DavidMarek
Jméno | David Marek |
---|---|
Bydliště | Praha 4 |
Registrace | před 24.3 rok. |
Poslední aktivita | před 1.0 dny |
WWW | http://www.dmarek.cz |
Příspěvků ve fóru | 107 |
Komentářů u článků | 154 |
Pozitivních komentářů u článků | 29 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Tvůrce redakčního systému Autíčkáře, který se stará o to, aby všechno fungovalo jak má. Příležitostný fotograf. Ještě příležitostnější cestovatel. https://www.instagram.com/davidmarekcz/ https://foto.dmarek.cz |
Posledních 50 komentářů
Ta úvaha o 20 letech zpět je mimo už z důvodu bezpečnosti, pohodlí, technologií a dalšího pokroku.
Aneb raději bych boural teď v Tesle než v autě před 20 lety. Tenhle přepočet na platy to nebere v potaz :)
-
Komentář upraven 22. 2. 2024, 23:26:21
Mně se ten interier líbí. Od tý doby, co jsem jel předfaceliftem, mi všechny klasický interiery přijdou jako zbytečný kolotoče :D
Trojkové BMW začíná na víc a to bude méně vybavené.
a já zase nechápu, že vůbec používáme elektriku, když bez těchto vymožeností lidstvo mohlo žít po dlouhé tisíce let!
to je ale blbej komentář :) to bychom mohli zajít ještě dál! Parkovací kamera neni vůbec potřeba, protože máš zrcátka!
haha, pobavilo :)) úplně meta to bude, až charger fakt udělaj elektrickej. Konečně dostojí svému jménu :)
A fiat 500 začínal na 269 000 kč... jako nejlevnější smart nebyl, ale pořád byl nejmenší! :)
Díky, ale musím tě zklamat, protože při pomyšlení na Muska dostávám erekci a elektromobilitě fandim. Jen musí být udělaná pořádně.
Mě to donutilo googlit ceny smartů a právě jsem našel z roku 2012 toto: "Smart ForTwo je i nadále nabízen jako uzavřené Coupé nebo Cabrio s plátěnou střechou v pěti stupních výbavy – pure, pulse, passion, Brabus a Brabus Xclusive. Ceny na německém trhu začínají na 10.275 Euro (zhruba 260.000,- Kč). " To mi právě nepřijde drahé.
A děkuju :)
A CATL (výrobce baterek v číně, co tesle dodává LiFePo) má už za tři roky dodávat sodium-ion baterky. Nemluvě o dalším vývoji.
Ještě bych přidal, že dolovat ropu a zpracovávat ji a převážet je krásné a čisté a zdravé. Nemluvě o frackingu, kterej taky potřebuje vodu. Ne vždy je nutný tolik vody, abys dostal lithium, viz patenty tesly na získávání lithia z hlíny:
-
Komentář upraven 24. 8. 2021, 15:00:52
To už nějakej ten pátek neplatí. A když se člověk podívá na svolávačky legacy výrobců, tak si nemaj co vyčítat :)
Milý Franto, rád ti to na týden půjčím, když mi půjčíš na týden miatu :)
Tesla je víc americká než tohle! Tohle je italskofrancouzska firma (stellantis), německá technika (mercedes) a vyrobené je to v kanadě! :))
Neni nutné čalounit, stačí si koupit zadní sedačky z bouranýho civila :) Už jsem o tom přemýšlel, ale skoro nikdy nikoho nevozim, tak je mi to jedno.
Určitě jsem ho neprodával já, takže to musel být někdo jinej :)
Já už ty pokličky mam, jen s nima ještě nemam fotky, protože je mam cca dva měsíce :)
Tyhle plecháče, jestli mě paměť neklame, nejdou na AWD. :)
Tyhle tam patří! :)
ale zase díky solárům a novým technologiím i klesá cena za výrobu vodíku. Třeba to bude prostě na dlouhé cesty vodík (něco jako byly diesly) a na normální ježdění baterky. Už teď maj nové tesly větší dojezd než muj Charger :D
Nicméně ... jsem zvědav na ceny nových tesel z berlínské továrny. Mají mít už ty nové baterie.
Baterie... cena jde dolů, živnotnost nahoru, kapacita nahoru, rychlost nabíjení se zvyšuje a potřeba drahých materiálů per pack jde taky dolů. Navíc se dají plně recyklovat a už se recyklujou.
-
Komentář upraven 2. 2. 2021, 12:01:04
Nikdy jsem nepochopil, proč tam třeba nedovolí motorky do těch pruhů.
přitom by stačilo mít aktualizace jako tesla - over the air :)
Mercedes W210 kombi :)))
Krásný, hned bych jel do maroka zase, tentokrát ale s Rivierou
nejsme elitáři ;D
ale asi si najdeme nějaké odlišení :)
dokonce už si v nastavení můžeš vybrat i jinou ikonku ;)
všichni právě nemají stejnej, na tý stránce https://www.autickar.cz/eshop/vip/ se každému generuje jiný.
Ještě to tam k tomu někam připíšu, ať je to jasné, díky za feedback :)
Upravil jsem teď var. symbol, takže je trošku jinej. Proč tě mate, abych věděl :)
resp. bylo to 80080 + uživatelské ID
upravil jsem to na 8880 + už. id
-
Komentář upraven 7. 12. 2017, 12:00:00
very nice
-
Komentář upraven 7. 12. 2017, 11:19:20
Poslední komentáře
- James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
S tím dochlazováním to u Mita nebude tak horké. Má turbo... - James, 1966 Dodge Charger: Když se ještě...
Pěkný úlovek! Přirozeně nekonečně víc pozornosti sklízí... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Spis vznik komunismu. Neb se tim eliminuje soukrome vlastnictvi.... - Ronoath, Nový Citroën C3 Aircross: Indická...
Podle receptu z C-Elysée ukuchtili nový dort, byť s jinými... - Sato, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
sorry, ale zniese ako by dlh bol nieco fuj fuj, pritom najbeznjsi... - Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů