načítám data...

BMW 216i: Nejlevnější, ale rozhodně ne laciné

Na předku se píše BMW, podvozek připomíná jednu nejmenovanou stylovku s britskými kořeny a koncepce velkoprostorového auta do Mnichova taky nesedí. Tak jaké je?

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Tak už se dostalo i na mě a konečně jsem si v redakčním kalendáři uzurpoval nějaké to testovací BMW. Teda – bylo mi trochu podezřelé, že se o 216i Active Tourer nestrhla jinak typická přetahnovaná, ale co už. Je to přeci vůz z Bavorska, modla sportovnosti, navíc s manuálem a na benzín. Moje nadšení samozřejmě trochu mírnili v redakčním chatu ostatní kolegové, kteří měli tendenci poukazovat na fakt, že Active Tourer není tak úplně klasické BMW, Adam mě ale ubezpečil, že jím testovaná 218d xDrive byla skvělá. Hlavně teda díky vyladěnému dieselu v kombinaci s automatem a čtyřkolce. A slušné výbavě. To mě před testování manuálního benzínu téměř v základní výbavě uklidnilo. 

Ale žerty stranou. Menší rodinná MPV se sice v poslední době klidí do ústraní před populárnějšími crossovery, jejich skvělé využití vnitřního prostoru a vyšší posez a tím lepší výhled z vozu z nich ale dělá častou volbu v případě, že zákazník schání typické “mamataxi”. Active Tourer pohodlně pojme dvě dětské sedačky a dva dospěláky, pro početnější rodiny je v nabídce i jeho sedmimístná varianta Grand Tourer. A ač víceúčelovému BMW prorokovali mnozí neúspěch a zkázu, prodává se nakonec docela dobře.

Přitom tahle rodinná dvojka nemá vůbec lehkou pozici. Pro zaryté fanoušky značky se provinila hned několika zločiny. Je to MPV, má přední náhon a pod kapotou dokonce (oh what a horror!) tříválcový motor. Pokud se trochu orientujete v nabídce BMW group, jistě jste se dovtípili, v čem mají tyhle, pro “bavoráky” tak netypické vlastnosti, společný základ. Active tourer stojí na stejné platformě, jako Mini Clubman a využívá i jeho motory. A to je víc, než solidní základ, na kterém se dá stavět. 

Začněme třeba podvozkem, který ve třídě MPV působí jako zjevení. Místo rozevlátého houpavého korábu dostanete velmi jistý vůz, který hravě strčí do kapsy i většinu levnějších hatchbacků. Podvozek není tvrdý, je “jen” dobře odladěný. Výborně tlumí všechny běžné díry a hrboly a i ve vyšších rychlostech je velmi jistý. Směrová stabilita je také příkladná, to vše ale při zachování slušného pohodlí. Tady opravdu není co vytknout.

To se ale nedá říci o pohonném ústrojí. A ač to možná někoho překvapí, chyba není v přepnovaném tříválci o objemu 1,5 litru, jež mělo testované BMW pod kapotou. Ten dává jako základní motorizace smysl a jeho 80 kW na rozpohybování vozu celkem stačí. Snad kvůli emisním limitům a snaze o nízkou spotřebu má ale vůz opravdu dlouhé převody a rádce pro ekonomickou jízdu navíc nutí řidiče udržovat otáčky v hodnotách do dvou tisíc za minutu. Tam je ale motor dost udušený a chybí mu dynamika, výkonová špička totiž graduje až kdesi za 6000 ot/min. Dlouhé převody tak často zapřičňují situaci, kdy při předjíždění, nebo připojování na dálnici vyžaduje vůz přesné řazení, jinak dojde ke ztrátě výkonu (zkrátka něco jako MX-5 na okruhu). Je to docela škoda. Tím spíše, že šestý kvalt se tu opravdu dostane ke slovu jen na dálničním maximu. Přesným řazením se sice dá tento nešvar celkem zažehnat, ale k charakteru MPV, které by mělo mít ideálně dost síly v celém rozsahu otáček mi toto naladění moc nesedí.

Spotřeba se po týdenním testu nakonec ustálila na hodnotě 8,6 litru na sto kilometrů, profil cest byl docela rozmanitý, došlo i na několik zácep, nebo přesuny po dálnici. “Papírovým” 5,8 litrů se mi nepodařilo přiblížit ani v režimu ECO PRO s opravdu lehkou nohou, hádám ale, že za to mohl mimo jiné i fakt, že vůz měl v době testu najeto jen lehce přes 4000 kilometrů.

Interiér vozu se nese v jednoduchém stylu. Nepůsobí sice opuletně, i přes nejnižší výbavu ale nekřičí do světa “podívej se, za co sis nepřiplatil”. Jednoduché černé měkčené plasty skvěle lícují, nechybí barevný displej systému iDrive (ač bez navigace) a přístrojová deska s jednoduchými a krásně zpracovanými budíky působí opravdu prémiovým dojmem. Analogový ekonometr je milý detail. Vpředu i na zadních sedadlech je dost místa pro dospělé osoby. Jsou sice látková a nudně černá, sedí se na nich ale pohodlně a nabízí široký rozsah (manuálního) nastavení. Kufr s dvojitou podlahou schvátí skutečně velkou porci zavazadel.

Tohle auto sice nemá armádu elektronických vychytávek a množství výbavy, ale všechno, co tu je, je provedeno velmi dobře a kvalitně. U některých základních modelů aut se zkrátka v interiéru cítíte, jako kdybyste dostávali nějaký druhořadý produkt. V BMW se ale tento pocit nedostavuje. Až na jednu výjimku a tou je hlavice řadící páky. Její gumovoplastový povrch opravdu není na omak příjemný a působí hodně levně. Viditelná čára výlisku a ostré neopracované hrany tomu nasazují pověstnou korunu. U řadící páky, kterou bere řidič do ruky mnohokrát za jízdu, to opravdu zamrzí.

Verdikt

BMW 216i Active Tourer je sice tím nejlevnějším autem z nabídky automobilky, nenese typické znaky mnichovských vozů, ale to rozhodně neznamená, že by to bylo špatné auto. Nabízí skvělou užitnou hodnotu a solidní zpracování v nenápadném a relativně kompaktním balení, příjemně se řídí a rozhodně nepůsobí levně, nebo odbytě. Jeho největší “vinou” v očích fanoušků tak zůstává to, že se zpronevěřilo tradicím modrobílé vrtule. Prodeje v Evropě ale ukazují, že už bezmála 400 tisícům zákazníků je tento fakt ukradený. O to více zamrzí fakt, že s nástupcem Active Toureru se do budoucna nepočítá.

Technické údaje

Motor: zážehový přeplňovaný tříválec 1499ccm
Výkon: 80 kW (109 koní)
Točivý moment: 190 Nm v 1380 – 3800 ot./min
Převodovka: šestistupňová manuální
Maximální rychlost: 190 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 11,3 s 
Průměrná spotřeba (udávaná): 5,8 l/100 km 
Průměrná spotřeba (v testu): 8,6 l/100 km
Cena (BMW 216i Active Tourer):  624 000,- Kč

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

st
stirling
22. srpna 2019, 11:31
0

Za 624k 109 koni slabucky interier a predokolka. U nepremiovej konkurencie clovek kupi vybavenejsie auto za menej penazi.

reagovat
Jan Machač
22. srpna 2019, 12:10
0

Ona se za ty penize da koupit nejaka silnejsi zadokolka?

Kuře
22. srpna 2019, 12:53
2

Asi ne, ale dá se sehnat velká spousta aut, která turistu zválcují v prvních dvou bodech.

st
stirling
22. srpna 2019, 13:13
2

Pointa je ze v minulosti si ludia kupovali kvoli zadokolke a 6valcom to bmw dost odlisovalo od konkurencie, v pripade 2ky nevidim dovod preco ist do bmw,kedze 3valec a predokolku viem najst inde. Pochybny interier a vysoka cenovka to zabija uplne. Mozno nejaku predvadzacku 220 s automatom za dobry peniaz,to moze byt este datelne.

XT
XTad
22. srpna 2019, 15:19
0

Jenze podminku "sestivalec a zadokolka" dneska splnuje maloktery model.

Jan Machač
22. srpna 2019, 17:25
0

No on to asi Kuba nenapsal dost dobře, ale v porovnání s jinými vozy vypadá tento dodělaně, funkčně a promyšleně. Levněji to jde. Místo mahagonových dveří se taky dají použít papírové...

beastar
22. srpna 2019, 17:52
3

Chtěl sem mlčet, ale pánové Xtad rád rýpám a Machač the true Bmw fan to zase zazdili. Honzo muzu se optat, co na tom je dodělané a funkční? Za ty prachy je bez prdele lepší auto oktávka, nebo snad i nějaka korea.

Argumentovat tim ze šestiválec a zadokolku splňuje dnes maloco to uz je v matersky. Asi jako kdyz ti napíšu Stinger třeba. Co to říká o 2er nic. Prostě nejzbytecnejsi bmw poslední dvojdekády. Aneb model pro maminky, co se chtěj cejtit, ale nezbyl jim rozpočet. Marně vzpomínám, co je pro Bmw horší.... Než tohle. Snad jedině BMW M1xl jako minivan a čtyřkolka a nějaká pěkná dodávka třeba Isetta by to mohlo dostat jméno.

A jo semtam se nějaký prodá. Protože je to docela praktický a ta cenovka není zase odzbrojujici. Ale stojí to proti velké konkurenci. V některých zemích západu je to levný auto ne však u nas. Seru na takový mrdiny nakresleny jen proto aby to zaplnilo jakousi mezeru na trhu.

XT
XTad
22. srpna 2019, 19:32
0

Klidne jsi mohl mlcet… Mel jsem na mysli modely BMW, ne obecne (i kdyz tam to plati dvojnasob). Treba u trojky je sestivalec a zadkolka pouze pro variantu 30d. Sestivalcovy benzin akorat xDrive a to jeste jenom v jednom provedeni. A za tohle 2er fakt nemuze.

Csaba
22. srpna 2019, 20:32
3

Ano, časy se mění a BMW (stejně jako mnoho dalších výrobců) už není to co bývalo se všemi negativy které dnešní ekoteror doba přináší... :( To ale přece nemění nic na tom že tahle věc (možná bych tomu ještě dokázal říct auto ale nikdy bych to nenazval "bavorákem") je do očí bijícím děsem a modrobílou vrtuli to nemělo nosit ani omylem. Copak tohle je BMW? Rodinný minivan s tříválcem a pohonem přední nápravy? To někomu říct před 20 lety tak se zlomí v pase smíchy anebo okamžitě volá Chocholouška, proboha živého. Nerozumím proč se do debaty tahá šestiválec a zadokolka, to přece s touto nepovedenou atrapou imitace napodobeniny auta nijak nesouvisí. Už samotná existence ř. 2 je důkazem toho že "to smeruje do riadnej piči" a není nutné nám ostatním kazit večer opakováním faktu že i s ř. 3 je to podobně - teda - nepochybuji že trojky 4x4 se soudobými 1-2-3-4 nebo kolika turby pojedou dobře a možná (kéž by to tak opravdu bylo!) i moc dobře, ale tak jely E36 a E46 rovněž a bez toho :-)
Jak správně píše Beastar je to model naprosto zbytný, nesmyslný a nepochopitelný, auto jehož vznik byl umožněn nejspíš pouze touhou "nacpat se všude kde ještě nejsme" a vydělat na všem každé jednotlivé euro které někdo možná bude chtít utratit - a - pochopitelně i tím že když výrobce vrazil miliony eur do vývoje a výroby motorů a podv. platformy pro Clubmana bude chtít aby se mu ty investice "vrátily" díky jejich použití v dalších modelech (tj i ř. 2).
Zatímco ale Clubman aspoň vzdáleně pořád připomíná původní "knedlík", má charizma a půvab (teda, aspoň trochu, furt je to jen blbý kombík, ne reinkarnovaný kultovní hatch :-) ), tahle zrůdička zvenku nezaujme ničím a zevnitř - no - možná tak tu maminu dvou předškoláků, nevím koho jiného :)
Já (jako staromilec a fanda modelů E36, E38 a E39, novějších už opravdu ne) osobně jsem proto velmi rád že prznění dobrého jména značky vyráběním toho děsu končí. Pozdě ale přece! chtělo by se zvolat :-)

Jan Machač
22. srpna 2019, 21:31
0

Beastar: Neser mi, ja nejsem fanda ničeho! ;-) Jen prostě dělaj ty auta tak nějak dobře, i když je to hnusné MPV o ničem, to je celý. A to něco stojí.

Ča
Ča Snač Aj
22. srpna 2019, 21:54
1

Off topic: vsimam si toho hlavně v posledních dvou letech, proč všichni píšou "mi" místo "mě/mne"? Třeba zmíněné spojení neser mi, když to vyslovím nahlas zní to dost divne..

D
D
22. srpna 2019, 23:08
0

Mne to zas takova tragedie neprijde. BMW se proste jen, stejne jako treba MB prizpusobilo dobe a nabizi i tohle. Na rozdil od A-classe je tohle aspon prakticke. Slovy klasika:"Neni to nic, o cem byste psal domu". Proste neurazi nenadchne. Co jsem tak slysel z okoli, BMW umi na nektere modely poskytnout velmi zajimave slevy plus dalsi benefity v podobe garancek v cene, coz uz je pomerne zajimave jezdit na povinne "autorizovane" nevymeny oleje a kontroly karoserie zdarma. Jinak samozrejme cenikovka sama o sobe a bez benefitu je vysoka, pak je lepsi dat prednost treba Cmaxu. Interier to asi moc nezachrani a poukazovat na to, ze je to neco lepsiho, protoze odznak BMW je zrovna v tomto pripade spise usmevne.

Jan Machač
22. srpna 2019, 23:13
0

Mi je tu kvůli toho, že jsem ostravák. Holt neumím česky no ;-) A neser mi je spíš fór...

beastar
23. srpna 2019, 00:10
1

Honzo ale prosimtě. Oni už to dávno nedělají tak... Aby si z toho někdo sedl na zadeček. Rozhodně 2er není nějaká výkladní skříň. A ano kvalita něco stojí když si uděláš konfig báwo za melouna a půl bude to konečně dodělaný a kvalitní. Jak taky jinak za ty prachy za cenu baráku 3+1 někde na Šumpersku. Ale sorry s tim fanouškem sem to asi přehnal ,)

Jinak samotný fakt že já a kolega Csaba se na něčem za celou existenci Autíčkáře shodnem mluví za vše. Jeho slova jsou velmi podobná jako má. A nemám co bych k tomu dodal je to přesně tak. Motat do toho šestiválec a zadokolku nemá smysl. A Pane Dé... kdy už konečně přestaneme omlouvat paskvil od BMW tím, že Mercedes to taky........ Panebože ty vole ...krávo cokoliv. Mercedes vždycky dělal úplně jiný auta, než BMW! Má dlouho tradici s užitkovými auty a tak dále. To je naprosto OUT brát takovou argumentaci. Ve stylu vždyť oni to dělají taky. To jde zkousknout možná u SUV. Co se týká slev tak to je sice pravda. Od toho tady ale nejsme. Na X1 jde třeba taky ukecat slevičky. Nicméně to si domluvíš dneska všude kromě DáCie. Tohle není a nikdy nebude BMW. Jak tady zaznělo jako dotaz.... Nejhnusnější a nejnepotřebnější BMW všech dob je na světě. Nejdřív tu byl compact pak přebrala žezlo jednička a teď ho chytá dvojka...

Fa
Fandatik
23. srpna 2019, 00:10
0

Tak BMW je v prdeli mnohem hloub než jsme všichni mysleli. Když už i šéf Zipse přiznává, že jsou daleko za Mercedesem. Nechápu jak si to může dneska někdo koupit.
Koupil by si někdo třeba iPhone, kdyby Steve (když ještě žil) priznal, že Samsung dělá lepší mobily? Ale pokusí se to dohnat?

BubaaCZek
23. srpna 2019, 08:40
1

Cool down. 2er je tady naprosto logicky a spravne. Maji platformu z Mini, povesi na to bmw zpracovani, pridaji moturek s co nejnizsima emisema, 400k kousku se proda, snizi si flotilovy prumer, ktery jim ulehci pro ostrejsi vozy. Vsechno hraje.

Fa
Fandatik
26. srpna 2019, 11:58
0

Tak alespoň, že v Alpině jim zůstalo trochu mozku v hlavě. Uvidíme jak dlouho.
https://www.autotimesnews.com/alpina-will-not-upgrade-bmw-with-front-wheel-drive/

Jasně, že prvořadým důvodem jsou peníze, které by museli utratit na vývoj (zejména převodovka se kterou nemají žádnou zkušenost). A předpokládají, že typ náročnějších zákazníků (ochotných připlatit za Alpinu) má také stále rozum.
Snad jim to vydrží a nebude za pár let tří válcové FWD se znakem Alpina.

Tomino
22. srpna 2019, 12:12
4

Test je moc hezky a poutavě napsaný, ale tahle MPV kategorie není úplně můj šálek kávy. Na druhé straně, po praktické stránce věci, fajn. No, i když se mi současný směr a styl designu BMW, snad až na pár výjimek, moc nelíbí, tak když jsem poprvé viděl na cestě tento bavorský výtvor, tak jsem chtěl udělat přesně toto.

reagovat
st
stirling
22. srpna 2019, 13:15
0

s tym suhlas ale spravit mpv aby vyzeralo dobre a zapadlo do Fkoveho dizajnu bmw nie je uplne jednoduche

ToMyx
22. srpna 2019, 13:47
2

Mám to s láskou k MPV stejně. Naposledy co jsem si říkal, že bych se sebezapřením zvládl byl S-Max :-)
Také si nemohu pomoci, ale tohle BMW, podobně jako ty velké mastodontní úplně nemusím. Ještě, že nejsem mamina :-D

Tomino
22. srpna 2019, 14:13
0

Tomyx: S-Max je fajn :-) Jako ono tahle kategorie nepatří k mým nejoblíbenějším, ale je mi dost sympatická pro praktičnost. Jako třeba teď v létě jsem byl asi potřetí v životě pár dní na rybách, jeli jsme tam kamarádovým empévečkem a jako paráda, všechno se hezky vešlo, do kufru rybářské věci, piva a tak :-) Uvnitř prostorné a pohodlné. Na výlety nebo na dovču moc fajn. Jen se mi prostě nelíbí jako třeba nějaké sportovní kupé :-)

ToMyx
22. srpna 2019, 15:14
0

Proto je nejlepší mít doma 2 a více aut, každé k dosažení jiného cíle :-) Abychom si nalili čistého vína, mně se to kecá, mé auto pro zábavu je...liftback :-))))

Tomino
22. srpna 2019, 15:40
0

Liftback jak liftback, Primera je super :-)

ToMyx
22. srpna 2019, 16:13
0

Za ty prachy by měla být zlatá :-) Pořád je ale na čem pracovat. Ještě více zpevnit, utlumit zvuk a hlavně se naučit řídit. Snad jednou.
-
Komentář upraven 22. 8. 2019, 16:18:02

Kuře
22. srpna 2019, 12:57
0

Jako, auto to asi není špatný, mě osobně se i docela líbí kategorie MPVček.

Jen mám trošku problém poznat, jestli jsem klikl na dnešní test bavoráku nebo na včerejší kiu... Prostě to tak nějak... splývá... a teď nemluvím jen o designnu...

reagovat
Ko
Kostinen
22. srpna 2019, 13:27
0

7místná verze? Existuje nějaké jiné "BMW", kterým se dá odvést tolik lidí /"lidí"?

reagovat
Jimi
22. srpna 2019, 13:32
2

X7?

Va
Vasek7
22. srpna 2019, 13:44
0

Jeste predim X5 E70, ale soude podle nabidky v bazarech se jich moc nevyrobilo.

David Střítežský
22. srpna 2019, 13:44
7

Jen at si to ujasnime - nejhnusnejsi BMW (nejhnusnejsi auto na svete, ani ne opravdovy BMW) je porad E46 Compact ?

reagovat
ToMyx
22. srpna 2019, 13:48
1

Správný dotaz, těším se na odpovědi :-)

ro
rock
22. srpna 2019, 18:46
0

Je. Tohle je jenom absolutně nudný, šedý a splývající s davem, ale ne vyloženě ošklivý. Narozdíl od Compactu.
Ale třeba E65 je pro Compact zdatná konkurence a G07 je taky tvrdý soupeř.

Jan Machač
22. srpna 2019, 21:31
0

Nevim, dál...

Liqid
22. srpna 2019, 15:07
4

Rožezranej třívál bez adekvátního výkonu...to chceš. To už raději koncernové TSI.

reagovat
Jakub Pospíšil
22. srpna 2019, 16:23
2

To je odvážná teze :)

beastar
22. srpna 2019, 17:59
2

Pravdivá teze.

Zajda
22. srpna 2019, 19:56
0

1,5 TSI je nějaký postižený při rozjezdech ale jestli se bavíme o výkonově srovnatelném 1.0 TSI tak se stačí podívat na spritmonitor - ve srovnatelných autech má 1.0 TSI minimálně o litr menší spotřebu a jak je zvykem u koncernu tak parametry 85 KW a 200 Nm jsou proti realitě ještě konzervativní.

beastar
23. srpna 2019, 00:22
1

No a Zajda... jaký to teda je? Špatný? Ono totiž litrový tsi rozhodně za ty prachy v čemkoliv není špatný...

Ju
Junior
23. srpna 2019, 00:48
0

právě naopak. Koncern se v drtivý většině případů vyznačuje tím, že když jsou ty koně na papíře, tak tam jsou ve skutečnosti. Naopak u Korejců mi přijde, že prostě vyrobí auto, pak si v kanclu řeknou kolik to má mít koní a tolik napíšou do techničáku. A ono to tak ukrutně nejede, že by ses posral. Takovej Cedník GT vs. okta 1.8TSI. Nebudu to hledat na fastestlaps, ale minimálně pocitově a tachometrově, v O3 šlápneš na plyn a jedeš tak nějak jak bys od 180 koní čekal. V Cedníku šlápneš a ono nic. Další zkušenosti už mám jenom z pralesních 2.0CRDI někdy 200x, tak to sem nebudu tahat, to si Korea nezaslouží.

st
stirling
23. srpna 2019, 08:33
0

Obe s filtrom pevnych castic ? Tu 1.6 z Kie az tak moc nechvalili, hlavna kritika bola ze vykon je az vo vyssich otackach oproti oturbenej 1.4. Ta 1.8 TSI oktavka to je nejaky vybehovy model ci je to dalej v ponuke ?

Zajda
23. srpna 2019, 14:23
0

Beastar: Nevím jestli píšu nepochopitelně ale právěže považuju litrové TSI za nadmíru příjemný motor co slusně jede, málo žere a dokonce má rychlé reakce na plyn. Ve Fabii mi vadilo trochu úchylné zpřevodovaní, nepříjemné třeba na retardérech nebo dojezdech na křižovatku, nutí to pak řadit 1°.Takovy UP GTI s kratší skříní musí být super.

beastar
23. srpna 2019, 14:54
1

Zajda; Jo nevim ja to moc nepochopil. Takhle jak si to napsal to právě vidím taky. Konečně po letech se VW něco povedlo. V oblasti motorů. A zcela nepochybuju o tom, že prostě v téhle kategorii by vw nad bmw kraloval. Jako nejel sem s 2er s timhle werglem unda da hud, ale odhaduju to.

bitner
22. srpna 2019, 22:27
3

Do precteni tohoto testu jsem nemel poneti o tomto takyBMW. Asi je jim to potreba. Asi se inspirovali TopGearem a jejich dokumentarni rekonstrukci porady u Peugeotu.

reagovat
beastar
23. srpna 2019, 00:34
4

Je to dost možné. To takhle jednoho dne v Mnichově. Nad Bratwurstem a pivkem těsně po Oktoberfestu.
Grüß dich!! Ty Haralde viděl si ty Mecedesy jak se to docela prodávalo? Nevím Dietře máš na mysli původní "Áčko"? Dneska je to tuším B klasse. Jáá, genau. Ty lišky podšité Bádenské nás zase předběhli. Tu se do hovoru přidá Brunhilda z marketingového. Mein herr führer totiž pardón der direktor.... My bychom věděli jak na ně. Fanoušci budou nadávat, ale to nás nezajímá ta trapná cháska co pořád vzpomíná na to co bylo. Tady jde sakra o geld a ne nějaký srdíčko. Takže já mám pro vás řešení. Mlask.... mastná huba ukousne wuřta. Zum Wohl!!!

ToMyx
26. srpna 2019, 14:39
0

Ty jsi zvíře Beastare :-D

Ju
Junior
23. srpna 2019, 00:52
1

Dobře. Takže si to shrneme.
Soukromá firma vyvine a vyrobí něco, co umí prodat a zkasírovat za to peníze. Značně iracionálně, to jo, ale prodat se dá dneska kde co.
Ovšem internetový fans necení, přestože sami v drtivé většině případů neutratili u BMW ani Euro, tak se má management asi posrat.
Hustý. Kdybyste seděli na jejich židlích, děláte úplně to samý. Jinak byste tam dlouho neseděli.

Až potkáte někoho, kdo si nekoupí nový báwo , protože woe nebude mít na kapotě to samý jako kráva s 2er, tak mi na něj prosím pošlete kontakt, takovýho bych rád viděl.

reagovat
st
stirling
23. srpna 2019, 08:28
0

Mal som 2 krat bmw sukromne, teraz mam firemnu 1ku ale rozhodne by som za predokolku s tromi valcami zo spotrebou vacsou ako benzinove 6valcove bmw minulosti nedal 624 tis cz. To ze nebude nastupca tohto modelu mnohe ukazuje.
To uz radsej kupim Bcko mercedes co sa aspon netvari sportovo ...

beastar
23. srpna 2019, 09:58
1

Ať si soukromá firma vyvíjí, co uzná za vhodný. Prodává taky. To neznamená, že se mi to musí líbit. A nemůžu to kritizovat. Sám sem nějaký Bmw měl. Koupený za svoje prachy. Spoustu modelů mám rád. Nicméně z tohohle sem zklamanej. Neříkám že bych už kvůli tomu nechtěl m5 třeba:))

Ale tohle auto je džouk. Ještě vzpomínám jak lidi říkali, že Bmw je jinde. Protože Mercedes a Áčko, Vito, autobusy a já nevim co. Bmw sportovní, Bmw se nenechá schramsnout dobou. Bmw firma se super tváří... Hahaha. Bmw dělá dneska naprosto stejnej junk jako většina;D

st
stirling
23. srpna 2019, 10:25
0

To suhlas, a este si za to necha zaplatit.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Moskvič Ostatní Šlapací 1978
Moskvič Ostatní Šlapací

1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem

Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat 2002
Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat

2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem

Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature 2003
Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature

2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem

Ford LTD Coupe 1971
Ford LTD Coupe

1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem