načítám data...

Co je to resto-mod? A je to dobré?

Jaké by to bylo, kdyby se pod hávem starého auta skrývala moderní technika? A jak by vypadal můj restomod?

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Čas od času, když mám volnou chvíli, tak se dívám do inzerce po starých autech. Doopravdy starých. Třeba takový Buick Special z roku 1950 by mi určitě vážně slušel. Jenže když si tak sním o tom starém autě, uvědomuju si jeden problém. Když bych tvrdil, že s takovým autem budu jezdit jen pro radost, tak by to neznamenalo jen ježdění o víkendech a to jen když je hezky. Určitě by to zase dopadlo tak, že by se z víkendové hračky stalo auto pro téměř každý den. Ano, dalo by se to vyřešit tím, že bych měl ještě jiné zábavné auto na denní ježdění (ano, koukám na tebe, vícebarevná kopičko plechu a rzi), ale co kdybych se rozhodl, že potřebuju jen jedno auto? Dokázal bych každý den jezdit autem z roku 1950? Jsem přesvědčený, že by bylo jen málo věcí, co by mi v tom zabránilo, ale to bych pak vůbec nemohl pokračovat s psaním tohoto článku. Bavím se totiž představou, jaké by to bylo mít restomod.

Co že to vlastně znamená, resto-mod? No, v takové nejvágnější definici by se dalo říct, že jde o staré auto s moderní technikou. Pod to se teoreticky schová i hot rod s motorem Cummins. Pokud se dáte více o čtení, co by to mělo být, pak se dozvíte, že v pořádku jsou jak moderní motory, převodovky, nápravy, palubní systémy, jen auto musí vypadat stále originálně. No a pak se podíváte na eBay. Oi wei. Záplava veteránů na obřích kolech, proklatě snížených, ale nic, co by vypadalo alespoň z dálky dobově nebo dobře. Skoro se nabízí otázka, jestli existuje někdo, kdo to dělá pořádně. Já ale vím, že ano. Je to firma ICON4x4, která v americe upravuje veterány všeho druhu. Začala s offroady (odtud to 4x4), ale časem se dostala i k jiným autům. Když se podíváte na jejich web, uvidíte, že dělají několik ‚řad‘ produktů. Pro dnešek nás zajímají položky Derelict a Reformer. Jejich definice obou jsou podobné, vezmou staré auto a přetvoří jej pro použití v moderním světě. Jen v případě Derelictu zachovávají i patinu. Podívejme se společně na jeden příklad, který mě za srdce chytl nejvíc.

Když v roce 1946 z výrobní linky sjel tento Lincoln Club Coupe, nejspíš by ho ani nenapadlo, že ho čeká dlouhý život v rukou jednoho majitele. A rozhodně ho nenapadlo, co se stane, až jej majitel při stěhování do domova důchodců prodá. V ICONu mu navrhli nový rám, dostal nové podvozkové komponenty, palivový systém, nové brzdy… Vlastně vše na tom autě je nové, jen by vás to asi na první pohled nenapadlo. Na ten jen vidíte staré auto, které je nějak podezřele nízko. Na můj vkus je to asi až moc, ale vzhledem k tomu, že podvozek je nastavitelný, tak se to dá do jisté míry přizpůsobit. Pod kapotu se místo původního dvanáctiválce nastěhoval pětilitrový osmiválec z nového Mustangu a automatická převodovka. Zastavení obstarávají šesti- a čtyřpístkové kotoučové brzdy Willwood. Palivová soustava je celá nová a nerezová. Co mě ale fascinuje je interiér. Zvenku by opět nebylo poznat, že něco jinak, kromě přečalouněných sedaček. Interiér byl (stejně jako zbytek auta) kompletně odstrojen a vytlumen. Do interiéru se nastěhoval audiosystém i klimatizace, ale není to vidět. Všechno je ovládáno původními tlačítky. No, raději se podívejte na video…

To, co v ICONu udělali s Lincolnem zaslouží obdiv. Ale chtěl bych ho? Popravdě řečeno ne. Na moje poměry je to až ‚moc‘. Ale myšlenka nového motoru, či odpružení ve starém autě se mi líbí. Jak by vypadal můj restomod? Nejspíš bych vzal už zmiňovaný Buick a strčil do něj osmiválec LSx, převodovku a vylepšil brzdy. Nic víc, nic míň (no dobrá, ještě bych potřeboval aspoň maličkaté rádio. A nabíječku na telefon.) Jen škoda, že u nás něco takového není možné. Nejenom, že by to nešlo opapírovat, ale ještě k tomu by vás zarputilí veteranisté ukřižovali jakmile by moderní motor pod kapotou viděli. A to je škoda.

Jaký máte názor na úpravy veteránů vy? Má podle vás modernizace starého auta smysl? Podělte se s námi o vás názor v komentářích!

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Beny
08. ledna 2018, 08:14
2

Tohle se mi taky líbí. Amíci se s tím moc neserou a to je podle mě dobře. V Čechistánu je víc zatvrzelech veteranistů, originalistů než obyvatel. Žádná odchylka od sériovýho stavu se nepřipouští, jinak hrozí navěšení na kříž, v lepším případě za koule do průvanu.

reagovat
Standa
08. ledna 2018, 08:19
0

Krásnej přístup komisaře bylo nedání testace Felicii za to, že měla sedačky přečalouněný v kůži místo koženky. Na druhou stranu se někdy ale divím, co za bastly jezdí na vete značkách (bohužel často Ameriky s devadesátkovým tuningem).

Trinom
08. ledna 2018, 15:18
0

Restomod by u nás měl jít přihlásit jako individuální stavba za předpokladu motoru plnícího současné emisní limity.

Standa
08. ledna 2018, 08:14
1

Práce Iconu se mi moc líbí, ale stejně bych toho Lince bral spíš originálního i za cenu toho, že jej vytáhnu opravdu jen v létě na pár výletů. Úžasnej je od nich Rolls, co byl u Jay Lena i s tím příběhem kolem. Ale nejmilejší restomod pro mě by asi byl Singer.

reagovat
liška
08. ledna 2018, 10:13
0

No pokud už i na denní ježdění, tak pořád přes veškerou výměnu komponent zůstávají asi poměrně nebezpečné dobové deformační zóny a to si myslím, že je jeden z pádných důvodů (víc než chybějící klima nebo el. okna) proč se ze starších aut stávají jen víkendové hračky. Přecejen kdo by chtěl při každým ťukanci zezadu řešit hyperflexi krku...

reagovat
Pólin
08. ledna 2018, 10:28
0

Píše tam že dávali nový rám...to bude asi v ohledu pevnosti celého auta dost zásadní věc:)

Breakthru
08. ledna 2018, 20:55
0

ale prd, dá se řešit deformační sloupek řízení i montáž jinejch sedaček a tříbodovejch pásů.Problém je spíš v nákladnosti provozu veterana.Vem si třeba gumy, často problém sehnat správnej rozměr a čím starší tím horší.Opotřebení celkově ve vztahu k náhradním dílům, kde často u spousty aut nejsou a řeší se individuální výrobou, která je drahá.Spotřeba, ta je samozřejmě vyšší, poruchovost a častější servis.Krátkej interval výměny oleje, musely se dělat i vůle a některý motory maj absenci olejovýho filtru, takže výměna třeba po 1500-2000km a olej taky něco stojí.....provoz veterana je všeobecně drahej a čím starší, tím dražší a čím starší, tím horší....bezpečnost mrdat, zubatá si nás najde spíš v novým autě někde na dálnici nebo perfektně přehledný křižovatce...

Mechanik
14. listopadu 2020, 21:00
-1

Jo, moje řeč, na bezpečnost kašlu, nakonec mě srazi nějaký opilec když půjdu na chodníku.
Ale s tím drahým provozem moc nesouhlasím, mám to na véčkách a komisař mi tam nechal napsat novodobý pneu s co nejpodobnějším rozměrem k originálu, takže pneu za 1100,- v pohodě, třeba nový brzdový prasátko stojí 250,- normálně sehnatelný a olej, no výměna i s filtrem mě vyjde na 450,-. Jo, žere to, ale von ten benzín není zas taková nákladová položka. Jezdit s veteránem je o hodně levnější než s novým autem.

krab
08. ledna 2018, 10:33
0

MG od Frontline developments ( LE50)

Tohle je pro mě dokonalý restomod. Stejné jako moje MGB GT (Seb), ale vlastně úplně jiné.
http://www.frontlinedevelopments.com/vehicle/mg-le50/

reagovat
M P
08. ledna 2018, 10:58
0

Jojo, moc pěkný. O tom se kdysi psalo, ale schválně se podívej na ten nadpis :D https://www.autickar.cz/clanek/mg-od-frontline-miata-po-staru/

MIATA.
KURVA.
VŠUDE!

krab
08. ledna 2018, 11:03
0

Ten je konzistentní, ten náš šéfredaktor, co? :-D
Miata, Miata, Miata ...

Než jsem vstoupil do Autíčkáře, tak jsem ten japonský roadster měl i celkem rád. Dokonce jsem o tom i jeden canc napsal. Ale teď už jsem na tom asi podobně jako Beastar...

PS: jeden český "Frontline" projekt se snad postaví. Doufám, že na autíčkáři se o tom něco i dozvíte, více prozrazovat nechci...

M P
08. ledna 2018, 11:08
1

No, já chtěl vždycky NA. Už ne :) Pak jsem chtěl RF. I posadil jsem se do RF a jedna paní, která tam byla s námi auto vyzvednout, prohlásila: "Jeee, ty vypadáš, jako bys měl krizi středního věku. Druhou."
V ten moment jsem jakékoli další rande s těmito vozítky zavrhnul a už do toho nikdy ani nevlezu. Vavrisova kompresorová NB měla svoje kouzlo, zejména se hodila k terorizování města zvukem kompresoru, a na okruhu je to v rukou toho balkánce docela rychlý, ale nechceš to.
Dyť je to jak prašivý pes z útulku. Pořád do toho rveš prachy, abys to vylepšil, protože neznám nikoho, kdo je se sériovou spokojený, vyvařuješ, zase upravuješ, pak opravuješ špatně vyvařené plechy, a nakonec ti stejně jen zbyde kabriolet Malibu Stacey. Jako nikomu to neberu, ale já nechci nechci.

krab
08. ledna 2018, 11:15
1

Rezne to... co mám říkat. Já měl to stříbrné NA (po renovaci) , týpek, Miatista to auto dělal celou zimu fakt pečlivě a když ho dodělal koupil další prašivou, tentokrát NB na renovaci. Bavilo ho prostě vyvařovat, upravovat atd... Jo a že NB si upraví a NA prodával protože byla origo a že je jí škoda. Každej totiž upravuje spíš NBčka. No a stejně za 2 roky a to se nedostala prakticky do soli u mě začal na spodku př. blatníku znova jeden puchýřek ... ale šla Miatáři , ten byl nadšený.

Jako taky to nikomu neberu, ale já už nechci nechci :-D ( jsme se nějak shodli...)

František Čáslavský
08. ledna 2018, 11:29
4

Hele, nechcete jít s těma Miatama tak nějak tam... do prdele? :-)

Irwinek
08. ledna 2018, 12:00
0

souhlas ;-D

M P
08. ledna 2018, 12:25
2

Říká ten, co má sám miatu a zakládá si na tom, že stojí mimo komunitu... tak alternativní, až je to vlastně mainstream :D

František Čáslavský
08. ledna 2018, 12:27
2

Já, že si zakládám na tom, že jsem mimo komunitu? To neni pravda, nejsem jen na jedný facebookový skupině, protože mě její správce nemá rád :D (a možná za to může excesivní trolling. možná)
Ale jinak jo, říká ten, co má Miatu. Asi bych měl napsat článek o tom, jak už mě ty auta serou :)
-
Komentář upraven 8. 1. 2018, 12:28:01

Safa
08. ledna 2018, 14:53
0

František je prostě takový miatí oxymorón. :o)
Matěj Podhorský - Jednoho ortodoxního sériového netunícího Miatistu znáš určitě z diskuzí na Autíčkáři - mě. ;o)

beastar
09. ledna 2018, 01:28
0

A sakra já sem zaspal hejtování miáty. To je to nejsmutnější co se mi tady stalo. Jinak teda celej ten restomodding je docela super. Taková 613 s podvozkem z Panamery a v12 od Benzu jako Zonda to by byl pro stk rébus. Ale u mě by to prošlo za flašku Johnieho zdravim Pepka k nam na Dekru.

A článek o tom jak vas to auto sere si rád přečtu. Konečně změna oproti těm chvalozpěvům. Zase to auto si to vlastně nezaslouží. Komunity kolem aut jsou obecně plný imbecility. Jenom u nás v klubu pohoda ve dvou se vždycky shodneš.

Irwinek
08. ledna 2018, 12:16
0

Já bych pro resta byl, moc se mi líbí staré ameriky, takže klidně i tu, co o ní píšeš, ale stačilo by mi i novější auto, třeba Amazon. Nevadilo by mi, kdyby se to posuzovalo jako běžné auto a ne jako veterán. Oželel bych třeba zrovna tu klimu, ale chtěl bych pořádné sedačky, obstojná světla, současné brzdy a třeba i nějakého pomocníčka ( esp, abs,.......), hlavně, aby se v tom dalo jezdit v současném provozu :-D

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
08. ledna 2018, 13:54
1

Mně se tenhle styl taky líbí. Jestli bych si to sám někdy pořídil, nevím. Doteď jsem se nějak nerozhodnul, jestli bych to vážně chtěl nebo ne, ale naše banánová republika v tomhle směru rozhodla za mně, takže mám smolíka. Ono takový Bronco od toho Iconu už je dneska opravdu ikona, ale na netu člověk objeví hromadu zajímavých kreací. Něco upravený víc, něco míň. Ne všechno by člověka úplně oslovilo, ale vybrat se dá.
Zajímavý jsou taky kreace typu Equus Bass 770, kdy se auto na první pohled tváří jako klasik ze 60. let, ale jinak se jedná o naprosto moderní auto se současnou technikou. Má to svoje kouzlo.

reagovat
JayK91
08. ledna 2018, 15:01
0

Equus Baas to je muj vlhkej sen :-D
Akorát nevím jestli je to ještě resto-mod protože pokud se nepletu tak oni ty auta vyrábějí úplně od nuly...

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
08. ledna 2018, 15:09
0

Psal jsem, že to je kompletně nový, moderní auto. Ale je to krásný. Jen kde vzít 250.000,- USD na základní verzi. :-D

JayK91
08. ledna 2018, 15:35
0

Jo to jsem nějak po shlédnutí videa ten koment už nespočetl :-D ... Vybrat banku jedině :-)

CZmisak
08. ledna 2018, 14:24
0

Na tohle jsou experti v Roadkillu (General Mayhem) a Hot Rod Garage (57' Chevy). Obzvlášť General Mayhem je chuťovka - vnitřnosti z Chargeru Hellcat v otřískaným Chargeru 68'.
http://www.roadkill.com/wp-content/uploads/2015/07/general_mayhem.jpg

reagovat
Nimrod
08. ledna 2018, 15:10
3

a já jsem z těch, kteří by to nechali v původním stavu. nehnal bych to nutně do krajností, ale snažil bych se, aby to nezabilo ducha toho auta. tohle mi přijde jak módní vlna, kdy musí být všechno retro, ale vlastně to retro nikdo nechce, protože to má i své nedokonalosti. ale ty nedokonalosti utvářily tehdy tu věc, patřily k ní, a bez nich to už nikdy nebude ono

reagovat
Irwinek
09. ledna 2018, 11:04
0

Jo, máš pravdu, jenže já bych s tím chtěl jezdit častěji než jen občas. Sám bych se s tím asi nějak srovnal ( tedy snad :-D ), ale co ostatní? Svítivost světel nic moc, když si nechám větší mezeru, abych s bubnovými brzdami bezpečně zastavil, tak se mi tam někdo nas.... atd atd :-(

Nimrod
09. ledna 2018, 15:28
0

a proto tak málo veteráni jezdí :-) holt to není pro každýho

Nimrod
09. ledna 2018, 19:12
0

zkusím to podat jinak a to analogií ke klasické a digitální fotografii. pokud budeš mít digitál, jenž vypadá jako klasický foťák, tak je to retro. ale k čemu taková věc je krom designu a jistého efektu na kolemjdoucí a následně tvého ega (protože o proti jinak modernímu digitálu bude mít i zápory vyplývající z omezení kvuli designu)? naopak když budeš fotit klasicky, sám si míchat vývojky, upravovat je, vyvolávat, zvětšovat atd., tak pak teprve můžeš mít to potěšení z klasické fotografie, být opojen z tajů, jenž nabízí. přitom fotku uděláš jak moderním digitálem, tak 80 let starým foťákem, jen cesta je rozdílná. stejně to je s tím, jestli máš moderní auto, který vypadá jak starý auto, a nebo veterána. nikdy se ten "hybrid" nevyrovná modernímu autu a nikdy nebude mít "duši" toho původního. přijde mi to stejně navíc jako ty retro foťáky, kór za ty ceny

Irwinek
10. ledna 2018, 08:38
0

Učil jsem se fotit se Smenou - ruský foťák, pak leta fotil s Praktikou a pár fotek si i vyvolal, dnes už bych neměnil, tolik mne to nenadchlo.
Než se soused odstěhoval a posléze prodal svou š100, tak jsem si ji občas půjčil - vadily mi fakt snad jen ty sedačky, auto si klidně plulo krajinou, žádný spěch, 70 na tachometru a všechny krásy okolo nadosah :-D Ale jet s tím do Prahy, to bych si asi opravdu rozmyslel. Na to ploužení v kolonách by asi motor stačil, ale ty brzdy asi sotva :-( ale kdyby se udělala kompletní brzdová soustava ( a vyměnily ty sedačky), tak bych tím klidně jezdil ( no v opravdové zimě bych už asi nechtěl řídit v bundě :-D - topení nebylo silnou stránkou těchto vozů ) )

Nimrod
10. ledna 2018, 12:59
0

a právě proto si myslím, že je to stejný jak s veteránama. ono to lidi tolik v reálu nenadchne. kdyby ses měl všude ploužit 70km/h, viděl, jak tě všichni předjíždí, následně bys prožil pár skoro infarktů, když tě předjíždí autobus a náklaďák s návěsem, a přitom tě při nárazu chránila skoro jen karosérie o síle jednoho milimetru, tak se na to prostě raději vykašleš, i když "je to hezký". jenže dělat na základech takovýho auta cosi moderního, to mi také nesedí. nicméně většinou se tu objevují auta z 60.-80. let, tam mi přijde, že až na několik ne moc povedených aut by to nemuselo být tak hrozný. asi ty brzdy budou ale hlavním problémem, při delším cestování se přidá (většinou) mizerný odhlučnění

Irwinek
11. ledna 2018, 08:11
0

Od tý doby, co mě na dálnici předjížděl ve 110 km/h traktor ( všechna 4 kola stejně velká), tak jsem si zvykl a nějak mi to nevadí. Fakt je, že se většinou předělávaj auta, který na tom výkonově nejsou tak špatně, takže zůstávaj ty brzdy :-(

Sedrik
08. ledna 2018, 15:23
1

Nikde žádnej Singer?

reagovat
Breakthru
08. ledna 2018, 20:36
2

Mám rád starý auta a dovedu si představit mít originál pravidelně v provozu.Pokud je vše OK a staral bych se pravidelně o jeho údržbu, tak by fungoval na výbornou jako nový auto.
Ale na druhou stranu si tohle dovedu představit a jsem fanda.Oni to občas stavijou z vraků, kde je tak nějak ready jen ta kastle.Motor je většinou už zarezlej nebo polorozebranej či úplně chybí a hlavně v USA se spousta firem živí stavbou celejch aut nebo výrobou a distribucí specifickejch dílů na různý úpravy brzd, podvozků, odpružení (hlavně vzduchovýho), motorů, převodovek, diferenciálů atd. atd....
Tam to legislativa dovoluje, tady jakejkoliv tuning začíná a končí povolením o palec větších kol, prostě k blití.Na STK maj mechanici na jednu stranu svázaný ruce a klepou se před online systém, na druhou stranu vyrážijou za hovadiny.Občas trnu, když vidím ty borce, co tam dělaj...O úřednících nemá cenu se bavit, řešit kola nedejbože změnu typu motoru je vážně vyšší dívčí pro otrlý nemluvě o nějaký stavbě/ přestavbě vleku nebo dodávky....prostě byrokracie, jakmile ke všemu nejsou doklady, protkoly, povolení a milardy razítek, tak to nejde, ikdyž jde o lepší díl od stejnýho výrobce....
Já tomudle fandím.Je to slušný řemeslo.V améru je těhle aut mrak, stojí to v pouštích, ve stodolách, hnije to a umírá a pokud to někdo oživí a pošle zpět na cestu, tak palec nahoru.
Pokud někdo remcá, že je to hnůj, protože veterán, tak a´t si zkusí na něčem takovým rozchodit elektriku, vyměnit bubnový brzdy za kotouče, použít dvouokruhový brzdy místo jednookruhovejch, zprovoznit servo atd...Sice bych takovou stavbu neprovozoval jako veterána, ale my Evropani na tohle připravení nejsme.Sice tu má spousta plnou hubu keců o automobilový kultuře, ale ta kultura je jinde, než ta svobodná americká, kde se můžou šikovní lidi realizovat takovejma stavba...A tohle tam frčí už tak 70 let, kdy si borci upravovali starý Fordky nebo si přímo na jejich základu realizovali to svoje.Kombinovali do sebe to co měli od Téčka po poslední Flathead.To stejný mašiny.Údajně to byli vojáci, kluci, kteří se na frontě naučili opravovat jakoukoliv techniku a ty znalosti využívali při realizaci různejch staveb.Jenže tehdá borci nevysedávali u komplu nebo u mobilu a nepsali hovna někam na fejsbůk, ale makali a když něco nevěděli, tak si museli poradit, protože si to nemohli vygooglit jak dnes....
A pokud jde o to uvádění do původního stavbu, tak by se prase zblilo nad těma zrenovovanejma veteranama.Viděl jsem toho dost a je mi ouvej, jak se dá shnilotina zfušovat a přitom se z ní udělá veterán, kterej má větší hodnotu než takováhle stavba....
Rád bych v takovým stalu postavil jedničkovou Granadu.Vzhled bych nechal, jen 15" s límcem, pustit trošku k zemi, dopředu mlhovky, uvnitř starý Recara v retro stylu a pod kapotou V6 EFI s pětikvaltem....

reagovat
PeterLuk
10. ledna 2018, 00:15
1

Vždy ma fascinovalo, čo všetko sú schopní Američania vyrobiť. A že s tým dokonca môžu legálne jazdiť! To je presne to, čo si predstavím, keď niekto spomenie americkú slobodu. Je to úžasné v tom, že keď už sú tie nové autá také bezcharakterné, človek si môžu postaviť auto podľa svojej chuti. So starým dizajnom a s novou technikou. Presne to, čo tak na trhu chýba (teraz nevravím, že by o to aj bol reálny záujem, ale "virtuálny" je) a po čom mnohí dlho volajú. Škoda, že u nás je problém už keď má auto iné pneumatiky, než sú zapísané v techničáku...

Kreácie Singeru či Iconu sú dokonalé. Byť milionár, tak určite nejazdím novým Rollsom. :) Ale takto môžem len odoberať icghInstagram a You Tube a čítať o nich. Ako fanúšik starých amerík by som si svoj ideálny restomod postavil na základe nejakej starej Ameriky. Plán ak sa náhodou dostanem do USA je jasný. :) Na nejakom vrakovisku či na Craigliste kúpiť Mustang prvej generácie, Challenger 1969 alebo Firebird 1977 a kompletne ho prekopať. Decentne, tak aby ostalo zachované čaro starého musclle caru a pritom ho zbaviť archaickosti a urobiť z neho reálne športové auto. Nejak takto:

http://www.speedhunters.com/2015/04/boosted-bandit-a-70s-icon-reinvented/
https://petrolicious.com/films/this-pontiac-firebird-trans-am-is-transformed
http://www.roadandtrack.com/car-shows/sema-show/a13142380/the-ringbrothers-first-mopar-would-make-dom-toretto-jealous/

reagovat
C70C
11. ledna 2018, 10:10
0

Z RestoMod´s je v podstatě povinnost Eagle Speedster a Singer. Ale můj ideální RestoMod by bylo Volvo 245 v tmavě šedé metalíze, přední "lízátko" z 240 turbo, vnitřek v podstatě originál, max.vyměnit přední sedačky za kousky z C70 I.generace v barvě Atacama z V70R, Dynaudio Surround z S80I.gen, motor 2.3Turbo z 850 R, brzdy S60R, a kola 18" Volvo Triton. čili vše z Volva..jen vybrané best of...

reagovat
Irwinek
13. ledna 2018, 11:51
0

No vypadalo by to parádně, výhrady bych snad měl k tomu zvuku, v S 80 byl napočítán na její rozměry a tvar, ve 2XX by to asi neklapalo k Tvé spokojenosti ( tedy podle hudby, kterou posloucháš ), ale co by rozhodně nebyla žádná výhra, to jsou 18". Už jsem v tom jel, a bylo to strašné, hranicí pro pohodlnou jízdu u 2XX bych dal tak 16". Jinak už by jsi musel podvozek překopat celý :-D

reagovat
Mechanik
14. listopadu 2020, 21:23
-2

Já něco podobného jak píšeš mám a jezdím ofiko, vše prošlo. Zvýšený výkon, jiná hlava, svody, karbec, předělaný olejový filtr na novodobý, elektronické zapalování, snížené, tvrdší tlumiče, stabilizátory, novodobé pneu, rádio. No jediné co mě sere je původní třístupňová převodovka, je to fakt hrozně poskládaný.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem