načítám data...

Nenápadné automobilové klenoty aneb jak být lepší než Walter White

24. února 2017, 20:52 52 komentářů Vojta Dobeš Ptejte se

Aby hrdina seriálu Breaking Bad, Walter White, skryl své bohatství z drog, jezdil v Pontiaku Aztek. My ale dokážeme být nenápadní i s větším stylem.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Ahoj, předem děkuji za perfektně zpracovaný příspěvek k dotazu na auto pro Návštěvníky – volbou Cactusu jsem byl nadšen. A posílám rovnou další, ještě obtížnější dotaz. Představte si, že vyhrajete v jackpotu pohádkové jmění, anebo vyděláte haldu peněz ne zrovna čestným způsobem. Až do té chvíle jste žili velmi skromně a mělo by to tak zůstat. Zkrátka byli byste velmi neradi, kdyby vaše rychlé bohatství upoutalo pozornost přátel, příbuzných či bdělé oko zákona. Do takové situace se dostal Walter White, hlavní hrdina seriálu Breaking Bad. Nenápadný ale talentovaný učitel chemie si začal vylepšovat rozpočet vařením amfetaminu a díky bezkonkurenční kvalitě si postupem času vydělal celou europaletu dolarů. Jak ale skrýt bohatství i před vlastní rodinou? Celé roky kvůli tomu provozoval ohavného Pontiaca Aztec, v barvě, pro kterou není žádné jméno. Jeho syn byl zase ponižován v Chrysleru PT Cruiser. A Walterův student a kumpán v jedné osobě se zase s velkou dávkou masochismu tísnil v nejlevnějším bazarovém kousku, Toyotě Tercel z 80. let. Autičkář by to jistě zvládl s větší grácií. Otázka tedy zní: Pokud byste s dosavadním průměrným příjmem velmi zbohatli, ale nesmělo by se na to přijít, jaké auto byste si pro to vybrali? Jde o to investovat co nejvíce peněz do auta, které na tu cenu rozhodně nevypadá. Mělo by jít o skrytou, nenápadnou investici, asi jako do obrazu, který navenek vypadá jako mazanice, ale jen znalec odhalí Picassa. Děkuji za odpověď, David Kašper.

Ze všeho nejdřív bych chtěl poděkovat za vskutku originální dotaz, snad ještě lepší než ten předchozí. Nechceš se ptát častěji?

Teď ale vzhůru k řešení tvého zapeklitého problému. Hned od začátku je asi jasné, že nemůžeme najít jen jednu ideální odpověď, protože je mnoho způsobů, jak učinit drahé a schopné či zajímavé auto nenápadným. Takže jsem se rozhodl postupovat od těch nejvíce očividných k těm šílenějším…

Varianta první: Cesta konformistova

Žijeme v Čechách. Všichni si tu závidí a všichni sledují co má soused. Takže nejlepší bude mít to samé, co soused. A co má váš soused? No Octavii. Ne, vážně, určitě máte nějakého souseda s Octavií. Možná i víc. Takže z podstaty své existence je Octavia tím nejnenápadnějším, nejobyčejnějším a pozornost nejméně vyvolávajícím autem, které můžete mít.

Samozřejmě záleží na tom, kde člověk bydlí a co dělá – v případě, že tvoje “krycí povolání” je stavební dělník, bude těžké lidem vysvětlovat, kde jsi vzal na Octavii. Ale pokud se člověk stává drogovým magnátem nebo něčím podobným, nejspíše nebude v občanském životě předstírat zaměstnání, které vyžaduje spoustu času na jednom místě a ušpiněné ruce. To je nápadné.

Ale takový obchodní cestující, to je skvělé povolání. Pořád někam jezdíte, nikdo nemusí vědět kam, doma jste občas, máte nevypočitatelnou pracovní dobu… Skvělé. Teď už jen objednat to správné auto. V našem případě to bude Octavia L&K 1.8 TSI 4x4 DSG v nemetalickém laku bílá Candy (to je ta hnusná nudná bílá na služební auta), s odstraněným označením modelu, výbavy i motorizace a na samostatně dokoupených 16” plechových kolech. A samozřejmě s výbavou objednanou metodou “Ctrl+A” aneb “dejte mi to se vším”. Nezbytností bude také odstranit všechny chromované prvky výbavy L&K. A závěrečný detail? Polepy. Alespoň nějaké malé, na dveře a na kufr. Klidně si tu firmu můžete vymyslet.

Výsledkem bude díky DCC podvozku a malým kolům příjemně pohodlné a zároveň výkonné auto se spoustou výbavy včetně mých oblíbených LED světel. A že stálo milion si všimnete jen právě podle těch světel nebo nahlédnutím do interiéru. Navíc můžete vždycky říct, že je to služební a můžete tvrdit, že máte ve firmě bonusy…

Alternativou samozřejmě může být VW Passat, Ford Mondeo či jakékoliv jiné běžné auto, které si můžete naspecifikovat do opulentní výbavy. V bohatších čtvtích by možná mohl projít i nákup VW Phaeton a přelepení znáčků na Passat.

Varianta druhá: Archivní luxus v nenápadném balení

Ne každému ale nové a relativně malé auto vyhovuje. Navíc ne každý může uvěřitelně předstírat, že pracuje jako obchodní zástupce či na jiné pozici, která by ospravedlňovala používání služebního vozu. Takže bude lépe podívat se na auta, která nabídnou opravdový komfort a výkony, aniž by v komkoliv vyvolávala podezření, že stála hodně peněz.

Oblíbeným řešením, pokud chcete luxusní a přitom levné auto, bývá postarší exemplář od některé z evropských prémiových značek. Jenomže hvězdičky, modrobílé vrtule, kroužky nebo dokonce kočičky na kapotě mají tendenci poněkud provokovat sousedy. Zaparkujte před domem eskový Mercedes W220 a za čtrnáct dní se dozvíte, že jste drogový dealer. A to i v případě, že to není pravda.

Ale co nikdo nezná? Lexus. A vy navíc můžete být zákeřní a objednat si z Japonska sadu znáčků na Toyotu Celsior. Vaše LS400 z 90. let, která je i dnes skvělým autem (a neobyčejně pohodlným), tak bude vypadat jako nějaká přerostlá verze Camry nebo Avensisu a nikomu nebude nic divné. V bohatších čtvrtích lze aplikovat i na novější Lexusy.

Alternativa? Co třeba Lancia Thesis? Je skvělá, pohodlná a má styl a charakter. Většina sousedů vás přitom po jejím pořízení spíše polituje, že jste si museli pořídit něco, co jim bude připadat nesnesitelně ošklivé.

Varianta třetí: Nebroušený démant petrolheadův

Možná se ale nespokojíte s pohodlím a rozumným výkonem. Budete chtít něco výjimečného, něco o čem se vyprávějí legendy a co vám nabídne fantastické zážitky za volantem. Ale pořád musíte vypadat jako nenápadná socka, která se živí jakoukoliv podřadnou prací, kterou jste začali dělat než vás zlákala kariéra zločince. Že to nemá řešení? Ale má!

Mnoho automobilových legend historie sdílelo svou karoserii s naprosto běžnými a nenápadnými vozy. Jako jeden z prvních vytane na mysli Mercedes E500 řady W124. Pokud to nebudete přehánět s leštěním a péčí o vnější vzhled, bude vypadat jako typický “kolotočářský Mercedes” nebo unavená drožka. Přitom je to automobilový klenot, zdroj řidičského potěšení a sběratelská cennost, vyrobená navíc ve spolupráci s Porsche.

Ale E500 není zdaleka jediná – Porsche se podílelo i na rodinném kombíku od Audi jménem RS2. A potom tu máme Lotus, který ve spolupráci s Opelem “otunil” Omegu. Je sice pravda, že Lotus Omega už pozná kde kdo a mnoho lidí ví, že je drahá, ale pro sousedy budete zkrátka idiot, který otunil 30 let starého Opela za pár šlupek.

Zdá se vám, že Mercedes nebo Audi budou na vaše sousedy příliš, i když půjde o prastarou “plečku”? Potom existují i obskurnější alternativy.

Typickým zástupcem takových aut je třeba Sierra Cosworth. Zrovna ta patří mezi auta, která vám sousedé uvěří, i kdybyste opradu předstírali, že děláte stavebního dělníka. Přitom můžete mít před domem sběratelský klenot a zároveň zdroj neutuchající zábavy, zvláště pokud turbenému dvoulitru pomůžete k nějakému tomu výkonu navíc.

Podobně by samozřejmě mohla posloužit i celá řada dalších sportovních sedanů či hatchbacků, vycházejících z původně naprosto nudných aut – ale než je všechny vypisovat, raději necháme prostor vaší kreativitě v komentářích. A příští týden připravíme seznam všech zajímavých a přitom nenápadných aut.

Varianta čtvrtá: Zakázkové šílenství

Pokud je však člověk opravdu bohatý, nemá důvod se omezovat na nudné záležitosti, které mají i jiní lidé.Peníze člověku umožňují spoustu věcí a jedna z nejlepších je to, že můžete věci přesně přizpůsobovat svému vkusu a požadavkům. A to přijde vhod zejména v situaci jako je tahle.

Potřebujete auto, které zvenku vypadá jako plečka a přesto bude skvělé a dělat vám radost? Co může být lepším řešením než vzít vhodnou plečku a následně z ní nechat postavit auto přesně takové, jaké vám bude vyhovovat.

Já tentokrát začnu projevem svého úchylného vytříbeného vkusu, o kterém jsem si navíc jist, že by se nikdo nepozastavoval nad tím, proč vlastně takovým autem jezdím – jednoduše proto, že už jsem jedním jezdil. Začali bychom u stejného modelu, který byl mým prvním americkým autem a vlastně také mým prvním “vážně míněným” autem vůbec. Tedy u hranatého Chevroletu Caprice z osmdesátých věc. Ano, u takové tě obrovské škatule, která běžně jezdila jako policejní auto nebo taxík.

Další krok? ICON4X4 a jejich program zakázkových aut Icon Derelict. Zvenčí by musel Caprice zůstat podobný jako byl ten, který jsem kdysi provozoval – tedy poněkud omšelý, odřený, omlácený a ošoupaný. Možná bych zreplikoval i kus stříbrné “tejpy”, na kterém držela gumová lišta předního nárazníku.

Zbytek auta by ale vypadal podobně jako modernější Caprice, který u Iconu postavili nedávno. Moderní osmiválec od Chevroletu pod kapotou – možná dokonce přeplňovaná verze z Camara ZL1. Vylepšený podvozek, který by vzal schopnost původního policejního Caprice přejíždět obrubníky bez poškození a přidal by k ní talent zatáčet. Masivní brzdy. Přepracování všech detailů v kabině, které původně trpěly kvalitou zpracování typickou pro GM v osmdesátých letech. Světla, která opravdu svítí, kliky dveří, které za pár let neupadnou, náhrada pseudokůže a pseudodřeva originály a tak dále.

Samozřejmě jen málokdo trpí podivnou úchylkou na ameriky z osmdesátých let, takže váš přístup ke stejnému problému by se nejspíše lišil. Co třeba Volkswagen Brouk upravený u Emory Motorsports stejným způsobem jako jejich Porsche? Nebo Mercedes 450SEL 6.9, kompletně přestavěný u AMG? Sériově vyhlížející Mitsubishi Lancer v kombíku, ale s vnitřnostmi Eva 9? Jsem si jist, že vaše fantazie vymyslí spoustu dalších alternativ, se kterými nás seznámíte v komentářích. Já zatím odcházím snít o svém zakázkovém Capricu…

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Aleš
24. února 2017, 21:24
0

Rozhodoval bych se mezi 3. a 4. možností.
Ve 3. by vych se rozhodoval mezi odstranění veškerých znáčků z Toyoty Corolly T-Sport a Mitsubishi Galant AMG(ano opravdu AMG upravovalo i Japonce). V prvním případě bych byl pro sousedy akorát člověk co si upravil snad to nejnudnější auto planety(anebo by těch pár drobných vzhedových odlišností oproti originální Corolle ani nezaregistrovali) a ve druhém případě bych vyl pro okolí akorát člověk co přilepil spojler na nudný sedan.
Mitsu Galant AMG
http://www.google.cz/search?q=mitsubishi+galant+amg&sa=X&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ved=0ahUKEwjxlNDnxanSAhXG1RoKHRwSDpwQsAQICw

A ve čtvrté možnosti bych si nechal vecpat kompletní techniku Nissanu GT-R Nismo do jinak šíleně nudně vypadajcí Almery sedan anebo do starého Patrolu Y60,který by vypadal jako auto někam na pole. Takže by byl taky nenápadný.

reagovat
H_F
25. února 2017, 01:19
1

nissan gt-r lze snadno mit v kombiku
jmenuje se to nissan stagea
i kdyz originalni stagea vnitrnosti gtr nema, existuje spousta jiz prestavenych kusu, co jsou v podstate r34 gt-r v kombiku

kdyz je rec o galantu, rozhodne lepsi alternativa nez okate amg je vr4, ktere prave vypada absolunte nenapadne, ale na jeho awd podvozku bylo postavene prvni evo a ma tez ikonicky 240k turbo 4g63t (zatimco amg ma 170k NA)

Aleš
25. února 2017, 12:47
0

O Nissanu Stagea vím a s vnitřosgmi Skylinu GT-R BNR34 se dal koupit i skrze oficiální síti prodejen Nissanu jako Stagea RS260 Autech a dokonce mám pocit,že spolu se základní zadokolkovou verzí to byly jediné verze,které se daly koupit s manuálem(a třeba se pletu). A co se týče Galantu o zařazení VR4 jsem taky uvažoval,ale nakonec jsem se rozhodl dát přednost spojení AMG o,kterém jsem dlouho nevěděl abych obohatil znalosti ostatních autíčkářů. A v případětransplantace techniky jsem měl jen tak mimochodem na mysli současno R35(moje chyba,že jsem to tam nenapsal). Bylo by to něco jako Navara od Severn Valley Motorsport.

H_F
25. února 2017, 16:24
-1

no vida sem ten autech bral jen jako nejaky druh neautorizovaneho aftermarket tuningu

to jsem pochopil ze se nejedna o skyline, ono nejaka studie stagey35 i vznikla, ale 34ka je rovnou hotova a pri spravny uprave dokaze vypadat jako slusnej rodinnej kombik od kteryho nikdo nic neceka, ani drahotu, ani vykony

no podobna uchylarna jako navara je primo nissanu- juke gt-r, myslim ze by ho tez vetsina lidi brala jako levny suv za pulmic, ktery je jenom podivne votuzeny, s drobnejma kosmetickejma upravama by mohlo byt skoro nenapadne

Aleš
25. února 2017, 20:07
0

O Juku-R jsem věděl a existuje i Juke-R 2.0 s technikou GT-R Nismo


Ten Autech krom tuningu Nissanů také připravuje i závodní GT-R GT500 japonského okruhového šampionátu Super GT. Takže ten Autech je docela spojený s Nissanem.

Michal88
24. února 2017, 21:27
0

Já bych to viděl třeba na Renault Safrane Bacarra. :) 3.0V6 PRV dopovaný turbem s 204kW a když člověk odhlédne od mírně masivnějších nárazníků, vypadá to jak starý Rendl z konce 90. let. :) Celkem pak třeba Pug 406/Citroën Xantia s 3.0V6. :) Celkem velké a pohodlné. 406 po FL by mohla mít 152kW, Xantie by sice měla "jen" 140kW, ale kdyby se našla Activa, je to i se zajímavou technikou a jízdními vlastnostmi a jede to jak utržené. :)

reagovat
BobAsh
24. února 2017, 21:40
0

Nad Bacarrou Biturbo jsem taky přemýšlel, ale potom jsem si říkal, že kdybych byl opravdu bohatý, asi bych chtěl jezdit dobrým autem. Což postávání kolem rozbitého krámu a čekání na odtahovku úplně nesplňuje :)

PeterLuk
25. února 2017, 10:13
0

Práve to by tvoje bohatstvo maskovalo možno ešte účinnejšie, než auto samotné. Veľa ľudí čo poznám si nové auto kúpi ako prvé, hoc im to staršie dobre slúži. Pre mnohých je to už ako "rituál", meniť auto každé 4 roky za nové. Kto by už len tušil, že ten týpek, čo jazdí stále tým "cigánskym krámom" a stále s ním niečo musí riešiť má peniaze.

Michal88
26. února 2017, 12:50
0

Vojta Dobeš: Tak, co jsem tak zaslechl, proti tomu Aztecu by to nebylo o tolik horší a díly by se na to krom karosařiny a turbo kitu sháněly lépe, než na Lexus. :D

LS v této barvě jako v článku už nějakou dlouhou dobu stojí jako "kopřivka" v jednom bazaru v Mostě - Velebudicích. Docela mě zaujal, protože nevypadal tak nejhůře po karosářské stránce, ale chtěli za něj celkem raketu (nepamatuji si přesně, mám pocit, že cenovka byla okolo 160t?)... A stojí tam minimálně lehce přes půl roku.

rw
rwalker
24. února 2017, 21:31
0

Znacka jako Saab je dnes uz pro spoustu lidi hure zaraditelna, proto tuto funkci Saaby plni na 1. Volvo je uz dnes na tom hure, nove modely uz pusobi okazaleji. Jeste souhlasim s Lexusem (takovej nejakej Japonec) a moje typy, kterym lidi hure priradi cenovku..: Toyota Landcruiser, Honda Accord, Ranger, Hillux, Defender, Citroeny DS a nejvic asi vozy Subaru. Muj nazor..

reagovat
Sa
Safa
24. února 2017, 21:43
0

A nebo starší Impreza v perfektním technickém stavu, to je taky pecky nápad...

Xander_Cage
24. února 2017, 21:40
1

Já bych při tomhle výběru šel do BMW E39 (jak prosté - moje oblíbené a vlastní :D ), ve vyšší motorizaci např. 540i pro ostatní starý bavorák za pár korun pro méně bohaté a pro určitou menšinu, pro znalce ultimativní auto, které je nenápadné (bez M paketu) a ještě se dá šikovně zhodnotit pokud by se o to majitel staral.

reagovat
Sa
Safa
24. února 2017, 21:42
0

Výborná otázka, výborný článek, hezky pěkně! :o)
Jinak Alešova myšlenka s Mitsu Galant je bezvadná. Já bych teda asi zůstal věrný Mazdě a pořídil si nějakého staršího Wankela, třeba Savannu (když budu milionář, tak budu mít na repase), aby to zvenku vypadalo lacině a to kouzlo (Wankel) se skrývalo uvnitř.

reagovat
Sa
Safa
24. února 2017, 22:04
1

A nebo ještě takhle: https://www.sportovnivozy.cz/64578-mazda-mx-5-revx-5-wankel-rarita-praha-4-chodov
Narval bych do toho i ten kompresor a pak "sral" na výletech všechny Miaťáky kolem... :o)))

Goldies
24. února 2017, 21:44
2

To je jasny, koupim Testarosu a budu tvrdit ze je to Fiero a replika :-D

reagovat
BobAsh
24. února 2017, 22:06
7

Ale hovno, koupíš si Testarossu a uděláš z ní repliku Fiera!

Kr
Krocan
25. února 2017, 11:23
0

Vojta, tleskám! To nemá chybu!

martin_100
26. února 2017, 18:23
0

Jestli to má bejt link tak mi nejde ... dej ho prosim tě přímo Vojto ;-)

Perníček
24. února 2017, 22:01
0

Super myšlenka článku. Kolikrát už jsem taky nad tím takhle přemýšlel a nenápadné Mercedesy AMG a Fordy ST/RS mě napadali také.
Asi bych musel jít dotyčného osobně vyliskat, kdybych viděl, že na zadnici Phaetonu nalepil nápis "Passat". :D
Jinak kdybych se ocitl v této situaci a chtěl to řešit obdobně, tak bych se mrknul třeba po Fiatech, které prošli pod rukami Abarthu, ale nechal bych jim "civilní vzhled". Jak už je zmíněno výše - Saaby a rovnou s oturbenou 2.3 Aero. Jinak nevím, jak by to bylo těžké sem dostat, navíc muselo by se sundat křídlo a odznáčky s polepama, ale Ford Falcon FPV GT, Vauxhall Monaro VXR8 či Holden SV6. Když už jsme u těch Vauxhallu a Holdenu... Insignia OPC v civilu by taky nemusel být špatný krok.

reagovat
Aleš
25. února 2017, 12:57
0

A když už jsene u těch Vauxhallů a Holdenů tak by zajímavou verzí mohl být Vauxhall Maloo VXR s odtrojenými znáčky a pro ostatní tohle UTE bude akorát pick-up určený na práci.
http://www.google.cz/search?q=vauxhall+maloo+vxr&oq=vauxhall+maloo+v&gs_l=mobile-heirloom-serp.1.0.0l3j0i22i30l2.2192.2739.0.4296.2.2.0.0.0.0.342.581.2-1j1.2.0....0...1c.1.34.mobile-heirloom-serp..0.2.574.zi57llsC5No

2P
2PLESK
24. února 2017, 22:13
0

Asi bych koupil Renault Espace a nechal z něj udělat Renault Espace F1 :D . Vzhledem nenapadný , jenom vyřešit ten rámus okolo :D

reagovat
krab
24. února 2017, 23:25
0

Existuje víc "Q-cars" , ideální je Lotus Omega. Nemám představu jak jezdí, ale rozhodně vypadá spíš jako divný starý Opel který už dneska skoro nikdo nezná...

Králem této kategorie by ale byl určitě AMG Hammer. W124ka coupe z roku 1986, málokdo tuší jak zajímavé auto to vlastně je :D

Před pár lety jeden prohnal Chris harris po německém venkově :

reagovat
H_F
25. února 2017, 01:43
1

no tak zrovna tenhle mercedes-cerny stary kupe s rozsirenejma blatnikama vypada presne jako auto pro chudsiho drogovyho dealera, co chce ukazat, ze na to ma

Arutoro .357
25. února 2017, 04:47
0

Za mě teda určitě Saab. Třeba taková 9-5 v kombíku s 2.3 Aero a pár drobnostmi od Hirsche. Všichni vás akorát politují. Znám to, 9-5 mám doma (bohužel akorát 2.0) a všem známým je za mě do breku, co jsem si to vybral. A já se zubím.

reagovat
CZmisak
25. února 2017, 08:39
0

9-5 Troll R, když už, tak pořádně :)

briza
25. února 2017, 05:04
5

Rychlé, levné, jednoduché, efektní. Někdy se až stydím, jak mazaný jsem...

reagovat
kv
kvakosh nocnix
25. února 2017, 08:10
0

nefunguje. Musel jsem se k tvymu prispevku vratit dvakrat nez jsem si vsiml :)

Vavris Vavrisovic
25. února 2017, 08:39
0

Koukám, že v tom Milotecu si s tuningem asi nedají pokoj :D

briza
25. února 2017, 15:26
0

kvakosh: to je tím, že nejsi BFU, což u většiny sousedů nehrozí :)
Vavris: tohle je OEM tuning, ale samozřejmě čekám, že v Milotecu by obratem následoval celý komplet úprav s tahokovem na palubě :)

krab
25. února 2017, 21:11
0

tohle je hodně dobrý :) ... taky jsem si řikal že by stačilo přeskládat nápis "Carrera" vzadu na "Octavia" a mam to vyřešený se sousedama :-D .. na internetech jsem nenašel kdo by to udělal a vyfotil...

Zato najdeš naopak vynikající nápady , co ten nápad blogu obrací naruby : Třeba tohle : Ferrari F86 Berlinetta: http://i.imgur.com/XNwVtX1.jpg

Franz Kafka
25. února 2017, 22:42
2

Škoda Octavia "Turbo"

Nejlepší auto když chce někdo být nenápadný.

kv
kvakosh nocnix
25. února 2017, 08:09
0

K zakrytí vlastního jmění používám variantu 2, tj. LS400. Vozidlo prochazi postupnou krysatizací, čili opticky dále chudnu. Nálepka LPG na zadním okně k nalezity imidz taky dopomuze. Jinak diky tomuhle votuzidlu jsem pochopil rozdil mezi autem co stoji 1,5 a 3 miliony - i kdyz maji stejny technicky parametry a fičury.

reagovat
ya
yaroush
25. února 2017, 09:15
0

Já bych volil Mitsu legnum, a naskládal bych na to nárazníky z obyč galanta...
A nebo ještě lepší varianta by bylo mitsu lancer EVO 1-3... měly stejnou kastli, jako lancery co jich pár ještě jezdí dnes. A pokud by se sundaly nárazníky, křídlo a prahy, tak to bude vypadat jako ošuntělej krám... ale pod kapotou stále lan evo :D :D Já jsem trochu uchyl přes mitsu :D

reagovat
Ta
Tarrantula
25. února 2017, 10:13
0

No mě napadl Renault Espace F1, bohužel co vím existuje pouze v jednom exempláři. Ale podle mě by okolí bralo dotyčného jako zoufalce co nudnou rodinou krabici oblebil kupou laminátu, protože většina lidí to auto vůbec nezná. Případně poladit Espace IV. Co vím tak se dělal s motorem z Nisanu 350Z (3.5l) a nechat ho řádně poladit. Výhoda je že to pořád bude pro spoustu lidí nudné rodinné auto, přitom by to mohlo být celkem svižné svezení s možností si sebou vozit několik "společnic" :). Nebo mě napadá ještě Opel Calibra 2.0 turbo 4X4 krásné auto které má slušný potenciál jak ten silniční tak investiční, protože těch turbenejch 4X4 ubívá a nebudou a když s nějaká objeví tak docela draze. Výhoda je že pro většinu lidí je to poměrně neznámé, pro zbytek je to takové to levné auto pubertálního tuningáře. Jinak je to podle mě nadčasové pěkné kupé které se i dnes neztratí.

reagovat
vp
vpcz
27. února 2017, 18:08
0

Espace 3.5V6 mam a troufam si tvrdit, ze potrebuje extremne poladit, aby se z toho stalo rychle a zabavne auto... Ja bych radeji koupil phaeton W12 a napsal na to passat.

Snowman000
25. února 2017, 10:36
0

Asi bych volil nieco z varianty c. 3:
Legacy Spec B, Volvo S60R/V70R, Passat B5,5 W8, 130i na 17" plechoch, pripadne nejaka stara Alpina vid Tim Schrick a jeho E36:



Pripadne bych si nechal nabuchat Multivana/Californiu (clovek by neveril kam sa da s cenou dostat) dal na to postarsku zltu, plechace, Transporter znaciky a nikdy to neumyl :)

reagovat
cP
cPetan
25. února 2017, 10:56
0

Kdybych vyměnil svojí zelenou e36 318is za zelenou e36 M3, tak by si toho asi taky nikdo nevšiml :D

reagovat
Fr
FraHor
25. února 2017, 15:52
0

Ja bych sel cestou jako kdysi Newman/McQueen: volvo se small blockem. Akorat bych to postavil na 945. Nebo zcivilnit 850 R.

reagovat
St
StepanB
25. února 2017, 22:42
1

To je ono. Jen bych zůstal u 960, 940 je trakař (ale stejně jí potřebuju).

vo
vonkreuz
25. února 2017, 18:21
0

OT otázka - Ty fotky Lexuse jsou foceny v Květinově? :-)

reagovat
BobAsh
25. února 2017, 21:04
0

Jasně, babička je z Herálce :)

vo
vonkreuz
25. února 2017, 21:45
0

Také fajné v "mém" v mém rajonu.

HT
HT
26. února 2017, 00:39
1

V těchto kruzích profláknutá ale většinové veřejnosti spíše neznámá Toyota AE86 by také mohla odpovídat zadání, pamatuji se, že krom mě samého kdysi u paneláku stjící exemplář nikoho nevzrušoval :)

reagovat
Woyta
26. února 2017, 02:40
0

Ja bych se vratil k te Octavii. Znamy mi vypravel o jednom cloveku, ktery jezdi k zakaznikum a domlouva si praci. Jako auto ma octavii v plne palbe s cenovkou pres 1,5mega. Passata se stejnou vybavou by sice mohl mit levneji, nebo koupit neco uplne jineho. Ale to by zakaznik mel pocit, ze ho odira a snazil by se snizit cenu zakazky.

reagovat
BobAsh
26. února 2017, 20:16
0

Jak se dá udělat Octavia za 1,5 mega? Já kvůli tomuhle článku konfiguroval to co tam zmiňuju (1.8 TSI DSG 4X4 L&K) a dostal jsem se přes milion jen díky příplatku za záruku, jinak jsem byl těsně pod. A RS už bude nápadný... Možná snad Scout, ale stejně si to moc nedokážu představit.

Woyta
27. února 2017, 18:53
0

Je to uz dlouho ale slo Octavii II. Ktera v te dobe byla nova a draha. Octavia III uz je s nami nejakou dobu a je to zastaraly model. Takze ceny jsou nizsi nez drive.. Nemluve o tom, co bylo drive jako extra draha priplatkova elektronicka vybava je dnes skoro v zakladni vybave.

VK
VK
26. února 2017, 11:42
0

Přispěl bych s návrhem, až s podivem, jak málo tu ta značka zní - Maserati Quatroporte. Nějaký cca 20 let starý zachovalý kousek, u dealerů značky se pořídí k půl milionu, něco se dá za opravy ev. generálku, jezdit to bude a sedět se v tom bude rozhodně líp, než v adorované Osmicestě fplný palbě za 1,5 mega, hranatý design z "předaston-martinovského" období působí nenápadně a málo kdo běžně tuší, co ten trojzubec znamená. Akorát nevím, jak moc to rezne.

reagovat
Kr
Krocan
26. února 2017, 22:03
1

Tak rozhodně na to jdeš od lesa.
Jo a trojzubec zná každý chalupář/ Sigma Lutín- umění čerpat... http://www.sigmagroup.cz/

PlusOne
27. února 2017, 07:47
0

V 70 R AWD splňuje dokonale všechno, co bych od "sleepera" očekával - pokud se pořídí v nudné stříbrné barvě, je to na pohled obyčejná stará hranatá krabice...

reagovat
Hynek
07. března 2017, 00:11
0

Jo a pak si dáš zepár rozjezdů na světlech a haldexu můžeš udělat pápá... Nemluvě o tom že držet T5 motor v kondici tak aby z něj nic neteklo je skoro rovno nemožnému. Ale jízda je to pěkná a velmi charakterní, to je pravda :)

fr
frite
27. února 2017, 09:31
0

Znal jsem jednoho starsiho pana, ktery vlastni a sefoval celkem velkou firmu. Aby mu lidi nezavideli, tak jezdik Phaetonem bez oznaceni a vsem tvrdil ze je to Passat. 90% lidi mu to verilo...
Muj tip, pokud bych se chtel drzet luxusu a pohodli by byl Vel Satis. To by me okoli jeste litovalo ze jezdim divnym francouzsky hatchbackem..

reagovat
Mi
Mirda
19. dubna 2017, 13:01
1

Já bych zůstal u svojí supry mk3 před faceliftem. mám jí v plnej palbě pro usa, swaplej motor za něco co pořádně jede. I přez to že mám nápis supra na předním světle, na obou dveřích, vzadu, na volantu, no prostě všude, a stejně se mě všichni ptaj co to je, že tuhla //dosaď si sám - mazda, honda, corrola, třidvatrojka, alfa atd...// se už moc nevidí. a když řeknu že je to tojota supra, tak už se mi nejednou stalo, že mi ještě někdo málem vynadal, že to supra nejni, že supru zná, přece byla v rychle a zběsile a nemá vyklápěcí světla, a že je to trapný si to tam nalepit... :D http://www.supratraderonline.com/wp-content/uploads/2016/11/440997-500x375.jpg

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Moskvič Ostatní Šlapací 1978
Moskvič Ostatní Šlapací

1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem

Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat 2002
Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat

2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem

Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature 2003
Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature

2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem

Ford LTD Coupe 1971
Ford LTD Coupe

1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem