
Liqid
Jméno | J K |
---|---|
Bydliště | Praha |
Registrace | před 7.8 rok. |
Poslední aktivita | před 1.9 měs. |
Příspěvků ve fóru | 14 |
Komentářů u článků | 112 |
Pozitivních komentářů u článků | 27 |
Negativních komentářů u článků | 9 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Skvělá recenze, proletět na tomhle dálnici musí být zážitek. A díky za zmínění Top Gunu :) ta zadní krovka se dá tedy sundat, když člověk potřebuje povozit nějakou MILFu?

Zajímalo by mě dojezd, pokud jedu po dálnici 200 km/h. Bude to alespoň 100 km?


Měl jsem jako náhradní vůz na týden v krásné zelené. Celkově mě to moc nenadchlo, řízení gumové, odezva na plyn pomalá, převodovka ještě pomalejší. Čtyřkolka fungovala dobře, ale jezdil jsem za 11 litrů...dotyková tlačítka mega opruz, za jízdy jsem se nebyl schopen trefit na poprvé. A neustálé buzerování asistentů taky nic moc, nevím, zda to jde vypnout trvale, nezjišťoval jsem.

Spring a Spring cargo už jsou v elektrice.

Jen tak z voleje: Žijeme dopravou
Udržíme vás v pohybu
Stále na cestách
Jezdím, jezdíš, jezdíme
Projíždíme světem dopravy
Jezdíme, řadíme, opravujeme

Vůbec mi to nedává smysl, hlavně skrz výkon a dojezd. Kolik to ujede, když se to naloží třeba hlínou nebo štěrkem? A kolik v zimě s radlicí?Pro chodníkáře bude lepší třeba Kangoo, na sníh a těžší materiál Hilux s přívěsem. Stát to tři kila, tak bych to bral jako doplněk pro menší zelené obce.
PS: dotace jsou zlo

Já už si to vyzkoušel na parkovišti před OC, vercajk z Fábie III, za tmy a mokru v listopadu. Ale jsem rád, že jsem si to mohl zkusit a vím, že to jde. Klíč teda vozím větší křížový. Ale potěšil mě plechový hever, od něj jsem toho moc nečekal, ale zvládl to bez problému.

Kempovací auta jsou teď hodně populární, což je mi trochu záhadou. Chápu to v rozlehlých USA, ale v EU? Tam stejně člověk musí do kempu, nebo zůstat na benzince a to už taková romantika není, jak se prezentuje všude na insta, kde čumí nohy z kufru do západu slunce s hrnkem kafe v ruce.

Sony o tom jen mluví, NIO už reálně prodává auta i v Evropě (Norsko), navíc spolupracují s Shell a mají celkem unikátní koncept vyměnitelných bateriích o různé velikosti. Dle toho, jaké trasy člověk potřebuje zrovna jezdit.
Co bude za mě gamechanger jsou hlavně služby, tam tradiční automobilky zaspaly a bude to jejich hrob.

Ani zmínka o NIO? To je škoda, ti se totiž chystají tento rok na expanzi do DE.

Zajímala by mě srovnávačka s EQS, to mi přijde propracovanější, hlavně v interiéru.

Enyaq - nesmrdí, nedělá kravál, neklepe se, nevibruje a táhne jako kráva.


Vysvětlí mi někdo prosím ty tykadla u MB? Nic mi to neříká a ani jsem to nikdy neviděl, děkuji.

Když z malého auta chcete udělat veké auto, které vlastně není velkým autem...vznikne B-Class.


Jednoduché, prostorné, přesně dle požadavků, Modus https://www.sauto.cz/osobni/detail/renault/modus/148378925
Golf + https://www.sauto.cz/osobni/detail/volkswagen/golf-plus/154088731
Meriva https://www.sauto.cz/osobni/detail/opel/meriva/19189274


Jenže tohle omezení naráží hlavně u nás na další věc a tím je venkov. Ve městech už není kde stavět a všechno je brutálně drahé, takže se spousta lidí vrací na vesnice, nebo periférie. Těm sebrat, nebo brutálně zdanit auto, tak je to pro většinu téměř likvidační, stejně tak jako pro důchodce na vesnici. Tam žádné sdílení nefunguje a MHD jede třikrát za den.

Celá koncepce mi nedává smysl, pokud nejsme bambilionář. Auto s malým dojezdem jako jediné nechci, protože na občas prostě potřebuji za den udělat třeba 500 km. Jako druhé auto ok, ale tam narážím na cenu, na těch pár km okolo města kupovat auto za mega? Za jak dlouho se vrátí úspora na palivu? Degradace baterií, když se podívám na průměrné stáří aut u nás v ulici, tak by mě zajímalo, jak budou vypadat baterie po 15 letech, případně zda budou na trhu nové na výměno a za kolik. Dále stále nikdo neodpovědět na to, co budou dělat lidé na sídlištích, když se většina vrací domů v podobný čas. Teď je problém i s parkováním, nabíjení je neřešitelné v takovém počtu, musela by se natahat komplet nová infrastruktura sítí.

Čekal jsem od článku trochu víc, než reklamní předměty :/

Držák na termohrnek je úplnej základ, jak si ráno nemám kam dát hrnek s čajíčkem, tak skoro nemůžu jet do práce :D

Super článek, pro takové mám Autíčkáře rád, těším se na pokračování, materiálu je jistě dost.

Mám složku na faktury ze servisu a lístky ze Shellky…. víc toho vlastně k autu ani nemám :D

Prius...ten bych opravdu nechtěl, větší hnus neznám a jejich majitelé jsou regulérní sekta. Ale s ohledem na svoje fóbie, dám přednost libovolnému autu před MHD, tož tak :)

Rožezranej třívál bez adekvátního výkonu...to chceš. To už raději koncernové TSI.


Pokud neberu veteránské generace, tak je to hatchback. Já měl na mysli něco jako audi TT od neprémiové značky.
Kalibra by šla, úplně s klidem :)


To neměloo být srovnání, já bych prostě chtěl levné coupé, klidně ať to sdílí s nějakým tuctovým hatcbackem všechno možný, ale ať to má správnej počet dveří a klesající zadnici. Citigo neberu jako coupé a čtyřdveřovej passat taky ne. Takže, motor z RS, výbava základní, pokročilá technika za příplatek, správná kastle a hotovo.

Pochopitelný to právě není, RS je výbavou o dvě třídy jinde. Že vývoj něco stojí je jasný, ale tyhle auta se nedělají pro zisk, tady má možnost se automobilka předvést, na hrabání $$$ jsou prodávanější modely.

Stejně mi pořád nejde do hlavy, proč je takový problém udělat coupé za cenu třeba octy, tzn. někde kolem půl míče. Holobyt s možností příplatku, základní motor s potencionálem na tuning, třeba z Leona by šlo udělat hezký coupé s nízkými náklady na provoz.


Má redakce v plánu nějaký opravdu zimní test elektra? By mě docela zajímalo, co udělá baterka, když bude třeba tři dny auto stát venku v -20 °C.
Jinak test parádní, nejvíce mě pobavilo vypnuté topení, lepení na autobus a počítání traktorů :D

Jsem poloviční řidič z povolání, každý den jsem na jiném pracovišti v rámci ČR. Cesta mi trvá v rozmezí jedné až dvou hodin. Výjimečně i déle. A jsem za to rád, opravdu nerad vzpomínám na dvouhodinové cesty přeplněným vlakem/busem za školních let. Ráno se v autě nasnídám, večer na večeřím, poslechu si nějaký ten music a hned mám lepší náladu.

Součástí luxusu je jeho trvanlivost. Luxusní věci ti prostě vydrží. Kdyby to bylo jak píšeš, tak nejvíc luxus by byla hedvábný sedačka. Co na tom, že se to nedá vyčistit a za tejden bude rozdrbaná, ty na to přece máš a neřešíš :D představy plebsu jsou občas fakt zcestné...

Problém kvalitní oblekové látky je ten, že se časem ošoupe (proto se taky k obleku šijou dvoje kalhoty a jedno sako). A asi by se ti nechtělo každej rok dávat přečalounit sedačku řidiče. Stejně tak údržba, když se na delší cestě v pařáku trochu párkrát zapotíš, tak to z tý sedačky nedostaneš, kožu otřeš, naimpregnuješ a hotovo.


Tablet na palubovce pořád takhle trčí, nebo se dá i schovat?


Docela se nabízí, udělat nějakou menší srovnávačku s Tipem :)

Co je to za řeči s tím Mustangem? V8 je v nabídce pořád a čtyřvál se do stenga dával i v jeho třetí generaci, tedy 79 - 93.

Test Mini by byl super, ještě mi tu trochu chybí MB, stačilo by i aktuální Céčko a srovnávačka třeba se supem :)

A ty jsi někdy viděl reportáž, kde by měl moderátor sluneční brýle? Působí to neosobně a nedělá se to. Pochopit se to dá u videí při řízení, tam by oslnění sluncem mohlo být nebezpečné. A také by se moderátoři mohli představit, je spousta čtenářů, kterým jejich obličeje nic neříkají.
Neberte to prosím jako rýpání, jsem rád za každou autíčkářskou aktivitu, jsou to jen podměty na zlepšení.

Video super, na tohle jsem se těšil. Jen byste mohli zapracovat na zvuku (ve videu jsou různé hlasitosti) a moderátoři by si mohli sundat brýle.

Kolik je místa mezí fofrklackem a CD mechanikou? To umístění nevypadá moc šťastně, ale on už to dnes stejně nikdo nepoužívá.

Takže Koďak? Jsem zvědavej, jak to bude vypadat :) snad ne jako Autosalon :D
Poslední komentáře
- FidoBlack , u blogu K&K na Severu?
Tak na jednu stranu, čím míň lidí, tím víc kafe pro nás..... - spooon, u blogu K&K na Severu?
Lidi budou problém. Já mám takový dojem, že už před lety... - FidoBlack , u blogu K&K na Severu?
Souhlasím, jen to chce pár lidí aby to mělo cenu. A taky... - M1chal, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
EQS/EQS suv sú už trošku za čiarou, čo sa týka hmotnosti.... - spooon, u blogu K&K na Severu?
Já sem určitě pro! Klidně i letos, ale to by se to muselo... - Štěpán, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
A nebylo by lepší nenechat výběr auta jen na manželce? :) - Sato, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
Pride mi to ako auto ktore vam vyberie manzelka kotra nerada... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
Je fajn, že i v té Praze se to začíná pomalu měnit: https://zdopravy.cz/obrazem-tri-clanky-temer-25-metru-a-nezvykly-zvuk-skoda-ukazala-obri-trolejbus-pro-prahu-177377/ Už... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
U "moderních" kloubáků (už to měla Karosa řady... - Opelfahrt, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Hm, tak to já zase pamatuju časopis Ogoňok pro základní... - ransom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
"Variabilní kvalita" je geniální slovní spojení. - ransom, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Pamatuju, že někdy v osmdesátých letech se psalo na dvojstránce... - mariov8, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
To je slušný archiv a slušný bizár. Netušil jsem, že kromě... - bitner, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Do toho bych posadil Orbana, ať vidí, kam to vede. - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Díky, tohle byla první věc co jsem zjišťoval. Dneska jdeme...
Poslední inzeráty
2013 rok výroby
310 koní výkon
3 700 ccm objem
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů