
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Radim Nemec |
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 2.2 rok. |
Poslední aktivita | před 7.5 hod. |
Příspěvků ve fóru | 26 |
Komentářů u článků | 23 |
Pozitivních komentářů u článků | 10 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
S4 Cabrio - … the One that got away
Vítejte u minisérie která by mohla mít mnoho podtitulu – mezi jinými třeba "Bestiář" nebo “jak nikdy nekupovat auta”.
S6 plus - stará láska nerezaví
Tentokrát se podíváme do hlubší historie. Co se stane, když se v počátcích zaměstnaneckého života ozve touha mít něco zvláštního, ale zároveň je pro vás vrcholem extravagance oranžové tričko?
S2000 - ano, Honda
Intermezzo po drobné odmlce aneb tři roky života s něčím jiným než Audi. Samozřejmě jenom jako doplněk.
Posledních 50 komentářů

Vidite v tom taky tu paralelu s tim, jak ekologisti tlacili “clean diesel”, protoze min COx? Vsechny tyhle technologie produkuji nekde ve svem vyrobnim procesu silenou potrebu (at uz chemie, odpadu/znecisteni, energie, ...) a ted mi pripada, ze si jenom pinkame argumenty, jestli je jednodussi vyprodukovat X tun nejakeho hampejzu v Kanade, Argentine, Japonsku nebo Evrope.
Kdyby to aspon bylo jako u uloziste, stacilo by se podivat, ktere bude podporovat pornoprumysl... (ano, je to narazka na generace medii, o kterych to rozhodlo)

Pokud vim, tak ani zadne super tragicke problemy, ono staci fakt, ze je tam toho vseho dvakrat vic nez na V6 a ke vsemu je pristup jak k penezum tzn. z drobneho zasahu se stava demontaz&montaz motoru. Tudiz servis, ktery se jeste da ospravedlnit na V6 se stava financnim nesmyslem. Mam v rodine BMK V6 a zadne katastroficke scenare s ni zatim nemame, nicmene je to vykoupene tim, ze veci resim spis driv nez pozdeji (e.g. vstriky, zhavice, agresivnejsi interval u oleju, etc). Kdyz to chvili vlastni nejaky floutek, lije to toho repkovy olej a obecne se chova jak hovado bez mechanicke sympatie, tak snazit se dovest takovou vec zpatky do nejakeho ok stavu... to se pak prodrazi.
To same ty VW - ono staci vymenit 10 vstrikovacu a mas dostatecny budget aby sis to rozmyslel.
-
Komentář upraven 28. 1. 2021, 10:13:11

Co rikate na matrixove svetla?
Za poslednich pet let jsem mel moznost najezdit po nemecku a rakousku (a cr) vyssi tisice km ruznymi generacemi VW (a Audi) a musim rict, ze kazda generace je citelny posun dopredu. Porad je to jenom asistent (tzn beru to jako esp - clovek by mel ridit tak “jakoby to tam nebylo” nebo “aby to nepotreboval”), ale kdyz dojde k pruseru, tak super ze to tam je. Imho typicky ozrale neosvetlene cyklisty, pripadne tradicni ozralci vyhrivajici se na asfaltu (dobre, to se mi zatim stalo jenom na jizni morave). Cteni znacek je super, ale v kazdem state jsou lehce jine (a podle toho to i funguje), kvalita mapovych podkladu, pripadne RDS taky zavisi stat od statu... rozhodne to neni v dohledne budoucnosti na set-destination-and-forget system. Na dalnici mozna.

K tomu V klasse AMG - nedela neco takoveho nahodou Maybach a Brabus? No ... asi ne s 6.2, ale...

Tak ono to je vazne podle hesla “kazdemu co jeho jest”. Ano, da se argumentovat, ze driv byla schopna peticlenna rodina podobne cestovat trabantem, ale ja mam ted v okoli dva use-case, kde si to nedokazu predstavit o moc lip
Case one - obchodni manazer nemecke firmy na krbova kamna. Potrebuje prevest ctyri deti v sedackach, pendluje s rodinou mezi nemeckem a CR nekolikrat do roka, obcas ramci prace prevezt nejaky lehci naklad. Nenasel jsem zadnou levnejsi variantu i kdybych se snazil poskladat vic aut. Tam totiz hraje do karet i fakt, ze tohle je porad v koncernu pod uzitkovymi vozidly se vsemi zarukami a servisem co k tomu patri. V tom balicku jsou velice dobre i trocu podivne veci, ale kdyz to funguje pro autodopravu...
Case two - pohodlni entry-level adventuristi. Staci nakliknout v konfiguratoru stan na strechu, nezabisle topeni a dovolenkovy afto-mobil pro ctyri je na svete. Hlava rodiny podobne jako vyse prodava objemnejsi hlouposti lidem co je potrebuji.
Bonus case - jak je mozne, ze dopadnu ja az to prijde - dopredu nalozit zenu, dozadu dve/tri deti, do kufru dve motokary a dilnu a sjizdet okolni trate...
proste tyhle flamy “jak si tohle muze nekdo koupit, to je uplne k lejnu....” jsou jasne vzdycky pro nejakou skupinu lidi a nekdo jiny fakt muze mit stav, ve kterem to dava smysl. Stejne jako chapu kolegu, co si koupil elektro auto na dojizdeni do prace, kdyz to ma 40 km kolem mesta a vlastne dal nez 20 km jinak nejezdi .... no - proc ne. Neplati aspon dan, ma nizsi pojistku.... proste tam to dava smysl.
No a nakonec - nesnazi se kazdy v automotive dneska udelat auto pro jakoukoliv skupinu lidi, jakkoli je mala? Navic kdyz staci jenom upravit body dodavky, ktera se prodava jako houska - argument ktery sam zminujes.

... pro případ tragické nehody je vůz vybaven přímým spalováním...

Sweet, keep the faith. ;)
ad poslat bokem - no, kdyz jsem jezdil do skoly, tak nas po ceste posilal bokem i autobusak (v zime samo) a nestezoval si, ze na to nema vhodne naradi. ;) takze easy. No... jestli to je tramvaj, tak radeji ne. ;)
Sorry. Rano jsem zase pozral vtipnou kasi (a ano, asi byla zkazena, protoze to az tak vtipne neni....)


ad to "jako prase kost" etc. - ono chlapi si takovy veci rikaji asi taky dostatecne a clovek se proste nemuze nechat odradit. Jednou jsem videl servisaka, ktery propaloval kazdym druhym klepnutim elektrodou napravu, komentoval jsem to i odpovidajicne... ...a myslite, ze zavrel dilnu a sel se utopit do blizkeho rybnika? ;)
Jinak zenskych co ma rado tyhle veci je... asi tak nejak prirozene? Na karting chodi dve princezny, ktere si me davaji s jednou rukou za zady (racing excuse - maji dobre o 30kg min nez ja...), na zavodech vidim dalsich par ktere si s klukama taky nezadaji. Co se motorkarek tyce, tak nektere si to i ocividne uzivaji. Posledni zazitek byla nejaka s helmou v barve "hello kitty" a nalepenyma kralicima usima na ni. Pri vyletu clovek potka skupinu 4 borcu a jedne zeny v M2, Miate, 124 Abarthu a M4... a ridila sama toho Fiata.
Asi zalezi v jake socialni bubline se clovek pohybuje. Chlapi maji asi prirozene vic sklon k tomu filozofovani u piva (nebo klavesnice), zatimco u zenskych mi pripada, ze to proste delaji (jakkoliv se jim to libi) a moc neresi nejake sdruzovani a blaboleni okolo (no offence).

Najde se v tom rozpoctu nejaka Alpina? Asi “jenom” v petkove rade, ale prece...
Skladovka A8/S8 by snad nemusela byt taky uplne nerealna (A8 asi min, protoze kdo v CR bere na sklad benzinove auto...), ale asi zalezi kolik si dokaze clovek vyjednat u obchodnika. Je v takovem pripade mozne vzit to treba z D (predpokladam, ze by mohli mit snad vetsi vyber skladovek a u hranic jsou i relativne zvykli na takove nakupy pokud vim)?
Zni mi to uplne stejne jako s kazdym vyberem auta - asi ma uz nejakou predstavu kam by se chtel podivat, nebo jenom sbira pripadne zajimave alternativy?

Osobne si myslim, ze velke kola (presneji neprimerene velke kola) se objevuji jenom u dvou kategorii vozidel a) lidi co chteji velke kola - z jakehokoliv duvodu b) novinarskych a testovacich aut. Z prosteho duvodu - obecne to proste lip vypada. Nemyslim si, ze je potreba z toho vinit vyrobce, ten jenom nabizi to, co se prodava. U vsech Audi co znam jsou ve standardu docela rozumne kola a pak ma clovek moznost si priplatit za vetsi a nejvetsi. Nakonec i tady je jasne napsane, ze to je priplatek a to takovy, ze by ho kupujici mel zaskrtavat voskovkou. Nevim, jak to maji jini vyrobci.
Jako lepsi model -> vetsi kola nepocitam skoky v zakladni velikosti mezi A/S/RS radami, protoze tam je to obvykle kvuli tomu, ze mensi proste nejdou obout pres vetsi brzdy.
-
Komentář upraven 7. 6. 2020, 16:38:04

ad modry led-ky - ja doufam, ze je to takova moda co prejde. Dodnes si vzpominam, kdyz jsem sedl do jakehosi tehdy noveho korejce a vsechno svitilo modre, vsechno melo jinou intenzitu a vrcholem bylo, ze nejvys uprostred palubovky byla jedna, co byla snad supersvitiva. Cesta v noci s tim byla natolik vyzivna, ze jsem to prelepil paskou. Ale krome toho to ve me nezanecahlo stopy, naprosto zapomenutelne auto. No a o par let pozdeji uz vim, ze to nebyla u stejne znacky zdaleka takova hruza.

Spis R32 nebo R? Pripadne nejakou tu clubsport edici GTI? A co na to Jan Tleskac? A vzpomene si nekdo na W12? ;)

No GTI-R je tak nejak v podobnem segmentu, neni? Teda asi tak nekde kolem druhe generace Golfu, ale pokud nekdo chce "investicni klasiku"...
-
Komentář upraven 3. 4. 2020, 15:38:52

Znamy ted prodaval auto, ktere by se nekterym (vcetne me) asi hodne libilo. Takovy krizenec California a Multivanu. Nahore stan z Cali a dole interier Multivanu s par drobnymi vychytavkami camping vybaveni ve dverich etc. Pro rodinu uplne vynikajici. Dozadu nalozite dve deti, dve motokary a jedete - jak se tu objevilo "rezignovat na motoristicky zivot"... pockat... vlastne ne, ze? ;) Navic i to rizeni muze opravdu byt takovym zvlastnim zpusobem zabavne. Stejne jako pilotaz nejakeho fighter-bomber-u misto klasicke stihacky. Kdyz je to prazdne. A treba moji synovci meli trochu "Gecek" radi a nikdy mi zada nepozvraceli. Kazdy jsme jiny.

kdyz uz jsme u toho kdo nasel jake obrazky na internetu a kdo je uplne nejhustejsi - pred nejakou dobou jsem cetl blog borce co brazdil staty (USA) s C4 (uz vazne netusim ktera generace a jestli to nebyla C4S) a mel na ni zahradku, snad i stan na ni a prespaval s tim na plazi a na lesnich paloucich (vazne cool fotky z toho). Ocividne i neupravene jsou to vlastne rally specialy. Nemuzu to uz najit - narazil na to jeste nekdo jiny?
EDIT: aspon zminku jsem o tom nasel https://www.motor1.com/news/350569/porsche-911-topped-tent-overland/ - ja tusil, ze to byla C4S.
-
Komentář upraven 11. 3. 2020, 19:30:32

... ocividne v kazde dobe. Tohle melo byt podle popisku taky v africe.



Ja jenom doplnim, ze v sezone se ve Svycarsku zavodi prakticky kazdy vikend. Co tam neni, jsou velke okruhove zavody. Par slusnych kartingovych trati se tam najde, dost se jezdi slalom a Bergrennen (automobilove souteze v cestine tusim). Prikladam fotodokumentaci.
1 - proste potkate pani v Jag-u
2 - ze slalomu. Mam pocit ale, ze to je replika
3 - kafe, kary a grill
4 - co dodat
5-7 - zavody do vrchu pro oldtimery
8 - parkoviste tratovych komisaru na jednom za zavodu. Mini dojel zrovna ze souteze z UK, je plne legalni s upravenym motorem, podvozkem a full cage.
9-10 - kafe a kary
Ano, pokuty za rychlost, etc jsou drakonicke, ale vyjedete nahoru na pas a potkate tam skupinku M2, S2k, Boxter S, atp a zjistite ze ta kultura kolem aut je taky dobra. Mozna se jenom vic schovavaji.











Vsechny pozadavky (az snad na tu V8) by pro me byly synonymem Bentley. Rozpoctem je to sice hodne u horni hranice, ale proc jinak ne? Navic je to vlastne koncern. Ten dvanactivalec by vadil?
-
Komentář upraven 4. 2. 2020, 18:36:17

Ne, moje to neni. Pomaham s organizaci zavodu a tenhle clovek se tam objevuje pravidelne. Ptal jsem se na to same a bylo mi receno, ze to je origo. Vzhledem k tomu, ze znam lidi se vzacnejsimi kousky (mysleno hlavne oldtimery, veci, kterych je taky pet a pul kusu), tak me to nedonutilo k hlubsimu proverovani, ale zkusim o tom najit vic..


...tak v garazi nesmi chybet R8 LMX, R8 selection 24h, A1 quattro, S6 plus sedan a idealne neco jako homologacni Sport Quattro S1.


Poslední komentáře
- MBMB, Pět řešení problému, který nebyl
Zas nemá smysl to vnímat tak, že tam tyhle dveře dali kvůli... - Kuře , u blogu Maserati Granturismo S (r.v.2009)...
Tak oškubanej jak Kuře, jo?:) - MBMB, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
Jak to je s podmínkou odběrného místa, nevím. Člověku,... - Staromil, Pět řešení problému, který nebyl
Super...vytvoříme problém, vyřešíme ho skvělým, složitým... - Sato, Nejlepší vozidlo na výlet do jiného...
Obyc V3S by nestacila? Za mojho detsva sa hovorilo, ze kade neprejde... - eLzyx, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
diesely nemám rád, ale o téhle D6 občas tu a tam přemýšlím.... - Klatic, Nejlepší vozidlo na výlet do jiného...
pripadne u nas na vsi https://www.sbazar.cz/Loibl/detail/137387823-zetor-3511-s - eLzyx, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
Koubek je divný motoristický novinář. Nemám ho rád. Nějak... - Klatic, Nejlepší vozidlo na výlet do jiného...
jeste bych prihodil tohle https://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz/Toyota-Land-Cruiser-Turbo-LJ-73/vhc:car,pgn:3,pgs:50,srt:year,sro:asc,ms1:24100_19_/pg:vipcar/318703887.html - eLzyx, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
přesně, spotřebu sleduji jen když se mi na autě něco nezdá.... - Vrták, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
je pravda, že mé výpočty sazby za kWh jsou včetně sazeb... - Staromil, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
Já jsem zatím spíše z mnoha takových diskusí nabyl dojmu,... - eLzyx, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
no, já v době covidové taky najezdím prd. Svoje auto jsem... - eLzyx, u blogu Tak za kolik teda jezdí ty PHEV?
že hybridy a elektromobily v oblasti komfortu prohrávají?... - Grand Admiral Thrawn, Nejlepší vozidlo na výlet do jiného...
Nejlepší by byl neviditelný Aston Martin Vanquish z bondovky...
Poslední inzeráty
2018 rok výroby
110 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem
1999 rok výroby
114 koní výkon
1 597 ccm objem
2006 rok výroby
143 koní výkon
1 997 ccm objem
1967 rok výroby
450 koní výkon
7 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Proč nechápeme nová auta
147 komentářů - Elektrický valčík: Mají dnes Husité novou konkurenci?
101 komentářů - Autíčkář se ptá: Baterie nebo vodík?
97 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc
93 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
92 komentářů - Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu
83 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů