VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Radim Nemec |
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 5.8 rok. |
Poslední aktivita | před 1.2 hod. |
Příspěvků ve fóru | 53 |
Komentářů u článků | 52 |
Pozitivních komentářů u článků | 27 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
S4 Cabrio - … the One that got away
Vítejte u minisérie která by mohla mít mnoho podtitulu – mezi jinými třeba "Bestiář" nebo “jak nikdy nekupovat auta”.
S6 plus - stará láska nerezaví
Tentokrát se podíváme do hlubší historie. Co se stane, když se v počátcích zaměstnaneckého života ozve touha mít něco zvláštního, ale zároveň je pro vás vrcholem extravagance oranžové tričko?
S2000 - ano, Honda
Intermezzo po drobné odmlce aneb tři roky života s něčím jiným než Audi. Samozřejmě jenom jako doplněk.
Posledních 50 komentářů
Prelude je uplne nejvic akorat se mi vzdycky vybavi tohle:
;t=561 (9:30 zacatek story) Prelude pasaz 13:00. (nefunguje link na konkretni cas)-
Komentář upraven 23. 7. 2024, 14:59:17
sheogh: Naprosto spravne. V D3 maji stejny vykon, ale S je sportovnejsi a W12 je cilena proste jinak. FSI pro W12 prislo s 6.3 v D4.
Pokud vim, tak S8 nebyla. Aspon ne "z fabriky". Co bylo, byla A8 Security edition a ta by mela byt vylucne delana z A8 6.0 W12, v pozdejsi generaci 6.3 W12 FSI. Koupit se daji, v CR byla aspon jedna uz pred 10+ lety, ale vzhledem k tomu, kolik specifickych veci (a specificky divnych veci - jednim z nich byly super-specialni pneu se zvysenou nosnosti a disky s polyuretanovym prstencem uvnitr, aby slo ujet na prostrelenych pneumatikach), ze servis byl vzdycky jeste o kousek zajimavejsi nez u "normalni" W12. Coz vlastne zadny servis tam neni normalni.
-
Komentář upraven 2. 7. 2024, 22:36:45
Oziveni mrtvoly, ale ted jsem jel do Francie Golf-em GTE a na dalnici rozlisoval podle senzoru deste jestli prsi, nebo neprsi a podle toho upravoval maximalni rychlost 130/110. Takze aspon tohle na novejsich vecech funguje. Cteni znacek taky, vcetne dodatkoveho deste.
imho doslovny preklad neceho jako "unified user experience" - neco jsem o tom rozhrani cetl a me osobne se to docela libi - integrace rozhrani pro veci, ktere funguji na mobilu a veci ktere byly vzdycky pevne svazane s autem (e.i. navi a treba klima). Slibuji si nejaky jednotny design, nedejboze hlasove ovladani ktere funguje a navi, ktera ma dobry pristup k nejenom RDS/TMC ale i datum poskytovatele navi a nedejboze i telemetrii auta...
Tak ja zkusim delat dablova advokata aspon v jedne male veci. Cela tahle akce samotna je samozrejme tak daleko za cimkoliv rozumnym, ze ani jako dabluv advokat na retaineru bych se toho nedotkl desetimetrovou tyci. Ale zkuste mi nekdo vysvetlit, jak pravne rozlisite mezi spirited drive po okresce, mozna klidne i nejake sklouznuti v zatacce, kdy znate teren, vite kde se divat, etc - tedy ohrozeni ostatnich ucastniku provozu blizke nule, a timhle ... hovadenim. Lidsky je samozrejme rozdil naprosto patrny, ale imho nemozne to kodifikovat tak, aby se z toho dal udelat zakon.
Dalsi tema, ktere me tam prekvapilo, je ta reakce mestaku. Kdyz clovek blbe zaparkuje, tak jsou drsni jako padesatka smirgl, ale tady nemaji telefon na statni, vysilacku a moznost alarmovat? Jako jestli ne, tak good luck, tesim se, az budou na tom namesti vykradat banku, klenotnictvi, nebo co tam maji. protoze "no my jsme byli sami, byla tma a oni vypadali, ze ani pomoct, ani ochranit nepotrebuji" bude skvely komentar. Mimochodem - jsou v Laznich Bohdanec jeste porad takovi... militanti?
Jako dalsi ocenuji, ze tentokrat nezasahovala kobra 11, protoze dalsi, byt policejni auto, ktere by se je snazilo nahanet by jiste bezpecnosti prispelo. not.
Celkove - jak to ctu, tak tohle byl absolutni clustefcuk. Cajti sice nic neudelali, ale aspon to nezhorsili (taky je mohlo napadnout zatarasit dalnici auty normalnich lidi a pak tuhle sebranku nahnat na ne, zejo.. je to male, bezvyznamne plus?).
Nahani to vodu na mlyn volani po zbytecnych represich, ktere jiste dopadnou jenom na lidi, kteri v porovnani s timhle nejsou vubec nebezpecni? Asi. Na reakci si musime pockat. Distancovat se od nich urcite, ale je otazka, jak siroka verejnost rozlisi kdo je absolutni idiot a kdo je jenom "idiot do aut" ale snazi se to delat tak nejak rozumne. Pri dostupnosti akci na uzavrenych, bezpecnych okruzich mi hlava nebere, v cem je lepsi to provozovat v tehle forme na verejnosti.
Bylo by toho k sepsani vic, ale uprimne - nic to nezmeni. Bylo by fajn, kdyby se nejvic chytili za nos ti primi ucastnici (trocha zakladniho respektu a snazit se programove lidi okolo nes*at), ale to se tezko stane a mezitim (nez z toho treba vyrostou) si s tim budeme muset nejak poradit.
na to me napada jenom klasika "...dul, to je takova dira v zemi, to vam nikdo nevezme..."
kone, kolo a podobne veci taky nikdo nezakazal... tak ja asi budu doufat...
hlavne teda to plizive "subscription / feature on demand" je zradne.
To je divne, ja jsem presvedceny, ze tento rok uz mi to u ruznych VW co jsem zkousel fungovalo s case (casove omezeni) pomerne spolehlive a treba to poznalo i omezeni za deste (nicmene na to to teda tempomat nenastavilo, jenom to zobrazilo korektne na pristrojich). Samozrejme pokud tam bude napsane francouzsky "liche dny sudych mesicu, jizda povolena jen pro automobily s znackou kde je cislo delitelne dvema" tak to samozrejme neni uplne jednoduse resitelne.
Ad to ABS - samozrejme ze to tak bylo (to jsem tak stary?!) a dokonce si pamatuju auta kde bylo ABS vypinatelne a jak ho za pekneho pocasi clovek radeji vypnul, protoze zabrzdil opravdu rychleji bez nej... dnes uz to rizeni a senzorika je tak daleko, ze bych chtel videt clovek, ktery lip funguje bez nez s ve vsech situacich konzistentne. A to se uz vubec nebavime o elektrovehiklech.
drzeni v pruhu - to naprosto souhlasim - na dalnici na dlouhe cesty s jasnym znacenim super, ale porad se jeste najdou vyrobci a situace kdy si to vezme jako caru nejakou dilataci v asfaltu, to je potom radosti na starem belidle...
dodrzovani maximalni rychlosti / povinny limiter - to by me zajimalo, jak to bude fungovat, specialne v pripadech, kdy system cteni znacek usoudi, ze ta 30 vedle dalnice vlastne patri k ni. Ze 160 (neironicky nemecka dalnice) vyhazujeme kotvy a vsichni ostatni at maji v kufru nahradni pradlo... Nestava se to casto, ale zase - ruzne auta maji ruzne vrtochy...
Obcas mi pripada, ze lidi, co designuji narizeni, vyhlasky a zakony by meli obcas vykrocit do sveta, klidne i dal, nez 50km od Bruselu, Prahy nebo snad i Budina. ale tak to neni jenom izolovane na cesty, nebo?
-
Komentář upraven 13. 9. 2023, 10:40:18
jenom abych to doplnil - je to extremne komplexni problem a tady ho nevyresime ani nahodou, protoze i kdybychom tady nakrasne neco vymysleli, tak v realite se behem prvnich peti minut najde nekdo, kdo "to cele" "uvidi tak trochu jinak".
Programatori vi - "tam kde vy pouzijete slovo "text" nekdo jiny napise "NeuveritelneDlouhouBlbost"
Souhlasim, ze rychlost (edit - tu je mysleno rychlostni omezeni) ktera neni adkvatni prostredi (/ podminkam) ma daleko vetsi sanci na nerespektovani. Nicmene ten problem je daleko komplexnejsi nez nahradit krytku airbagu bodcem - to by prece taky nikdo neboural, kdyby meli vsichni takovou jasnou hrozbu pred sebou, zejo... Jenom faktory ktere me napadaji (a mnoho je jich i ve clanku) - lepsi pece o znaceni (treba i nenechavat tricitku z praci na silnici v tydnu, kdy cely workforce ma nejake volno), lepsi pece o zacinajici ridice (asi primarne ze je dulezitejsi prizpusobit rychost podminkam a ne ze padesat na mokrem ledu je ok) a celkove nejakou magickou hulku (mene frustrace, nedelani si naschavalu/skoleni a celkovy pojem, ze i kdyz ten clovek prede mnou dela nejake divne veci, tak je nedela, aby me nas*al, ale protoze k nim ma nejaky svuj objektivni duvod; plus jako bonus pokud vim, ze jsem slabsi ridic, tak umoznit rychlejsim nejake rozumne predjeti - takova treba zakladni orientace v prostoru. nerikam hodit to do skarpy).
Persekuce ma podle me smysl az po tomhle vsem na tu cast lidi, na ktere rozumne slovo neplati. A aktivne se snazit dopravu sikanovat, ve smyslu "kdyz jim to osolime, oni nam sem prestanou jezdit" to uz zkouseli mnozi a v CR to zpusobi jenom dalsi vlnu podivnych "triku s pravnikem" a podobnymi medialnimi zhovadelostmi.
-
Komentář upraven 23. 8. 2023, 13:32:28
Ad R8 - servis jsem tu rozebiral, kdyz nemas vylozene OEM pozadavky (jako ja), tak to neni vubec zadna hruza, kdyz by's neco vybiral/kupoval, tak se klidne ozvi, skoro bych na to uz mohl kreslit diagramy. :D Akorat oproti snad vsemu krome tech Porsche je to ... no jestli na okresky, tak na velice pekne okresky. Ale tak proti gustu...
... a musi to byt nutne stare auto, nebo staci, aby to tak vypadalo? :)
Protoze pokud opravdu nebudu vedet co s penezmi v duchodu, tak si poridim Morgan plus 6 https://morgan-motor.com/plus/plus-six/
Jeste z podobneho soudku - nejaky restomod by asi taky pokryl mnohe touhy.
No a pokud to musi byt autenticke, tak me bude stacit Audi 100 S coupe. Uz jsem nad ni jednou vazne uvazoval, objevila se za rozumnou cenu (cti cca tretinovou) a dokonce i v nadcasove barevne kombinaci (cti ne "sedmdesatky"). Jo, nic moc, ale libi se mi. No a pro pripad vyhry Euro milionu (cca 5--600) Se da vzdycky poridit klasicke Sport quattro. Jenom teda nic pro autora clanku, asi ani jedno z toho se neda rozumne parkovat na sidlisti. A taky je to Audi, zejo.
Tyjo, nejsem si jisty jak moc ten vyvoj muze pokrocit v _manipulaci_ s akumulatory. Zacinal jsem v praci s “malymi” zaloznimi systemy v datacentrech (cca 400kW a vic) a ted se potkavam s baterkami kolem bezpecnosti pri zavodech a na nebezpecnosti urazu specialne stejnosmernym proudem se nezmenilo vubec nic. jedine ze ted vic lidi zna procedury a vi ze a na co si maji davat pozor. Opatrnost je naprosto na miste podle me. Ostatni veci “jsou relativne v pohode”, ale zrovna tohle ma proste inherentni rizika, ktere se (asi) eliminuji jenom velice tezko.
Peugeot takove koncepty umel. Vzpomene si jeste nekdo na Onyx? https://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_Onyx
Nedokazu posoudit, jestli by si takovou vec nekdo vlastne koupil - nakonec ktera ze znacek dokazala takhle prorazit? Pamatujete, jak chrlil Jaguar koncepty jeden za druhym, ale opravdu udelat nejake auto jim vzdycky trvalo tri iterace a nikdy to nevypadalo "tak dobre" jako ty koncepty?
Tak samo, ale tohle asi neni uplne auto pro Tebe... Co by pan rekl na neco takoveho: https://vanwebsite.co.uk/for-sale-guy-martins-700-bhp-ford-transit/ ? ;)
Pokazde kdyz nekdo resi slogany se mi vybavi tohle:
Asi bych to moc neresil, jednou se na nejakem tom hospodskem sraze nekdo prorekne.
-
Komentář upraven 7. 8. 2023, 20:05:18
Ja si nemuzu pomoct, ale spis bych sel do neceho takoveho: https://suchen.mobile.de/auto/audi-a8-l-security.html
to asi nikoho neprekvapi...
Pocitaji se "UFO" brzdy a pumpa hydrauliky brzd spolecna s posilovacem rizeni? ;)
Nevim jestli konkretne tenhle typ, ale existovala uprava autobusu pro prepravu koni. Jestli me pamet nesali, vypadalo to velice podobne.
Jak to upravuje zakon, to nevim, ale logicky - pokud by to byl tento pripad a clovek by nemenil zatizeni a pocet mist, tak by to snad nejak mohlo projit. Snad.
Mam taky cca 195, jezdil jsem s MG F od znameho a bez toho abych si podsednul (nebo podsadil panev, nebo jak to mam rict...) jsem se tam nevesel. pak zalezi, jestli Ti tenhle posed vadi pri rizeni nebo ne.
Trochu nesmyslne chteji pristup ke kontaktum (nezkousel jsem jak dobre se jim to da zakazat a nakolik to pak funguje).
Podle vseho nezarucuji privatnost, prenaseni casti identifikatoru v cleartextu a takove. Z tech “drobnejsich” problemu je 2-3 tydny stary clanek na Wired.
Ja chapu pristup “naprosto nelegalni odstranovani palivoveho filtru budeme probirat nekde jinde, takze ceho se bat...”, jenom me zajimalo, jestli se nad tim nekdo zamyslel, nebo ne.
Zdar, zucastnit se nemuzu (ac bych i rad), ale stejne - chapu, ze bezpecnost asi neni absolutni priorita, ale byl to vubec v diskusi, kdyz jste tu platformu vybirali? Nedal jsem tomu moc, ale ... prece jenom - je kolem toho posledni dobou dost diskuse a par veci tam vidim relevantni i pro BFU. Klidne to muzeme probrat jenom privatne.
V kazdem pripade - at se zadari. ;)
-
Komentář upraven 12. 3. 2021, 12:46:19
Tak z toho je aspon videt, ze vnimas ten elementarni rozdil mezi lowball nabidkou, ktera je ale porad jeste pro kupce ok, protoze i kdyz ti to usetri praci, tak v dusledku i cas a ten muzes investovat lip... takze v dusledku je to porad vyhodne a nabidkou ktera je mimo. A super, ze vnimas, ze existuji mista a veci o kterych se nevyjednava. Fair enough, I guess.
... tak ja treba delam na dealech, kde dostaneme od vyrobce matros za 30% ceny oproti normalnimu koncovemu zakaznikovi, ale to mi prece nedava pravo takove slevy vyzadovat v obcanskem styku, nebo jo? To mi pripada s prominutim vazne uhozene. Jestli ne, tak dekuji za vyraznou lekci v zivote teda.
Ja teda nevim, ale nemuzeme si za tu oboustrannou agresivitu teda vlastne “sami” s timhle pristupem?
Prodavajici - vim co prodavam, na cene trvam, pro me to takovou hodnotu ma....
Kupujici - tak za pulku bych si pro to teda mozna prijel...
Pokud je tohle norma, tak bych se nedivil, ze obe strany eskaluji - prodavajici narazi ceny aby meli aspon trochu toho, co by si predstavovali a kupujici hned v prvni zprave jedna o cene jak ve vietnamu. Tohle bych teda na facebooku ne-like-nul...
... ale mozna to neni normalni... doufam.
-
Komentář upraven 12. 3. 2021, 09:15:11
Vidite v tom taky tu paralelu s tim, jak ekologisti tlacili “clean diesel”, protoze min COx? Vsechny tyhle technologie produkuji nekde ve svem vyrobnim procesu silenou potrebu (at uz chemie, odpadu/znecisteni, energie, ...) a ted mi pripada, ze si jenom pinkame argumenty, jestli je jednodussi vyprodukovat X tun nejakeho hampejzu v Kanade, Argentine, Japonsku nebo Evrope.
Kdyby to aspon bylo jako u uloziste, stacilo by se podivat, ktere bude podporovat pornoprumysl... (ano, je to narazka na generace medii, o kterych to rozhodlo)
Pokud vim, tak ani zadne super tragicke problemy, ono staci fakt, ze je tam toho vseho dvakrat vic nez na V6 a ke vsemu je pristup jak k penezum tzn. z drobneho zasahu se stava demontaz&montaz motoru. Tudiz servis, ktery se jeste da ospravedlnit na V6 se stava financnim nesmyslem. Mam v rodine BMK V6 a zadne katastroficke scenare s ni zatim nemame, nicmene je to vykoupene tim, ze veci resim spis driv nez pozdeji (e.g. vstriky, zhavice, agresivnejsi interval u oleju, etc). Kdyz to chvili vlastni nejaky floutek, lije to toho repkovy olej a obecne se chova jak hovado bez mechanicke sympatie, tak snazit se dovest takovou vec zpatky do nejakeho ok stavu... to se pak prodrazi.
To same ty VW - ono staci vymenit 10 vstrikovacu a mas dostatecny budget aby sis to rozmyslel.
-
Komentář upraven 28. 1. 2021, 10:13:11
Co rikate na matrixove svetla?
Za poslednich pet let jsem mel moznost najezdit po nemecku a rakousku (a cr) vyssi tisice km ruznymi generacemi VW (a Audi) a musim rict, ze kazda generace je citelny posun dopredu. Porad je to jenom asistent (tzn beru to jako esp - clovek by mel ridit tak “jakoby to tam nebylo” nebo “aby to nepotreboval”), ale kdyz dojde k pruseru, tak super ze to tam je. Imho typicky ozrale neosvetlene cyklisty, pripadne tradicni ozralci vyhrivajici se na asfaltu (dobre, to se mi zatim stalo jenom na jizni morave). Cteni znacek je super, ale v kazdem state jsou lehce jine (a podle toho to i funguje), kvalita mapovych podkladu, pripadne RDS taky zavisi stat od statu... rozhodne to neni v dohledne budoucnosti na set-destination-and-forget system. Na dalnici mozna.
K tomu V klasse AMG - nedela neco takoveho nahodou Maybach a Brabus? No ... asi ne s 6.2, ale...
Tak ono to je vazne podle hesla “kazdemu co jeho jest”. Ano, da se argumentovat, ze driv byla schopna peticlenna rodina podobne cestovat trabantem, ale ja mam ted v okoli dva use-case, kde si to nedokazu predstavit o moc lip
Case one - obchodni manazer nemecke firmy na krbova kamna. Potrebuje prevest ctyri deti v sedackach, pendluje s rodinou mezi nemeckem a CR nekolikrat do roka, obcas ramci prace prevezt nejaky lehci naklad. Nenasel jsem zadnou levnejsi variantu i kdybych se snazil poskladat vic aut. Tam totiz hraje do karet i fakt, ze tohle je porad v koncernu pod uzitkovymi vozidly se vsemi zarukami a servisem co k tomu patri. V tom balicku jsou velice dobre i trocu podivne veci, ale kdyz to funguje pro autodopravu...
Case two - pohodlni entry-level adventuristi. Staci nakliknout v konfiguratoru stan na strechu, nezabisle topeni a dovolenkovy afto-mobil pro ctyri je na svete. Hlava rodiny podobne jako vyse prodava objemnejsi hlouposti lidem co je potrebuji.
Bonus case - jak je mozne, ze dopadnu ja az to prijde - dopredu nalozit zenu, dozadu dve/tri deti, do kufru dve motokary a dilnu a sjizdet okolni trate...
proste tyhle flamy “jak si tohle muze nekdo koupit, to je uplne k lejnu....” jsou jasne vzdycky pro nejakou skupinu lidi a nekdo jiny fakt muze mit stav, ve kterem to dava smysl. Stejne jako chapu kolegu, co si koupil elektro auto na dojizdeni do prace, kdyz to ma 40 km kolem mesta a vlastne dal nez 20 km jinak nejezdi .... no - proc ne. Neplati aspon dan, ma nizsi pojistku.... proste tam to dava smysl.
No a nakonec - nesnazi se kazdy v automotive dneska udelat auto pro jakoukoliv skupinu lidi, jakkoli je mala? Navic kdyz staci jenom upravit body dodavky, ktera se prodava jako houska - argument ktery sam zminujes.
... pro případ tragické nehody je vůz vybaven přímým spalováním...
Sweet, keep the faith. ;)
ad poslat bokem - no, kdyz jsem jezdil do skoly, tak nas po ceste posilal bokem i autobusak (v zime samo) a nestezoval si, ze na to nema vhodne naradi. ;) takze easy. No... jestli to je tramvaj, tak radeji ne. ;)
Sorry. Rano jsem zase pozral vtipnou kasi (a ano, asi byla zkazena, protoze to az tak vtipne neni....)
ad to "jako prase kost" etc. - ono chlapi si takovy veci rikaji asi taky dostatecne a clovek se proste nemuze nechat odradit. Jednou jsem videl servisaka, ktery propaloval kazdym druhym klepnutim elektrodou napravu, komentoval jsem to i odpovidajicne... ...a myslite, ze zavrel dilnu a sel se utopit do blizkeho rybnika? ;)
Jinak zenskych co ma rado tyhle veci je... asi tak nejak prirozene? Na karting chodi dve princezny, ktere si me davaji s jednou rukou za zady (racing excuse - maji dobre o 30kg min nez ja...), na zavodech vidim dalsich par ktere si s klukama taky nezadaji. Co se motorkarek tyce, tak nektere si to i ocividne uzivaji. Posledni zazitek byla nejaka s helmou v barve "hello kitty" a nalepenyma kralicima usima na ni. Pri vyletu clovek potka skupinu 4 borcu a jedne zeny v M2, Miate, 124 Abarthu a M4... a ridila sama toho Fiata.
Asi zalezi v jake socialni bubline se clovek pohybuje. Chlapi maji asi prirozene vic sklon k tomu filozofovani u piva (nebo klavesnice), zatimco u zenskych mi pripada, ze to proste delaji (jakkoliv se jim to libi) a moc neresi nejake sdruzovani a blaboleni okolo (no offence).
Najde se v tom rozpoctu nejaka Alpina? Asi “jenom” v petkove rade, ale prece...
Skladovka A8/S8 by snad nemusela byt taky uplne nerealna (A8 asi min, protoze kdo v CR bere na sklad benzinove auto...), ale asi zalezi kolik si dokaze clovek vyjednat u obchodnika. Je v takovem pripade mozne vzit to treba z D (predpokladam, ze by mohli mit snad vetsi vyber skladovek a u hranic jsou i relativne zvykli na takove nakupy pokud vim)?
Zni mi to uplne stejne jako s kazdym vyberem auta - asi ma uz nejakou predstavu kam by se chtel podivat, nebo jenom sbira pripadne zajimave alternativy?
Osobne si myslim, ze velke kola (presneji neprimerene velke kola) se objevuji jenom u dvou kategorii vozidel a) lidi co chteji velke kola - z jakehokoliv duvodu b) novinarskych a testovacich aut. Z prosteho duvodu - obecne to proste lip vypada. Nemyslim si, ze je potreba z toho vinit vyrobce, ten jenom nabizi to, co se prodava. U vsech Audi co znam jsou ve standardu docela rozumne kola a pak ma clovek moznost si priplatit za vetsi a nejvetsi. Nakonec i tady je jasne napsane, ze to je priplatek a to takovy, ze by ho kupujici mel zaskrtavat voskovkou. Nevim, jak to maji jini vyrobci.
Jako lepsi model -> vetsi kola nepocitam skoky v zakladni velikosti mezi A/S/RS radami, protoze tam je to obvykle kvuli tomu, ze mensi proste nejdou obout pres vetsi brzdy.
-
Komentář upraven 7. 6. 2020, 16:38:04
ad modry led-ky - ja doufam, ze je to takova moda co prejde. Dodnes si vzpominam, kdyz jsem sedl do jakehosi tehdy noveho korejce a vsechno svitilo modre, vsechno melo jinou intenzitu a vrcholem bylo, ze nejvys uprostred palubovky byla jedna, co byla snad supersvitiva. Cesta v noci s tim byla natolik vyzivna, ze jsem to prelepil paskou. Ale krome toho to ve me nezanecahlo stopy, naprosto zapomenutelne auto. No a o par let pozdeji uz vim, ze to nebyla u stejne znacky zdaleka takova hruza.
Spis R32 nebo R? Pripadne nejakou tu clubsport edici GTI? A co na to Jan Tleskac? A vzpomene si nekdo na W12? ;)
No GTI-R je tak nejak v podobnem segmentu, neni? Teda asi tak nekde kolem druhe generace Golfu, ale pokud nekdo chce "investicni klasiku"...
-
Komentář upraven 3. 4. 2020, 15:38:52
Znamy ted prodaval auto, ktere by se nekterym (vcetne me) asi hodne libilo. Takovy krizenec California a Multivanu. Nahore stan z Cali a dole interier Multivanu s par drobnymi vychytavkami camping vybaveni ve dverich etc. Pro rodinu uplne vynikajici. Dozadu nalozite dve deti, dve motokary a jedete - jak se tu objevilo "rezignovat na motoristicky zivot"... pockat... vlastne ne, ze? ;) Navic i to rizeni muze opravdu byt takovym zvlastnim zpusobem zabavne. Stejne jako pilotaz nejakeho fighter-bomber-u misto klasicke stihacky. Kdyz je to prazdne. A treba moji synovci meli trochu "Gecek" radi a nikdy mi zada nepozvraceli. Kazdy jsme jiny.
kdyz uz jsme u toho kdo nasel jake obrazky na internetu a kdo je uplne nejhustejsi - pred nejakou dobou jsem cetl blog borce co brazdil staty (USA) s C4 (uz vazne netusim ktera generace a jestli to nebyla C4S) a mel na ni zahradku, snad i stan na ni a prespaval s tim na plazi a na lesnich paloucich (vazne cool fotky z toho). Ocividne i neupravene jsou to vlastne rally specialy. Nemuzu to uz najit - narazil na to jeste nekdo jiny?
EDIT: aspon zminku jsem o tom nasel https://www.motor1.com/news/350569/porsche-911-topped-tent-overland/ - ja tusil, ze to byla C4S.
-
Komentář upraven 11. 3. 2020, 19:30:32
... ocividne v kazde dobe. Tohle melo byt podle popisku taky v africe.
Ja jenom doplnim, ze v sezone se ve Svycarsku zavodi prakticky kazdy vikend. Co tam neni, jsou velke okruhove zavody. Par slusnych kartingovych trati se tam najde, dost se jezdi slalom a Bergrennen (automobilove souteze v cestine tusim). Prikladam fotodokumentaci.
1 - proste potkate pani v Jag-u
2 - ze slalomu. Mam pocit ale, ze to je replika
3 - kafe, kary a grill
4 - co dodat
5-7 - zavody do vrchu pro oldtimery
8 - parkoviste tratovych komisaru na jednom za zavodu. Mini dojel zrovna ze souteze z UK, je plne legalni s upravenym motorem, podvozkem a full cage.
9-10 - kafe a kary
Ano, pokuty za rychlost, etc jsou drakonicke, ale vyjedete nahoru na pas a potkate tam skupinku M2, S2k, Boxter S, atp a zjistite ze ta kultura kolem aut je taky dobra. Mozna se jenom vic schovavaji.
Vsechny pozadavky (az snad na tu V8) by pro me byly synonymem Bentley. Rozpoctem je to sice hodne u horni hranice, ale proc jinak ne? Navic je to vlastne koncern. Ten dvanactivalec by vadil?
-
Komentář upraven 4. 2. 2020, 18:36:17
Ne, moje to neni. Pomaham s organizaci zavodu a tenhle clovek se tam objevuje pravidelne. Ptal jsem se na to same a bylo mi receno, ze to je origo. Vzhledem k tomu, ze znam lidi se vzacnejsimi kousky (mysleno hlavne oldtimery, veci, kterych je taky pet a pul kusu), tak me to nedonutilo k hlubsimu proverovani, ale zkusim o tom najit vic..
Poslední komentáře
- yaoming, 5 důvodů, proč je (pro mě) Range...
Jak je na tom spolehlivost? Stále člověk musí mít dva aby jeden... - Jakub Pospíšil, Deset vzpomínek na "obyčejný" Top Gear
Jojo, vánoční dárky jsou legendární... - PepaSFI, Deset vzpomínek na "obyčejný" Top Gear
připomněl bych díl který se u nás z jakýchsi záhadných... - rivka, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
Pro rocka: teda, tuhle generaci jako kombi jsem snad naživo... - rivka, Deset vzpomínek na "obyčejný" Top Gear
Jéé, právě jsem TG dokoukal, na Primě Cool :) Epizodu... - wondy, Deset vzpomínek na "obyčejný" Top Gear
Top Gear je mrtev, at žije Top Gear! S reasonably priced car jezdím... - Sato, Deset vzpomínek na "obyčejný" Top Gear
Moj najoblubenejsi diel uz na vzdy bude ako si vyrobia limuziny... - Jyrki, Deset vzpomínek na "obyčejný" Top Gear
je jich celá řada, ale jako první se mi vybaví Well aged... - Sato, u blogu Když vás nakousne žralok......
Velmi zaujimave diky! Super je ta cast o obmedzenej zivotnosti... - Sato, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
JS: takze u tych nizsich vybavach to ide, zaujimave, Lexus ES je na tom stejne? - Sato, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
Ja to pri dnesnych cenach benzinu fakt nechapem, ze ludia na novych... - rock, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
Ještě na přelomu milénia to zas tak absurdní představa... - sheogh, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
Tipuju, ze tomu trochu chybi spicka, takze se to zda takovy plochy..... - Jaromír Soukup, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
Těch je prý celkem 250. - Jan Hrdina, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
Co se těch prodejů týče, tak podle mě velká část těhle...
Poslední inzeráty
1968 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
2019 rok výroby
435 koní výkon
6 162 ccm objem
1990 rok výroby
212 koní výkon
5 735 ccm objem
1999 rok výroby
190 koní výkon
4 300 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
32 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů