načítám data...

Projekt s krycím jménem Beastar. Pojedeme s větrem o závod!

01. dubna 2020, 03:51 67 komentářů beastar

Něco málo informací o tom jak se pár správných chlapů rozhodlo natáčet videa. Aniž by to valná většina z nich někdy předtím dělala. Rychlá auta, velký prachy a prsatý holky. Co víc si přát?

zobrazit celou galeriiLe patron des patrons Beastar!!: Projekt s krycím jménem Beastar. Pojedeme s větrem o závod!

Dnes vynechám ze všeho téma číslo jedna poslední doby. (…u know about Covid) Přestože tyto události velmi ovlivnily i plánování mého nového projektu. Už jsem tady o tom několikrát v náznaku psal. Jak je ale mým dobrým zvykem nějakou cílenou propagaci formou blogu si tady dělat určitě nehodlám. Konkrétní informace vám zatím nedám. Mnohdy i proto, že je prostě ani sám nemám. Celý plán nějakého rozjezdu, lokací, aut a tak dále prostě to, kdy a kde se bude točit, počítal se vším jen ne s tím, co se skutečně děje. To je ovšem jedno prostě budeme dělat, že se nic neděje. Samozřejmě určité věci se mohou a pravděpodobně budou měnit v závislosti na tom, jaká bude situace ve světě. Nejde totiž primárně jen o Českou Republiku, abych mohl vůbec něco začít realizovat, potřebuji otevřené hranice. Celá věc totiž stojí na partičce bláznů, která si prostě řekla, že by bylo fajn vzít otřepané téma rychlých aut. Někde se sejít s převážně půjčenou profesionální technikou k natáčení a něco pěkného natočit. Bohužel ta partička nežije dohromady v činžáku na Žižkově ale ve třech různých státech. Od prvního slova k nějakým jasnějším obrysům to bylo asi rok. Jak to tak bývá většina úspěšných lokálních i mezinárodních projektů o autech startovala s málem a s partičkou nadšenců. Českým příkladem budiž Garáž kde kluci od začátku na videích makali a výsledky se rychle dostavili. Zahraničních jsou kvanta a dobré věci dnes vznikají po celém světě. V tomto nebudeme zvláštní a že budou TOP doufají asi všichni. Jinak to také nemá cenu asi ani dělat.   

Beastar jako značka? Ale jistě.

Všichni kdo sem chodíte poslední tři roky. Nebo tak asi nějak. Znáte tuhle mojí naprostou náhodou vzniklou přezdívku. Co to znamená mnozí dle reakcí pod jedním z posledních blogů absolutně netušili. Jiní zase věděli naprosto přesně a už léta spokojeně žijí s tím, že i oni můžou být hvězda. Ano je to tak dámy a pánové a ne nepoužiji kdo z vás to má. Skutečně je to taková složenina anglických slov ve smyslu buď hvězdou. A jelikož jsme sice vynalézavá partička se smyslem pro humor. Kde úplně všichni perfektně rozumí autům a dokážou udělat rozborku a sborku Aventadoru do 24 hodin a perfektně technicky popsat každý díl.  Tak prostě na nějaké vymýšlení jmen jak se ukázalo, talent nemá absolutně nikdo. Proto se jako správný junák obětuji a svůj dlouze a draze pěstovaný brand propůjčím i těm našim filmečkům. Takže v den startu se můžete těšit na novou hvězdu Youtube. A v ten stejný den zanikne můj z legrace založený Instagram, zejména proto, abych mohl trolit kluky z Autíčkáře. A jak mi bylo řečeno, nahradí jej profesionální Instagram spravovaný profesionálním tím oním asi správcem? Bohužel tyhle věci jdou trochu mimo mě. Nejhorší je že v moment kdy to celé chcete posunout od legrace na vážno najednou zjistíte, že těch hvězdných firem a lidí jsou po světě desítky. Takže nás ještě čeká opatrné našlapování v minovém poli. Abychom nikomu neuzmuli jeho fame a třeba náhodou nepoužili jeho motto a tamto toto. Však to znáte doba zákazů je reálná.

O co tedy půjde? Proč to tak trvá? A co na to Jan Tleskač?

Primárním obsahem budou kratší videa po sestříhání maximálně do 15 minut délky. S tím, že občas chceme natočit nějaký speciál. Například věci kolik co stojí na nějaké auto, když si ho objednáváte jak je na tom servisně. Prostě o super autech, tak nějak jako o těch budgetových. Běžná videa by měla být spíše taková romantika. Hezké prostředí, záběry z jízdy, onboard, sem tam nějaký líbivý detail. Prostě spíše taková relaxační forma nic v tom smyslu, že v záběru stojí člověk za ním je auto a on vám deset minut vysvětluje jak je to skvělé auto. Přiblížit rychlá a drahá auta masám to je téma, kterému se věnuje dneska taky kde kdo. To si uvědomujeme, a proto nepůjde o nic, kde bychom dělali ze supersportu něco nadpozemského. Ani tady nebudu psát, že to chceme dělat jinak. My to prostě budeme dělat po svém. Stejně jako si píšu názory tady do blogů a i jinde. To se dostávám k podstatě věci, proč to trvá celé dlouho. Totiž rozjet takovou věc bez silných partnerů jde o dost hůř. A my jsme prostě nějaké sponzory a tak příliš nechtěli. Proto to dopadlo tak jako obvykle. Určitě to znáte. Prostě ožebračíte kamarády, které přesvědčíte, že tohle je to co v životě vždycky chtěli. Dát vám prachy za slib pochybné slávy a spojení jejich drahocenného jména s něčím co má jen pramalou šanci na komerční úspěch. Takže každá značka co se tam za celou dobu mihne ve formě nějaké samolepky, trička, čepice a nebo celopolepu na autě. Tak to prosím pěkně je někdo, kdo podlehl mému šarmu a po hodině poslouchání pohádek to řekl. Tak teda jo ale už mě s tím neotravuj. Prostě a jednoduše budeme zase jezdit a pokusíme se zprostředkovat ten pocit jaké to asi je. Původně jsem nechtěl vůbec Autíčkáře do toho zapojovat. Jenže jelikož i přes všechny výhrady to tady mám rád, osud tomu chtěl jinak. Stejně jako Krab, který sice píše na profi Garáž, ale stejně stále zde nepopírá svou existenci. Kontaktoval mě jeden zdejší redaktor, jehož jméno prozatím nezveřejním. Protože by bylo fajn se nejdříve napevno domluvit s ním. Z toho vyplívá, že i zde se možná nějaké zážitky objeví v psané formě jako redaktorský plně profesionální počin. Z mého pohledu totiž do celé věci svůj blog tady zapojovat nechci až na dnešní výjimku. Ten by měl být stále místem pro filozofické úvahy a subjektivní testy nesmyslných absurdit typu starých Audi RS6 a superbů v plný a kombíku.        

Kde se bude točit? Bude to taky v Čechách? A česky?

Jak rapuje Slovák Vec v jedné své otřepané skladbě. A když sem v Čechách, snažím se mluvit česky, pivo tady maj skvělý a holky hezký. Což o to ty dvě poslední věci fakticky sedí. Já jsem ale jediný, kdo vládne plynulou češtinou v našem týmu. A čeština je sice ohromě krásná ale je to taky taková hradba. Hradba, která nás limituje od toho mít velké publikum. Být alespoň trochu světový. Takže jako náš komunikační jazyk bude v Čechách mezi lidem tuze oblíbená němčina. Pravděpodobně s možností mít anglické titulky. Už od začátku netajím úmysl zaměřit se na německy mluvící publikum. Proč? To asi není třeba dlouze vysvětlovat. Větší trh, více mluvčích a tak dále. Jenže i tak. Naše krásná příroda nás jistě přivítá a v plánu jsou hned dvě lokace v Čechách. V poslední době je navíc v našich lokálních vodách pořadů o autech strašně moc. Při tom boomu před zhruba čtyřmi lety se všichni zbláznili a začali točit videa. Navíc lidé, kteří by reálně mohli potěšit jiné lidi, co nám dají do pracek ta auta, v Čechách skoro nejsou. Ano mluvím o těch, co si můžou skutečně koupit auto za dvojku a nebát se s ním jezdit i ve špatném počasí. Takže teď romantika stranou protože o prachy jde nakonec tak trochu vždy. Minimálně v tom smyslu aby to vůbec bylo životaschopná mise. O tom i tady vědí jistě své.

Natáčet budeme v Německu, Rakousku, Čechách a Švýcarsku. Jak jsem napověděl minule, objevíme se na Nordschleife. Poctíme svou návštěvou ale i Šumavu. V plánu je také nějaký český okruh jaký bohužel nevím. V době uzávěrky toto nebylo jasné. Určitě se podíváme také do Alp jak v Rakousku, tak Švýcarsku. Jezdit budeme také kolem Mondsee a St. Lorenz. Snaha je vybírat spíše méně známé lokace, i když samozřejmě v souvislosti se zmíněnou Nordschleife to zní vtipně. Ta bude ale spíše výjimkou nepotvrzující pravidlo.

A co auta? Je šance že se objeví i jinde, než ve videích?

Odpovím sám sobě odzadu. Šance je určitě. Bohužel vše je zatím v jednání. Představa že se budeme účastnit nějakých zajímavých akcí, je tady od začátku. Jenže teď je vše odložené, zrušené a tak dále. Nikdo neví, co bude, tak snad jen budeme doufat. Obecně se bavíme například o tuningových akcích, trackdays a tak dále. Kde auta budou fungovat jednak jako pojízdný transparent tak i jako vytvářeč adrenalinu a zážitků. O co konkrétně prozatím půjde je vidět dole v tabulce (kterou Autíčkář editor neumí nevadí další…). V tuto dobu už původně mělo být jasné, kdy bude co. Takže chronologie se ještě může měnit, ale to asi není teď úplně důležité.  

 

Lamborghini Gallardo V10 2005

Audi RS4 (B8) 2012

Maserati Gran Turismo 2013

Ferrari F430 Spider 2006

BMW M6 Comp. 2016

BMW M4 GTS 2016

Lamborghini Huracán LP610 2015

Radical Rapture 2019

Porsche 911 Carrera 4S (992)

Porsche Cayman GT4 (718)

Toyota Supra 3.0 TS 2020

Aston Martin DB11 2018

                         

Zatím je to podle mě docela pestrý výběr. Prolínají se tady různé styly. Různé pohledy na sportovní auto. A přestože nemáme zastoupeny všechny super značky. Je to pestrá směsice. Samozřejmě jedná se o jakýsi začátek. Pokud vše bude úspěšně fungovat, tak jsou potom možnosti nekonečné. Ještě se dost možná objeví Renault Mégane Trophy R. S. Pokud tedy Beastar nebude dělat machra a půjčí ho. Teď čistě hypoteticky. Představte si tam jedno volné políčko. Co by se tam podle vás mělo objevit za auto? Tak aby vhodně doplnilo to, co už tam máme.  

Slovo závěrem. Pro koho to bude? A co asi nebude.

Záměr celé věci bude prostě se bavit a pokud možno odvádět profesionální práci. Zprostředkovat tak tu zábavu těch přítomných na místě těm, co to budou jen sledovat. Prosté že? Udělat to je ale fakt oříšek. Tak nejen mě držte palce. Reálně bych řekl, že čtenáři Autíčkáře mohou být z velké části naše cílovka. Vzhledem k tomu že místní redakce se asi do světa pohyblivých obrázků pouštět nebude. Nepovažuji za nikterak závadné odsud některé jedince nasměrovat k našim videím. V budoucnu samozřejmě. Pokud přežijete doprovodné komentáře a nějakou omáčku okolo v němčině myslím, že to bude pěkný. Teoreticky se to i hezky nafotí a mohl by se tady objevit i nějaký ten článek. Záměrem není jezdit starými auty. Naopak. Samozřejmě v tomhle kontextu jsou auta stará více jak deset let v seznamu překvapením. Ovšem jak Gallardo tak 430 jsou celkově populární a konstrukcí a technikou moderní vozy. Myslím to tak, že se určitě nechceme věnovat investičním youngtimerům a podobným věcem. Společným jmenovatelem bude rychlost a sportovní jízda. Tudíž fanoušci technických rozborů a výkresů se asi také příliš nepobaví. Naopak fanoušci technické jízdy určitě ano. A kdo by konečně nechtěl vidět nějaký skvělý “onboard“, kterak velký geroj Beastar opře DB11 za čtyřku o svodidla a půjde si zařídit americkou hypotéku. A stejně ten čas na “NS“ nestáhne pod devět že.   

   

Úplně poslední věc. Kdo by měl nějakou dobrou zajímavou lokaci. Nebráním se přečíst si o tom místě v komentářích. Může to být kdekoliv v rámci regionu střední Evropy. Ideálně osobní zkušenost a Rumunsko už je vážně mimo. Pokud už doporučíte lokaci, zkuste se podívat na tabulku aut nahoře a navrhnout i jaké auto by podle vás pro to místo bylo ideální a proč. Konstruktivní komentáře a doporučení vítám. Co neovlivníme je to, jak se bude vyvíjet virová maškaráda a později počasí.   

Děkuji za pozornost a nashledanou v lepších časech!

A nezapomeň. I ty můžeš být Beastar.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Or
Oris
01. dubna 2020, 07:56
1

Mercedes Benz 300 SL
Kochel am See - Walchensee

reagovat
Stanley
01. dubna 2020, 08:03
3

Beastar: z tvých komentářů jsem měl pocit, že tě auta vlastně už nebaví, díváš se na ně pohledem znuděného rozmrzelého profíka, a ti, co mají z aut radost, jsou pro tebe ufouni. Tyhle videa ale zní jako moc dobrý nápad. Tedy až na tu němčinu - ke zvukům porouchaných převodovek a rozbitých robotů jsem nikdy netíhl, tak aspoň ty pohyblivé obrázky :-)

PS1: cením zmínku o Vecovi, to je king už od dob Trosek
PS2: kdybyste měli zájem, můžu samozřejmě do videí zapůjčit své MG ZS, jen to trochu přeleštím...

reagovat
Perníček
01. dubna 2020, 08:16
3

Sice mě lehce zklamalo, že videa nebudou v češtině (ani se nikdo nepřemůže na české titulky? :D), ale naprosto chápu toto rozhodnutí a budu držet palce.
Co by se mělo objevit za auto? Co si tak prohlížím ten seznam, tak se jedná o čistě evropskou jízdu, až tedy na Supru, která je prý stejnak jenom BMW. Podle mě by mohl přijít Nissan GT-R nebo Honda NSX za asijský kontinent, popřípadě z druhé strany Challenger, Corvette nebo Camaro.

reagovat
beastar
01. dubna 2020, 12:59
0

Pravda už když sem to psal říkal jsem si kdo s tim přijde. Správně to píšeš. V podstatě naprosto chybí cokoliv Amerického, nebo Japonského. Protože tomu bohužel ani já ani kluci moc nerozumíme. Záměrně nepíšu nemáme rádi to by byla lež. Jen prostě nejsou ty správný kontakty. I když uznávám, že jak GT-R, tak Camaro jsou auta v pohodě sehnatelný a dá se s nima točit. Takže určitě by se časem měla objevit pokud řekněme první dva, tři díly neodhalí, že to děláme na hovno a lidi to nezajíma:) Co se týká českých titulek myslím, že pokud o ně bude zájem a někdo bude ochoten je dělat, tak je tam možnost. To je taky otázka jaká se vytvoří základna lidí z ČR/SR komunity. Pokud a i kdyby pár stovek už se to třeba vyplatí.

krab
01. dubna 2020, 08:40
1

Kdyby nebylo dneska prvního dubna, řekl bych : wow, Beastar to myslí fakt s těmi videi vážně :-D
A možná je to jen chytrý tah. Že tenhle sen na papíře je něco co chce udělat, ale kdyby se to náhodou nepovede svede to na apríl...

Doopravdy ale gratuluju k odvaze a ochotě do toho dát spoustu času, kterou projekt spolyká. Mě tyhle youtube projekty zajímají sledovat i co se týká té ekonomiky věci. Spíš po střípcích sbírám informace. A myslím si, že to vůbec není prdel. Ani v angličtině. Čeština je prakticky k projektu tohoto typu k ničemu, to se shodujeme. Těch sledujících je málo. Němčina je možná dobrej nápad, u protože je fajn to realizovat j mateřštině někoho z vás a na tom německy mluvícím světě toho tolik není. Ale třeba Švýcaři docela často cokoli o autech dělají na youtube v angličtině. Je to fakt otázka, jestli to nedáte radši anglicky...

Bude to stát dost peněz a návratnost v nedohlednu. Já bych do toho svoje peníze neinvestoval. Vlastně asi do žádnýho auto/moto media projektu. Moc peněz by z toho nebylo v poměru k práci a úsilí. Takže se to musí brát od začátku jako hobby. Což vy asi takhle i máte. No držím palce!

Co vám chybí za téma a auto? Zkuste s nějakým švýcarským/německým dealerem vyjednat zápůjčku Exige 350 Sport. Jsou za rozumné peníze a tady v ČR je to bez šance na vyzkoušení. Jedině poprosit majitele o spolujízdu jako jsem udělal loni v Mostě, ale nechceš se apriori těm lidem cpát za volant ... A ČR dealer Lotus je v tomto bez možností půjčit cokoli třeba na víkend. To, když budete natáčet a bude to nějaká pěkná lokalita, třeba i ten Schweiz, tak si uděláme s Krabovou výlet lotusem a přijedem se na vás podívat... A ještě vám chybí populární Alpine A110, tu myslím venku půjde od dealera vylákat na zápůjčku na natáčení.

PS: je fakt hezký, jak lidi tady z úplně z hlediska objemu dosahu bezvýznamnýho blogísku, co někdy dávno napsali jen tak pro legraci postupně rostou v takový fakt zajímavý projekty. Beastar bude navíc hvězda mezinárodního formátu. Ale třeba Ondra Chamilla tu začal, Vojta Dobeš to nejen vymyslel, ale i proslavil a další... :)

reagovat
beastar
01. dubna 2020, 12:53
0

Tak to si mě teď dostal. Mě vůbec ráno nedošlo, že je Apríla. Vzhledem k tomu, že o tom tady plácám asi půl roku, tak doufám že to lidi pochopí. Jakože to není psaný z legrace jako dnešní oktávka článek. K těm jazykům. Jasně je spousta lidí, co by to mohli dělat v němčině a mají jako hlavní jazyk angličtinu. Ono je to tak, že ta je samozřejmě furt víc světová. Znám kluka co točí v holandštině v podstatě pro ten jejich mizivý trh NL+B ale odběratelé jsou taky z celýho světa. Protože náplň jejich práce je prostě ve videu s tím autem hlavně jezdit. Moc nemluví chvilku na začátku udělají představení a pak už jenom vrooom, vrooom, skříp. Takže je to stejně furt v obsahu. Ale fakt je ten že čeština je dosahem asi tak na úrovni maďarštiny... To i polština je daleko lepší jazyk v tomto směru.

Ad.Peníze. Jasně už to stálo hromadu času a peněz a ještě se nenatočila ani minuta. Ještě jsme se nikde nesešli alespoň na tři dni třeba. A tak dále. Po pravdě se skutečnou návratností nikdo nepočítá. Většina z nás podniká a umí si to spočítat. Takže je to na 100% hobby a sranda asi jako kdyby si třeba začal točit svoje plánované vyjíždky, což je taky super nápad a doufám, že nakonec bude. Ano když jsme to dávali už před měsíci zpátky na Lotus (i díky tobě) jsem přesně myslel. Určitě to zkusíme bohužel je to značka, kde nikdo nemá vyloženě kamaráda či známého který by to uměl zařídit. Každopádně určitě se o to pokusíme. Alpine A110 je na zápujčku přes mě samotného v pohodě. Pravděpodobně by byla v plánu v moment, kdy bychom už měli trochu něco zasebou. To znamená povede se dobře udělat ty supersporty.

U mě je to spíš jak píše Stanley tak trochu pravda. Já sem poslední dva roky trochu rezignoval na auta. A jednou kdysi sem plácnul něco o videích a jak by to bylo fajn. Chytl se toho jeden, druhej a tak dále však to znáš. Určitě nemám nějaký ambice být hvězda, nebo si hrát na auto novináře. Prostě to chceme dělat for us by us. Ale samozřejmě pořádně, protože když už něco děláš měl by si to dělat co nejlíp. Ondra i Vojta si rozhodně zaslouží respekt k tomu, co udělali, jak začali a kam došli. Přestože si z nich dělám občas srandu, tak mají můj respekt. Stejně jako třeba ten všema nenáviděný a milovaný Červ. Dělá svou věc a myslím, že dobře to že mi není lidsky sympatický za to prostě nemůže.

P.S.: Auta o kterých píšeš jako "sny". Hale nechci aby to vypadalo nějak namyšleně, ale není tam vyloženě nic WOW, WOW, WOW. Ok Huracán je hodně drahý, DB11 taky, zbytek jsou aute v segmentu "super" aut spíše taková ta levnější kasta. Takže třeba Gallardo máme z vlastních zdrojů to stejný Radical a Porsche o RS4 nemluvě, to je asi jasný odkud je:DD. Zbytek se dal domluvit relativně v pohodě.
-
Komentář upraven 1. 4. 2020, 12:56:40

krab
01. dubna 2020, 13:27
0

S tím Aprílem to byla legrácka ve smyslu, že jsi vlastně odvaha to veřejně propálit ještě před natáčením ... Ale jo, máš k tomu naprosto zdravej přístup a těším se na to. Svým způsobem jsou podobné projekty i malinko podpásovka tomu profi novinářskýmu světu, který se totálně změnil. Já jsem přesně nakonec i tím elementem, který do toho taky prostě vstoupil naprosto jako hobík a ta finanční stránka věci mě zpočátku vůbec nezajímala. Dneska už ty kluky co se tím živí znám nebo část z nich a mají u mně taky o to větší respekt, že to dělají, že u toho vydrží a pořád je to baví. A taky se pokud možno snažím leccos změnit tím, že alespoň pro zajímavé materiály chci dobrou fotografii a že tahle kratochvíle prostě nemůže být nikdy jen "one man show" aby byla fakt dobrá.

Nakousl jsi ty výlety. Je to škoda, že si počkáme na první květnovou neděli ( já teď o víkend nechci riskovat, abychom měli někde nějakej zbytečnej průser z toho, že se parta aut někde sešla a někdo nás naprášil atd... očekávám, že lidi budou v tomhle směru zlý a bonzáci se najdou a média dneska na každou takovou píčovinu čekají aby to dostali do titulků - "nelegální sraz sporťáků v době karantény, účastníkům v luxusních vozech teď hrozí vysoké pokuty ve správním řízení..." Jak kdybych ty seznam, idnes a novinkářský titulky živě viděl :-D

Ale co jsem chtěl podotknout je to, že by ta tradice výletů měla pak sloužit i jako možnost pro nějakou publikační věc. Všechno je to na lidech, kdo do toho půjde, kdo ne, záleží. Ale ty možnosti bych chtěl rozšířit o to, že na ten výlet zorganizuju pak i třeba společný oběd, vždycky najdu nějaký fajn místo na focení a pozveme třeba i Ondru K když bude moct a budou účastníci s něčím velmi zajímavým anebo se sejde atraktivní skupinka podobných aut s podobné doby a já s tím něco už vymyslím. Ale video to nebude, já se osobně budu držet toho psanýho textu, víc asi i směrem k těm veteránům, protože k tomu mám nejblíž a tu a tam (což už dneska i funguje) nějaký téma zpracuju do časopisu.

To je vůbec zajímavá otázka, možná to zpracuju do nějakýho blogu k zamyšlení... Jestli čtete i časopisy o autech, jaký a proč? Doba toho magazínu na hezkým papíře je jakoby pryč, ale nevěřím, že úplně, pořád mám dojem, že o magazíny jako je Octane zájem dál bude... (snad)

Každopádně Viel Glück! A tak stejně v kontaktu jsme, takže letos to budu sledovat co vytváříte a jsem na to zvědavej...

da
darkus
02. dubna 2020, 00:57
0

Já měl kdysi dávno předplacený Speed (posledně jsem si ve sklepě pročítal pár ročníků 00/01, takže fakt hodně dávno :D), tehdy jsem časáky četl od první do poslední stránky. Dneska už ani v supermarketu nemám moc potřebu ty auto magazíny prolistovat. A stejně mě nějak přestaly bavit ty "placatý auta", o kterých psali/píšou ve Speedu. Asi jsem pochopil, že je to pro mě nedosažitelná meta, takže mě i přestalo bavit o těch autech číst. Svět motorů nebo Automobil revue mě nikdy moc nechytly a v poslední době ani nějak nezbývá čas číst časopisy (ať už o autech nebo čemkoliv jiném), vždycky po práci vyhraje TV nebo internet. Přes to mám jeden časopis předplacený, je to polský Classic Auto - www.classicauto.pl Jelikož je polština vedle češtiny mou mateřštinou, tak je to pro mě takové "domácí". V určitou dobu mě totiž ty zahraniční (myšleno mimo polsko-česko-slovenský trojúhelník) časopisy, internetové stránky, videa... nějak přestaly bavit, nebo ani ne bavit, když je čas, pořád s chutí na něco kouknu/něco přečtu, ale přišlo mi to takové vzdálené, odtržené od mé reality. Nevím jak to uchopit, prostě na tom Classic Auto mě baví, že mají své autorské psaní a super fotky a grafiku toho magazínu obecně. Nepřebírají články ze zahraničních časopisů (výjimky se možná najdou), to znamená nemají na test nějakou hyperklasiku od Ferrari, ale třeba blbou Škodu 100, ale hezký exemplář a dobře nafocený se zajímavým textem. Takže i když se ke čtení jednotlivých výtisků dostávám sporadicky a jednotlivá čísla spíš prolistuju než pročítám, tak se zatím předplatného nevzdávám, je prostě příjemné každý měsíc dostat výtisk.

Podobně to mám s TV pořady - mám rád Top Gear, ale dneska raději kouknu na Garáž a třeba jejich speciál o limuzínách českých prezidentů nebo rád se podívám na Wheeler Dealers, ale bližší je mi polská obdoba Samochód marzeń - Kup i zrób. A takhle bych mohl pokračovat.

Ze sentimentu si ještě každoročně kupuji ročenku Autoprůvodce od Auto Motor a Sport. Kdysi jako adolescent jsem v tom seděl furt a vrtal se v tabulkách technických údajů, ale dneska koupím, prolistuju a uložím ke starším výtiskům, které mám komplet od roku 1991 :)

V každém případě tištěný časopis má stále své kouzlo, hlavně pokud je naplněn dobrými fotkami, fotky jsou totiž dle mého to hlavní, v čem internetová (nejen)autožurnalistika za tištěným médiem často zaostává.

CZmisak
01. dubna 2020, 09:50
0

Skvělý nápad. :-)
Akorát je to všechno takový moc čistý, já bych rád viděl Polaris RZR (v terénu) nebo Slingshot (na silnici).

reagovat
beastar
01. dubna 2020, 13:01
0

Skvělý podnět. To je pravda že je to všechno hodně jenom o nažehleném asfaltu. Určitě tuhle věc zkusím navrhnout. Místo by bylo v nějakém delším tématickém díle. Otázka je jak budeme schopný takovou věc řemeslně zvládnout. To se ale uvidí:)

Tomino
01. dubna 2020, 09:56
1

Držím palce, ať se s tímto projektem daří. Co se týče použití němčiny, tak důvody chápu, a s anglickými titulky jsem v pohodě. Pokud by byl zájem, a já měl trochu času navíc, tak bych mohl případně pomoct s titulky do češtiny, ale určitě by se našlo takových lidí více. Snad to všechno klapne, protože na vybraná auta jsem celkem zvědavý. Hlavně asi na to Ferrari a Radical - ten se určitě bude líbit panu Krabovi :-)

Už to tady sice zaznělo, ale já bych do výběru přidal nějaké sporťáky z USA. Zajímalo by mě totiž porovnání s "evropskou konstrukční školou", to by mohlo vyvrátit, nebo naopak potvrdit mýty a předsudky, kteří někteří vůči autům z USA mají. Sám bych na to byl zvědavý.

reagovat
Sedrik
01. dubna 2020, 12:08
1

To zní velice zajímavě a těším se!

Palec dolů za němčinu - že to nebude čeština jsem tušil (čeština je opravdu děsná bariera), ale doufal jsem v angličtinu. To bych se klidně nabídl dělat polo-profi překlad do českých titulků.

Držím palce (i na nohou), aby to vyšlo - skladba aut je super a video, jak dobrý řidič vodí Gallardo v alpách rozhodně splňuje moji představy odpolední zábavy :)

Viel Glück :p

reagovat
beastar
01. dubna 2020, 13:04
2

Díky, tak jenom celkově reakce. Určitě to bude náročný nejen finančně, ale i organizačně. Do angličtiny jsme se nehrnuli, protože rodilý mluvčí není nikdo kdežto v němčině 2. Moje angličtina je dobrá asi toliko v běžné komunikaci všude, kde není hlavním jazykem britská pravá angličtina:)) A tak to máme nějak všichni. Čili nikdo si netroufnul sednout za volant a začít vyprávět o autě.

Každopádně díky za podporu. Cením si toho. A doufám že to hned prvním dílem nezazdíme:D

Sedrik
01. dubna 2020, 15:44
1

Díky za odpověď - v takovém případě to jazykové rozhodnutí dává naprostý smysl. Němčina je pro mě pouze nepříjemnost (nemluvím, ale trošku rozumím :))

Nedovedu si ani představit, jak moc je toto logisticky (a finančně) náročné - mám hrubou představu o monetizačních možnostech na YT a věřím, že se takový projekt může ufinancovat. Auto-show je bohužel náročnější, než sedět u PC a komentovat jak mě zabíjí ve Fortnite...

A pokud by byl potřeba živej držák na mikrofon, můžeme se domluvit :)

beastar
02. dubna 2020, 10:32
0

Ufinancovat se to za předpokladu, že ti prostě zůstanou nějací věrní fanoušci dá. Respektive dostat se na 0 není zase tak obtížné. Pokud má samozřejmě cíl, nebo potřeba stát se slavným a bohatým influencerem, tak to má daleko těžší, než my. Jako nějaká pomoc pravděpodobně nezištná se určitě občas bude hodit. Je fajn, že se mi tady nabídli lidi i do švajcu kdyby bylo něco potřeba... a tak... Mám radost, že o to snad aspoň v začátku bude zájem.

A Sedrik nejel si včera někdy mezi 17 a 18 hodin, Kolbenova a do Freyový na devítce? Já sem tam na světlech viděl stát auto podobné značně tvému...

Sedrik
02. dubna 2020, 15:36
0

To jsem nebyl já, ale už jsem potkal stejné auto (jen má úplně černá skla) Včera mi skončila platnost převozky, tak nechci dráždit hada bosou nohou. Ale před chvílí mi volal dealer, že má pro mě SPZ, takže zítra ráno si jedu pro značky a začnou chodit pokuty.... :)

Já si zase říkal, jestli jsem tě nepotkal v sobotu - vraceli jsme se se Slap a proti jel moc hezký Megane RS.

beastar
02. dubna 2020, 16:48
0

Tak to byl pravděpodobně ten druhej borec. Každopádně autíčko solidní a zvučilo to dobře. Dneska mi naložila na výjezdu z Prahy směrem na brno M2 akorát krásně oranžová s černými koly. Nebo naložila. Tak jako nejsem magor abych tam měl těsně za Chodovem 200+. A to sem byl asi já. Jezdim teď pořád a všude. V Sobotu sem vyrážel tim směrem přes Zbraslav a ven. Jezdíme dva oranžový po Praze. Ten druhej má takový nějaký neoriginální kola do zlatova... jinak je to taky totožný auto...

Sedrik
02. dubna 2020, 17:11
0

No vida a pak prej že tě nikdo neviděl :) Budu příště blikat :)

Ten zvuk je....mno...mám "zakázáno" uvažovat o after-market výfuku, takže si budu muset zvyknout, ale...Venku to zní super. Tam nemám výhrad a pokud kolem mě M2C/M4/M3 projede, otočím se, protože se mi zvuk líbí.
Problém je, že uvnitř je to strašně málo slyšet (ale záleží: žena tvrdí, že je uvnitř randál). Je to škoda. Jsem rád, že to neřve pořád - mám to jako jediné auto, takže díky bohu, že na dálnici ve 140 se v tom dá normálně poslouchat hudba. Ale ve Sport+ režimu bych uvnitř čekal trošku víc....

Venku ale super :)

beastar
02. dubna 2020, 17:30
1

Zvenčí to má zvuk pěkný. Tohle je vždycky alchymie srovnat si to v hlavě, tak aby se v tom dalo normálně jezdit a zároveň to mělo trochu říz. Tohle je třeba problém u Maserati je to tak nějak příjemný když v tom jedeš blbnout... ale ne když jedeš pět hodin po dálnici. Ono teda v té dvojce bude prostě asi trochu větší hluk pocitově vždy.

To sem ti chtěl napsat příště zamávej. Akorát teda já sem asi slepej nebo co. Protože zrovna ze Soboty si tvoje auto vůbec nepamatuju. Přestože se snažim zajímavý auta registrovat. A viděl mě tady jeden borec na magistrále v Ghibli akorát mi to psal do PM asi před dvěma měsíci:D

Viola Procházková
01. dubna 2020, 13:23
0

Tak na tohle jsem upřímně zvědavá. Německy teda umím jen gutentág, ale anglické titulky to jistí.

reagovat
beastar
01. dubna 2020, 14:06
0

Já taky. Na začátku stejně budeme pod palbou kritiky to čekám:)) Budeme se učit za pochodu. Nikdo není filmař ani profík novinář, bohužel.

Viola Procházková
01. dubna 2020, 19:52
0

Což o to, ona mírná amatéřina může mít svoje kouzlo. Na kritiku v této chvíli prdět, hlavní je to dokončit.

My jsme tehdy vybouchli na naprosto pomýleném assesmentu pracnosti. Natáčení je sranda, zbytek pak noční můra rozměrů, jaké jsme si absolutně nedovedli představit. Samozřejmě, kdybychom to chtěli nechat někoho udělat za peníze, vypadalo by to jinak. Každopádně ti fandím.

krab
01. dubna 2020, 20:02
0

Jako ta náročnost toho natáčení a zpracování mě taky zarazila. Vím z vyprávění kamarádů co před lety zkusili projekt "Speed TV" , cosi jako dnešní video část garáž.cz a natočili asi 10 dílů, možná ani to ne a nakonec to tedy nějak skončilo na financích. A škoda, že ty videa nejsou ani na youtube, vydavatel je má kdesi v archivu, vyšlo to jen jednou a už si nepamatuju přes jakej kanál , je to tak 7 let zpět...

Měli témata, vybavení, zkušenosti celkem taky a nějak se to nechytlo. Ale bylo to v češtině.

Jak jsem psal, držím palce nebude to lehký a pak hlavně po pár natočených dílech bude otázka jak ten youtube kanál udržovat v chodu, jak to neustále "krmit" novým obsahem a zachovat vysokou úroveň. To mi přijde asi to nejtěžší. Ten přerod z toho nadšeneckýho - pojďme něco udělat s auty do "doprčic, za 2 dny má vyjít další díl, nemáme to sestříhaný a nestíháme". Z hobby se najednou stane otročina...

beastar
02. dubna 2020, 02:15
0

Tak o tom, že se o to pokoušeli mnozí samozřejmě víme. A i mě samotného teď při průzkumu "trhu" kolikrát překvapilo jak profesionálně zpracovaná videa se super obsahem mají třeba málo shlédnutí a celý channel třeba jen 1,000 odběratelů. K tomu co píše Krab.. ono před lety bylo něco jinýho, než dneska. Z čísel je krásně vidět, že Youtube u nás zažívá takovou nějakou špičku právě teď respektive poslední dva roky. Taky jsem se přesvědčil, že sem prostě starej. V tomhle vlákně budeme všichni dost pravděpodobně stejná generace. A prostě málokdo z nás dokáže ten dosah a to budování toho channelu dobře pochopit.

Krmit novým obsahem to jde poměrně snadno pokud máš plán. Nejde to dělat stylem, tak jako až bude chuť tak se něco udělá. Částečně tě k tomu tlačí ta auta ono jako úplně nejde domluvit DB11 a pak říct sorry my jsme se včera s klukama zhulili a nám se dneska nechce točit. A jako pokud to chceš dělat fakt dobře, tak to prostě nakonec musí být víc, než hobby. Otročina se z toho stane když musíš a děláš to pro prachy, což tady fakt nehrozí. Byl bych blázen kdybych si myslel, že mě to uživí (nebo snad i líp, než ty věci co dělám doteď)

Jinak podpory si vážím. A veskrze positivních a povzbudivých reakcí. To že s tim bude práce a tak dále to nikdo nezpochybňuje. Jen Peťo pochop, že nejsme banda dvacetiletých kluků, co se chtěj vozit supersportem za něčí peníze:) Větší část z nás by se v tom mohla vozit tak jako tak.... Což je myslím dost velká výhoda.

krab
02. dubna 2020, 12:30
0

To já naprosto chápu, dyť máme už všichni (kromě zlokočky v tomto vlákně , tý bude teprva 30) pár šedivejch vlasů a vozit se supersportem za něčí peníze vážně nepotřebujem.. To je naprosto jasný.

Já jenom trochu zabrousil na tu notu složitosti takovýho projektu, ale spíš to mělo být jako projev obdivu, že do toho jdete. A držím tomu palce. Možná ze mě mluví taky už trochu určitý vyhoření po tom prvotním nadšení z vytváření nějakýho automobilovýho obsahu a taková ta zkušenost, že to vlastně z něčeho co je nejdřív úplně jako radost a cvičení pro lepší duševní zdraví přejde v určitou rutinu..

každopádně v létě jdu vyhlížet Beastar channel :-D

beastar
02. dubna 2020, 16:43
2

Tak to já sem nevěděl že je Zlokoč takovej rybíz mladej:) Složitý to je. Ono už ty přípravy jsou pěkně náročný. Takový ty hvězdy dneška zvednout pár telefonů možná napíšou pár mailů a mají připraveno. Když to v podstatě řešíš jako normální člověk a přes kamarády je to daleko větší řehole. Tvoje prvotní vyhoření z toho celýho chápu. Já to mám celkově s autama. Mě vrátila paradoxně do tohohle zpátky smutná událost v životě. Teda mě se nic nestalo. Ale jeden můj velmi dobrý přítel měl takovou trochu vážnější nemoc a nedal to bohužel. Jedna z posledních věcí, co stihl říct. Jdi za srdcem život je fakt krátký a podívej já mám peněz a na co mi teď jsou. Pokud můžete udělejte to, nebojte se toho. Vždyť co se může stát? Nikdo na to nebude koukat? A co... Měl pravdu.... A to byl člověk po kterém zůstalo 12 krásných sporťáků... A přitom se celý život živil jako investiční makléř.

Takže pokusíme si udržet pozitivní náladu sobě a případným divákům. I když to někdy bude stát za hovna z konstruktivní zpětný vazby se poučit a nebrečet a makat. Protože život je opravdu krátkej a tyhle rychlý auta jsou pořád hlavně nádhera, sen a vášeň není to jako točit o Hyundai i30... Takže snad do toho dáme VŠEchno a v Létě nakopneme to pojebané Gallardo a bude to jízda....

Viola Procházková
03. dubna 2020, 10:04
0

A to já bych se supersportem za cizí peníze klidně vozila :)). Ještě si tak najít ty správný kamarády...
-
Komentář upraven 3. 4. 2020, 10:06:03

beastar
03. dubna 2020, 16:27
0

V tomhle je ta moje divna. Nevozi se v tom rada ani za cizi. Radeji skoci do Rama, nebo GLE a tak podobne. Na GranTurismo ma averzi. Gallardo nenavidela. Je divna asi:D

Ono vozit se supersportem za cizi jde kdyz mas inicialy L.M. treba. Jmenovat nebudeme.

Viola Procházková
03. dubna 2020, 21:04
0

Hele doma bych to nechtěla, to radši ten RAM. Ale vyzkoušet se má všechno.

krab
03. dubna 2020, 22:05
0

Beastare, máš naprostou pravdu. Člověk fakt neví do kdy tady na tom světě je a měl by si dělat malý radosti a jít po tom, co ho zajímá, baví a minimálně zkusit to, co chce zkusit a pak se uvidí...

Já jsem na to nesmírně zvědavej, přeju vám samozřejmě hned úspěch a doufám, že ta realizace vás nepřestane bavit. To víš, taky si dovedu představit, že se natočí třeba zajímavý video, když se sejde pár magorů do aut a všeho co voní benzinem, popíšou se nějak poutavě rozdíly v tom jak jezdí pár rozdílných sporťáků, hezké průjezdy, záběry, příjemná krajinka... Taky by se mi to líbilo. Ale vůbec netuším jak na to... Text je v tomhle směru fakt snažší.

PS: dnešní pozdní odpoledne bylo fajn. Jsme se na chvíli projeli tady tři místní autíčkáři :-D ( na nákup, dotankovat a zajíždět motor)

saage
01. dubna 2020, 14:04
2

Hned jsem si vzpomněl, že před časem tu už byl podobnej záměr, a skončilo to bohužel dříve než začalo - https://www.autickar.cz/clanek/autickar-tv-aneb-autickarova-videa-uz-se-blizi-teaser-prvniho-testu/
Já jsem taky nějak zpohodlnělej, a raději se dívám, než čtu.
Těším se a držím palce, ať to vyjde.

reagovat
beastar
01. dubna 2020, 14:08
0

Je to tak. To je zhruba z doby kdy jsem já začal mluvit o tom, že video je budoucnost atd. Jako je i není. Je to drahý a náročný to dělat. Nezazlívám klukům, že se na to vykašlali.

Viola Procházková
01. dubna 2020, 19:56
3

Jo, takhle to dopadá, když si to člověk představuje jak Hurvínek válku. Ten umí docela dobře mluvit, ten umí s kamerou, ten umí editovat, tak to nějak zvládnem. Ani prd.

Osobně ten hype kolem pohyblivejch obrázků moc nechápu. Vždycky budu radši číst než koukat, pokud to není něco vysloveně návodnýho, co lze pochopit jenom z videa. Ale to je moje demence.

Sedrik
01. dubna 2020, 23:56
0

Je to jak u čeho/koho. Koukat na Chrise Harrise jak střídá F40 a F50 na okruhu a pak obě auta prochází s bývalým závodníkem je něco, co by bez videa bylo poloviční. Zase třeba u Clarksonových článků v Timesech jsem se nasmál mnohdy víc, než u Top Gearu.

Kuře
01. dubna 2020, 14:16
0

Tak na to se taky těším:))
Ačkoli teda má Němčina dosahuje překvapivě podobných výšin jako Zlokoččina, příslib Ang titulků slibuje jistou naději:))

Btw. Zonda nebude?:)

reagovat
beastar
01. dubna 2020, 14:22
0

Zonda. To nezáleží na mě. Byla by pokud by tam už byl nějaký ten kredit. Jenže i tak asi jen na okruhu. Ono upřímně jak sem psal nahoře Krabovy na tyhle super, hyper auta zatím není kapacita. To by s tím asi musel spojit někdo hodně známý ... a to nikdo nechce a ani my to nechceme. Startup víš:D

Lukáš Vaverka
01. dubna 2020, 15:53
1

Tak asi tam chybí Nissan GT-R, že :)

reagovat
beastar
01. dubna 2020, 17:57
0

Ano, ano to je zrovna auto který tam rozhodně chybí a asi by nebyl úplný problém ho sehnat. Každopádně jako herec do podobných videjek je GT-R velmi vděčné.

M P
01. dubna 2020, 15:59
4

Těším se!
Jestli se ale můžu za něco přimluvit, tak je to zvuk. Dneska už není snad problém ani udělat dobrý obraz, ale často mě i na pěkných videích zklame právě zvukový záznam.
Přeju ať se to podaří :)

reagovat
beastar
01. dubna 2020, 17:56
0

Matěji zrovna zvukař je profesionál. Sice je to náhoda, ale řekl bych že se docela vyzná. V tomto směru budeš mile překvapen a velmi spokojen. S tím zbytkem si už tak moc jistý nejsem. Spousta věcí bude prostě pokus omyl.

M P
01. dubna 2020, 19:06
2

Nějak se začít musí :) jak je teďka to blbý období, tak koukám na videa s auty každodenně. Němčina nevadí, aspoň si připomenu svou dávno nepěstovanou znalost.
Těším se moc!

Oh!Gust
01. dubna 2020, 20:34
0

Pravda, z nevýhody treba spraviť výhodu :D
Od maturity som dosť stihol nemčinu zabudnúť, pomáha len občasné mobile.de a Autoscout. A to je holt málo. Určite by som bol divák pre takúto tvorbu.

Sa
Sato
01. dubna 2020, 18:52
0

Pekné pekné, držim palce. Škoda tej nemčiny ale je to pochopitelné, angličtina by vám otvorila širšie publikum, ale zase aj konkurenciu... Dám tomu šancu z titulkami. Keď potom budete slávny tak každému pri pive budem hovoriť ako som tvoje blogy čital kým o vás nikto nevedel...

K tým autám, možno by som tam zaradil aj nejakého mustanga, v nemecku sa predáva rovnako dobre ako 911 tak si tým získate početné srdcia majitelov, ale je to samozrejme trochu downgrade z luxusnej spoločnosti. Jo a ešte nejaký krutprísne potunený golf R a.k.a. lambokiller... to by bola tieź pekná hra na city robotníckej triedy :D No a potom samozrejme alfa, alfa nesmie nikde chýbať, ale tú by vám po prvotnom úspechu mohla automobila sama ponúknuť....

btw je pekné, že veríte, že sa hranice znova otvoria :D

reagovat
ja
jazet
01. dubna 2020, 19:24
0

Neber to ode mne nějak špatně, fandím každému, kdo něco umí a zkusí, ale myslím si, že v tomhle směru je trh brutálně presycenej, videii na toto téma jsou mraky a tahle pitomá doba tomu taky asi moc přát nebude. Museli byste přijít s něčím hodně navíc, ale třeba se pletu.

reagovat
beastar
02. dubna 2020, 02:01
0

Chápu jak to myslíš. Proč člověka který taková videa sjíždí to opravdu musí vypadat, že je toho mraky. A ono skutečně je. Jenže publikum je taky obrovské. A málokdo kouká na jeden kanál. Každopádně iluze si nikdo neděláme. Nejdem do toho s předtavou slávy a peněz:)) A kdybych to bral tak, že je toho hodně nemohl bych dělat nikdy nic. Všeho je dneska hodně...

wdave_t
01. dubna 2020, 20:23
1

Držím palce! V seznamu aut chybí nějaká AMG šílenost, třeba GT R. Pozornost všech by jistě přilákala i Corvette C8. Jsem zvědav, jak to dopadne :)

reagovat
beastar
02. dubna 2020, 02:17
1

Je to tak. Zrovna AMG mě dost mrzí já osobně jsem se snažil něco sehnat aby to bylo zajímavý. Ideálně GT. Bohužel řekněme kulantně, že byla trochu komplikovaná domluva. A jediný auto co by nebylo problém ke kterýmu mám přístup, tak je teď rozstřelený a dlouho bude. Vette ano už nahoře sem to psal. Ameriky chybí a neměli by. Trefná byla i poznámka někoho, že Mustang je 2nd nejprodávanější sporťák v Německu... což jako dobrá myšlenka.

sheogh
02. dubna 2020, 10:37
2

Tak to ses nam pekne vybarvil :-D Vim, ze jsi to zminoval uz vickrat, ale ze se to rozjede uz tak brzo... Kazdopadne palec nahoru, vybornej napad (tak me napada, palce jdou budto nahoru, nebo drzet :-) ). A zrovna me sedi i ten vyber aut tam, takze rozhodne "staying tuned in" ... nebo spis "eingestellet" :-D

reagovat
beastar
02. dubna 2020, 10:45
0

No hale zrovna u tebe potom, co jsme řešili teď naposled. A jaký vozový park provozuješ mi bylo jasný, že s výběrem aut nebude těžký se trefit do noty:)) Hlavně to Gallardo by tě mohlo zajímat... přece jen víš jak sice to stojí 4x tolik až 5x tolik, než Audi ale....

sheogh
02. dubna 2020, 13:33
0

No jo no, trefil :-) Tak vozovej park o 2 starych kusech, kde jeden je na kusy :-D Ale snad dostanou tento rok bratricka, potrebuju si necim zlepsit naladu (ano, dalsi starej kram, co nikdo nechce) :-D

.. no ale na Gallardo si muzu nechat zajit chut :-D z mnoha duvodu.... ale samozrejme zajima, nakonec, je to jeden ze dvou modelu znacky, ktery bych fakt chtel vlastnit :-)
A doufam, ze to bude "demo" dustojny toho auta, tzn zadny obchazeni kamerou na parkovisti, a v posledni minute "startup sound" :-D

beastar
02. dubna 2020, 16:34
0

Obchazení na parkovišti vůbec neplánujeme. Jestli důstojný znamená s tim jezdit a nesrat se s tim, tak ano bude to důstojný toho auta:) Zrovna Gallardo je auto který určitě šetřit nebudeme a nepotřebujeme. Uznávám že u některých dalších jistá opatrnost bude muset být. Ale chceme hlavně jezdit, onboard prostříhat s venkem. Kecání na místě opravdu jen zběžně, dle prostředí a tak. Nějaký chození okolo se odbude v pul minutě záběru.

Jinak jako zajít chuť asi chápu... ono to nemá smysl lámat přes koleno. Já to dal do prdele po půl roce a už nikdy víc to doma nechci. Ale je to skvělý. O tom žádná.

PeterLuk
02. dubna 2020, 13:27
0

A kde je Zonda? :/

A teraz vážne: znie to super, teším sa. Tak snáď sa čo najskôr vráti život do normálu, nech je na čo pozerať. :)

reagovat
Goldies
02. dubna 2020, 17:49
0

Paráda! Úžasný! Super nápad, už se moc těším! Konečně někdo kdo to udělal v češtině!


Jo aha, ono je to německý a ANJ titulkama :-( škoda

reagovat
Goldies
02. dubna 2020, 17:51
1

A abych jen nehejtil, chybí ti tam (z mého pohledu) top Audi - R8!

beastar
03. dubna 2020, 01:20
2

Audi R8 by si teoreticky mohlo zahrát jako komparzista v nekterem dile ze Švýcar, kdyz bude mit jeden mistni ctenar cas a naladu a F430 s R8 to by bylo moc fajn.

ToMyx
02. dubna 2020, 17:59
3

Poslední dobou mám na autíčkáře strašně málo času a nestačím se divit jaký mezník mi málem utekl!!
Videí s autama není nikdy dost a na ten seznam aut se těším už teď. Držím pěsti ať se povede prvních pár dílů a zástup fanoušků bude velký už od začátku! Budu tam :-)

reagovat
beastar
03. dubna 2020, 01:22
0

Diky s tebou pocitam. Ty mas u me tricko, klicenku, samolepku i šlapku s logem Beastar zdarma. Takovyho pozitivniho fanouska by bral kazdej i kdyby ho mel platit;) Pro takovy lidi to i chces delat...

ToMyx
16. dubna 2020, 19:28
0

Však je být proč! A teď si představ, že už roste malej Tomyx co bude kojenej němčinou s ingliš titulkama:-D Trochu mě mrzí, že ti ta současná situace asi komplikuje přípravy, minimálně nemožností pohybu. Držím pěsti ať se to brzy zvrátí a ať se na to s posílenou imunitou brzy mrkneme!

beastar
16. dubna 2020, 19:51
0

Někdo by i řekl chudák malej:D Přípravy jsou problém a ještě větší problém je že prostě byli nějak nasmlouvaný auta. Nějaký lidi do toho už dali "ambice" a samozřejmě stálo to už nějaký drobný. A ještě jsme vlastně ani nepustili kameru. Což mě nevadí jen konstatuju, že touhle dobou už jsem měl na YT číst komentáře jak jsme strašný nýmandi a jak je to špatný, protože... a tamto... Zrovna jako si vzpomínám když začínala Garáž a z 50 pozitivních reakcí se vždycky najde jeden imbecil, co ví všechno nejlíp, ví že kamera je na hovno (asi voe to točíte na telefon ne) zvuk je na hovno.... Přitom ty se honíš po polích s technikou za pět kil... No bude to super srandovní :D

ToMyx
16. dubna 2020, 21:30
0

Současná situace medí asi každého, teda vlastně skoro každého... Také se mi stalo, že jsem investoval čas, peníze, energii a "psychiku" a muselo to být termínově sladěné. Samozřejmě, že to ideálně nevyšlo a ztráty byly, ale když se to nakonec dostalo do finále, nelitoval jsem. Na ty komentáře pod prvním videem se fakt těším i na ty "motivující" :-) Jestli tam bude někde dobře viditelné logo BEASTAR, budu mít tričko dřív než mi ho věnuješ :-D

GanGreen
02. dubna 2020, 21:53
0

Mě tam chybí Alfa :))))

reagovat
beastar
03. dubna 2020, 01:16
0

Nj kdyz buh a kralovna da bude 4C ta by ti mohla stacit jako typicka alfa;)

GanGreen
03. dubna 2020, 07:41
0

Myslel jsem to jako vtípek... ale 4C? Why not? :)

beastar
03. dubna 2020, 16:31
0

Jako jo ja sem si ke 4c nasel cestu nedavno. To auto je moc zajimavy a neni uplne drahy. Pritom jde docela dobre provozovat ale vypada fakt hodnotne a je rychly. A Alfa je proste idealni herecka. I kdyz jak vedle ni prijede Huracan vypada jak hracka:))

Ma
Marčány
02. dubna 2020, 22:52
0

To chce velký koule, takový projek rozjet! Já mám lehké zkušenosti s natáčením ski and bike temátiky. Letos kluci (profící) dělali seriál o skialpech a na 15 min díl, potřebovali třeba i 6 natáčecích dní....ale je to něco jiného. Chtěl jsem tím jen říci, že něco natočit nemusí být, až takový problém, ale pak z toho něco udělat, aby to mělo hlavu a patu. A jestli jsem dobře pochopil, tak nemáte moc zkušeností s editací atd, tak si to moc nedokážu představit. Ale bude to dobrý, protože BeAstar:-)

Někdo zmiňoval, že videí s autama je až moc. Což je. Ale já třeba nemám čas to sjiždět a hledat co by mě zaujala. Kdežto když budu vědět, že v tom máš prsty ty a tak mě to bude lákat víc než jiný "no name" videa:-)

Mě by se z lokalit líbila Kaunertaler Gletscherstraße. Jednak protože k tomu místu mám nějaký vztach a dle mě je to jedno z nejhezčích alpských údolí. Silnice vede do 2700m a má svoji historii. A i z riďičského hlediska se na 26 km vystřídá skoro vše - zatáčky skoro o 180, prudké stoupání, klikatice podél přehrady, dlouhé rovinky, expozice a na hoře možnost sednout do kabiny a vyjet na hřeben a mrknout do Itálie...ale nedokážu říci jak je to na vás moc profláklá lokace. A vzít tam lehoučkého Radicala...ou jéé

reagovat
Jaromír
03. dubna 2020, 21:20
0

Držím palce a těsím se na výsledek!

reagovat
Radim Nemec
03. dubna 2020, 21:37
0

Hodne off-topic - ted s tou kapitalizaci me to vzdycky pripomene “be Aštar”

reagovat