Moctezuma
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | saddassa asdsdasda |
Bydliště | Ostrava-město |
Registrace | před 4.8 rok. |
Poslední aktivita | skryté (VIP funkce) |
Komentářů u článků | 112 |
Pozitivních komentářů u článků | 60 |
Negativních komentářů u článků | skryté (VIP funkce) |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Ford Expedition 4x2 Eddie Bauer V8 5.4 Triton.
Před mým příjezdem do Střední Ameriky jsem na pár měsíců "onemocněl" a denně hledal na různých stránkách své vysněné budoucí auto.
Full-size luxury car
Vzhledem ke skutečnosti, že jsem nikdy neměl v plánu rezignovat na život a jezdit v nudném autě, byl jsem donucen hledal adekvátní náhradu za Forda Expeditiona.
Posledních 50 komentářů
Slušná rezignace na život, pokud neslouží jako služební.
Na druhou stranu, málokomu se podaří jak tvarově, tak zároveň i prostorově totálně dojebat completo celou přístrojovou desku a obhajovat to head up displayem...
Na druhou stranu si můžeš vybrat, kde si nalepíš palestinskou vlajku a kruh se uzavře.
Super komentář. Fascinuje mě to neuvěřitelné ekologické pokrytectví, kdy prodávaš interiér z recyklovaných PETek, které vypadá jako laciné hajzl prkno, okopíruješ interiér od Tesly a zároveň tě vlastní komunistický Číňan, co drancuje Afriku a přitom se tváříš jako nej ecoborec...
U-Connect není výkřik posledních technologií, ale neseká se, funguje naprosto perfektně, a především je to totálně primitivní funkční prostředí, něco jako Nokia 6210. To chce každý. Když jsem si hrál s X7, tak jsem byl totálně nešťastný. Škodovku a VW raději nekomentuju... I Mercedes mi přišel zbytečně složitý.. S klikáním na ikonku vyhřívání/vychlazování je to velmi subjektivní. Mě se to za více než dva roky nikdy nestalo. Prostě kliknu tam, kde vidím svítit ikonku. V tomhle bych určitě nebyl kritický :)
Adaptativní automat je děsný a blbě funguje. Souhlas. Ale kolik pct lidí ho používá? Znám jen jednoho člověka v celém mém okolí. Auto je to ovšem ve všech směrech úžasné (pro rodinu, práci). Rozhodně lepší nez Honda Odyssey, kterou jsem často řídil.. Rok jsem taky řídil starou Toyotu Sienna a bylo to taky perfektní auto.
Ale novou Pacificu za 2,15 mega v ČR?:) Do toho půjde jen fanda značky...
Tak tvrdě studuj, hlavně jazyky. Pak uvidíš, že bude život jednoduší a především kulturně bohatší, pokud toho dokážeš využít. Ať se ti tam daří ! PS: krásné fotky
Když chceš tvrdě studovat, jdeš studovat do Skandinávie. Když chceš studoval a la maňana a mít 5 minut pěšky od univerzity perfektní pláž a byt, jdeš studovat do Valencie/Gandia :)
Suprové vína za 1,3 Eur v lahvi v Norsku neseženeš, to je pravda :)
Rozhodně to byla ta nejlepší investice, i když jsem přišel o mé nejoblíbenější auto. Španělština + další jazyky mě prakticky živí. Jako bonus bylo studium/fiesta pro mě jedno z nejhezčích období v životě. Erasmus doporučuju všem, ale ve Španělsku/Itálií, né v Norsku :)
Doteď jsem nerozchodil prodej mé černé e38 728iA Individual v bílé kůži ve skvělém stavu za 72 500 CZK, abych měl na studia ve Španělsku.. Už je tomu 10 let a furt koukám, jak se vyvíjí trh s e38 - zatím v můj neprospěch :O Můj super kámoš měl v té době SLKačko stejné barvy. Přes rok s tím jezdil a byl totálně nadšený, jak je to rychle auto. Vtipné bylo, že jezdil přes rok s nefunkčním kompresorem.. :)
Tady jich vidím na silnicích každým dnem víc a víc. Takže to nebude jen pro "konzervativní bankéře, dědky a obchodníky s čímkoliv co sype", ale asi se trefili i tam, kde to sype, i když nic nemusíš dělat :)
Naprostý souhlas. Tady sháním origo 225/60R18 a už se nemůžu dočkat, jak je vyměním za 245/45R20. Sice auto nebude tak cool, ale na to kašlu.
Je zajímavé, že tento marketing funguje především v EU. V Latince a na Blizkém východě se setkávám častěji s měnším R a vyšší pneu..
Není náhodou, že na Blízkém východě jezdí především Toyoty/Lexus (200,300, Prado, Hilux), Nissany/Infinity (Patrol), Mitsubishi Pajero a US auta (GM, Dodge, Ram, Chrysler). Land Rover tu vidím jezdit především na korbě odtahovky. Z Mercedesu tu vydrží jen Gčko. Zbytek EU aut zdejší podmínky vůbec nedávají...
Asi to bude i tím, že výše uvedená auta opraví každý Ind/Pákistánec díky konstrukční jednoduchosti..
Lukáši, souhlas. Pokud to jde vypnout (což jsem přehlédl a za to se omlouvám), tak musím mírnit svůj vrozený militantní antinaftismus.
Esmo: Také souhlasím. Můj super kámoš si koupit repro-výfuk bedny propojené s telefonem, kde můžeš měnit zvuk "motoru". Všude AMG 55, ovšem pod kapotou CDi. Bys nevěřil, kolik lidí mu to věřilo a on se tím bavil :)
Pokrytecké je to, že máš pod kapotou naftu a uvnitř auta slyšíš "falešný zvuk spíše benzínového motoru". Když chceš slyšet zvuk benzínového motoru, tak si máš koupit benzínové auto.
Připomíná mi to mého berlínského kamaráda z Erasmu, který za mnou přiletěl do Mexika a poté do mě hustil, že moje auto vypouští hodně emisí. Když jsem ho konfrontoval, že jeho cesta do Mexika vyprodukovala více emisí než mé auto za dva roky, s klidnou duší mi sdělil, že se vykoupil za desítky eur "go green", když kupoval letenku.. Už ho nepotřebuju vidět, jelikož děti jsou prý nejhorší tvůrci emisi..
"Přepínám tedy na sport, kabinu zahalí falešný zvuk spíše benzínového motoru"
Když si někdo koupí v Turecku falešné raybany, tak to pochopím. Ale kupovat si tuhle faleš za 1,25 mega? V Ostravě jsem jednou viděl Nissan Navarra, tedy pick-up Mercedes X v provedení Maybach CDi sazomet.. Neuvěřitelný fake. Ale všichni tomu věří..
Trh je plný pokrytců, takže GTD bude mít určitě úspěch :)
-
Komentář upraven 22. 8. 2023, 20:26:51
Úžasný příběh schopného a cílevědomého človeka, který ve svých 26 letech začal pracovat na Bugatti Veyronu..
Je jasné, že v tom budeš za tři roky jezdit a tvrdit, jak jsou ta tlačítka na přepínání jízdních režimů intuitivní :)
Krásné auto. Ovšem celý dojem auta ničí ten odporný tablet na nastavení klimy a všude bordel z otisků prstů na lesklém laciném plastu.. Volič převodovky je jak u starého Lincolnu.. Připomíná mi to okamžik, když jsem zkoušel Ferrari Roma.. Krása snad ve všem, ovšem ten jejich dementní tablet bylo něco neuvěřitelného..
Nechápu, proč se vývojové oddělení Maserati neptá na fórech, kde víme všechno lépe :)
Beastare: Souhlas. McDonald stojí v každé zemi jinou cenu - což především vyjadřuje cenu práce/nájmu/surovin né tak moc. Nad čím se bavím a co fakt nechápu je, jak může Němec (respektive Turek se mzdou 3-4k EUR) vyrobit v Ingolstadtu A5tku, přesunout jí na jiný kontinent lodí a ve stejné výbavě jí prodat za 1/2 cenu... A ještě vydělat :)
Pravda, nešla mi přihlásit v EU, bo měla jinou chladící kapalinu, která už byla v EU zakázána... :) Ale to je spíše byrokratická otázka...
Cesta do pekla je vždy dlážděna dobrými úmysly...
Ojetá Fabie SDi na převážení nesmyslů stojí 25k CZK + má větší kufr... Kdo si toho předraženého čínana dnes může koupit?:O Komu je určen?:O
Procestoval jsem kus světa a prakticky celý produktivní život žiju mimo EU. Tiše koukám, jak se v "Evropě" zachraňuje celý svět a moc nechápu, o co jde evropskému automobilovému průmyslu, respektive EK..
V Mexiku šlo pořídit za 565k CZK nového Tiguana v plné (kůže, 2TSi etc), v Brazílii jsem koupil novou A5tku (kůže,4door, silnější TSi) za 620k CZK... Přitom A5 byla vyrobena v DE a kontejnerem dovezena do Brazílie...
martin_100: Přesně tohle mě napadlo. Někdo okopíroval světla z mojí 300ky a odporně je roztáhl..
Spotřeba je v pohodě. V Ostravě se ale jinak řídí než v Praze. V Ostravě prakticky počítáš kombinonžádné město. 14 ti to žere, protože se ti nevypíná polovina válců a určitě ti netočí motor 1600 otáček při 130kmph.
K Francií - klasika :))
Už jezdím po Česku a není to tak hrozné. Ostrava-Prahu jsem jel za 8,8 a rozhodně né jak somrák. Zjistil jsem, že mám omezovač na 190kmph... Do 9l ti žere při svižnější jízdě většina aut, co váží 2 tuny. V Ostravě jezdím za 13-14. V Praze by to bylo určitě k 20. Btw, nikdy mi nikdo neproplatil ani peso. Nejsem somrák :)
I Maserati musí mít německé převodovky. Jojo, 4.7 V8 Ferrari rules, souhlas :) Ale servisovat bych to nechtěl.
Ram je super multifunkční auto, pokud zrovna nebydlíš na Malé Straně..
Úžasné auto, které jsem si málem koupil. Klasické klišé, že jezdí jen rovně jsem si několikrat vyslech i u svého auta. Ale kam jinam bych jezdil?:) Na okreskách se vybourat nemusím a do zatáčky raději přibrzdím.. Jezdím slušně a jen dementi s e46 s angel eyes, různé pseudo audi atd atd se musí stále lepit...
Tohle auto je na pohodu. Může nahradit jak MPV (pokud nechci 7 místné), tak osobní, nákladní, tažné a zároveň i zábavné auto.. All in one.
Mám tuhle V8 v Chrysleru 300, což je jinak vypadající Charger. Zatím jsou všichni kámoši mile překvapení, jak se hemi projevuje spolu se ZF převodovkou. Dneska díky bohu nemusíš vyhrát ve sportce. Dá se to koupit za rozumnou cenu :)
Pospec2: Jestli máš verzi před 2014, tak souhlas. Kvalita zpracování je děsná.
Měnit olej co 7500Km je fajn, určitě motoru neuškodíš. Já měním každý rok, bo 10k Km ani nenajedu..
Fly deViante, doporučuju měnit olej co rok či max 10k Km :) 5W20, nic jiného. Jinak souhlasím, motor je technologicky starý, ale právě proto je fajn.
Beastare: Ty, nedavno mě vyzvedl kámoš v nové X7 z letiště, 40d. Jasně, neklepe to, ale ten zvuk motoru je příšerný, tak jako ty Mkové sedačky, které tam má... Interiér total kolotoč style, děs. Bude jí za prodávat, protože není spokojený, klidně ti dám kontakt a můžeš si ten skvost koupit. Btw, někdy je beznadějně zastará technika plus, tak jako zastaralý motor.
M1chal: Přesně tak, žádná prémiovka to není. Je to primitivní auto, které může někomu vyhovovat a nechce řešit turba a močovinu.
Přesně tak. Interier je na EU úrovni. Ale stejně to jakýkoliv mačkač plastů zkritizuje a usedne spokojeně do svého klepajícího se TDi...
Především radost ze samotného auta, ať už to je Dacia či Mercedes. Zbytek není důležitý.
Moc jsem si zde nevšiml jedné podstatné skutečnosti. A to je udržování auta v top stavu a zároveň pohybu. Za mě je důležité, kolik stojí servis a náhradní díly. Můžu jezdit třeba v Mercedesu, ale pak nebudu mít na to, abych byl co 2-3 měsíce v Karibiku či Pacifiku (V Evropě Španělsku/Řecku/Itálií). Raději jsem zvolil primitivní auto a jsem co 2-3 měsíce v Karibiku/brzy Mediterráneo ,než si vozit zadek v eSku a šetřit na servis. Vše je jen o prioritách a kompromisu :) A také o lovech.
Btw, mé nejlepší auto byla služební Fobie HTP :)
Moje 5-letá 300ka se zatím nesype. Za rok a půl jsem najel zatím 2000 Km a celkově mám jenom 61k najeto, takže to není signifikantní. V každém případě jsem opravoval ruční/nožní brzdu za 700 Kč, přebrousil kotouče za 180 Kč, vyměnil destičky za litr atd, měnil stabilizační týče za 700 Kč. Koupil pro jistotu kompletní sadu zadní nápravy (16 dílů) za 5900 Kč. Za práci jsem dal 500 Kč - Mexiko :) Ale i v ČR/EU nejsou díly drahé, jelikož je obrovský aftermarket. Tam bude asi dražší práce :) Obecně to auto není na úrovni zpracování BMW či Japonců, ale na druhou stranu náhradní díly tě stojí 30% oproti BMW, takže tě to tak nenasere, když se něco pokazí.
Pro lidi, co chtějí být mimo mainstream, ideální a levná volba :)
Mechaniku, moc se omlouvám, ale napsal jsi elementární nesmysl. CO2 rozhodně není stejné. Stále klesá, jelikož dochází u nových motorů stále k dokonalejšímu spalovaní. Také není stejné množství ve výfukových plynů různých NOx, proto to X, dále uhlovodíků, CO, metanu a především pevných částic, rozuměj saze - bordel, na který se váže další bordel, který pak dýcháš. Tím bordelem jsou především polycyklické aromatické uhlovodíky (benzo-a-pyren + další genotoxické karcinogeny). Měřili jsme to u autobusových zastávek a od té doby nesnáším naftu. Chvíli jsem studoval chemii paliv na VŠ a předtím celou střední chemickou, takže fakt nestřílím moudra od boku.
Mám brouka z roku 1981, který žere 5 litrů na 100km. Super spotřeba, kterou dneska nemá ani moderní Fóbie či sotva Prius. Ale když tím broukem jezdilo celé Mexico City a jiné města Latinky, tak se tu nedalo vůbec dýchat. Nedalo se pořádně dýchat ani v ČR za komanče.. V Bogotě je dodnes neskutečný smrad z vykuchaných dieselových motorů (byl jsem tam před 3 měsíci). Do Havany jsem před Covidem létal často a i přes to, že je město přímo u moře, tak si nepřeješ dýchat ten smrad. I v Limě, Santiagu, Buenos Aires, Ciudad Guatemala etc je stále smrad z aut. Díky Bohu, že některé velkoměsta zakázali naftu..
Pokrokem bych tedy nazval skutečnost, že mám stejnou spotřebu v novém, avšak konstrukčně archaickém motoru HEMI 5.7 o výkonu 370k, který má veškeré emise nižší, než v mém bývalém starém motoru m52b28 (e38 728i) o polovičním výkonu, který produkoval více smradu a moc nejel, tak samo jako v tvé archaickém V8.
Nemysleme si, že v Toyotě/Lexusu jsou lidé hloupější, než my všichni zde na fóru. Zanechme dogmatismu. Tenhle Lexus bude pro nás jednou perfektní ojetinou, pakliže budeme mít finanční prostředky na jeho servis.
Přesně. Zajímavá alternativa, i když asi nebude mít kůži úplně všude a Range si koupí klidný jezdec. Myslím, že i V8 6.2 s kompresorem o výkonu 682 HP ve verzi V bude zajímavější, než ten jejich 5litr s 510 HP a ještě zbyde 2 mega na benzín. Ale brzy očekávám komentář, že se jedná o starý a prehistorický motor :) To auto jsem viděl a především slyšel na živo. Krása.
V každém případě dát 5 mega za naftu je docela psycho, jinak auto moc pěkné a článek zajímavý.
"Spousta řidičů v upřímné snaze dát svému autu co možná nejlepší péči tráví dlouhé hodiny snahou najít nejlepší olej."
Přitom je nejdůležitější být přímo fyzicky u výměny oleje a koukat, zda jej opravdu vyměnili. Zabere to 30 min. života a dokáže to i zachránit auto. Autorizovaný servis je zlo, ale mají razítko do servisní knihy.. Měnit co rok či max 10k km a nevěřit long live.
Na pneu jsem jednou ušetřil a málem se zabil... Takže taky nedávat na rady odborníků na auto emiminu cz.
Předpokládám, že když někdo vyvíjí a staví motory po miliónech s celým technologickým týmem, procesem a doporučí pouze 98, tak nebudu šetřit na 95 či machrovat s 100, bo to fakt pak jede a určitě poznám rozdíl mezi 370 a 390 HP, - fakt to jde poznat, kámo, to auto jede úplně jinak,voe.. Klasický konzervativní přístup k životu, o tom to celé je.
Pěkný článek, který bych doplnil o další odstavec, která domácí diagnostika je nej :)
Když jsem poprvé viděl nové logo Kia na autě, tak jsem fakt přemýšlel, zda se výrobce vzduchových filtrů K&N nestal náhodou nějakým úpravcem pro Kia Rio... Směr asi správný, ale blbé logo..
Opravdu myslíš, že šetří pár dolarů kvůli loga? Vždyť je to kus plastu. Mercedes a jiné značky mají radar přímo v logu. Třeba takový Chrysler vyrábí tak luxusní znak na autě, že po 5 letech je značně vypálený... :)
Možná Peugeot vyráběl nějaká revoluční auta od roku 1960 a nyní se chce vrátit ke starému logu a doufat, že započal novou éru. Netuším. Btw, bez Googlu bych neměl ani ponětí, že to je jen oprášený starý znak Peugeotu ze 60. let.
I vývoj je zajímavý: Lev, erb, lev, erb, lev, erb, lev, erb. Stabilní francouzský vývoj :)
Nejvíce mě fascinuje logo Alfa Romeo a jeho historie. Ten, kdyby změnili, tak nastane totální konec :)
-
Komentář upraven 4. 12. 2022, 04:59:11
Tyvoe, za cenu DS9 se fakt da koupit nové Maserati :D
Než jsem si koupil Expeditiona, zkoušel jsem i Explorera 5 generace. Bylo to fajn auto, ale Expedition je jiná liga, pokud ti nevadí cca 25cm délky navíc.
Btw, 5 generace mi přijde hezčí jak z venku, tak především uvnitř. I atmosférický Duratec 3.5 V6 byl v pohodě. 290 koní stačilo a nemusíš řešit drahou hybridní soustavu/baterky.
U šesté generace Exploreru je ten tablet opět příšerný, jako u čtvrté generace Expeditionu.. Fakt nechápu automobilky, proč musí stále napodobovat Teslu..
Je fascinující, že francouzský křižník DS 9 Rivoli E-Tense 1.6 je dražší, než tenhle pěkný Ford :)
Nechci ti kazit iluze, ale v roce 2017 jsem kupoval na půl roku V40 snad z roku 1997 za 10k a poté ji prodal za 10k.1.8 benzina. Trochu mě na tom autu sralo to, že v zimě a na jaro jsem musel rvát karton před chladič... :) Jinak super stav. V70 bude mít trochu vyšší cenu, to je jasné - v dnešní době.
Jestli to auto máš rád, neprodávej to lidem, jako jsem já :)
Trinome, jasně, viděl jsem je v nabídce na sauto etc. Ale píšeš, je to spíše po kusech. Málokdo si koupí novou Siennu v ČR za 2 mega.
Myslel jsem to tak, že by se nechytla v masivním měřítku.
V Mexiku to lidi moc neřeší - mají jiné starosti, než řešit sousedův karavan.
Ale dobrý nápad. Nenapadlo mě zatím zajít za mým sousedem a říct mu, ať si to nové GMC Sierra se Suburbanem, Fordem F-350 (všechno archaické nemoderní oldschool boomer V8 motory) a přepravníkem na koně strčí do prdele, bo zabírá hodně veřejného prostoru. G63 AMG díky bohu parkuje v garáži. Asi to zkusím a uvidím, jak dopadnu :D
Obecně MPV chybí. Ale v EU by se určitě žádná Sienna, Pacifica, Odyssey moc nechytla.
Ransome: Tak kupujte nové benzínové sedany a hatche, kupujte dieselová MPV jako vzteklí, a nepičujte.
:D Super komentář.
SUV je dneska už více statusová záležitost, než rozumná volba.
Někdo jezdí v SUV, MPV, v dodávce, sedanem či občas karavanem. Svoboda je základ všeho a co je pro mě nejdůležitější, tak nesrat se do lidí, v čem jezdí.
Když mi někdo představí své nové auto, tak mu toho TDi Tiguana po americku pochválím, i když si myslím něco jiného. Nevidím žádný důvod, proč bych měl pravit své moudra, že benzina V8 je lepší..
Mini Cooper 1.6 85 kW. Naprosto úžasné auto do města v ceně kolem 50k. Byl jsem z něho nadšený.
Souhlas, zdravotní péče v ČR je jedna z nejlepších na světě. V Mexiku je taky dobrá, ale neskutečně drahá a prakticky na ní 90pct populace nedosáhne. Pak máš chudinské nemocnice a tam nechceš.. I když si platíš drahou pojistku, tak stejně máš spoluúčast. Na jednoduchou operaci prostaty se kolega musel spolupodílet 100k CZK.. To jsem nikdy nepopřel. Jen jsem napsal, že je super si zaplatit 1500Kč a na druhý den jdeš ke kožnímu, očnímu a jinému, který ti určí či vyvrátí diagnózu. V ČR bohužel čekáš týdny či měsíce a nemáš šanci si zaplatit nadstandard - musíš otravovat známe. Stát/lékař nevybere peníze a pak musím někam chodit s dobrým mezcalem.
Problémem bude, že zde nikdo nechce psát slohovky - ani já. Napíšu něco stručně s tím, že si myslím, že to všichni pochopí. Očividně to tak není. Není to žádný trolling. Jsem si jist, že u piva/nealka bych se shodl s většinou lidí zde - i s tebou, protože tady naštěstí ještě nedorazili dementi z novinek.
Afro-r1 to napsal dobře..
1. Design
2. Motor a převodovka
3.Zbytek
Klasický boomer
beastar:
Ad1: Nikdy ze mě nebude důstojník, i kdybych měl bojoval za klima. Klima a ŽP jsem na rozdíl od většiny studoval a studuju dále Ph.D. - není to patent na rozum. Klima je věda, ne politika. V tom se liším od většiny.
Ad2: Souhlas. Narodit se v ČR/EU je životní výhra. Bezesporu. Nepochopil si můj příspěvek. Sám lobbuju za nadstandardní péčí, jelikož je to normální... Takhle musím otravovat známé a výsledek je stejný - stát prodělá...
Ad3: Neplatí realita Mexika pro Čechy, souhlas.
Ad4: Naprostý souhlas.
A poslední Ad5: Ne, žádný Čech by nechtěl žít v Tijuaně. Ani každý Mexičan v USA. Vidím to na živo. Spousta lidí se vrací do Mexico, bo tady je život lepší. Jiný, ale to ti do Swissu nevysvětlím.
K poslední poznámce, že úředník se nikde na světě nezapře - zbytečný podlý nesmysl :)
Potřebuji na preventivní kontrolu ke kožnímu:
V ČR? Za 6 měsíců Vás můžeme objednat. "Zadara" na VZP. ¿Co když je to melanom? Musíte počkat... Nejlépe na další stádium raka...
V Mexiku? Na druhý den schůzka u super doktora, kdy zaplatím v přepočtu 1500 CZK/consulta a mám klid.
Teď jsem tu měl kámoše z Erasmu, Němce z Berlína.. Tyvoe, to se nedalo poslouchat.. Hotové peklo a budoucí důstojník z III.WW
PB, docela ti rozumím :) Problémem ovšem je, že žiješ v "zahraničí" a většina Čecháčků ti to ihned omlátí o hlavu - bo jsi moc chytrý za tím oceánem... Setkávám se s tím neustále - i tady :)
Jak pravil možná můj budoucí šéf: Evropa z pohledu čínského ministra zahraničí je jen jakýsi historicky a kulturně významný poloostrov na konci Asie... Tolik k Vinfastu
Na tuhle absurditu dnešní doby se také stále snažím poukazovat... 1,2M za Peugeota nižší-střední třídy je prostě psychopatismus. Za tyhle prachy si koupíš v USA/Canada poslední limitované benzínové kusy Stellantisu.. Ale nějak to zapadá do dnešní doby, která skončí zle...
Poslední komentáře
- afro-r1, Opel býval cool. Nekecám.
Vsimli jste si, ze v tech letech nemusel dvorni designer naroubovat... - stirling, Ptejte se: Sportovní hatchback do města...
Giuliettu som mal raz na par dn ina letisku, Alfu som mal vzdy... - bkralik, Opel býval cool. Nekecám.
(Kdyby to někdo pro zajímavost hledal, tak jednomotorová Tesla... - rock, Opel býval cool. Nekecám.
Irwinek: Ona to byla samozřejmě ironie rozvinutá ad absurdum,... - Viola Procházková, Discovery slaví 35 let speciální...
Nevím, jaký zaklínadla nad tím udělali, ale jelo to fakt... - StreetPro, Alfa Romeo Junior: Nejmenší, nejlevnější...
Podle reklamy se má logicky jmenovat Berlin :-) jinak 136 PS na 4 x 4 a SUV bude... - Frodo, Report ze srpnového Autíčkářova...
Po zkušenostech z motorsportu musím napsat, že nechápu jak někdo... - Irwinek, Opel býval cool. Nekecám.
Nechtěl jsem nic nahradit, a i kdyby, tak Tesla nesplňuje RWD a požadovaný... - kotzitzaq, Opel býval cool. Nekecám.
Až do letošního roku jsme měli zákaz výběru SUV jakožto... - martin_100, První a poslední svého jména. Volkswagen...
Nejspíš proto, že koncern VW vede banda grýndýlových buzerantů.... - martin_100, Opel býval cool. Nekecám.
Chci 3 dveřovej hatchback. Motor bez turba objem tak 1600. Normalni... - Habakukk, Discovery slaví 35 let speciální...
Zadní náprava je opatřena vzduchovým odpružením, pohodlí... - StreetPro, Opel býval cool. Nekecám.
Opel - veškeré použité šrouby jsou třídy stavební ocel,... - rock, Opel býval cool. Nekecám.
Dneska se ti na takovou poptávku ozvou z Tesly s tím, že pro klidný... - Irwinek, Opel býval cool. Nekecám.
Hmm, SUV o 5 cm kratší :-( Sháním sedan, se šestiválcem...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
138 koní výkon
2 000 ccm objem
2014 rok výroby
420 koní výkon
6 200 ccm objem
1979 rok výroby
159 koní výkon
6 590 ccm objem
1990 rok výroby
150 koní výkon
4 999 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost aut?
112 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Volkswagen ID.7 Pro People: Volba nejen rozumu z Wolfsburgu
38 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
30 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů