Liqid
Jméno | J K |
---|---|
Bydliště | Praha |
Registrace | před 8.4 rok. |
Poslední aktivita | před 5.5 dny |
Příspěvků ve fóru | 14 |
Komentářů u článků | 114 |
Pozitivních komentářů u článků | 27 |
Negativních komentářů u článků | 9 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Koženka je hnus, jak to jde, beru kůži. Radši i textil než koženku.
Opravdu přijde někomu dobré, mít displej jen uprostřed a muset tam pořád otáčet hlavu? Jako řidič jsem to zkoušel v nějakém Hjundai a bylo to dost nepříjemné.
Skvělá recenze, proletět na tomhle dálnici musí být zážitek. A díky za zmínění Top Gunu :) ta zadní krovka se dá tedy sundat, když člověk potřebuje povozit nějakou MILFu?
Zajímalo by mě dojezd, pokud jedu po dálnici 200 km/h. Bude to alespoň 100 km?
Měl jsem jako náhradní vůz na týden v krásné zelené. Celkově mě to moc nenadchlo, řízení gumové, odezva na plyn pomalá, převodovka ještě pomalejší. Čtyřkolka fungovala dobře, ale jezdil jsem za 11 litrů...dotyková tlačítka mega opruz, za jízdy jsem se nebyl schopen trefit na poprvé. A neustálé buzerování asistentů taky nic moc, nevím, zda to jde vypnout trvale, nezjišťoval jsem.
Spring a Spring cargo už jsou v elektrice.
Jen tak z voleje: Žijeme dopravou
Udržíme vás v pohybu
Stále na cestách
Jezdím, jezdíš, jezdíme
Projíždíme světem dopravy
Jezdíme, řadíme, opravujeme
Vůbec mi to nedává smysl, hlavně skrz výkon a dojezd. Kolik to ujede, když se to naloží třeba hlínou nebo štěrkem? A kolik v zimě s radlicí?Pro chodníkáře bude lepší třeba Kangoo, na sníh a těžší materiál Hilux s přívěsem. Stát to tři kila, tak bych to bral jako doplněk pro menší zelené obce.
PS: dotace jsou zlo
Já už si to vyzkoušel na parkovišti před OC, vercajk z Fábie III, za tmy a mokru v listopadu. Ale jsem rád, že jsem si to mohl zkusit a vím, že to jde. Klíč teda vozím větší křížový. Ale potěšil mě plechový hever, od něj jsem toho moc nečekal, ale zvládl to bez problému.
Kempovací auta jsou teď hodně populární, což je mi trochu záhadou. Chápu to v rozlehlých USA, ale v EU? Tam stejně člověk musí do kempu, nebo zůstat na benzince a to už taková romantika není, jak se prezentuje všude na insta, kde čumí nohy z kufru do západu slunce s hrnkem kafe v ruce.
Sony o tom jen mluví, NIO už reálně prodává auta i v Evropě (Norsko), navíc spolupracují s Shell a mají celkem unikátní koncept vyměnitelných bateriích o různé velikosti. Dle toho, jaké trasy člověk potřebuje zrovna jezdit.
Co bude za mě gamechanger jsou hlavně služby, tam tradiční automobilky zaspaly a bude to jejich hrob.
Ani zmínka o NIO? To je škoda, ti se totiž chystají tento rok na expanzi do DE.
Zajímala by mě srovnávačka s EQS, to mi přijde propracovanější, hlavně v interiéru.
Enyaq - nesmrdí, nedělá kravál, neklepe se, nevibruje a táhne jako kráva.
Vysvětlí mi někdo prosím ty tykadla u MB? Nic mi to neříká a ani jsem to nikdy neviděl, děkuji.
Když z malého auta chcete udělat veké auto, které vlastně není velkým autem...vznikne B-Class.
Jednoduché, prostorné, přesně dle požadavků, Modus https://www.sauto.cz/osobni/detail/renault/modus/148378925
Golf + https://www.sauto.cz/osobni/detail/volkswagen/golf-plus/154088731
Meriva https://www.sauto.cz/osobni/detail/opel/meriva/19189274
Jenže tohle omezení naráží hlavně u nás na další věc a tím je venkov. Ve městech už není kde stavět a všechno je brutálně drahé, takže se spousta lidí vrací na vesnice, nebo periférie. Těm sebrat, nebo brutálně zdanit auto, tak je to pro většinu téměř likvidační, stejně tak jako pro důchodce na vesnici. Tam žádné sdílení nefunguje a MHD jede třikrát za den.
Celá koncepce mi nedává smysl, pokud nejsme bambilionář. Auto s malým dojezdem jako jediné nechci, protože na občas prostě potřebuji za den udělat třeba 500 km. Jako druhé auto ok, ale tam narážím na cenu, na těch pár km okolo města kupovat auto za mega? Za jak dlouho se vrátí úspora na palivu? Degradace baterií, když se podívám na průměrné stáří aut u nás v ulici, tak by mě zajímalo, jak budou vypadat baterie po 15 letech, případně zda budou na trhu nové na výměno a za kolik. Dále stále nikdo neodpovědět na to, co budou dělat lidé na sídlištích, když se většina vrací domů v podobný čas. Teď je problém i s parkováním, nabíjení je neřešitelné v takovém počtu, musela by se natahat komplet nová infrastruktura sítí.
Čekal jsem od článku trochu víc, než reklamní předměty :/
Držák na termohrnek je úplnej základ, jak si ráno nemám kam dát hrnek s čajíčkem, tak skoro nemůžu jet do práce :D
Super článek, pro takové mám Autíčkáře rád, těším se na pokračování, materiálu je jistě dost.
Mám složku na faktury ze servisu a lístky ze Shellky…. víc toho vlastně k autu ani nemám :D
Prius...ten bych opravdu nechtěl, větší hnus neznám a jejich majitelé jsou regulérní sekta. Ale s ohledem na svoje fóbie, dám přednost libovolnému autu před MHD, tož tak :)
Rožezranej třívál bez adekvátního výkonu...to chceš. To už raději koncernové TSI.
Pokud neberu veteránské generace, tak je to hatchback. Já měl na mysli něco jako audi TT od neprémiové značky.
Kalibra by šla, úplně s klidem :)
To neměloo být srovnání, já bych prostě chtěl levné coupé, klidně ať to sdílí s nějakým tuctovým hatcbackem všechno možný, ale ať to má správnej počet dveří a klesající zadnici. Citigo neberu jako coupé a čtyřdveřovej passat taky ne. Takže, motor z RS, výbava základní, pokročilá technika za příplatek, správná kastle a hotovo.
Pochopitelný to právě není, RS je výbavou o dvě třídy jinde. Že vývoj něco stojí je jasný, ale tyhle auta se nedělají pro zisk, tady má možnost se automobilka předvést, na hrabání $$$ jsou prodávanější modely.
Stejně mi pořád nejde do hlavy, proč je takový problém udělat coupé za cenu třeba octy, tzn. někde kolem půl míče. Holobyt s možností příplatku, základní motor s potencionálem na tuning, třeba z Leona by šlo udělat hezký coupé s nízkými náklady na provoz.
Má redakce v plánu nějaký opravdu zimní test elektra? By mě docela zajímalo, co udělá baterka, když bude třeba tři dny auto stát venku v -20 °C.
Jinak test parádní, nejvíce mě pobavilo vypnuté topení, lepení na autobus a počítání traktorů :D
Jsem poloviční řidič z povolání, každý den jsem na jiném pracovišti v rámci ČR. Cesta mi trvá v rozmezí jedné až dvou hodin. Výjimečně i déle. A jsem za to rád, opravdu nerad vzpomínám na dvouhodinové cesty přeplněným vlakem/busem za školních let. Ráno se v autě nasnídám, večer na večeřím, poslechu si nějaký ten music a hned mám lepší náladu.
Součástí luxusu je jeho trvanlivost. Luxusní věci ti prostě vydrží. Kdyby to bylo jak píšeš, tak nejvíc luxus by byla hedvábný sedačka. Co na tom, že se to nedá vyčistit a za tejden bude rozdrbaná, ty na to přece máš a neřešíš :D představy plebsu jsou občas fakt zcestné...
Problém kvalitní oblekové látky je ten, že se časem ošoupe (proto se taky k obleku šijou dvoje kalhoty a jedno sako). A asi by se ti nechtělo každej rok dávat přečalounit sedačku řidiče. Stejně tak údržba, když se na delší cestě v pařáku trochu párkrát zapotíš, tak to z tý sedačky nedostaneš, kožu otřeš, naimpregnuješ a hotovo.
Tablet na palubovce pořád takhle trčí, nebo se dá i schovat?
Docela se nabízí, udělat nějakou menší srovnávačku s Tipem :)
Co je to za řeči s tím Mustangem? V8 je v nabídce pořád a čtyřvál se do stenga dával i v jeho třetí generaci, tedy 79 - 93.
Test Mini by byl super, ještě mi tu trochu chybí MB, stačilo by i aktuální Céčko a srovnávačka třeba se supem :)
A ty jsi někdy viděl reportáž, kde by měl moderátor sluneční brýle? Působí to neosobně a nedělá se to. Pochopit se to dá u videí při řízení, tam by oslnění sluncem mohlo být nebezpečné. A také by se moderátoři mohli představit, je spousta čtenářů, kterým jejich obličeje nic neříkají.
Neberte to prosím jako rýpání, jsem rád za každou autíčkářskou aktivitu, jsou to jen podměty na zlepšení.
Video super, na tohle jsem se těšil. Jen byste mohli zapracovat na zvuku (ve videu jsou různé hlasitosti) a moderátoři by si mohli sundat brýle.
Poslední komentáře
- jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První... - VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
28 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů