načítám data...

Chorvatský prolog: Škoda Scala

Prezentace Škody Scala proběhla u Jaderského moře v chorvatském Splitu. My jsme na místě nemohli chybět a přinášíme vám naše dojmy.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Nový model tuzemského výrobce automobilů vzbudil obrovský rozruch. Po prezentaci modelu ve Splitu se vyrojilo mnoho článků a reakce čtenářů na sebe nenechaly dlouho čekat. Společnost je, jak se zdá, polarizována do dvou nesmiřitelných skupin. Část pěje ódy na design a prostornost, kdežto zbytek diskutujících odsuzuje novinku za nevkusný exteriér a fakt, že Scala nepřináší nic nového.

Proč nedostala Scala stejný název jako její nechvalně známý předchůdce Rapid? Odpověď je zcela na místě. Scala není Rapid a nechce s ním mít nic společného. Rapid vznikl v době ekonomické krize z dílů montovaných do předchozích modelů a byl rychlým řešením na útlejší rodinné rozpočty. Naopak Scala vzniká v době přehřátí ekonomiky a obecného blahobytu. Scala je v nejvyšší výbavě napěchována vším, co dnes dokáže Škoda nabídnout. Tedy kromě pohonu všech čtyřech kol, protože Scala je postavena na platformě MQB A0, která pohon čtyř kol neumožňuje. I když jsem v mnoha diskuzích zahlédl, že je tento nedostatek opravdu velmi závažným problémem, jsem přesvědčen, že drtivou většinou budoucích uživatelů nebude jednodušší řešení nápravy nijak trápit či omezovat.

Kam Škoda Scala patří? Kam si ji máme zařadit? Mezi zadními a předními sedačkami je dle slov projektového manažera Aleše Pestruse na milimetr stejně místa jako v Octavii. Na druhou stranu je Scala ve všech ohledech menší. Občas se o Scale také mluví jako o Octavii hatchback. S tímto označením se pojí zajímavá myšlenka. Pokud je na obzoru nadcházející ekonomická krize a Škoda s ní počítá, je na místě se ptát, co udělá příchod Scaly s podnikovými vozovými parky? S vysokou pravděpodobností nahradí stávající modely Octavií. Jak by taky ne, v základní výbavě Ambition v kombinaci s nejslabším motorem se Scala nechá pořídit se sto tisícovým rozdílem. Díky tomu se z Octavie rázem stane vůz pro střední a vyšší management. Z toho lze usuzovat, že Scalu zřejmě čeká zářná korporátní budoucnost.

Dost bylo přemýšlení. Všichni určitě hoříte nedočkavostí, abyste se dozvěděli, jak se mi se Škodou Scala dva dny žilo. Odpověď nebude složitá a bude prostá. Žilo se mi s ní dobře. To proto, protože auto dělá všechno dobře.  V tuto chvíli si nedokážu vybavit okamžik, když bych si řekl – WOW! Tohle je fakt super. Pocit uchvácení se nedostavil ani při samotné jízdě. Měl jsem možnost vyzkoušet silnější zážehový motor 1.5 TSI a vznětový 1.6 TDI. Budu zcela upřímný. S 1.5 TSI mám stejný problém jako kolega Dan. Motoru chybí v nízkých otáčkách dynamika. Není to problém jen Scaly, ale také Karoqu. Nedostatečná schopnost motoru rychle reagovat byla velmi citelná při rozjezdu z křižovatky, která byla navíc v mírném kopci.

Po nafouknutí turba a natlakování systému se vše zdá být v pořádku, ale při rozjezdu z místa je motor neochotný a liknavý. Pokud bych měl pominout tuto výtku a zaměřit se na pozitiva, musím motor pochválit za sametový chod při vypnutí dvou válců a velmi příjemnou spotřebu. Nicméně, za mě je volba zcela jasná. Pokud chcete DSG, dobrou dynamiku se skvělou spotřebou, nezbývá nic jiného, než sáhnout po naftovém motoru.  

