Raspby
Jméno | Jan Malina |
---|---|
Bydliště | Praha 4 |
Registrace | před 7.9 rok. |
Poslední aktivita | před 2.8 hod. |
Příspěvků ve fóru | 29 |
Komentářů u článků | 406 |
Pozitivních komentářů u článků | 140 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Dvě Mršky na jednom hřišti
Dojmy z prvního letošního trackdaye ve Vysokém Mýtě pohledem majitelů dvou zvenku stejných, ale zevnitř dost odlišných aut. A jsou opravdu tak jiné, jak by se na první pohled zdálo?
Saab 9-5 Aero – Severský expres
Každý Saab zná. Každý říká, že je tak nějak cool. Ale málokdo si ho koupí. Takový úděl si ale tento Viking nezaslouží.
Posledních 50 komentářů
Tvl to má 1115 koní? Tak to už pojede :-O :-DDD (máte chybičku v tabulce) :)
Já mám best 54,0 , které jsem tady dokázal vyrovnat, ale bohužel nikoli zlepšit 🙂
Bylo to super...po obědě klouzačka, odpoledne sypačka :-D . Jinak za sebe teda musím pochválit ostatní účastníky, takto disciplinované ostatní účastníky jsme na vašich trackdays ještě nezažil. Koukali, pouštěli, neblokovali...v pořádku, tak to má být :) Takže za mě palec nahoru :)
No mám Avensis 7 let a s olejem problém není - možná jestli za sezónu doleju 1dcl...ale je to přímovstřik, takže tam jsou zase jiné potenciální problémy, ale zatím se mě žádný netýkal...
Na svého Avensise...je to sice fakt nuda, ale praktická, spolehlivá, pohodlná a na benzínový dvoulitr i úsporná. A troufám si tvrdit, že vzhledově stárne celkem pomalu (rv. 2002)
Zrovna ten ročník 2018+ jsem si vyzkoušel, ale ten desetikvalt mi přišlo, že to auto spíš brzdil. Nezkoušel jsem teda různé ty závodní mody atd...ale při běžné jízdě, když jsem dal plnej, tak automat řadil cca po vteřině po jednom stupni dolů...takže plná akcelerace s plným výkonem byla až třeba za několik vteřin. Dle majitele ten starší automat byl lepší. Ale jinak celkem fajn auto :)
Za mě jedno z nejkrásnějších aut vše dob...E-type se na tohle (dle mě) nechytá :)
On to nápad zase není tak špatný, ovšem provedení klasicky čínské a hlavně by takový projekt vyžadoval kompletní rekonstrukci všech cest a silnic, kde by se to mělo pohybovat.
Já bych nic takového dělat nemohl. Jednak o elektrikařině vím kulové, a druhak na to nemám ruce...zkoušel jsem si v práci ukrimpovat kabel a to fakt není pro mě :-D.
Mě se líbí ten paradox začátku a konce článku. Už dlouho říkám, že zdaleka nejhorší, co může americké auto tady u nás ve středokotlině potkat jsou “zlaté české ručičky”. / Máte-li na to místo, nebojte se a pusťte se do těhle věcí klidně sami. :-D
Musím uznat, že jseš frajer, když se tady o to takhle podělíš. Člověk pak na to všechno kouká jinak co? :) Nicméně doufám, že tě to neodradí, hlavní je, že se ti nic nestalo :). Jinak do budoucna to vidím tak že prodáš Triumph a koupíš nějakou okruhovku ala GSX-R, R6/7/1 nebo Ninja...ať už to na tom okruhu stojí za to :) PS: I Marquez by určitě řekl: Kdo nepadá, nezrychluje :-D
Po tom, co tam pár let zpátky kroužil i Cadillac Fleetwood (...myslím), tak od té doby už žádné auto nabude na Mýto moc velké :-D
No koukám, že časomíra mi nějak přála...že bych s MRkou zajel trať s jednou šikanou za 53,9? Když bez šikan mám bestlap asi 54,5? :-D
Tak to velká gratulace a klobouček. :) Souboje moc pěkné...a konec...jak dokáže lidský faktor pokazit zážitek z prvního závodu a vítězství :-D. Ale naštěstí do dopadlo jak mělo :)
Ještě ani nevyšel report z minulé akce a už je akce nová :-D
Taky jsem měl možnost si ES300h zkusit a musím souhlasit s autorem. Jediné, co mi chybělo, byla ta dynamika. Ano, stačí to, ale když najíždím na rychlostní silnici a zabořím pedál plynu až do podlahy tak bych čekal (nebo spíš chtěl) trochu lepší akceleraci. Ale jinak bez výhrad, pohonný systému funguje skvěle, v autě je krásné ticho, spotřeba krásná, interiér prvotřídní (on možná na obrázku nevypadá, ale ve skutečnosti je to fakt krása) a i cena je velmi příznivá. Taky bych si to auto přál, ale asi bych neutáhnul ceny v servisu :-D
Paráda...náhodou takovéhle testy upravených aut by tu klidně mohly být častěji :) A co jsem slyšel, tak první Twingo má poměrně velký potenciál...úplně si to říká, že bych s ním mohl někdy v Mýtě natočit video. Ozve se majitel? :)))
krab: Jo to rozhodně :) To řízení mě mrzí a zvuk se dá dodělat to je jasné. Jinak je to super auto :)
Je to tak...ono to řízení je rychlé a přesné to jo, ale ty zpětná vazba tam není taková no. V tomhle je na tom MX5 ND rozhodně líp (zkusil jsem si tam obě auta ve stejný den...). Ono ten zvuk nebude asi kvůli mladým Američanům, ale protože prostě B4...on totiž čtyřválcový Cayman nezní o moc líp co jsem slyšel :). Sice je to už hodně dlouho, co jsem jel starou GT86, ale mi přišla zvukem taková syrovější. Jakkoli je objektivně nový motor naprosto lineární a má větší sílu všude, tak ta výkonový špička toho starého mi možná malinko chybí :). Nechybí mi teda ta díra uprostřed, ale ten jasnej vršek no...ale to jsem prostě já. Ale jinak GR86 funguje parádně a i ten interiér mi nevadí, některé detaily se mi i líbí :)
Zajímavé...já si zrovna nedávno zkusil GT86 (jak jsem tu postoval) a mě teda na tom autě vadilo řízení (jel jsem teda na okruhu na mokru) - asi díky těm současným posilovačům bylo sice přesné, ale zpětná vazba nebyla nebyla úplně ono...při kontra bylo z volantu blbě cítit, kdy je to akorát (řízení předpokládám, že bude stejné u Toyoty i Subaru). A vadil mi i zvuk trochu. Přijde mi takovej hodně vysavačoidní...ne, že by mi vyloženě vadil, ale auto by si zasloužilo určitě lepší.Ale pozice za volantem, řazení, pedály, podvozek...to fungovalo (alespoň v případě Toyoty na mokré Sosnové) naprosto perfektně.
Cizeta je cool. Už jen myšlenka dát V16 napříč je ujetá :-D. Zvenku to vypadá jako Diablo s widebody kitem. Ty druhý mrkačky tam vypadají jako nafotoshopované :). Ale svým způsobem se mi to líbí. I když to ne vždy vyšlo, tak v té době ještě každý chtěl do svého auta dát něco jinak nebo navíc, na rozdíl ode dneška :)
Na to že tam Fernie běhal celý den s dronem tak bych čekal více fotek z toho...nemáš někde všechny? :)
Souhlasím...hlavně s tím, že dobré auto na okresce ještě není dobré auto na okruhu a s tím bych přidal osmou radu: Bacha, ježdění na okruhu může být návykové, což pak vede k nekonečné spirále úprav ve prospěch okruhu a na úkor pohodlí a praktičnosti, o penězích nemluvě. Jsem krásný příklad :-D :-D :-D
Ale v Mýtě to zase s tou tunou baterek nezatočí...po chvilce se to přehřeje, s tou hmotností utaví gumy a bude :-D
Tak až teď se mi podařilo si to přečíst...tak alespoň rovnou oba díly :). Gratuluji k další zkoušce dospělosti (tu já ještě stále nemám). Koukám, že co se týká smůly, jsi na tom podobně jako já...a proto z toho celkově mám taky docela vítr. Že budu já ten první kdo se rozseká někde na neviditelné olejové skvrně...jinak už v autě bych tam měl asi nahnáno, trať je úzká a v zrcátku pořád nějaké o dvě třídy rychlejší auto. Na motorce to máš teda můj obdiv...to bych se asi neodvážil. Nicméně super, že se ti to všechno podařilo vyřešit. To bylo vyloženě štěstí v neštěstí :)
Přesně...kabriolet je hezká věc, ale v těch vedrech se musí prostě jet, ne stát :-D . Takto jsem se několikrát modlil za klimatizaci, když jsem stál (zcela nasáklý a umaštěný od opalovacího krému :-D ) zaprdnutý v koloně na jižní spojce, výheň, vzduch se ani nehnul a auta taky...
No ten Spider to je nádhera teda...a vidím tam Volvo 360? To jsme kdysi dávno v rodině měli:)
Pěkně...dost mi to připomíná, jak jsem tu psal svoje cestování po Lefkadě :). Koukám středomořští řidiči jsou asi všude stejní. Nijak moc to neřeší a prostě jezdí, jak se jim zamane :-D . Mimochodem, taky tam troubí před slepou vracečkou? Jinak ten Fiat 124 to mi přijde jako zcela ideální povoz na takové místo..to bych si asi fakt užil :)
Říkal jsem si to samé...bohužel ale co vím tak Lotus už nástupce Elise a Exige vůbec neplánuje. Se spalovacím motorem teď zůstala jen Emira, zbytek má být elektro už jen snad...strašně mě to mrzí. Ale opravdu se bojím že malé lehké auto s klasickým motorem ala Elise už neuvidíme... :(
Bohužel v tomto datu bude auto na geometrii... :( tak snad bude brzy něco dalšího :)
Mě se třeba hrozně libí, jak se dveře Aston Martinu otevírají lehce nahoru, není to skoro poznat ale při pohledu zepředu to vypadá fakt skvěle, aniž by to bylo divadlo ala Lambo dveře...navíc je to i praktické (dělali to prý kvůli patníkům) :)
riderhenry: A teď si představ ten mega stoupák v Brně...to už zábava končí a nastává utrpení a čekání, tam nehrozí mikrospánek ale polodenní vytuhnutí :-D jenže tam by bylo asi i 250 koní málo :-D Spíš když ho dali to Corolly i do Celicy, proč nemohli to zpropadené 2ZZ dát i do MRky v továrně... :)
Jako rozhodně nepopírám, že by se mi další koně nelíbily...naopak..teď je auto ve stavu, že s tím podvozkem, brzdama atd dalo bez problému 250hp...a to už by bylo velmi příjemné. Ale zase i s tímhle mrzkým výkonem mě to auto fakt baví řídit, zatáčet s ním a na nějakém tom okruhu mu pořádně šlapat na krk :)
Já myslím že ta moje Mrška je jasným důkazem, že k zábavě tak moc velká síla potřeba není :-D Stejně to mají asi i majitelé onoho nejmenovaného roadsteru :)
Avensis za ty peníze toho nabídne fakt hodně, ale problém je narazit na pěkný kus no. Ale s benzinovým dvoulitrem (bacha na tu 1,8 - je to 1ZZ, stejný problém jako měli Celicy a MR2) je to dobrá volba. Tak jde o to jen hledat. Spolehlivý, praktický, pohodlný...jen jízdně nudný, ale kvůli zábavě si asi nikdo Avensis kupovat nebude - viz zde :) https://www.autickar.cz/blog/clanek/raspbyho-byvalky-cast-posledni-soucasnost-toyota-avensis/353/
No Mythos si nechal pro sebe udělat Brunejský Sultán právě...a snad i více kusů než jeden. Mě dostala první fotka, na které jsem ho viděl...tahle zezadu :) Jinak ono takových skvostů je víc - NFS 2 a 3 byly těchto aut plné :)
to Rock: no já to psal pro jistotu...přesná čísla nevím...ale Calá a GT90 byly snad jen koncepty, kdežto Mythos si nechal udělat Brunejský Sultán snad a Isdery snad na začátku byly asi 3 možná? Nevím už přesně... :)
Podobnost se jménem autora čistě náhodná? :-D Sice nejsou všechny "nevyrobené" ale z těchto exotů kromě Nazcy ještě: Isdera Commendatore 112i, Lamborghini (Italdesign) Cala, Ford GT90 nebo Ferrari Mythos
LC500...jednoznačně...ne z nějakého logického nebo pragmatického důvodu...ale prostě se mi neskutečně líbí :)
Nejlepší kombinace barvy a interiéru u tohoto modelu :). Závidím, i když já osobně bych radši coupe, tak by rozhodně bylo červené s tím béžovým interiérem. To auto je opravdové umělecké dílo na kolech :)
Jo Cat byl super no :) Ale celej trackday se povedl, místa na trati dost, žádné fronty, příjemní lidé, nový osobáček, a ještě ten Cat... :)
Já taky moc díky...příští rok to zopákneme :) včerejší den se fakt vydařil :)
Poslední komentáře
- Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
zajimavy, jak to delaji? to v duchu tradic Fr. odborov davaju... - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
...nebo 86 kWh od 1,58 M - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Scenic těch 87 kWh umí od 1,09 M ID.7 má 77 kWh od 1,33 M - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
87kwh za 1.2M... to je lepsie nez ID.7 ze jo? - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Úplně stejně jako v minulý generaci - Sato, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
btw ako su na tom zadne sedacky? v porovnani s s550 alebo challengerom? - JL, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Tady taky přispěju. I pokud by byl za rok jediný slunečný... - bkralik, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Jojo, ono to po zamyšlení je očekávatelné - jedno je moderní... - Bigg.I, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Cabrio Focus https://auto.bazos.cz/inzerat/189980324/ford-focus-ford-focus-20i-cabrio-automat.php - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Tak to je dané i konstrukcí onoho motoru. Je sranda, že základ... - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Díky, to mě těší! Při psaní mám někdy problém, jestli... - liška, Proč nemám elektromobil, i když bych...
Jsou to samé benefity a sociální jistoty. Dá se říct jen předepsaný... - bkralik, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Protože mám hodné kamarády, tak se mi povedlo dostat za volant... - Sato, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Samozreme super :) Ta cenovka drzi inflaciu s cenami menuciek... - StreetPro, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Ford Focus rovnou v plynu? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=402172396&c=Cabrio&con=USED&fr=2005%3A&isSearchRequest=true&ms=9000%3B%3B%3B&p=%3A10000&ref=srp&refId=d32011f8-f661-004e-954a-74ea63663981&s=Car&sb=rel&searchId=d32011f8-f661-004e-954a-74ea63663981&tr=AUTOMATIC_GEAR&vc=Car
Poslední inzeráty
1979 rok výroby
159 koní výkon
6 590 ccm objem
1990 rok výroby
150 koní výkon
4 999 ccm objem
2009 rok výroby
403 koní výkon
6 ccm objem
2020 rok výroby
400 koní výkon
4 998 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost aut?
109 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Volkswagen ID.7 Pro People: Volba nejen rozumu z Wolfsburgu
38 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů