logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Martin „Marčány“ Záruba

BydlištěPraha 8
Registracepřed 5.8 rok.
Poslední aktivitapřed 5.1 rok.
Příspěvků ve fóru9
Komentářů u článků2
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0

Posledních 50 komentářů

0
Marčány
5. 5. 2020, 21:57
VW Caravelle 6.1CL TDI 4MOT DSG DR: Nenasyta

No jako asi v postatě jo :-) Ale ono v tomhle typu aut si nevybereš. Jen za ty prachy, mi u některých věcí zůstává rozum stát co za páteční směnu to dělalo...já byl i hodně nahlodanej sehnat co nejlepší T4. Ale pak přišla super cenovka na novou T6...nelituji, ale občas si povzdechnu :-)))

1
Marčány
4. 5. 2020, 22:40
VW Caravelle 6.1CL TDI 4MOT DSG DR: Nenasyta

Já mám poměrně velké zkušenosti s T4, T5, a T6. Vše teda verze transporter, tedy dělnické auto. Ale T6 jsem koupil před 3 lety jako funglovku. S tím, že to bude náš osobák. Nakonfiguroval jsem to tak, že je to v podstatě trochu holejší caravelle. 110 kw, DSG, 2wd, dlouhy rozvor, proskleno zatmaveno, adaptivní tempomat, lepší rádio, lepší sedadla, bufík (horkovzduch), nárazníky v laku, apod...S autem mám 75 tis a jsem spokojen. Jezdím 70% dálky, 30 % město. Olej po 15 tis. Jedinej větší problém byl saknoucí intercooler (záruka 4 roky takže pohoda). Jsme spokojení, jedeto hezky, místa jak kráva, přespíme v tom, zatopím bufíkem atd...jasně, jezdíme s manželkou hlavně sami, takže prázdný to trochu poskakuje a jsou i tišší auta. Pár lidí tu nadává na spotřebu, já mám dlouhodobou 8. A uplný plazmo s tím nejezdím. Dálnice 140 na tempomat, okresky co provoz dovolí. Třeba rakousko, 5 lidí, lyže, krámy. Dálnice 140 - 160 a spotřeba 9l mi přijde super.

Ale jak za caravellu může dát někdo 1,5 mil to nepochopím. VW se zbláznilo. Katalogová cena mé T6 byla 1,2, nechápu za co...naštěstí jsem se dostal hodně pod 900 tis. Co mě štve, tak je celkové zpracování různých detailů - tesnění na schodu u řidiče po 2,5 letech roztrženo, panty a aretace křídlových dvěří hrůza, snad po roce v tom začlo křupat jak u T4 po 20 letech, vrzající sedačka spolujezdce, vše vyreklamováno. Pak třeba smotek drátů pod sedačkou řidiče apod...

Mám ještě T4, 2,4 D, 54kw, 1994, 500 tis km a více, jako pracovní auto. A tam je naopak neuvěřitelné co to všechno vydrží. Jede to furt stejně pomalu, jedno jestli s vlekem nebo bez. Na to auto nedám dopustit. Když vím co to má za sebou a pak se podívám na novou T6, tak se jen směju...Na podzim jsme si v partě řekli, že trochu dobrodrůžo. Tak jsem vzal T4 a jelo se lyžovat v 5 lidech na Kaunertal, silnice do 2700m.n.m. Asi znáte...No přiznám se, že jsem měl trochu obavy, ale uplně v pohodě. Pěkně za 2, na tachometru 20, jen ten kouř za námi a ti chudáci co se za námi táhli :-)) Ale motor se pěkně profouknul a na zpět po dálnici 130 jak prd :-)