načítám data...

Hyundai Staria Luxury: Vypadá božsky, ale dokáže říct souvislou větu?

Nejdřív bylo napjaté těšení, pak skvělý první dojem – a co dál? Dokázala Staria splnit vysoká očekávání?

zobrazit celou galeriiFoto:   Viola Procházková

(Milý Ježíšku,
za dva měsíce máme show-down, takže nejvyšší čas sepsat přání a pak až do Vánoc sekat latinu. Jestli se nepletu, takový je obvyklý postup. Letos mám na seznamu jenom jednu položku – takové decentní rodinné auto, akorát pro nás, i kočky se vejdou. Hyundai Staria. Já vím, držím se při zemi – žádná prémie, prostě normálka auto –, ale vlastně má všechno, co potřebuju, tak proč hamounit… )

Znáte ten pocit, když potkáte osobu (v případě většiny z vás asi spíš ženu), která má tak famózní vizáž, že na ni prostě nemůžete přestat zírat? Umělecké dílo přírody, dokonalost sama a tak dále. Většinou pak otevře pusu a odprezentuje se jako úplný idiot, takže vám nezbyde než hořce litovat, že nezůstalo u vizuálního vjemu… Přesně takový wow efekt na mě měla Staria na jaře, kdy jsem měla možnost ji vidět poprvé naživo. Tenkrát jsme se s Danem i krátce svezli, přesto se mi zdálo nadšené hýkání ještě trochu předčasné. První dojem velmi dobrý, to ano, ale počkejme si na regulérní test. Počkejme si, jestli řekne něco, co má hlavu a patu.

Foto:Viola Procházková

Teď mám týden se Starií za sebou, a jak vidíte, snížila bych se i k poníženému škemrání před božskou entitou. Ne že by tenhle nepřehlédnutelný vůz neměl své nedostatky. Pár jsem jich našla. Jako celek však zůstává velmi působivý. K testu jsme napoprvé dostali výbavovou verzi Luxury (bezpodmínečně budeme muset otestovat i verzi Tour, dvoukolku, manuál a samozřejmě skříňové provedení… to zas bude dřina), což je to nejvíc nejvíc, co můžete mít. Už zvenčí je vidět celá řada slušivých detailů, které kupodivu nepůsobí kolotočářsky ani v okázalém bronzovém odstínu. Naopak skvěle doplňují minimalistické linie karoserie. Nebudu to rozvádět, protože už vám asi došlo, že design Starie nekriticky žeru. Berte mě s rezervou a udělejte si vlastní názor. Jen dodám, že pozornosti na silnicích by se mi těžko dostalo více, kdybych řídila Aventador v barvě Verde Mantis. Zejména linka světel protínající celou přední masku vypadá efektně, stejně jako čtverečky těch zadních, které se navíc u blinkrů rozsvěcejí postupně. A celkem impozantní je i velikost, která přesahuje 5,2 metru a z většiny příčných parkovacích míst nechá auto o kus vyčuhovat. Všechny čtyři kliky jsou opatřeny tlačítkem bezklíčového odemykání, které nenajdete ani u některých výrazně dražších aut (zdravíme do Mercedesu!), posuvné dveře i víko kufru, pod které se před deštěm schová celá vesnice, mají navíc motorek.

Foto:Viola Procházková

Nohy nahoru, kafe do ruky

Posaďte se dovnitř a ocitnete se v prostorném luxusním salonku, o jehož vzdušnost se stará zejména bohaté prosklení kolem dokola i zeshora. Menší střešní okno prosvětluje pracoviště řidiče, větší pak celý zadní prostor. Zadní okna by si možná zasloužila nějaké to zatmavení, neboť takhle je dovnitř vidět jako do akvária. Cestující si však na příliš slunce stěžovat nemusejí, všechna okna jsou totiž vybavena síťovými roletkami. Pro výbavu Luxury je typická konfigurace 2+2+3, přičemž první dvě řady jsou tvořeny rozmařilými křesly s elektrickým nastavováním. Sedačky v druhé řadě – opatřené i podnožkami – se dají polohovat jako lazy boy skoro do lehu, nechybí jim výhřev ani ventilace a dají se posunovat jak podélně, tak i příčně. Všichni cestující vzadu mají k dispozici vlastní USB přípojku a samozřejmě držák na pití, zadní část má samostatně nastavitelnou klimatizaci s početnými výdechy. Komfort cestování je ve druhé řadě suverénně nejvyšší, což potvrdily i mé ratolesti, které se ani jednou nepohádaly o sedačku spolujezdce. Možná jen nějaký stoleček by se k velkopanským křeslům hodil. 

Foto:Viola Procházková

Dostávám se ke třetí řadě a konečně můžu hodit do chvalozpěvu i malý hejt. Sedačky samotné jsou v pořádku. Dostanete se k nim sice jenom prostředkem, ale to asi ničemu nevadí. Jenomže za nimi už po opulentním prostorovém mejdanu ve druhé řadě nezbylo místo na kufr. Třetí řada se dá navíc posunout dopředu jen o malý kousek, a i když je manipulace snadná, zavazadlový prostor zásadně nezvětší. Více prostoru získáte sklopením jejich opěradel, ale to je pak samozřejmě nemůžete použít, navíc ani tak není místa nazbyt. Nabízela by se tedy možnost třetí řadu úplně vytáhnout, jenže to vyžaduje poměrně složitou montáž ( s demontáží sedadel výrobce nepočítal, jsou zde ‘napevno’ a je otázkou, zda s jejich vymontováním a odpojením nespustíme chybová hlášení a také jak bude vypadat podlaha pod nimi, zda bude kam ukrýt odpojenou kabeláž etc. – pozn. Hamster). Rozhodně nejde o úkon, který byste chtěli dělat na týdenní bázi, vlastně mi přijde, že patří spíš do servisu. Jsem docela zvědavá, jestli konfigurace 3+3+3 v nižší výbavě nabídne lepší řešení kufru. 

Poliček jako v IKEA

Pomalu si můžeme sednout za volant, ale ještě chvilku zůstaneme u hejblat a komfortních funkcí. Řidič i spolujezdec mají k dispozici mraky úložných prostor. Skoro mám pocit, že až moc, protože budu pořád něco hledat a potrvá věky, než projdu všechny možnosti – tři kapsy ve dveřích, dvě klapačky a cupholder nahoře na palubce, přihrádka na mobil uprostřed, ještě jeden vysunovací cupholder, obří šachta ve středovém boxu a ještě dva cupholdery. V tomhle autě můžete mít opravdu hodně pití! Skříňka mezi předními sedačkami slouží i jako rozlehlá police a vytkla bych jí snad jen jednu věc – že vypadá jako lednice, a přitom nechladí. Na stropě (mimochodem potaženém heboučkým plyšem, za který by se nemusela stydět žádná prémiovka) najdete ještě ovládání střešního okna a posuvných dveří. 

Foto:Viola Procházková

Přístrojovou desku známe už z jiných modelů Hyundai a patří mezi mé oblíbené. Budíky jsou pohledné i přehledné, ovládání na volantu intuitivní a promítání obrazu z kamery při blikání efektní. Uprostřed máme velký panel s displejem a tlačítky, i když pouze elektronickými. Za mne by masa nemusela být vyrobena z ultralesklého plastu, který se hned zapatlá, ale co už. Ventilace má každopádně své dedikované ovládání, kvůli němuž není třeba nikde bloudit, to samé hlavní funkce jako navigace, multimedia nebo hlasitost. Tlačítko s hvězdičkou si můžete osadit funkcí dle svého výběru a já jsem si na něj dala kameru na zadní sedačky. To je taková milá drobnost, díky níž se nemusíte otáčet, když se vzadu děje něco nezvyklého. Navíc si současně s ní můžete aktivovat interkom a budete pak promlouvat k pasažérům hezky zblízka – přímo z repráčku u hlavové opěrky. Promlouvat samozřejmě mohou i oni k vám, jen nemají možnost interkom sami aktivovat, nebo se mi alespoň nepovedlo zjistit jak. Zní mi ale celkem logicky, že na řidiče by nikdo bez varování z repráků hulákat neměl. 

Foto:Viola Procházková

Pohodlí na měsíc a zpátky

Konečně tedy všichni sedí nebo leží, popíjejí vodu a kafe, nabíjejí si mobily a poslouchají hudební produkci příjemného soundsystému Bose. Můžeme vyrazit. Už po usednutí za volant si připadáte spíš jako ve velkém SUV než v dodávce a stejný pocit zůstane i po rozjezdu. Staria sice vypadá jako malý autobus, platformu ale sdílí s modelem Santa Fe a vzadu má – alespoň v této verzi – víceprvkovou nápravu. Na prvním retardéru je jasné, že podvozek se co do komfortu mimořádně povedl. Ani na osmnáctkách nedrncá a mění dílo středočeských silničářů téměř v dílo silničářů německých. Na větších nerovnostech se pouze trochu víc zhoupne, ale rozhodně neruší slastně poklimbávající pasažáry ranami do ledvin. Zároveň je v kabině téměř hrobové ticho, což tvoří zvláštní kontrast k obřím oknům – součástí okolí zároveň jste i nejste. V zatáčkách je samozřejmě cítit hmotnost, která se se čtyřkolkou blíží k hranici dvou a půl tuny. Navzdory plavnému podvozku však auto při zatáčení hezky drží stopu, nevlaje mezi pangejty a nenaklání se, jako by se chtělo odkutálet do polí.

Foto:Viola Procházková

Ne že by vybízelo k nějaké ostřejší jízdě. Koneckonců, 177 koní není na takovou váhu právě nadbytek. Nic vám však nebrání jet hezky svižně ať už ve městě, na okresce či na dálnici. Režim sport se hodí při předjíždění, kdy vyvolá rychlejší reakci a jednorázově pošle ke kolům větší dávku výkonu, jinak ale motor zbytečně vytáčí a to je při komfortním naladění celého auta rušivé. V tomhle voze zkrátka chcete mít klid, pohodlně se natáhnout (samozřejmě pokud sedíte v druhé řadě) a za jemného pohupování pozorovat ubíhající krajinu, dokud se neztratíte v říši snů. Na dlouhé cesty je to ideální dopravní prostředek a naftový motor spřažený s hydroměničem k němu perfektně sedí. Spotřebu sice umí soused z Boleslavi, pardon z Wolfsburgu, o něco nižší (Staria si vezme v průměru kolem 10 litrů), zase ale neumí čtyřkolku. Tak si vyberte.

Verdikt

Připouštím, že ohromit nejluxusnější výbavou není zas takový kumšt, a dost se těším na nějakou verzi určené prostému lidu. Jenže Staria představuje zajímavou nabídku i v té maximálně opulentní variantě. Toto konkrétní auto se vším, co na něm vidíte, má cenovku 1 514 890 Kč, s trochou nadsázky se tedy dá říct, že kde Staria končí, Multivan nebo Véčko teprve začínají. Mírně pokulhává ve variabilitě vnitřního prostoru a zatím i v nabídce motorů – testovaný diesel je u nás zatím jediná možnost, v dohledné době by se měl objevit hybrid – boduje ale nepřeberným množstvím výbavy a čtyřkolkou. Staria se tak trochu vzpírá zaběhnutým stereotypům. Vypadá naprosto fantasticky, takže na ni nemůžete přestat zírat. A když začne mluvit, vyklube se z ní příjemná a inteligentní společnice s rozhledem a rozumně poskládaným hodnotovým žebříčkem.

Technické údaje

Motor: vznětový přeplňovaný čtyřválec 2199 cm3
Výkon: 177 koní (130 kW) při 3800 ot./min.
Točivý moment: 430 Nm při 1 500 až 2500 ot/min
Převodovka: automatická osmistupňová
Maximální rychlost: 180 km/h
Zrychlení 0-100 km/h: 13,5 s 
Pohotovostní hmotnost: 2443 kg 
Kombinovaná spotřeba (udávaná): 8,5 l/100 km
Kombinovaná spotřeba (v testu): 10,1l/100 km 
Základní cena: 949 990 Kč
Cena s výbavou Luxury: 1 449 990 Kč
Cena testovaného auta: 1 514 890 Kč

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Michal88
26. října 2022, 10:22
2

Tohle auto mi přijde naprosto famózní. Vnějšek se mi moc líbí a když to řeknu hodně blbě, tak takhle bych si představoval, že má vypadat Citroën (budiž mu země lehká za ty bloby, co dneska dělá, bohužel). Svébytný, ale elegantní. Tohohle auta si okamžitě všimnu i v černý. I motor pecka (dlouhodobě teprve uvidíme.

Jediný, co bych si odpustil, tak by byly LEDky v předních světlech a ty displeje v interiéru.

reagovat
Trinom
26. října 2022, 10:27
1

Jsem jediný, kdo nerozumí tomu, proč boční okna jsou členěna takhle prapodivně? Proč v těch šoupačkách nejsou normální okýnka (jedno velké na každé straně)?

reagovat
HeavySmoker
26. října 2022, 10:32
7

To menšie delené sklo sa dá otvoriť. Ak by to bol jednoliaty kus, tak by to bolo celé fixné. U dodávok je to celkom štandardné riešenie.

riderhenry
26. října 2022, 10:42
3

Pár dnů zpátky jsem ho potkal na dálnici a auto vyvolává podobné reakce, jako když projede Ferrari. Fakt to je zajímavé, i když krásné bych to úplně nenazval (vybírat si podle vzhledu, tak za mě asi Mercedes, v této kategorii). Daleko více mě zaujala cena. Vůbec bych nečekal, že celkem solidně vybavené auto s rozumným motorem a pohonem by se dnes dalo koupit za nějakých 1 100 000 Kč bez DPH. A to vyloženě ve stavu, kdy bych tam už nic navíc nepotřeboval (uvažuji devítimístnou konfiguraci). Mazec. Jenom se ještě oprostit od určité animozitě ke značce...

reagovat
Opelfahrt
26. října 2022, 10:51
0

Co je to za auto na fotce č. 31 vlevo v podzemních garážích? Není to Dodge Dart?

reagovat
Viola Procházková
26. října 2022, 11:48
0

Je :)

Sa
Sato
26. října 2022, 15:13
0

Som si vravel ze aká to musi byt strašná stodola keď vedla toho charger je taký malý :)

briza
26. října 2022, 10:52
-18

Ale jo, musím ocenit, že Hyundai nepolevuje a chrlí na trh stále větší a větší humáč. Jen tak dál a jednoho dne tahle zbytečná značka snad zmizí z povrchu. Tleskánek

reagovat
Pochtli
27. října 2022, 13:42
-2

Kia s některými modely též nezůstává pozadu :D

esmo
28. října 2022, 08:20
4

Někdo z Hyundaie ti prcá manželku, nebo co?

briza
29. října 2022, 15:55
0

Kia mi kupodivu nijak nevadí. Holt tady asi platí to, že když dva dělají totéž, není to vždycky totéž. Třeba takový Xceed se mi vyloženě líbí. Plus je tu fakt, že řidiči Kií se prostě a jednoduše chovají na silnici úplně standardně, což se o řidičích Huyndaiů vážně říct nedá. Skoro by až jednoho napadlo, že je součástí prodeje i povinná lobotomie. A ne, nikdo z Hyundaie mi skutečně nikoho neprcá, jen prostě dělají(z mého pohledu)nejhorší a nejohavnější auta na trhu a osobně bych jezdil radši čímkoliv, včetně obskurností typu MG ejkejej lepíme znáčky na generickou čínu.

beastar
26. října 2022, 11:04
2

Když vidím tu motorizaci. Dovedu si představit jak to skvěle jede. Do nějakých 80kmh to potáhne hezky. Potom to absolutně ztratí dech. Na dálnici v nějakých 140 kmh při plném obsazení. Konec všeho, pedál v podlaze a zrychlení jako tahač s návěsem cementu.

Interiér je moderní, vzdušný a celkově vypadá prostě kvalitně. Bohužel vnější design. Tak za prvé na živo mě to opravdu neoslovuje. Já snad dokonce potkal i stejný exemplář jakože úplně. Real to vypadá obyčejnější. Fotky tomu trochu přidají. Cením snahu odlišit se v tomhle segmentu. Cena je dobrá a je to v zásadě dostupný. Chtěl bych pro představu vidět jinou barvu a co nejnižší výbavu. Líbí se mi jak svébytně vypadá ten volant. Každopádně od dob prvních retro Mini, Beetle atd tady asi nebyl tak jiný design. Mě se nelíbí ale to je vedlejší.

reagovat
ja
jazet
26. října 2022, 20:28
1

Jako 130 kW je celkem rozumný základ a asi je celkem naivní si myslet, že to bude nějaký zavodak, ale prostě normální MPV/dodávka. Ke značce Hyundai necítím žádné extra sympatie, ale tenhle model se mi líbí moc a v téhle kategorii je cena super. Jediný handicap vidím v ne zrovna snadné demontáži zadních sedaček a ne v tom jak to jede ve 140.

riderhenry
26. října 2022, 21:33
2

jazet: Viděl jsem to stejně a vlastně jsem slavil, že to má alespoň 2.2 motor. Ale pak jsem se podíval na váhu... Jelikož mám na "koně a newtona" naprosto stejně výkonné 2.0 TDI v Touranu, tak jsem si vlastně uvědomil, že to asi fakt bude dost dýchavičné, hlavně když se chudák naloží. Protože i v Touranu je znát třeba jen 100 kg náklad. Představa 700 kg nadváhy je už trochu děsivá. Ale tak když do kdejakého prémiového Volva "za tři míče" dávají vlastně menší objem, tak asi dobrý :D

beastar
26. října 2022, 22:47
1

Jazet: To se ovšem velmi myslíš a zajímat by tě to mělo. Viz. Co píše Riderhenry. Nikdo si ani nemyslí že by to mělo jezdit jako sporťák. Je to těžká, velká dodávka na lidi. Má to dobrý N.m.v krásných otáčkách. Odtud moje úvaha že to pojede do 80 dobře. Teoreticky když to bude třeba shuttle, nebo taxi, nebo prostě takový to auto pro tátu živnostníka. Asi ok. Pak to ale naložíš lidma a luggage. Hory, moře, děti, kroužky, zboží pracovně cokoliv. A bude to na hovno. Samozřejmě je to domněnka z pár zkušeností s podobnými auty. Rád se ale nechám přesvědčit o opaku. I když z tvého názoru mám spíš pocit, že ty zkušenosti. S těmi dnešními těžkými cihlami jsou spíš malé. A taky to stojí přes milion a to ve slušný výbavě dost přes. Určitě v tom nechceš mít pocity jako v basic nákladní Caddy nebo tak. Design vnější možná neokoukaný ok, vnitřní ok. Dost lidem zase bude úplně jedno jaká je demontáž sedaček... A bude je zajímat právě jestli se to bude dát naložit. A jet s tím obstojně. Fakt si nemyslím že do toho bude někdo cpát paletu šprcek a nebo dřevo na zátop. Evidentně si to nemyslel ani výrobce.

Riderhenry: No jo kdyby to bylo jenom o objemu je i TDI 85kw trhač asfaltu. Reálně to na ty auta tak jako nějak stačí. I když výkonová rezerva je tam prostě malá.

riderhenry
26. října 2022, 23:08
3

Zkrátka jsme si opět potvrdili, že ideálním rodinným vozem je Audi SQ7. Nějak to už delší dobu tuším, ale z finančního hlediska se člověk občas nechá zlákat i nějakým tím korejcem :D

Faktem je, že za tyhle peníze stejně větší motor (myslím?) nikdo nenabízí. Takže v tomhle ohledu je to prostě fajn nabídka. Že se dá koupit V 300d je fajn, ale cenově už je to docela skok. Kouzlo tohoto auta vidím v tom, že je relativně rozumně použitelné s větším prostorem, než nabízí nějaké "rodinné" SUV, a to možná dokonce i při nižší ceně. U třídy V už bych právě díky ceně koukal spíš po těch SUV, které jsou mi (z pohledu řidiče) pořád ještě daleko sympatičtější. Takže za mě příjemné překvapení, ale objednávku jsem zatím neposílal.

ja
jazet
27. října 2022, 07:16
2

Děkuji pane beastar, že mě podle tohoto příspěvku dokážete ohodnotit kolik mám zkušeností s cihlami přes mega :)

beastar
27. října 2022, 09:06
0

To sem si nevšiml, že je to hodnocení. Psal sem že je to domněnka. Nejsem na tyhle auta taky žádný specialista. To ty si do toho skočil ve stylu. Jediný handicap je... Chápu že tě konfrontace s argumentací jiných mohla zasáhnout. Bohužel tím si to moc nevysvětlil. Škoda. Že by sněhová vločka? :D

kotzitzaq
27. října 2022, 09:17
1

riderhenry: jenže V 300d už je dnes naspeedovanej dvoulitr :-(. Takže na EU trhu bude mít Staria v této třídě asi fakt největší motor.

XT
XTad
27. října 2022, 09:33
0

Mimo EU do toho jeste davaj 3.5 V6 benzin, ale ten diesel prej pri bezny jizde pusobi vic suverenne.

riderhenry
27. října 2022, 11:46
-1

kotzitzaq: Popravdě jsem to nevěděl, ale vůbec se nedivím. Pak by se klidně mohlo stát, že bude vlastně lepší volbou slabší verze dvoulitru (skrz spotřebu a spolehlivost). A to nemůže být "dynamicky optimální".

3.5 V6 benzín bych v tom zrovna nechtěl vůbec. Asi teda lepší, než tam mít přeplňovaný benzínový dvoulitr, ale zrovna v takovém autě nafta dává smysl.

Jenda_K
29. října 2022, 20:28
0

Staria je ještě vyráběna ve variantě origo LPG od výrobce, kdy ten 3,5l motor má 177 kW a 310 Nm, tahle varianta by se líbila mě.

Tr
Trewis
30. října 2022, 13:06
0

Tady je base verze na plecháčích.

S.
S.h.I.t.
26. října 2022, 12:47
1

Byl jsem se na ni realne podovat, zajimalo me to.. ale v te nizsi vybace, protoze kapitansky sedacky ve 2. a 3. rade jsou sice pro ektere kategorie ok, ale ja tam chtel normalni 3-mistne.
Bohuzel, totalne me zklamala moznost (ne)vyjimani prave sedacek, moznost jejich posuvu apod. Jak by bylo paradni, kdyby tam byly v kolejnicich 3 solo sedadla vedle sebe v kazde rade a jednotlive vyjimatelne a posouvatelne... ale ne, je tam tezka lavice a vyjimatelna velmi spatne. Skoda...

reagovat
ro
rock
26. října 2022, 14:19
3

Tyhle minimalistický linie měl vlastně už Chevrolet Lumina Van / Potiac Trans Sport před 30 léty. Akorát hezčí :-)

reagovat
PachezZ
26. října 2022, 17:50
1

Previa :D osobne Starii i vnimam jako takovyho vzhledovyho naslednika :)

Pochtli
27. října 2022, 09:12
-1

Taková novodobá multipla. Design dle mě z venku hrozný. Použitelné to bude, pokud bude k dispozici i verze s posouvacími třímístnými sedadly v druhé řadě a třetí řada bude jednoduše vyndavací. A buď třetí řada sedaček nebo kufr u tak velké škatule, to je docela smutné.

reagovat
Moctezuma
28. října 2022, 03:41
1

U nás se vůbec nenabízí. Za nižší cenu lze koupit Hyundai Palisade, který je moc pěkný s 3.8 V6 benzina. Ale to je jiná třída - hezčí. V roce 2008 jsem přes dva měsíce měl Hyundai H1 2.5 CRDI a byla to perfektní dodávka. Všichni koukali, co je to za shit a pak se divili, jak je to super dodávka. Obecně byl Hyundai v roce 2008 shit, krom H1. Jsem si jist, že i tohle UFO bude fajn auto :)

Asi bych Staria nenazval jako dodávku, ale spíše jako MPV. Něco jako Chrysler Pacifica, Honda Odyssey, Toyota Sienna pro EU v sazometu.

reagovat
Tr
Trewis
30. října 2022, 13:23
0

Hyundai vypadá celkem zajímavě, to uznávám ale praktické tedy s pevnými sedačkami není ani dynamika/spotřeba kolem 10 litrů není žádná pecka. S cenou 1,5mio možná vypadá celkem atraktivně vůči Multivanu, který cenou ustřelil do vesmíru nebo V od MB. Ale stačí se podívat za oceán, kde je už dva roky Toyota Sienna hybridní, s výkonem kolem 250hp a reálnou spotřebou 7-8litru naturalu. Málokdo jede s rodinou pilu, ale furt výkonový dostatek a kilo pod 8vteřin je na hony vzdáleno, co nabízí Hyundai. Navíc třetí řadu schová do kufru, kde je pak rovina a výbavou je min. na stejné úrovni ale jdou jí např. stáhnout okna ve druhé řadě. Chápu, že servis není na každém rohu jako Hyundai ale provozovat dneska auto určené pro US trh není nijak složité. Aspoň do první bouračky.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Caprice 9C1 Police 1992
Chevrolet Caprice 9C1 Police

1992 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Tahoe Z71 4x4 2007
Chevrolet Tahoe Z71 4x4

2007 rok výroby
320 koní výkon
5 300 ccm objem

Cadillac Escalade ESV 2010
Cadillac Escalade ESV

2010 rok výroby
403 koní výkon
6 200 ccm objem

Chevrolet Camaro  1998
Chevrolet Camaro

1998 rok výroby
203 koní výkon
3 791 ccm objem