načítám data...

Bazarový snílek: Exoti za pár

Našli jste pod stromečkem několikero obálek nacpaných bankovkami? Pak jistě přemýšlíte, za co je utratit. Naštěstí je vaše bloumání nad inzercí u konce, je tu povánoční bazarový snílek.

zobrazit celou galeriiBazarový snílek: Bazarový snílek: Exoti za pár

Dnes ráno jsem sáhnul do redakční pošty a vylovil jeden moc zajímavý dotaz?

“Milý autíčkáři. Po Vánocích se mi sešlo sto tisíc a rád bych si za ně koupil ojetý vůz. Sousedi v satelitním městečku mají všichni Superby a Kodiaky, takže něco jako ojetá Octavie nepřichází v úvahu. Ideální by bylo auto, které vypadá draze a které moc lidí nezná. Zachovám si tak image výstředního milionáře a neztratím street credit. Prosím o radu, jaký vůz bych si měl pro tento účel koupit. Děkuji a jsem s pozdravem, Váš věrný čtenář Čeněk Bílý.” 

Čeňkovi samozřejmě rádi poradíme, i když jeho otázka je tvrdší oříšek, než by se mohlo na první pohled zdát. Nakonec se nám ale povedlo najít sedm aut, která se v džungli katalogových domků budou hezky vyjímat a majiteli dopřejí trochu toho luxusu a pocitu výjimečnosti. Alespoň do první závady…

1. Lincoln LS (2004)

Americká auta jsou celkem jednoduchý recept na to, jak získat za málo peněz hodně opulence. Inzerovaný černý kousek má sice pár šrámů a škrábanců, úctyhodné rozměry a zvuk vidlicového osmiválce ale ukážou všem ostatním, že na autech rozhodně nešetříte. Auto má za sebou i několikero “sportovních” úprav, otázkou je, zda to nakonec není spíše ke škodě. Sprint “od pekárny ke šraňkám” se sousedovým benzínovým Superbem ale raději nezkoušejte, mohli byste zůstat zostuzeni.
 

2. SsangYong Rodius

Ano, já vím. Rodius není zrovna nádherný vůz. Dokonce byl nejednou označen za to nejošklivější, co kdy brázdilo silnice. Dost mozná právě proto jsou ceny tohoto křížence mezi SUV a MPV docela nízko. Vybraný černý exemplář není zdaleka tím nejlevnějším, co se dá v inzerci najít. Je v poměrně slušném stavu, na cestující uvnitř čeká pořádná dávka komfortu a spousta výbavy. Za svoje peníze zkrátka dostanete pořádný kus auta – a to se počítá. Narozdíl od Lincolnu vás ani “nesežere” – pod kapotou klape úsporný diesel 2,7 XDi.
 

3. Jaguar XJ 

Soška kočky na kapotě, čtyři světlomety a nízká dlouhá silueta luxusního sedanu s pořádným motorem. Zlí jazykové sice tvrdí cosi o nespolehlivosti, novopečení majitelé “kocourů” často s rozčarováním zjišťují, že se jim vůz přehřívá, nebo že výměna žároviček v přístrojovce stojí pětimístné částky. Naštěstí vypadá Jaguar docela dobře i když stojí odstavený na příjezdové cestě. Nabízený kousek má ale prý slušnou servisní historii a je dokonce po onom pověstném německém doktorovi. A navíc má volant na správné straně, což u ostrovních vozů není vždy pravidlem. 
 

4. Cadillac BLS

A zase trochu té Ameriky. I když – zrovna BLS je spíše jen překarosovaný Saab 9-3, případně Opel Vectra, osazený motory od Opelu nebo diesely od Fiatu. Jenže to ví jen pár vyvolených. Pro sousedy budete s tímhle korábem ten “zazobanec v Cadillaku”. Pod kapotou vybraného vozu přede úsporný naftový čtyřválec, karoserie kombi zase naplní vaše stěhovací potřeby. Zkrátka ideální auto do příměstské džungle. 
 

5. Citroën C6 


Velký černý francouzský sedan a duchovní nástupce legendárního Citroënu XM z vás udělá trochu podivínského milovníka luxusu. Díky futuristickému vzezření by jen málokdo hádal, že “cé šestce” už táhne na patnáct. Kombinace černé metalízy a spousty chromu se zkrátka jen tak neokouká. Roli důstojného auta zastane tenhle Citroën pořád s přehledem a elegancí. Pro zachování image bych ale raději z vybraného vozu sundal to tažné zařízení. 
 

6. Mazda RX-8

Sporťák s dlouhou kapotou a rafinovanými křivkami, zajímavé “sebevražedné” zadní dveře a překvapivé zrychlení. To vše děla z poslední “rotační” Mazdy vůz, který vypadá mnohem dražší, než  ve skutečnosti je . Nižší pořízovací cena bývá sice zpravidla vykoupena vyššími servisními náklady, wow efekt je ale zaručen. Milým bonusem je nízká cena povinného ručení. 
 

7. Lancia Thesis

Poslední luxusní limuzína z dílny Lancie (ano, vím o Themě, ale to je jen přeznačkovaný Chrysler 300C) byla ve své době docela neobvyklým zjevem. Díky atypickému designu ale stárne mnohem pomaleji, než její souputníci. Letmý pohled do interiéru napoví, že co do luxusu má tento mohutný sedan i dnes co nabídnout, snad jen v otázce konektivity a digitálních techologií se místy projeví pokročilý věk vozu. Stříbrný kousek sice nepohání legendární Busso, agregát 2,4JTD ale překvapí kultivovaností a je poměrně spolehlivý. 


Souhlasíte s naším výběrem? A jaký luxusní vůz “za pár” byste doporučili vy? Diskuze pod článkem je vaše.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Knightrider
27. prosince 2018, 12:35
5

Kup si lítačku na městskou. Tím zaručeně vytřeš zrak úplně všem sousedům.

reagovat
beastar
27. prosince 2018, 13:05
2

Ten výběr mě bavil:)) Taky by se to mohlo jmenovat. Jezdím do první vážnější závady. Paradoxně jako rozumná volva z toho seznamu mi přijde Rx8, Rodius a BLS.

Jinak když čtu to zadání. Tak klasicky Xtype. Díky rodiusu sem si vzpomněl na Rexton. Což je jinak karosované MB Ml 1. Mazda Xedos 9 by taky nebyla špatná. Otázka je jak často jezdí a bla bla což tam není. A taky kam, kolik ročně. První auto doma? Druhý atd. Takže obligátní rada pro pozírky nakonec Audi A8 v naftě...

reagovat
Ka
Karel999
27. prosince 2018, 14:09
0

No chtěl bych vidět odvážlivce, co si koupí Ssangyong, nebo vlastně cokoliv korejskýho... :)

beastar
27. prosince 2018, 15:01
0

Když vynecham Kia a Háčka. Tak znám člověka co měl Rexton. A docela to šlo. Motor cdi Mb tzn. tytéž starosti. Nehnilo to a fungovalo. Elektrika na nic. Občas nějaký drobnosti. Je potřeba s tim nabourat:))

Ma
Macyn
27. prosince 2018, 14:44
2

Tak Rxku za 100 odvazny chlapec???? to tak dalsiho stovika na repas a buh vi co.

reagovat
Ju
Junior
27. prosince 2018, 15:19
1

No a kolik bys za RXku byl ochotnej dát? Malej motor bez krouťáku, výhledově se to s jistotou posere, není to "dobrá značka", plechy nejsou sdílené s ničím jiným a není to masovka, takže bez havarijka radši nebourat. Jo, a taky to, i majitelé přiznají, žere neúměrně dynamice. Za 200k už chodí nějaké trápenější 130i, alternativ kolem kila padesáti taky není málo. A co má teda RX navíc? Subjektivně vzhled áááá to je asi tak všechno ne?

Romus
27. prosince 2018, 15:28
0

Ten blábol s plechama pobavil, díly kromě motoru a spotřebáku jsou na to za pár korun...
Prosím nějakou alternativu k RX-8 kolem 150k, fakt prosím!

Ju
Junior
27. prosince 2018, 15:38
0

A jaké jsou parametry pro výběr alternativy? Kilometrový průběh mezi GO motoru?

Ju
Junior
27. prosince 2018, 15:48
-1

Nedávno jsem řešil ťukanec na pravou stranu, dveře dostaly pecku.
https://www.ebay.co.uk/b/Exterior-Doors-Door-Parts-for-Mazda-RX-8/174050/bn_7013247167
Na 9 let starý BMW to bylo pod dvacet bez laku, v Česku, žádnej shipping odněkud zpiče.

A zeptám se podruhý. Kolik je teda adekvátní cena za všechno co jsem vypsal výše a navíc výhledově drahej spotřebák k tomu? Protože když půjdu a za to kilo pade si pořídím nějakou D3 popelnici, tak vím, že to v případě potřeby líp prodám, servisovat to umí každej druhej trouba, protože se na všech 20d vracích už měl čas rozcvičit a dílů, nejen spotřebních, je všude plno. Kolik najdeš za 5 minut rozebraných merglů nebo BMW na díly a kolik RX8? Vo tom to je. Když vím, že něco bude vomrd provozovat a servisovat, nechci za to dát tolik peněz.

beastar
27. prosince 2018, 15:48
0

Alternativa? Tak to záleží pro koho. Určitě rx8 není dobrá volba když s tím hodláš lítat 25000 km ročně a víc. Jako rodinný auto taky nic nic. V tomhle případě mi přijde jako alternativa miata;) Případně teda s2k....asi ne za 150.

Jinak si myslim že to zase takovej průser není! V kontrastu toho Kuby seznamu. Nebo si snad někdo myslí že c6 bude provozně nenáročný? O Xj a kontíku nemluvě. U toho Conti je otázka...kdy se to zesere a ne jestli...

Ju
Junior
27. prosince 2018, 15:51
-1

No to jo. Ale pán se rozčiloval, že RX8 za kilo je nějaká podezřele levná. Tak mu vysvětluju, že není, protože v kontextu toho, co se dá jinýho pořídit "už" za 150, to za víc asi nestojí :)

beastar
27. prosince 2018, 15:51
0

Junior: samozřejmě anebo to vůbec nekupuju ne? Vůbec nebereš v potaz že to je unikátní koncepce. Jasně docela diskutabilní, ale je. Šak more vzpomenou na NSU.

Romus
27. prosince 2018, 15:51
0

RWD sporťák s LSD a vypínatelným ESP 2006+ 200hp+
Nejsem žádnej tupej fanboy, beru že ten wankel je víceméně blbost, ale kterej 10-15 let starej sporťák je bezpečná koupě?



Romus
27. prosince 2018, 15:54
2

Junior: odkaz z ebaye na dveře za 1000 liber, když v UK koupíš za 1000 liber celý auto no LOL

Ju
Junior
27. prosince 2018, 16:16
-1

No já to kupovat nemusím a nechci, ale prodávající to zjevně chce prodat. Tak je asi především v jeho zájmu chtít za to reasonable peníze, jinak si to může strčit třeba do...garáže :)
Romus: Hodil jsem si do googlu, že chci přední dveře na RX8. Co na mě vypadlo, to na mě vypadlo. Kupovat si v Anglii celý auto na díly nehodlám. Zkoušel jsem UK stránky, nějaký zázračně levný dveře jsem tam taky nenašel. sorry.

Alternativy, nevím, podíváme se. Bezpečná koupě samozřejmě není nic.
Tak v první řadě 2006+ pod kilo v Čechách tak nějak nejdou. Koukal jsem na sportovni i na tipcars a kde nic tu nic. Spíš to kilo pade. Takže hledáme alternativu za kilo pade.
V druhé řadě nepotřebujeme alternativu s 200hp+, protože RX8 nemá 200hp+, ale dvěstě rovných a to jenom někde podobě nahoře
http://www.dragtimes.com/2007-Mazda-RX-8-Dyno-Results-Graphs-19838.html
Já vím, atmosférický točivý charakter a všechno tohle, někoho to třeba baví a opravdu za kilopade nic jiného co točí 8k asi nekoupíme, no ale už víme, že těch 200k naše alternativa mít nemusí, protože RX8 dynamicky 200k neodpovídá ani z rychlíku.
0-160 za 17 vteřin?
https://fastestlaps.com/models/mazda-rx-8
To jsou časy pro ST150 nebo atmo swift sport. +-vteřinka, který mají o 50, respektive skoro 70 koní míň.

A když už jsem se vypsal, tak ti musím přiznat, že máš pravdu, protože cokoliv co bych si za 150 koupil já (od 330i E46 až klidně k nějakému Cliu RS) prostě nebude mít ten svor.
gg



Romus
27. prosince 2018, 16:37
0

O kilu jsem já nemluvil, za kilo máš mrtvou 170kw RX-8 verzi, za 150 máš slušnej kus. a ano 330i E46 je alternativa, třebaže většinou nemá svor, ale zase za 150 máš nějakou 2003 s 200-300tkm na hrbu a tam už může bejt taky cokoliv.

RX-8 byla peklo pro první majitele a tu pověst si zaslouží, ale zase ji budu bránit před tupým hejtem, protože to auto prostě jede famózně, a ano je relativně pomalá v přímce, ale furt rychlejší než Miata :-D ( kdy 2.0 NC se svorem taky startuje na 200k )

Ma
Macyn
27. prosince 2018, 17:03
1

O tom sem mluvil za kilo fakt nijakou dobrou rx bez vyhledu na velky servis nesezenes. Jinak rxku mam trhac asfaltu to neni rozhodne, drive feelingu ale na rozdavani ma dost znam lidi co maji vette I rxu a sami ti reknou ze ve vette je ten vykon tak nejak samozrejmy ale v rx se bavi vzdy vice tak si to preber jak chces. Sedel si nekdy v rx pac to co tu siris jsou klasicke hospodske kecy ktere znam, pul republiky vi ze to jede jak hnuj a druha pulka v tom jela nebo to vlastnila...az se cloveku nechce verit ze jich tolik v Hirosime vyrobili....

Stanley
27. prosince 2018, 17:08
3

Juniore ty se na cenu RX8 díváš pohledem člověka, co RX8 vlastně nechce - což je nesmysl. Já bych za nejlevnější jetou Audi A6 TDi 3.0 2006 taky nedal 65 tisíc. Za tento druh auta pro mě příliš mnoho, ale pro cíleného zákazníka podezřele málo, protože jde nejspíš o vyjetou vraždu.
Podívej se na RXosmu pohledem člověka, co jí chce a uvidíš věci jinak. Výhod má to taky auto dost.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
27. prosince 2018, 18:37
7

"taky auto" - to je kouzelný překlep :D

krab
27. prosince 2018, 20:29
3

Se divim, že se tu kluci tak hádáte kvůli RX8. Juniore, tohle auto si koupí srdcař a ví proč utratí víc za opravy než u nějakýho Golfu. Je to nadčasový auto s hezky vyváženým podvozkem, perfektní ergonomií a zajímavým točivým motorem. Rychlou jízdu si v ní řidičsky musíš zasloužit. Zatím jsem se kupodivu v žádný projet nestihl, ale jak bude možnost, rád to zkusím.

To auto má taky hodně chyb, ale který nemá. A určitě si i během vlastnictví najdeš podobně pošahaný kámoše ... to se ti s obligátním 3er bavorákem nebo Golfem nestane :)

Ma
Macyn
27. prosince 2018, 21:23
0

Naprosto souhlasim krabe je to o tom si tu rychlost odpracovat. A toho si na tom aute kupodivu cenni I lidi co bezne jezdi auty s vic konmi vetsi kubaturou I vehlasem.

Romus
28. prosince 2018, 01:32
1

Krab: On je problém v tom, že RX-8 je teď skrz kluky z Car Throttle trošku víc internetově "populární" a když všude člověk čte ty "názory" tak je trochu agresivní v argumentaci. To auto je jednoduše zajímavý pro každýho, kdo rád řídí a nevýhody použité techniky jsou kompenzovaný nižší tržní cenou.

Tomáš Trýska
28. prosince 2018, 10:58
1

Fascinuje mě, že tu někdo řeší ceny ND a odkazuje se kamsi do prdele na ceny dílů dražší, jak celý auto i s dovozem do ČR. Dotyčného by pravděpodobně překvapilo, kdyby zjistil, kolik RX8 se tu povaluje s mrtvým motorem, nebo jako dárci orgánů dotažení ze všech koutů světa. Častokrát se stačí jen správně zeptat a díly najdeš takříkajíc za bukem a za hubičku.

Ju
Junior
28. prosince 2018, 13:37
-1

"nevýhody použité techniky jsou kompenzovaný nižší tržní cenou."
+1, dál se netřeba bavit.

Vojta
28. prosince 2018, 16:17
0

Podle mě je nesmysl dávat za RXku víc, jak 100kkč. Beztak repase motoru a podvozku člověka nemine, takže vlastně jediná vstupní podmínka je karoserie bez koroze se slušným lakem, pěknej interiér... celkově jasná historie bez bouraček atp. Co se motoru týče tak s tím už do toho člověk jde, že si ten motor cca každejch 50-100tkm udělá. Mrzuté je jen to, že dynamicky to fakt není žádná hitparáda (v přímce ji dá kdejaké TDI co jezdí za štyry pyčo) a žere to prostě 15. Navíc to vlastně není pořádně ani sporťák, spíš GTčko, čímž ale nechci říct, že by ten podvozek nebyl úžasnej. Objektivně vzato... tohle auto není rozumné kupovat jako daily auto, tím spíš pokud majitel není ochoten se v tom hrabat sám a rozhodně není rozumné za jakoukoliv dát víc než 100kkč... ba naopak, je rozumné koupit si k ní ještě jeden vrak na díly a ten si schovat ve stodole, protože až dojdou dílová auta, bude o díly nouze.

Stanley
30. prosince 2018, 11:31
0

Když kouknu na bazarové zadokolkové nízké auta, rv. 07-08, nájezd do 150 tisíc, klima, tempomat, vidím zhruba toto:
RX-8 100-250 tisíc
350Z 300-560 tisíc
Z4 Coupé 380-700 tisíc
Crossfire 200-230 tisíc
Miata 180-350 tisíc
I když připočtu u RX-8 100 tisíc za kompletní renovaci motoru, s ignition kitem a všemi serepetičkami, pořád vychází jako velmi konkurenceschopné auto: interiérem se jí může rovnat jen Z4 a MX-5 (ta ale nejspíš nemá tempomat), řidičským zážitkem taktéž. Nevýhodou RX-8 je spotřeba, naopak výhodou kufr a vzadu dvě místa, které jsou mnohem použitelnější, než u BRZ/RCZ (jiná konkurence není). Crossfire je jen do počtu, protože také existuje. Interiér slabý, jízdně zaujme spíš jen zvuk motoru.

Nechci říct, že RX-8 je nejlepší, ale trochu nadhledu by neškodilo.

Tomáš Trýska
30. prosince 2018, 19:13
0

Škoda, že ty Zetka jsou tu tak drahý. Třeba ve Státech se z nich stala náhrada S šasi za pár korun.

dom
27. prosince 2018, 17:09
-1
reagovat
Romus
27. prosince 2018, 17:15
0

159 neměla Busso V6

dom
27. prosince 2018, 17:19
0

Tak proc je tam 3,2 objem?

Romus
27. prosince 2018, 17:22
2

3,2 V6 JTS v 159 a Breře nemá s Busso motory z 156/147/GT nic společného.
http://dfens-cz.com/smejd-ma-jmeno-jts/

dom
27. prosince 2018, 17:22
0

Maš recht. Je to JTS

Breakthru
27. prosince 2018, 17:30
0

to je výběr pro exoty...jediný normální auto je ten Lincoln, Mazda a Jaguar...
U tý 2.2 HDI praskaj řetezy mezi vačkama...není tak spolehlivej jak 2.0 nebo TDCI....

reagovat
tunerlada
27. prosince 2018, 19:04
0

tyjo nejrozumnější a na údržbu asi nejspolehlivější mi přijde ten BLS ..netušil jsem ani že to existuje ale ty alfácký motory v Saabu fungují líp než ve 159 a celkově to auto je príma :) Thesis je dobrá avangarda pro odvážný :D Měli jsme ho 2 roky doma a na jednu stranu super, na druhou stranu ty samovolný faily kdy v zimě sem tam stávkovala přístrojovka, pak se random vypínaly a zapínaly přední světla a pod :D ale vše se vždycky samo zázrakem opravilo :))

reagovat
Ha
Habakukk
27. prosince 2018, 22:20
1

No mě tam chybí Range Rover v generaci L322 tady 2002-2014 pro nás samozřejmě první ročníky s motorem 4,4 od BMW. Pořad je to krásná kára.

reagovat
briza
27. prosince 2018, 23:02
6

Ta RX-8 vypadá jako jasná volba...

reagovat
ma
martinw
27. prosince 2018, 23:56
1

To vypadá až příliš dobře, bude to past !

sumy
28. prosince 2018, 08:22
3

No určitě, ta už bude mít vyběhanou komoru :-D

briza
29. prosince 2018, 00:46
1

sumy: Dneska už se dá zgenerálkovat všechno, dokonce umí měnit temně purpurovou zpátky na růžovou :)

Jimi
27. prosince 2018, 23:50
0

První, co mě hned u toho výběru napadlo, že za těch utracených 100k budou jenom problémy a ty sousedy určitě tím ani trochu nenadchne a jistě nezaujme. Malá auta může hned škrtnout, chce to velkou a pohodlnou káru, co se už dnes "nenosí". Něco v pěkném originálním stavu s velkým objemem bez traktorového rachotu. Moc už toho není a hledat se musí u západních sousedů. E38, Cadi STS, GS od Lexe, ...

reagovat
Chase
31. prosince 2018, 16:10
0

Tak ona STS by se za tyto prachy sehnat dala, ovšem obávám se že ze všech aut zde zmíněných by se jako první stala statickou ozdobou příjezdové komunikace ke garáži :D Northstar je dost komplikovaná, náladová a drahá milenka (ale pravda, když zrovna jede, tak to zase stojí za to) :D

Irwinek
28. prosince 2018, 07:29
2

Za 100 by mohl koupit slušnýho Trabanta, myslím, že v okolí by neměl konkurenci :-D

reagovat
sheogh
28. prosince 2018, 11:05
0

No pekne - akorat si ted nejsem jistej, jestli to mel byt vyber exotu, nebo neco jako "Top 10 most terrifying designer mistakes" - Az na ten Jag a RX bych nic z toho nechtel ani zadarmo.... No, mozna ani ten Jag - "Šedivá perleť, vozidlo koupené pouze jako investice...." (to pise v inzeratu) plus ty kola buhvi z ceho :-D

Pridal bych sem (uz jsem to daval nekam do bazarovyho...) https://www.sauto.cz/osobni/detail/rayton-fissore/magnum/17451333?goFrom=list :-D

reagovat
Mo
Monte
28. prosince 2018, 13:06
0

Ten Rayton je jeste na prodej? To uz prodava snad dva roky a neustale zvysuje cenu :D myslim ze zacinal snad na kilu. Kazdopadne tohle je exot dle meho gusta. Nazvedany fiat uno s luxusnim interierem je proste skvost :D byt jich vic tak by si to klidne dovedl predstavit na mestsky daily..

vonkreuz
28. prosince 2018, 16:47
0

Interiér odpovídá době vzniku - něco mezi Lancia Thema LX a Lambo LM002. Motor VM Motori se mi ale líbí víc.

VK
VK
28. prosince 2018, 12:59
4

Automobil, co vypadá, když už ne draze, tak důstojně a nikdo jej moc nezná? S80. Za sto tisíc bude dokonce i dobře použitelná.

reagovat
beastar
28. prosince 2018, 13:39
0

Ono mě napadlo ještě aby to taky bylo podle posledních trendů. Mimochodem dneska už málokdo pozná (s amatérů a normálních neautařů) co je to jakože za ročník, nebo přesně za typ. W163 neshnilá napadrť (což je skoro nedostižnej sen) by taky za kilo mohla bejt hodně cool.

VK
VK
28. prosince 2018, 22:47
0

Neshnilá na pradrť...to je právě to, na předohrabavých Volvech naproti tomu rez není téma. U mercedesu se vždycky bude připlácet za značku, to tak prostě je, a u stotisícových kousků to bude znát o to víc.

Ještě se starou S80, mohl jsem ji mít tak rok a byla v požehnaném desetiletém věku, jeli jsme na pár dní do Salzburgu. Když jsem se tak ohlížel na parkoviště, mezi ostatní zapadla, žádný pocit chudého příbuzného a byla na tom parkovišti nejstarší. Nenápadný půvab Volva, tohle vždycky na severu uměli. Neřve to teda do světa "podívéte jaké su bohaté", to ne, ale někteří to tak nechtějí. Tipnu si docela dost.

ratan groch
28. prosince 2018, 13:36
-3

ked mas 100.000 czk na auto, tak sa nehraj na frajera.
RADA:
Odstahuj sa zo satelitneho mestecka. Prestan zit niekde, kde komunikujes zo susedmi prostrednictvom wow auta, to nemoze mat ziadne pozitivne pokracovanie.

P.S.
ak je toto naozaj tvoj zivot, ze chces ohurovat za par penazi nestastnych ludi co si vzali hypoteku aby mohli stravit kazdy den 2 hodiny v zapche do roboty a naspat, tak si do 100000 kup motorku, co dobre huci, vyzera pretekarsky a kazdu sobotu a nedelu dopoludnia si daj 2 kolecka krizom krazom po vsetkych ulickach.
A aspon raz predbehni na motorke rannu kolonu do mesta, aby si ich nasral este viac.
stastny novy rok....

reagovat
beastar
28. prosince 2018, 13:42
3

Co je špatnýho na tom mít 100.000 Kč na auto a chtít trochu té provokace a luxusu (zestárlého). Někdy je to potřeba trochu pozlobit ty závistivý hovada nepřejícný. Já myslim, že to špatně chápeš protože nežiješ v ČR (přesněji řečeno ve Středních Čechách)

Irwinek
28. prosince 2018, 14:14
1

Tak tak, a kdyby to auto náhodou stálo jen 50 000, ještě lepší

Mo
Monte
28. prosince 2018, 15:05
0

A co takhle koupit za 25 passata f cipu a f plny co jezdi za 5, za dalsich 25 koupit velky chromovany kola, polozit na zem, dodat velkou hudbu a myslim ze street credit je zarucen ne? A navic jakoze usetris...

beastar
28. prosince 2018, 15:45
0

No já nevim myslim, že Passat už ani na kolech moc lidi ze židle nezvedá. Jakože bude za tyhle prachy b5 či b6 trochu ve smrti. Za kilo z toho samozřejmě uděláš tuningovel low stance kočár. Když už hale machrovat tak nějak po vesnicku a po česku tak bych asi dneska už šel do A6 buď to kulatý, nebo do placatý obě jdou sehnat už za docela málo. A amatérský řidiči si furt myslí kdoví kolik taková kára nestojí.

Irwinek
28. prosince 2018, 20:42
0

Ono by asi bylo zajímavější, koupit něco " rezavýho ", jenže to už holt nebude za kilo :-(

Ha
Habakukk
29. prosince 2018, 08:20
0

Volové jedině volítané jedničkové Superb s 2,8 a budeš pán dědiny. To auto má pořád podivnou aru pana řídícího.

reagovat
M
29. prosince 2018, 13:36
0

Vyzera ako z Koreje (uf, ako sa to pise)

Lišák
29. prosince 2018, 12:19
1

Proč se asi nikomu nelíbí Citroen C6? To je auto pro malíře (né pokojů), sochaře, básníka nebo architekta jak vyšitý.

reagovat
M
29. prosince 2018, 13:34
0

C6 je fajn! Alebo aj Vel Satis. Pre Autíčkář s 6valcom ;)

beastar
29. prosince 2018, 14:38
0

Joo to jsou fajn auta. Když pan umělec najede do 10.000 ročně. Aby měl jistotu že to dojede. To bylo dobrý prvních třeba 5 let. A mimochodem znáte někoho takovýho? A víte jak se tihle lidi starají o auto?:)) Já jo. Takže reálná životnost a pojízdnost c6 u umělce je tak rok. Pak se z toho stane ozdoba parkoviště, nebo modré zóny na Kampě.

Když už tak je to auto pro fanouška francé aut. Ten to udrží aspoň ve stavu pojízdném. C6 nová nebyla pro obyčejné lidi a neni ani ojetá. Tohle jedině srdcem jinak to udělá pápá.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW 2009
Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW

2009 rok výroby
158 koní výkon
1 798 ccm objem

Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley 1981
Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley

1981 rok výroby
190 koní výkon
5 700 ccm objem

Lincoln MK 8  1993
Lincoln MK 8

1993 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Chevrolet Caprice  1991
Chevrolet Caprice

1991 rok výroby
170 koní výkon
5 000 ccm objem

Škoda Felicia Combi 1.6 1996
Škoda Felicia Combi 1.6

1996 rok výroby
75 koní výkon
1 598 ccm objem