načítám data...

Macyn

JménoMartin Nemrava
BydlištěUherské Hradiště
Registracepřed 5.5 rok.
Poslední aktivitapřed 12.0 dny
Příspěvků ve fóru3
Komentářů u článků27
Pozitivních komentářů u článků10
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ma
Macyn
01. června 2020, 07:21
-3
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

beastar: Tak zrovna u RX je to o pocitu (jako s botama), na netu můžeš načíst tunu věcí o botách a taky nepřijdeš do obchodu pro tenisky a koupíš je bez zkoušení. A taky tu nebudu vykládat že Nike je předraženy "pozlaceny sh*t" pač tu zkušenost nemám.
Sem rád že mluvíš o blind fans, teď krátká ukázka jak to funguje....
Knight: hele článek o Mazdě=wankel=shit rychle to sepíšu to bude + bodíků :-D.
Blind fans přijdou a skutečně to tak je, kdyby to neudělal už po xté neozývám se.
A pokud RX a wankel někdo nesnáší tak bytostně, že to má všude potřebu "hejtovat" tak zřejmě má asi nějaký problém.
Taky bych pod každým článkem od Audi mohl psát, že je to sh*t, po rodinné zkušenosti, kdy se auto za 1,5míče rozpadlo pod rukama.
Dělám to snad?
Každý kdo se v RX projede, tak nějak zjistí, že ten motor k tomu autu charakterově patří a může to být v reálném světě nesmysl sebevětší.

Ma
Macyn
01. června 2020, 06:21
0
Ma
Macyn
31. května 2020, 18:20
0
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

P.S schválně jsem napsal amerikama a čekal ze pošleš podvozek c4:-) takze vklidu končím debatu těším se na dalsi článek o Mazde kde o wankelu nic nebude ale ty nas opet prekvapis a napíšeš že wankel je nahovno tak jak to tu bylo několikrát. Zatím zdar at ti vetty jezdí.

Ma
Macyn
31. května 2020, 17:18
-4
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Ne fpoho moje kuří očičko je Ok :-)ale fascinuje,me že plnou hubu kecu (nadavek nahovno atd)o tom maji většinou ty lidi co v tom vubec neseděli což opět ty potvrzujes... nez neco odsoudim k zahube vyzkousim si to a udelam si o tom obrázek, čehož ty očividně nejsi schopen.... taky tu pod článkem s amerikama nehulakam ze maji 70 let OHV a vlecku vzadu a stoji to za vyliz.... a koncim....

Ma
Macyn
31. května 2020, 14:47
0
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Přesně jak píšeš, jen mi připadá napsat že je to nahovno hlavne v podání Knighta úsměvné, ridicsky si o vlasnostech rx může nechat kdejaka vette jen zdát, za tim si stojím, jel sem tedy jen c4/5, vette vse dohání brutálním výkonem ten je tam tak nejak samozřejmě, u rx si tu rychlost prostě musíš "odpracovat".

Ma
Macyn
31. května 2020, 11:35
2
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Jak říkám, znám lidi co s wankelem vklidu zvládli 200tis km bez repase z toho cca "tvrdě" 30-35 tis. na okruhu a taky znám lidi co dokázali nesmrtelné OHV pohbřít 2x během 30tis.km. obojí taky na okruhu. Mazda je mi sympatická pač to zkouší to je celé a tak nějak mě přirostla k srdci.

Ma
Macyn
31. května 2020, 11:12
0
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Principiálně rozhodně Ano! Jinak už by to nebylo OHV nebo se pletu?Jinak k tématu Mazda je nahovno jak píšeš, mám už cca 15 let mám jen Mazdy z toho jedna Rx takze úplně nahovno z tvého pohledu, světě div se vše funguje. Soused samy BMW (M5,X5M50d) i tu nesmrtelnou vettu C6 měl a pak tu v ulici zaclani na vánoce s dodávku ze nic nejezdi:-D.(jo vettu zadržel 2x) takze je to většinou o lidech a pristupu technická věci je přikládán moc velky důraz.

Ma
Macyn
31. května 2020, 10:43
2
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

No, přistupovat všichni touto filozofií ke všemu, tak tu máme právě teď ranný středověk :-D.

Ma
Macyn
31. května 2020, 08:39
5
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Tak ne každý vydrží 50roku s OHVckem????

Ma
Macyn
21. října 2019, 09:02
0
Ma
Macyn
26. září 2019, 15:07
0
Peugeot 508 1,6 PureTech GT-Line: Vítej zpět, Peugeote

krab: "Mazda tohle okopírovala, protože u 124 Spider / MX5 ND" nevím jestli tohle Mazda okopírovala bo co, ale tohle řešení s velkým otáčkoměrem a digit speed má RX-8 někdy v roce 2003. btw. u vrcholových motorizací Mazdy(3/6 možná i mx) (revolution/revolutio top) to bývá taky tak akorát tedy není ručička svisle:-).

Ma
Macyn
13. června 2019, 11:46
13
Autíčkářovy rady na cestu do Chorvatska

Super rada:-). btw. Ćeši a Chorvatsko to je jak populace lososů, vletě půl republiky migruje, pak se nám v moři vytře a zase migruje proti proudu zpátky:-D. Co dodat když je to baví:-).

Ma
Macyn
27. prosince 2018, 21:23
0
Bazarový snílek: Exoti za pár

Naprosto souhlasim krabe je to o tom si tu rychlost odpracovat. A toho si na tom aute kupodivu cenni I lidi co bezne jezdi auty s vic konmi vetsi kubaturou I vehlasem.

Ma
Macyn
27. prosince 2018, 17:03
1
Bazarový snílek: Exoti za pár

O tom sem mluvil za kilo fakt nijakou dobrou rx bez vyhledu na velky servis nesezenes. Jinak rxku mam trhac asfaltu to neni rozhodne, drive feelingu ale na rozdavani ma dost znam lidi co maji vette I rxu a sami ti reknou ze ve vette je ten vykon tak nejak samozrejmy ale v rx se bavi vzdy vice tak si to preber jak chces. Sedel si nekdy v rx pac to co tu siris jsou klasicke hospodske kecy ktere znam, pul republiky vi ze to jede jak hnuj a druha pulka v tom jela nebo to vlastnila...az se cloveku nechce verit ze jich tolik v Hirosime vyrobili....

Ma
Macyn
27. prosince 2018, 14:44
2
Bazarový snílek: Exoti za pár

Tak Rxku za 100 odvazny chlapec???? to tak dalsiho stovika na repas a buh vi co.

Ma
Macyn
30. října 2018, 19:41
1
Ptejte se: Rodinné kombi za čtvrt milionu

Jo jenže pokud bude brát po FL tak 2.0 je přímovstřik. Jinak po 2.5 se de jako po "flusu" po FL na "mobile" většinou tak 5kusů.

Ma
Macyn
10. září 2018, 06:58
0
Mazda RX-7 FC: Radost ve vysokých otáčkách

JJ přesně jak říkáš 2km na rohlíky to není, pokud někdo dojíždí 20km+ tak bych se toho až tak nebál:-).

Ma
Macyn
09. září 2018, 20:39
0
Mazda RX-7 FC: Radost ve vysokých otáčkách

Knight: s těma bláznama je to subjektivní, já třeba nemám ani zimáky, takže je to u mě jasný ale , jsou lidi co to provozujou celoročně a daily, já bych to jednak tomu autu neudělal a druhak mám další 2 auta na "rohlíky":-).

Ma
Macyn
09. září 2018, 19:14
2
Mazda RX-7 FC: Radost ve vysokých otáčkách

Knight: Dá se s tím fungovat znám i pár bláznů co jezdí celoročně. Paradoxně slabší 141kwtova Rx-8 s 5q je do města nepoměrně lepší než 170kw s6q. U nás to je s tím řezáním zatáček nějak obráceně, čím víc to drtíš tím dřív malý spí a máš klid:-D.Jinak pravě kamarád se té C4 zbavil pač pořízením potomka zjistil, že vyjede za sezonu asi tam 2x, kdežto já nemám problém vyjet klidně na dovolenou kočar do kufru vleze kupodivu;-) a zadní sedačky jsou pro děti jak dělané. Ano, vím že big/small blok jsou nesmrtelné a přesto to někdo dokázal uštvat na té kamrádově C4. Rx sem kupoval jako bezdětný svobodný mladenec :-) s ti abych se toho jen tak nemusel zbavovat narozdíl od kamaráda:-). Jo jinak fun story ze života, jedeš pro potomka do porodnice a teď tam všude fotříci v těch svých TDI supersportech čumi na tebe jako na blázna, kam to dítě nacpeš;-)

Ma
Macyn
09. září 2018, 13:58
0
Mazda RX-7 FC: Radost ve vysokých otáčkách

knight: mno každému sedne něco jiného, kamarád měl vette C4 nějak poslední roky výroby, ačkoli je to z laminátu tak mě u toho chyběla ta "lehkost" co má Rx, (jo a GO dělal hned jak to koupil při 80tis mil). Rx-8 je o kompromisu a pokud máš rodinu, nebo se ti rozrůstá tak aspoň neposloucháš "hemzi", že máš auto jen pro zábavu i když to tak je:-D.

Ma
Macyn
07. září 2018, 20:15
0
Mazda RX-7 FC: Radost ve vysokých otáčkách

To beast vesměs souhlasím, akorát že rozdíl mezi Zondou a Rx je v tom, kromě pár set koní:-D, že k RX se dostane větší skupina "bezmozků" proto má Rx pověst takovou jakou má, což je škoda.

Ma
Macyn
07. září 2018, 20:12
0
Mazda RX-7 FC: Radost ve vysokých otáčkách

Jo vesměs jo, při měnění svíček dávat pozor jsou dva druhy svíček v RX L/T= lead/trail hlídat olej, je dobrý mít kolem horní měrky aby si dobře mazala i klika, jinak standardní auto úkony, RX-je vyjmečná motorem, zbytek se dá vždy nějak ubouchat přes mechanika a Youtube:-D. Měl sem z toho taky vítr, nastudované kotel, základ je koupit kousek v dobrém stavu, což se mi asi relativně povedlo, mám to jako víkendovku, takže za 5 let sem najel necelých 30tis.

Ma
Macyn
07. září 2018, 13:21
1
Mazda RX-7 FC: Radost ve vysokých otáčkách

Je to o "zachazení" netočit studené, nezdechávat studené, redline every day keep carbon away atd. pak najedeš na "jenu repas" klidně 100 - 160tis. km, pak sou tu "hov**a" co sednou do auta nastrtují, ha na otáčkoměru je 10 tis otáček brm brm:-D. Imho i tak Rxky mají lepší výdrž než některé generace TSIčkových koncernů:-D, což je docela smutné. (jo a chlapi v hospodě ti řeknou že wankel žere moc olej! ano dolévám až litr oleje na 4tis km. což je míň jako kdejaký wágen, který se nebojí do návodu k obsluze napsat že litr oleje na 1000 je normál:-D).No a do mazda servisu nejezdit(až na 2-3 vyjímky), mít šikovnýho mechanika a říct mu co a jak má udělat, když máš volšový ruce jako já:-D(olej/filtry zvladnu sám).

Ma
Macyn
07. září 2018, 11:45
0
Mazda RX-7 FC: Radost ve vysokých otáčkách

Bohužel drahý beaste, todle vím už dávno, pač jednu RXku mám, ale nechtělo sem mi to vypisovat, tak sem od někud dal citaci "chytráku". Ale chápu, že lidi jako ty najdou jak se u nás říka v "h***ě chlup".

Ma
Macyn
07. září 2018, 09:26
2
Mazda RX-7 FC: Radost ve vysokých otáčkách

"Řízení využívá elektrický posilovač namísto starého hydraulického. Moderní posilovač usnadňuje nouzové zastavení na krajnici v případě, kdyby za jízdy zhasnul motor. Dokud je v provozu elektrická síť vozidla, řízení tzv. neztuhne jako v případě hydraulického posilovače." a "Nastavení elektrického posilovače řízení má naprogramovanou mapu, jenž upravuje jeho odezvu v závislosti na rychlosti vozidla, ovládací síle na volant a otáčkách motoru."

Ma
Macyn
07. září 2018, 09:24
0
Mazda RX-7 FC: Radost ve vysokých otáčkách

Až RX-8 má elektro-mechanický ;-)

Ma
Macyn
28. června 2018, 10:33
0
Metalex: Zlaté české ručičky

A to, že v tom vlastním supersportu bylo 40% dílů z tebou zmíněného favorita už je OK? ;-)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Regal Limited Coupe 1985
Buick Regal Limited Coupe

1985 rok výroby
140 koní výkon
5 031 ccm objem

Chevrolet Camaro SS BIG BLOCK, Manual, Na cestě 1970
Chevrolet Camaro SS BIG BLOCK, Manual, Na cestě

1970 rok výroby
350 koní výkon
6 500 ccm objem

Ford Mustang FASTBACK V8  V ČR! 1967
Ford Mustang FASTBACK V8 V ČR!

1967 rok výroby
225 koní výkon
4 700 ccm objem

Ford Mustang Manuální převodovka, 225HP!! 1965
Ford Mustang Manuální převodovka, 225HP!!

1965 rok výroby
225 koní výkon
4 700 ccm objem

Ford Mustang Convertible V8, V ČR!! 1966
Ford Mustang Convertible V8, V ČR!!

1966 rok výroby
200 koní výkon
4 700 ccm objem