
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Radim Nemec |
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 4.8 rok. |
Poslední aktivita | před 41.3 min. |
Příspěvků ve fóru | 48 |
Komentářů u článků | 46 |
Pozitivních komentářů u článků | 25 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
S4 Cabrio - … the One that got away
Vítejte u minisérie která by mohla mít mnoho podtitulu – mezi jinými třeba "Bestiář" nebo “jak nikdy nekupovat auta”.
S6 plus - stará láska nerezaví
Tentokrát se podíváme do hlubší historie. Co se stane, když se v počátcích zaměstnaneckého života ozve touha mít něco zvláštního, ale zároveň je pro vás vrcholem extravagance oranžové tričko?
S2000 - ano, Honda
Intermezzo po drobné odmlce aneb tři roky života s něčím jiným než Audi. Samozřejmě jenom jako doplněk.
Posledních 50 komentářů

na to me napada jenom klasika "...dul, to je takova dira v zemi, to vam nikdo nevezme..."
kone, kolo a podobne veci taky nikdo nezakazal... tak ja asi budu doufat...

hlavne teda to plizive "subscription / feature on demand" je zradne.

To je divne, ja jsem presvedceny, ze tento rok uz mi to u ruznych VW co jsem zkousel fungovalo s case (casove omezeni) pomerne spolehlive a treba to poznalo i omezeni za deste (nicmene na to to teda tempomat nenastavilo, jenom to zobrazilo korektne na pristrojich). Samozrejme pokud tam bude napsane francouzsky "liche dny sudych mesicu, jizda povolena jen pro automobily s znackou kde je cislo delitelne dvema" tak to samozrejme neni uplne jednoduse resitelne.

Ad to ABS - samozrejme ze to tak bylo (to jsem tak stary?!) a dokonce si pamatuju auta kde bylo ABS vypinatelne a jak ho za pekneho pocasi clovek radeji vypnul, protoze zabrzdil opravdu rychleji bez nej... dnes uz to rizeni a senzorika je tak daleko, ze bych chtel videt clovek, ktery lip funguje bez nez s ve vsech situacich konzistentne. A to se uz vubec nebavime o elektrovehiklech.
drzeni v pruhu - to naprosto souhlasim - na dalnici na dlouhe cesty s jasnym znacenim super, ale porad se jeste najdou vyrobci a situace kdy si to vezme jako caru nejakou dilataci v asfaltu, to je potom radosti na starem belidle...
dodrzovani maximalni rychlosti / povinny limiter - to by me zajimalo, jak to bude fungovat, specialne v pripadech, kdy system cteni znacek usoudi, ze ta 30 vedle dalnice vlastne patri k ni. Ze 160 (neironicky nemecka dalnice) vyhazujeme kotvy a vsichni ostatni at maji v kufru nahradni pradlo... Nestava se to casto, ale zase - ruzne auta maji ruzne vrtochy...
Obcas mi pripada, ze lidi, co designuji narizeni, vyhlasky a zakony by meli obcas vykrocit do sveta, klidne i dal, nez 50km od Bruselu, Prahy nebo snad i Budina. ale tak to neni jenom izolovane na cesty, nebo?
-
Komentář upraven 13. 9. 2023, 10:40:18

jenom abych to doplnil - je to extremne komplexni problem a tady ho nevyresime ani nahodou, protoze i kdybychom tady nakrasne neco vymysleli, tak v realite se behem prvnich peti minut najde nekdo, kdo "to cele" "uvidi tak trochu jinak".
Programatori vi - "tam kde vy pouzijete slovo "text" nekdo jiny napise "NeuveritelneDlouhouBlbost"

Souhlasim, ze rychlost (edit - tu je mysleno rychlostni omezeni) ktera neni adkvatni prostredi (/ podminkam) ma daleko vetsi sanci na nerespektovani. Nicmene ten problem je daleko komplexnejsi nez nahradit krytku airbagu bodcem - to by prece taky nikdo neboural, kdyby meli vsichni takovou jasnou hrozbu pred sebou, zejo... Jenom faktory ktere me napadaji (a mnoho je jich i ve clanku) - lepsi pece o znaceni (treba i nenechavat tricitku z praci na silnici v tydnu, kdy cely workforce ma nejake volno), lepsi pece o zacinajici ridice (asi primarne ze je dulezitejsi prizpusobit rychost podminkam a ne ze padesat na mokrem ledu je ok) a celkove nejakou magickou hulku (mene frustrace, nedelani si naschavalu/skoleni a celkovy pojem, ze i kdyz ten clovek prede mnou dela nejake divne veci, tak je nedela, aby me nas*al, ale protoze k nim ma nejaky svuj objektivni duvod; plus jako bonus pokud vim, ze jsem slabsi ridic, tak umoznit rychlejsim nejake rozumne predjeti - takova treba zakladni orientace v prostoru. nerikam hodit to do skarpy).
Persekuce ma podle me smysl az po tomhle vsem na tu cast lidi, na ktere rozumne slovo neplati. A aktivne se snazit dopravu sikanovat, ve smyslu "kdyz jim to osolime, oni nam sem prestanou jezdit" to uz zkouseli mnozi a v CR to zpusobi jenom dalsi vlnu podivnych "triku s pravnikem" a podobnymi medialnimi zhovadelostmi.
-
Komentář upraven 23. 8. 2023, 13:32:28

Ad R8 - servis jsem tu rozebiral, kdyz nemas vylozene OEM pozadavky (jako ja), tak to neni vubec zadna hruza, kdyz by's neco vybiral/kupoval, tak se klidne ozvi, skoro bych na to uz mohl kreslit diagramy. :D Akorat oproti snad vsemu krome tech Porsche je to ... no jestli na okresky, tak na velice pekne okresky. Ale tak proti gustu...

... a musi to byt nutne stare auto, nebo staci, aby to tak vypadalo? :)
Protoze pokud opravdu nebudu vedet co s penezmi v duchodu, tak si poridim Morgan plus 6 https://morgan-motor.com/plus/plus-six/
Jeste z podobneho soudku - nejaky restomod by asi taky pokryl mnohe touhy.
No a pokud to musi byt autenticke, tak me bude stacit Audi 100 S coupe. Uz jsem nad ni jednou vazne uvazoval, objevila se za rozumnou cenu (cti cca tretinovou) a dokonce i v nadcasove barevne kombinaci (cti ne "sedmdesatky"). Jo, nic moc, ale libi se mi. No a pro pripad vyhry Euro milionu (cca 5--600) Se da vzdycky poridit klasicke Sport quattro. Jenom teda nic pro autora clanku, asi ani jedno z toho se neda rozumne parkovat na sidlisti. A taky je to Audi, zejo.


Tyjo, nejsem si jisty jak moc ten vyvoj muze pokrocit v _manipulaci_ s akumulatory. Zacinal jsem v praci s “malymi” zaloznimi systemy v datacentrech (cca 400kW a vic) a ted se potkavam s baterkami kolem bezpecnosti pri zavodech a na nebezpecnosti urazu specialne stejnosmernym proudem se nezmenilo vubec nic. jedine ze ted vic lidi zna procedury a vi ze a na co si maji davat pozor. Opatrnost je naprosto na miste podle me. Ostatni veci “jsou relativne v pohode”, ale zrovna tohle ma proste inherentni rizika, ktere se (asi) eliminuji jenom velice tezko.

Peugeot takove koncepty umel. Vzpomene si jeste nekdo na Onyx? https://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_Onyx
Nedokazu posoudit, jestli by si takovou vec nekdo vlastne koupil - nakonec ktera ze znacek dokazala takhle prorazit? Pamatujete, jak chrlil Jaguar koncepty jeden za druhym, ale opravdu udelat nejake auto jim vzdycky trvalo tri iterace a nikdy to nevypadalo "tak dobre" jako ty koncepty?

Tak samo, ale tohle asi neni uplne auto pro Tebe... Co by pan rekl na neco takoveho: https://vanwebsite.co.uk/for-sale-guy-martins-700-bhp-ford-transit/ ? ;)

Pokazde kdyz nekdo resi slogany se mi vybavi tohle:
Asi bych to moc neresil, jednou se na nejakem tom hospodskem sraze nekdo prorekne.
-
Komentář upraven 7. 8. 2023, 20:05:18

Ja si nemuzu pomoct, ale spis bych sel do neceho takoveho: https://suchen.mobile.de/auto/audi-a8-l-security.html
to asi nikoho neprekvapi...

Pocitaji se "UFO" brzdy a pumpa hydrauliky brzd spolecna s posilovacem rizeni? ;)

Nevim jestli konkretne tenhle typ, ale existovala uprava autobusu pro prepravu koni. Jestli me pamet nesali, vypadalo to velice podobne.
Jak to upravuje zakon, to nevim, ale logicky - pokud by to byl tento pripad a clovek by nemenil zatizeni a pocet mist, tak by to snad nejak mohlo projit. Snad.

Mam taky cca 195, jezdil jsem s MG F od znameho a bez toho abych si podsednul (nebo podsadil panev, nebo jak to mam rict...) jsem se tam nevesel. pak zalezi, jestli Ti tenhle posed vadi pri rizeni nebo ne.


Trochu nesmyslne chteji pristup ke kontaktum (nezkousel jsem jak dobre se jim to da zakazat a nakolik to pak funguje).
Podle vseho nezarucuji privatnost, prenaseni casti identifikatoru v cleartextu a takove. Z tech “drobnejsich” problemu je 2-3 tydny stary clanek na Wired.
Ja chapu pristup “naprosto nelegalni odstranovani palivoveho filtru budeme probirat nekde jinde, takze ceho se bat...”, jenom me zajimalo, jestli se nad tim nekdo zamyslel, nebo ne.

Zdar, zucastnit se nemuzu (ac bych i rad), ale stejne - chapu, ze bezpecnost asi neni absolutni priorita, ale byl to vubec v diskusi, kdyz jste tu platformu vybirali? Nedal jsem tomu moc, ale ... prece jenom - je kolem toho posledni dobou dost diskuse a par veci tam vidim relevantni i pro BFU. Klidne to muzeme probrat jenom privatne.
V kazdem pripade - at se zadari. ;)
-
Komentář upraven 12. 3. 2021, 12:46:19

Tak z toho je aspon videt, ze vnimas ten elementarni rozdil mezi lowball nabidkou, ktera je ale porad jeste pro kupce ok, protoze i kdyz ti to usetri praci, tak v dusledku i cas a ten muzes investovat lip... takze v dusledku je to porad vyhodne a nabidkou ktera je mimo. A super, ze vnimas, ze existuji mista a veci o kterych se nevyjednava. Fair enough, I guess.

... tak ja treba delam na dealech, kde dostaneme od vyrobce matros za 30% ceny oproti normalnimu koncovemu zakaznikovi, ale to mi prece nedava pravo takove slevy vyzadovat v obcanskem styku, nebo jo? To mi pripada s prominutim vazne uhozene. Jestli ne, tak dekuji za vyraznou lekci v zivote teda.

Ja teda nevim, ale nemuzeme si za tu oboustrannou agresivitu teda vlastne “sami” s timhle pristupem?
Prodavajici - vim co prodavam, na cene trvam, pro me to takovou hodnotu ma....
Kupujici - tak za pulku bych si pro to teda mozna prijel...
Pokud je tohle norma, tak bych se nedivil, ze obe strany eskaluji - prodavajici narazi ceny aby meli aspon trochu toho, co by si predstavovali a kupujici hned v prvni zprave jedna o cene jak ve vietnamu. Tohle bych teda na facebooku ne-like-nul...
... ale mozna to neni normalni... doufam.
-
Komentář upraven 12. 3. 2021, 09:15:11

Vidite v tom taky tu paralelu s tim, jak ekologisti tlacili “clean diesel”, protoze min COx? Vsechny tyhle technologie produkuji nekde ve svem vyrobnim procesu silenou potrebu (at uz chemie, odpadu/znecisteni, energie, ...) a ted mi pripada, ze si jenom pinkame argumenty, jestli je jednodussi vyprodukovat X tun nejakeho hampejzu v Kanade, Argentine, Japonsku nebo Evrope.
Kdyby to aspon bylo jako u uloziste, stacilo by se podivat, ktere bude podporovat pornoprumysl... (ano, je to narazka na generace medii, o kterych to rozhodlo)

Pokud vim, tak ani zadne super tragicke problemy, ono staci fakt, ze je tam toho vseho dvakrat vic nez na V6 a ke vsemu je pristup jak k penezum tzn. z drobneho zasahu se stava demontaz&montaz motoru. Tudiz servis, ktery se jeste da ospravedlnit na V6 se stava financnim nesmyslem. Mam v rodine BMK V6 a zadne katastroficke scenare s ni zatim nemame, nicmene je to vykoupene tim, ze veci resim spis driv nez pozdeji (e.g. vstriky, zhavice, agresivnejsi interval u oleju, etc). Kdyz to chvili vlastni nejaky floutek, lije to toho repkovy olej a obecne se chova jak hovado bez mechanicke sympatie, tak snazit se dovest takovou vec zpatky do nejakeho ok stavu... to se pak prodrazi.
To same ty VW - ono staci vymenit 10 vstrikovacu a mas dostatecny budget aby sis to rozmyslel.
-
Komentář upraven 28. 1. 2021, 10:13:11

Co rikate na matrixove svetla?
Za poslednich pet let jsem mel moznost najezdit po nemecku a rakousku (a cr) vyssi tisice km ruznymi generacemi VW (a Audi) a musim rict, ze kazda generace je citelny posun dopredu. Porad je to jenom asistent (tzn beru to jako esp - clovek by mel ridit tak “jakoby to tam nebylo” nebo “aby to nepotreboval”), ale kdyz dojde k pruseru, tak super ze to tam je. Imho typicky ozrale neosvetlene cyklisty, pripadne tradicni ozralci vyhrivajici se na asfaltu (dobre, to se mi zatim stalo jenom na jizni morave). Cteni znacek je super, ale v kazdem state jsou lehce jine (a podle toho to i funguje), kvalita mapovych podkladu, pripadne RDS taky zavisi stat od statu... rozhodne to neni v dohledne budoucnosti na set-destination-and-forget system. Na dalnici mozna.

K tomu V klasse AMG - nedela neco takoveho nahodou Maybach a Brabus? No ... asi ne s 6.2, ale...

Tak ono to je vazne podle hesla “kazdemu co jeho jest”. Ano, da se argumentovat, ze driv byla schopna peticlenna rodina podobne cestovat trabantem, ale ja mam ted v okoli dva use-case, kde si to nedokazu predstavit o moc lip
Case one - obchodni manazer nemecke firmy na krbova kamna. Potrebuje prevest ctyri deti v sedackach, pendluje s rodinou mezi nemeckem a CR nekolikrat do roka, obcas ramci prace prevezt nejaky lehci naklad. Nenasel jsem zadnou levnejsi variantu i kdybych se snazil poskladat vic aut. Tam totiz hraje do karet i fakt, ze tohle je porad v koncernu pod uzitkovymi vozidly se vsemi zarukami a servisem co k tomu patri. V tom balicku jsou velice dobre i trocu podivne veci, ale kdyz to funguje pro autodopravu...
Case two - pohodlni entry-level adventuristi. Staci nakliknout v konfiguratoru stan na strechu, nezabisle topeni a dovolenkovy afto-mobil pro ctyri je na svete. Hlava rodiny podobne jako vyse prodava objemnejsi hlouposti lidem co je potrebuji.
Bonus case - jak je mozne, ze dopadnu ja az to prijde - dopredu nalozit zenu, dozadu dve/tri deti, do kufru dve motokary a dilnu a sjizdet okolni trate...
proste tyhle flamy “jak si tohle muze nekdo koupit, to je uplne k lejnu....” jsou jasne vzdycky pro nejakou skupinu lidi a nekdo jiny fakt muze mit stav, ve kterem to dava smysl. Stejne jako chapu kolegu, co si koupil elektro auto na dojizdeni do prace, kdyz to ma 40 km kolem mesta a vlastne dal nez 20 km jinak nejezdi .... no - proc ne. Neplati aspon dan, ma nizsi pojistku.... proste tam to dava smysl.
No a nakonec - nesnazi se kazdy v automotive dneska udelat auto pro jakoukoliv skupinu lidi, jakkoli je mala? Navic kdyz staci jenom upravit body dodavky, ktera se prodava jako houska - argument ktery sam zminujes.

... pro případ tragické nehody je vůz vybaven přímým spalováním...

Sweet, keep the faith. ;)
ad poslat bokem - no, kdyz jsem jezdil do skoly, tak nas po ceste posilal bokem i autobusak (v zime samo) a nestezoval si, ze na to nema vhodne naradi. ;) takze easy. No... jestli to je tramvaj, tak radeji ne. ;)
Sorry. Rano jsem zase pozral vtipnou kasi (a ano, asi byla zkazena, protoze to az tak vtipne neni....)


ad to "jako prase kost" etc. - ono chlapi si takovy veci rikaji asi taky dostatecne a clovek se proste nemuze nechat odradit. Jednou jsem videl servisaka, ktery propaloval kazdym druhym klepnutim elektrodou napravu, komentoval jsem to i odpovidajicne... ...a myslite, ze zavrel dilnu a sel se utopit do blizkeho rybnika? ;)
Jinak zenskych co ma rado tyhle veci je... asi tak nejak prirozene? Na karting chodi dve princezny, ktere si me davaji s jednou rukou za zady (racing excuse - maji dobre o 30kg min nez ja...), na zavodech vidim dalsich par ktere si s klukama taky nezadaji. Co se motorkarek tyce, tak nektere si to i ocividne uzivaji. Posledni zazitek byla nejaka s helmou v barve "hello kitty" a nalepenyma kralicima usima na ni. Pri vyletu clovek potka skupinu 4 borcu a jedne zeny v M2, Miate, 124 Abarthu a M4... a ridila sama toho Fiata.
Asi zalezi v jake socialni bubline se clovek pohybuje. Chlapi maji asi prirozene vic sklon k tomu filozofovani u piva (nebo klavesnice), zatimco u zenskych mi pripada, ze to proste delaji (jakkoliv se jim to libi) a moc neresi nejake sdruzovani a blaboleni okolo (no offence).

Najde se v tom rozpoctu nejaka Alpina? Asi “jenom” v petkove rade, ale prece...
Skladovka A8/S8 by snad nemusela byt taky uplne nerealna (A8 asi min, protoze kdo v CR bere na sklad benzinove auto...), ale asi zalezi kolik si dokaze clovek vyjednat u obchodnika. Je v takovem pripade mozne vzit to treba z D (predpokladam, ze by mohli mit snad vetsi vyber skladovek a u hranic jsou i relativne zvykli na takove nakupy pokud vim)?
Zni mi to uplne stejne jako s kazdym vyberem auta - asi ma uz nejakou predstavu kam by se chtel podivat, nebo jenom sbira pripadne zajimave alternativy?

Osobne si myslim, ze velke kola (presneji neprimerene velke kola) se objevuji jenom u dvou kategorii vozidel a) lidi co chteji velke kola - z jakehokoliv duvodu b) novinarskych a testovacich aut. Z prosteho duvodu - obecne to proste lip vypada. Nemyslim si, ze je potreba z toho vinit vyrobce, ten jenom nabizi to, co se prodava. U vsech Audi co znam jsou ve standardu docela rozumne kola a pak ma clovek moznost si priplatit za vetsi a nejvetsi. Nakonec i tady je jasne napsane, ze to je priplatek a to takovy, ze by ho kupujici mel zaskrtavat voskovkou. Nevim, jak to maji jini vyrobci.
Jako lepsi model -> vetsi kola nepocitam skoky v zakladni velikosti mezi A/S/RS radami, protoze tam je to obvykle kvuli tomu, ze mensi proste nejdou obout pres vetsi brzdy.
-
Komentář upraven 7. 6. 2020, 16:38:04

ad modry led-ky - ja doufam, ze je to takova moda co prejde. Dodnes si vzpominam, kdyz jsem sedl do jakehosi tehdy noveho korejce a vsechno svitilo modre, vsechno melo jinou intenzitu a vrcholem bylo, ze nejvys uprostred palubovky byla jedna, co byla snad supersvitiva. Cesta v noci s tim byla natolik vyzivna, ze jsem to prelepil paskou. Ale krome toho to ve me nezanecahlo stopy, naprosto zapomenutelne auto. No a o par let pozdeji uz vim, ze to nebyla u stejne znacky zdaleka takova hruza.

Spis R32 nebo R? Pripadne nejakou tu clubsport edici GTI? A co na to Jan Tleskac? A vzpomene si nekdo na W12? ;)

No GTI-R je tak nejak v podobnem segmentu, neni? Teda asi tak nekde kolem druhe generace Golfu, ale pokud nekdo chce "investicni klasiku"...
-
Komentář upraven 3. 4. 2020, 15:38:52

Znamy ted prodaval auto, ktere by se nekterym (vcetne me) asi hodne libilo. Takovy krizenec California a Multivanu. Nahore stan z Cali a dole interier Multivanu s par drobnymi vychytavkami camping vybaveni ve dverich etc. Pro rodinu uplne vynikajici. Dozadu nalozite dve deti, dve motokary a jedete - jak se tu objevilo "rezignovat na motoristicky zivot"... pockat... vlastne ne, ze? ;) Navic i to rizeni muze opravdu byt takovym zvlastnim zpusobem zabavne. Stejne jako pilotaz nejakeho fighter-bomber-u misto klasicke stihacky. Kdyz je to prazdne. A treba moji synovci meli trochu "Gecek" radi a nikdy mi zada nepozvraceli. Kazdy jsme jiny.

kdyz uz jsme u toho kdo nasel jake obrazky na internetu a kdo je uplne nejhustejsi - pred nejakou dobou jsem cetl blog borce co brazdil staty (USA) s C4 (uz vazne netusim ktera generace a jestli to nebyla C4S) a mel na ni zahradku, snad i stan na ni a prespaval s tim na plazi a na lesnich paloucich (vazne cool fotky z toho). Ocividne i neupravene jsou to vlastne rally specialy. Nemuzu to uz najit - narazil na to jeste nekdo jiny?
EDIT: aspon zminku jsem o tom nasel https://www.motor1.com/news/350569/porsche-911-topped-tent-overland/ - ja tusil, ze to byla C4S.
-
Komentář upraven 11. 3. 2020, 19:30:32

... ocividne v kazde dobe. Tohle melo byt podle popisku taky v africe.



Ja jenom doplnim, ze v sezone se ve Svycarsku zavodi prakticky kazdy vikend. Co tam neni, jsou velke okruhove zavody. Par slusnych kartingovych trati se tam najde, dost se jezdi slalom a Bergrennen (automobilove souteze v cestine tusim). Prikladam fotodokumentaci.
1 - proste potkate pani v Jag-u
2 - ze slalomu. Mam pocit ale, ze to je replika
3 - kafe, kary a grill
4 - co dodat
5-7 - zavody do vrchu pro oldtimery
8 - parkoviste tratovych komisaru na jednom za zavodu. Mini dojel zrovna ze souteze z UK, je plne legalni s upravenym motorem, podvozkem a full cage.
9-10 - kafe a kary
Ano, pokuty za rychlost, etc jsou drakonicke, ale vyjedete nahoru na pas a potkate tam skupinku M2, S2k, Boxter S, atp a zjistite ze ta kultura kolem aut je taky dobra. Mozna se jenom vic schovavaji.











Vsechny pozadavky (az snad na tu V8) by pro me byly synonymem Bentley. Rozpoctem je to sice hodne u horni hranice, ale proc jinak ne? Navic je to vlastne koncern. Ten dvanactivalec by vadil?
-
Komentář upraven 4. 2. 2020, 18:36:17

Ne, moje to neni. Pomaham s organizaci zavodu a tenhle clovek se tam objevuje pravidelne. Ptal jsem se na to same a bylo mi receno, ze to je origo. Vzhledem k tomu, ze znam lidi se vzacnejsimi kousky (mysleno hlavne oldtimery, veci, kterych je taky pet a pul kusu), tak me to nedonutilo k hlubsimu proverovani, ale zkusim o tom najit vic..


...tak v garazi nesmi chybet R8 LMX, R8 selection 24h, A1 quattro, S6 plus sedan a idealne neco jako homologacni Sport Quattro S1.


Poslední komentáře
- Jaromír Soukup, LTI TXII: Můj malý osobní autobus
Ano, to je bohužel všechno také pravda a další velký důvod,... - custom1, 5 automobilových chyb ve filmech a seriálech
Chtěl bych dodat, že film se Sandrou Bullock a Keanu Reevesem... - Bigg.I, LTI TXII: Můj malý osobní autobus
Dovolím si mou zkušenost ze života v Anglii. Angličani, hlavně... - Vavris Vavrisovic, u blogu Jak jsme nevyhráli Gumbalkan...
Ano, u některých aut se o tom dá polemizovat (ostatně to naše... - Beran, Chevrolet Camaro nebo Ford Mustang?...
Udelat z detskeho lega lapac prachu je podle me nepochopeni principu... - S.h.I.t., Chevrolet Camaro nebo Ford Mustang?...
Nektery novy sety jsou vcelku komplexnejsi nez ty starsi. Napr.... - Vavris Vavrisovic, u blogu Jak jsme nevyhráli Gumbalkan...
Kozatá Franzisca. Tu bychom rádi. Mezitím to byla jen šeredná... - sheogh, Nissan Juke: Je vlastně stále stejný,...
Vzdyt je to posledni roky porad to samy, hnusny zvednuty hatch... - Jakub Pospíšil, Chevrolet Camaro nebo Ford Mustang?...
Záleží jak to kdo bere. Může to být skutečně jen věc... - Janus, Chevrolet Camaro nebo Ford Mustang?...
začal_i_ … a líto je mi na tom, jak se potlačuje imaginace... - Janus, Chevrolet Camaro nebo Ford Mustang?...
člověk, co v Legu dělá, mi nedávno vyprávěl, jak firma... - Romus, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
M1chal: pozor, já proti EV nic nemám, jen mě baví tyhle kecy... - M1chal, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
Self reply, malo tam byť 23 000km. - M1chal, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
Mňa napríklad hrozne baví čítať komentáre ľudí, ktorí... - Viola Procházková, Chevrolet Camaro nebo Ford Mustang?...
Já ti to osvětlím. Lego je super lapač na děti, které pod záminkou,...
Poslední inzeráty
2023 rok výroby
200 koní výkon
300 ccm objem
2004 rok výroby
248 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
199 koní výkon
5 700 ccm objem
2013 rok výroby
310 koní výkon
3 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů