Tomas „Vrooom“ Tomas
| Bydliště | Olomouc |
|---|---|
| Registrace | před 9.6 rok. |
| Poslední aktivita | před 2.5 měs. |
| Příspěvků ve fóru | 3 |
| Komentářů u článků | 98 |
| Pozitivních komentářů u článků | 16 |
| Negativních komentářů u článků | 7 |
Posledních 50 komentářů
Ja teda jel kousek s preFL manualem a neprislo mi to nejak divoke, ten 4 valec nema moc charakter. Nicmene je lehky a auto mi prislo prijemne agilni a moc fajn. Super auto :-)
Asseto je srdcovka. Super cesta jak se naucit slidovat auto i v realite :-). Taky vynikajici na nauceni trati. Evo se mi zatim moc libi, prijde mi ze auta jdou snadneji pretocit, v puvodnim dilu byla vetsi tolerance k tomu co vsechno slo jeste vratit. A vic to s autama hazi kdyz se jede pres obrubniky. Uz se tesim az tam bude ring a okoli. To uz tam pak ani nebudu muset jezdit ... :D
Krasa. Dle jeho dalsich videii docela upraveny. Ale super :-) Ty maly slajdy vykouzli usmev na tvari :-)
Všechny spydery jsou moc hezky.
Ta dalsi generace asi bude jeste dal, jestli se nemylim tak ta ma napravu z GT3, stejne jako cayman GT4 981. Tady to je jeste "obyc".
Jak jsou na tom prevody? To jsem pochopil ze je casto u porsche kamen urazu a jsou prilis dlouhy, ze musi clovek radit ve vraceckach i jednicku. To by pak mohl byt i dost zasadni duvod si nejaky to prosche poridit v automatu kde to bude kratsi.
Nevim jak na vychode. Ale treba v USA, coz je urcite dulezity trh to moc na dracku nejde a je to spis fail ...
https://jalopnik.com/bmw-and-dealers-are-discounting-the-slow-selling-xm-up-1851531491
A tak nejak celkove ...
https://www.topgear.com/car-news/best-2023/fail-year-why-bmw-xm-2023s-worst-car
Za me fajn. Vratili se ke klasice a to ze vypada spis nudne. 1. i 2. generace byly nuda a u 3. se jim to povedlo udelat zajimave a ted se vratili zpet k nude :-) Asi nejvic mi tam nesedi ten tablet uprostred, to vypada jako samodomo dodelany.
Raději bych se vzdal trochy zvuku ve prospěch fungujícího diffu. On je totiž špatný i u té jejich limitky ...
https://www.evo.co.uk/alfa-romeo/giulia/gtam
"There is a fly in this pure ointment, however, and that’s the rear diff. It is the Giulia Quadrifoglio’s Achilles’ heel and one that strangely hasn’t been addressed on this most extreme example of an Alfa to date. The issue is the speed at which it reacts when you’re really pushing on. It starts with the inside rear wheel being allowed to spin up and burn away torque, power and rubber while the diff waits for the ECU to work out what’s required, and when it does you can already be well through the corner. All the while the clutches within the diff are getting hotter and hotter before they finally give up the ghost and ask for 20 minutes to cool down in a pit garage. And while it’s far more of an issue on track when playing for the cameras than it is on road, the GTAm is billed as a track car..."
Nevím zda jde dát diff z 2024 verze do těch starších. A taky bych se bál zda na ní nebudou veškerý díly stat bambilion.
No docela by mě zajímalo jak to s tou tvojí 1er dopadlo :-). Vím, že jsi psal na Autoforum.
Jinak ta alfa je super, ale má pár věcí co by mě odrazovalo. Myslím že při ABS to zapíná stabilizaci a hlavně to má nějaký chytrý elektro diff, takže nesvoruje úplně čitelně a zajímavá mi přijde až ta poFL verze s mechanickým diffem
Tak to mi přijde fajn :-)
Asi jsem to prehlidl, ale na kolik vyslo to nabijeni? Auto vypada fesne. Cena docela kruta za takoveho mrnouse, ale zase ten vykon je fajn.
Za 3 mega bych si koupil tohle, ale zadní gumy bych platit nechtěl :-))
Já bych hlavně teda neviděl jako jedinou cestu jak to dostat na limit jezdit 200 ... Na techničtější cestě si to půjde osahat i při nižších rychlostech.
Těch 200 tam bude hned, tak no problemo :-). Stačí se řídít "Co neubrzdíš to neukecáš ..."
Marek: Tak snad testuji v dobu kdy je nižší vytížení silnic aby byla možnost se s tím svézt, ne?!
Tak když by to někoho zajímalo, jak to jezdí tak tady je informativní recenze
https://www.corners.cz/blog/vse-co-potrebujete-vedet-o-bmw-m3-g8x/
Možná by toho člověka tady měli najmout ... (-:
Bobr mi furt nesedí a váha bezmála 2t je brutální. Ale jako balíček na jedno auto v garáži mi to přijde skvělé. Příště prosím recenzi od někoho kdo to tedy umí dosta na limit, když autor se přiznal, že neumí ...
Zajímalo by mě jak se to chová 4WD vs 2WD, zda je hodně cítit ta váha když se to utrhne, mění směr?
Ale ta 1M nikde neztrácela na ceně a pohybovala se někde okolo nákupky i před těma 10 letama. Podobně jako dnes třeba yaris GR. To že dnes roste cena kde jaké paštiky je už něco jiného.
HeavySmoker: To zachování ceny je spíš tím, že jich udělali málo. :-)
Kdyby někoho zajímala recenze, tak tady je. Spoiler, ne není to v žádném případě sporťák. Tupé a zcela bez citu. Dost tam tomu nakládají ...
Super auto. Teda jestli ta váha nekecá tak to váží jako nová M2! Nějaký porovnání těch aut? Působí modernější M2 agilněji? Jinak tady bych se teda nedoplatil za zadní gumy, to by byla velká spotřeba :-)) ...
To docela koukám, že tam hučí od zadních dveří. Pak ty jednopístky vzadu, taky nevypadají moc hodnotně i když to má CC brzdy. Trochu na tom šetří ... Ale určitě to bude raketa, asi to nebude moc horší než takový nissan gtr :)
Jen na sedadle spolujezdce (a jen Z4). Rychlostně dost podobné. V M2C jsem byl povožen v Mýtě a v Z4M40 v Sosnové.
Hlavni rozdíl mi přišel, že Z4 měla o dost lepší interiér (lepší design). M2 je jak jakákoliv jiná 1er/2er. A z toho plynoucí, že Z4 je větší událost, sedíš v zajímavějším autě. Ta M2 je prostě obyčejná. Ale tím trpí všechny performance verze obyčejných aut. Když bych neřešil praktičnost, bral bych supru, pokud praktičtější daily tak M2. Hodně místa, velký kufr. Ale obě auta jsou dost rafinovaná na daily. I porovnání časů je prašť jak uhoď.
https://zeperfs.com/en/duel7920-7280.htm
Moderní auta jsou svižný, takže si dopřát trochu větší zapojení manuálem je více než žádoucí. S těma gumama to projede každou zatáčkou nesmyslnou rychlosti, takže kdy mu tam kvalty nasází automat, to už nemusí dělat skoro nic. Nejlépe ještě se zapnoutou stabilizací :-). Chápu, že je to auto pro hodně lidí jen status symbol, ale pro řidiče co si chce jízdu užít dává furt manuál hodně smysl. Automat je fajn, pro ty co si z toho udělají auto na okruh a budou honit každou desetinku.
A pokud si dobře pamatuji, např v USA se zájem o manuály zvyšuje a u takové GT3 to je dost podstatná část prodejů.
Tahle r8 v10 asi bude fajn vyvazene auto. Ihmo nejlepší auta na ulici jsou ty co mají fajn jízdní vlastnosti i za limitem což se zdá, že tato r8 je. (navíc má ještě kompresor :-) ) Naopak monstrózní grip je spíš nežádoucí, jestli chce člověk jezdit jak po kolejích ať raději jede vlakem :-))
Cat je auto, které bych si přál aby vlastnil můj kamarád, ale já bych ho vlastnit nechtěl. Pro mě je "minimum auto" asi něco ve stylu lotus exige/speedster. Něco co má dveře a neprší dovnitř :-)
Mně se docela líbí a co jsme viděl videa a četl recenze, tak všude chváli přední nápravu, jak hezky funguje. Čekal bych to díky větší tuhosti. Škoda té váhy, ale jestli je to zapříčeněno těma výztuhama, tak proč ne :-). Ty gumy jsou monstrózní, na okruh super, ale na okresce bych to čekal až přehnany ...
Mně se to docela líbí, nafouknutý blatníky a lego/retro design. Předek super, zadek slabší. BMWčka mají často polarizující design, takže nic nového.
krab: tak zrovna manthey věci ti tam Kajel namontuje, to mají v nabídce. A minimálně GT porsche jsou nastavitelný i v základu, takže se s tím dá pohrát. A firem co se točí kolem úprav těchto aut je ve světě bezpočet stejně jako majitelů co ty auta chtějí upravit (viz rennlist). Je to podobný jako když si amatéři kupují špičkový horský kola, lyže, boty etc. všeobecně techniku co ani nevyužijí, ale udělá jim to radost :-)
Vavris: v čem je problém u torsenu, měl jsem to v z4 a pohoda? Teď mám lamelu a taky pohoda.
Marek: nebudeš s tím v Mýtě? Nechal bych se svézt? :-)
Tak mám za to že to jede podobně jako brz a to není známé jako sprinter.
A ještě zpět k tématu. Nevím co vlastně autor chce. Ale jestli chce syrovost tak bych koupil cokoliv a předělal to na nějaký track tool/clubsprt. Tuhý podvozek, tužší silentbloky, závodní destičky, to by mohlo být dost syrové. Třeba taková M3 e90, V8 a podobná předělávka ala ty schirmer M3 z ringu, to bude syrové až až.
Prostě něco takového
https://racecarsdirect.com/Advert/Details/91927/schirmer-gt-bmw-m3-e92 (samozřejmě provozní náklady nebudou lidové)
Hm, tak to by mě zajímalo jaká ta s2000 je. Já ji měl za auto s vydechlým motorem a nic moc elektrickýn řízením a divnýma vlastnostmi na limitu?! Takový horší starý roadster toyobaru. A kolik je limit? Gt3 auto z x milionů a nejspíš astronomický provoz a pak ty ostatní 😀
"Ultim", ve svižném voze co má více výkonu než jízdních vlastností, to už není jen "rovinka", ale zatáčka kde musíš dávat na plný plyn na 3. kontra, protože se ti to tam přetáčí ... Takže to je větší vzrůšo než šikana :-) Naopak šikana je fajn na přesun váhy a nějaký ten slajdíček :-))
A to já si zase notoval v tom, že bez šikan to je lepší s majitelem repliky lotusu 7, co váží třetinu mého auta ... :D Já Mýto beru jako takový polygon, kde si člověk pohraje s autem (o to větší škoda je že se jim tam nelíbí klouzání ... :-/), ale třeba s jízdou na okresce to nemá tolik společného ...
Je to motokárová trať, žádná hitparáda se tam proplétat těma šikanama v osobáku. A ta zadní část se dá aspoň teošku rozjet bez šikany :-)
A nešlo by zařídit aby ráno i odpoledne byla trať bez šikan? :-)
Škdoa, že tam není žádná fotka mého BMW EINZ :-(, ale dík za report.
Grip gum se zdá dle videa až komediálně nízký, což se ani nedivím po zkušenosti s falkenama 520 který extra gripem taky neoplývají. Jinak sympatické auto, pokud se člověk dostane k novému, tak super volba, ale pokud by, se do výběru přidaly i starý auta tak nevím zda bych neupřednostnil něco staršího s šestivalcem ...
Beastar: No supru rozhodně schvalují, jsky bývalý majitel Z4 Coupe, pro ní mám soft spot. Byl jsem povozen v nové z4 a moc příjemné svezení. Už to má dost luxusní interiér, ale i diff a šlo to hezky bokem :-))
"1.7M.. taktže toto alebo mustang?" -> Supru :-)
Je to tak. Člověk se těší na report, fotky, časy a ani prd :-/
Tak tento golf se mi hodně líbí, super design. Akorát agresivní, ale ne přehnaně. I dle ostatního infa na internetu se zdá že je jízdně hodně daleko. Tomu už snad na okresce nemůže nic ujet. Cena je tedy, ale výživná, 1.7 mega za hatchback? :-O Je nějaký reálný rozdíl v nastevení mezí timto aniversary a klasickým R?
Jednou jsem to potkal v takové pěkné zelené a stříbrný kola a vypadalo to fakt dobře. Normální auta mě nazaujmou ale tohle mělo něco do sebe.
Na jednu stranu fajn, na druhou mi přijde ten štelovací podvozek trochu naprd když to není úplně lehký přenastavit aniž by se to muselo trochu rozebírat, myslím že se musí rozdělat vzadu i trochu interiér, ne? Moje představa by byla, zajedu pár kol, zajedu do boxu, přenastavím lehce a zajedu další a najdu si optimální setup, ale reálně to je docela pain ...
Mně se ta co tu postnul man1k líbí, na 17let staré auto super. A 130i má kratší převod než 3er, takže na 2 nejede ani přes 100. Takže dlouhé převody nemá. Já to měl v Z4 a snad jen jednou jsem dokázal jet pod 8. Jinak při normalním ježdění to je mimo město tak 9-10, což je super, ale ve městě to tak úsporné není, ale je pravda že jsme s tím jezdíval asi 5km, takže se to pořádně ani neohřálo.
Ta R6 bude docela žravá ve městě. Zas je pravda že oproti HH by mohla být 130i dospělejší. Je to takové GT.
