
StreetPro
Jméno | Jan Beck |
---|---|
Bydliště | Praha 6 |
Registrace | před 22.3 měs. |
Poslední aktivita | před 11.4 hod. |
Komentářů u článků | 114 |
Pozitivních komentářů u článků | 39 |
Negativních komentářů u článků | 5 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace ///M positiv |
Poslední blogy
Bmw 335i e92 - více než málo
Bmw E90/E91/E92/E93 jsou v nabídce od roku 2004 a zde se dozvíte o e92 335i v detailu co nabízí, žádá a umožňuje.
Mercedes C220d w205 - překvapivě sportovní svezení
Mercedes w205 jsem vzal na zkoušku – sportovnem překvapil, luxusem zklamal, dobře se prodal. Jak se na něj dívám teď?
Bmw M3 3.0 e36 - S50 důvodů k úsměvům
Model Bmw e36 je v mnoha ohledech revoluční – zakrytá světla, designér synovrah, rozvor 2700 mm nebo motor se 100PS/litr
Posledních 50 komentářů

Jako asi to není pro každého, protože moje zhýčkané já mělo pocit, že to nejede, má mega tuhou spojku, zvuk jako Jawa 350 (diferáky, převodovka, nevím...), divnou pozici za volantem (skrčeně a vyoseně) a z řidičské "nirvány" si pamatuju jen nízké těžiště a ochotu poslat to okolo kruháku na požádání... materiály mi přišly jako kontest "tak co máme nejhnusnějšího...áno, to tam dáme, silonky po babičce, pojďme z nich udělat sluneční clony"... ne, ještě tomu něco chybí..."dejme je do shit plastu, ať se ulomí a lidi je budou shanět po AliX nebo tisknout doma za 3Dú" a abych byl úplnej hnidopich - čalounění kufru mi připomnělo dědův tráboš, ale to už je jen sentimentální zkratka, protože tam nebylo nic...
Třeba Myšák Evo VIII a výš mi proti tomu přišel jak mergl...



jj, jednou jsem takto "elakujoval" nad Pyrite brown, která na foto vypadá celkem normoš, ale umytá na slunci je porno... i relativně obyc Carbon black, která se mění na modrofialovou... nebo Ruby black, která se mění do červenohnědofialové :-)




Vím, že je to zbytecny, protoze sef na slajdu 53 rikal neco jineho, ale neni to ciste jen o "primárně otázka pneumatik. ... prakticky každé moderní auto má dostatečně silné brzdy na to, aby zablokovalo kola, ...A víc už brzdit nejde, i kdybych měl sebevýkonnější brzdy."
Právě že jde, protože ta lepší auta mají mechanický grip (bo kinematika náprav a rozložení hmotnosti) a nemění extrémně těžiště při prudkém brždění (jako klasický VW produkt, který padne na čumák)... ve výsledku když zašlápnu takové lepší auto ve 150ti, přimáčkne se celé k zemi... a zpomaluje... podstatně lépe než ta krabice s ingotem před přední nápravou, která ryje asfalt spodkem nárazníku, zatímco zadní kola hlídají možná tak směrovou stabilitu...
Když vezmu dvě hmotnostně stejná auta a dám jim totožné pneu, neznamená to, že budou i stejně zpomalovat...

Asi jsem moc autíčkář, ale zrychlení na kilo za 10 je imo pomalé... když nic jiného tak opruz při předjíždění...


Moderní ACC je super, ty starší (co se neumí sami znovu-rozjet a vypnou se pod 30km/h) jsou jen ok na dalnici nebo hlídání rychlosti po městě...
Active Braking System u Mercedesu mi jednou nejspíš zachránil přední nárazník, když jsem byl natočený do křižovatky vpravo a zleva mi poslal "achmed" dodávku odněkud z chodníku... medvěd to zašlápnul za mně, achmed byl nadšený, že stihne dát další šíšu a já nemusel řešit pojišťovnu...
Co nemusím jsou od výrobce "vychytávky" typu: chcípnutí motoru při otevření dveří, zatažení ruční brzdy při podobných scénářích nebo blokování zavírání kufru... chápu, že to někdy někomu může pomoct, ale...
ABS - vypínání na palubce bylo téma, stejně tak, věčné debaty, jestli ten či onen zastaví lépe s či bez... zkuste si někdy vytáhnout pojistku a jděte se na mokru/sněhu projet... myslím, že sebevědomí vezme za své :-)


Mezitím ze staré je tracktool na Ringu https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/project-model-3-race-car-project-model-3-racecar-on-the-nuburgring-the-ring.254136/
a dá celá 3 kola, teda na 80%, jinak se po kole přehřívá baterka...

A dnes už i track tool na Ringu :-) teda jen na 3 kola... https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/project-model-3-race-car-project-model-3-racecar-on-the-nuburgring-the-ring.254136/

Ad báwo - Nová třída bude asi bojovat s efektem skleníku a kufr nevypadá na praktické použití, jinak mi to připomíná staré Maserati QP nebo 80kové Lancie...
Scenic je jak kopie Pegyny, o tom žádná...


Problém je pouze v tom, že pokud se chceš dostat někam dál (než někam do Brna), je vhodné jet i rychleji (pokud to v daném, čti normálním státě, jako je třeba DE, umožnují), protože ti pak právě nevychází průměrná rychlost 80-90 (v případě, že to drtíš 120 na tempomat, což je leckdy 110-115 gps), ale třeba 120 (což odpovídá 160-180 tempomatu).
S rychlostí ti "raketově" vzroste spotřeba asi tak o litr (Audi A8 3.0tdi - 6,6 při ploužení 120, normal stylem 7,4 120-160 a race kolem 8,5 120-200), u benzínu o dva (Bmw 335iA - 7,6 na lamu 120, 8,4 normalni jizda 120-150, 9,6 pri 120-190)... na trase 900 km, jeto x-krát...

Je mi to jasny... mne Tesla (jako hlavni/jedine auto do rodiny) zajimala do te doby nez jsem si zacal cist prakticke zkusenosti na Tesla forech, kde delsi presun = pojdme se plouzit kilodeset (takze prumerna 80-90 v nejlepsim pripade), pak zastavime u nabijecky na 30 min (coz se asi da vydrzet... kdyz je tam volno a udrzitelny max nabijeci vykon, jinak to je treba 45 min, coz uz mne prijde jako opruz) a budeme moct jet dalsich 250-350 km (protoze jsme nabijeli z 10 na 80 %).
To je do mesta a po cele ČR asi cajk, ale pokud potrebujete jet nekam 900+ km daleko, je z toho tak trochu "cesta okolo auta" a ne cesta autem.
Pro odlehceni a pro vsechny hatery - takhle se to dela :-)
Wright (holka na obrazku) works as an adult content creator (ehm, musim to prekladat?) on Fanvue, and she has been earning well so far. Fanvue is a subscription-based social platform that allows creators to share, earn, and connect with their viewers. Wright also noted that thanks to her earnings on the platform, she was able to purchase her Tesla outright (tak to vidite vy nuly... mate kozy? nemate, tak makate...).


Těch 160 Vmax vadí jenom mně? Jakože… ikdyby… čistě hypoteticky… tady v ráji 2 proudých polních cest se svodidly… se zavedla 150ka… tak by měl uživatel-zoufalec celých 10 km/hod “fóra”?

Ty nárazníky jsou strašný, sorry… zadní je jak z chráněný dílny po litru espresa a jen za použití kartonu, kanagonu a kýble kytu… váhu nechápu, M3 e36 měla okolo 1500 kg a už to bylo “porky”… tady s tím vším hliníkem by jeden čekal podobnou hodnotu… 1800 kg má 7 místný Chrysler Grand Voyager…

...už jsem si vzpomněl, které video v marketingu Bmw nesmí vidět... protože Icoic Glow by mohlo napadnou i nárazníky, rámy oken, prahy, disky, koncovky výfuků... pak by někoho (jako v Audi viz dynamické blinkry, pro nás pomalejší "světelný had") mohlo napadnout to nechat blikat... a to už je jen krok _ sem _ tam _ ... :-)
enjoy
Tohle je názorné ukázání ohnutí reality předpisem - kvůli měření emisí/spotřeby s plnou nádrží se udělá model s menší nádrží (auto je lehčí, má o 3g menší emise, tuleň je zachráněn)... že se pak majitel rozhodne nechat vyměnit malou nádrž za tu "normální" a starou vyhodí (protože kdo by jsi asi tak potřeboval)... nebo zoufalý majitel MB C205 (čti já), který si musí vyměnit boční skla za lepená dvojitá (2x 3tis Kč), aby si připadal i na dálnici jako v Mercedesu a ne v popelnici... kde asi skončí ta stará obyčejná skla?
Za chvíli bude "base aka shit (v DE kake) homologační verze" (úplně vidím v ceníku tu položku "base-homo" s free políčkem za 0 kačáků) a za příplatek si budete moct dokoupit "standard aka normální" (tučně za xy tis Káčé "Premium")


Tohle by mě asi večer vyděsilo (poslední foto v galerii) https://www.autickar.cz/clanek/galerie/bmw-750e-dokonalost-bez-kompromisu/?fid=149965

jj, projíždějící naftový SUV od VW a kulervoucí bublání ala "US V8 ale trochu jinak" mě vždy dojme k plácání do stehen... Až budu velkej, pořídím si 3 válcové kombi v ropě se zvukem V16... tím to všem puberťákům s 4 válci definitivně nandám :-)
Pro někoho takového je imo Golf ideál...

- Ad velikost kol - rozesmálo mě zjištění, že Rencek Scenic dostal standardně 195/55 R20_! hadice a ještě to stádu prezentovali jako výhru https://www.actualidadmotor.com/en/nuevo-renault-scenic-llantas-de-20-pulgadas/
Já si dal na A8 R19 namísto R20 a na e92 jsou R18 taky out :-)
Co většina těch majitelů závaží neví, že by zmenšením průměru (a leckdy i změnou šířky) disků dosáhli na lepší komfort i dynamické parametry (aneb ty R21+ váží klidně přes 20 kg, zatímco lehké R19 jsou i pod 10 kg).
Ne, ani jeden disk se mi ještě nezkroutil, ale možná jsem těch odhadem 30tis km na nich odjel krokem :-)
- nastavení/kalibrace "komfortních a asistenčních" systémů, které jsou mnohdy na úrovni "ano, přítomno", dáme body do EURO NCAP hodnocení, on už si to uživatel beztak nechá odkódovat nebo ten hloupější pokaždé vypne, aby s tím vůbec mohl jezdit...
- šetření na odhlučnění: ok, tohle je možná moje soukromá obsese, ale s rozšířením alu na karosériích je dunění a pazvuky skutečně nutné řešit lépe než "ušetřením" na koberci a tlumících hmotách obecně... (C-klasse z roku 2017 má odhadem tak 30% tlumení co 3er 2007... je sice mezigeneračně o 100 kg lehčí, ale těch stížností na hluk je hodně, třeba už jen ta tenká skla... v Mercedesu? haló?)

Jen malá technická - ten gril apod bude nejspíšt z leštěného nerezu, nikoliv z chromu (jako nerostu/kovu)... kvůli lesku to je beztak finálně pochromované...

Nevím, když se přeplňuje i stará NSX :-)
posunout video a volume doprava :-)



Co na tu stávající a "nudnou" S2K dát tohle: https://fullblownmotorsports.com/full-blown-honda-s2000-stage-2-direct-bolt-on-turbo-kit
:-)

Tak to je slabý čajíček oproti Lt. Marion Cobretti (A.K.A "Cobra") - Los Angeles Police Officer, Lieutenant of their Zombie Squad... :-)



Hezké detaily viz tapecáky, symerie v motorovém prostoru, ladné křivky karoserie... un lavoro bellissimo
Postavit na zahradu na otočný podstavec a nasvítit :-)

Společná garáž v Práglu v komplexu z roku 2015 pro 27 park stání, kde reálně parkuje cca 20 aut... z toho 1 EV, 2 HEV a 3 PHEV... počet nabíjecích míst 1 (dodělávané individuálně pro to EV)... zbytek lidí to vůbec nezajímá (jen kvůli EL značkám-parkování, dani apod)

Na druhou stranu jsem prvně přešel v JARu v Kapském městě - malorážka, manuál, půjčovna v centru, špička provozu... ideál na takové to otrkání se :-) paradoxně mi to po pár dnech (a pár tisících km) přišlo přirozenější než u nás, což úplně nedocenili spoluobčani v protisměru po mém návratu do ČR... ještě asi 2 týdny "po" jsem váhal, kterou stranu zvolit :-)

Ad celoroční pneu - chvíli jsem byl nadšený, že nemusím "řešit" přezouvání a skladování druhých kol, ale pak jsem si uvědomil, že celou dobu s autem jedu na 80% možností, což přesně odpovídá schopnostem celoroček... Pirelli All-season v 225 na R18
MB s205 (C-klass 2017) s 220CDI bylo za mokra při rychlejším nájezdu na dálnici v podstatě v drift módu, což je sice veselé a zábavné, ale třeba dobrždění s kopající ABS před přechodem už je takové slabší... Kamarád mi půjčil stejné auto na R17 Goodyear - ještě horší grip plus hlučnější...
Takže doporučuji leda na velmi klidnou nekonfliktní jízdu a za deště ubrat...

S názory v článku se dá lehce souhlasit, nicméně je tu ještě:
- aspekt dostupnosti dílů a servisu (což jsem si vyzkoušel na vlastní nervy se Saabem),
- koroze (důvod prodeje e39, kde to prostě začínalo na všech možných i nemožných místech - např. uvnitř dveří),
- špatný gang (asi moje osobní záležitost, ale ve starých autech typu Volvo, Subaru nebo Saab většinou jede buď někdo 15 let po smrti nebo weirdo guy, který má 2 další stejné vraky na zahradě),
- páteční auto (nejsem pověrčivý, ale vím ze zkušenosti, že některá auto jsou chronické "sráče" bez ohledu na péči/přepodklady).
Nemám problém jezdit nebo koupit auto s 2-300k km na tacho, pokud to dává smysl (nebořené, nezmaštěné, zajímavá kombinace barvy, výbavy), protože dřív či později ho stejně rozeberu/povyměňuju většinu dílů k obrazu svému :-)
Treba ted je na prodej 9/2000 e39 530i po 2. majiteli v Mpaketu ImolaRot s 632.288 km... Typický "CZE 165k km inzerát" interiér vypadá většinou hůř :-)


Asi nebudu cílovka, protože nic z popisu nebo fotek mi nezpůsobuje nutkání o tom vůbec začít uvažovat... a to mám (jak by někdo mohl dovodit - logice navzdory) jednoho sedana doma... tady by se spíš hodil nadpis "DinoMagdaSedanus" nebo "Magda jede do nebe" :-)


Nevim, jestli v EU ofiko nebyla, ale tohle konkrétní nabízel Lexus dealer na Bavorské, nakonec jsem vzal C-klas v kombiku, který s 220cdi a 7q automatem působil rozhodně dynamičtěji, navi byla o několik generací jinde a celé to vyšlo i levněji (srovnatelný rok i nájezd)... nemá to znít negativně, Lexus se mi líbí, ale jako použitelné mi vyjde z nabídky leda nové RX nebo LS460 po ro. 2013...

Svezl jsem se s předchozím modelem (rovněž Atkins 2,5 + E motor) a měl jsem z toho následující pocity... auto fajn, řízení mi nevadilo, ale ani nenadchlo, hezký interiér, zoufale malý kufr, pocit pomalosti při napojování na dálnici (chtěl jsem prostě zrychlit ze 70 na 110 a nic moc) a pověstná nehlučnost (auto mělo 70tis km) se nekonala (hlavně valivý hluk od kol, na dálnici i okolní provoz).
Se silnějším pohonem určitě fajn, ale takto za mě ne...

Nebo vypálené "OBI" na zachodovem prkenku? Plechem překrytá tlačítka od WC na stěně se zalepenými torx šrouby? Obyč žárovka v cca 3m výšce v podhledu, odkud zjevně někdo pravidelně kradl LED světlo?
To pak je jeden hrdej na svůj národ...


Nejlepsi byly prvni rocniky autosalonu, kdy uz v pulce verejneho dne v autech chybely saltrpaky, popelniky, cudliky a nekde i koberce... znamej/vystavujici byl uplne hotovej, co to je za dementy... dneska prijdu do nemocnice, na panskych neni baterie, tak si jdu umejt ruce na damske, aby me nasledne servala sestra, ktera kdyz se dozvedela, proc to delam sla do vyvrtky... uz zase! ...se ptam, to vam jako nekdo chodi krast vodovodni baterii (takovej ten no name shit z Obi za peto)? ...jo, papir, baterie, kose, hacky, zarovky...
Tak to jsme my, pratele, Cesi...


Ad převodovka - vážně je prodleva 2s? To zní až strašidelně... stará ZF 6hp reaguje úplně instantně (mám teda xHP lvl 2)... tady musela být nějaká chyba nebo běžící adaptace, ne?

0,5 mm poznat jde (výměna u e36 M3 3,0 za 3,2 variantu). Ale nemixovat duté a plné, tam to platit nebude.

V rodině máme ix35 "ve full", tzn. ropa v automatu... nevím, jestli spadá už to té kategorie "desired"...za mě jezdí bezpohlavně a hlučně za 8 a více, má nechutné modré podsvícení, ergo úlety typu "sáhnu do špatného hrníčku" a nenaviguju, protože ikdyž to vypadá jako Navi, je to jen Map... výhřev sicny má polohu "Jan Hus" a "off", to stejné volant... nastavení odporu řízení a ECO motoru je úplně škoda psát, kdyby tam radši dali o trochu hlukové izolace navíc nebo plyn vzpěry kapoty, jako normální auta... nebo světla co svítí... a sedačky, které nezačnou vrzat po 15tis km... za mě je to auto, které bych nechtěl nové ani za 2kila, natož za 0,5m (po virtuální slevě tuším 2kila)...




imo 7er e38 predstavuje top designu Bmw... mozna jeste e39 v Mpaketu... ale ta 7er je vyvážená, dynamická, elegantní...



WoW za M3 kombajn!
Ale za...."na nezájem si ale XM nemůže stěžovat ani u nás. Všech osmdesát aut, alokovaných v letošním roce na český trh za cenu 4 339 400 Kč, už má své majitele." je imo bizar :-/

Něco přepínat na "bezpečné předjetí" je prostě špatně... to je jak vypínat klimu a řvát na spolujezdce, aby tě rozhoupali, že jdete předjet felinu...

Úplně se mi vybavila scénka z půjčené Aygo někde v Řecku na sepentinách mezi Meteora a Pargou...
Prázdná silnice, kromě jaguáru a nějakého SUV na převozkách... Aygo ve 4 lidech nemělo zrovna výkonu na rozdávání, ale špičkově sedělo a bylo vyvážené, takže jsme se bavili tím, že jsme v závěsu budovali rychlost, pozdě na brzdy a postupně tlačit... SUV to po pár zatáčkách vzdalo, ale borec v jagu byl urputnej, když viděl 2 mladé cápky a 2 pipiny v akvárku s výtlemem jako na Matějské...
Takže jsme ho asi 2x podjeli v zatáčce (načež nám ujel na výjezdu), abychom ho finálně "udělali" lehkým klouznutím před něj... zní to možná strašidelně, ale nepřišlo mi to o moc jiný než fun na kárách v Radotíně... :-)
No zkrátka, na to jaký je Aygo malý pekáč bez výkonu, musí být tohle GR peklo na kolech... Více takových!

"S těžkým srdcem" je většinou sázka na jistotu... LS je vizuálně fajn stav, ale cena mimo realitu (x 3-5) a nápis na čelním skle je top :-)
Investiční Quattro potěší hlavně interiérem... když chybí rádio, loupoou se tapecáky, sedačky to mají za sebou, tak určitě bude top technika...
A8 "AKCE W8 3.7 LITR BEZINA AKCE" od Madar Madar nema chybu, 3 fotky v myčce pod pěnou, jedna z dalky a dve posledni zvenku, interiér asi neni soucasti prodeje :-) Ale pozor!
Rok-2004
Najeto-210xxxkm
Oleje filtre dělaný !!!
Nové brzd obložení
Auto je zachovale !
Auto je na německých značkách ale je psané na mou osobu takže není problém to.hodit na prevozny znacky stim papírováním pomůžu v Německu




Imo to problem premie je, ale nejsem financni reditel/sef marketingu Bmw, treba to financne dava smysl... mně osobně dává větší smysl pouštět ven z fabriky jen "prémiové" verze, nikoliv "holobyt edice"... jeste pochopim "duty verze", ale ne "belgicka vybava" pro kolenovrty... pro predstavu jak by asi prorazil Lexus, kdyby nechal zakaznika volit "holobyt s 3 valcem"...? Ale treba se pletu a v budoucnu se toho dockame...

Problém při koupi nového Bmw nastane v okamžiku, když si chcete udělat hezké a vybavené auto... chcete motor? plus kilopade a víc... chcete tech výbavu? kilčo plus... chcete hezkou barvu a kůži? další kilčo plus... takže z atraktivní ceny 9set jsme rázem na testovaných 1,2M a to zdaleka nejsme na konci :-) proto pak vidíte souseda, který si sice koupil nové Báwo, ale při bližší obhlídce se musíte podivit... černá s černou, holota s fofrklackem a základ motor... to vše za cenu, kde by v Hondě měl full... imo pokud na to jeden opravdu nemá, jsou lepší volby...

nicméně ten interiér bych zkousnul i dneska, na tu dobu pecka...


Pohled na V16 blok na foto č. 10 - jsem v hale opravny tanků nebo je to italský supersport? :-)

13.3 0 na 100 neni uplne spatny... ve svetle tehle aut :-) https://www.hotcars.com/13-slowest-cars-to-60mph-youll-probably-sleep-midway/#2014-tata-nano-twist-xt-27-0-seconds
Jinak si moc neumim predstavit, ze si dobrovolne koupim karu s Vmax 130, 2,2t a 100kW (jako vazne, to silnejsi motor dat nesel) a dojezdem 2kila... za 2 mega... to je tak se natrit na zeleno a s_at duracel AAA na pozadani...

Mě se na tom líbí asi nejvíc, trochu mi připomínají Kelleners :-)

Poslední komentáře
- Marek Brunner, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
MBMB: sorry, tohle bylo na docela slítanejch Advan Sportech... - S.h.I.t., BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
K cemu presne je u nesportovniho automatu otackomer? To je uplne... - kotzitzaq, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Jako hezký je, ale při každém testu aktuálního rodinného... - Beran, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Az jsem si musel zkontrolovat, jestli jsem na novinkach nebo... - Vrooom, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
To docela koukám, že tam hučí od zadních dveří. Pak ty jednopístky... - jc, u blogu GR86, vitaj doma!
Zdravím kolegu :-) Nadšení plně chápu, užívej! https://jackc.teptin.net/kategorie-clanku/toyobaru - afro-r1, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Byt bych mel se tremi miliony velke dilema, nejspis by vyhrala... - Stanley, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Vždycky, když to někde vidím, mám dojem hluboké rozšklebené... - MBMB, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Samozřejmě že ne. Proto píšu, že primárně a ne pouze.... - greg, u blogu GR86, vitaj doma!
Vďaka! V zásade súhlasím s tvojim popisom, akurát ten plyn... - rock, Autech Zagato Stelvio AZ1: Japonec s italskými...
BX 4TC? Ten taky vypadá jak s garážnickým bodykitem. - rock, Autech Zagato Stelvio AZ1: Japonec s italskými...
Co na to říct? Škaredý ze všech stran. Rukopis se nezapře,... - StreetPro, Subaru WRX STI: Hračka pro řidičsky...
Jako asi to není pro každého, protože moje zhýčkané já mělo... - rock, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Alfa vyběhala pro Giuliu výjimku; RZ se umisťuje na stranu,... - StreetPro, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
jj, jednou jsem takto "elakujoval" nad Pyrite brown,...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
1979 rok výroby
136 koní výkon
5 000 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
61 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů