načítám data...

frite

JménoJirka Fri
BydlištěOlomouc
Registracepřed 3.0 rok.
Poslední aktivitapřed 2.8 dny
Komentářů u článků40
Pozitivních komentářů u článků6
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

fr
frite
16. dubna 2019, 05:22
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Prvně gratulace k super auti, je to presne to co bych asi chtěl ale nikdy si to asi neporadím...
Ale jedna technická - myslite že je dobrý nápad pro svou zábavu srát lidi ve 4 ráno bordelem z výfuku? Ony ty blbinky za provozu štvou lidí i pres den natož v noci.
Ono je pak dost těžké pro autickare nebyt před širší veřejnosti za kokota a v důsledku to vede k tomu že tam kde je legislativa benevolentní a tyto výuky připouští tak za 5 let nebude...

fr
frite
10. února 2019, 13:02
1
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

V rámci rodného krajského mesta se radši dostanu vaude na kole, protože je rychlejší nez auto, v zime spíš pěšky, což je delší, ale i tak jsem rád zr nakonec zatím uspesne pijuji s nadváhou.
MHD nejezdím prave z těchto důvodu, ackoliv ji mám zadarmo (tedy přesněji za nějakých 300 kc na rok )
Ježdění aute po meste považuji za nejotravnesi netupější činnost jakou musím obcas vykonat a vyhýbám se tomu jak to jde.

fr
frite
05. února 2019, 19:16
0
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

Mondeo st220, s rozpočtem v pohodě, akorát to budou už trochu nevoňavky.

fr
frite
15. ledna 2019, 18:11
0
fr
frite
15. ledna 2019, 18:09
0
Střední třída jako ohrožený druh?

Ad Camry. Jako pokus dobrý, ale bez combi a dieselu volba pár polovinu a fandů.

fr
frite
15. ledna 2019, 18:08
0
Střední třída jako ohrožený druh?

Objem motoru je už víceméně jen číslo, nevim proc šmahem zapudit všechny 1,6. Výkon to bude mít na rozdávání a vážným starším atmosférickým V6 kam to natrhne prdel kdykoliv kdekoliv (neberte doslovně)a spolehlivost je prostě dána konstrukcí ne objemem

fr
frite
15. ledna 2019, 18:03
0
Střední třída jako ohrožený druh?

Ja coby sprostý obchoďák se budu držet střední třídy co mi budou síly a budget stačit.
Tak už napsal kolega výše, není to jen o velikosti, ale částo třeba o tom podvozku, volbě materiálu apod. Ac by mi nižší střední stavila, tak cim dal vic vnímám jak je ošízená na tlumicich materiálech a ten hluk od motoru a pneumatik mi fakt vadí.
A SUV? No zrovna dnes jsem se bavil s kolegou od konkurence (on mondeo, já C5) a řekl mi že na suv a elektrokolo si ještě nepřipada dost starej..

fr
frite
10. prosince 2018, 21:02
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Tak ja jsem druhej. Je to dobre SUV ale blbe auto. O designu to platí podobně..

fr
frite
09. prosince 2018, 17:26
1
Přichází nová Toyota Camry. Má u nás ale budoucnost?

Přeji si aby Camry měla úspěch ale obávám se že ho mít nebude. nevím nakolik bude mít vliv absence dieselu protože ty současné době přichází tak trochu v nemilost ale absence praktičtější karoserie určitě problémem bude. ačkoliv sám provozuji sedan střední třídy tak prostě občas narážím na jeho limity a ty jsou pro spoustu uživatelů absolutní stopkou při výběru.
Chápu že je to globální auto ale podívejte se jak v Evropě dopadlo Mondeo. Ale třeba se pletu a byl bych rád kdybych Camry viděl na silnici častěji protože monotematicnost na silnicích je nudná až na půdu.

fr
frite
19. října 2018, 23:18
0
Autíčkář se ptá: Jaká je vaše oblíbená značka?

Kolo mám italské motorku mám italskou a auto mám ...francouzské. . protože průmyslová velmoc itálie neměla před 4mi roky jedině auto střední třídy. Potomci
Jako já si nestěžuji, C5 je slušná a Citroen mám z pár důvodů rád...

fr
frite
06. září 2018, 18:38
0
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

Když se hledá zábavné auto, odpověď je vždycky Miata.
Když se hledá pohodlné na dlouhé přesuny, odpověď je C5.
Není to jediné dobré auto střední třídy, ale pohodlností podvozku a kvalitou utlumení kabiny vyniká nade všemi v mainstreamu i většinou zástupců prémie..
Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit atd.. znáte to

fr
frite
03. srpna 2018, 06:27
0
Škoda Karoq 1.5 TSI: Ve stínu sourozence

Benzín má jednu a pro mě naprosto zásadní výhodu- kultivovanost- prostě kabiny benzinových motorů jsou dnes absolutně tichý a diesel pod kapotou poznáte vždycky vyjímá prémiových automobilek kde jsou kabiny tlumeny poctivveji.
druhou věcí je taky že je benzín podstatně lehčí A auto není tak nedotáčivé

fr
frite
03. srpna 2018, 05:04
0
Citroën C3 1.2 PureTech ELLE: Autíčko po francouzsku

Tři lidi v autě je vzácnost vidět i o 3 třídy výše, tohle neni auto pro rodinu na týdenní dovolenou.
Ze bude většina obsazensta včetně mě chybet výkon je jasné, jde o navykovou věc a neznám nikoho kdo jde dobrovolne z do slabšího.
Je to jednoduché malé auto primárně do města, hotové.

fr
frite
22. července 2018, 16:24
0
Ptejte se: Prémiový sedan za 250 tisíc

nevím jestli to bude úplně odpovídat zadání ale jestli jde prioritně a pohodlí tak co taková C5? Jasně je to jenom plebejská C5 ale s motorem HDi bude slušně úsporná ten motor to auto přežije podvozek má velice robustní, nebývá zvykem na něm často měnit ramena čepy a podobně a kabina je velice slušně odhlucnena....

fr
frite
21. června 2018, 16:30
0
Dvouspojkové převodovky - slepá větev vývoje!

Pokud vím tak hybrid s dvouspojkou je Hyundai Ioniq.

fr
frite
05. dubna 2018, 18:27
4
Alfa Romeo Giulia Veloce: Osobnost na prvním místě

Zvláště u testovaného vozu s hnědým koženým interiérem máte neodbytný pocit, že jste se ocitli v modernizované verzi italského gétéčka ze šedesátých let..
Původně jsem četl "péčka" a dávalo mi to smysl......

fr
frite
04. dubna 2018, 18:21
3
Peugeot 308 GT 1.6 THP 205: Racionální volba

Máš pravdu. Taky mi to onehdá Franta v hospodě říkal a Pepa to ještě potvrdil..
Pak jsme si ještě řekli ten povedený vtip o autech na "F" a to jsme se vám v hospodě všichni nasmáli..

fr
frite
07. března 2018, 15:53
0
Pagani opět nabídne manuální převodovku spojenou s dvanáctiválcem

Reagoval jsem na prvni prispevek Quattra kde si stezoval ze musi utracet miliony eur aby mel manual,budiky a bez dotykacu.
To prece Logan splnuje beze zbytku..

fr
frite
07. března 2018, 06:56
1
Pagani opět nabídne manuální převodovku spojenou s dvanáctiválcem

Proc bys utracel miliony. Kup to nejlevnejsi co je a tve prani bude splneno. Dacia Logan

fr
frite
24. února 2018, 02:17
0
Peugeot 508 je po mnoha a mnoha letech zase hezký francouzský sedan

Neni to sedan, je to liftback. Uz jsou videa s realnym autem a otvira se cela zad i se sklem. Coz podle me udelali cechum na prani...

fr
frite
07. února 2018, 15:13
0
Nejrychlejší automobil světa je na cestě k oběžné dráze Marsu v oblaku popkultury

Tak omylem jsem se zapojil do tohoto vlákna - zamýšlel jsem ten příspěvek o vlákno níže pod knightridera..

fr
frite
07. února 2018, 12:13
0
Nejrychlejší automobil světa je na cestě k oběžné dráze Marsu v oblaku popkultury

No, jenže on zrovna ten marketing a divadlo okolo potřeba je. Když se udělá suchý vědecký experiment, tak účel splní, jenže v okamžiku kdy jsou tyto projekty financovány z veřejných zdrojů, tak riskují že za čas se veřejnosti nebude chtít na vědu posílat peníze, protože proč..
Zrovna NASA si to zažívá permanentně..Takže tím že udělá show a nadchne i naprosté laiky si připravuje půdu i do budoucna.
Jinak - když přistávaly tak perfektně synchronně první stupně, tak jsem měl pocit že vidím dobou animaci ze slušného sci-fi filmu, to mi spadla brada..

fr
frite
09. ledna 2018, 18:16
0
Škoda Octavia 1.8 TSI DSG: Další hřebíček do rakve TDI

Sorry kluci, to byla reakce o jedno vlakno nize.

fr
frite
09. ledna 2018, 15:52
0
Škoda Octavia 1.8 TSI DSG: Další hřebíček do rakve TDI

No, ono s tím fasováním Oktávky.. ve většině firem je to asi fakt, ale je pravda že mě se tím Okta v minulé firmě absolutně znechutila. Nebyla špatná (aby ne když stál 730 tis. po slevě (Scout TDI)) ale ani v ničem excelentní, a tím že vám někdo něco vnutí na sílu k tomu získáte vztah - no, řekněme odtažitý. Zásadní výtky mám jen k hluku v kabině, naprosto debilní liště z kusu tvrdého plastu skrz který je ofukováno přední sklo a který se vám odráží ve skle přesně ve výšce oči, takže celý den ruší a ovladači světel u levého kolene - teda ani ne k tomu ovladači, ale k tomu že na palubce není jediná kontrolka která vám říká čím zrovna svítíte. Pak se divně že řada řidičů o tom ztrácí jakoukoliv starost a jezdí za šera či mlhy jen na denní svícení LEDkami vpředu.
Pro zajímavost - k té oblibě Oktávek. Ono - jakmile je možnost volby, už to je trochu jinak. V nynější firmě máme každý budget na auto a kup si co chceš - ty s tím budeš žít. Takže jsme ve firmě každá ves - jiný pes. Kolegové X-trail, RAV4, Kodiaq (jediná škodovka na firmě) Volvo V50, Mondeo, Passat, Peugeot 5008, Golf GTD, Hyundai is35, moje maličkost C5.
Ale beru že Oktávka je skvěle umístěná na hranici segmentu střední a nižší stření třídy a tím pánem je pro firmy výhodná, že nemusí připlácet za střední třídu, je dostatečně praktická a ještě přijatelně reprezentativní, a pro řadu lidí je skutečně modlou a jsou s jejím přidělením skutečně spokojení - každému co jeho jest..

fr
frite
09. ledna 2018, 15:33
0
Škoda Octavia 1.8 TSI DSG: Další hřebíček do rakve TDI

Levnější vstřikovače, levnější turbo, co se týče běžné údržby tak menší olejová náplň, pokud vím tak malinko levnější filtry. Rozdíl taky může dělat povinné ručení - vzhledem k tomu že adekvátním konkurent 2.0 TDI je 1.4 TSI

fr
frite
12. října 2017, 18:05
0
Hyundai i30 Combi 1.4 T-GDI DCT: Nejlepší český kombík nebo korejská náhražka?

Jako jo, cena Levorga je velice fajn, ale neporovnávejte základ (ač slušný) Levorg a I30 v "plný palbě"..
Když budeš chtít do Levorga kožený sedačky, tak musíš do výbavy Sport za 920 například..

fr
frite
12. srpna 2017, 17:11
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Tak pocitam ze uplne mimino tam clovek stkat nebude a vetsi dite uz tam vyleze samo, rodic uz ho jen zapne..
Nerikam ze je na tom veskera konkurence lepe ( i kdyz podle mych zkusenosti kde je samostatne sedadlo,tam se detska sedacka vleze,takze zrovna u 5008 by tri sedacky ve druhe rade nemeusel byt problem), ale 99% meho problemu je v tom, ze skodovka to v navodu uvadi jako mozne, a ono neni..

fr
frite
12. srpna 2017, 14:36
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Tak jako v zasade si rozumime...
Pokud bude Porsche uvadet ve svych tiskovych materialech, ze to mozne je, ale po koupi rekne ze to nedoporucuje, navic to ani nejde (tedy jde, ale teprve pote co si clovek udela DoDo upravy pilnikem jako v tomto pripade) tak prohlasim za bandu podvodniku i Porsche. Pokud si da skoda do svych materialu,ze treti rada neni urcena pro detske sedacky, u me osobne by si splhla ( i kdyz chapu ze kvuli me osobne to delat nebude ;-) jenze ona tvrdi opak a s tim mam problem
Jinak- souhlasim ze na pravidelny prevoz party decek jsou vhodnejsi volby, ale Kodiaq by to mel umoznit alespon s nejakym kompromisem ci ustupkem ze strany komfortu, ale on toto proste neumoznuje. OK - to treba zminovane Porsche taky, jenze ono se tak ani neprezentuje..

fr
frite
12. srpna 2017, 12:43
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Ok, ale k cemu tam tedy ta treti rada je? A jestli je nepouzitelna pro sedacky,tak to ma automobilka uvadet,a ne lhat ve svych materialech.
I dovolena se 4-5 detmi by ba resitelna s rakvi na strese, ale neposlu dve decka vlakem...

fr
frite
12. srpna 2017, 10:18
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Nechci tu vyvolavat hekt na Kodiaqa (uz proto ze by to bylo moc jednoduche) ale mozna by stalo za to tu prakticnost pro rodinne pouziti proverit,at pripadny kupec nedopadne jako tento nestastnik,co musel upravit sveho noveho Kodiaqa pilnikem,aby do nej dostal rodinu.
Ja osobne bych po informaci od Skodovky,ze dozadu sedacky nedoporucuje jel zpatky do salonu a ten kram jim hodil na hlavu.
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/tri-mesice-se-skodou-kodiaq-spousta-pohodli-ale-take-problem/r~2e57763c7b4a11e7b564002590604f2e/
Martin se tedy obrátil na informační linku Škody Auto a přišlo mu pro něj šokující sdělení. "Škoda Auto nedoporučuje do třetí řady sedadel v modelu Kodiaq umísťovat dětské autosedačky." V návodu k autu se přitom nic takového nepíše, naopak je tam uvedené, že sedačky kategorie 2-3, tedy pro děti s hmotností 15 až 36 kilogramů, lze do třetí řady umístit.

fr
frite
27. února 2017, 09:31
0
Nenápadné automobilové klenoty aneb jak být lepší než Walter White

Znal jsem jednoho starsiho pana, ktery vlastni a sefoval celkem velkou firmu. Aby mu lidi nezavideli, tak jezdik Phaetonem bez oznaceni a vsem tvrdil ze je to Passat. 90% lidi mu to verilo...
Muj tip, pokud bych se chtel drzet luxusu a pohodli by byl Vel Satis. To by me okoli jeste litovalo ze jezdim divnym francouzsky hatchbackem..

fr
frite
21. února 2017, 19:59
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

Tlačítko na zhasnutí všech budíků a displejů mám a doufám že příští auto to nabídne taky, protože v noci je s tím jízda daleko příjemnější. Zůstávají rozsvícené akorát tlačítka na volantu, kde je i ono zmíněné tlačítko zhasínání. (a onen střed volantu je pevný a hydru to má jako bonus taky).
Ale nemůžu si nerýpnout do novinářské chásky - zrovna ten pevný střed volantu skončí jen proto, že je kritizován v každém testu. Aniž by někdy někomu skutečně vadil či překážel. Dokonce když jsem svou C5 půjčoval někomu na projetí, tak pár lidí si toho všimlo až za pár minut a jeden člověk vůbec. Prostě člověk drží volant a ten se točí. Jenže zbytek světa to dělá jinak, my jsme zvyklí na něco jiného, tak je to prostě špatně a my to setřem. Jen ať je jedno auto jako druhé a invencím je třeba bránit do skonání světa...
To jsem se zas rozčílil, zas si budu muset dnes večer něco nalít...

fr
frite
27. ledna 2017, 06:53
1
Ford Mustang si z evropského crash testu odnesl slabé dvě hvězdy

No, trochu mám problém s tvrzením že mechanická odolnost není vůbec špatná..
Dobře, není špatná v porovnání se škodou Felicia, ale 72 % ochrany dospělých je prostě podprůměr. Např. Fabia má 81 a Superb 86....
On nedopadl ani buhvíjak zářně v americkém IIHS při IIHS small overlap test http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/ford/mustang-2-door-coupe/2016
Že se do celkových hvězdiček promítá hodně vybavenost asistenty je diskutabilní, ale na druhou stranu protokoly nejsou tajné a tak si z nich i tu mechanickou odolnost člověk lehce vyčte. A hodnotit auto jen podle bezpečnostní výbavy z katalogu taky moc nefunguje, protože k čemu je že má auto vzadu pásy, když pod nimi člověk podjede, k čemu airbag, když se nafoukne blbě a člověk se praští o volant a pod...
Kvůli tomu se nakonec testy dělají..

fr
frite
23. ledna 2017, 09:58
0
Co nesvítí, neexistuje!

Souhlasím že v kolonách stojících z kopce je to otravné, ale ta brzdová světla musí být vidět i ve vánici, mlze, hustém dešti a pod.
Navíc kdyby to byla jen další plocha se stejnou svítivostí jako zadní potkávací, tak by nezafungovala výstražně - takto člověk při zpozorování brzdovek u auta před sebou už reflexivně sundává nohu z plynu.

fr
frite
05. prosince 2016, 12:36
0
Spaste svoje diesely, jejich konec přichází

Svůj názor na diesel v osobních autech jsem napsal hned na začátku, tam se shodnem..
Jinak - regulace ti neříkají co smíš dělat, jen vymezují to co dělat nesmíš - vypadá to jako to samé ale ve skutečnosti to tak není..
Jinak - k argumentu - "kdo te nuti si neco kupovat z tovarny, ktera poskozuje zivotni prostredi?"
Nikdo. Ale je dost prasat kterým je případná škodlivost jedno a ti klidně koupí. Problém je tom že následky činnosti oné továrny si odnáším i já a to stejnou měrou jako ono dotyčné prase.
A jak bys také onu škodlivost chtěl posuzovat To tu bude 8,5 mil (lidé nad 18 let) hodnotitelů? Ty máš vzdělání v tom tomto oboru? Já třeba ne..A posuzování na základě hospodských řečí je k ničemu..

fr
frite
05. prosince 2016, 11:02
0
Spaste svoje diesely, jejich konec přichází

Ano, bylo to myšleno vážně a tuhle zbytečnou otázku sis ..
tam mělo být..

fr
frite
05. prosince 2016, 10:56
0
Spaste svoje diesely, jejich konec přichází

Ano, bylo to myšleno vážně a tuhle zbytečnou ptáku sis mohl na závěr odpustit, protože se za ní skrývá jen snaha zesměšnit oponenta a zanáší to prvky agresivity i do diskuzí na Autíčkáři, kde jsme se tomu zatím vyhýbali..
Čisté potoky máme opravdu jen díky regulacím. (teď do toho auta nepletu, jde o průmysl jako celek). Kdyby se totiž nechalo vše volně podle volby majitele fabriky, tak z hlediska zisku je nejlevnější všechen tekutý odpad rovnou vypouštět rovnou do řeky. Jediné co tomu brání jsou právě regulace.
Hejty na EU jsou úplně mimo, ta nezavádí ani emisní zony, ani šrotovné, (co je míněno ekopoplatky to netuším)to jsou návrhy v kompetencích jednotlivých států, takže když už hejtovat, tak prosím konkrétně a pravdivě...
A atmosfery nikdo nezakazuje a turba nikdo nikomu nenutí, ale drtivé většině uživatelů aut (všimni si že nepíšu řidičů) jejich charakteristika vyhovuje a fabriky jim vycházejí vstříc. Jak v nišší střední tak ve střední třídě se atmosfery nabízí, ale moc úspěšní nejsou a platoničtí milovníci atmosfér nejsou obvykle ti kdo ve skutečnosti nakupují.

fr
frite
05. prosince 2016, 10:15
0
Spaste svoje diesely, jejich konec přichází

K dieselům v osobních autech mám velice odtažitý vztah, jejich ekonomika vychází tak maximálně u SUV a podobných mastodontů, kde by se vysoké energetické nároky, dané hmotností a aerodynamikou krabice projevily už dost, ale k této kategorii mám vztah ještě vlažnější než k dieselům...
S čím ale nemůžu souhlasit jsou hejty na veškeré regulace. Žijeme v jedné z nejprůmyslovějších částí světa, přesto máme v pohodě dýchatelný vzduch (Ostraváci, nezabijte mě) oproti zbytku světa slušnou šanci na dlouhá život, v řekách plavou ryby a když se vypravím na víkend do přírody, tak klidně piju z potoka..
Ale budeme všichni nadávat, jak nám regulace ubližují. Ono v případě CO2 totiž EU zas tak moc neřeší jeho škodlivost (ale to že je neškodný, tomu věří jen VK apod, ale neškodí bezprostředně na lidské zdraví), ale to že každý gram CO2 představuje dané množství fosilních paliv a znamená odtok peněz z Evropy do Ruska či na Střední východ. Evropa si tím chce jen snížit energetickou závislost na těchto regionech.
Výrobci aut navenek brečí, jak jim to ubližuje(každý argument pro zdražování je dobrý, že ano), ale sami jsou za přísné normy rádi(ostatně, sami sedí v expertní skupině, která emisní limity tvoří), protože je mohou splnit jen technologicky vyspělí producenti a tím je trh uchráněn od čínských a indických značek daleko elegantněji než vysokými cly, která by jen vyvolala obchodní válku.

fr
frite
01. září 2016, 19:46
0
Koncept Citroen Cxperience: přiveďte C6 zpátky!

Pokud vím, tak C5 je bez nástupce. Střední třída se bude realizovat jen coby DS.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Mazda MX-5 NB 1,6i   1999
Mazda MX-5 NB 1,6i

1999 rok výroby
110 koní výkon
1 598 ccm objem

Lincoln Town Car  1986
Lincoln Town Car

1986 rok výroby
150 koní výkon
5 000 ccm objem

Cadillac Brougham  1988
Cadillac Brougham

1988 rok výroby
142 koní výkon
5 000 ccm objem

Volvo S60 2.5 AWD 2007
Volvo S60 2.5 AWD

2007 rok výroby
210 koní výkon
2 521 ccm objem

Cadillac Fleetwood Brougham 1977
Cadillac Fleetwood Brougham

1977 rok výroby
185 koní výkon
7 000 ccm objem