načítám data...

Autíčkář v novém a co bude dál...

18. února 2016, 20:32 65 komentářů Vojta Dobeš Editorial

Možná jste si všimli, že to tu vypadá jinak. Tak trochu oranžově. A z loga zmizela tradiční řadička, kterou nahradilo autíčko v komiksové bublině. Co to znamená? A co bude dál? Koupili nás Holanďané? Nebo jsme se dostali do područí pomerančové lobby?

Zobrazit galerii

Po dlouhé a místy docela ostré debatě došlo konečně k tomu, že Autíčkář dostal nové logo a barevné schéma. Část redakce a možná i čtenářů původní řadičku, která byla ve znaku Autíčkáře od jeho samého začátku před téměř 7 lety, hořce oplakala. Ale život je změna a já pevně doufám, že si na nové logo nakonec všichni zvyknou a budou ho mít rádi. Nové logo totiž mnohem lépe vystihuje, jaký Autíčkář je a jaký by chtěl být. Jsme hraví, chceme být zábavní a mluvíme pořád jen o autech. Ale je tu i druhá bublina – sice šedá a v pozadí, ale přesto důležitá. Náš web není jen o tom, co si myslíme a píšeme my. Stejně důležité jste vy, naši čtenáři, a vaše zapojení do dění na Autíčkáři. Ať už v komentářích pod články, na našem diskusním fóru či v rubrice Ptejte se, nebo i v reálném světě na setkáních Kafe&Káry nebo okruhových dnech, jsou pro nás čtenáři a fanoušci Autíčkáře tím nejdůležitějším, co vytváří jeho celkovou podobu.

Ale změny nekončí u loga a nového barevného schématu (za kterým mimochodem nemusíte hledat nic tajuplného – nekoupil nás tajemný investor z Nizozemí, nestali jsme se voliči sociální demokracie ani nás nezachvátilia láska k pomerančům, jen nám oranžová přišla svěžejší a zajímavější než červená). Možná už jste si všimli drobných změn v celkovém designu a rozložení webu, a v následujících dnech a týdnech se dočkáte změn dalších a o něco výraznějších. Stále však nepůjde o žádnou revoluci, ale po několika měsících provozu s novým layoutem už víme, kde jsou mezery a co bychom mohli vylepšit. Především půjde o přizpůsobení se faktu, že v poslední době vydáváme mnohem více článků (zejména pak novinek) než kdy dřív a čtenáři, kteří nás nenavštěvují denně, se mohou v tom přívalu snadno ztratit. Proto novinky dostanou na domovské stránce svoji vlastní sekci a “velké” články tak budou řazeny přehledně na jednom místě.

Tím nejdůležitějším však pro nás (a předpokládáme že i pro vás) stále zůstává obsah. Ani v tomto ohledu nás nečeká žádná revoluce, i když k určité evoluci samozřejmě dojde. Jak jste si určitě všimli, už nějakou dobu u nás narůstá počet testů nových aut – někdy zajímavých, někdy méně, ale jak doufáme, vždycky zajímavě pojatých a zhodnocených. Letos bychom vám rádi přinesli také víc testů aut starých a klasických a reportáže o lidech, kteří u nás zajímavá auta staví či opravují. A už nedílnou součástí života s Autíčkářem jsou také okruhové dny – letos jich bude přinejmenším šest a termíny vám sdělíme co nevidět.

Poslední drobnou změnou je, že od nynějška na vás bude čekat každý den v náš specifický čas, který už nějaký čas používáme (první, kdo v komentářích odhalí, proč jsme ho zvolili, získá volné ježdění na našem prvním letošním trackdayi) nový článek. Nezapomeňte ale ani na to, že naše redakce pracuje celý den a proto u nás občas najdete novinky i v pozdních večerních hodinách.

A co se u nás líbí či nelíbí vám? Co bychom měli vylepšit a na čem zapracovat? Co naopak děláme dobře (chválu slyší každý rád)?

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Zd
Zdeny
18. února 2016, 20:40
0

Tak jestli články nebudou v 9:11 tak budu nastvanej :D ideální cas na svacinu a čtení :)

reagovat
To
Tomáš Kopecký
18. února 2016, 20:45
0

20:32 = 8:32 = 8.32 - Lancia Thema? Teda pokud je to stejný čas, jako u tohoto článku :)

reagovat
BobAsh
18. února 2016, 20:46
0

Nene, jde o první články dne. Tohle jsem vydal jak jsem to dopsal :)

BobAsh
18. února 2016, 20:47
0

Ale za nalezení významu i tam kde není máš u nás na nejbližším trackdayi nebo K&K kafe zadarmo ;)

Pe
Pepča
18. února 2016, 20:51
0

Bude to v 9:30 na počest první generace 911 Turbo s označením 930 :)

reagovat
BobAsh
18. února 2016, 21:03
0

Trošku jsem zpřesnil formulaci v článku - jde o čas, který už nějaký čas používáme ;)

Chilli
18. února 2016, 21:11
0

Podle mě je to v 7:00 (-:

PS: Stare logo jsem taky oplakal :-D

reagovat
Redguy
18. února 2016, 21:13
0

7:22 ale to se hodi jen na special edici McLarenu, coz mi sem tak nejak nesedi:)

reagovat
Redguy
18. února 2016, 21:17
0

Cas Dodge Viperu a Corvetty na Ringu?? :D

Em
Em1r4n
18. února 2016, 21:25
0

že by 7, protože je jich 7 pisálků? :D Ale co může být těch 22..

BobAsh
18. února 2016, 21:49
0

Krok správným směrem...

Mi
Michal
19. února 2016, 12:06
0

Tak jestli vám 7:22 připomíná hlavně "speciální edici Mercedesu" a časy na Ringu, tak to chce víc nastudovat historii

Kr
Krocan
18. února 2016, 21:20
0

Myslím si, že první ranní článek vkládáš Vojto těsně před tím, než se odebéřeš ke spánku spravedlivých.

reagovat
Nedy
18. února 2016, 21:22
0

Že by něco "sofistikovaného", jako nastavení serveru, či defultní nastavení systému? :-)

reagovat
VoFi
18. února 2016, 21:31
0

Zamyslel jsem se..nic. Tak přišla na řadu porada s googlem. Jako první mi to vyplivlo článek "Toyota Slashes Nürburgring Electric Car Lap Record To 7:22" což mi nějak nesedí.
Obrátil jsem se teda na starou klasiku z kriminálek - bibli. No a vida, Matouš 7:22 "Mnozí mi řeknou v onen den: `Pane, Pane, což jsme ve tvém jménu neprorokovali a ve tvém jménu nevymítali zlé duchy a ve tvém jménu neučinili mnoho mocných činů?´
Vlastně by to přeneseně docela sedělo :D .. jen nevím, jak definovat "Pána" tak aby to sedělo na Autíčkáře..

reagovat
Nedy
18. února 2016, 21:37
0

Když jsme tak u toho Googlu, tak to může být ještě docela zajímavé (první použitelný odkaz): https://cs.wikipedia.org/wiki/722

Lu
Lukas G
18. února 2016, 21:32
0

čas 7:22 na Nürburgringu aneb rekord Fordu s motorem o objemu 1l kterym dokazal ze i s takovymto motorem muze byt auto rychlejsi nez kdejaky supersport ? :D...

reagovat
Je
Jeniik
18. února 2016, 21:35
0

Stirling Moss?

reagovat
BobAsh
18. února 2016, 21:50
0

Také krok správným směrem, ještě to chce vysvětlení .)

je
jeniik
18. února 2016, 22:14
0

Mercedes, číslo 722, mille miglia, start v 7:33

je
jeniik
18. února 2016, 22:15
0

7:22, pochopitelně :-))

BobAsh
18. února 2016, 22:17
0

Správně :)

LG
LG
18. února 2016, 21:38
0

Hmmmm tezke tezke... Zeby cas 7,22 aneb jak dlouho trva zastavit auto z rychlosti 130km/h ?

reagovat
Gu
Gucci
18. února 2016, 22:07
0

Myslim ze odpovedi by mohlo byt toto:
Moss's Mercedes left the starting ramp in Brescia at 7:22 a.m. (hence the car's race number 722)

reagovat
BobAsh
18. února 2016, 22:17
0

Správně, teď je otázka, jestli jsi vyhrál ty nebo o kousek výše jeniik :)

Gu
Gucci
18. února 2016, 22:20
0

zalezi jestli se to bere podle casu ci jak... :)

BobAsh
18. února 2016, 22:39
0

Podle času, ale jeniik jako první řekl "Stirling Moss" a až po tobě specifikoval proč přesně. Nicméně jeniika vyřadíme jako externího člena redakce a vyhráls ty :)

Gu
Gucci
18. února 2016, 22:43
0

Teda tak to mam velikanskou radost jelikoz jsem vas nadseny fanousek :) PS: musim rict ze bylo dosti obtizne najit spravnou odpoved :D

Redguy
18. února 2016, 22:50
0

O McLarenu jsem ale prvni psal ja.

BobAsh
18. února 2016, 22:59
0

RedGuy: Ale chybělo tam to zdůvodnění s tím, že to číslo znamená 7:22 ráno. Ale pokud přijedeš na trackday s Oldsmobilem, tak to máš taky zadarmo :)

Redguy
18. února 2016, 23:04
0

Tak na autickari snad nazev ty edice zduvodnovat nemusim :P A cas jsem taky uhadnul prvni. Tak si trhnete backorou sulini :D :D
S Oldsem jedine na Plechcup :))

BobAsh
18. února 2016, 23:20
0

Tak PlechCupy a trackdaye jsou totéž, ale na PlechCup bude Olds moc drahej. Nicméně na trackdayích ho rádi uvidíme.

A omlouvám se za nepřesnou definici toho, co chci jako odpověď, očividně to, že něco nějak myslím, ještě neznamená, že to tak ostatní chápou :))

Redguy
18. února 2016, 23:24
0

To uz ma vetsi smysl zavodit s nakupnim kosikem v Lidlu :D
Spis se uvidime na Kaffen und Karren, ten novej prostor vypada dost lakave.

BobAsh
18. února 2016, 23:32
0

Oukej, přihlaš se, máš u nás kafe a uzený :)

Vt
Vtec
19. února 2016, 08:07
0

Pardon za offtopic, ale nebyl si, Redguyi, náhodou účastníkem DM2015 ? Známý Oldsmobile jsem tam očumoval a moc jich asi u nás k vidění nebude :)

Redguy
19. února 2016, 08:47
0

Byl:) Ono jich moc k videni uz neni ani v jejich domovine, v Cesku jsem tenhle model jeste nepotkal.

Vt
Vtec
19. února 2016, 10:35
0

V tom případě jsem rád, že ho budu moct očumovat poduhý na K&K, kam dorazim se svym obstarožnim Civicem :)

Trinom
18. února 2016, 22:40
0

Za mě, co se týče loga, tak velký palec dolů. Bezpohlavních nic neříkajících bublinek už bylo a všechny skončily naprostým failem. Kdo je pro vrácení původní jasné a jednoznačně rozpoznatelné kulisy řazení s Ačkem? Já jednoznačně.

reagovat
sp
spooon
18. února 2016, 22:44
0

vzhledem k tomu, že už mají grafiku na Kaktusu, tak to asi měnit nebudou :-)

Trinom
18. února 2016, 22:47
0

Jeden kaktus nic neznamená :-D

Leli
19. února 2016, 08:17
0

Krom hromady jiných problémů kulisu vyřadilo mimo jiné to, že na HH byla zařazena vlastně zpátečka. :-)

Nové logo je sice na první pohled jednoduché, ale na druhý a třetí má rozhodně skrytou hloubku a umožní nám do budoucna další zajímavé aplikace, ale nebudu teď kazit překvapení.

Trinom
19. února 2016, 21:24
0

...a nebo to byla šestka? Je to jen o úhlu pohledu :)

Ja
Jarda
19. února 2016, 07:48
0

Logo vypadá jako kdyby ho vytvořil slepý grafik s downovým syndromem, za mě jednoznačně zhoršení. Navíc slogan se dosti podobá tomu co má auto.cz..... Chtělo by to více se odlišit. Jinak chválím rozdělení na novinky a velké články.

reagovat
Leli
19. února 2016, 08:46
0

Rádi si poslechneme i nějaké konkrétní výtky k designu loga, nicméně takovýto obecný hate taky zahřeje u srdéčka. :-)

Slogan doufáme, že vystihuje jaký Autíčkář je, a zároveň ukazuje jaký Autíčkář chce být v budoucnu - nerad bych zkazil překvapení, ale připravujeme hromadu věcí, co by vás mohly nadchnout. Na to potřebujeme krom jiného i logo a identitu, která funguje na první pohled i v offline světě. Nebude to kopírka existujících konkurenčních projektů, tím směrem se Autíčkář neubíral nikdy, naopak, troufám si říct že jako jediná redakce organizujeme unikátní a novátorské věci, které se snažíme dělat tak, aby se jich v podstatě kdokoli mohl snadno účastnit - plechcup, trackdaye, kafe a káry, ... Jednotící prvek všeho co děláme je, že nás to musí bavit, protože věříme, že čtenáři autíčkáře jsou dost podobná krevní skupina, takže je to pak baví taky. Držte palce a těšte se, myslíme, že bude na co. :-)

Ja
Jarda
19. února 2016, 10:30
0

No, můj názor laika je takový že je to nevýrazné a na první pohled to nefunguje. Taky mě to rozhodně nebaví, to starší logo mě bavilo víc a neříkám to kvůli obligátnímu "starší je dycky lepší, to nový už nejni vono". Jinak aby bylo jasno, kritizuji jenom logo, jinak je Autíčkář velmi hejtuvzdorný :)

jo
johan
19. února 2016, 13:38
0

tiez myslim ze je logo nevyrazne.. a take moc vseobecne, v prvom momente som si myslel ze som na stranke porovnavania cien pzp alebo nieco podobne

be
benny
19. února 2016, 09:02
0

Bohužel musím souhlasit, logo se nepovedlo. Vypadá to jak reklama na GE Money (nebo něco takového). Čekal bych něco originálního. Když nechcete klasickou kulisu řazení proč nepoužijete kulisu z automatu třeba po vzoru Jaguaru a jeho J Gate. Pro vás ve verzi A-Gate. Jinak barva se mi líbí, jen bych přidal trochu víc černé aby to bylo víc kontrastní. S bílou se to trochu ztrácí.

reagovat
Leli
19. února 2016, 09:36
0

GE money jsem si musel vygooglit, podobu tam tedy nevidím.

Nikdo netrva na kulise, naopak toto logo vyjadřuje Autíčkáře mnohem líp, než kulisa převodovky, kór automatu.

A-Gate se spíš hodí pro naprosto jiný typ obsahu, než pro motoristický magazín... :-)

be
benny
19. února 2016, 10:10
0

Dobře, možná ne přímo GE (v reklamách se moc nevyznám), ale vypadá to jak z reklamy na auto pojištění, nebo jako kdybyste byli firma, nabízející finanční služby. Písmenek máte v názvu hodně, není třeba použít hned to první. Nejde něco hezkého vytvořit z U nebo T? Staré logo bych si u vás klidně koupil a nalepil na auto. Tohle opravdu ne, protože bych vypadal jako podomní prodejce povinného ručení. A jestli mají ty dvě bubliny znamenat interakci mezi čtenáři a redakcí, tak se omlouvám, ale to jsem z toho opravdu nepochopil :). Vypadá to jako by to logo vyplivnul univerzální generátor log. Bezpohlavní, nic neříkající, neco takového bych čekal na auto.cz ale ne tady, kde originalita je hlavní důvod proč sem chodím

M P
19. února 2016, 10:30
0

Na druhou stranu řadička se zařazenou zpátečkou zrovna mně teda nechybí. Kulisa nebo řadička je jak díra do prdele. Každý má nějakou...:)

A ve skutečnosti to nejsou bubliny, ale ptáčci, jeden oranžový a jeden černý, protože autor loga je pěkný ptáček:D

sp
spooon
19. února 2016, 11:43
0

no osobně bych taky očekával logo, které hned na první pohled evokuje sounáležitost s autama, ale naštěstí to trošku zachraňuje autíčko v bublině. A navíc logo obsah neurčuje, a ten je zatím stále lepší a lepší :-)

Vavris Vavrisovic
19. února 2016, 12:20
0

Matěj: Jenže my oldskůl členové jsme si k řadičce vypěstovali skoro až rodinný vztah.. mám pocit, že mám znamínko ve tvaru řadičky na srdeční komoře :-) Navíc, Autíčkář měl řadičku dřív, než ji začli používat ostatní a než znal vůbec někdo v Česku CT - bohužel , zvětšovat se začal Autíčkář až v době, kdy už tu řadičku skutečně měli všichni.

A nebyla zařazená zpátečka, nýbrž šestka 8-)

Vavris Vavrisovic
19. února 2016, 12:21
0

Zároveň však musím říct, že s novým logem nemám zásadnější problém... ehm... :-)

jo
johan
19. února 2016, 15:41
0

Leli: logo webu ale nemusi vyjadrovat obsah webu.. nikto sa pri navsteve webu nepozera na logo a nerozmysla o com asi ta stranka bude ked je v logu to alebo to. Omnoho podstatnejsie je aby logo na prvy pohlad udrelo do oci, bolo jedinecne a lahko zapamatatelne

Ho
Honza
19. února 2016, 09:28
0

Pěkná 124ka na fotce :D

reagovat
bobo23
19. února 2016, 09:37
0

Tak pro mě je novè logo tak, velký nezvyk. Pomalu si sice zvykám, ale řadička se mi líbila teda víc.

reagovat
Mi
Michal
19. února 2016, 12:14
0

Vojto, asi to bude chtít víc článků z historie, aby čtenáři nemuseli googlovat 722 :-D Nejsem žádná knihovna, ale kurva 7:22 musí dát každý Autíčkář i 10min po zástavě srdce :-D

reagovat
Ad
Adam
19. února 2016, 14:52
0

Taky bych byl radši za moderněji pojatou řadičku, než úplnou změnu loga. Takhle to ve mě evokuje nějaký porovnávač povinného ručení, autobazar, poradnu, nebo jakoukoliv jinou službu související s automotive. Proč měnit něco co vás léta charakterizovalo? Nikdo z českých webů řadičku nemá, zatímco auto mají v logu téměř všichni..

reagovat
Ad
Adam
19. února 2016, 14:56
0

Ještě jsem zapomněl dodat, že obsahově nemám výtek a chodím sem velmi rád. Co se týče oranžové, tak mi nevadí, byť oproti červené má na bílém podkladu nižší kontrast.

Caddy
19. února 2016, 21:49
0

Mne se nove logo taky nelibi...je obycejne a vypada jak z nejake logobanky...za me krok zpet a ani z oranzove nejsem uplne nadseny

reagovat
PepaSFI
20. února 2016, 11:50
0

k tomu se připojím, ikdyž ta řadička mi taky moc neseděla. Připadala mi moc prvoplánová a neoriginální. Jo, Fifth Gear tady není moc známý ale prostě je to tam. Je mi jasné že nějaké superoriginální logo v oblasti automobilismu se těžko hledá, buď tam bude kolo nebo volant nebo šaltpáka nebo rovnou auto. Kdysi u taliánů jsme měli coby logo webovou adresu doplněnou jen stylizovanou siluetou auta. Bylo to geniální, skvěle to vypadalo. Jakékoliv pozdější nápady už nefungovaly. No uvidíme, třeba si zvyknem.
Ale ta oranžová v kombinaci s šedou, to mi teda vadí dost. Mám to spojené se značkou Hyundai. Ne s autem ale s televizí a od té doby té značce nedůvěřuju. Mám v kuchyni televizi této značky a je to paskvil. Ovládání je hrozné, kdyby auta dělali taky tak, volant by byl pod zadním sedadlem a nastupovalo by se pravým předním blatníkem. Ajťáci co dělají tyhle věci, by stejně jako projektanti veřejných budov, měli dostat preventivně po hřbetě násadou od krumpáče aby je přešly zvrhlý choutky. Ale k té barevné kombinaci, oranžové jsou symboly na šedých tlačítkách některých funkcí dálkového ovladače. Kdybych neměl tuhle zkušenost, nikdy bych nevěřil jak nevýrazná a mizerně čitelná je to kombinace. Vlastně je to čitelné jen za plného denního světla. V umělém světle je na tom vidět prd a v podvečerním šeru lautr ho..o. Takže v tomhle jednoznačně mínus. Nejlíp je to vidět na tom spodním pruhu s odkazama. Zkuste si to číst po ránu když se vzbudíte. Vsadím se s kýmkoliv o cokoliv že nikdo nebude mít chuť louskat ty oranžový šmudlíky ztracený v šedi ikdyž tam je nápis Nepřehlédněte. Tam to vypadá jak dodatky ke smlouvě "tohle vůbec nečti, to není důležitý".

Le
Leli
20. února 2016, 20:26
0

Silueta je pekny napad, nicmene jako prvni ji mel autoweb a rozhodne preferuji variantu unikatniho loga v oboru, nez nejak rozvijet cizi napad.

Cervenou maji bohuzel dnes taky skoro vsichni, sytou a plnotucnou oranzovou naopak malokdo.

kulisu ma minimalne z ceskych autorevue...

V puvodnim logu nebyla zarazena sestka, to by musela kulisa vypadat jinak. Bud tam byla zpatecka, nebo petka na getragu z w201 mercedesu 2,3 16v.

Odpovidam z mobilu.

adam7c3
22. února 2016, 00:27
0

Obrázek v headeru se mění automaticky, nebo tam bude ten cikánskej povoz napořád?

reagovat
BobAsh
22. února 2016, 02:23
0

Bude jich víc a budou se střídat.

CZmisak
28. února 2016, 08:28
0

Budou samolepky?

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Moskvič Ostatní Šlapací 1978
Moskvič Ostatní Šlapací

1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem

Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat 2002
Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat

2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem

Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature 2003
Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature

2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem

Ford LTD Coupe 1971
Ford LTD Coupe

1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem