načítám data...

Marčány

JménoMartin Záruba
BydlištěPraha 8
Registracepřed 5.9 měs.
Poslední aktivitapřed 5.0 dny
Příspěvků ve fóru9
Komentářů u článků2
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ma
Marčány
05. května 2020, 21:57
0
VW Caravelle 6.1CL TDI 4MOT DSG DR: Nenasyta

No jako asi v postatě jo :-) Ale ono v tomhle typu aut si nevybereš. Jen za ty prachy, mi u některých věcí zůstává rozum stát co za páteční směnu to dělalo...já byl i hodně nahlodanej sehnat co nejlepší T4. Ale pak přišla super cenovka na novou T6...nelituji, ale občas si povzdechnu :-)))

Ma
Marčány
04. května 2020, 22:40
1
VW Caravelle 6.1CL TDI 4MOT DSG DR: Nenasyta

Já mám poměrně velké zkušenosti s T4, T5, a T6. Vše teda verze transporter, tedy dělnické auto. Ale T6 jsem koupil před 3 lety jako funglovku. S tím, že to bude náš osobák. Nakonfiguroval jsem to tak, že je to v podstatě trochu holejší caravelle. 110 kw, DSG, 2wd, dlouhy rozvor, proskleno zatmaveno, adaptivní tempomat, lepší rádio, lepší sedadla, bufík (horkovzduch), nárazníky v laku, apod...S autem mám 75 tis a jsem spokojen. Jezdím 70% dálky, 30 % město. Olej po 15 tis. Jedinej větší problém byl saknoucí intercooler (záruka 4 roky takže pohoda). Jsme spokojení, jedeto hezky, místa jak kráva, přespíme v tom, zatopím bufíkem atd...jasně, jezdíme s manželkou hlavně sami, takže prázdný to trochu poskakuje a jsou i tišší auta. Pár lidí tu nadává na spotřebu, já mám dlouhodobou 8. A uplný plazmo s tím nejezdím. Dálnice 140 na tempomat, okresky co provoz dovolí. Třeba rakousko, 5 lidí, lyže, krámy. Dálnice 140 - 160 a spotřeba 9l mi přijde super.

Ale jak za caravellu může dát někdo 1,5 mil to nepochopím. VW se zbláznilo. Katalogová cena mé T6 byla 1,2, nechápu za co...naštěstí jsem se dostal hodně pod 900 tis. Co mě štve, tak je celkové zpracování různých detailů - tesnění na schodu u řidiče po 2,5 letech roztrženo, panty a aretace křídlových dvěří hrůza, snad po roce v tom začlo křupat jak u T4 po 20 letech, vrzající sedačka spolujezdce, vše vyreklamováno. Pak třeba smotek drátů pod sedačkou řidiče apod...

Mám ještě T4, 2,4 D, 54kw, 1994, 500 tis km a více, jako pracovní auto. A tam je naopak neuvěřitelné co to všechno vydrží. Jede to furt stejně pomalu, jedno jestli s vlekem nebo bez. Na to auto nedám dopustit. Když vím co to má za sebou a pak se podívám na novou T6, tak se jen směju...Na podzim jsme si v partě řekli, že trochu dobrodrůžo. Tak jsem vzal T4 a jelo se lyžovat v 5 lidech na Kaunertal, silnice do 2700m.n.m. Asi znáte...No přiznám se, že jsem měl trochu obavy, ale uplně v pohodě. Pěkně za 2, na tachometru 20, jen ten kouř za námi a ti chudáci co se za námi táhli :-)) Ale motor se pěkně profouknul a na zpět po dálnici 130 jak prd :-)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler 300M 2,7 L, 6V, 205PS 2001
Chrysler 300M 2,7 L, 6V, 205PS

2001 rok výroby
205 koní výkon
2 700 ccm objem

Alfa Romeo 166 2.5 V6 2003
Alfa Romeo 166 2.5 V6

2003 rok výroby
190 koní výkon
2 499 ccm objem

Chrysler LHS  2001
Chrysler LHS

2001 rok výroby
250 koní výkon
3 500 ccm objem

Chevrolet Caprice Classic 1989
Chevrolet Caprice Classic

1989 rok výroby
170 koní výkon
5 002 ccm objem

Dodge Caliber SXT 2007
Dodge Caliber SXT

2007 rok výroby
110 koní výkon
1 798 ccm objem