
Frodo
Jméno | Lukáš Vlas |
---|---|
Bydliště | Plzeň-jih |
Registrace | před 2.7 rok. |
Poslední aktivita | před 1.4 hod. |
Komentářů u článků | 110 |
Pozitivních komentářů u článků | 63 |
Negativních komentářů u článků | 21 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Píšeš že bývají, asi....pokud jsi s tím nejel tak bych to sem nepsal.
Mám SSS II.gen a ten podvozek je tuhý, ale rozhodně ne nepohodlný. I když se tím jede po rozmlácené silnici, tak to na tak malé auto funguje moc pěkně. A i na toho SSS jdou dát R16 s vyšším profilem.
Dřív by měl člověk potřebu se vyhranit proti těm obrazovkám v interiéru, divnému zadnímu nárazníku, divnému označení M340d, když to není ani M, ani čtyřlitr....a hle, uběhne pár let a jediné co si říká je, že je skvělé že v testu vidí pěkné, silné a hlavně normální auto.
Cením si fotek podvozku a moc za ně dekuji. Veliká poklona, že si po předchozím povzdechnutím redaktor vzpomněl.
Fakt palec nahoru.
Nějak jsem si nevšiml, že by auta o které se lidi starají byla za 10let na kaši.
A s tou rezervou to je fakt neřešitelný problém :D
Riderhenry: takového textu a nic zajímavého se člověk nedozví. Škoda. Doufal jsem v nějakou fundovanou odpověď.
Riderhenry: Není pro to žádný test, ale nejbezpečnější prokazatelně je. To vyvolává lehké pochybnosti. Je možno nějak sepsat kde se o to zajímat, abych došel ke stejnému závěru. A k tomu bych poprosil i o zdroje na data konkurentů, ať to můžeme porovnat. Děkuji.
Podle mě je bezpečnost součtem pasivní a aktivní bezpečnosti. Tak snad s tím tvoje zdroje počítají. Jen nevím, jestli výsledek je součtem obou součástí, nebo je to nějak poměrové.
A nebo naivní pán? Nebo fakt věříte, že jsou Volba v současnosti opravdu nejbezpečnější? Jak se to měří?
Jak píše Mechanik, jestli se to neřeší protože jsou nová auta prostě omezující, zbytečně komplikované spotřebiče. Pro mě navíc bez toho, že by vyvolávali nějaké pozitivní emoce.
Srovnávat se to podle mě částečně dá. I v testech SUV se tenkrát řešili mi bližší vlastnosti. A s tou dostupností. Máš pravdu, že teď se ty auta dají koupit jako ojetiny. Ale co za deset let?
Jinak jak jsem ten můj komentář uváděl, je to jen takový nostalgický stesk. Nic víc. Svět se točí dál.
Já to napíšu sem, i když to nemá přímou souvislost s tímto konkrétním testem. Ten je sám o sobě super, krásné fotky, navíc ten interiér mi přijde opravdu pěkný.
O víkendu jsem připravoval auto na sezonu. Měnil olej, promazával vodící čepy brzd, filtry a vzpomněl jsem si, že mám ve skříni uložené staré Top Geary, Speed, Faster, Autocar. Trochu jsem se začetl a pak mě přepadl regulérně vztek. Třeba nad číslem TG z roku 2016, kde se dělalo veliké srovnání aut na okresky. A vniklo z toho spousta nádherných stran čtení plné výkonu a zábavy o autech, které byly relativně dostupné. A těch možností. Od Audi S1, přes Fiestu ST až po Golf R. Když po těch pár letech čtu současné testy, tak úplně zírám kam jsme se posunuli. To je samá cipovina jako spotřeba, dojezd, rychlost nabíjení, koncepce pohodu, přepočty CO2, toky energie a nutná změna myšlení. Schválně. Pokud máte tu možnost, začtěte se do těchto starých časopisů. Možná dojdete ke stejnému závěru a budete nasraní, jak vám bez toho, že by jste to chtěli, změnili svět aut který jste měli rádi. A třeba jste si toho ani úplně nevšimli. Když jsem se začal v dětství zajímat o auta tak by mě ani nenapadlo, že budu ještě v mladém věku, jen o něco později, nasrán z nostalgie. To bych čekal tak v devadesáti.
Příliv aut z Japonska nezabil americké značky? Nezaregistroval jsem, že by Detroit jako USA automotive centrum nějak zvlášť prosperoval. A jako podobný skanzen můžeme dopadnout i my. Navíc si to děláme sami. I tenhle super nápad dovážet soudružské spotřebiče přispívají tomuto úpadku.
To tu bylo výsměchu, jak čínské auto nedokáže konkurovat evropskému a hle, tady s Číňanem panuje spokojenost. Další náznak toho, že v Evropě, pokud neuděláme zásadní krok z zeleného šílenství, nás čekají zlé časy.
Pokud by to splňovalo nejvyšší automotive standardy Tesly, tak bych asi v klidu nebyl :D
Každopádně děkuji za odpověď. Ale i tak škoda že ty fotky nejsou. Chtěl bych to vidět i z hlediska technického řešení. Jdu Googlit.
Škoda že není foto zespoda auta. Zajímala by mě kvalita zpracování dodělávané 4x4.
Starý vozový park? Na tohle mám aktuální historku. Pomáhal jsem shánět auto pro známé. Po zralé úvaze chtěli jít do nového. Říkali si, že pro aktivní rodinu chtějí velké auto. Po týdnech hledání a obcházení prodejců došli k tomu, že pokud by chtěli ideál podle jejich potřeb a požadavků, tak by jim sotva stačil milion. A to neměli nějaké přehnané požadavky. Chtěli benzínové auto, aby po sklopení sedadel v něm šlo ve dvou plus dítě spát k tomu běžná výbava. Nakonec skončili v osobní dodávce, která byla v republice skladem jediná s výhledem, že další už nikdy nebude. Na tu jim stačilo necelých 700tis. Přitom katalogová cena stejného auta z roku 2020 byla 440tis. a z této slevy se dávala automaticky sleva 40tis. Tak asi tak.
Skvělé je, jak ten palubní počítač naznačuje co by měl člověk udělat, aby dojel dál. Kdo chce být v budoucnu ve vatě, tak by si měl pořídit továrnu na svetry. Za chvíli nebudou potřeba jen doma, ale i v autě. Pokrok nezastavíš.
Chybí mi podstatný detail. Jaká je spotřeba a jak se mění, když se tenhle 2,5tunový bonbónek začne používat jako ,,sportovní´´ auto?
Svět ve kterém žiji má pravidla. Regulace. A z nich vychází z velké části desing současných aut. Ať už z technické stránky věci (elektro a s tím související věci chlazení, aerodynamika), tak z bezpečnostní (ochrana chodců, posádky vozu). Pokud autor tohle pomine a filozofuje o desingu, je to prostě blábol bez podstatných faktů.
Pokud budu pokračovat s tím mým světem ve kterém žiji. Další fakt je, že nová auta kupují převážně firmy. A tam platí tvrdá pravidla objektivních důvodů pro koupi vozu, ne móda (pokud pominu pokusy o zalíbení se zelené vlně). Takže můj svět je celkem veliký a pro automobilky určující.
Ten článek je hrozný vejžblebt. I když nemám o autorovi valné mínění a jeho články jsou většinou ve stylu rádoby chytrého vizionáře, tímto překonal vše. Slátanina. Neznám kolem sebe snad nikoho, kdo by se řídil trendy sociálních sítí, nebo něčeho podobného. Všichni kolem mě kupují auto podle užitkové hodnoty (pro jejich zamýšlený způsob používání), sympatií k danému modelu, značce (dalo by se říct, jak je chytne za srdce) a ceny.
Navíc psát něco o trendech současné doby a opomenout, proč se z autosalonů stávají setkání přátel přilepování k čemukoliv, rozlité omáčky, sandálů, sójového laté a kol?
Je to nesmysl, co se bude dobře prodávat. Podle fotek to vypadá, že poměr hmotnosti, rozměrů a vnitřního prostoru bude na jakoby praktické auto nic moc. A takové rozměry a hmotnost bude proti zážitku z jízdy a tím pádem na jakoby sportovní auto nic moc. Takže mi z toho vychází, že člověk co potřebuje praktické auto si to nekoupí. Stejně tak ten, co hledá sportovní auto.
Hoši, teď z toho máme srandu, ale víte co po takové urážce ega přijde? Do pár týdnů článek z rubriky Autíčkář moralizuje, kde se zase dozvíme ten správný směr dívání na vývoj v automobilovém světě. Už se na to moc těším :D
Nějak jsem tušil že to nebylo nic hrozného, jen že to ranilo jeho ego :-D
Zaráží mě, že do téhle zajímavé diskuze přijde nejchytřejší redaktor, hodí jedovatou slinu na lidi co Autíčkář živí tím že ho čtou a pak vymaže Krabův příspěvek. Fakt by mě zajímalo co v něm bylo. Nesnáším totiž cenzuru. A pokud to bude trend tak prosím, ale přijdete o čtenáře. Někde, kde se mažou příspěvky(nadávka za mě není důvod. Chápal bych mazání, kdyby sem někdo postoval reklamu, odkaz na porno nebo nějaký obrázek Křečka ve spoďárech...) nebudu.
Nedávno jsem četl rozhovor s nějakým komoušem od pirátů po hlasování o v podstatě zákazu spalovacích motorů. A jedna z věcí která tam zazněla byla, že se nepočítá s tím, že by plebs měl mít možnost se individuálně přepravovat, respektive tuto možnost nebude vlastnit, ale občasně pronajímat. A nasvědčují tomu i ostatní signály. Proto je vaše debata v podstatě bezpředmětná, o tom že jednou bude možnost kupovat 15 letou elektro ojetinu za pár tisíc. Už jen z logiky věci. Ceny drahých kovů půjdou jen nahoru, tak se vyplatí takový elektro sráč dát do zběru než za 10tis. poslat méně majetným.
Otázka je, jestli má Škoda nějakou budoucnost. Poté, co s vidinou ohromných zisků jako spousta jiných odevzdala know-how soudruhům do Číny, aby posílila mír, se také nakrásno může stát, že značka zmizí.
K vozu nic nemám, nějak mě nezaujal, ale i tak se tahle recenze dobře četla. Dobrá práce.
Protože tu občas nějaké údaje chybí, tak jsem si dohledal pár čísel a ty jsou ve světle nejlepšího malého SUV za 1,2mil trochu smutná. Já našel pohotovostní hmotnost 1695kg,nosnost 415kg a kufr 310l.
Beastar: ty tipy jsou doufal že mi dá zdejší guru :D
Tyto modely byly v úvahu, ale v konečném počítání se vyřadily hlavně kvůli prostoru a právě tím neužitkovým původem. Když víš, že v tom budeš vozit psi, kola, děti, tak je nějaký lacinější plast v kufru spíš plus.
Celkově se od začátku tohohle vlákna divím tomu, že rádoby znalec aut napíše takovou blbost že dodávky jsou pitomost. Pro některé lidi jsou prostě ideál a prodeje těchto aut to jen potvrzovaly.
Tak jsem se nic nedozvěděl. Jediný tip od zdejšího myslitele je kup si místo osobní dodávky MPV. Zajímalo by mě, které MPV měl namysli. Už před rokem při výběru nového auta v podstatě žádné na trhu nebylo (konkurenceschopné v poměru cena x výkon). Jediné schopné auto s velkým prostorem bylo Berlingo XL a jeho deriváty. A asi tě překvapím, tenhle výběr byl udělán plně racionálně s tabulkou v Exelu.
Píšeš o tom, že dodávka je pitomost a co už si to koupilo lidí. Tak bych chtěl prosím radu, co místo ní.
Ta dodávka je hrozná pitomost. Akorát má tu malou výhodu, že když naložím rodinu, zavazadla, kola, psi, tak se za pár hodin pohodlně odvezeme na výlet, dovolenou, trénink. A takhle to děláme skoro každý víkend. Mohl by mi tedy zde přítomný vševěd poradit, co jsem si měl pořídit místo osobní dodávky? Předem děkuji za jistě inteligentní odpověď.
Tohle má zaujmout někoho, kdo je fanda do aut? Tahle studená lednička? Já vidím jen smutek a depresi.
Už jsem to zmiňoval jednou, ale teď už je vážně na čase vymazat ten váš nesmyslný slogan: Autíčkář- Vaše každodenní dávka benzinu. Bohužel.
To víš ty po testu. My ostatní si to můžeme jenom domýšlet. Já v tom nejel tak nevím, jestli má motor dostatek síly, v jakých otáčkách, jak se s tím předjíždí, jak jezdí po dálnici. Proto slouží test, aby jsme se to dozvěděli. Ale pokud je 225koni tak špatných, že to ani nestojí za řeč, tak se nikdo nemůže divit že s láskou vzpomínáme na dobu, kdy v autě 170 koní znamenalo skvělou zábavu.
Smutná doba. Silný motor a v testu se místo toho, jak to jezdí řeší jak se to nabíjí, kolik ujede na elektřinu a za kolik benzínu jede.
Když odhlédnu od toho, že nejsem fanda svítících obrazovek, tak se mi v interiéru nelíbí volant. Ten tvar vypadá na první pohled hrozně. Jak se s tím obdélníkem řídí?
Jinak k tomu radši nic nemám. Skončilo by to u obvyklého kroutění hlavou nad současným směrem automobilismu.
Ty by jsi mohl začít dělat agitátora nějaké moderní levičácké strany. Já měl za to, že jsou lidé svobodní a sami se můžou rozhodnout, jak chtějí řídit a každému je do toho hovno(za základního předpokladu že všichni jezdíme tak, aby jsme se domů vrátili živí a zdraví). Tímto je tenhle výplod absolutně zbytečný.
Když jsem to četl, tak jsem měl stejné myšlenky. A pak to člověk porovná s Krabem a jeho staré Alpine, kde ty emoce máš jen pozitivní.....No byl zákaz hanit novodobé přepravní kapsle, tak radši nic dalšího psát nebudu.
To si říkám u Tesly také. Když odhlédnu od mě nevyhovujícímu druhu pohonu, tak to zpracování je ještě víc tragické než tady.
Zdá se mi to, nebo je ten volant moc veliký a tenký?
Pobavilo. Takže ještě jednou, třeba to levé křídlo pochopí. Zvýhodnění, v Evropě ve formě dotace, je cesta do pekel. Dokud si lidé neuvědomí, že takovou dotaci co dostanou zaplatí ve formě daní v násobné výši, tak se nám ta Evropa bude krásně dál sypat.
To jako že při 59 litrové nádrži budeš normální jízdou jezdit za 18,5? Ale no tak, nedělej ze sebe blbce ;)
Reálný dojezd cca 320km. V autě za skoro 2mil. To jen tak, aby to nezapadlo, než začnete objednávat místo klasické 4er :D
Členové redakce hejtují své čtenáře jen proto, aby obhájili očividný nesmysl. Tak buď mají příjem od automobilek za podporu elektroaut, nebo jim nedochází že čtenář generuje zisk. Každý svého štěstí strůjce.
A s tou dedukcí, jaký čtenář hejtuje Ev jsi zapomněl na lidi, co se o auta zajímají a aktivně kupují nová. Ty si zkusí dost aut na to, aby si udělali obrázek. A já si ho zrovna u tohodle modela udělal.
Koukám na nadpis. Rozkliknu s tím, že se konečně u recenze elektromobilu dozvím, jak je na nic. Protože tenhle se řadí mezi to nejhorší na trhu (i tím, z jak dobrého a v poměru cena x výkon modelu vychází).....a ono se zase vymýšlí důvod, jak je to aspoň pro někoho vlastně super volba. Hlava mi to nebere.
Tak já to sem dopíšu za autora. To auto je reálně jen pro někoho, kdo autům nerozumí a je mylně přesvědčený, že elektro vůz rovná se záchrana planety. Jinak je to krám.
My kupovali auto od? Kupovali jsme střední výbavu s nejsilnějším motorem. A chceš říct tajemství? To auto, co jsme kupovali bude jezdit a firma člověka platí ne od hodiny strávené na nabíječce.
Nehrabe no. Proto může být naproti Mazdě 6 o půl míče dražší....
Další elektro teoretik? Fakt se tady občas docela bavím :D
Beastar: tobě to snad ani nemůžu napsat když vím, jak ty auta máš rád :D Nakonec Mazda 6 v kombíku, 2.5 motor, cena i s mini slevou byla kousíček pod 900.
Po pár nových zkušenostech z firmy zapomeň na nějaké velké slevy proti ceníku. Alespoň u spalováků. Auta nejsou, inflace....
HeavySmoker: LOL, to mi chceš říct že se někdo rozmýšlí mezi spalovací X3 a tímhle?
Jinak A4 v kombíku 1,05mil, MB C v kombíku od 1,2mil, V60 1,2mil, BMW 320i v kombíku 1,25mil....jasně, hned bych byl v pokušení vzít Kiu za 1,4mil. Tak nevím kam ta Kia míří.
Poslední komentáře
- 12MM, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Také se rád dívám na Krabovu garáž a lyriku automobilového... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
S plným vědomím, že se vyjadřuju k autu, které si nekoupím... - Bernard L., Auta, která známe, ale neznáme - asijská...
Když si vzpomenu na svoje výlety do Indie či Číny, tak jsou... - sheogh, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Na ten interier se moc hezky kouka, ale o to hur se bude pouzivat.... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Ona taky N52 žere minimálně o 1 l více, než přímovstřiková... - briza, SsangYong Musso Grand: Nečekaný premiant
Záruka? - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
No já teda popojížděčky po městě s N52 pod 11 neměl ... - HeavySmoker, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Nie je lepší dôkaz že interiér sa na Grecale podobá až príliš,... - Sato, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Z venku pekné aj ked na povodné grandturismo to nemá, a z vnútra... - Bernard L., Ptejte se: Malý hatchback pro radost
No, na popojíždění do města baterkáč určitě smysl dává,... - Mechanik, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
U M52 spotřeba 8,6 jen po městě, mamacar, do školky, školy... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Záleží na tom, co si kdo pod pojmem "žravá" představí.... - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Ta R6 bude docela žravá ve městě. Zas je pravda že oproti... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Souhlas, E87 130i mi dává největší smysl. Ojedinělá koncepce,... - kotzitzaq, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Zase tak hrozný s tím mokrem a zpocením to není. Já praktikoval...
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
455 koní výkon
7 500 ccm objem
2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem
1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
54 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů