David „DavidMarek“ Marek
https://www.instagram.com/davidmarekcz/
https://foto.dmarek.cz
| VIP člen | Tento uživatel má VIP členství (Zjisti více). |
|---|---|
| Bydliště | Praha 4 |
| Registrace | před 25.1 rok. |
| Poslední aktivita | skryté (VIP funkce) |
| WWW | http://www.dmarek.cz |
| Příspěvků ve fóru | 107 |
| Komentářů u článků | 162 |
| Pozitivních komentářů u článků | 31 |
| Negativních komentářů u článků | skryté (VIP funkce) |
Posledních 50 komentářů
Energetická hustota baterií (včetně jejich životnosti) se pořád zvyšuje, takže váha bude časem taky něco, co takovej problém nebude, Už teď přece víme, že to jde. Viz třeba caterham project V, co by mělo vážit 1190 kg:
Z kouzelného sluchátka se ozvalo "ale zajisté" a VIP uživatelé mají nově lepší a jednodušší prohlížení fotografií přímo na stránce.
QR kód přidán na stránku s VIP členstvím, super nápad, děkujeme :)
Co se reklamy týče, tak té je aktuálně o dost méně než na předchozí verzi, ale určitě si s tim budeme hrát, aby byla nějaká rovnováha mezi příjmy a obtěžováním návštěvníků.
Rozhodně díky za feedback.
Ježiš, to jsou zbytečný kecy a mrzká snaha o relativizaci a obhájení jeho výroku :D
-
Komentář upraven 22. 11. 2024, 17:50:28
stanley: Jedna věc je kultivovaně říct názor a druhá je projevit názor způsobem jako tu bylo ukázáno. Takže slova o tom, že někdo myslí jinak, tak myslí proti nám jsou mimo.
Hlavně se nesnaž slovíčkařit a snažit se zastávat jeho postu a hledat v tom nějakou hloubku ve stylu "objekty v tvůrčím díle" a snažit se můj post obrátit na stejnou úroveň. Maximálně šlo o nastavení zrcadla a ne pokrytectví. Všechny tvoje krásný slova a omáčka okolo jenom zaobalujou potřebu bránit jeho chování, který do normální společnosti nemá patřit. A to neni žádnej gender apod. to je prostě základní slušný chování. Takže zase. Názor se dá vyjádřit kultivovaně a celá tahle debata je na úrovni "oni mají dlouhé vlasy, oni jsou divní, fuj". A snaha o moderaci takových zbytečných výpadů je naprosto v pořádku.
Stanley: Ano, viděl jsem ty lidi na fotce a přijdou mi naprosto ok, jak stylizace, tak cokoliv. Jestli se v dnešní době musíme pozastavovat a nadávat nad takovou stylizací, tak je to fakt bizár. Lidi v 80s se oblékali šíleněji a nikdo jim do zrůd nenadával. Prostě to v pořádku neni.
Sato: Nevim jak jinde, ale rád bych, abychom v ČR byli dál a lidi se mohli malovat a oblékat jak chtějí a nikdo by jim za to nenadával do zrůd. Fakt by mě nikdy nenapadlo nazvat různé rockové / metalové umělce jako zrůdy kvůli stylizaci. Tahle normalizace agresivní rétoriky vůči jinak vypadajícím / stylizovaným lidem je nechutná i když se jedná jenom o kampaň. Pak si stejně odplivnete i v reálném životě, když uvidíte kluka s namalovanými nehty.
Já mam pocit, že větší zrůda jste vy, když napíšete o lidech z fotky takovou věc.
Ta úvaha o 20 letech zpět je mimo už z důvodu bezpečnosti, pohodlí, technologií a dalšího pokroku.
Aneb raději bych boural teď v Tesle než v autě před 20 lety. Tenhle přepočet na platy to nebere v potaz :)
-
Komentář upraven 22. 2. 2024, 23:26:21
Mně se ten interier líbí. Od tý doby, co jsem jel předfaceliftem, mi všechny klasický interiery přijdou jako zbytečný kolotoče :D
Trojkové BMW začíná na víc a to bude méně vybavené.
a já zase nechápu, že vůbec používáme elektriku, když bez těchto vymožeností lidstvo mohlo žít po dlouhé tisíce let!
to je ale blbej komentář :) to bychom mohli zajít ještě dál! Parkovací kamera neni vůbec potřeba, protože máš zrcátka!
haha, pobavilo :)) úplně meta to bude, až charger fakt udělaj elektrickej. Konečně dostojí svému jménu :)
A fiat 500 začínal na 269 000 kč... jako nejlevnější smart nebyl, ale pořád byl nejmenší! :)
Díky, ale musím tě zklamat, protože při pomyšlení na Muska dostávám erekci a elektromobilitě fandim. Jen musí být udělaná pořádně.
Mě to donutilo googlit ceny smartů a právě jsem našel z roku 2012 toto: "Smart ForTwo je i nadále nabízen jako uzavřené Coupé nebo Cabrio s plátěnou střechou v pěti stupních výbavy – pure, pulse, passion, Brabus a Brabus Xclusive. Ceny na německém trhu začínají na 10.275 Euro (zhruba 260.000,- Kč). " To mi právě nepřijde drahé.
A děkuju :)
A CATL (výrobce baterek v číně, co tesle dodává LiFePo) má už za tři roky dodávat sodium-ion baterky. Nemluvě o dalším vývoji.
Ještě bych přidal, že dolovat ropu a zpracovávat ji a převážet je krásné a čisté a zdravé. Nemluvě o frackingu, kterej taky potřebuje vodu. Ne vždy je nutný tolik vody, abys dostal lithium, viz patenty tesly na získávání lithia z hlíny:
-
Komentář upraven 24. 8. 2021, 15:00:52
To už nějakej ten pátek neplatí. A když se člověk podívá na svolávačky legacy výrobců, tak si nemaj co vyčítat :)
Milý Franto, rád ti to na týden půjčím, když mi půjčíš na týden miatu :)
Tesla je víc americká než tohle! Tohle je italskofrancouzska firma (stellantis), německá technika (mercedes) a vyrobené je to v kanadě! :))
Neni nutné čalounit, stačí si koupit zadní sedačky z bouranýho civila :) Už jsem o tom přemýšlel, ale skoro nikdy nikoho nevozim, tak je mi to jedno.
Určitě jsem ho neprodával já, takže to musel být někdo jinej :)
Já už ty pokličky mam, jen s nima ještě nemam fotky, protože je mam cca dva měsíce :)
Tyhle plecháče, jestli mě paměť neklame, nejdou na AWD. :)
Tyhle tam patří! :)

ale zase díky solárům a novým technologiím i klesá cena za výrobu vodíku. Třeba to bude prostě na dlouhé cesty vodík (něco jako byly diesly) a na normální ježdění baterky. Už teď maj nové tesly větší dojezd než muj Charger :D
Nicméně ... jsem zvědav na ceny nových tesel z berlínské továrny. Mají mít už ty nové baterie.
Baterie... cena jde dolů, živnotnost nahoru, kapacita nahoru, rychlost nabíjení se zvyšuje a potřeba drahých materiálů per pack jde taky dolů. Navíc se dají plně recyklovat a už se recyklujou.
-
Komentář upraven 2. 2. 2021, 12:01:04
Nikdy jsem nepochopil, proč tam třeba nedovolí motorky do těch pruhů.
přitom by stačilo mít aktualizace jako tesla - over the air :)
Mercedes W210 kombi :)))


