StreetPro
Jméno | Jan Beck |
---|---|
Bydliště | Praha 6 |
Registrace | před 2.8 rok. |
Poslední aktivita | před 7.0 hod. |
Komentářů u článků | 207 |
Pozitivních komentářů u článků | 80 |
Negativních komentářů u článků | 7 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace ///M positiv |
Poslední blogy
Bmw 335i e92 - více než málo
Bmw E90/E91/E92/E93 jsou v nabídce od roku 2004 a zde se dozvíte o e92 335i v detailu co nabízí, žádá a umožňuje.
Mercedes C220d w205 - překvapivě sportovní svezení
Mercedes w205 jsem vzal na zkoušku – sportovnem překvapil, luxusem zklamal, dobře se prodal. Jak se na něj dívám teď?
Bmw M3 3.0 e36 - S50 důvodů k úsměvům
Model Bmw e36 je v mnoha ohledech revoluční – zakrytá světla, designér synovrah, rozvor 2700 mm nebo motor se 100PS/litr
Posledních 50 komentářů
Vypadá super... elegantní křivky, nízká hmotnost, trochu ve stylu moderního Alpine... imo by to klidně mohlo komerčně uspět, dát cenovku pod 40tis Euro, oholit jen na race style - sicny, volant a ventilace bez topení... protože by to ve finále byla "jen" race hračka na víkend/okruh... Porsche měnit koncept zkoušelo, viz např. model 928, který měl nahradit 911 (a rozhodně byl návrhem pokročilejší a technicky vyspělejší - mj. vodní V8, 2+2 místa + kufr, transaxle, Wiesanach zadní náprava, regulovatelné LSD).
Na rozvoz menších dětí/zneužívání po městě bych volil Bmw i3, pokud bys tedy mohl trochu přitlačit na rozpočet (od 3kil budou použitelné kusy)... ale předpokládá to mít možnost nabíjet... a sranda je s tím slušná, spolehlivost větší než cokoliv zmiňovaného...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=400690164&dam=false&fe=FULL_SERVICE_HISTORY&fr=2015%3A&isSearchRequest=true&ml=%3A100000&ms=3500%3B79%3B%3B&od=up&p=%3A14000&pvo=1&ref=srp&refId=e5197bee-3275-0123-fb7b-faef88ef99b7&s=Car&sb=p&searchId=e5197bee-3275-0123-fb7b-faef88ef99b7&vc=Car
Zvenku se to dá řešit (kola, plasty, nějaká linka, multifunkčníheadcutter...)...
aleéé... ty dva citlivě usazený displeje v palubce pomocí rýče a tuby lepidla na okna asi nepůjde zakrýt ani dekoračním XXL RGB LED páskem z AliX...
Auto to určitě nebude špatný, ale proč musí být tak hrozně nudný... jako šedo-šedý interiér s jednou linkou? Jakože tady všichni recyklujeme, tak jsme eco, cheap a low profile?
Nebo si to schovávají na RS provedení, které bude mega odvaz a přidá nerez pedály a - pozor - červenou linku?
Vím, že škodná není Seat/Cupra, ale i tak...
Pane vrchní, já si za to teplý nechutný pivo radši připlatím - jak ho musím vypít víc a nejede mi, je to pro mě bezpečnější...
Tak nějak? :-) Nejsem cílová skupina ani jednoho, ale pokud bych musel, určitě si vezmu toho rencka o recenzi níže.
1,8 t a variátorových 170 PS mi nezní moc na pohodu, spotřeba, cena… to bude iba pre fanůšikov…
Schválně - co je špatně na tomto satelitním městečku v US?
To je právě ta reálná budoucnost - vlastnictví/provozování jakéhokoliv auta bude (nejen po městě) takový luxus, že to lidi nedají a budou používat MHD/vlaky/busy... což pokud to vláda nastaví do detailu, může pro většinu lidí fungovat...
V Americe na to šla lobby výrobců aut v 50. letech obráceně a podařilo se jí postupně vytlačit public transport na okraj zájmu. Důsledkem je tak veselá situace v každém větším US městě, kdy se ve špičce posouváte několik desítek minut jen pár bloků. V menších městech se naopak bez vlastního auta neposouváte vůbec nijak (ok, Uber to trochu zlepšil).
Na konci tohoto procesu je nesmyslně zastavěná a občansky nevyužitelná plocha megaměst (protože 6 proudé dálnice a mnohoúrovňové křižovatky) a satelitů (bez infrastruktury, jen domky se zahrádkou_výběhem_okolo na přespání).
Takže "zelené xxx EU", které třeba hezky kvete v Německu v podobě masivního rozvoje "rychlodráhy pro každého" se nakonec nemusí jevit jako xxx=šílenství, nýbrž pragmatická volba z důvodu přeci jenom jiných rozměrů našeho "starého světa".
Pro zájemce doporučuji pročíst https://www.databazeknih.cz/knihy/sidelni-kase-143878
Báwa řady F30 jsou zrovna imo neslaný nemastný, víc audi-style...
"bare-footed" = chudák? Děcka, ono je to zdravé... https://www.nationalgeographic.com/science/article/why-walking-barefoot-can-actually-help-your-feet
Kdyby někdo napsal, že nový Superb má v podlaze kus recyklovaného betonu kvůli nařízení EU, asi by tam nebyla taková plodná diskuze jako tady... ale nejvíc jsou konspirační teorie a srovnání s pelechem za 2kila, ideálně bez znalosti reálií :-)
nebo z ČR
https://www.garaz.cz/clanek/testy-ojeta-auta-nejojetejsi-tesla-model-x-v-cr-najela-pres-400-tisic-kilometru-tahala-tezke-privesy-a-poznala-jen-rychlodobijeni-stav-vozu-sokuje-21011612
další zoufalec, který nechápe nesmyslnost EV :-)
Velmi důležité bylo i sečtení servisních nákladů, takže jsme Romana vyzpovídali, kolik peněz a za co musel do auta v průběhu necelých 419 000 km nasypat.
po 400 000 km dostalo auto nové brzdové kotouče a destičky za 14 000 Kč
spodní ramena přední nápravy vyšla na 24 000 Kč
poloosy v rámci nabídkové akce Tesly (původní cukaly při prudkém rozjezdu) stály 9 000 Kč
oprava zásuvky na nabíjení byla za 6 000 Kč
doporučené pneu (24 000 Kč/sada) se měnily každých 40 000 km, celkem tedy 200 000 Kč
stěrače, ostřikovací kapalina a další režijní materiál zhruba 10 000 Kč
Celkem tedy tato červená Tesla Model X zakoupená jako nová v Nizozemsku s původní cenou tři miliony bez DPH po necelých 419 000 km těžké dřiny a rychlonabíjení stála na servisu asi 263 000 Kč. Největší položkou byly značkové a výrobcem doporučené pneumatiky, které byly po 40 000 km na výměnu.
Tak jestli si někdo dobrovolně koupí e-Corsu za 8kil, možná by mi mohl taky posílat 10ku/měsíčně za e-vykouření... :-)
aneb o 430tis mil ( 688tis km) později to pořád jezdí cajk :-)
;feature=youtu.beProblém je v tom, že jak český Pepík řešil "zaručených 136tis km, 1. majitel, nehavarováno, koupeno v ČR"...
tak teď civí na SoH "min. 97%" podle appky "123loteriečísel"... mezi Tesla uživateli někteří podobní lidé nespí, protože s klepající rukou řeší o kolik jim kleslo SoH (u 3 měsíce staré M3), jestli mají nabíjet na 100, 80 nebo 50, kdo má kde vyrobenou baterii... vize, že se EV nedožije 100tis km je prostě mimo mísu, doporučuji zkouknout pár videí, kde jednotlivé modely lidi opravují/servisují... za Zoe nic psát nebudu, protože je to Fr auto a to je imo fail i v ICE provedení, ale každý to samo může vidět jinak... z levnějších je ještě Nissan Leaf, ne?
Tak ona reálně 3f zásuvka + mobilní nabíječka (kterou má každý normální EV ve výbavě, případně si ji za 5-15tis koupíš) na nabíjení vpohodě stačí... velká EV mají baterie kolem 80-100kWh, v praxi nepřijedeš "vyždímanej" na 0, ale s 20% a nabíjíš opět do 80%, abys nemusel neklidně spát, jestli to není moc... takže doplňuješ max 60kWh, což je při 11kW nabíječce (3x16A/400V) otázka 6h max?
Je to nějak limitující? A s vlastnictvím EV máš nárok na levnější sazbu, takže se bavíme o max 5 Kc za kWh.
Fail vidím v neregulaci státu v nové bytové výstavbě, kdy by developer měl mít povinnost minimálně mít přípravu v podobě 3f kabeláže a odpovídající skříně (což jsou v rámci projektu spol parkování minimální náklady, srovnatelný s osvětlením), protože leckde je skoro nemožný to zpětně dodělat.
Většina těchto debat je založená na neznalosti, protože dokud to jeden neprovozuje, logicky se o to moc nezajímá... a když ještě občas přečte Autoforum_HejtímeEV.cz, těžko se přeladí...
Nejsem autorka, ale během krátkého testu půjčeného auta není úplně jednoduché se "dostat pod kůži" aneb odhalit vše z kategorií: praktičnost všedního dne, chování na hraně (na okruhu, na okresce, na dálnici), dovolená v plném zatížení, dlouhodobá udržitelnost... Navíc ne každý máme stejná měřítka, pro někoho je zmíněná i30N modla, jiný to má za "rychlou hjundé", pro moji mámu malý šedý auto co prdí... nejvíc ty rozdíly viniknou, pokud se ti do testu povede sehnat předchozé model, příp. přímou konkurenci, pak to vnímáš při přesednutí okamžitě...
Mám právě barvy rád, ale ne ty instalatérské :-)
Věřím, že to jede fajně, ale vzhled nedávám, navíc ty pastelové barvy, elegantní betonová... Chápu, že je to levný (pro automobilku) a moderní (protože to lidi vidí všude, přijde jim to ok), ale kdo tohle opravdu chce? Tvary mi přijdou navržený pomocí 13 kostek Lego Duplo a 21 kostiček Lego Technic...
Jako užitné umění je to fakt hezký... majitele 3 kusů úplně chápu...
Ty dveře včt. tapecáku si jednou pořídím do dílny na stěnu jako dvířka na vestavěnou schránku s nářadím... implementace mi zabere asi tak půlku důchodu a tu druhou mohu obdivně pozorovat a rozjímat, proč to někdo absolvoval na produkčním autě :-)
Asi bych to neviděl tak optimisticky... ale na tehdejší dobu :-)
Souhlas s rock - interiér Pumy je plastové design peklo a volant jim vládne :-)
Oproti předchozí generaci má podstatně hodnotnější interiér, tam to vypadalo na scénář - koupil sis nejlevnější X, tak tumáš bídu...
Ale i tady je třeba být opatrný "kde ušetřit při konfiguraci výbavy"... základní sicny bývají čiré zlo...
Tesla to třeba u Modelu S udělala - je možné vyměnit MCU1 za výrazně rychlejší a lepší MCU2. Ale souhlas, proč by to kdo dělal, když by pak zákazník neměl potřebu měnit auto - dřív to bylo často kvůli korozi, dneska elektrošrotu na palubce...
Ad double výhřev - třeba by se už moc třepal motor nebo nedobíjel altík při současném sepnutí :-)
Jag x350 XJR jede také moc hezky, ale je v tom podstatně méně místa, technika je dekádu zpět (radiomapa je pravěk) a spotřeba pod 10 leda foukáním na pedál (reálně 12-13, lehce pod plynem 15-17)... podvozek umí být komfortní, motor navodí úsměv velmi rychle... otázka priorit... dálka se s tím dá jet velmi pohodlně... spolehlivost je, jak to říct kulantně, tradičně britská...
Jen k zamyšlení, kam se posunul vývoj v další generaci A8 - 4H v nouzácké 3,0 TDi jede také 250, 0-100 má za 6s, váží podobně a reálně jezdí za 6,6-7,5-10 na 100... samo nemá V10 zvuk, ale jako teleport na dlouhé vzdálenosti je ideální... a ted je jedna poladěná na prodej :-)
Ted doznám svou neznalost - měl jsem za to, že moderní auta se podívají na kilo pod 10 s, zvlášť v hybridu... 11s musí být už opruz při předjíždění, ne?
Nebudu se přít, že to uvádí na webu, naživo je to auto poměrně malé (4,7 x 1,89) ...
Když Sup Combi má 660, Sorento 616, X5 "jen" 650, S-max 700, E-clas kombi 640... a mastodontní MB GLS má 890.
Možná jiná metodika...
Nemá kufr spíš 703/1662 litrů? https://www.motorvize.cz/katalog/ssangyong/torres/boot-space/
Prodeje značky to do zelených asi nepohne... 400V baterii s kapacitou 105 kWh (dobíjet výkonem až/jen 150 kW) na 501 hypno-kilometrů. Vůz má elektromotor na každé nápravě a dosahuje kombinovaného výkonu 410 kW (558 koní) a 820 N.m točivého momentu. Stovku zvládne za 4,1 sekundy a jede 220 km/h při váze 2480 kg...
Tohle celé by bylo hodné extra ligy SUV za 3mega před 5 lety... dneska je tu plebejská Y za mega nebo Macan za 2-3 mega dle modelu... baterie/architektura je každopádně jinde při 800V 100 kW baterie (nabíjení až 270 kW, z 10 na 80 procent za 21 minut).
Macan 4 408 koní a 650 Nm, 5,1 sekundy, jede 220 km/h a ujede WLTP 613 km za 2,2 mega. U Macanu Turbo 639 koní, 1130 Nm, 3,3 sekundy a rychlost 260 km/h a 591 km dojezd při 3 mega káče. Kufr je srovnatelný 540 litrů a 80 frunk, což Maserati ani nemá.
"...táto, kdy budeme zase měnit olej v autech?" ..."hm, počkej... teď jsem koupil tanker 5w-40... ještě objednám pár C-130 filtrů a lidem dám 14 dní filtrovacích prací"... "a pak zase prodáme tanker jetého oleje afričanům a vyděláme, že jo?"... "jasný, takhle se vydělává na autech!"...
https://www.speedholics.com/post/ferrari-f90-enrico-fumia-reveals-the-sultan-s-secret
Jak já řeším auto, tak manželka kočárek... máme tak 20tý a to nepřeháním :-) Joolz Aer+ nebo BabyZen YoYo řeší problém "kam s ním" na cestách... ten druhý je certifikovaný jako cabin luggage, takže jej můžu ofiko vzít na palubu a nemusím se bát - kde bude, jestli se ztratí, dobije apod... a vyspí se v tom i 4 leté dítě (jde položit do lehu).
Kufr mi nedal spát :-) pod podlahou je skoro stejně místa jako nad, z fotky to není vidět, ale vejde se tam celý kočárek a taška na pláž :-)
Pred lift 1,0tsi dsg s 50k km jsem měl půjčené měsíc z5 v Malaze a bylo to velké překvapení... praktické, příjemné na řízení, asistenty použitelné, nízká spotřeba, nekonfliktní jízdní vlastnosti... jinak souhlas, dsg cuká při popojíždění nebo při rozjezdu v kopci, ale nic co by se nedalo zkousnout, rozhodně bych kvůli tomu nebral manuál... najeli jsem pár tis včt. jednodenní Malaga-Cadiz a z5 ve 2+2 děti... klidně bych to doporučil komukoliv na univerzál ježdění :-)
Cd 0,23 je good na spalovák... interiér vypadá fajně, alespoň teda v téhle výbavě
Odrůstajíce plenám jsem v tom obdivoval filigránský mechanismus zámku, posléze prostornost zadní řady sedadel mezi západočeským a východoslovenským krajem ve 2 dospělých a 4 dětech až po analogii se Subaru Impreza co se kvality čalounění kufru týče...
Ale vážně, na tehdejší dobu "přebytku v DDR" to byla z prdu kulička a Wartburg pak něco jako Maybach...
Souhlas, e60 ve výbavě po LCI v Mpaketu s nízkým nájezdem je fajn auto :-) bohužel po 200tis km to už často žádá hafo investic, aby to bylo/jezdilo jak má... pak je pro průměrného "uživatele" těžké pochopit, že někdo chce za opečovávanou 5er z roku např. 2008 třeba 3kila, když viděl řádně dojetou za 99 a méně...
Opravte si automatický překlad u LC… kované “rozpěrné tyče” na kované “ojnice”.
Geo v Praze umí dobře tady: https://www.pneuprochazka.cz/pobocky/praha-6-ruzyne
nebo https://pneumracek.cz/geometrie-kol/
Slyšel jsem dobré reference i na Pneu Vulkán a Auto Beky, ale s nimi osobní zkušenost z geo nemám.
V Praze urcitě https://www.lpg-vanek.cz/
dělá přestavby bez "nápadů chytrých plynařů" typu "přidělám to 2 samořezkama tady nad výfukové potrubí, abych se k tomu dobře dostal"... tady si natahám hadičky přes dekl motoru, aby se dalo jednoduše měnit vstřiky (jakože po 50-70tis km)... tady dám filtr, abych se na něj dostal... a zlatý hřeb debility je tahání kabelů od ŘJ LPG ke vstřikům a zpátky... protože se to dá většinou nacpat k původní ŘJ a vše propojit tam, takže odpadně několik metrů kabelů, prostoru pro studené spoje, kreativní kabeláž apod...
A co MB - MerCídys, Bmw - Bý-em-dabljů, Bimr...? :-)
E39 R6 má hřebenové (přesné) řízení, zatímco V8 modely (včt. M5) maticové s oběhem kuliček/převodka s vůlí (při větším nájezdu již značnou)... M52 2,8 jsou spolehlivé, M54 3,0 jedou lépe, ale většinou žerou olej (klidně i litr na 500 km), spotřeba je víceméně stejná, dynamika oproti např. V8 535i je u R6 3,0 subjektivně lepší (plus ta převodka, lepší spotřeba, mín svíček/cívek, oleje, lehčí na předek...). Ale e39 je staré auto, můžou reznout spodky dveří, spoje kastle na spodku, lemy zadních blatníků, víko kufru... umírají štelovací segmenty světel, ABS/DSC jednotka, el. klapka motoru, ventily topení, ložiska v kolech, veškeré vodní hadice, trubky, termostat, visco spojka, chladič... silentbloky... auta před FL/LCI jsou imo ošklivější a mín vychytaný...
Přesně tak, ta země je imo definovaná tím bizár jazykem, kde vše je jinak než by logicky uvažující jedinec čekal - např. číslo 98 je doslova vyjádřeno "4krát20 + 20bez2"... ve Švýcarsku už na to přišli a "objevili" kouzlo, že vezmou 9 a k ní dají 8 a mají po problému... ale to je jen taková myšlenková odbočka...
Věta "Aby se nám po kulatých věcech nestýskalo, bude prý nově doplněna palubní deska specifickým displejovým válcem." to vystihuje pěkně. Jednoho dne si François s kreativkou Annabelle po divokém firemním večírku nad ranním jointem při cappuccinu s croissantem řekli dost, pojďme vzít obdélníkový displej a kruhový volant a prohoďme je, to ještě nikoho nenapadlo. Jakože úplně? No jasně, i jejich polohu, úhly, všechno! G-E-N-I-T-Á-L-N-Í-!
Merde! Ah! ça ira...
A nestačilo by od všech posbírat papíry, odklonit je do jednoho pruhu a detailně projít každé auto... nevěřím, že jsou všechny ty káry street legal :-) takže na TK, příp. mobilní TK, měření hluku apod, nechat je tam čekat několik hodin... jo, stálo by to několik hlídek čas, nervy a trochu peněz, ale dost by to odradilo od podobných "brikulí"...
"Jistě jste si všimli, že na silnicích se SsangYongů prohání stále víc."
Poslední komentáře
- Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
87kwh za 1.2M... to je lepsie nez ID.7 ze jo? - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Úplně stejně jako v minulý generaci - Sato, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
btw ako su na tom zadne sedacky? v porovnani s s550 alebo challengerom? - JL, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Tady taky přispěju. I pokud by byl za rok jediný slunečný... - bkralik, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Jojo, ono to po zamyšlení je očekávatelné - jedno je moderní... - Bigg.I, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Cabrio Focus https://auto.bazos.cz/inzerat/189980324/ford-focus-ford-focus-20i-cabrio-automat.php - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Tak to je dané i konstrukcí onoho motoru. Je sranda, že základ... - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Díky, to mě těší! Při psaní mám někdy problém, jestli... - liška, Proč nemám elektromobil, i když bych...
Jsou to samé benefity a sociální jistoty. Dá se říct jen předepsaný... - bkralik, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Protože mám hodné kamarády, tak se mi povedlo dostat za volant... - Sato, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Samozreme super :) Ta cenovka drzi inflaciu s cenami menuciek... - StreetPro, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Ford Focus rovnou v plynu? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=402172396&c=Cabrio&con=USED&fr=2005%3A&isSearchRequest=true&ms=9000%3B%3B%3B&p=%3A10000&ref=srp&refId=d32011f8-f661-004e-954a-74ea63663981&s=Car&sb=rel&searchId=d32011f8-f661-004e-954a-74ea63663981&tr=AUTOMATIC_GEAR&vc=Car - StreetPro, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=362417110&c=Cabrio&con=USED&fr=2005%3A&isSearchRequest=true&ms=9000%3B%3B%3B&p=%3A10000&ref=srp&refId=d32011f8-f661-004e-954a-74ea63663981&s=Car&sb=rel&searchId=d32011f8-f661-004e-954a-74ea63663981&tr=AUTOMATIC_GEAR&vc=Car - rivka, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Ta polívčička, obávám se, nejdříve schladne, pak zestudení... - RRRampapapa, Proč nemám elektromobil, i když bych...
A celkově spokojenost po těch x letech? Nějaké problémy,...
Poslední inzeráty
1979 rok výroby
159 koní výkon
6 590 ccm objem
1990 rok výroby
150 koní výkon
4 999 ccm objem
2009 rok výroby
403 koní výkon
6 ccm objem
2020 rok výroby
400 koní výkon
4 998 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost aut?
109 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Volkswagen ID.7 Pro People: Volba nejen rozumu z Wolfsburgu
38 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů