Chorché „Morec“ P
| Bydliště | Antarktida |
|---|---|
| Registrace | před 5.2 rok. |
| Poslední aktivita | před 3.9 rok. |
| Příspěvků ve fóru | 1 |
| Komentářů u článků | 22 |
| Pozitivních komentářů u článků | 8 |
| Negativních komentářů u článků | 2 |
Posledních 50 komentářů
Já na moto taky nejsem, ale tohle jsem tenkrát poslechnul na jeden nádech. Nejůspěšnější čech na TT Michal INDI Dokoupil. Lepší bejt mrtvej mež druhej.
Souhlas s Binterem. Z pohledu mainsteamového udávání trendů je rock mrtev, ale já třeba nikdy poslouchat mainstream nechtěl... Trap je to co vládne žebříčkům. Rick Beato na YT vše krásně vysvětluje.
Metalu je škoda se vyhýbat, zřejmě zažíváme jeho nejlepší období. Doporučuji Mastodon, Gojira, Animals as Leaders, Dream Theater, Tool, Plini a mohl bych pokračovat :D
Vodíkové technologie se skutečně připravují, automotive se po vyčerpání dotačního a marketingového potenciálu el. plynule přeorientuje. Ve vývojích už je opět rozhodnuto.
No já nevim, jeden závod jsem letos nedopatřením viděl celý a žádná hitparáda to není. Pokud k tomu přijdeš po delší době, tak tomu pro všechny možná pravidla a potenciální penalizace nerozumíš- třeba jako rugby nebo hokej, čehož jsem oboje fanoušek a když někomu vysvětluju pokročilejší pravidla, začínám mít pocit, že by to chtělo uživatelský manuál. Už to ani neslouží k testování nových technologií, to by to musela být F1 hybrid/vodík. Spíš demonstrace finanční stability značky: "hele koukej i na stáj F1 se zmůžeme".
To Adam: Focení je o světle. Já jsem teda fotograf amatér, ale fotit interiér v polouzavřeném prostoru mi nepřijde jako dobrý nápad. Stejně tak fotit v přechodu světla a tmy, to se musí umět, radši to postavit do světla a nechat automatiku ať dělá co umí. Nebo jí trochu pomoct větší clonou, ať nemusím řešit hloubku ostrosti. Jo a když chci fotit detail zmrvenýho ovládání světel tak to musí být detail (klidně zasazený do kontextu), ne aby to zaujímalo třeba jen desetinu velikosti fotky. Jinak bych to viděl na iphone, ten dělá takový fotky, že se mi o tom ani nesní... i ta kompozice a scéna jsou věci co se dá naučit, pro začátek stačí, když vodorovné linie budou vodorovné (pokud tam není umělecký záměr :D)
Uniknula vám nová Honda Integra...

A jak to, že to teda pořád funguje? Vím, že Rekola frčí na dotacích... Co zbytek?
Dle PR to bude nový. Bude to nový i technologicky? Nemyslím si. Ale papír snese všechno.
Jo tahá to za oči. Když už je článek o přesnosti a správnosti, tak používat jednotku odvozenou od soustavy SI.
Yaris GR4 nebo BRZ? Peníze stejný, auta různý. A stejné vyvolávací heslo: "Kůpujte žetonky kůpujte, poslední jízda!
Dobře správně tam má být: "s nepotřebou řešit korozi". Třeba tohle za ty prachy, kdo z vás to
má.https://www.sportovnivozy.cz/136758-honda-civic-sport-ep2
Legend je má Acura znaky, na volantu Honda a píše původ Rakousko, to nevim nevim,.. Ale pěknej interiér, vinko k ověření, za pokus by stál, jen náročnejší servis je u prvního auta trochu ošemetná věc.
Ježiš to Volvo mě chytlo, nebýt tak daleko snad bych se na něj jel podívat. A poradil bych Accord nebo Civic ;) Za 70 kolíků už se dá sehnat i nějakej s vyřešenou korozí a zajímavějšíma úpravama a bude to frčet po okreskách jedna báseň.
Ten názor by mě stejně zajímal..jestli se shoduje, zvlášť ta část o motoru, nevím jaký jsou plnící tlaky a jestli jsou opravdu tak velké oproti jiným ostrým autům.
Stav zadávacího postupu byl dnes v 9:00 změněn na "Zrušen" , takže už se kucí asi lekli či dostali přes prsty. Ale koule měly velký to zase jo.
Tak vojáci všeobecně na tom platově nejsou špatně, ale to asi nikdo nechce, aby zrovna armáda byla podhodnocená. Kamarád si za rok služby a jednu zahraniční misi, který jsou samozřejmě jsou za lepší plat, pořídil ojetinu za 200k, jako řadovej vojcl. Pan plukovník navíc specialista pokud měl nějaký vysluzny, si nepřišel na špatný peníze.... Ale budiž mu přáno.
Babymetal je regulérní metalová kapela, která už má za sebou i velký turné. Na festaku bych si je klidně poslechl. V metalu se snese ledacos a rozhodně to nebude největší bizár.
Taky se připojim. Já bych to neviděl tak černě, sice jsem přesvědčen, že CO2 nemůže za změnu klimatu (korelace není kauzalita) a emisní normy jsou vycucaný z prstu od stolu pouze s tichým souhlasem automotive, ale na omezování spotřeby něco bude. Mild hybrid 1.0l má dneska bezmála stejný výkon jako třílitrová atmosféra s EURO2-3. Spotřebu poloviční. Na CO2 sere pes a 30 let starý motor už nikoho splodinama dusit nebude, ale učinnost je prostě materiály a přídavnou technologií lepší u nového motoru. I ten pánbůh motoristické novinařiny to ví. Druhá věc je charakter takového motoru a pocit z auta jako takového, ale těch starších aut je pro nás pořád dost.