reklama
načítám data...

Šest YouTube kanálů, které musíte začít sledovat

21. srpna 2018, 08:12 50 komentářů Radek Chlud TopX

Pokud zrovna nepíšeme články nebo nehledáme levné ojetiny, sledujeme na YouTube videa s auty.

TopX: Šest YouTube kanálů, které musíte začít sledovat

Youtube je nezpochybnitelná součást našich všedních životů. Každý z nás se minimálně jednou denně podívá na nějaké video na TyTrubce. Na záchodě při vykonávání potřeby, při dlouhé cestě v MHD nebo před spaním místo večerníčku. Díky tomu, že čtete články na Autíčkáři, lze dedukovat vaše zanícení pro věci automobilové. Proto jsme pro vás po delší době připravili seznam několika youtubových kanálů, které by vás mohly zajímat, a které by vám mohly zpříjemnit dlouhé chvíle. Mimo to jsou to i kanály vyvolávající chutě mající za účinek nepříjemné úbytky na bankovních kontech nebo také rozhodnutí s neblahými dopady na partnerské soužití. Garáž bude vašim novým domovem a nové tlumiče budou důležitější než společná dovolená.

 

B is for build

Tento kanál jsem objevil poměrně nedávno. I když jsem ho v doporučení zahlédl na úvodní straně YouTube už kdysi dávno, nevěnoval jsem mu příliš velkou pozornost. Jenže to byla chyba. Jedno video od B is for build obletělo chvíli na to svět. Autor videí se jmenuje Chris a jeho první počin byl Lotus Evora nabouraný ze všech stran. S vystřelenými airbagy a s pohnutými nosníky. Lotus Evora je ručně vyráběný sporťák. Proto se koupě kompletně nabouraného Lotusu nezdála jako dvakrát skvělý nápad, ještě k tomu když to byl první větší projekt. Oprava si vyžádala výměnu prakticky všech laminátových panelů a výrobu nových nosníků. Trvala pět měsíců, ale povedla se na jedničku. Dnes už za sebou autor má více projektů včetně opravy BMW M5, Astonu Martin Vantage, ale také stavbu Subaru BRZ s motorem 2JZ. Jeho poslední projekt, který právě probíhá, je velmi složitá a ambiciózní stavba Datsunu 240Z s proslulým motorem BMW V10 z modelu M5 E60. 

reklama

 

Speed Academy

Dalším americkým kanálem, který je hoden vašeho času, je kanál s názvem Speed Academy. Již ze samotného názvu lze snadno vydedukovat, oč se pánové zajímají, a co je zdrojem jejich obživy. Rychlost! Pokud hledáte inspiraci k vytváření okruhových, téměř profesionálních speciálů, jste na správném místě. Pánove Peter Tarach a Dave Pratt jsou odborníci a puntičkáři na slovo vzatí. Krásná čistá dílna, veškeré potřebné nářadí a spolupráce s odborníky. To vše dělá z tohoto kanálu opravdu zajímavou a na informace velmi výživnou podívanou. A co vás při procházení historie kanálu může potkat? Swap motoru Honda řady H do Nissanu Silvia, Porsche 930 Turbo, stavba okruhové Mazdy RX7 a také velmi podrobný návod, jak od podlahy zrenovovat Wanklův motor. 

 

Mcmtv2 – THE SKID FACTORY

Mighty Car Moods snad nemá cenu ani představovat. Ve zkratce je to jeden z nejznámějších youtubových kanálů současnosti, a těší se velké oblibě. Chlapci z MCM ale pro své odložené a trochu alternativní videa vytvořili ještě druhý channel s názvem mcmtv2. I přes to, že se jedná o sekundární kanál, je pro odbornější veřejnost tím jediným, který pravidelně sledují. Pro odpověď se nemusí chodit daleko. Největším tahákem je série s názvem Skid factory. Neboli továrna na smyky. Hlavní postavou není nikdo jiný než Alan aka ‚Turbo Yoda‘. Ve své dílně udělá turbo prakticky na cokoliv a díky tomu je v Austrálii jedním z nejuznávanějších odborníků na úpravy aut vůbec. Pokud si dnes kanál pustíte, můžete se s chutí zakousnout do série úprav staré, omšelé a plesnivé dodávky Bedford. Její majitel, Alanův kamarád, si vysnil, že se jednou z jeho milované dodávky stane bestiální sleeper. A tak se také stalo a stále děje. Motor Ford Barra I6 o objemu čtyřech litrů s obřím turbem. Sám jsem víc než zvědavý, jak tohle dopadne. Dost možná že smrtí.

 

Juiceboxforyoudotcom

Magořina, ujetost, super parta a zjevně velká zábava. Snad nijak jinak nejdou popsat videa od potrhlých Irů. Ty se už od svého počátku motají okolo renovace Toyoty AE86. Ta byla zachráněna doslova hrobníkovi z lopaty. Momentálně je ve fázi totálního odstrojení a hrubých oprav. Parta chlapů, která s renovací pomáhá, má pronajatou obrovskou halu, ve které se ukrývají klenoty s bájným přídomkem JDM včetně drift speciálů. Některá jejich videa vypadají, jako kdyby byli neustále pod vlivem drog. Musím ale uznat, že každé pondělí hořím nedočkavostí, až se na hlavní straně objeví nové video. Vřele tento kanál doporučuju.

reklama

 

Home Built by Jeff

Víte, jaký je rozdíl mezi našincem a Američany? Američan si své vysněné auto nekoupí, on si ho postaví. Omlouvám se těm, kteří doma hýčkají Hondu nebo Favorita, ale teď se bavíme o trochu jiném kalibru. Jeff má na svém kontě kompletně zrenovované Porsche 911. Všechno kromě motoru si dělal sám a v domácích podmínkách. Nevyjímaje laku. Kde kdo by sám sebe přesvědčoval, že k lakování auta potřebujete odvětrávanou komoru, čímž by si vlastně našel výmluvu, proč se do toho nepouštět. Jeffovi k lakování stačil obyčejný stan. To stejné můžeme říct i o interiéru. Jeff si ho prostě ušil na šicím stroji. Pak nezbývá nic jiného, než se sám sebe ptát, proč nejsem schopen sešít roztrhlý potah sedačky a přebrousit rezavou střechu. Snad jednou budu jako Jeff…

 

Flexiny

V uplynulém roce se na YouTube rozmohl takový nešvar. Lidé, včetně mě, našli podivné zalíbení ve sledování dalších lidí snažících se vdechnout život desítky let opuštěnému traktoru, buldozeru, nebo dodávce. Čím starší a rezavější křáp to je, tím lépe. Úpěnlivá snaha a urputný boj o život spočívající v obrovské spotřebě startovacího spreje. Povedlo se, motor vrčí. Jenže se zasekl plyn a támhle začíná z hadičky starající se o přívod paliva stříkat benzín. Divák jásá a auto hoří. Teď vážně. Asi se jedná o nějaký druh úchylky, jenže nic lepšího na večerní odreagování neexistuje. Podobných videí jsou na YouTube tisíce, ale kanál s názvem Flexiny je velmi aktivní a často přidává nějaké to video ze statku kdesi v Pobaltí. Ten je obsypán hojným množstvím všelijakých vozidel dychtících po své dávce startovacího spreje.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

ma
martinw
21. srpna 2018, 08:34
1

Pche ! ...stavba nového vozu - fšechno je rovný, voňavý a naplánovaný dopředu :)

Nejvíc mě zaujal Arthur Tussik který dokáže i z traktoru který jste otočili na střechu udělat šestkovou Audinu a ještě Vám ji prodá se slevou :) ...opravdu machr když vidím co je schopný srovnat :



...a soused praskne až zjistí že mate před barákem vyvoněnou BMW 7 :))

reagovat
Radek Chlud
21. srpna 2018, 08:47
1

Dost by mě zajímalo, jak se to auto zachová při znovu nabourání.

Vojta Nekvapil
21. srpna 2018, 09:54
3

Jako konstruktér musím říci že opravuje velmi kvalitně. Mění celé celky a zachovává původní svařovací body. Takhle opravuje většinu aut. Tak jak to předepisuje výrobce. Akorát v USA odkud bere auta je lidská práce dráha a nevyplatí se to opravovat. Pak jsou věci, které jsou pro mě už na hraně. Nemám třeba rád svařování profilu střechy. Ale to dělá tak, že svary nejsou všechny na jednom místě a nevzniká tak křehké místo. Je to ale postup běžně užívaný u starých aut. Pro nová není vhodný kvůli použití vysokopevnostni oceli. Pokud vezmeme do úvahy pro jaký trh ty auta jsou určena a jaká auta nahrazují tak bych řekl, že bezpečnost takto opraveneho bude vyšší než auto které nahrazuje.

sumy
21. srpna 2018, 10:33
0

"Flegmatický Artur" je klasika. Spousta lidí plive na to co dělá, co za škatule "slepuje". Ale jak píše Vojta, to jak to dělá je krásná práce a vůbec bych se toho nebál. To už jsem spíš zvedal obočí u videa v článku, kde Evoře ufiknou hliníkový nosníky a na 3 body našroubujou svařenec z černýho železa. Vůbec to video o vzkříšení Evory ve mne tolik pocitu solidní práce nevzbudilo. Ale i tak klobouk dolu, že se do toho pustili. No nic... Ještě měsíc a budu mít dostavěnou dílnu, kam se mi i vejde auto a začnou svářečkový a lakýrnický orgie na těch mejch škatulích :-) Škoda jen že stavba dílny mě stojí to co by stálo vymazlený Pajero Evolution :-/

ma
martinw
21. srpna 2018, 12:39
0

Mě to nijak nepobuřuje, oprava vozů je ekologickou činností a na východě najde mraky zákazníků - jen ať ty auta slouží dál a opravuje to relativně dobře. A málokde je taky vidět rozdíl mezi plechy a nosníky premiových vozů a těch méně prémiových který div nevyklepá jen s kladívkem a kusem dřeva :))

Breakthru
21. srpna 2018, 19:26
0

no, on nikoho nepobuřuje, to jen některý netáhla, co nic neumí, za jeho prací vidí něco špatnýho.Většinou jsou to lidi hledající něco extra, aby to mohli šířit mezi ostatní blbečky, co o tom nemaj už vůbec páru....Teď mluvím o pisálcích blejících ty svoje hovna na netu, a přitom vrchol jejich karosařiny se vyšplhal na zamaskování díry skelným kytem...
Tohle dělá i dost lidí u nás a před lety jich bylo ještě víc, akorát nejsou tak mediálně známí jako on....I výrobci maj svoje postupy pro výměny nosnejch částí, střech, půlek, čtvrtek atd. , jen to je samozřejmě jedna z nejdražších a časově nejnáročnějších prací.Dnes stačí aby se auto vypytlovalo anižby se narošila pevnost karoserie a už je cena opravy pomalu na totálce...

sumy
21. srpna 2018, 19:55
0

Jj, tchyni takhlenc před lety měnili original ve VW CELEJ! bok. Cikán s nepojistenym autem ji vzal na dveře a B sloupek...

MartinCoupe
21. srpna 2018, 20:55
0

V Rusku nektery veci tak uplne neprozivaji. Jinak borec je celkem asi machr, takhle od oka rovnat kastli.

Breakthru
21. srpna 2018, 22:05
0

sumy:a v tom autorizáku kolikrát dělaj větší hovada než někde doma v garáží:D
MartinCoupe:nerovná jen od oka...to by nedal...

Vojta Nekvapil
22. srpna 2018, 02:34
0

Od oka to nerovna. Ma liniovej laser a meridlo s hroty co si vyrobil. Sice vetsinou porovnava aby byli obe strany shodne ale vyrobce auta udava rozmery mezi jednotlivymi body pro opravy. http://img.photobucket.com/albums/v180/chibo/s13chassisdiagramcv3.jpg

sumy
22. srpna 2018, 08:13
1

Breakthru: Já vim. Stačilo když mi v Hondě měnili čelní okno a musel jsem si pak kompletně přeskládat všechny plasty a tešnění pod torpédem... Prostě to tam nasypali jen aby dosáhly šrouby a spony. To že ty díly mají do sebe nějak zapadat je už netrápilo :-/ Ale musím zas uznat, že tchýni tehdy to Polo udělali tak, že to opravdu nešlo poznat. Optori tomu jsem lakovaný dveře na šéfově Porsche Panamera Turbo poznal z místa spolujezdce v zrcátku :-) Ten byl nasr.. když jsem se ho na to zeptal, jestli to má už opravovaný, že to je hodně vidět :-P

wdave_t
21. srpna 2018, 08:46
1

Já sleduju Donut Media kvůli vtipný sérii "Everything you need to know" a Doug DeMuro, kterej detailně představuje zajímavá auta. Díky za tipy, mrknu na ně :)

reagovat
wdave_t
21. srpna 2018, 08:49
1

Jo a Engineering Explained je taky super.

Raspby
21. srpna 2018, 08:51
0

Tak sleduji Douga DeMuro, dříve ještě SaabKyle04, samozřejmě Best Motoring a Hot Version, občas ještě The Drive nebo EVO, ale Shmee150 už mě moc nebaví...

reagovat
Jenyk
21. srpna 2018, 08:57
0

V bedne na Discovery Wheeler Dealers (Obchodnici s auty). Pro nemehla, jako jsem ja, kteri se snazi udrzet pri zivote sve stare sunky.

reagovat
marcocz1
21. srpna 2018, 09:02
0

TheStraightPipes, Doug, Saabkyle04, Car Throttle, Hoovie's Garage..asi nemám život. :D

reagovat
Nawi2203
21. srpna 2018, 09:36
0

"Motor Ford Barra V8 o objemu čtyřech litrů s obřím turbem." Jen drobná oprava... Barra je R6 motor ;)

reagovat
Radek Chlud
21. srpna 2018, 13:34
0

Konkrétně tahle je V6, ale je to modulární a je i V8

Nawi2203
21. srpna 2018, 14:44
0

Koukám na Skid Factory od začátku a je to řadový šestiválec stejně jako v MCM Cresta. ( https://www.engineswapdepot.com/?p=25175 )

Radek Chlud
21. srpna 2018, 17:54
0

Rikam, tahle v MCM je V6 ale je to modulární motor a dělají i V8

Beny
21. srpna 2018, 18:02
1

Ne, vážně není vidlicový. :-)

Radek Chlud
21. srpna 2018, 22:29
0

Tam je ten problém :D

Breakthru
22. srpna 2018, 00:07
0

co to je za bludy s tou modulární V6, probůh?....

st
stirling
21. srpna 2018, 10:13
2

Harrys garage sledujete ? Byvaly majitel magazinu EVO ,taktiez jeho ex sefredaktor. Momentalne mysli marketingovy riaditel SVO Jaguar.

reagovat
krab
22. srpna 2018, 00:47
0

Já jo, dlouhodobě. Harry Metcalfe je výborný. Ještě mám moc rád jeho starší články na EVO a OCTANE.
Jinak nejlepší pořad o autech pro nadšence je dneska Carfection. Neskutečně se to zvedlo a Carfection v kombinaci s Henry Catchpolem ( také bývalý redaktor EVO) je špička. Sleduju to už dlouho

orobo
21. srpna 2018, 11:36
0

Jeff je z Australie :) Inac super, diky za dalsie skvele typy. Tiez by som rad takto blbol, akurat tu v CR to je ilegal. Dlho spekulujem ako to obicyklovat. Vie niekto ako funguju upravy / prestavby napr v polsku alebo anglicku?

reagovat
Breakthru
22. srpna 2018, 00:06
0

jak fungují?Inteligentněji než u nás...

jk
jakub kuba
21. srpna 2018, 11:47
0

sleduju toho tunu, ale nejvíc se těším na nové video od Hoonigan teamu, úpravy, opravy, stavby, představení aut a co jak funguje a hlavně všechno dveřma napřed!

reagovat
peca
21. srpna 2018, 12:17
0

Kde je jako Tvrdej Bob a Bez komprese?! :-D

reagovat
Ha
Hansoff
21. srpna 2018, 12:32
0

BezKomprese bývá celkem sranda. Rok stavby 130LR a ze 3 závodů 3x odstoupení...(a ten hudební podkres)

Radek Chlud
21. srpna 2018, 13:33
0

Od Boba sleduju všechno. Toho druhého nemůžu ani vidět.

briza
21. srpna 2018, 14:57
2

Zrzavej chlup mě taky neuchvátil. Z Boba jsem měl dost rozporuplný pocity, kterým moc nepomohl občasný fíčrink s pablbem vemachem a tou zapálenou Oktávkou jsem ho zavrh úplně.

Breakthru
22. srpna 2018, 00:11
0

Bob je imbecil....To s tou zapálenou koktou byl vrchol jeho demence.Dvě minuty mu svítí mazání, v motoru rachotí a pak se diví, že olej a benzín může něco zapálit....tupec, no...

Vojta Nekvapil
22. srpna 2018, 02:39
0

Par videii od Boba jsem videl a chytal jsem se za hlavu, co to je za blbce. PS: Nez me nekdo obvini, ze nic neumim tak jen uvedu, ze se zivim jako konstrukter, sva auta si opravuju sam, vcetne svareni. Zatim jsem nedelal akorat GO motoru.

custom1
22. srpna 2018, 07:29
0

"Bez komprese je automobiloví pořad" - co dodat?

Mo
Monte
21. srpna 2018, 12:32
1

Psychopat a kaskadér s duší děcka. Rozrezava auta a dela z nich totální kraviny. Bavi to i mladou, která jinak auta moc neproživá. Má tam stavby, testovačky a nekolik vtipnejch projektu.

Mastermilo82

reagovat
briza
21. srpna 2018, 14:54
0

Jojo, Milo je super. A pak ještě třeba Colin Furze, byť tam to není úplně o autech.

Tomáš Trýska
21. srpna 2018, 14:55
0

A co Adam LZ, Motion auto TV a lidi kolem nich? Ti tvoří taky zajímavá videa.

reagovat
Nimrod
21. srpna 2018, 16:18
1

v tomhle duchu bych přihodil petera björcka a pro hodně postižený i jeho druhý kanál - busbil, jen není kdovíjak aktivní. volva, supra, díly z f1 a lambo s dvouma turbama a většinou všechno dveřma napřed nebo technika

reagovat
Beny
21. srpna 2018, 16:39
0

The Fab Forums

reagovat
Vojta Nekvapil
22. srpna 2018, 02:42
2

Schledavam jednu zasadni chybu! Jaktoze tu neni Bad Obsesion Motorsport? https://www.youtube.com/user/badobsessionmsport
Project Binky je LUXUS!!

BTW dalsi muj oblibeny kanal je Total Shade https://www.youtube.com/user/LEGENDMAKE
Vynikajici polsky klempir. Skoda, ze z netu zmizela jeho stara videa kdy si upravoval CRX. Pro me cloveka, co ma rad praci s plechem to byla moc pekna podivana.

reagovat
Beny
22. srpna 2018, 07:12
1

No jo, jak jsme mohli na Bad Obsesion Motorsport zapomenout? Binky je asi nejpromyšlenější stavba na celým jůtubu...

ReVolte
22. srpna 2018, 22:53
0

Většina vše co sleduji napsala, ale za mě tu chybí Petrolicious. Pro mě umění auta a obrazu v sobě :)

;t=155s

reagovat
Sedrik
23. srpna 2018, 15:38
0
Po
Pospis
22. srpna 2018, 22:54
0

Přidám jeden kanál Tavarish
Musím uznat, že to dělá s nadšením. někdy je sice na facku, ale nechá si poradit.
Úspěšně to ve mě naštěstí zahání choutky na přestavbu čehokoliv.
Minimálně projekt Lambo stojí za prohlédnutí.

reagovat
Vojta Nekvapil
24. srpna 2018, 16:06
0

A pockej az dostane do pazour shorele Ferrari 355 od hoovies garage.

Po
Pospis
24. srpna 2018, 21:02
0

Začínám se bát.... zas na to budu muset čumět....

Letis
22. srpna 2018, 23:10
0

Tak pro Miatisty je povinnost TheCarPassionChannel

reagovat
ve
vembloud
23. srpna 2018, 14:30
0

Z CZ scény ještě tenhle kanál o cestování starým Subaru Impreza

reagovat
beastar
23. srpna 2018, 16:52
0

Teď sem na to koukal a je to prostě takový český. Takže docela sranda a ty kluci jsou sympatický už jenom tim že takovym starým peklem jedou na UA a ještě u toho dělaj blbosti. Takže pěkná oddechová záležitost.



reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Škoda Octavia RS 2003
Škoda Octavia RS

2003 rok výroby
180 koní výkon
132 ccm objem

MG ZS 180 2003
MG ZS 180

2003 rok výroby
180 koní výkon
2 498 ccm objem

Chevrolet Caprice Sedan 1990
Chevrolet Caprice Sedan

1990 rok výroby
172 koní výkon
5 001 ccm objem

Ford LTD  1972
Ford LTD

1972 rok výroby
215 koní výkon
6 ccm objem

Dodge Magnum 3.5 SXT 2006
Dodge Magnum 3.5 SXT

2006 rok výroby
254 koní výkon
3 518 ccm objem