Jízda je klidná, kultivovaná a přesně taková, jakou známe ze všech moderních škodovek. Pokud by mě někdo posadil se zavázanýma očima do Scaly, nedokázal bych vám říct, jestli se právě nacházím v Octavii nebo Fabii. Což je vlastně naprosto pochopitelné, pouze se na tomto příkladu snažím demonstrovat ‚obyčejnost‘ Scaly. Jediným jízdním rozdílem vůči ostatním, dražším sourozencům, je absence komfortního režimu podvozku u příplatkových adaptivních tlumičů. Ty auto sníží o patnáct milimetrů a přidají možnost tužšího sportovního režimu. Upřímně bych více ocenil absenci sportovního režimu než měkčího komfortního nastavení.

Pomalu se dostáváme k největšímu klínu vraženému mezi diskutující skupinu. Design. Scala velmi úpěnlivě následuje nový designový jazyk s názvem VISION RS. Ekologické vnitřnosti zabalené do sportovně vypadající karoserie se spoustou ostrých linek. Abych byl upřímný, vnímám Scalu jako nejhezčí model současnosti. I když se mnohým zdá, že zadní světla kopírují BMW, Fiat nebo Ford musím si stát za svým. Zadní světla vznikly malou úpravou těch, které lze vidět třeba na Kodiaqu, a proto vnímám tyto obvinění jako liché.

V kombinaci s černou zadní částí a velkým nápisem Škoda vypadá zadní partie opravdu skvěle. Na hezkou zadní partii navazuje boční profil, který je odlehčen dlouhým rozvorem a relativně nízkou hranou střechy. Díky tomu by jeden snad i řekl, že karoserie připomíná shooting brake. Přední části vévodí světla s LED technologii a typická maska chladiče, kterou bohužel stále hyzdí radar pro adaptivní tempomat překrytý černým plastem.  

Interiér skýtá mnohá překvapení. Tím největším je vylepšená kvalita zpracování. Už se díky bohu nekoná kroucení madel dveří obohacené o nepříjemné skřípání. Palubní deska je opatřena měkčenými plasty, avšak pouze zhruba do jedné poloviny výšky. Od kolen dolů se toho moc nemění a plast je tvrdý jako žula. Za volantem s ovládacími tlačítky známými z ostatních modelů se u všech testovacích aut nacházel digitální štít. Ač je virtuální kokpit pouze v příplatkové výbavě, jedenácti tisíc korun bych opravdu nelitoval. Druhá velká pochvala patří Škodě za infotainment. V autě se dá připojit k Android Auto či k Apple CarPlay bez kabelu.

Možná se vám to zdá jako úplná zbytečnost, ale lidé, kteří tuto funkci hojně využívají, určitě novinku ocení. Za dosti problematické považuji umístění displeje infotainmentu. Ten je posazen pod horní linku palubní desky a nenachází se tak v úrovní očí. Díky tomu vzniká docela zásadní problém, když musíte od cesty sklopit zrak kamsi dolů, abyste zkontrolovali navigaci nebo upravili rychlost vzduchu.

Velkou oklikou se opět dostávám k otázce z úvodu. Kam si Scalu zařadit? Přesně do mezery, která v nabídce Škody dlouhou dobu zela prázdnotou. Samozřejmě, že jsou v nižší střední třídě lepší auta, ale Scala je válcuje tím, co si nejen český zákazník přeje. Prostornost, dobrá výbava již u základního modelu, drzé tvary karoserie a příjemná základní cena. Snad se zdá, že na to mladoboleslavští jdou od lesa. Racionálně s notnou příměsí designového odvahy a snahou vymezit se tak vůči konkurenci.

V testu brzy na viděnou.

 

 

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

ma
martinw
05. dubna 2019, 13:45
0

Nesouhlasím, ta cena u Scaly není příjemná.

reagovat
Radek Chlud
05. dubna 2019, 13:47
0

Argument proč ne?

ma
martinw
05. dubna 2019, 14:34
2

Z pohledu kupce který nejde po výbavách - před pár lety stačilo objednat Rapida Spaceback za +-320 tis. teď se startuje o 50 tisic výš. Náklady na výrobu jsou stejné, inovace vidím v software, možná v kvalitnějším/líbivějším interiéru. Laťka se nastavuje výš a výš. U fleetů to bude miláček jako všechno co Škodovka vyprodukuje, tam nemám pochyb.

beastar
05. dubna 2019, 14:42
3

Scala není Rapid. A je to vidět v každém detailu. Cena je oprávněná. Četl sem už článek snad od všech soudruhů co tam byly. A můj názor je takovej, že škodovka konečně nabídne auto pro lidi. A ne pro fleety. Nebo alespoň i pro lidi. Btw lidi mají víc peněz, než za Rapida. Takže ceny mi přijdou OK.

Radek Chlud
05. dubna 2019, 15:20
0

Přesně jak píše Beaster, předpokládám, že si v tom ještě neseděl. Oproti Rapidu je to někde úplně jinde :)

Sedrik
05. dubna 2019, 15:32
2

Souhlas - Rapid v základu mi nejvíce připomínal pokračovatele linie Fabia Junior. To bylo auto, které opravdu nemělo nic navíc.
Scala mi přijde jako auto, které si i v nižší výbavě může rodina koupit a pořád mít skoro vše, co je dnes tak nějak standard.

Co se auta týče - nelíbí se mi to jméno (ale to je můj problém se všema novýma Škodovkama - všichni ti Qamíci a Qodiaci - je to trapný).
Auto samotné se mi ale docela líbí a opravdu se mi líbí minimalistický design panelu klimatizace (někde jsem četl, že má připomínat staré rádio a je to cool detail).
Za mě palec nahoru.

beastar
05. dubna 2019, 15:41
3

Ty názvy suv jsou debilní souhlasim. Pro Čechy a spřízněný národy to zní tragicky. Jinde to Q může mít úspěchy. Scala je z latiny tuším. Mě to sice připomene operu ale schody taky dobrý;)

ratan groch
05. dubna 2019, 16:23
2

Radek, velka pochvala za novu profilovku :)
V roku 1990 sme si vsetci v Ceskoslovensku mysleli, aky sme sikovni a ake by sme dokazali robit auta, keby nas ti zli komunisti neobmedzovali. Miesto Skody sme videli na urovni Volva (v tom case pomerne rozsirena predstava). Preslo 30 rokov a Skoda sa naozaj dostala pocitovo vyssie ako Peugeout, Renault, Fiat, Citroen v ramci porovnatelnej triedy. Nikoho (Duster promine) nenapadne davat na rovnaku uroven Daciu a Skodu.
Preto uz to nemoze byt zakladne riesenie za najnizsiu cenu. Chceli sme drahsiu znacku, tak ju mame nielen v kvalite, ale aj v cene.
Takze komu sa zda Skoda draha, tak sa nic nedeje, mame tu lacnejsie alternativy a ked to nekupite vy, tak sa nemusite bat, ze Skoda skrachuje.
Nemyslim, ze sa este niekedy stanem majitelom Skody (som Slovak a my ak uz raz mame na Mercedes, tak na rozumnejsie varianty nehladime :), ale ked vidim v premavke lubovolnu novu Skodu, tak jej nemam co vycitat ohladom dizajnu. Naopak ma niekedy az prekvapi ako svizne a moderne dokaze v niektorych momentoch vyzerat. Za posledne roky som zo Skody trochu soferoval a viezol sa len v Superbe a Kodiaqu a takisto vo vnutri to vyzera velmi konkurencie schopne.
Myslim, ze vacsina kritiky prichadza od ludi, ktorym Skoda financne unika a staznostami si odovodnuju, preco ju nekupovat.

beastar
05. dubna 2019, 16:44
0

Velmi výstižně popsané. Aj ja som sa vela povozil na škodě a vidim to podobně. Není to dokonalé. Není to levné. Nicméně kdo by dneska chtěl vidět škodovku vyrábět věci jako fabia junior případně Rapid.

bitner
05. dubna 2019, 17:46
1

Nevim no, mozna uz ty casy, kdy u nas byla Skoda predrazena, pomalu konci. Kdyz VAGa, tak by asi ale stejne sel primo pro VW. Az budu bohaty, tak moje daily bude Polo GTI (2litr turbo, manual, za 535). Velikosti je to Golf III, vybava naprosto OK, cena mi taky prijde hodne dobra.

jendaaa
05. dubna 2019, 18:34
3

Zrovna jsem si nedavno říkal, že Polo GTi je jeden z mála nových VW, který bych reálně uvažoval si koupit.. Jsem divnej?

bitner
05. dubna 2019, 19:12
0

Nerekl bych. Lepsi Golf III s 200 kobylama, neurazejicim designem a vybavou za cenu stredne vybavene Ofce, tezko se v tom hleda problem.

Radek Chlud
05. dubna 2019, 19:18
2

Ratan: Bože doufal jsem, že si toho někdo všimne :D

XT
XTad
05. dubna 2019, 19:23
1

Na toho rapida jste zbytecne prisni… Tady v testech ho dokonce oznacovali za volbu pro petrolheady a rozplyvali se nad jeho jizdnimi vlastnostmi. Sice uznavam, ze tohle auto je ve všech ohledech dal (logicky), ale zase ma daleko tezsi konkurenci. Rapid byl na trhu v podstate sam, zatímco tohle uz jde proti klasicke nižší stredni. Mozna je skoda, ze rapid nedostal nastupce, protože nakupnich tašek typu scala je všude plno, i když chapu, ze posunuti rapida na kvalitativni uroven scaly by uz byla v podstate o trochu mensi octavka. I když ta ma pry zase vyrust...

Jimi
05. dubna 2019, 19:48
0

Když si srovnáte stejnou výbavu a motor, stojí to stejně jako VW Golf. Držel bych se pravidla, když chceš škodu, kup si vw...

Radek Chlud
05. dubna 2019, 20:02
2

Ukradnu tabulku kolegům z autobible. Ale nevím tedy, kam se díváš, protože to co říkáš, není pravda.

Radek Chlud
05. dubna 2019, 20:03
0

Navíc Golf se s naftou nabízí jen ve výbavě comfortline, a to už je opravdu trošku někde jinde.

Jimi
05. dubna 2019, 21:12
0

Porovnával jsem oficiální ceníky na netu, stejná výbava jako Golf v základu 1.0 u Scaly vyjde zhruba +30tis. doplatek (stejné položky). Výhoda Golfu vyšší platforma.

ma
martinw
05. dubna 2019, 21:25
0

např. 1.0 TSI verze ma bubnovy brzdy vzadu, takze dejme tomu sedite v aute na urovni Golfu ale brzdit to bude hoodne blbe a obvzlast na dalnici kde byl rapid fakt marnej co se tyka brzd. Setri se na mistech ktera nejsou videt...

beastar
05. dubna 2019, 22:30
0

Jimi... Až na to že Scala využívá modulární platformu MQB stejnou jako Golf. Tzn. V tom problém není. Vím těžko se to tráví že škodovka udělala slušný auto za rozumný peníze.

Zbytek nemá cenu řešit. Nikdo jste v tom až na Radka nejeli. A hned děláte závěry. Jasný že za 4 kila základ to nebude Audi S8. Omg typický češi musí to stát 2 kila ale top kvalita a vydržet to 60 let...

Daniel Borský
06. dubna 2019, 09:28
1

To není tak úplně přesné, Scala využívá MQB A0, což je platforma Pola, T-Crosse a tehle menších aut. Proto prý nemůže mít například 4x4. Takže ne úplně stejnou jako Golf.

beastar
06. dubna 2019, 13:04
0

Je to tak. V těch jejich odvozenejch spatlaninách už se určitě ani sami nevyznají. O tom 4x4 sem četl. Nepochopil sem z toho, že je to kvůli platformě. Ale je. Ono stejně to neni rozhodující faktor. Důležitý je co a jak na to postaví. A modulární tzn. jde o výsledek. Protože na začátku je vždycky stejná dispozice.

Jimi
06. dubna 2019, 20:58
0

Pokud zákazníci tu dost sebevědomou cenu přerostlé fabky akceptují, tak není problém. Někdy ta výbava a nový design dost přesvědčí. A je pravda, že technickou stránku aut na rozdíl od (ne)důležitosti konektivity v dnešní době už málo lidí řeší...

beastar
07. dubna 2019, 18:45
0

Jimi: Nemusím být fanda škůdky ani manažer z fabriky. Abych ti na tvoje dohady odpověděl. Seběvedomá cena je v rámci třídy vcelku v pohodě. Právě proto, že to není Fabia ani Polo. Design přesvědčí určitě když stačil přesvědčit Rapid designem 0 k 0 je pořád 0, ale zase to nikoho nepohorší. Technicky to auto stojí na tom nej co v současnosti za tuhle cenu umí VW nabídnout. Plus je tam ta konektivita pro mladý lidi.

V tom koktejlu není problém. Mercedes prodává svoje Hej Mercedesi... Hnusný GLA i béčko taky na konektivitě a feelingu pro mladý. Za mnohem víc peněz. A kolik jich jezdí? No i u nás dost.

A prostě my tady se mužem třeba unadávat. Ale v hodně zemích... Namátkou Rusko, Čína, Anglie, Irsko, Belgie, Litva, Polsko, Alžírsko, Izrael... Tady všude má škodovka jméno a dobrou pověst. A v některých zemích jim ta startovní cena přijde směšně nízká... Anglie, Belgie... Takže neměl bych strach. Mimochodem když si teď objednáš Karoq čeká se 3 měsíce...

A přej jim protože i tvoje firma se veze na úspěchu tyhle továrny kámo. Ekonomicky.

Jimi
07. dubna 2019, 19:15
0

Proto jsem to napsal. Já jim přeji, taky jsem na jejich úspěchu určitým způsobem nepřímo závislý... jen mě překvapuje, že škodovky jsou prakticky stejně drahé jak vw, ještě se na ně dost dlouho čeká a přitom mají i lepší zisk z kusu... Některé automobilky musí část své produkce, kterou neprodá, sešrotovat, klidně až 20%...

Ny
Nyte
07. dubna 2019, 20:38
1

martinw: Bubnové brzdy momentálně v ceníku nefigurují, ani u 1.0 TSI 85 kW. Kromě toho zadní bubny ještě neznamenají, že auto nebude brzdit, a dá se čekat, že z hlediska servisních nákladů budou s kotouči nesrovnatelné.

Ju
Junior
07. dubna 2019, 20:54
0

no tak zisk z kusu je v rámci tak obřího koncernu několika výrobců tak abstraktní číslo, že bys se s tim snad ani neoháněl.

Ny
Nyte
11. dubna 2019, 21:23
0

martinw: Buď je špatně ceník, nebo je nešťastně formulovaná tisková mapa. Jsem si skoro jistý, že B je správně, protože nedává smysl, aby 1.0 85 kW v plné palbě měl pod osmnáctkami bubny.

ratan groch
12. dubna 2019, 14:00
0

Nyte is right
podla udajov co som si nacital sa bubnove brzdy davaju len do najslabsej verzie 70kW a aj to nie na uplne vsetkych trhoch.
BTW, toto je pomerne dlhe vlakno :)

beastar
12. dubna 2019, 14:38
0

Protože některým když udělá škodná konečně zajímavý auto se hned udělá rudo před očima. Nevšiml sem si podobných plamennych debat o ceníku Megánu či třeba Mondea atd.

Jasné že bubny žádný auto v ČrSratd mít nebude.

ma
martinw
12. dubna 2019, 15:02
0

Tak fajn, já si jen přečetl tiskovku a tam to bylo černé na bílém a I v ostatních recenzích se s bubnvýma machruje. Jak by řekla Jolanda : TO JE VELKY DOBRY !

beastar
12. dubna 2019, 15:08
0

To dělaj ty žurnálové. To je samá dezinformace a nepravda. Už i v tom automobilismu se to projevuje. Jako prostě tak by to nemělo být. Mělo by se s tim něco dělat! Asi voe český elfové zaspali a zapomněli na to upozornit to je škandál tohle.

David Marek
05. dubna 2019, 14:01
3

Super fotky!

reagovat
Radek Chlud
05. dubna 2019, 14:08
1

Díky! Snažil jsem se :D
-
Komentář upraven 5. 4. 2019, 14:08:22

beastar
05. dubna 2019, 14:44
5

Ta zelená sem myslel, že je katalog Škoda. A vono ne.

sheogh
05. dubna 2019, 15:08
0

Po dlouhe dobe pekna Skodovka... Presne jak pise Radek, kdyby to bylo o trosku delsi, je to peknej shooting brake. Bohuzel, nepatrim mezi cilovou skupinu, a filozofie "non-stop online" me nijak neimponuje...

Radku, jak jsou na tom sedacky? Na fotkach to ocividne nejsou ty fakirsky z oktavky.. Takze snad ok...

reagovat
Radek Chlud
05. dubna 2019, 15:21
0

Sedačky paráda, ale tohle byly nějaké příplatkové 'športlich'. Normální nedokážu zhodnotit, musíme počkat na test.

beastar
05. dubna 2019, 15:23
0

Furt online tj pro mladý dynamický osobnosti. Ne pro nás vyhořelý, přepracovaný havíře. K sedačkám dle zkušeností z předešlých strojů.

V základu fakír edicione. Když pustiš korunu od stylu už to půjde. K RS konče. Jestli teda RS bude časem.

sheogh
07. dubna 2019, 12:27
0

Jo no, akorat u RS by museli nabidnout i lepsi podvozek, s tou tyckou vzadu by to imho vetsi vykon nestihalo

Ny
Nyte
07. dubna 2019, 20:41
0

Tyčku vzadu má přece polovina HH na trhu.

GanGreen
05. dubna 2019, 15:11
0

Ta zelená má vážně zajímavej design kol, a to se mě černý kola na autech většinou vubec nelíběj :)

reagovat
beastar
05. dubna 2019, 15:26
0

Bude to pěkný no. A s tim 1.5tsi to i pojede. Zatim to vypadá že i podvozek by měl být alespoň trochu komfortní. Ne rána za ranou. Doplňky jsou taky fajn. Snad to lidi budou kupovat a sem zvědavej na okynu rs. Jestli konečně bude mít taky podvozek!

GanGreen
05. dubna 2019, 19:20
0

Souhlasím s tebou :) jen by mě ještě zajímalo jak velkej to má kufr :D

briza
06. dubna 2019, 01:15
0

Kufr bych viděl tak na dvě mrtvý šlapky. S trochou fantazie a dranžírákem možná i na tři :) Jinak mě se to na fotkách i vcelku líbilo, ale minulý týden jsem to potkal na silnici a ten zadek mi teda vůbec nesedí. Sice mi z něj nenavalilo, jako z Karoka, ale kekeloidní je teda dost.

GanGreen
06. dubna 2019, 14:16
1

Jestli se tam vejdou 3 mrtvý šlapky, tak je to českej sen ;) jsem na to na živo zvedavej... Většinou to na mě právě udělá lepší dojem než na fotkach.

beastar
06. dubna 2019, 15:26
0

Třeba takovej Rapid je na fotkách docela obyčejnej. A v reálu v nějaké slušné výbavě a normální barvě taky zase nevypadá úplně hnusně. Když má kola a příplatkový pičičmundičky. Myslim že ta Scala bude něco podobnýho. Když nebudeš šetřit na příplatkách a nebudeš v první řadě řešit pořizovací cenu. Bude to pěkný.

Ju
Junior
05. dubna 2019, 16:04
0

Co je ta mezera, která dlouho zela prázdnou v nabídce škody?

reagovat
Radek Chlud
05. dubna 2019, 16:07
0

Hatchback nižší střední třídy, který není postavený ze zbytků, je slušně vybavený a dobře vypadá.

Ju
Junior
05. dubna 2019, 16:34
0

to není oktávka? kromě toho hatchbacku

beastar
05. dubna 2019, 16:39
0

Normálně s tebou souhlasím. Tady seš ale vedle. Oktavka už to není v celé jedné generaci a po jednom fl. Stejně jako sup už dávno není jen nataženej Passat. Scala je plnohodnotnej Golf od Škody. Okyna se posune někam na pomezí tehdejší úrovně Jetta/Passat/Toledo. A Sup bude s kokodákem flagship. Pod Arteonem etc.

Ju
Junior
05. dubna 2019, 17:37
1

Já vždycky viděl Jettu jako Golf s kufrem a Toledo jako asi nic, too young for this shit.
Naopak, Oktávka v mých očích vždycky jako trošičku lowcost variantu Golfa, ale zato s kufrem.
A v těhle intencích jsem byl ochotnej i hlasovat peněženkou. Kdyby v tý době už nebyla venku nová ofce s těma odpornýma světlama, vzal bych ji, místo Golfa.

ransom
05. dubna 2019, 17:35
0

Dejme tomu, že se mi to líbí. A dejme tomu, že bych na to měl. Nevěřím ale, že se v tom pohodlně posadím. Protože to se mi zatím nepodařilo v žádné Škodovce.

reagovat
beastar
05. dubna 2019, 22:35
0

No jen snad že do nedávna sem na tom byl stejně. Jdou ale i do škodovky nasadit docela pohodlný sedadla. Jen do služebáku ti je nikdo nezaplatí. Domů strejda to na 10000 ročně nepotřebuje. A RS v plný tady fakt každej nemá. Narozdíl od třeba Gb:)

Csaba
05. dubna 2019, 18:03
1

Na současné trendy v tvarování/provedení světlomětů jsem už zjevně moc starej :), mě by se ta věc líbila kdyby vypadala nějak takhle :)

reagovat
Ny
Nyte
07. dubna 2019, 20:48
0

Tohle vypadá jako A5, kterou v poslední generaci nemusím, ale jo, líbila by se mi rovnoběžnější světla. A ta zadní jsem měl taky radši, když nezasahovala do kufru.

Bavoraczech
08. dubna 2019, 08:34
0

Toz toho pak dostaneš kombinaci starýho rapida a nějakýho Hyundaie...

Pochtli
05. dubna 2019, 21:02
0

Hmm, zadek je škaredej (světla + nápis škoda) a radarovou bradavici ne a ne konečně nějak designově vyřešit..

reagovat
ickxs
08. dubna 2019, 17:11
0

Mam 650t. na Skoda naftu. Jsem bez deti, jen se slecnou..Doted mam octavku, rozhoduju se, jestli full Scalu s automatem, nebo pockat jeste na novou Okynu, ktera ale pujde cenove asi vys... Za tech 650 jsem se stavajici Okynou celkem ok, ale u novy toho dostanu asi min, ze? Co byste volili?

reagovat
beastar
08. dubna 2019, 17:23
0

:D teď sem to zrovna řešil s kamarádem. Podle informací který mám. Za 650 i nová okyna pořád půjde pořídit rozumná. Počkal bych pokud ti záleží na kufru a vnitřním prostoru. Nová okyna bude docela obr podle dnešních měřítek. Zase bude sofistikovanější a konkrétnější.

krab
08. dubna 2019, 17:47
0

Za tyhle peníze se toho upřímně řečeno dá vybrat spousta. Kór když už to bude něco co si svých prvních 10-30 tis km odjezdilo v nějakým ročním nebo max. dvouletým operáku.

Např. teď na jaře je na prodej od leasingovek hned několik Giulií 2.2 Diesel 180k automat ve výbavě Super, kde nic zásadního nechybí. Nějaká záruka na nich snad zbývá a jsou okolo těchhle peněz. Sice jsem jezdil jen top modely Giulie, ale kolegové novináři docela kladně hodnotili i ty dieselové. Za ty prachy, potřebovat auto do práce, na ujetí porce kilometrů ročně, možná bych takový auto vzal.

Okyna i ta Scala OK, ale nepochybně i když ta Scala má fakt hezkej interiér, min. z těch super fotek od Ráďi, je to takový zkrátka solidní přemísťovadlo z A do B. Dobrý se vším všudy, ale za srdíčko to nechytne. Není čím, ale možná jsem co se týká aut příliš rozmazlenej :)

beastar
08. dubna 2019, 19:03
0

Kluk kterej ti jezdí teď v OC a je s tim ok. Ti nepůjde pro Alfu. Navíc z ol. Toho jsou plný bazary jen čekám až to bude zadarmo a jdu pro ni:)

Nová okyna bude novej model. Jasně bude jezdit pořád hůř jak Alfy. Bude jakoby drahá. Bude v záruce. Bude držet hodnotu. Bude to klasická okyna na kterou je už zvyklí. O kus větší podle všeho na nejlepším podvozku kterej kdy oktávka měla. S největším vnitřním prostorem. A to už trojka fakt stačí. A Scala... O prodeje se nebojim. Pro fleety je teda dost dražší. A mezi oc a sc je docela malej rozdíl v entry level ceně. Pro jednotlivce se skladovčička se slevickou vždy najde.

krab
08. dubna 2019, 20:13
0

Mě to je více méně jasný, že klasický typ uvažování bude tak jak to píšeš. Schválně jsem nadhodil tu alternativu a zajímá mě, jestli takovej člověk třeba uvažuje podobně anebo vyloženě vidí ty možnosti limitovaný tím na co je zvyklý, tím co zná a to je domácí klasika - Oktávka. Protože zas ne všechno se řídí stereotypy...

A počkat až bude Giulia po OL zadarmo? No taky bych si jednu vzal... Já si říkám, že zrovna na těch několik co teď v inzerci jsou a visí za nějakých těch 600-700 podle nájezdů km by se dala ještě sehnat i slušná další slevička možná. Protože já bych jim tipnul, že už jsou po ofiko záruce nebo zbývá jen rok a to je trochu problém, protože na nový BMW nebo Mini se dá vyjednat třeba 5 letá + servis k tomu a najednou se to počítání taky zkomplikuje, čili Alfa, kór lehce jetá musí cenově dolů... Takže je to potom zase už pro lidi jako jsme my vyloženě zajímavý

ickxs
08. dubna 2019, 23:26
1

Pratele, bral bych vsema deseti skoro cokoli jinyho nez Okynu za tech 650...uprimne, v dost vecech me stavajici Oct3 stve a takova Giulia lehce jeta by se mi tuze libila! Jenze proste firemni narizeni, nemuzu nic jinyho nez novou Oct nebo ted Scalu... Proto premyslim, jestli ted objednat Scalu v plny vybave, nebo pockat na vyspelejsi Oct4, ktera ale podle vseho bude za 650 (coz je limit), bude asi vetsi socka, nez byla trojka za stejny penize...(resp. 4 bude drazsi)... Tak nevim:)

beastar
09. dubna 2019, 13:27
0

Tak to je zase jiná. Když je to přes firmu. Počkal bych si na oktávii. Už jenom proto, že to bude o třídu výš. Nebude to za 650 asi fplný ale co. A počkat až ty giulie bude zadarmo jako já a krab.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem