načítám data...

Ptejte se: SUV, či kombi?

12. května 2020, 19:40 49 komentářů Daniel Borský Ptejte se

Dává smysl vyměnit relativně nové SUV za běžné kombi? Záleží na úhlu pohledu...

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Zdravím redakci,  

naše dvě děti už se derou na autosedačky samy, tak zvažujeme, zda nenahradit RAV4 MY2017 jiným autem (až dvěma). Jednak na krátké vzdálenosti po Praze, a na víkendové výlety po Čechách. Manželka by taky ráda přesedlala z full hybridu na PHEV, takže jsem si se zájmem přečetl blog o V60 D6. Zvažovali jsme ho před 3 lety, byli jsme ho i projet v Německu, ale tehdy byly ještě ojetiny velmi drahé, a 300 litru kufr by byl problém kvůli kočárku (dnes už netřeba). Zkoušeli jsme tehdy hybridní Auris, ale 1.8HSD se nám zdálo moc slabé, tak jsme nakonec koupili silnější 2.5HSD v RAV4. Nikdy jsem ale nechtěl SUV, takže byť jsme se ženou spokojeni, rád ho nahradím. Ideálně bez dalších investic, tj. do 700 000 Kč. 

Foto: Toyota

První možnost je Corolla TS s 2.0HSD, která by už měla důstojně zvládat i jízdu mimo město. Další pak zmíněná V60 D6, bylo by fajn mít zase možnost parkovat v modrých zónách. Taky nás zaujal Chrysler Pacifica PHEV, ale nevím, jak by to bylo se servisem auta, co se do EU nedováží a se spolehlivosti. A kvůli americkému motoru se nevejde se do limitu na parkovaní v zónách. Autíčkářská možnost by byla nahradit jedno auto dvěma-na popojížděni po Praze a do školky Hondu Insight, která by podobně jako Prius měla byt držák, nebo Prius, a za město Subaru Levorg. Co byste vybrali vy? 

Díky Michal 

Foto: Toyota

Ahoj Michale, 

Děkujeme za dotaz, byť na rovinu přiznávám, že jsem měl trochu problém pochopit, co vlastně hledáš a jak ti můžeme pomoct. Vyjmenoval jsi tu poměrně nesourodou skupinu aut a já přemýšlím, čeho se chytit. Máš tam full hybridy, PHEV, prostorné i méně prostorné kombíky, minivan či auto do města. Zcela upřímně, vážně poněkud tápu, čeho přesně se tam mám chytit. Přesto (anebo právě pro to) mě tvůj dotaz zaujal, pokusím se jej rozklíčovat a zkusím ti poradit. Začneme pěkně popořadě. 

Píšeš, že manželka by ráda přesedlala z full hybridu na PHEV. Docela by mě zajímala motivace k této změně. Jasně, PHEV na papíře vypadá jako ideální řešení, kde se spojí pohyb na elektřinu ve městě a bezproblémový dojezd, když potřebuje člověk vyrazit na dlouho cestu. Jenže papír snese všechno, jak se říká a realita bývá občas jiná. U PHEV velmi záleží, jak jej člověk bude využívat. Pokud máš možnost jej každou noc nabíjet a běžný denní nájezd po městě se vejde do omezeného dojezdu, pak říkám ano, PHEV by mohlo mít v tvém případě smysl. V opačném případě však dostaneš auto, které bude jezdit převážně na obyčejný spalovací motor a bude vozit nějaký ten metrák váhy v bateriích navíc. Což se logicky podepíše na spotřebě. Naproti tomu hybridní systém Toyoty je osvědčený a funkční všude. Sice nedokáže dosáhnout nulové spotřeby fosilního paliva, ale zato nabídne opravdu nízkou spotřebu prakticky v každém jízdním režimu. Pokud je motivací pro koupi PHEV parkování na modrých zónách, pak se obávám, že tato výhoda není dlouhodobě udržitelná a v nepříliš vzdálené budoucnosti skončí stejně, jako tomu bylo u full hybridu. Ostatně už na začátku letošního roku se na radě hlavního města vedla poměrně vášnivá debata na toto téma a hlasy pro ukončení této podpory PHEV stále sílí. 

Foto: Volvo

A teď již konečně ke konkrétním možnostem. Nová Toyota Corolla je povedené auto, tím spíš ve verzi s dvoulitrem. Skutečně zvládá důstojně jízdu mimo město (slabší 1.8 je pouze pro velmi klidné povahy), potěší přijatelnými provozními náklady i svými dynamickými schopnostmi. Corolla je jistě auto, které bychom mohli bez problémů doporučit. Ovšem trochu přemýšlím, proč měnit tři roky starou RAV4 právě za Corollu? To by ti musela vyloženě vadit vyšší světlá výška RAVky, jinak mi to nedává moc smysl. Prostorově budou obě auta podobná, jízdní dynamika též a samotný zážitek za volantem se také nebude příliš lišit. Jasně, Corolla bude trochu agilnější a hbitější, ale také to ani zdaleka není žádný sporťák nebo zásadně řidičsky přitažlivé auto. Když to hodně zjednoduším, místo vysoké hybridní Toyoty dostaneš totéž, jen v nižší verzi. 

Foto: Chrysler

Volvo V60 D6 minulé generace je zajímavý vůz, tím spíš svým PHEV pohonným ústrojím. Kombinace dieselu, kterému sedí dlouhé cesty a elektromotoru na poskakovaní městem se jeví ideální kompromis pro každodenní fungování. Tak proč, vyjma Mercedesu, nikdo jiný takové řešení nepoužívá? I Volvo již od něj upustilo. Osobně bych tipoval, že neustále vypínání a zapínání dieselu nedělá úplně nejlíp, ale to bych střílel od boku. Pravdou je, že plugin hybrid předchozí V60 je celkem ojedinělé auto, že jsem ani neměl možnost se s ním svézt, takže osobní zkušeností neposloužím. Diesel hybrid jsem si vyzkoušel pouze u zmíněného Mercedesu a tam mě osobně celý systém příliš nenadchnul. Znovu se pozastavím na možností výměny za RAV4, protože si nejsem jist, jestli dává smysl. Ano, ve Volvu dostaneš něco trochu odlišného, ale bude to lepší? Chrysler Pacifica PHEV je naproti tomu zcela jiný typ vozidla. Americký minivan se vším všudy. Šťastní majitelé si Pacificu velmi pochvalují, je to prostorné a chytře vymyšlené auto, dalo by se říct, že je to takový ten rodinný svatý grál. Ze servisu netřeba mít obavy, je u nás mnoho šikovných servisů, které si s takovým vozem poradí. Pokud bys potřeboval obrovské auto, do kterého naskládáš všechny rodinné propriety, pak by Chrysler byl jasnou volbou. Ale z tvého dotazu to spíš vypadá, že naopak tolik životního prostoru na kolech již nepotřebuješ, že? 

Foto: Toyota

Verze číslo tři se mi líbí asi nejvíc. Na městské popojíždění pořídit něco skladnějšího a zároveň nechat něco většího na delší cesty. Koketuješ s myšlenkou nákupu městského hybridu (raději ber Prius než Insight) a cestovního kombi. Což už dává větší smysl. Hybrid je do města jako dělaný a středně velký kombík jej může vhodně doplňovat. Říkáš, že se ti zamlouvá Subaru Levorg, což chápu. Je to jízdně velmi příjemné kombi, tak nějak akorát výkonné (musíš však najít variantu s přeplňovanou 1.6, atmosférický dvoulitr, který přišel loni je dost líný), poměrně pohodlné a rozumně prostorné. Není to žádný závoďák, ani Impreza STI s kufrem, ale jezdí to opravdu mile. Vyplatí se to však vyměnit za relativně novou RAV4? Sám nevím. Jak tedy zní naše finální rada? Dobře to promysli. Máš relativně nové auto, se kterým jsi spokojený, jak sám říkáš. Přesto přemýšlíš o změně, v podstatě jen kvůli tomu, že ti nevyhovuje princip SUV. Ok, nic proti tomu. Jen si nejsem jist, jestli by sis nějak výrazně polepšil, kdybys zvolil nějakou z tebou preferovaných variant. Asi bych se vykašlal na variantu PHEV, tím spíš, pokud bys to bral kvůli parkování v Praze. To nemá moc smysl. Osobně bych šel asi do té poslední varianty. Jedno auto do města (nepřemýšlel jsi o ojetém elektromobilu, pokud je pro tebe důležité parkovaní?) a jedno na delší cesty. Levorg zní dobře, ale možná bych se zamyslel, jestli se nevyplatí podržet si ještě chvilku Toyotu a jen k ní přikoupit ono městské postrkovadlo. 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Romus
12. května 2020, 20:30
6

Ta galerie u článku je taková moje malá noční můra. Něco jako služební auto, který dostaneš v pekle...

reagovat
krab
12. května 2020, 20:40
0

To jo, až na ten Levorg, ten jezdí fakt hezky. Občas mají některé problém s průsakem benzinu do oleje, když jezdí jen krátký trasy, takže to chce sledovat a měnit olej častěji. Kolega z práce ho má a už asi 2 roky je s ním spokojenej. A kupoval se jako taková ta "roční" ojetina se zárukou. Někdo nadává na tu převodovku u nich, ale mě nevadila. Ne, za mě je Levorg suprový rodinný auto.

Ten zbytek je jak píšeš naprosto trefně :-D Malá noční autíčkářova můra...

XT
XTad
12. května 2020, 20:54
0

To nevim proc. D6 petivalec, pacifica V6... Zni to o dost lip, nez bezna realita nasich silnic. Jinak opousteni diesel-hybridu bych spis prisuzoval tomu, ze ty auta cili na ekologicky smyslejici a tem nafta vadi.

krab
12. května 2020, 20:57
-2

Nic, já to nečet ... já jen koukal na ty obrázky asi stejně jako Romus a ten jeho komentář mi přišel vtipnej ... tak koukám a vidím Levorg, tak píšu, že ten je OK, s ním se jezdí hezky.

Romus
12. května 2020, 21:03
1

Já skončil u toho že jsem si musel vygooglit co je PHEV... pak mě to přestalo zajímat :-D

Jakub Pospíšil
12. května 2020, 21:24
0

Až na Levorg, který mi přijde hnusný a diesel-hybrid od Volva, který je sice relativně zajímavý, ale údržbově bude dost drahý a choulostivý, bych z té galerie bral asi všecko. Ty toyoty jsou super postrkovadla pro všední den.
-
Komentář upraven 12. 5. 2020, 21:25:19

Kuře
12. května 2020, 21:24
1

Já si jenom pamatuju Jeremyho hlášku z TG:

I já bych byl znuděnej kdybych byl PHEV...:))
-
Komentář upraven 12. 5. 2020, 21:25:33

Opelfahrt
12. května 2020, 21:27
0

Jakej pětiválec. Měl jsem za to, že Volvo už má všude jenom čtyřválce.

Jakub Pospíšil
12. května 2020, 21:44
0

Jo, to má, ale tohle už je celkem starý auto.

beastar
13. května 2020, 12:45
2

Krab: Levorg je taky bezpohlavní auto. Není o nic lepší než ten zbytek. To že novináři to vychválili nic neznamená stejně jako v případě BRZ, nebo po případě kdysi Mondea. V běžném provozu a využití ta Corolla, CH-R a podobný stroje budou fungovat úplně stejně. Navíc je to vlastně úplně hnusný auto. Jediný z toho výběru, co snad jako trochu respekt je to Volvo.

EDIT.: Levorg... teď sem četl dole Augiho. A ten to rozepsal ohledně toho dokonale. Otázkou je kdo chce v téhle třídě auto pro "autíčkáře".... Když je tolik dobrých HH. Jak tam píše o výměně za Audinu, že si to chlápek chválí. No asi se ani nedivim.
-
Komentář upraven 13. 5. 2020, 12:57:32

krab
13. května 2020, 13:13
0

To mě s tím Levorgem překvapuješ. Já jsem ho měl předloni krátce vypůjčený, více méně jsem s ním dojel z áček domů, pak se večer s tím šel trochu svézt tady místně, abych věděl cca jak to funguje kvůli recenzi a pak to vezl další den do práce a dal kolegovi, který si to konkrétní chtěl koupit. Vzal ho někam do servisu Subaru, ať mu to napíchnou atd... No a pak si to vzal. Co vím, tak byl nadšený a dodnes je spokojený.

Mě se fakt jízda v tom autě a jeho vlastnosti líbily. Kdyby se u nás prodávala i verze s dvoulitrem a manuální převodovkou jako v Austrálii, je to prakticky STI kombi. V uvozovkách.

Já si nějaký letos zkusím vzít na týdenní poježdění znovu a napíšu o tom. Možná to auto novináři v testech snad až démonizovali a přechválili, ale mě se musím říct, taky moc líbilo.

Teď teda po koroně zkusím napsat do rubriky ojetiny pár vyloženě laciných verků ... naše stará Mazda 2 už proběhla a teď jsem dostal klíčky od Kia Cerato jednoho kamaráda, kterej to koupil za 15 tisíc na cesty do práce ... ale to nevím, to už je dost hardcore, jestli mi to tam vůbec do rubriky vezmou. Každopádně plně funkční a kupodivu docela komfortní auto může stát i jako běžně příplatek za metalízu a nadělat ještě dost služby :-D To je ta pravá ekologie....

Wa
Wakantanka
15. května 2020, 19:23
0

XTad: mno minimálne Mercedes si to nemyslí a ďalej seká dieselové hybridy. ????

Augi
15. května 2020, 23:37
0

S tím Levorgem je to složitý. Podvozek je jako v STI, tzn. na rodinný auto zbytečně tvrdej a funguje skvěle při svižnější jízdě, kterou ale žena, dítě ani pes moc neocení. A zároveň je hrozně před motorem (na rodinný auto ale výkonu dost).
Jsem ale subarista, auto se mi hrozně líbí, vždycky jsem chtěl nějakýho netradičního japonskýho kombíka, a tohle zvládne řídit i žena a zároveň je to relativně nový auto, takže snad spolehlivý. Já koupě nelituju, ale není to auto pro každýho, takže ho rozhodně nebudu každýmu na počkání doporučovat. Když už něco od Subaru, tak posledního Outbacka - kamarád si koupil novýho v Pobaltí a to je dobrý rodinný auto (snad až na roletku v kufru).

Augi
15. května 2020, 23:46
0

Krabe, když si Levorga půjčíš, dáš tam sportovní režim, manuální řazení, a půjdeš se svézt na nějakou okresku, budeš oprávněně nadšen. Když ho držíš pod krkem, tak to jede příjemně, a díky batohu se to pěkně složí do zatáčky. Akorát ti za chvíli začnou vadnout brzdy.

Předpokládám, že něco takovýho udělala i většina novinářů.

Ale použití pro běžnej rodinnej provoz, to je spíš průměr. Žádnej průser, ale taky třeba žádná hitparáda v pohodlnosti a praktičnosti.

beastar
16. května 2020, 11:46
1

Augi: Díky že si to napsal celý za mě. Takhle přesně jsem to myslel. Nebyl můj cíl na Levorga nadávat, ale spíš mírnit tu AURU supráckosti a skvělosti, co šířili zase žurnálové. Kteří přesně tomu naložili pod prdel někde na okresce a wooow ono to projíždí zatáčky nějak dobře. V normálním běžným použití chápu, že si to koupí někdo na základě dobré zkušenosti se značkou Subaru. Na základě nějaké touhy se prostě odlišit od běžných aut u nás v provozu. Jenže aby to byla nějaká extra bomba...? Přirovnal bych to kdysi k Focusu. Ano pravděpodobně jezdil líp jak Golf, Octavia a Corolla třeba... Měl podivný design. Žurnalen to vychválili do nebes asi oprávněně. Nakonec to bylo stejně jedno protože většina jich prostě jezdila jako rodinný auto který se nikam na žádný limity podvozku (natož brzd) nikdy nepodívá.

Design Levorgu nechci hodnotit, ale že bych z toho nějak jako padal na prdel. Je hromada hezčích aut obecně třeba šestka Mazda, Lexus IS, megoš, džůůůlije, dokonce i superb je podle mě povedenější, ale to je věc vkusu a tak. CVT jako do takovýho auta dobrý... a pod milion se to dá pořídit. Což je super ale zase nic čím by to válcovalo přímou i nepřímou konkurenci. Nic proti tomu autu nemám když ho potkám na silnici většinou si ani nevšimnu nijak výrazně:)) Mám něco ale proti té adoraci kterou tady předvedl na začátku Krab.
-
Komentář upraven 16. 5. 2020, 11:47:24

krab
16. května 2020, 23:16
0

Díváte se na to oba střízlivě. Já si Levorga vážně moc rád půjčím jako novější ojetinu, až bude nějaký exemplář k dispozici a uvidím víc... Každopádně z toho co jsem se tím autem svezl před časem, jsem prostě ocenil přesně to co říká Augi. Auto, kde sedneš, víš že pedály, volant, sedadlo, všechno je ve správné pozici, vyvážení výborný, řízení fajn, podvozek super, více méně fakt rychlejší než motor a to jsou věci, jak by to podle mě mělo být. To, že mainstreamovej řidič nedocení kvality Subaru není vada Subaru. Nejsou to auta pro každýho, zrovna jako Alfy Romeo, který tu často zmiňijem. A je super, že vyplňují tu mezeru na trhu pro lidi, kteří řídit chtějí a nechtějí velké kompromisy v ovládání i u běžného praktického auta.

V čem s Beastarem budu souhlasit je fakt, že nemá příliš smyslu zkoušet přesvědčovat typického uživatele auta, že by si měl koupit právě třeba Subaru a ne třeba novou Škodovku nebo VW. Je hromada lidí (proto píšu uživatelů), kteří si těch kvalit, kterým naštěstí pár značek automobilů pořád věnují spoustu úsilí a peněz prostě neocení. A tak pro takové lidi jsou tu značky jako Hyundai, Škoda, VW, Audi, BMW ( u větší části portfolia) atd... prostě si vyberou podle finančních možností a dostanou vždycky něco, co se ovládá tak nějak "samo". A pak je tu ta menšina, která vybírá svoje auta (často vyloženě víc pro soukromé jízdy než pracovní) značek Subaru, Mazda, Alfa Romeo a doufají, že jim vždycky dají do ruky model, který se řídí správně, tak jak by auto mělo správně jezdit, vnímáno z pohledu řidiče, člověka, kterýho řízení baví a snaží se řídit dobře a vylepšovat svoje schopnosti, ne si to jen co nejvíc usnadnit.

Augi
17. května 2020, 00:33
0

Tím přirovnáním k Alfě jsi myslím uhodil hřebíček na hlavičku. Mazdu vnímám trošku víc mainstreamově, ale v zásadě do téhle party zapadá.

Romus
19. srpna 2020, 20:51
0

Jsem debil... Dělám si tu z toho srandu a vypadá to že reálně nafasuju tu raritní V60 D6 plug-in...

Augi
12. května 2020, 23:13
1

Slušnej bordel, těžko říct, jaký požadavky mají jakou prioritu. Ale až na Volvo (tenhle model) dobrej vkus :-)

Sám to mám tak, že máme Levorga jako rodinný auto a hybridního Yarise do města (protože nemáme možnost nabíjet doma). S Yarisem obrovská spokojenost, to autíčko milujeme. Levorg bych řekl, že je spíš pro autíčkáře. Jízdní vlastnosti perfektní, ale když by někdo chtěl jezdit pohodlně z bodu A do bodu B, tak za stejný peníze nakoupí líp u koncernu. Nedávno jsem kupoval příčníky od chlápka, který vyměnil Levorga za nějakou Audinu, a hrozně si tu změnu pochvaloval.

Corollu jsem byl projet a je to příjemný auto, ale nakonec jsem vybral Levorga (spíš srdcem, jsem Subarista).

Do budoucna uvažuju o Pacifice, a pokud budeme mít nabíjení doma, tak PHEV. Recenze i zkušenosti z US napovídají, že by to mohl být dobrý kup. Integrovaný vysavač v kufru mě dostal, opravdu domyšlené rodinné auto :-) Akorát ten servis v ČR mě děsí. Ale možná by větší děti ocenily otočné sedačky, to by pak znamenalo Včko.
-
Komentář upraven 12. 5. 2020, 23:21:49

reagovat
ra
rainero
16. května 2020, 09:37
0

Augi ten chlápek s Audi nie je náhodou tento pán? https://moje.auto.cz/Tomogo/subik.html
Dosť kritická recenzia na Levorga.

Augi
16. května 2020, 10:16
0

Ano, podle všeho je to na 100 % on :)

Píše: "Asi by se dalo říct, že A6 Allroad je vlastně nudné auto. Řízení si s Vámi nepovídá, diesel bez bi-turba je prostě diesel a podvozek je odtažitý. Jenže ono to tak nějak všechno dohromady funguje. Subaru Levorg je sice zábavná motokára, ale tohle je skutečné auto a o tom to asi je."

Což přesně odpovídá tomu, co jsem psal - Levorg je auto pro "autíčkáře". Teda pro někoho, pro koho je "skutečné auto" auto s charakterem (což ne vždy znamená lepší).

MB
MBMB
13. května 2020, 02:47
3

Prius/Insight je podle mě v pozici druhého auta na popojíždění po městě zbytečně velký. Děti se dají do školky v autosedačce odvézt i například v Yarisu.

reagovat
ma
martinw
13. května 2020, 07:01
5

Nepochopil jsem RAV4 vymenit za Corollu a nebo ten napad s PHEV mit nizsi provozni naklady za cenu dalsich penez ktery se vrazi 'do aut' no nevim... Free modre zony pro PHEV stejne dele nez 2 roky nevydrzi - skodovka uz chysta Enyaq ve velkych objemech. Jestli ravka nejezdi na dalnici dustojne tak si ji nechte dukladne odhlucnit, to je asi nejlevnejsi reseni :)

reagovat
Sedrik
13. května 2020, 08:50
1

Limit 700?

Do města - https://www.sauto.cz/osobni/detail/volkswagen/up/18632124?goFrom=list
Má to 4 dveře, 2 děti se tam vejdou a parkovat v modrých budeš moci určitě po celou dobu vlastnictví vozu (tj. oba dva roky)

Na dálky - https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/s4/18682534?goFrom=list
Atmosféra, V8, quattro, kombi. Trochu starší, ale co by člověk neudělal pro zábavu za volantem, že?

Mic drop :)

reagovat
ma
martinw
13. května 2020, 09:03
1

VW Up vyváží provozní naklady toho Audi S4 :D

krab
13. května 2020, 09:11
0

Stejně to je takovej dotaz jak z časopisu fdrive nebo jak se jmenují ti odborníci na elektroauta. Jak se tu píše nahoře - taky nevím pořádně co je to to "fjůů" :-D

Autíčkářskej výběr do 700 bych viděl aktuálně takhle :-D
1. Jak píšeš, ten Up, ale vzal bych benzinovej. Jezdil jsem s ním už asi 2x v rámci nějaké zápůjčky a funguje to výborně. Litr má docela chuť k životu, spotřebu minimální a dokonce i robotická převodovka funguje uspokojivě. To, že benzinovou variantu přestali dělat a nahradili předraženým elektrem je fakt důkaz degenerace naší společnosti. Kupovat mini auta nebo kompakty na elektriku za cenu 400 + anebo 600 + když jsou nová je podle mě fakt zhovadilost. A kvůli modrým zónám už vůbec... to místo je pak levnější si přeci zaplatit než řešit za statísíce kvůli tomu auto. A to myslím tentokrát doopravdy, většinou schválně přeháním...

2. Pro zasmání :-D Od Eduarda z Mostu Jagoš S-Type R za 200 ... krásný, zajímavý auto, rodina se vejde, automat od Mercedesu nabídne pohodlí a osmiválec s kompresorem potěší (když to bude fungovat, bude to za ty prachy pecka) https://auto.bazos.cz/inzerat/119706420/jaguar-str-s-type-r-42-v8-kompresor.php

Jo, ptejte se Kraba, ten vám poradí.

PS: ojetý Audi S4 Quattro Avant taky nezní jako blbá volba :)

Sedrik
13. května 2020, 09:18
0

Hehe - já to vykopnul pro zasmání. Ten dotaz je složitý a myslím, že ani autor neví, co přesně chce (což není kritika - v takové situaci jsem byl mockrát a mockrát ještě budu. U aut je to IMHO normální).

Ale reálně - asi bych přemýšlel podobně - k RAVce bych koupil něco malého do města (u mě by asi zvítězila starší Fiesta s litrovým 3hrnkem - to auto se mi děsně líbí). A až by byly zase nějaký korunky, tak bych prodal SUV a koupil kombi, pokud bych je potřeboval. A kdyby mělo být hlavně pohodlný, tak bych se koukal Volvo, M-B.

Ha
Habakukk
13. května 2020, 09:26
0

No pokud chce rodinná kočár být in tak jedině SUV když se ptá a autíčkáři tak jedině motor od Jaguáru https://www.sauto.cz/osobni/detail/land-rover/range-rover/18471669?goFrom=list

krab
13. května 2020, 09:48
0

Přesně, pro zasmání. To, že většina z nás taky neví, co by chtěla a snílkujeme u inzercí, to už je normální autíčkářův kolorit :-D
Škoda, že v redakci nemají dotaz na téma : Chtěl bych poprvé v životě velké kupé s dvanáctiválcem, v "kapse" mám tak maximálně 300 tisíc, banka mi však s radostí půjčí. Mám si jít pro svůj vysněný Aston Martin? :-D

Pořád chodí takový na mě už moc praktický dotazy....

Viola Procházková
13. května 2020, 10:04
1

To proto, že o podobných chujovinách se člověk nerozhoduje rozumem, a tudíž nepotřebuje rozumnou radu :)

Sedrik
13. května 2020, 10:31
0

Ale tak povzbuzení vždycky potěší: jdi do toho! Aston za 500tisíc zní jako super koupě a uservisuješ to i doma!

beastar
13. května 2020, 13:02
1

Ta S4 mi přijde k tomu UPu jako logická volba. Ta V8 má dobrou spotřebu dokázal sem s tím i za 12 když jezdíš EKO. Možná by mohli Upa vyměnit za Audi S1 to je taky solidní povoz. Trochu se zapomnělo na nejlepší rodinné auto. Za 700 jde koupit snadno. Servis není potřeba protože se to NIKDY nerozbíjí. Je to prémie prostorný, co víc chtít. A ten kufr hmm hmm to je na šest kočárků a jednu rakev. Sousedi se poserou závistí. V servisu budou blednout, protože přijdou o kšeft a manželka si bude broukat až vodšlápne těch 580 koní v automatu bouchne jí to za zadkem, tak zažije to co možná ještě nikdy nezažila:)

Tak šťastnou ručku při výběru

Sedrik
13. května 2020, 13:59
0

Hehe - dobrý volba :)
Tenhle konkrétní kousek byl (aspoň podle rozdílného laku na blatníku a dveřích) "lehce ťuklej"? :)

MB
MBMB
13. května 2020, 14:14
0

e-Up mě taky napadl. Nicméně zrovna ten odkazovaný kousek se podle mě moc nevyplatí za tuhle cenu kupovat, když předváděcí Citigo-e už s tou mnohem větší baterií se dá koupit za cca 450 tisíc (nové 500 tisíc). Komu dojezd té původní verze bezpečně stačí, může trochu ušetřit, ale o to méně za něj dostane při opětovném prodeji.

Obecně ale ojetý elektromobil už může dávat i ekonomický smysl, protože se zmenšuje ten absolutní odstup od spalovacího ekvivalentu. S e-Upem bude člověk v městském provozu oproti benzínovému Upu šetřit cca 1,5 Kč/km jen na palivu. Do toho v součtu nějaké tisíce za parkování, dost možná ušetřené peníze za servis a začíná se to dost přibližovat. Samozřejmě záleží, jaký by měl člověk roční nájezd. Nicméně nějaký příplatek je akceptovatelný, protože člověk dostane lepší auto - svižnější, tišší, s "automatem" v ceně a obecně slušnou výbavou. A to parkování není jen o penězích, ale i o tom pohodlí, že to člověk vůbec nemusí řešit.

Ha
Habakukk
13. května 2020, 09:08
4

Vymýšliš prasečiny a nech si co máš ono to stačí. Rač 700t Kč rozumně investuj než je vyhodit za auto.

reagovat
beastar
13. května 2020, 12:43
2

Tak nějak nevím jaký přínos by takový řešení na který se ptá mělo mít.

Ha
Habakukk
13. května 2020, 12:50
1

Já vidím jediný, že současné auto už je okoukané a prostě "chtějí" nové.

beastar
13. května 2020, 12:55
2

Tak asi nějak. Potom nemá cenu se ptát a chce to jít za štěstím ... :D

ro
rock
13. května 2020, 13:27
0

Podle mne tazatel vysloveně hledá možnost parkování v modré zóně, o kteroužto přišel, když z výjimek vyhodili fullhybridy. Nechť si koupí třeba to Volvo a za 1-2-3 roky, až tu výhodu zruší, ho pošle do světa stejně jako teď tu Toyotu.

Mne jenom zaujala ta suma 700 t. Možná to má vymazlený, s ještě nesundanýma krycíma foliema z displejů a čtyřciferným nájezdem. Ale pokud ne, tak je to docela optimistický. V Ostravě stojí hned trojice RAVek 2.5 HSD 2018 s nájezdem 10-20 tkm po 619 000 a našly by se i další podobné.

reagovat
ma
martinw
13. května 2020, 13:58
0

No těch zajímavých kousků bude v inzerci víc, lidi přišli o práci.

Ha
Habakukk
13. května 2020, 14:57
0

To je teprv začátek, počkej až se začnou vracet z OČR.

Ju
Junior
14. května 2020, 18:51
0

a co se stane?

Ha
Habakukk
17. května 2020, 07:37
0

No to je přeci jasné ekonomický růst a Bude Líp.

Pochtli
13. května 2020, 18:11
0

Marně přemýšlím, proč si to vlastně kupovali? Že by jen kvůli parkování v modrých zónách zadara (= bizarní podpora zazobaných)?
K té RAVce bych akorát sehnal lehce jetý elektrokrám jako třeba i3 a víc bych neřešil.

reagovat
whitenight
14. května 2020, 08:11
1

Za mě je blbost se toho auta zbavovat, zvlášť když prodeje teď vypadaj tak, jak vypadaj. To bych radši přikoupil něco ojetýho jen na elektriku.

reagovat
Peppan
15. května 2020, 19:20
0

Ten Levorg je dobra volba, ale pokud jste meli hybrid i kvuli dobre spotrebe, tak zde pozor.. a navic pokud se rad svezete a ze ten podvozek Levorgu snese opravdu hodne , tak v tom budete stale za 9+L/100km.

reagovat
Lukáš Naske
27. května 2020, 14:02
0

Já jen chci poděkovat tazateli - vypadá to, že se mu moje recenze Volva V60 D6 líbila :)

reagovat
beastar
27. května 2020, 14:11
2

Taky byla dobra a asi jedina nejen tady na podobny vozik kterou jsem docetl. Ono je vzdy fajn kdyz se na to koukne strizlive uzivatel. Nez novinar co to ma tyden.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem