načítám data...

Předvánoční soutěž se škodovkou – je libo něco malého pod stromeček?

Blíží se svátky štědrosti a my pro vás máme pár dárků s automobilovou tématikou. Pojďte zkusit štěstí!

Novinky: Předvánoční soutěž se škodovkou – je libo něco malého pod stromeček?

dnešním článku jsme vám nabídli výběr ze sportovní historie mladoboleslavské automobilky. Nebyla to tak úplně náhoda – ve spolupráci s e-shopem škodovky jsme pro vás totiž připravili malý vánoční dárek.

Aby se radost a štěstí usmály právě na vás, stačí udělat maličkost. Napište nám do diskuse pod tímto článkem, jaká je vaše oblíbená rychlá škodovka a proč je pro vás tou nej. Stačí kratičký odstaveček, fantazii se meze nekladou. Pro nejlepší, nejzajmavější či nejnápaditější příspěvky máme nachystané stylové ceny z katalogu doplňků Škoda RS od dudlíku po ranec. Překvapte nás!

Soutěž uzavřeme v neděli 10.12. ve 23:59. Pokud se vám nechce čekat nebo víte, že jste smolař, který nikdy nic nevyhraje, můžete si dárky koupit sami přímo na  e-shopu Škoda

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Goldies
08. prosince 2017, 10:38
4

Mam VIP a vidim reklamu :-D

reagovat
Beny
08. prosince 2017, 11:15
0

Přesně. :-D Ale abych nebyl úplně OT tak teda hodím něco do placu: Škoda 160 RS MTX - protože má motor z žíga. :-)
-
Komentář upraven 8. 12. 2017, 11:31:38

Jakub Pospíšil
08. prosince 2017, 11:22
0

Tak já to zkusím.
Škoda Favorit s 50kW vstřikovacím motorem. (Š 781.136 B)
Nejezdil teda zas tak rychle v porovnání s jinými auty, ale pocitově jsem se tam ve 130 cítil jak v jiném autě někde daleko za dvoustovkou.

reagovat
Pólin
08. prosince 2017, 11:31
5

Určitě Popular Montecarlo. Ten design škodovka dodnes nepřekonala... Ta ploutev, ty schovaná světla...nádhera.

reagovat
Pe
Peťas
08. prosince 2017, 11:42
1

Mojí oblíbenou rychlou škodovkou je citigo z půjčovny. Na skákání po městě je svojí velikostí ideální a na semaforech tomu může člověk naložit co se mu za uši vejde.

reagovat
ro
rock
08. prosince 2017, 11:53
1

No tak to je úplně jasný, "eRka" ze série Super Saloon z Anglie 70. let. Měly různý motory (do formulového dvoulitru Hart po 7 litrový Chevy). podvozek v některých případech pocházel od Loly, ale jezdilo to s podporou Britského dovozce Škody, tak to byla Škoda a hotovo.
Nic zběsilejšího s okřídleným šípem ve znaku neznám...

reagovat
Snowman000
08. prosince 2017, 12:43
0

Ochcafka f kombiku, f dechtu, f metle a na hlinach to teda urcite nie je ale obycajna bezova 130LS ktoru som asi v 4och rokoch soferoval (no sedel som otcovi na nohach a krutil volantom na nejakej zabudnutej ceste lesom) a ktorej mozno prisudzujem, urcitu posadnutost vsetkym 4-kolesovym so spalovacim motorom :)

reagovat
Standa
08. prosince 2017, 13:06
0

Měli jsme v rodině víc aut s okřídleným šípem a stále máme. A na vždycky mi zůstanou vzpomínky na 110LS, což bylo první auto, co mě kdy vezlo a vozilo i později po výletech. Potom i Rapid 130, se kterým jsem i poprvé legálně sám vyjel na silnici. Nicméně z těch vyjímečných by asi zvítězil Škoda Super Sport, typ 724 a moc rád bych se s ním svezl, byť tu příležitost asi nedostanu. Ten vzhled a otvírání kabiny mě prostě nadchl a nikdy mě to nepřešlo.

reagovat
Standa
08. prosince 2017, 14:09
0

Ještě v jedno starší auto hodím do placu: Škoda 903 Superb, protože takhle úžasně kdysi dokázali udělat terénní verzi limuzíny :) Navíc minimálně jedna přežila a občas je někde v blátě vidět v akci.

sp
spooon
08. prosince 2017, 13:27
0

Ani sem donedávna nevěděl, že něco takovýho škoda vyrobila, ale když to vím, tak je to jasný favorit, Škoda 1100 OHC. Neskutečná závodní polacka. A před tím sem od škody obdivoval Škodu 130 RS A5 typ 738 (ano, název sem si musel najít, ale věděl jsem, že to je nějaký okruhový "eRko" :-D )
A konečně za tenhle "článek" už máte ten mylión?

reagovat
Viola Procházková
08. prosince 2017, 14:53
0

Zatim porad nic, ale delame, co muzem :)

beastar
08. prosince 2017, 14:20
2

Když vidí člověk ty dva články pod sebou tak se mu chce napsat....
Fck škodovka omg. Už se těším na Vánoce s oktávkou...

