
StreetPro
Jméno | Jan Beck |
---|---|
Bydliště | Praha 6 |
Registrace | před 8.5 měs. |
Poslední aktivita | před 1.2 dny |
Komentářů u článků | 19 |
Pozitivních komentářů u článků | 6 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace ///M positiv |
Poslední blogy
Bmw 335i e92 - více než málo
Bmw E90/E91/E92/E93 jsou v nabídce od roku 2004 a zde se dozvíte o e92 335i v detailu co nabízí, žádá a umožňuje.
Mercedes C220d w205 - překvapivě sportovní svezení
Mercedes w205 jsem vzal na zkoušku – sportovnem překvapil, luxusem zklamal, dobře se prodal. Jak se na něj dívám teď?
Bmw M3 e36 - S50 důvodů k úsměvům
Model Bmw e36 je v mnoha ohledech revoluční – zakrytá světla, designér synovrah, rozvor 2700 mm nebo motor se 100PS/litr
Posledních 50 komentářů

Možná by stačilo vzít ty úspěšné modely z minulosti (design/tvar) a osadit je současnou technikou/výbavou… Asi není nutné rozebírat designové výblitky tohoto typu, kdy nejsem schopný rozhodnout, co je větší zlo…


Perfektní příběh, go with the mindflow (ať to obnáší cokoliv), ale ne každá 1/2 to chápe :-)

Měl jsem v tu stejnou dobu stejně starou Audi V8 3.6 - přímé presednutí bylo jako facka, protože ta Audi jela neskutečně lépe (akcelerace i v zatáčkách, o trakci díky 4x4 ani nemluvě), veliký vnitřní prostor (v Jagu jsou max tak boty 44 a vzadu 2 děti) a spotřeba při stejném stylu/trase o 3 litry nižší.. jediné plus Jaga byla/je estetika a vůně interiéru… ale třeba jsem zaujatej :-)

Tohle auto jsme meli sveho casu doma (89 v automatu, Sovereign provedeni) a popravde jako zaparkovane v garazi ci pred domem je krasne... uvnitr je malo mista, jizdni vlastnosti maji sve rezervy, spotreba na podavany vykon vysoka (resp. to proste nejede a zere), spolehlivost tristni (klima, nivo, posilovac, motor, elektronika...), TD390 disky (takze pneu za nesmysl a omezena nabidka).
Auto bylo dovoz CH, nebourane, vzdy servis a garazovane, ale proste fail after fail a na konci i rez (prekvapive paty A-sloupků).

Chápu, že je zbytečný reagovat, ale není to 2x 20min, nebude to ani 3x 20, abych tam dojel s nějakou rozumnou rezervou a neresil, jestli dojedu ráno k vleku… nebo si pak dám pár dni tělocviku a auto budu ladovat 16A 1f v garáži na hotelu :-)

Pro nejnovejsi Tesla S (fully charged) je to porad 50min opruz (plouzim se 110km/h a SC ma dostupny deklarovany vykon...).
V zime ten dojezd bude nizsi a nechci dojet s prazdnou baterii (protoze ji tam nedobiju), takze min. 2x 50 min?


Cesta do Italie na hory s EV porad neni s 2 kratkymi zastavkami, pokud uvazuju pricetne rychlosti (140+) a ne plouzeni se po dalnici 107km/hod s cilem uskudlit trochu doletu...


- Suzuki Grand Vitara s PSA TD motorem: po cca 16tis km se uvolnila obyc SK paska na hadici mezi turbem a IC, takze behem predjizdeni kamionu jsem se dostal az na uroven jeho predniho narazniku a hadice vyletla. Tim jsem mel k dispozici odhadem 1/2 vykon a nezbylo mi nez brzdit a vratit se za nej, tesne predtim, nez me smetlo auto v protismeru. Zastavit, zkouknout spodni pradlo, zkouknout motorovy prostor, nahodit hadici a hura jet dal.
- Lancie Thema r. 90: v zatacce praskla prorezla spodni sapojovacka na zadni naprave, takze vnejsi kolo melo najednou AWS funkci odhadem 25 stupnu, cimz jsem si zadriftoval, protahnul ruce, procvicil zilku na cele a mohl jet do dilny ocenit italske inzenyrstvi.
- Chrysler Voyager 2001: manualni prevodovka se tomuto emerickemu master stucku opravdu povedla, takze kolem 70tis km tam v 50km/hod tam spadly 2 kvalty zaraz (pro neznale - toto ma za nasledek zablokovani pohanenych kol, vyslapnuti spojky nepomuze, je obtizne ty kvalty vyradit). Vyrobce si byl vady vedom, ale muzete si (za sve) koupit cely predlohovy hridel a patricne rychlosti, coz vychazelo asi na 80tis + prace + DPH. Jinak pozdeji se dokonce prohybala vypinaci paka spojky, takze neslo radit vubec/pres zuby, opet znama vada. Obecne je to auto definice srace :-)
- tbc... :-)


Trochu jiný hrneček - pamatuji se na projížďku s Lincoln Mark VII (tj. coupe) kdysi po komančích z bazaru na Libeňáku... i jako neřidiči puberťákovi mi přišlo divné, že to všelijak cestuje v zatáčce pod prdelí... ale jako trucovna na zahradu by to bylo super, uvnitř jako v salonním kupé :-) naásledně o pár let později kdesi v US se stejným autem na křižovatce jsem pochopil, že na pálení pneu nepotřebujete 400PS, že stačí špatné rozložení hmotnosti, V8 a hubené pneu :-)


Tipuju na pozdější rok výroby modelu V8.32 (s motorem od Ferrari)... měl jsem (až moc dlouhou) chvíli 2.0T16v, ve zkratce kastle z bláta, kilometry nespolehlivé elektriky, průtokový ohřívač béňa, vhodný na projíždky max do 10km od dílny...


Namátkou postrádám Rivalové, LeMan 66... okrajově třeba Ronin, Taxi 1, Bymer 2...

Možná jsem nedával dost pozor, slyšel/viděl jsem z různých zdrojů, že na nic jiného než EV nedostaneš EU grant/podporu.
Ted je situace taková (kromě Tesly, která má těch 5 let+ náskok), že používají velmi omezený zdroj energie (těžké neefektivní baterie) na více či méně méně povedený el. motor v leckdy ještě původně "spalovacím autě" a nabíjejí je bez velkých ohledů na ztráty (a tím myslím i přenos z TS k nabíječkám). Jinými slovy to funguje, ale nevidím tu slibovanou úsporu CO2.

Hlavní problém je spíše v tom, že se striktně deklarovalo, že jediné světlo na konci tunelu je elektřina, resp. baterie. Mě to přijde omezující, protože si umím představit zcela jiný přístup, třeba s využitím prostého setrvačníku (nákladní vozy, vlaky, lodě... kde extra hmota už nehraje zásadní roli nebo může být naopak využita) nebo běžně dostupného média (vzduch... typicky návěs tahače může obsahovat několik vzdušníků navíc, které se naplní při brždění z kopce dolů a budou pomáhat pak do kopce). Na tohle není potřeba nic dolovat, kompresory a el-mag spojky/volnoběžky jsou dávno vypilované, naopak máme progresivní elektroniku, která to dokáže optimalizovat (sladit s trasou dle navigace a příčného profilu, využít adaptivní tempomat, predikci).
A tam jsou ty skutečný redukce CO2, ne v e-Corse nebo podobný parodii na úsporu (která i s obyč motorem žrala 5 litrů na sto).

Ted jsem jel 900km v A8 3,0TDi 4x4 za 7,4... to mi na nalozenou 2t loď na 265 R20 nepřijde marný... prumerna 117...

Foto c. 3 nedavam, asi jsem uz slabej na oci...
Poslední komentáře
- Karel TB, u blogu Get out&drive! 2
Nejhorších silnic tu nakydám 10 kýblů bez přemýšlení.... - Opelfahrt, u blogu Get out&drive! 2
Pravda, Středočeský kraj je taky katastrofa, ale moc tam nejezdím.... - Mrkef, Kam se poděla normální auta?
S60 se mi naopak velice líbí, jak S60 tak V60 - VK, Škoda Octavia iV: Auto, které dává...
To docela odpovídá 600 kKč za soláry. Trochu počítání.... - CerVus, Americké vzpomínání na meziválečná...
Mě se PT nebo Prowler také líbí. Nejsou to nudá tuctová... - Irwinek, Kam se poděla normální auta?
Mi prostě nesedí, že si zrovna Volvo označí novou, úplně... - ratan groch, Škoda Octavia iV: Auto, které dává...
Ad MBMB: Presne toto je na Vas odporne, ze argument, ktory sa ti nepaci... - Mrkef, Kam se poděla normální auta?
Hele na fotkách mi to tak nějak nevadí, ale na živo je to úplně... - Habakukk, Kam se poděla normální auta?
Není S90 jako S90 :-) - Michal88, Kam se poděla normální auta?
Ještě bych pochopil kolotočářský design, to je věc, se kterou... - Mrkef, u blogu Get out&drive! 2
Nejhorší silnice mají kraje S a A s drtivym přehledem. Jakmile... - Wakantanka, Colonia Schnibbel Mobil: Tak trochu...
No to áno, ale letiskový ťahač je trošku iná kategória.... - Opelfahrt, u blogu Get out&drive! 2
Super trať, jen teda ty vaše auta lituju za úsek Protivanov–Malé... - beastar, Colonia Schnibbel Mobil: Tak trochu...
Samozřejmě tvůrcům do hlavy nevidím. Každopádně Schnibbeln... - Irwinek, Kam se poděla normální auta?
Co se komu nelíbí na zadku S90?
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
230 koní výkon
5 200 ccm objem
1966 rok výroby
330 koní výkon
6 572 ccm objem
1969 rok výroby
216 koní výkon
6 277 ccm objem
1995 rok výroby
167 koní výkon
2 967 ccm objem
Rušné diskuse
- Škoda Octavia iV: Auto, které dává smysl
82 komentářů - Ptejte se: Malé auto do města a okolí
71 komentářů - Na Eibenthal! aneb Autíčkářovy chaotické zápisky z Gumbalkánu
45 komentářů - Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?
44 komentářů - Kam se poděla normální auta?
43 komentářů - Výběr z nešvarů našich silnic
38 komentářů - Škoda Kamiq Monte Carlo: Nevyrovnaná osobnost
36 komentářů - Volkswagen Taigo 1.5 TSI R-line: Na první pohled
34 komentářů