načítám data...

Volkswagen Caddy Life 2.0 TDI: Esence moderního Volkswagenu

Sen všech chalupářů, prostorově výrazných chasníků a roztahovačných maminek je tu! Recenze z lidu pro lidi.

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Volkswagen Caddy Life 2.0 TDI: Esence moderního Volkswagenu

Váš oblíbený dodávkář je zpět! No dobře, většinu skalních čtenářů nenadchnu, ale i tak mám slušnou šanci. Na úvodní fotce je červený Volkswagen MPV. Sen mnoha českých rodin, zedníků a chalupářů. Někteří z vás jistě vědí o mé obsesi dodávkami, teréňáky, náklaďáky a užitkovými vozy celkově. Jak se u nás v redakčním kalendáři objeví něco krabicoidního, hned se sápu za volant a u Caddy tomu nebylo jinak. Již se mi podařilo vydrápat se do sedadla všech ostatních konkurentů, včetně takového exotu, jakým je Mercedes Citan, takže jsem si Volkswagen zkrátka musel přidat do sbírky a setkání to bylo zajímavé. Když jsem se pak s autem po týdnu loučil, měl jsem dojem, jako bych se potkal se spolužákem ze střední. Zkusím tedy popsat a vysvětlit, co na mě zanechalo zvláštně specifický dojem. K tomu ale budu potřebovat příměru. Imaginárního bývalého spolužáka ze střední. Znáte ten typ. Holky na něj letěly, na tělocviku byl vždycky kapitán mužstva a nebyla party, na které by chyběl.

Foto: autickar.cz

Pořád ještě jde o tu povědomou tvář, kterou jste dříve vídali denně. Dnes už má trochu dospělejší rysy, ale i tak má ty samé šaty, boty a způsoby, které frčely, když vám bylo o patnáct let méně. Stejně jako náš kamarád stále nosí mikinu Billabong a nezavázané boty s širokými tkanicemi, i Volkswagen má pořád ty samé poměry plechu a skla, ty samé designové prvky a ten samý důraz na přísnou strohost. Odmyslete si komplikovanou grafiku světel a přesah zadního skla hluboko do pátých dveří, a máte tu Caddy přesně takové, jak vždycky vypadalo. Nakonec to celé vypadá jen jako výraznější facelift.

Foto: autickar.cz

Když už jsem si auto prohlédl zvenku, nastává čas zjistit, co se změnilo uvnitř. Jestlipak náš starý známý dodělal vejšku, oženil se a pořídil si děti? Podle letmého dojmu to spíš vypadá, že pořád ještě bydlí u rodičů, vydělává si rozvážkou pizzy a odpoledne chodí do městského parku kouřit trávu. V interiéru testovačky marně hledám nějaký posun k lepšímu. Vlastně je to přesně naopak. Kdysi opěvované měkčené plasty ustoupily tvrdým a dutě znějícím panelům. Obvykle bych proti nim v dodávce nic neměl, ale od VW jsem tak nějak čekal víc, obzvlášť, když na něj všichni vzpomínají jako na ‚ten pořádnej auťák‘. Že by stejně jako náš modelový kamarád usnul na vavřínech?

Foto: autickar.cz

Když už jsem si tedy zažehral na lány hrubého tvrdého plastu, je na čase vyzkoušet, jak se s takovým vozem žije. I přes poměrně vysoký stupeň výbavy se tu startuje klasicky klíčkem. Kdesi u spolujezdcova stínítka se rozdrnčí plast a před vámi naskočí displej mezi dvěma starosvětskými analogovými budíky. Jako majitel dvacetileté plečky jsem přirozeně sáhl po ovladači světel a… ono nic! Místo obvyklého kolečka, které mi vždycky připomene shodně umístěný bakelitový knoflík ze ‚stodvácy‘, je tu lesklá dotyková ploška! Jak designově zapadá do hrubé palubky, to prosím posuďte sami. Z nějakého důvodu je na stejné plošce i ovládání ofuku čelního skla a výhřevu skel a zrcátek kolem dokola. A taky mlhovky. Dálkovky ne, ty jsou na levé páčce. Hmm. 

Foto: autickar.cz

Druhou věcí, která vás překvapí hned po ovládání světel, bude dozajista klimatizace. V době testování se prudce střídaly teploty doznívajícího babího léta a útočícího podzimu. Bohužel, vůz nebyl vybaven automatickou klimatizací. Tedy nejspíš. V seznamu příplatkové výbavy jsem našel cosi pojmenované ‚Climatronic‘, avšak komfortní teplota v kabině nikdy nevydržela. To by za normálních podmínek zase tolik nevadilo. Koneckonců, když mi dávali řidičák, klimatizace byla jen vymožeností horních sto tisíc. Bohužel, tady je klima na palubě ovládáno výhradně přes dotykový displej. Takže když už se proklikáte, kam potřebujete, zjistíte, že se musíte trefovat do relativně malých virtuálních čudlíků. Hlavně že to má dedikovaný otočný volič na ladění rádia… Když jsem našel virtuální knoflíky na inozaci a údržbu vzduchu, dozvěděl jsem se, že mám kontaktovat dealera, jelikož požadovaná služba není ve voze zpřístupněna. Tak proč tam ksakru jsou ty odkazy?! Po krátkém souboji s logikou ovládání infotainmentu mi konečně začíná roztávat rozkrok. Střední ofuky jsou totiž tak nízko pod hranou palubky, že na nic jiného prakticky nedosáhnou.

Foto: autickar.cz

Začínám být vážně rozladěný. Když už jste si se zmíněným spolužákem sedli v hospodě na pivo, nemluví o ničem jiném, než že už vážně umí dobře kopat hakisak, má novou šestnáctiletou přítelkyni a dostal tak super práci, že vám může nabídnout pozici těsně pod sebou v řetězci podomního prodeje hrnců. Po deseti minutách litujete, že jste setkání iniciovali a hledáte výmluvu, proč nutně, ale nutně musíte vypadnout.

Foto: autickar.cz

Samostatnou kapitolou je pak využití nákladového prostoru. Stejně jako náš smyšlený kamarád, i Caddy nějak pořád nepřišlo na chuť rodinnému vyžití a trapné praktičnosti. Třetí řada je vyloženě nouzovka pro děti, kterým nevadí lézt na své místo po čtyřech a opírat si pak celou cestu bradu o kolena, jelikož sedáky jsou prakticky položeny na podlaze. Vyjmutelná sedadla jsou dost těžká a nedají se vyklopit jako druhá řada dopředu a nahoru. Pouze lze opěrák položit na sedák. Pod roletkou potom mnoho místa nezbývá, a když tedy odstraníte roletku, nemáte ji moc kam dát. Navíc všude kolem vznikne dost nevzhledný schod, ze kterého všechno padá a zakutálí se kamsi do pekelných hlubin uchycení sedaček.

Foto: autickar.cz

Když tedy opatrně odkloníte konverzaci z rodinných témat, na které máte očividně diametrálně odlišný názor, nezbývá než mluvit o práci. V konfiguraci pro pět lidí auto tak nějak normálně funguje. Škoda jen, že jsou zadní sedadla plochá jak v MHD. Pohodlně se na nich prostě nesvezete, ale jestliže nemá jít o vůz rodinný, nýbrž pracovní, bude vám to vlastně fuk. Jenže pak začne vadit bílá stropnice z chatrné tkaniny, objemný tunel klimatizace spuštěný ze stropu, který uprostřed snižuje výšku prostoru a uchycení roletky, jemuž překáží pásy třetí řady. Vyloženě absurdně působí stolečky pro zadní řadu sedadel, které nepočítají s tím, že by někdo mohl mít kolena.

Foto: autickar.cz

Největším překvapením pak bylo zafixování předkloněných sedadel druhé řady podivnými úhlopříčkami. Jako v každé malé dodávce, i zde je možné třetí řadu úplně demontovat a druhou řadu sklopit tak, aby vznikl královský prostor. Tady jde druhá řada sklopit jen částečně, a aby se sedačky opět nevrátily na své místo, podobně jako politik defenestrovaný ze zemljanky, musíte je zapřít ocelovou tyčí. Ta ocelová tyč je navíc uchycená v tak chatrných pouzdrech, že to uděláte nejvýše dvakrát, než se ukroutí a začne pod sedačkou rachtat a drnčet při každém otřesu vozu.

Foto: autickar.cz

No dobře, život vás teda poslal každého na zcela jinou kolej. Vy sháníte barák, kam se vejdete se třemi prcky, psem a všemi drogistickými potřebami své choti, a váš známý se učí žonglovat čímsi, co vypadá jako blikající párek na BDSM řetízku parodující neony z NFSU. Pořád je tu ale spásná cesta! Vzpomínání na zlaté časy. Důvod, proč jste vlastně na setkání přistoupili: Sladká nostalgie.

Foto: autickar.cz

Onou spásou by tedy v tomto případě měla být pohonná jednotka. Nejen že jde o legendární TDI, které snad palivo i generuje, dokonce je k dispozici i ta největší možná kubatura. Tak se tedy na to ‚TéDéÍčko fdvoulitru‘ podíváme. Tak předně od upgrade řídících jednotek po aféře dieselgate už nikdo nemůže říct, že táhne pěkně ‚vocpoda‘. Kdepak, až od 1500 otáček se dá hovořit o schopnosti akcelerovat. Opravdový nástup výkonu začíná až nad hranicí, kde první TDI již hledala další kvalt. Staré dobré turbo se projevuje klasickým kopancem, jenž v kombinaci s nepříliš citlivou spojkou připomíná první článek, jaký jsem kdy na Autíčkáři četl. Pravilo se v něm: „Hovno, hovno, turbóóÓÓ!“ a doteď jsem nenalezl alternativu, jenž by byla více vypovídající. Nutno říct, že sofistikovaný rozjezd je otázkou dlouhodobé praxe s těmito specifickými vozy.

Foto: autickar.cz

Projev čtyřválce je jinak klasicky agrární, v nízkých teplotách proložen tóny bronchitidy a v nízkých otáčkách doplněn duněním válečných bubnů přidušeného motoru. Tady se zkrátka řadí ve stejných otáčkách jako v mém atmosférickém benzínovém dvoulitru. Pěkně kolem 3000, jinak se to dusí. Průměrná spotřeba se ustálila těsně nad hranicí sedmi litrů na sto. Jezdil jsem hlavně město a dálnice s prázdným vozem a při obzvláště asketickém přístupu se mi podařilo zobrazovati hodnoty začínající pětkou, jenže stačí sebemenší pohyb plynu a vrátí se starý dobrý kamarád sedmička a pohodlně se usídlí na křesílku průměrné spotřeby. Z takto nepříznivých údajů nezbývá než vinit tragickou kombinaci výkonu 75 kW a velice agresivně namapovaného pedálu plynu. Ten na prvních 10 % dráhy podá již veškerý dostupný výkon a zbylých 90 % tam je, aby se řidič, který se naivně pokusil předjet traktor, měl o co opřít v návalu paniky.

Foto: autickar.cz

Možná si teď říkáte, že jsem tomu autu ukřivdil a že to vlastně nemůže být tak hrozné. Jenže… Víte… Objektivně marně hledám něco, co nenabídne konkurence. Čekal jsem zkrátka, že Caddy bude v něčem vážně dobré a budu mu tedy moct odpustit aspekt, který vnímám jako největší překážku. Doposud jsem totiž nezmínil cenu. Testovací exemplář by podle ceníku stál 808 069 Kč. Tedy podle akčního ceníku. Jistě se vám nabízí ona známá poučka, že testovačky jsou přece přeplácané výbavou, ale… Jak bych to jenom. Ona tu žádná není. Marně hledám, co cenu tak zvedlo a nacházím hlavní podezřelé v podobě příplatkového laku, litých kol, klimatizace a LED světlometů. Zbytek je sériová výbava modelu Life, která s testovaným motorem startuje na lidových 772 559 Kč (včetně DPH).

Verdikt

Foto: autickar.cz

Stejně jako jsme rádi, že náš bývalý spolužák konečně odešel v oblaku nakysle páchnoucího kouře se slovy „seš srab“ po odmítnutí ručně motané ‚cigarety‘, i já jsem docela rád vracel klíčky od Caddy. Ne že by na tom autě bylo něco vyloženě špatné, nebo nedej bože nebezpečné. Jen mi připomnělo, jak daleko jsme se od dob prvních Caddy, které se národu tak zapsaly do paměti, dostali. Fakt je, že mi nákladní Golf s TDI prostě nesedl. Asi jsem nikdy nepochopil, čím Volkswagen oslovuje své zákazníky a nepřišel jsem na to ani tentokrát. Nejčastěji vyzdvihované zkazky o kvalitě, úsporném motoru a praktičnosti se dají srovnat se znesvěcenými ‚cool‘ vzpomínkami na kdysi populárního spolužáka. Jenže oni vám ostatní známí stejně nebudou věřit, že ten člověk, nebo v našem případě auťák, zase tak cool není.

Technické údaje

Motor: přeplňovaný vznětový čtyřválec 1 968 cm3
Výkon: 102 koní (75 kW) v 2750-4400 ot./min
Točivý moment: 280 Nm v 1500-2500 ot./min
Převodovka: Manuální 6+1
Maximální rychlost: 175 km/h
0-100 km/h: 13,5 s 
Pohotovostní hmotnost: 1 580kg 
Průměrná spotřeba (udávaná): 4,8 l/100 km
Průměrná spotřeba (v testu): 7,4 l/100 km
Cena testovaného výbavového stupně Life 2.0 TDI 75 kW od: 772 559 Kč (včetně DPH)

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Ho
Honza123
30. října 2021, 15:07
1

To dotykove ovladani svetel je dobra silenost.. Predpokladam, ze v dalsi generaci nahradi vw dotykacem i volant..

reagovat
S.
S.h.I.t.
30. října 2021, 19:51
13

Jsem myslel, ze auto jako Caddy nelze dodrbat. VW to dokazal. A jeste si to nechava zaplatit silenou sumou na takovy kram.

reagovat
Sa
Sato
30. října 2021, 20:14
4

No ten interier to je des, keby to malo znak Lada tak kludne uverim, ze to je nejaka novinka spoza uralu.

"Asi jsem nikdy nepochopil, čím Volkswagen oslovuje své zákazníky a nepřišel jsem na to ani tentokrát." Imho primarne velkostou zlavy z cennikovej ceny pre firmy.

reagovat
PachezZ
31. října 2021, 05:04
3

to je ono, to jsou ty slova co hledám když vidim ty lány šedýho plastu kolem klavírně černých dotykových obludností... LADA...

Bavoraczech
01. listopadu 2021, 10:11
0

"Asi jsem nikdy nepochopil, čím Volkswagen oslovuje své zákazníky a nepřišel jsem na to ani tentokrát." - Zákazník je zvyklej? Před 25 lety byli na špici a lidi si to dodnes pamatujou a kupujou.

kotzitzaq
30. října 2021, 22:36
1

Život je jen náhoda, jednou jsi dole jednou nahoře...koncem 80. let by asi taky nikdo nevěřil, že Fiat s jeho paletou úspěšných modelů bude o “pár” let později prodávat jen 15 let starý mini (a pár jeho odvozenin) a jeden low-cost model z Turecka. Holt každý chvilku tahá pilku a koncern VW je po letech na vrcholu v té sestupné fázi. A to říkám jako letitý uživatel (nikoliv majitel) mnoha jejich povozů.

reagovat
martin_100
30. října 2021, 23:55
8

Strašlivej úpadek. Interier jak dodávka ze začátku devadesátek. Dotykový chujovince? Proč i na světla? Když chci zapnout mlhovky povědpmě sahnu na točítko světel a vytahnu ho. U totoho abych čuměl kamsi vedle volantu a hledal kam sahnout. Bezpečný.
A ta zadní lavice? To jako vážně? To fakt nejde sklopit nějak inteligentněza přední sesle? Kdyť to zabí rá víc místa než když je to v normální poloze. Kterej debil tuto vymejšlel?

To píšu jako spokpjenej letitej majitel a uživatel několika VW...

reagovat
kotzitzaq
31. října 2021, 10:35
2

Aktuální stav vychází z nejvyššího vedení. Jelikož Herbert Diess je vášnivým obdivovatelem Tesly, tak VW bude tlačit podobným směrem. Jen si nejsem jist, zda tyto mnohdy zbytečné inovace a vypouštění nedoladěných produktů, či poněkud “americký” přístup ke zpracování jsou tou správnou cestou. Samozřejmě tím nechci říci, že by ze své pozice rozhodoval, jak tvrdý plast bude v interiéru, ale udává směr.

beastar
31. října 2021, 00:34
4

Po pravdě řečeno. Ten interiér je odpad. Ono teda ty fotky nejsou nic moc. Což je ale jedno. Prostě jestli dneska umí za 8 kil tohle. Je to tristní. A to předešlé Caddy v Life bylo sice drahé ale fakt mělo jakoby ten Life v sobě. Přesně nebýt toho převisu vzadu a led světel není na tom nic.

Konkurence je různá. Skoro vždycky ale levnější. Fakt je ten že tohle úplně není fleetovy config. Stejně je to ale brutálně přestřelené.

Rifter Allure v podobném duchu mi vyšel bez slev na 743 000. Takže po slevě za úsměv 690 000. A jediný co bych neměl je full led světla.

reagovat
Adam Forman
01. listopadu 2021, 06:42
1

Já jsem prostě marný na focení. Jsem si našel zajímavou lokaci, vzal zrcadlovku a drahý objektiv a... No kdybych to vyfotil mobilem, tak to dopadne líp, páč mě to nenechá takhle dokopat :-D

beastar
01. listopadu 2021, 08:44
0

Jo v pohodě. To nebyla kritika. Spíš že kdyby se to fotili jooo kdyby jakože profi. Bude to tomi krámu lichotit. Takhle to je z první dobrý jasný. Je to baaad. Tradice a logo to nezachrání
..

Bavoraczech
01. listopadu 2021, 10:16
0

Kdo ví, třeba to právě ta pověst a tradice ještě zachrání. O tom samém se svět bavil u 1.x TSI a vytahaném rozvodovém řetězu nebo u 1.8 TSI s ovalitou válců a co se stalo? VW se prodávají dál jak housky na krámě.

beastar
01. listopadu 2021, 10:36
0

Zachrání to fleetový manažeři a firmy jako Rohlík, Košík, FedEx, DHL, TNT, GW a další. A slevy tak jako vždy. A TSI to je trochu jinak ono to v době těch problémů nebylo tak zásadní nosné téma. Respektive kdyby se tohle promitlo víc do prodejů většina dnešních značek už není.

Morec
01. listopadu 2021, 12:39
-1

To Adam: Focení je o světle. Já jsem teda fotograf amatér, ale fotit interiér v polouzavřeném prostoru mi nepřijde jako dobrý nápad. Stejně tak fotit v přechodu světla a tmy, to se musí umět, radši to postavit do světla a nechat automatiku ať dělá co umí. Nebo jí trochu pomoct větší clonou, ať nemusím řešit hloubku ostrosti. Jo a když chci fotit detail zmrvenýho ovládání světel tak to musí být detail (klidně zasazený do kontextu), ne aby to zaujímalo třeba jen desetinu velikosti fotky. Jinak bych to viděl na iphone, ten dělá takový fotky, že se mi o tom ani nesní... i ta kompozice a scéna jsou věci co se dá naučit, pro začátek stačí, když vodorovné linie budou vodorovné (pokud tam není umělecký záměr :D)

Be
Beran
01. listopadu 2021, 16:23
0

Vzit zrcadlovku a fotit na automat casto dava vizualne min hezke fotky nez dobry fotak v telefonu. Ten telefon ma vetsi hloubku ostrosti a milion post filtru at je to hezke.
Btw Bryan Petetson ma v knizkach hezky po lopate vysvetlene zaklady techniky foceni, kompozice...a takovych tech veci.

Wa
Wakantanka
02. listopadu 2021, 19:02
0

To beastar: mám taký ľahký pocit hraničiaci s istotou, že aj Citan bude lacnejší než Caddy :)

Adam Forman
03. listopadu 2021, 06:43
0

No já mám teorii focení docela načtenou :-D Jen na to prostě nemám talent. Je to smutné, ale je to tak :-( No nic. Jak to bylo v pohádce tři veteráni. Budu to zkoušet znova a znova zase znova... Talent je jen 10% úspěchu, snad to doženu úsilím :-)

Ch
Chochin
03. listopadu 2021, 07:19
0

Tento interier sa skratka pekne vyfotit neda.. ono to vyzera hnusne aj na oficialnych promo fotkach od VW. je to fakt ako z 20 rocnej dodavky, kde niekto nalepil displej. uplny hnus.. a to aj objektivne, podla vseobecnych reakcii, nie len subjektivne.

Bavoraczech
03. listopadu 2021, 07:48
2

Trochu mi to připomíná vytuněnej Peugeot 306 interiér :-D

Ch
Chochin
03. listopadu 2021, 08:22
2

Anoo, a ja ze co mi to tiez pripomina.. ale ten Peugeot sa mi zda aj tak krajsi :-D

PachezZ
31. října 2021, 05:03
2

Tak za 800 koukat na tu odpornou palubku co vypadá jak když... jak když... mě ani nenapadne dostatečný přirovnání... prostě bych blil, debilní ovládání klimy, divnej panel ze stropu, nepraktickej interiér... To bych si fakt přál, to nemůžu říct...

reagovat
Bavoraczech
01. listopadu 2021, 10:18
0

... myslíš jak když jí nakupují na Aliexpressu?

Ča
Ča Snač Aj
31. října 2021, 10:50
0

Ten interiér je slusnej joke. Když už to není hezký, jeden by si aspoň chtěl říct, že je to aspoň praktický nebo alespoň ergonomicky ok, ale ono to není ani jedno.

reagovat
jiris
31. října 2021, 14:22
2

???? to jsem se zase jednou pěkně nasmál. Super článek . Bohužel pro vw jsem tvoji nespokojenost čekal .
Btw před 5lety jsem caddynu chtěl , v maxu. Dopadlo to tak že jsme po několika jízdách v různých vozech zvolili zplynovaný Dodge Grandcaravan 3,6. Zadní sedačky (3.řadu)krásně složený v kufru a kdykoli k dispozici a ne vyndaný doma v garáži. Úspora při nákupu 140.000 oproti vw. Spotřeba jako 7litrů nafty. Loni jsem měnil, zvítězila Toyota ProAce Verso nad VW Transporterem, rozdíl 180.000Kč při stejné výbavě ( je pravda že Toyota byla v akci) Toho transportéra má kolega. Je to vyšší, má to kolmější přední sklo (vyšší hlučnost) , sedí se víc dodávkovitě a baští mu to o 1,5litru víc , což při nájezdu okolo 60k ročně je celkem znát. Jsem rád že mám Toyotu. I když mě teda pobavila informace prodejce že první výměna oleje až po 50tis.km, chudák soukromník co si takový auto po pěti letech koupí. Hezký den.

reagovat
St
Staromil
31. října 2021, 16:52
3

To je pro mne krááásně napsaný článek, celou dobu čtení jsem se usmíval a místy pak už upřímně zasmál, bavil jsem se. Styl s příběhem dokonalý a k tomu vlastně zcela přehledně vypovídající, s čím má člověk tu "čest". Fakt chválím. Nejsem rozhodně cílovkou tohoto typu aut snažící se nahrazovat MPV, ale pokud bych byl, tak po přečtení vím, kam nejít a ušetřit čas na jiné možnosti. Takže, když to prokombinuji s dalším článkem zde, tak tu máme jednoho žhavého adepta do diskuse "Hledá se zbytečné auto"...?...P.S ..jdu si to přečíst ještě jednou ...:-)))

reagovat
Le
LennyLeonard
31. října 2021, 21:28
2

Dekuji panu redaktorovi za super recenzi. Velmi me pobavila. Jen tak dal.

reagovat
mariov8
01. listopadu 2021, 09:35
1

Nedávno jsem si pracovně tyto rodinné dostavníky a jejich pracovní sourozence projel. Vždy jsem koukal na Caddy jako top segmentu. Už nekoukám. Jsem trochu profesně zaujatej, ale kde že ty kubíky objemu motoru jsou? A kdo proboha dělal převodovku, to zpřevodování je na houby. Nebýt strašlivého infotainmentu PSA, tak je to snad etalon segmentu! Teda až na ten benzínový tříválec, motor živý a úsporný, ale proč je odhlučněný hůře než diesel? Před 1,5HDi, smekám! Jo a jak teď přišel nový Citan, tak v tom se svezte, už to není Kangoo s nalepeným čumákem s hvězdou a jinou palubní deskou.

reagovat
beastar
01. listopadu 2021, 10:38
1

Mercedes v tomhle udělal dobře, že to od Renaultu původně koupil. Ta technika byla dobrá a vyzkoušená přesně proto aby na tom dal dělali a přišel úspěch.

Bavoraczech
01. listopadu 2021, 10:09
1

Wow, čekal jsem opěvný článek na to, jak je Caddy dobrý, jak je praktický, nádherně ergonomický, skvělý pro práci a dostatečný pro rodinu, že až na nějaké dvě tři drobnosti je to skvělý parťák, ale když jsem viděl fotku palubní desky a ten naroubovanej dotykovej panel pro světla apod, uvědomil jsem si, jak jsem se mýlil. Zkrátka bych asi čekal víc. Sklopná druhá řada sedadel s vyjmutím bez nějaký zajišťovací tyčky mělo už prastarý Picasso dneska za bratru půl průměrný výplaty.

reagovat
Be
Beran
01. listopadu 2021, 16:30
1

Moc pekne napsany clanek a skvele pouzita metafora.
Auto samotne, skoda mluvit.

reagovat
Ha
Habakukk
02. listopadu 2021, 11:50
1

Jo kdyby za to chtěli 440t Kč tak neřeknu ani popel. No ale 770t Kč to je tedy jízda a ten plast kolem rádia, přemýšlím zda jsem něco tak odfláknutého poslední dobou viděl.

reagovat
Jacob H
02. listopadu 2021, 18:32
0

Velmi dobře si vzpomínám, když jsem jezdil služebním VW Caddy 2.0 TDI 4motion s tuhou zadní nápravou odpruženou listovými pery. Jak to asi mohlo jezdit hrozně. Ale úplně nejhorší byly ty rozjezdy. Nesmyslně fungující on/off spojka v kombinaci s obdobně blbě nastaveným plynem. Nedá se s tím normálně rozjet a taky mi chcípalo i za jízdy. Asi jediné auto, co mi to kdy dělalo. Zaplať pánbů, že už s tím jezdit nemusím.

reagovat
J.
J.O.
09. listopadu 2021, 23:05
0

Jezdím s Caddy MAXI Life 1.9 TDI r.v.2009 77kW a článek potvrdil moje dosavadní obavy, že nové neznamená vždy lepší, bohužel... ten starý Caddy je skvělé jednoduché a praktické auto... narozdíl od "novinky" ...

reagovat
J.
J.O.
09. listopadu 2021, 23:32
0

...nejhorší na celé věci je, že s tím starým jezdím v práci a chtějí mi ho vyměnit za ten nový :-(



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Pontiac Firebird Trans Am 6,6 V8 1977
Pontiac Firebird Trans Am 6,6 V8

1977 rok výroby
240 koní výkon
6 600 ccm objem

Pontiac Solstice cabrio 2008
Pontiac Solstice cabrio

2008 rok výroby
175 koní výkon
2 400 ccm objem

Ford F350 7.3 Powerstroke V8 Diesel MT 2003
Ford F350 7.3 Powerstroke V8 Diesel MT

2003 rok výroby
275 koní výkon
7 300 ccm objem

Oldsmobile Cutlass Supreme  1992
Oldsmobile Cutlass Supreme

1992 rok výroby
191 koní výkon
3 130 ccm objem