reagovat
Anorex
08. prosince 2017, 14:33
0

Tak na to omg nereaguju, když mě to nezajímá ne?...Jiných zajímavých článků je tu dostatek

Safa
08. prosince 2017, 16:42
0

Ho sem poslal starej, von je ofiko placenej agent vod Paganiniho... :o)

beastar
08. prosince 2017, 19:17
2

Sorry jako omg! Tak šíříme osvětu o dobrejch autech ne a ne o škodovkách. To je trochu jak Škoda HOME tady samá zelená samá soutěž a samá oktávka.... Snad i ta miáta bejvá víc zábavná.

Safa
08. prosince 2017, 22:31
2

Za tendlencten koment zasloužíš dudlíka s nápisem Born to race. Ty miáto... :o)
Btw. hodily by se mi ty brejle, modrý skla sou kůl. Teda, pokud na nich neni to logo se slepicí...

beastar
09. prosince 2017, 17:34
0

Jo ta kšiltofka je taky najs. Jenže to logo ty wogo. TO bych musel vodpárat a máma by mi tam musela nažehlit jediný pořádný logo automobili Modena. Jak bych asi vypadal ve svojem íber supa sportu s logem nějaký podřadný značky z východní evropy že jo. To už rači snad dobrovolně dávat mijátám na prdel ve sprintu to je aspoň bžunda!

Safa
09. prosince 2017, 22:26
1

#dudlikprobeastara
Ještě mi mezi cenama chybí fidžet spynr točící se rychlostí 1,2 HTP...

beastar
09. prosince 2017, 22:39
0

Jo jo a zelený paraple Simply klevr wit škouda. Tak snad příště třeba na silvestra! #iloveskoda#skodacz#autickarandskoda#simplykleva

Jdu povodit po vokresce svoji oktávku f plný v ropě na hlínách s čipem a rekárama voe. Je to namrzlý a mám letní dánlopky ze žižkova z vrakáče tak to bue pudel. Zondu nechám doma ta je na takový věci moc pomalá..

Anorex
08. prosince 2017, 14:26
0

Škoda Garde Turbo - tzv. Salamander (vrchařský speciál)
Čtyřválec o objemu 1,3 litru ze Škody 130 RS byl doplněn o turbodmychadlo KKK K-26 a otočen o 180 stupňů, což jej přiblížilo ke středu a zároveň logicky i těžišti vozu. Bez použití mezichladiče disponovala tato pohonná jednotka výkonem 130 kW (177 koní) při 7000 otáčkách za minutu. K odvodu ohřátého vzduchu z motorového prostoru sloužil ejektor na výfukovém potrubí.

Závodní speciál se tedy od výchozího sériového Garde lišil více, než se na první pohled může zdát a se čtyřstupňovou manuální převodovkou byl schopen akcelerovat z nuly na sto kilometrů v hodině za parádních 5,1 s (některé zdroje udávají hodnotu 5,5 s) a při hmotnosti jen 720 kilogramů dosahovat rychlosti kolem 220 km/h.

reagovat
Adam
08. prosince 2017, 16:55
0

Za mě je to pravděpodobně Octavia WRC. Starý závodní škodovky mám rád, ale tohle je asi první mnou registrovanej závodní speciál z Boleslavi. Dále taky parádní zvuk, rozevlátý průjezdy a plameny z výfuku...

reagovat
Adam
08. prosince 2017, 17:27
0

Nebo Octavia na italský vrchy?

JayK91
08. prosince 2017, 18:05
0

Taková kampaň... tak jsem si tu koupi VIP pravě rozmyslel ...

reagovat
JayK91
08. prosince 2017, 18:09
0

- asi si ho totiž budu muset koupit, aby tu nebyl tokovy VW PR :D :D

jinak Škoda Felicia Z LET 1959-1964, protože to je nejhezčí otevřená střecha, co škoda dělala :D :D :D

Trinom
09. prosince 2017, 09:12
0

Za mně jím je Škoda Felicia Super z let 62-64. Z dnešního pohledu rychlá není, ale když vyjela na světlo světa, tak byla lehčí a rychlejší, než ostatní vozy (vč. Octavie TS). Jako bonus to byl kabriolet, pochopitelně s náhonem na správnou nápravu.

reagovat
Ronoath
09. prosince 2017, 09:34
0

Podle mého názoru Škoda nevyráběla nikdy přímo sportovní auto; byly to jen sportovně laděné deriváty vcelku obyčejných aut (pomíjím speciály a prototypy). Trochu mi to připomíná Volvo - když na 850 člověk viděl "T5" nebo "R" , věděl, s kým má tu čest - a přitom kombi krabici nikdo za závoďák nepovažoval. Ale uměli udělat krásné vozy, s přidanou hodnotou jízdy s větrem ve vlasech, z těch se mi nejvíce líbí raritní P1900
https://www.autickar.cz/files/_temp/Volvo_P1900_1956_4.jpg

A ekvivalent od Škodovky je jasný - stejně raritní, podobně podivně krásný Rapid cabrio, který jsem navíc potkával v dobách mého mládí dokonce i v naší čtvrti! Takže to je moje volba č. 1:-)
https://www.autickar.cz/files/_temp/mtx_rapid_01.jpg

reagovat
sumy
09. prosince 2017, 17:47
2

Jednoznačně nejhezčí a dodnes nejrychlejší Škoda? S V8 pod kapotou. Za mě jednoznačně Škoda Kauba V5 / SK257 : -)

reagovat
Mr Pika
09. prosince 2017, 17:54
0

Skoda 110 L (de luxe) v cerne kozence, kde me zadek palil vic nez v novem RS se samosvorem. Poctiva zadokolka, kde na 20 let starych protektorech byla prilezitost ke smyku v kazde zatacce. Na mokru neskutecne kyvadlove smyky, kdy jsem ji drzel na silnici s vypetim vsech sil. Nezapomenutelne auto, diky kteremu jsem si vybudoval vztah k "druhe" nejvetsi české automobilce...

reagovat
Irwinek
09. prosince 2017, 18:23
0

Oblíbená rychlá škodovka? 1100 MBG a proč? Protože by to do ní nikdo neřek :-D

reagovat
Woyta
10. prosince 2017, 01:56
0

Oblibenou rychlou nemam zadnou. Nesedi mi. A koncepty co me zaujali se ven nedostali. Ale nakonec hadam, ze by me asi stejne zklamali pocitem z jizdy. Skoda dela nemastna, neslana auta. Zastavam, nazor, ze kazda automobilka by mela mit v nabidce jedno demonstracni auto pro prezentaci novych technologii byt by nebylo uplne ziskove. S moznosti volby od cisteho sportaku bez vybavy s poradnym motorem, po auto plne technologii.

reagovat
ratan groch
10. prosince 2017, 12:07
0

Pre mna bude navzdy najrychlejsie auto Skoda 100. Bolo to prve auto v mojom zivote v ktorom som siel viac ako 100kmh. Bol som maly chlapec a toto auto patrilo mojmu krstnemu otcovi (kmotr). Netusim kam sme sli, ale pamatam si este aj tachometer a ako sa rucicka prilizovala k magickej stovke. Stal som za vzadu a rukami nad hlavou sa drzal prednych sedadiel. Vtedy sa este nemuseli deti priputavat do minisedaciek. Rucicku posuval doprava plyn pod nohou krstneho, motor auta a hlavne moje oci. Vlastne ani neviem, co sa dialo mimo auta a bolo mi to jedno. Ja som siel stovkou.
Ako osemnastrocny som uz siel aj sam stovkou, potom s niekym 200, potom sam 200, potom...
Ale uz nikdy nebudem mat pocit rychlosti ako v tej Skode 100.

reagovat
Standa
12. prosince 2017, 06:51
0

Vítězové jsou tajní, abychom si nezáviděli?

reagovat
Če
Černoch
13. prosince 2017, 18:41
0

Je to jedno, už je po soutěži, ale mám Feldu, jednu v plné výbavě a druhou nyní dokončuji - 1500 KIT CAR. Dalo to shánění a naštěstí mám v automobilce odděláno mnoho let, takže znám dost lidiček, kteří mi pomáhají s motorem a převodovkou. Je to kurva auto, s osmi sty kily váhy, to nakládalo mnohem silnějším vozům. To je ta na ježdění....

reagovat
Safa
14. prosince 2017, 23:04
0

Tak kdo vyhrál? Budíčééééék!!! :o)
#chcisvybrejle
#dudlikprobeastara

reagovat
Pólin
15. prosince 2017, 00:05
0

No jestli to uz od konce souteze dlouho...Nebude to jako s tou tombolou v "Hori ma panenko"?:D klidne muzeme na chvili zhasnout...

reagovat
Pólin
15. prosince 2017, 00:06
0

*no je to uz...

Standa
15. prosince 2017, 07:03
0

Já jsem to už asi pochopil, redaktoři chtějí taky dárky. A protože jsme jim je neposlali, tak taky nedostaneme. Nebo jsme jen paranoidní a čeká se na štědrej den.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Imperial Le Baron 1975
Chrysler Imperial Le Baron

1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem

Buick Electra 225 CUSTOM 4 DR.HARDTOP 1973
Buick Electra 225 CUSTOM 4 DR.HARDTOP

1973 rok výroby
211 koní výkon
7 456 ccm objem

Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V 1995
Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V

1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem

Chevrolet Camaro Chevrolet CAMARO 3.6 V6 241kw  2013
Chevrolet Camaro Chevrolet CAMARO 3.6 V6 241kw

2013 rok výroby
328 koní výkon
3 600 ccm objem

Mercedes-Benz Třídy C c280 1995
Mercedes-Benz Třídy C c280

1995 rok výroby
193 koní výkon
2 799 ccm objem