Vrooom
Jméno | Tomas Tomas |
---|---|
Bydliště | Olomouc |
Registrace | před 8.1 rok. |
Poslední aktivita | před 2.1 měs. |
Příspěvků ve fóru | 3 |
Komentářů u článků | 83 |
Pozitivních komentářů u článků | 11 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Ale ta 1M nikde neztrácela na ceně a pohybovala se někde okolo nákupky i před těma 10 letama. Podobně jako dnes třeba yaris GR. To že dnes roste cena kde jaké paštiky je už něco jiného.
HeavySmoker: To zachování ceny je spíš tím, že jich udělali málo. :-)
Kdyby někoho zajímala recenze, tak tady je. Spoiler, ne není to v žádném případě sporťák. Tupé a zcela bez citu. Dost tam tomu nakládají ...
Super auto. Teda jestli ta váha nekecá tak to váží jako nová M2! Nějaký porovnání těch aut? Působí modernější M2 agilněji? Jinak tady bych se teda nedoplatil za zadní gumy, to by byla velká spotřeba :-)) ...
To docela koukám, že tam hučí od zadních dveří. Pak ty jednopístky vzadu, taky nevypadají moc hodnotně i když to má CC brzdy. Trochu na tom šetří ... Ale určitě to bude raketa, asi to nebude moc horší než takový nissan gtr :)
Jen na sedadle spolujezdce (a jen Z4). Rychlostně dost podobné. V M2C jsem byl povožen v Mýtě a v Z4M40 v Sosnové.
Hlavni rozdíl mi přišel, že Z4 měla o dost lepší interiér (lepší design). M2 je jak jakákoliv jiná 1er/2er. A z toho plynoucí, že Z4 je větší událost, sedíš v zajímavějším autě. Ta M2 je prostě obyčejná. Ale tím trpí všechny performance verze obyčejných aut. Když bych neřešil praktičnost, bral bych supru, pokud praktičtější daily tak M2. Hodně místa, velký kufr. Ale obě auta jsou dost rafinovaná na daily. I porovnání časů je prašť jak uhoď.
https://zeperfs.com/en/duel7920-7280.htm
Moderní auta jsou svižný, takže si dopřát trochu větší zapojení manuálem je více než žádoucí. S těma gumama to projede každou zatáčkou nesmyslnou rychlosti, takže kdy mu tam kvalty nasází automat, to už nemusí dělat skoro nic. Nejlépe ještě se zapnoutou stabilizací :-). Chápu, že je to auto pro hodně lidí jen status symbol, ale pro řidiče co si chce jízdu užít dává furt manuál hodně smysl. Automat je fajn, pro ty co si z toho udělají auto na okruh a budou honit každou desetinku.
A pokud si dobře pamatuji, např v USA se zájem o manuály zvyšuje a u takové GT3 to je dost podstatná část prodejů.
Tahle r8 v10 asi bude fajn vyvazene auto. Ihmo nejlepší auta na ulici jsou ty co mají fajn jízdní vlastnosti i za limitem což se zdá, že tato r8 je. (navíc má ještě kompresor :-) ) Naopak monstrózní grip je spíš nežádoucí, jestli chce člověk jezdit jak po kolejích ať raději jede vlakem :-))
Cat je auto, které bych si přál aby vlastnil můj kamarád, ale já bych ho vlastnit nechtěl. Pro mě je "minimum auto" asi něco ve stylu lotus exige/speedster. Něco co má dveře a neprší dovnitř :-)
Mně se docela líbí a co jsme viděl videa a četl recenze, tak všude chváli přední nápravu, jak hezky funguje. Čekal bych to díky větší tuhosti. Škoda té váhy, ale jestli je to zapříčeněno těma výztuhama, tak proč ne :-). Ty gumy jsou monstrózní, na okruh super, ale na okresce bych to čekal až přehnany ...
Mně se to docela líbí, nafouknutý blatníky a lego/retro design. Předek super, zadek slabší. BMWčka mají často polarizující design, takže nic nového.
krab: tak zrovna manthey věci ti tam Kajel namontuje, to mají v nabídce. A minimálně GT porsche jsou nastavitelný i v základu, takže se s tím dá pohrát. A firem co se točí kolem úprav těchto aut je ve světě bezpočet stejně jako majitelů co ty auta chtějí upravit (viz rennlist). Je to podobný jako když si amatéři kupují špičkový horský kola, lyže, boty etc. všeobecně techniku co ani nevyužijí, ale udělá jim to radost :-)
Vavris: v čem je problém u torsenu, měl jsem to v z4 a pohoda? Teď mám lamelu a taky pohoda.
Marek: nebudeš s tím v Mýtě? Nechal bych se svézt? :-)
Tak mám za to že to jede podobně jako brz a to není známé jako sprinter.
A ještě zpět k tématu. Nevím co vlastně autor chce. Ale jestli chce syrovost tak bych koupil cokoliv a předělal to na nějaký track tool/clubsprt. Tuhý podvozek, tužší silentbloky, závodní destičky, to by mohlo být dost syrové. Třeba taková M3 e90, V8 a podobná předělávka ala ty schirmer M3 z ringu, to bude syrové až až.
Prostě něco takového
https://racecarsdirect.com/Advert/Details/91927/schirmer-gt-bmw-m3-e92 (samozřejmě provozní náklady nebudou lidové)
Hm, tak to by mě zajímalo jaká ta s2000 je. Já ji měl za auto s vydechlým motorem a nic moc elektrickýn řízením a divnýma vlastnostmi na limitu?! Takový horší starý roadster toyobaru. A kolik je limit? Gt3 auto z x milionů a nejspíš astronomický provoz a pak ty ostatní 😀
"Ultim", ve svižném voze co má více výkonu než jízdních vlastností, to už není jen "rovinka", ale zatáčka kde musíš dávat na plný plyn na 3. kontra, protože se ti to tam přetáčí ... Takže to je větší vzrůšo než šikana :-) Naopak šikana je fajn na přesun váhy a nějaký ten slajdíček :-))
A to já si zase notoval v tom, že bez šikan to je lepší s majitelem repliky lotusu 7, co váží třetinu mého auta ... :D Já Mýto beru jako takový polygon, kde si člověk pohraje s autem (o to větší škoda je že se jim tam nelíbí klouzání ... :-/), ale třeba s jízdou na okresce to nemá tolik společného ...
Je to motokárová trať, žádná hitparáda se tam proplétat těma šikanama v osobáku. A ta zadní část se dá aspoň teošku rozjet bez šikany :-)
A nešlo by zařídit aby ráno i odpoledne byla trať bez šikan? :-)
Škdoa, že tam není žádná fotka mého BMW EINZ :-(, ale dík za report.
Grip gum se zdá dle videa až komediálně nízký, což se ani nedivím po zkušenosti s falkenama 520 který extra gripem taky neoplývají. Jinak sympatické auto, pokud se člověk dostane k novému, tak super volba, ale pokud by, se do výběru přidaly i starý auta tak nevím zda bych neupřednostnil něco staršího s šestivalcem ...
Beastar: No supru rozhodně schvalují, jsky bývalý majitel Z4 Coupe, pro ní mám soft spot. Byl jsem povozen v nové z4 a moc příjemné svezení. Už to má dost luxusní interiér, ale i diff a šlo to hezky bokem :-))
"1.7M.. taktže toto alebo mustang?" -> Supru :-)
Je to tak. Člověk se těší na report, fotky, časy a ani prd :-/
Tak tento golf se mi hodně líbí, super design. Akorát agresivní, ale ne přehnaně. I dle ostatního infa na internetu se zdá že je jízdně hodně daleko. Tomu už snad na okresce nemůže nic ujet. Cena je tedy, ale výživná, 1.7 mega za hatchback? :-O Je nějaký reálný rozdíl v nastevení mezí timto aniversary a klasickým R?
Jednou jsem to potkal v takové pěkné zelené a stříbrný kola a vypadalo to fakt dobře. Normální auta mě nazaujmou ale tohle mělo něco do sebe.
Na jednu stranu fajn, na druhou mi přijde ten štelovací podvozek trochu naprd když to není úplně lehký přenastavit aniž by se to muselo trochu rozebírat, myslím že se musí rozdělat vzadu i trochu interiér, ne? Moje představa by byla, zajedu pár kol, zajedu do boxu, přenastavím lehce a zajedu další a najdu si optimální setup, ale reálně to je docela pain ...
Mně se ta co tu postnul man1k líbí, na 17let staré auto super. A 130i má kratší převod než 3er, takže na 2 nejede ani přes 100. Takže dlouhé převody nemá. Já to měl v Z4 a snad jen jednou jsem dokázal jet pod 8. Jinak při normalním ježdění to je mimo město tak 9-10, což je super, ale ve městě to tak úsporné není, ale je pravda že jsme s tím jezdíval asi 5km, takže se to pořádně ani neohřálo.
Ta R6 bude docela žravá ve městě. Zas je pravda že oproti HH by mohla být 130i dospělejší. Je to takové GT.
Parádní, super vzhled a zdá se že i jízdní vlastnosti. Hnujdaj s ioniqama začíná mít zajímavější portofolio než VW.
V registracnim mailu stoji:
"Podmínkou vpuštění do areálu bude negativní antigenní test stáří ne více než 48 hodin nebo PCR test ne starší než 5 dnů. Můžete použít test ze zaměstnání. Antigenní testy budou k dispozici i na místě za 200 Kč."
To opravdu musim mit test i kdyz jsem ockovany?
Jak probiha mereni casu? To maji ucastnici nejakou krabicku?
Nejsou v Mýtě trochu Drama Queen, 50 litrů za sklouznutí??
Šel bych jednoznčně do Z4, dynamicky lepší, vzhledově nebe a dudy. Ten první boxster je vevnitř děs běs. Servisní zapeklitosti auta s motorem uprostřed ...
Jediné + je že je boxster lehčí o celých 14 Kg ... :-D
http://www.zeperfs.com/duel1538-314.htm
Brz vs svet? To mi nehraje, chybi tam etalon zadokolek - Bawo :-). Me by zajimalo porovnani nejake 220i v mpaketu s brz.
Vzdyt to stoji skoro stejne.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=260729993&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=84&pageNumber=1&scopeId=C&transmissions=MANUAL_GEAR&usage=NEW&searchId=9c460890-4204-f228-ae6b-13117559a618
Pocteni dobre, taky bych uprednostnil BRZ, akorat nesouhlasim se zvukem, ten mi prijde desny.
Za 3/4 mice bych koupil Z4M Roadster. Drsnejsi, auto, zajimavejsi ridicska poloha vzadu u napravy. Ma samosvor. Je v tom nejlegendarnejsi sestivalec co kdy bmw udelalo. S tim, ze se ten motor daval do M3 tak asi budou dobre znamy vsechny problemy a jejich reseni. Samozrejme se to bude kazit jako kazdy stary bmw, ale porad lepsi nez resit auto s motorem uprostred ...
To ja verim, ze se libilo, ono je urcite fajn, nicmene nejaka ta kritika padnou mohla, protoze dle vseho je co kritizovat. Nicmene tento clanek je znacne slunickove naladen, ze mi tam uz jen chybelo otrepane "jede jako po kolejich" :-D
No ja nevim, jsem od tohoto autora tedy zvykly na jinou kvalitu. Tohle mi prijde jako cviceni marketingoveho oddeleni ...
Tohle mi prijde jako jedna z mala slusnych recenzi, obzvlast cast kdy proleza zvedla auta se mi libi.
Pro zajimavost podvozek BMW (vyrazne drazsiho)
Tohle se mi libi a zapada mi to k bmw. Jsou to spis GTcka nez sportaky. Obzvlast tyto klasicke non -M verze. Na tuzsich letnacich by se urcite i zlepsi pocit z jizdy.
Za pul mega bych se na kastrata mx5 vykaslal ... Pokud nejsou koule na S2000 tak docela dobre svezeni zadarmo (teda nez se neco podela u N54 :-D ...) by mohla byt 135i, ty auta si docela drzi cenu. Ma to jeste starou dobrou hydrauliku. Nastavenim to bude GTcko jako kazdy BMW, ale myslim ze s kratsim prevodem a svorem to bude spravny peklo :-). Imho si budou diky vzhledu drzet cenu lip nez novejsi M135.
Tohle je lakavy.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=257956207&categories=SportsCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=58&pageNumber=1&scopeId=C&transmissions=MANUAL_GEAR&searchId=a6526fc7-f90a-ed7f-d212-736190eb1abc
Obe auticka jsou super. Zajimavy jen docela promakany podovzek u miaty. Toyobaru je trochu obycejnejsi.
Btw zajimavy kanal s fajn informativnimi videii (Typek je spravnej pesimista a neni ze vseho vyjukanej jako 99% recenzi na webu :-D ...)
Budou nekde nejaky fotky, nebo videa? Par fotografu jsem tam videl :-)
Poslední komentáře
- James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"... - Vapno92, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Ono je to pekné, ale je to niečo také, ako "Nike ONE 2022"... - mariov8, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Problém je, že cílovka nechce trávit (nebo nemá na to čas,...
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
27 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů