ti budou jistě stačit na druhou generaci tohoto oblíbeného hatchbacku. To znamená skvělou atmosférickou šestnáctistovku pod kapotou, povedenou manuální převodovku a opravdu vynikající podvozek, který funguje v každém myslitelném režimu. Tohle je bez přehánění špička svého segmentu. Sportovní svišť se povedl a často na něj dopustit ani majitelé mnohem silnějších a sportovnějších aut.

To je v kostce asi výběr, ze kterého bych volil já, pokud bych sháněl auto, dle daných požadavků. Mezi nejmenšími se nabízí také ještě Twingo RS, ale to není pro každého. Jako hračka super, na každý den už méně. Jasně, opomenout nelze ani vozy typu Fiesta ST (která je mimochodem skvělá), Clio RS (v poslední generaci už není tak nekompromisní), ale to už jsou auta, která atakují čtyřmetrovou hranici na délku, z toho co píšeš, to znělo tak, že preferuješ co nejmenší možnost. Budu držet palce při výběru a pak nezapomeň dát vědět, jak si zvolil.

Preferujete ve městě auto nebo hromadnou městkou dopravu? A proč zrovna auto? Jaký vůz do města byste volili vy? Napadá vás ještě nějaký potenciální adept, který by mohl vyhovovat Pavlovi? Diskuze je vaše…

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Be
Beran
22. března 2023, 07:06
1

Fiesta ST, polo GTI, swift sport, ostrejsi mazda 2, up GTI, mito.
Za tu cenu to bude auto po zaruce a nejdriv bych zjistil kde/u koho budes servisovat. Tim se dost omezi vyber vyrobcu.

Ve meste jsem bydlel jenom 6 let, ale nerozumim myslence maleho auta do mesta. Chapu ze 5m dlouha lod nebo SUV je do mesta nesmysl. Ale uplne nevidim rozdil mezi 3,5 nebo 4,5m dlouhym autem.
Dle zkusenosti z meho okoli. Pokud bude auto parkovat porad na ulici, zvazil bych neco mene napadneho a s nizsim cenovym limitem a horsim vzhledem. Prvni sram na lestence boli vice nez dvacaty.
A do mesta nedoporucuju tridvirko. Ty dvere jsou z logiky veci delsi a na uzkem parkovacim miste se do toho blbe leze.
Pokud hlavni urceni jsou pulhodinove cesty po meste, tak by mi daval smysl neprimovstrikovy atmo benzin nebo priplatit za nezavisle topeni at se motor netrapi studeny.
Hybrid nebo elektro by v teto situaci davalo smysl. Ale u nekterych je to sproste slovo a nevim za kolik se prodavaji i3 nebo CRZ.
Nebo si koupit za kilo yarise na hrkacky po meste a za 150 nejakou vikendovku. Nevim jestli potentni motor a schopny podvozek nebudou ve meste utrpeni.

reagovat
Mechanik
22. března 2023, 08:43
1

Souhlas HH asi na popojíždění moc nebude, budou se trápit oba. Volil bych třeba i automat, pro lepší poskakování. Jinak souhlasím i se zbytkem, auto do 4,5m se vejde tak nějak normálně všude.

Be
Bernard L.
23. března 2023, 08:20
0

No, na popojíždění do města baterkáč určitě smysl dává, ale za jedné podmínky - že je ho kde dobíjet (nejlépe na vlastním parkovacím stání). Jinak i3 je fakt fajn auto. Nedávno mne známý vezl jedním kouskem (nejmenší baterie, co má snad 60 Ah a bez generátoru), auto omlácený jak píšťala (když ho kupoval tak na laku byl ještě zřetelně vidět nápis DriveNow, takže bývalý carsharing) a ano, u takového kusu, který navíc věkem osciluje okolo 10 roků, věřím, že bude stát pod 300 tisíc. I přes pokročilý věk a těžký život je to auto super, zábavné, ani umírání baterky se u toho neprojevuje. Ale je to strašně prkenný (což na kvalitu silnic v Praze není zrovna OK) a taky má relativně dlouhé dveře a přístup dozadu je už vůbec peklo. Ale jinak to auto je fakt dobré i po dlouhých letech a kilometrech služby (snad to nebyla vyjímka daného kusu).
Možná Fiat 500e první generace, ale ten (oproti té i3) nebude na ty cesty za město (díky opravdu mini baterii a absenci rychlého dobíjení - které taky nemusí všechny i3 mít). Navíc má 500e potenciál sběratelského kousku. Bohužel s tím jsem neměl možnost nikdy cestovat.

Jimi
22. března 2023, 07:09
0

VW UP! GTI, nenápadná a trochu rychlejší rozvážka pizzy.

reagovat
Or
Oris
22. března 2023, 07:39
2

Fiat Panda 100HP

reagovat
Trinom
22. března 2023, 12:11
0

Panda 100 HP je fajn, ale trošku stará bych řekl.

Mi
Michal Lenc
22. března 2023, 08:18
0

Já jsem si vždycky říkal, že kdybych bydlel v Praze, tak si koupím motorku.

reagovat
Mechanik
22. března 2023, 08:50
2

jenže než dojedeš do práce budeš dost často mokrej a nebo zpocenej, že

Mi
Michal Lenc
22. března 2023, 16:38
0

Jasný, tak já do práce taky nejezdím na motorce. Hlavně teda proto, že vozím děti do školky. A taky proto, že jsem před deseti lety rozebral motor a už ho nikdy nesložil. Ale hrozně se mi líbí ta myšlenka.

kotzitzaq
22. března 2023, 21:07
0

Zase tak hrozný s tím mokrem a zpocením to není. Já praktikoval motorku po Praze dlouho (a když jednou za měsíc jedu náhodou do kanceláře, tak praktikuji i dnes, ale je to jen deset minut, takže irelevantní) a měl jsem holt pro jistotu v kanceláři náhradní oblečení, které jsem ale využil jen párkrát. Uznávám ale, že každý tu možnost mít nemusí.

Riccardo Martora
22. března 2023, 08:33
6

Alfa MiTo s T-jetem, ideálně 114kW, ale pěkně jezdí i 88 a 99kW verze. Jsou to ty stejné motory jako v Abartech, akorát to stojí zlomek ceny. Konstrukce jednoduchá, je to spolehlivé (z vlastní 5ti leté zkušenosti), jízdní vlastnosti na svou třídu značně nadstandartní (i když je to na platformě Grande Punta, tak to má širší rozvor a elektrický samosvor). A hlavně - je to radost řídit.

reagovat
Mechanik
22. března 2023, 08:48
1

Tak to se mi líbí, za ty prachy super, i o trochu hezčí interiér než ve swištíku, tam je to hnus velebnosti.

bkralik
22. března 2023, 08:55
6

Hlavně pokud něco takového budeš kupovat, tak si to ideálně projeď tou trasou kudy budeš jezdit před koupí. Ty podvozky hothatchů umí být na kostkách/tramvajových pásech/rozbitých městských cestách pro někoho dost nesnesitelné.
Já jezdím jedničkovým Mini Cooper S (R53) a tak hrozné mi to nepřijde, ale kamarád si ho jednou půjčil a vypadal že po průjezdu po kočičích hlavách raději vystoupí a pojede dál autobusem...

reagovat
ro
rock
22. března 2023, 12:00
1

Vzal jsi mi to z pusy / klávesnice. Po přečtení dotazu jsem si říkal, jaký to mají v té matičce Praze skvělý ulice. Já si hothatch vícekráte (dost na to, abych snad zvyknul) vyzkoušel v Brně a když opominu, že to teda vůbec nebylo příjemný svezení, tak mi toho autíčka bylo normálně líto. Navíc mi teda nepřišlo, že by byl motor s výkonovou špičkou v 7000 ot v poskakujících kolonách nějaký zvláštní terno.
Za mne hothatch jako daily do velkýho města (míněno město s kolejemi a kočičími hlavami atp) určitě ne.

Is
Iskar
22. března 2023, 10:11
0

Malá nenápadná raketa s benzínovým štvorvalcom pod kapotou, vhodná na každodenné použitie do mesta aj na rýchle prejazdy zákrut po okreskách, bez "zbytočného" miesta vzadu a so zábavným jazdným prejavom - takáto charakteristika presne sedí na Opel Adam S:

https://www.autobazar.eu/detail/opel-adam-s-14-turbo-150k-start-stop/21057447/

reagovat
Pólin
22. března 2023, 10:21
0

zrovna minulý týden jsem manželce koupil Adama s obyč 1,4l a musím říct, že je to docela fajn, málo známe auto.
Jen teda musím říct, že i bez sportovního podvozku je to takové uskákané a zvláště při rychlejší jízdě je to strašně poznat... ale holt je to dáno tím, že to má krátký rozvor...

beastar
22. března 2023, 10:22
-3

Je to asi velký. Všechny zajímavý varianty vyloženě pro město už tu někdo napsal. Za 300 jde koupit sice spíše ne úplně naleštěné kusy. Zase do města asi není nutné mít úplně showcar. V zásadě oproti Cliu a 500 je to už obr. Zase pohodlně odveze 4 lidi a i to má nějaký kufr. Plus se a tím dá velmi rozumně jezdit i velice sportovně. Spolehlivý to úplně není zase necelých 190ps v relativně přijatelném designu. A co že to je..
Renault Mégane 3 RS.

reagovat
Bi
Bivoj
22. března 2023, 10:53
0

Trochu se tu zmínilo, že tyhle fun motokáry bývají často vcelku nepohodlný. Fiat 500 abarth má gumy tak 40 R17. Swift sport bude mít asi 45R17. Asi bych doporučil do města něco na co nechají dát gumy 55, 60 nebo 65. Máte někdo tip na něco svižného co má ještě pořád pohodlný gumy?

reagovat
Opelfahrt
22. března 2023, 11:12
1

Na ten Swift se určitě dají dát gumy s vyšším profilem.
Třeba na moje auto je možnost 235/45 R18, 215/55 R17 nebo 215/60 R16, ale nějak se mi zdá, že když jedu na škaredých zimních 16palcových, tak to mlátí skoro stejně jako na hezkých letních osmnáctkách :-)

Fr
Frodo
22. března 2023, 11:15
2

Píšeš že bývají, asi....pokud jsi s tím nejel tak bych to sem nepsal.
Mám SSS II.gen a ten podvozek je tuhý, ale rozhodně ne nepohodlný. I když se tím jede po rozmlácené silnici, tak to na tak malé auto funguje moc pěkně. A i na toho SSS jdou dát R16 s vyšším profilem.

Ho
Honza123
22. března 2023, 11:19
0

Profilove cislo je procento z sirky, takze bez udani sirky je to nicnerikajici udaj..

Riccardo Martora
22. března 2023, 11:41
0

Jo, na Alfu MiTo (včetně verze QV) se dají dát 55R16 a na některé verze i 65R15.

Bi
Bivoj
22. března 2023, 12:28
0

No tak na ten swift se muset někam podívat pořádně :-)
Proč se ptám - no já jezdím s Alfou Giuliettou QV 225/40ZR18 a trochu mě to tam trápí. Trochu mlátí to na kostkách. Gumy s vyšším profilem tam nejdou. A do města je to hrozně nízký, vezmu každý obrubník při parkování. Příště až budu vybírat, zvolím něco vyššího. Navíc jak je to silný, tak to na dlažbě/kostkách pořád hrabe. Ale velikost (délka) mi přijde už fajn a proti AR MiTo/Fiat 500 to má víc dveří ;-)

Mechanik
22. března 2023, 12:43
0

Bivoj - trochu záleží i na tlaku, nemáš to přefouklé? Obrubník ti profil nevyřeší, to se chce naučit parkovat. A že to hrabe na kostkách, no cihla plyn, to hrabat holt bude, chce to cit v noze, když máš silný motor

Ju
Junior
22. března 2023, 12:39
2

Optimální městské přibližovadlo je yukon... :-)

reagovat
krab
22. března 2023, 13:37
2

Objektivně nejlepší bude Swift Sport 1.6 100kw. Spolehlivý, výbornej podvozek, není příliš tvrdé.

Jinak ale vybírej podle vlastního srdce, já takto koupil před rokem a půl první generaci Mini Cooperu S JCW. A pořád to auto zbožňuju. Pohodlný, ale není...

reagovat
beastar
22. března 2023, 17:42
0

Jo pod to se podepíšu. Není. Do města docela blbý.

ma
man1k
22. března 2023, 19:05
0

Bmw e87, ideálně 130i. V mini S 3 gen jsem po praze par dni jezdil a kazdou chvili zaply esp, za me tragedie.1er je mala, rychla, zabavna a zaroven podvozek je prevzatej z e90, takze v ramci tridy malejch aut o galaxie jinde. Jedinej problem je to sehnat v dobrym stavu, ale s 300 by to melo pri trose vule jit.

reagovat
riderhenry
22. března 2023, 21:27
0

Souhlas, E87 130i mi dává největší smysl. Ojedinělá koncepce, charakter řadového šestiválce, ale zároveň i možnost pohodlného používání kdykoliv. Mégane RS je asi serióznější sportovní nástroj, ale já bych šel do 130i.

Vr
Vrooom
22. března 2023, 22:27
0

Ta R6 bude docela žravá ve městě. Zas je pravda že oproti HH by mohla být 130i dospělejší. Je to takové GT.

riderhenry
22. března 2023, 23:08
0

Záleží na tom, co si kdo pod pojmem "žravá" představí. Já jezdil s N53B30 převážně město a průměr jsem měl 10.6 l.

Mechanik
23. března 2023, 08:10
0

U M52 spotřeba 8,6 jen po městě, mamacar, do školky, školy a do práce, cesta do 10km. 20let starý motor, myslím že dobrý a s tím co má najeto výborný

Vr
Vrooom
23. března 2023, 09:56
0

No já teda popojížděčky po městě s N52 pod 11 neměl ...

riderhenry
23. března 2023, 10:42
0

Ona taky N52 žere minimálně o 1 l více, než přímovstřiková N53. Nejvíce jsem měl na nádrž 14 l (pojíždění porodnice a věci okolo - hodně svižně a jenom město :D ). Nejméně pak něco pod 8,5 l. Dá se s tím jezdit určitě i pod 8, ale proč by to někdo dělal. Za mě obecně na téměř 300 koní super výsledky. Věřím, že 2.0 TSI může jezdit za podobné peníze, ale bez takového charakteru, komfortu a zvuku. Navíc u těch turbomotorů půjde spotřeba do astronomických čísel, když na to člověk bude šlapat.

Or
Oris
23. března 2023, 15:32
0

130i je už docela dospělé auto. A sehnat pěknou 130i do 300 000 - podle mě nemožné, jinak bych ji zmínil už dříve :-)

Fr
Frodo
23. března 2023, 20:43
-2

To je tedy tip. K čemu že bude 265 koní do města s dlouhou převodovkou?
Pokud chce svižné a zábavné auto do města, tak dává smysl jedině lehké auto, atmosféra s krátkým manuálem. SSS, Twingo RS....

pi
pickozudovozu
23. března 2023, 22:48
0

Jasný, 130k ve městě využiješ…

ma
man1k
23. března 2023, 22:58
1

Já teda jezdim po Praze E60 530xi n52b30 v automatu a nedám na to dopustit. A s jedničkou 130i mám po Praze zkušenost a nuda to teda opravudu není.

Or
Oris
24. března 2023, 07:06
0

Man1k, mám jinou představu o pěkném autě a podle mě dostupných informaci je 13 500 EUR více než 300kKč :-D takže stále tvrdím, že sehnat pěknou 130i do 300k je nemožné. Rozhodně souhlasím, že se 130i je zábava i ve městě. Hodně záleží, co na tom autě je za gumy :-D

Vr
Vrooom
24. března 2023, 09:23
0

Mně se ta co tu postnul man1k líbí, na 17let staré auto super. A 130i má kratší převod než 3er, takže na 2 nejede ani přes 100. Takže dlouhé převody nemá. Já to měl v Z4 a snad jen jednou jsem dokázal jet pod 8. Jinak při normalním ježdění to je mimo město tak 9-10, což je super, ale ve městě to tak úsporné není, ale je pravda že jsme s tím jezdíval asi 5km, takže se to pořádně ani neohřálo.

Vr
Vrooom
24. března 2023, 09:25
0

A ještě to je navíc preFL, takže hydro řízení

ma
man1k
24. března 2023, 23:33
0

Oris já teda předpokládám že takový auto se chvilku hledá, ne že vemu inzerci tady a teď a běžím. My cca 2 roky zpátky koupili 130i se 150k na budíkách v super stavu za 229 tisíc káčé, teď je to sice vejš, ale pořád se podle mě dá. A nikde není napsaný, že u tohodle konkrétního kousku bys neusmlouval nějakou slevičku.

je
jerry
25. března 2023, 10:14
0

Z vlastní zkušenosti doporučím SSS 1.6. Dokonce mám tlumiče B6 a i na letních R17 to není po městě nijak nemožně tvrdé. A na okresce velká radost.

reagovat
H_F
26. března 2023, 04:40
0

kolik toho rocne najedeš?
Jak.krátký trasy
Jak jsi ochoten sypat do servisu?
Má to být malý HH, nebo klidně kompakt?

Mini nsou čím novější ge erace hnusnější a těžší
Poslední zachraňuje Bserie

reagovat
H_F
26. března 2023, 04:49
0

Jinak nej poměr vykon cena spolehlivost nabízí Honda, TypeR by nemusel bejt zlej, za mě sou akorát ošklivý
ale to novější mini dtto
na pěknou 7 nebo 8g to ale stačí, a ty auta vydrží daily beating
Super sou Clia, Megany dtto, megany teda cenově mimo
Polo GTI ani i30n v cene asi nesezenes, možná leon cupra

musí to nutně bent HH?
ja treba v s2000 najezdil raketu v Londýně denně do práce (170 retarderu everyfuckin day), a bylo to asi to nej auto na tenhle ucel (jen s nim nesmíš jezdit hodiny v zácpách, ale na tuhej spojkovej pedál trpí i jiný)
Spíš vem. mat



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem