Kostinen
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Ivo K |
Bydliště | Ostrava-město |
Registrace | před 7.5 rok. |
Poslední aktivita | před 2.5 měs. |
Komentářů u článků | 28 |
Pozitivních komentářů u článků | 11 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
K nezvyklým experimentům je fajn taky Polsko, kdy na zelenou šipku doprava mají zelenou nejen chodci za rohem, ale i ti přímo před autem.
Ostřikovače předních světel. V 99 % případů to jen plýtvá směsí.
Z domácích vod by to mohly být profesionální závody na Stadionech a Jawách 50, nicméně je to v podstatě stejná kategorie jako ty skútry. Moped s maximalkou přes 100 km/h? Proč ne, když to jde.
Mám teorii, že díky našim nízkým pojistám (vzhledem k ceně nových aut) všechny české pojišťovny fakt mizerně řeší škody.
Mám pár kamarádů v severní Evropě, co jim někdo zrušil 2 leté auto s třeba 50 000 km a pojišťovna obratem zaplatila stejnou sumu za jakou to koupili v autosalonu. Ale taky platí 8-10x více na ročním pojištění.
Je tu faktor cena práce, rentabilita opravy atd. Nebo máme u nás jenom tak pokřivený trh ze stran pojišťoven, či pokusům o pojistné podvody od zákazníků? Víte jak, protože se to tak vždycky dělalo...
Nevím, jak to řeší obyvatelé našeho hlavního města, ale bydlím v centru Varšavy a mít tu vlastní auto je za trest. Parkování na ulici je drahé a za čáru bezplatného parkování je to na sdíleném kole 20 minut.
Naprostou většinu cestování pro něco a za něčím se dá vyřešit mnohem pohodlněji než vlastním autem: a to jsou všechna ta kola, koloběžky, skútry, UBER, přidej. Jo něco to stojí, ale vlastně docela málo (a překvapivě skoro stejně mezi sebou).
Jsou momenty, kdy chci třeba něco převést. Po městě se válí spousta sdílených aut od Panek CS. Hybridní Toyoty C-HR, Fiaty 500 či MB GLA 200. Mají předplacené parkování všude.
Méně osobních aut znamená více parkování pro tyhle věci, které nestojí na místě týden a taky stání pro všechny vizuálně pěkné Ferrari, RR, Maserati, H-D před kavárnami.
Chybí mi řidičský zážitek? Jo, ale bez stresu z každodenního ježdění je případné víkendové řízení zážitek. Co s Autíčkáři? Panek CS má ve flotile také BMW i8, Bentley Continental, F-Type, ale také Maluchy, Trabanta či Multiplu.
Vlastní auto je bezpochybně super, ale musíte být dostatečně bohatí nebo privilegovaní na to, mít kde parkovat a neotravovat ním dlouhodobě veřejný prostor. Když máte dům někde v okolí a jezdíte do města, pak parkujte na P+R a dojíždějte MHD či koloběžkou (ano trvá to déle) nebo prostě buďte připraveni platit za parkování. Tahle část je většinou nejvíce nepopulární.
U sdílených aut by se nemusel opakovat případ s koloběžkami. Poničíte ho, dostanete BAN a budete navždy bez této možnosti, což by mohlo docela bolet s tím, jak se situace s osobní mobilitou vyvíjí.
To je přesně ono!
V autě je člověk izolovaný od prostředí, kde jede. Skoro každý kus krajiny jinak voní. Některá údolí jsou teplá jiná zase studená.
Taky je boží ten plný výhled (i když v helmě). V autě mám kšilt a A sloupek v zorném poli, takže kochačka v plechovce nic moc.
Ale letos budu kupovat airbagovou vestu, protože v provozu je hold třeba být připraven i na další účastníky silničního provozu...
Na tu opravování pozice točítka hlasitosti na rádiu je fajn roller na volantu!
K obřadům až zlovykům: Takové to zimní nadměrné či naopak žádné oklepávání botou od břečky až sněhu před vstupem na palubu.
A co je největší podobná katastrofa mladoboleslavského výrobce? Něco novějšího než 1203, řekněme...
Mě baví ta přímá úměra u klasifikace bydliků, že kdykoliv v čase jsou v provozu pomalé. Proč? Rok 2001 bydlik na Ducatu má 66kW, rok 2020 a 130 kW opět nestačí. Jo a pak někteří jezdí s těmi 66 kW dnes...
Ten komentář, že "kraje kupují vozidla Tatra" a "u nás jezdí především policejní škodovky" (mě) zbytečně provokuje. Kdo jiný by měl preferovat domácí produkci (a v rámci možností i vývoj) než IZS / státní sektor?
Jako z něčeho ti výrobci žít musí v globální konkurenci a když si vlastní výrobce nezaplatíme sami, zaplatí si vývoj čínských značek ze státního Čína.
Díky moc za postřeh z duše. Doporučuji analýzu co v těch autem vlastně je:
Jinak trend zvětšování úložných prostorů "na fény" se už montuje taky do segmentu motocyklů. :(
-
Komentář upraven 26. 9. 2020, 23:53:11
Parkovačky jen na jedné straně vozu, když se zapalování vypne při zapnutém blinkru (a parkovačkách)? To je tuším jen VW záležitost.
Pistáciová zelená! To je tak strašná barva až je hezká... K tomu ten kult okolo #ulovpistacii. Jinou Fábii sedan než ve Fantasy Green ani nebrat, to je investiční youngtimer! Si z toho dělám srandu, ale ono si to jde fakt objednat.
Anglické protisměrné dveře se do výběru nedostaly? Nikdy jsem je nepoužíval, ale asi jsou více v pohodě než zmíněná řešení...
P. S. Už otevírání 5. dveří v nízkých garážích je občas legrace...
Díky za reakci a uklidnění. To je naprosto legitimní odpověď, jako rezident z města, kde máme tramvaje to cítím stejně čekajíc v autě za vozidlem hromadné dopravy čekajícím na odjezd podle jízdního řádu v zastávce vídeňského typu.
"Jsem majitel auta, kdo je víc!"
...dva majitelé.
Jsi v centru alespoň rezident? Pro přespolní je tu MHD teoreticky podporovaný systémem P+R parkovišť či simply clever koloběžky.
Článek je hezký a vtipný. Osobně mi trochu moc připomíná skupinu teoretiků MHD, kteří tramvají jeli před 30 lety, bikesharing je sprosté slovo a tak všude pořád jezdí autem, protože tu není jiná možnost.
+10 bodů za:
unavené triko s potiskem “běh Terryho Foxe” z komínku “na práci”
Čekal jsem nějaký volant, co vůbec není kruhový a nic? Krásný článek o dokonalých kruzích... I když třeba Peugeot má ty deformované ovládácí pidikolečka...
Sezení nahoře je fajn. Fakt je to otravné nastupovat a vystupovat z vozu, kde se jezdí zadkem po zemi.
Do kategorie nechápu: z aut je nějak málo vidět ven: tlusté sloupky, tankové průzory místo oken. Sice kamera tu a tam, ale nějak mi chybí jistota vědět kde je konec auta.
Díky za hezký článek, který si dal tu práci vysvětlit souvislosti na trhu. :) To zase bude jinde spoustu textů popisující tvar nárazníků...
-
Komentář upraven 5. 6. 2020, 12:17:43
7místná verze? Existuje nějaké jiné "BMW", kterým se dá odvést tolik lidí /"lidí"?
Je milé slyšet, že má někdo NAPROSTO IDENTICKOU filosofii. Taky tě štve, kdy ti na autě někdo udělá "čistý flek" když se o auto opře/otře?
Konverzace u nabíječky? Nějak mi to připomíná vtip "Víte, proč se majitelé italských motorek nezdraví? Protože se už ráno viděli v servise".
K čemu je sedan dobrý? Když chci auto, kterým nic nevozím, pořídím se kratší hatchback a když chci něco vozit, tak mám combi. Sedan si bere nevýhody z obou dvou: je velký, ale nic se do něj nedá naložit. (příklad tělesa k převozu: jízdní kolo nebo lednička).
Ale samozřejmě nechť je karosářských variant co nejvíce. Silueta toho Jaga je boži!
Poslední komentáře
- Honza123, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Spotreba 1l/1000km je extremni a jeji pripusteni je jen alibismus... - kotzitzaq, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Samozřejmě nemám to nijak detailně podloženo, ale akustický... - Frodo, Porsche 981 Spyder: Chirurgicky přesný...
Říkám to pořád. Manuál, atmosférický točivý motor,... - Padouch, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Hluk je jedna věc co mě fakt zarazila na služebním Passatu... - tsu, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Přední ano. Superb byl měl mit akustická všechna boční... - Beran, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Pokud O4 splnuje definici pohodlneho auta, tak doporucuju se projet... - afro-r1, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Akusticka (=lepena) predni skla maji snad povinne vsechna auta? - James, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Super dotaz! Prostě v první řadě opravdu pohodlná sedadla... - tsu, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Ad Sup IV vs Octa IV v dieselu, vážně je v těch autech tak velký... - Marek Brunner, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Sato: jo, jen aby ho právě nenapadalo řešit trojkovýho Supa:)... - C70C, Porsche 981 Spyder: Chirurgicky přesný...
Já tady mám spíš Červenohorské sedlo.. Ale uznávám, druhý... - Sato, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Marek: myslim ze doslo k nedorozumeniu Supa III som napisal len ja ako priklad,... - rock, Mini Cooper S vs. Mini Cooper SE: Benzín...
Přidávám se jen napůl. V kombinaci s HUDem mi kruhový centrální... - kotzitzaq, Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
Myslím, že už mám něco dálkových jízd odježděno a za mě určitě... - Honza Hamster Křeček, Mini Cooper S vs. Mini Cooper SE: Benzín...
Tady se musím Mini zastat. Nahradit přístrojovou kapličku...
Poslední inzeráty
1976 rok výroby
250 koní výkon
6 600 ccm objem
1958 rok výroby
326 koní výkon
6 400 ccm objem
1989 rok výroby
170 koní výkon
5 732 ccm objem
1992 rok výroby
170 koní výkon
5 732 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
34 komentářů - Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
32 komentářů - Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě a 5 dalších zajímavostí Škody Elroq
32 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Porsche 981 Spyder: Chirurgicky přesný řez okreskou
28 komentářů - Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný ideál na elektřinu?
27 komentářů - BMW XM Label Red: Magnet na pozornost
24 komentářů - Nová Toyota Camry: Pořád stejně dobrá, jen nyní výrazně hezčí
23 komentářů