
StepanB
Jméno | Štěpán Bruner |
---|---|
Bydliště | Benešov |
Registrace | před 5.3 rok. |
Poslední aktivita | před 1.6 dny |
Komentářů u článků | 46 |
Pozitivních komentářů u článků | 12 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Za návrat barev
Stříbrná, modrostříbrná. šedostříbrná, hnědostříbrná, zelenostříbrná, ha, pozor, změna, žádná metalíza, ale šedá jak z vojenského vozidla. Dál tu máme trochu jinak stříbrnou, modrošedou, zlatostříbrnou a možná ještě nějaké další. To nejsou postapokaliptické barvy duhy, ale procházka podél výrobní linky Škody Superb.
Posledních 50 komentářů
Naše zkušenost s 308 se týká té poslední generace, které vzadu tři samostatné sedačky neměla a sedačky v kufru už nemohla mít vůbec. Tři běžné autosedačky by šlo vedle sebe poskládat leda při kombinaci vhodných kusů, které do sebe vzájemně dobře "zapadnou". Jinak vždy pár centimetrů chybí.
Na podzim jsme přesně tohle řešili. Pár měsíců jsme jezdili v 308 SW T9 a na kratší cesty se to dalo. Jenže tři sedačky se dozadu nevejdou a ten, kdo si k těm dvěma sedačkám dozadu sedne, si moc pohodlí neužije. A když jsme do kufru nacpali kočárek pro dvojčata a klícku pro psa, což šlo udělat v jediném správném pořadí, už se tam prakticky nic dalšího nevešlo. Bez psa by to nakonec šlo přežít i dlouhodobě, ale cestování v současné C4 GP je rozhodně příjemnější. A pořád je to auto dost kompaktní na to, abych si nepřipadal vyloženě nepatřičně, když jedu sám.
To je dost přesně vystižený život se starým volvem. Ty auta jsou odolný, takže to spoustu majitelů svádí k tomu kašlat na údržbu. A to auto to celkem dlouho vydrží a nedává to moc znát. A pak se to jednoho dne začne sypat...
Chudák 308 to zas schytala... a přitom za ty tři roky jsem si na to ovládání ventilace už pomalu zvykl.
To už je v exministerské káře motor z mého auta?
Pán píše, že by si rád „udělal radost“. To by snad mělo vylučovat auta - spotřebiče. Takže Jimny? No můj důchodce si nedávno jako „poslední nové auto“ koupil Berlingo, takže nemám co mluvit.
Kdybyste snad někdo uvažovali nad tou ledničkou, tak nelze než doporučit. Majitel je dlouholetý fanda krabic, navíc poctivec poctivá...
Dobrá laskomina. Akorát koukám na hodinky a taky už jsem dávno měl dělat něco jiného...
Přidám se k ostatním. Díky za tenhle závan příčetnosti ve vodách českého internetu.
Právě to, že je Craig uvěřitelnej, ho jako Bonda diskvalifikuje. Bond nemá bejt uvěřitelnej akční hrdina, Bond je od počátku záměrně pritaženej za vlasy, nebere se moc vážně, je to prostě sranda pohádka pro dospělý. Craig z toho dělá velmi dobrý akční film. A to je špatně.
Tady se snad MHD každý štítí. Jezdím vlakem a metrem každý den. U práce nezaparkuju, takže se metru stejně nevyhnu. Když jedu na kraj Prahy autem, tak na celé cestě ušetřím tak možná 10 minut, někdy ani to ne. Ve vlaku mužů spát a protože jsme poslední pásmo PID, tak náklady jsou ve srovnání s autem vyloženě legrační. Jo a zelené vagóny s kožkou jsou na některých tratích stále realita všedního dne.
To je tak pěkně napsaný, že jsem si to přečetl dvakrát. A o rukavicích taky uz nějakou dobu uvažuju. Přesně jak píšou ostatní, často se mi potí ruce a i kožené volanty pak kloužou. Akorát kdyz už někdo dělá rukavice, které vypadají funkčně, tak zas nejsou ani trochu nenápadné a decentní.
Teda zrovna o těch našich motorech bych jako o neutahatelných fakt nemluvil.
Nechápu, co pořád všichni mají s tou ztrátou jednoho válce. Vždyť Volvo byl odjakživa hlavně o čtyřválcích, a to až do příchodu 850. Takže klidně můžem říkat, jak je to bezva, že se Volvo vrací ke kořenům... píše majitel šestiválcového Volva.
Spíš obyčejné auto na dobrém tričku. Něco jako od Peterson Automotive Museum, ale s běžnými auty.
Trička jsou fajn, nikdy není na škodu mít větší výběr. A držel bych se těch obyčejnějších aut, trička s Ferrari a Porsche dělá každý. To by mě oslovilo.
Sice to mám do práce 60 kilometrů, ale autem jezdím jenom občas. Vlaku ujedu tak o deset minut, navíc v autě se nedá spát. A ta trasa je zoufale nezajímavá. Kilometr od domova najedu na věčně plnou silnici 3 a pak na dálnici. Nic moc. Na to je auta vyloženě škoda.
Tohle auto v původní verzi před faceliftem máme už skoro rok a dost si mě získalo. Kupoval jsem ho s nulovým očekáváním s tím, že to byla velmi dobrá nabídka a velikostně odpovídalo našim potřebám. A ano, má spoustu podivných řešení, snad aby člověk poznal, že to je francouzské auto. Ale jinak je to první auto, kde si s dlouhýma nohama a krátkýma rukama najdu pohodlnou polohu. Na budíky koukám přes volant, ne skrz. Analogový rychloměr považuju za ozdobu a koukám na ten digitální. Na displej pro všechno jsem si zvykl. Má to i jednu velkou výhodu: když obrazovku vypnete, v interiéru skoro nic nesvítí. Taková malá reinkarnace saabu a skvělá věc na noční jízdy. V mnoha ohledech se mi líbí přístup lidí, co to auto vymysleli. I obyčejná světla dobře svítí, kola mají velmi obvykly rozměr a designér si dal práci s tím, aby auto na 16" kolech vypadalo normálně a ne jako obuté do nouzových rezerv, jak je dneska zvykem. No když na to koukám, je načase napsat samostatnou revenzi.
Ach jo. Kam se poděl krásný termín Superlight? Když to napíšou italsky, je to víc cool?
Ty fotky! Kéž by takové byly u každého testu. Samozřejmě si umím představit, proč nejsou. Ale kdyby byly...
Jsem jediný, kdo se kouká na Wagoneera a vidí volhu?
Šéfová má tři malé děti, takže to asi jde, ale já být jedním z nich, tak řvu celou cestu.
Každý týden jezdíme ve 4 nebo 5 lidech ke klientovi, asi 20 minut po Praze, buď octavií I, nebo touhle mazdou naší šéfové. Možná je to řidičský skvělé auto, ale pro cestující vzadu je to za trest. Má to tak malou prosklenou plochu, že se v něm prostě nedokážu cítit dobře. Vlastně jsem rád, když jedeme tou stařičkou plechovkou, klidně ve třech vzadu. Dokážu si představit, že malé dědí nemají v mazdě na výběr než se kochat kusy černého plastu kolem nebo se pokoušet bočním tankistickým průzorem zahlédnout kus nebe.
Silnice I/3 není okreska. Ale i na ní se samozřejmě dá zabít a není k tomu třeba ani vysoká rychlost.
Můj lokální favorit je silnice ze Sedlece do Milevska. Za Prčicema je to asi dva kilometry v prčicích, ale pak přijde lepší asfalt, následují serpentiny, které vás vyhodí v krajině jako na Šumavě. Zatáčky pokračují a asfalt se nehorší. A nikdo tam nejezdí.
To je ono. Jen bych zůstal u 960, 940 je trakař (ale stejně jí potřebuju).
U těch XC90 se výrobní chyba motoru týkala jen počátku výroby. Od určitého výrobního čísla, tuším během roku 2006, by už měly být všechny v pořádku. Byl by to vkusný doplněk na všední dny ke krabici.
Je rozdíl v tom, jestli jsem přesvědčený, že mi policie křivdí, a nebo jsem přestupek spáchal s plným vědomím toho, co dělám, a pak hledám procesní chyby. A s těmi daněmi - loni jsem špatně vyplnil daňové přiznání. A světě div se, přišel dopis s upozorněním, kde mám chybu, a termínem, do kdy ji mám opravit. Žádná pokuta, žádné popotahování.
Když je v článku blbost, obvykle mi to nevadí. Dělám je taky, každý den. Je ale jedná výjimka, která mě spolehlivě naštve. Mohl by mi autor textu ukázat, kde je Střední východ???
Znovu a znovu mě vytáčí přecpaný prostřední pruh na D1 mezi Prahou a Mirošovicema. Jezdím tam často, ale zatím jsem si nezvykl. Moje hra na posla spravedlnosti ale končí někde u blikání a troubení, a to ještě jen ve chvílích nejvyššího zoufalství. Nejhorší na tom je, že to nepomáhá, ty lidi prostě nemají ponětí, že by dělali něco špatně.
Ta, co jí chtěl známý prodat, byla 2,9 v automatu, takže to asi nebude to pravé.
To by neměl být problém. Nedávno mi známý jednu nabízel na díly. Nakonec jí asi bude zachraňovat, ale nejspíš by se nechal přemluvit, aby jí prodal. Můžu případně předat kontakt. Další, dokonce pojízdná, se nedávno prodala asi za 15 tisíc. V Německu a Nizozemsku se s fouknutým těsněním pod hlavou také docela často objevují v inzerci.
Když už se nakously ty švédské stroje, co třeba Volvo 960 alias S90/V90 s motorem z S80 T6. Najít 960 s mrtvým motorem B6304 a tudíž za pakatel by neměl být problém a stejně tak o motory B6284T není nouze, protože svým výkonem často zabijí poddimenzovanou převodovku. Pár takových kousků už vzniklo.
No tak to si asi zatím nechám zajít chuť. Pořád jsou k řešení důležitější věci.
No právě 960II, sedan, který jako by z oka vypadl tomu, co máš na fotce.
Prozradil bys, kde se Ti daří to těsnění shánět? Hlavně u řidiče by se mi to velice hodilo...
V tomhle dotazů se docela poznávám. Před rokem a něco jsem udělal stejnou věc. Prodal jsem Ford Fusion a pořídil Volvo 960. Vlastnictví starého auta, které slouží jako každodenní povoz, je nakonec dražší, než jsem čekal, ale nelituju. Když zrovna všechno funguje, je každá cesta zážitek.
Není to úplně tak paušální, tedy u R myslím ano, ale třeba u 900 tam být nemusí. A na zvedáku se to nedá poznat, trik s otáčením kol nefunguje.
Loni jsem vyměnil šestileté malé auto za dvacetiletý "tank". Prvotním impulzem byl vztek na ten krám, na kterém se za poslední rok provozu rozbila spousta věcí. Třeba jsem auto vyzvedl od opraváře, který vyměnil všechno možné a o pár dní později scháněl servis v Amsterdamu. A najednou se to sešlo s touhou pořídit si vysněnou švédskou cihlu. Tu teď má jako jediné auto. Devětsetšedesátká má rozhodně potenciál způsobit osobní bankrot, ale různé vrtochy (říkejme tomu třeba součást charakteru) jí rád odpouštím. Je taky fakt, že když je nejhůř, tak se můžu bez auta na pár dní obejít.
Poslední komentáře
- lumix, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
Se zhasnutymi světly to vypadá i něco lépe, můj dojem. Včera... - potkanX, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
sakra, zasa dalsi clanok o tomto aute a zasa neukazali ako ten verkel... - lumix, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
Přední světla se mi nelíbí, nepřišel jsem jim na chut’.... - st. Padre, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
Orální sex s Halinou musí být tedy pěkná divočina na hranici... - briza, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
Byť mě celé portfolio Hyndai láká zhruba stejně, jako orální... - Frankie, u blogu Komu zvoní hrana aneb proč...
Teď mě tak napadlo, jak naše děti budou cca za 20 let vzpomínat,... - bitner, Dětství bez autíček
K te zarive soucasnosti: Ano, zijeme v krasnem novem svete, kde se smyslem... - Černá Vovce, Dětství bez autíček
No, školu jsem měl na sídlišti, tak jsem chodil pěšky.... - frite, Toyota Proace City: Podařené Berlingo
A které trhy by to měly být? - José Jiménez, Dětství bez autíček
Článek mě připomněl hromadu vzpomínek na dojíždění... - afro-r1, Dětství bez autíček
Jasne, kvuli zabave je tam sposta nadsazky a prehaneni. Dobre... - gramo, Dětství bez autíček
Na tu cákající vodu z okenního žlábku bych málem zapomněl.... - jazet, Dětství bez autíček
Co pamatuju, tak naši měli stovku nějakou tmavou, pak stodvacu... - LennyLeonard, Dětství bez autíček
Super clanek. Moc sem se zasmal. Zakladka pesky, stredni dojizdeni... - PepaSFI, Dětství bez autíček
já zažil ještě busy RTO, dojížděli jsme do školy do střediskové...
Poslední inzeráty
1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem
2013 rok výroby
328 koní výkon
3 600 ccm objem
1995 rok výroby
193 koní výkon
2 799 ccm objem
2011 rok výroby
432 koní výkon
6 162 ccm objem
2003 rok výroby
310 koní výkon
5 ccm objem
Rušné diskuse
- Konce nadšeného motorismu
123 komentářů - Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník
123 komentářů - Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)
117 komentářů - Elektrický valčík: Mají dnes Husité novou konkurenci?
101 komentářů - Zlatá Vrána 2021: Třetí ročník ankety o největší ostudu autoinzerce
100 komentářů - Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc
93 komentářů - Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu
83 komentářů - Pět řešení problému, který nebyl
65 komentářů