
Bydliště | Praha 9 |
---|---|
Registrace | před 6.5 rok. |
Poslední aktivita | před 20.0 měs. |
Příspěvků ve fóru | 5 |
Komentářů u článků | 42 |
Pozitivních komentářů u článků | 10 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Posledních 50 komentářů

Peppan
07. 8. 2023, 15:38 0i tahle nezrezla by usla: https://auto.bazos.cz/inzerat/171472637/mazda-6-gg-20-d-105kw.php

Peppan
07. 8. 2023, 15:33 0pokud mu nezalazi na velikosti, klidne se da doporucit mazda 3 sedan ci spise mazda 6 generace GH ci GY,GG v dieselu..tam uz vejde vse. Pokud auto neni zrezle , nemel by tam byt zadny kostlivec a jezdi to velice pekne, udrzba neni nijak nakladna.
https://auto.bazos.cz/inzerat/172317265/mazda-6-gh-20-diesel-103kw.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/170087981/mazda-6-combi-diesel.php

Peppan
20. 11. 2022, 23:40 0Me se vzdy velice libila Brera stejne tak jako ten iracionalni RCZ z tech dvoumistnich aut. A dokazu predstavit, ze bych je koupil I kdyz by to sebou neslo znacna rizika..servis spolehlivost atd. Dalsim takovym by byla v rade I mnohem rizikovejsi Mazda RX-8. Kazdopadne racionalni volbou by byvala byla ( v moji cenove relaci).. jakakoliv generace Mazda MX-5..jenze nez se se k tehle vikendovce propracoval , tak uz bohuzel/ bohudik nejsme jen 2 a tak jsme skoncili nikoliv u dvoumistneho kupe, ale rovnou u 4mistneho kabrioletu neb cestujeme skoro vzdy spolecne a dost casu travime v teplych krajich. Volba padla na jistotu a kdyz se objevila v tehle barevne kombinaci interier /exterier byla to jasna volba. Velkym plusem je V6 vcetne celkove spolehlivosti. Umi jezdit okolo 8.5L I kdyz to neni parameter, ktery pri vikendovce resite. Dulezitejsi jiste byla uplna servisni od Lexusu a zcela zachovaly interier je uz Jen prijemnym bonusem. Hodnoceni vozu ale ponecham az za par let ci 10tis km..zatim trva nadseni z jeho porizeni.


Peppan
21. 10. 2021, 20:51 0pro maminku ..tedy spise Mazda 3 sedan/HB 1.6i AT pripadne 2,0i stejnych let, tedy po FC. Ostatni je fajn..ale chtel bych videt mamcu, ktera brousi X type..tech bude hodne malo i na prstech jedne ruky.


Peppan
16. 10. 2020, 17:42 0ja mel GG po FC a ten filc nebyl az takovy problem, pokud vuz nebyl permanentne vystaven vlhku (jakon treba v UK). Jediny problemem byl spoj plechariny ma zadnich lemech a dole na prazich. A pak jakykoliv zasah do laku az na plech. Pro laiky.. predstavte si dva plechy jejich spoj..treba tvaru L na delsi strane..kdy otevrena delsi hrana zustavala vzdy neosetrena a dostavala se tam nejen voda, ale i bordel z provoyu, ktery tam tu vodu drzel jeste po mnohem delsi cas ..no a po 5letech uz to umelo delat peknou lisku. Obecne velkym problemem JP aut je primarne to,ze nebyli nijak ostreny na mnohamesicni presun po mori, kde se do vsech vyduchu otevrenych mist dostala morska lhkost..tedy sul a uz auata byla nacata nez sevubec dostala k zakaznikovi.

Peppan
15. 10. 2020, 20:04 0Muj typ je Mazda 6 2001-2004 kombi GY nafta ci lepe benzinem pouze o objemu 2,0, sice s trochou lisky, ale vse ostatni je zde nadmiru spolehlive..i pri najezdu 200+ pokud predchozi majitel/e dodrzoval/i beznou udrzbu...

Peppan
21. 9. 2020, 20:50 0nechapu tuto vetu:
...Už současné modely značky nabízí zajímavý design a slušnou výbavu, i tak si ale premiovou cenovku ne vždy racionálně obhájí... cena posledni generace Mazdy 6 sice za tech poslednich 7let znacne vzrostla ( o statisice Kc, ale porad je to auto v cene Octavie..ktera dokaze byt v plne vybave porad drazsi a ta opravdu neni ani o nic lepsi a uz vubec ne premiovejsi. Navic prumerna cena vozu teto katerogie mezi 700 a 800 tis Kc a tak to do premie rozhodne nespada a pokud bude nova M6 stat od 850tis. Kc do 1,250mio Kc v plne vybave, tak stejne bude porad o statice levnejsi nez veskera nemecka konkurence ..a pritom ta technika, ci uroven zpracovnani..jiste bude minimalne srovnatelna. Ja se V6 AWD rozhodne tesim..uvidim jestli me osobne presvedci, aby se zase M6 objevila v nasi garazi.

Peppan
14. 9. 2020, 20:24 0Na zimacich a jeste to tluce, skoda. Cena je non sens..zase skoda. Lexus je lexus, ale i tam je cenikova cena mimo realitu vetsiny ceskych domacnosti. Na druhou stranu, zase nema zadnou slabinu :)

Peppan
04. 9. 2020, 22:38 1Tak k nam domu nesmi zadny trivalec, zadna nafta, minimalni celk vykon pohonu 160k z min 2litroveho objemu, dale obecne take problemove veskere jednotky..coz clovek vzdy nekde vycte, kdyz se zajima, neb kupuji pouze a jen a pouze vozidla po faceliftu ke konci vyrobniho cyklu.. tedy veytinou much a problemu proste. Maximalni rychlost me nazajima, spise vzdy dam na osobni zkusenost z delsiho odzkouseni vozu, kde me zajimaji jizdni vlastnosti, odladenost systemu tedy koordinace automatu s motorem a pruzne zrychleni pri beznych jizdnich situaci. Vetsinu vozu s DSG bych take diky jejimu neblahemu chovani v nizkych rychlostech nikdy nekoupil. Drzim se pouze a jen japonske produkce a v zivote jsem do servisu s nicim nemusel, dokud to tak zustane .. zustanu i ja verny japonskym vozum..nyni uz s hybridnim a do budoucna treba jen elektrickym pohonem ..Lexus ci Mazda.

Peppan
04. 8. 2020, 18:03 -2to Habakukk : s RR nemam praktickou zkusenost a takze hodnotim, dle informaci, ktere nactu a ktere ziskam z okoli. S tim, ze gumy jsou limitni / nejvyznamejsi faktor a to u jakehokoliv pouziti kterehokoliv auta..s tim naprosty souhlas.
To Jan Machac..pro dokresleni jen rozvinu proc jsem napsal predesly komentar..abychom si vice rozumneli.
Pane redaktore, ja nic nesrovnavam, jen jsem napsal komentar o tom, ze RX splni to pohodli i luxus plus o tom milionu navic. Pro me osobne je zasadni jen to, jak pohodlne a bezpecne me dokaze vuz dostat z A do B bez jakychkoliv kompromisu a to RXko dokonale plni i za temer polovicni cenu teto testovane verze vozu od BMW. Tim nerikam, ze je BMW horsi ci naopak skvele..neb nemam prakticke zkusenosti a netroufnu si to nijak hodnotit. Ja napsal, ze RXko nabidne stejne pohodli a luxus dle mych meritek. Auta jako toto BMW s takovouto cenou/vybavou a motorizaci.. uz mi prijdou zcela nesmyslna a nepotrebna ve vsech smerech.
Jinak nejsem geek, takze me nezajima, jak vypada infotainment v danem voze ci co vse umi nabidnout. Jsem stara skola a tak
v RXku 450h (AL20) se kterym mam zkusenost mi vse plne vyhovuje (neb se vse potrebne da nastavit presne podle mych potreb) a navic me vuz pri jizde nijak nelimituje - nezasahuje mi do rizeni a nevytvari tak rizikove situace pro me i ostatni kolem ( tedy dela presne co chci a to co od neho v danou chvili ocekavam) coz je u dnesnich aut preplnenych vsemi moznymi asistenty uz skoro zazrak. Navic mi prijde, ze ve vetsine automobilkach zcela ztratili zdravi rozum, tim ze se musi rada funkci infotainmentu ovladat bez fyzickych tlacitek ( vse nove od VW) Takove auta by dle meho bud na silnice nesmela vyjet, ci by se mela ovladat jen kdyz vuz stoji ( coz vlastne nelze, treba u steracu za deste atd) . V Rxku navic po par dnech lze vse ovladat naprosto intuitivne bez toho abych musel odvracet oci od rizeni ( pres displej mezi budiky a head up displejem pred sebou ) a nastavim si vse co je ihned potreba. Vse pres fyzicke tlacitka.
Jinak obecne k 5metrovym SUV alias stodolam, jen dodam, ze ty rozhodne nemaji mit za cil byt ridicske ci dokonce sportovni, jak avizujete o tomto BMW Vy.. to uz se z principu fyziky popira..a me to nedava zadny smysl.
Dlouho jsem vahal jestli mam vzit auto spise pro sve poteseni tedy sedan GSf s V8 nebo dat prednost wellness stodole RX450h V6 kvuli rodinym pozadavkum a ve finale vubec nelituji te pohodlnejsi volby, neb kazda jizda je to naprosto uklidnujici a presun v nem Vas zcela odrizne od okolniho provozu/sveta a Vy si jen tak plujete krajinou a uzivate si to ticho nebo skvelou hudbu od ML.
O tom, ze je to vuz dostatecne spolehlivy, bezpecny, luxusni nenakladny na bezny servis jsem presvedcen, stejne tak o tom, ze vydrzi s beznou udrzbou 15 let spolehlive funkcni, coz je pro me to nejzasadnejsi a proc Lexus nakonec zvolil ( nerad totiz menim neco co funguje). Na dlouhovekost uz nyni verim jen JP znackam s benzinovymi motory ci hybridum s benzinem. Na sportovani mam jine vozy..asi vse co mi aktualne proslo hlavou. Vsem pekne odpoledne.

Peppan
03. 8. 2020, 14:20 0to Habakukk: jestli ono v tom nebude hrat roli ta spolehlivost tedy spise nespolehlivosti RR a take to, ze ten vuz ma jine zamereni..tedy spise k vydrzi v terenu .. zatimco D3 spiseinklinuje k pohodli a luxusu, ale tam bych se porad priklanel spise k tomu Lexusu RX v plne, tedy pokud nepotrebujes mit 400+koni a vyhodit o dalsi milion navic.

Peppan
17. 7. 2020, 15:57 0Tak automobilka je to stale stejna a kazdy kdo do 5ti umi pocitat ..vi, ze zabehly brand je neocenitleny po vsem strankach, takze nechapu tento Vas prispevek vyse

Peppan
17. 7. 2020, 10:29 0Nikdy neni pozde ..jen doplnuji segmenty, tak jako EU znacky jiz pred lety. Prodavat se to jiste bude velmi dobre neb Toyota, neb dobry velmi pomer cena/spotreba a tez diky dokonale spolehlivosti jejich jiz generacemi overeneho hybridniho ustroji.

Peppan
13. 7. 2020, 20:13 0Musim po dlouhe dobe priznat, ze nekdo od koho jsem to opravdu necekal ..udelal designove i funkcne zcela skvele auto. Vypada to skvele i nazivo jak zvenci, tak uvnitr. Jestli si to zachova sve predesle schopnosti, tak to bude prodejni bestseller...ve vsech koutech sveta. Cena odpovida realite dnesniho sveta..tedy do 2mio Kc je to cenove obhajitelne..a pro mnohe kupce tohoto segmentu to budu to prave orechove..a jeste se tim budou ve meste moci prezentovat, coz drive neslo.

Peppan
08. 7. 2020, 10:35 1Augi .. je pravdou, ze s tim hybridem se clovek musi naucit dychat, jak se rika. Ta e-CVT v RXku je jeste trochu uzivatelsky prijatelnejsi nez u Toyoty ci tohoto Subaru a je pravdou, ze klidnou jizdou lze snizit spotrebu nasobne , oproti klasicke spalovaci jednotce. Take jsem neveril, ze dokazi s tou almarou jezdit mezimestky ( mimo dalnice) jen okolo 6,5L. Je to hodne o te plynulosti a predvidani. V Lexusu se vse deje, tak nejak samo v klidu, takovy totalni relax, kdy je clovek zcela oddizolovan od okolniho sveta. Dalnicni presuny a neco kolem..tam uz spotreba poskoci na neco mezi 8 a 8,5L coz je pro me plne vyhovujici. Cekal jsem prumer okolo deviti a jezdime tesne na hrane 8L neb dalnice jezdime jen obcas.

Peppan
06. 7. 2020, 20:37 2Augi, pokud s 1,6T umite jezdit za 7L mate me velke uznani, ja at jel jakkoliv tak jsem se pod 8,5L v kombi provozu nepodival. Ale vuz jsem jel jen 2x pujceno na puldenni svezeni..tedy prazdny vuz jen s ridicem

Peppan
06. 7. 2020, 09:26 0Asi bych pridal neznicitelne benzinove auta od Mazdy.. modely 121,323 ci mrkacka.

Peppan
02. 7. 2020, 22:49 0tagem..no mozna bylo, ale dotaz Jakuba znel jinak. Pokud by chtel neco nadprumerneho,ale i exotickeho zaroven ..mohla by byt dobra volba i Genesis G70. Jinak za me ten by to byl ten Lexus GS,ci idealne dovezeny vykonejsi ES z US ..proste do poradneho sedau patri V6tka..ci hybrid s szstemovym vykonem prest 300koni. A i ta S60tka by jiste byla fajn..pokud bych se dokazal prenest pres tu klavirni orgii v interieru.

Peppan
02. 7. 2020, 22:26 -1Auto je to vcelku jiste fajn, ale ta spotreba je na dnesni pomery v tride OPRAVDU desna. Jen kdyz vezmu v potaz to, ze nova RAVka jezdi kolem 6,5L prumer, tak tohle je proste FAIL jako...ale kdo chce kam pomozme mu tam. I nase 2,25 tuny tezka RX "almara" jezdi bezne do 8 L na sto..

Peppan
30. 6. 2020, 20:43 0Takhle varianta interieru je vkusna..uz se pomalu priblizuje interieru z Lexusu. Ale porad to jako celek ne zcela ladi. Myslim tim zapracovani techniky a vyuzitych materialu dohromady.

Peppan
23. 6. 2020, 22:30 2Pokud by to slo koupit nove za rovny milion ci milion sto.. byla by to pro nektere zajimava nabidka. S touto cenou ..do tohoto rizika pujde tak 20 lidi ( CR ) za rok. Jestli to bude fungovat nadmiru spolehlive jako hybridy od Toyota/Lexus to teprve za 10+ let uvidime...

Peppan
07. 6. 2020, 15:33 9Proste je to designove nic nerikajici (venku snad jeste vice nez uvnitr) ..pro presun z bodu A do bodu B asi fajn, ale bez spetky neceho navic. V dnesni dobe je to maly vuz za drazsi peniz nez by bylo zahodno. To je vsak dano je historii a brandem a celou touhle bezpohlavni dobou lidi, kteri jsou lhostejni skoro ke vsemu a zcela proste emoci..nic pro moji naturu, ale kazdemu co jeho jest..a nam jinym.. at JP atmosfericke benziny slouzi dal. Uz se tesim na nove V6tky, ktere se nam budou opet vracet i do teto kategorie vozu..

Peppan
15. 5. 2020, 19:20 0Ten Levorg je dobra volba, ale pokud jste meli hybrid i kvuli dobre spotrebe, tak zde pozor.. a navic pokud se rad svezete a ze ten podvozek Levorgu snese opravdu hodne , tak v tom budete stale za 9+L/100km.

Peppan
23. 4. 2020, 22:48 0Konecne zajimavy design by Toyota..ze by nakoukly ke kolegum v Lexusu :)

Peppan
28. 3. 2020, 22:05 0Tak musim oponovat s tou CD mechanikou, mam RX 450h a CD jednotka tam stale je.. a ve spojeni se soundem od Mark Levinston je poslech opravdu zazitek pri kazde jizde :) navic i ta ostatni vybava tam je ..

Peppan
29. 2. 2020, 08:08 0ta spotreba benzinovych Kii pod zatezi i bez ni je zcela trisktni ( neb jedou za 9+ na sto ) dokonce mi ted nekdo sdelil ze jeho zcela nova ( ale tlg stara ) Kia Venga 1, 6i AT jezdi bezne za 11,5 litru. Panecku to je pokrok..pri necelych 1200kg vahy.

Peppan
22. 12. 2019, 20:58 0Stejne jako Mazda je jen pro urcitou skupinu ridicsky zamerenych uzivatelu, tak je tomu stejne u Alfy a opravdu se tyto dve skupiny neprotinaji..i kdyz uz z podstaty pozadovaneho by tomu tak byt melo. A design je opravdu velmi individualni zalezitost..kde neplati zadna logika..je to ciste emocionalni vjem..

Peppan
22. 12. 2019, 20:53 1Odpoved je jednoducha G122 ma realny vykon stejne kolem 140k , jako to bylo u predchozi verze 88kw. Stejne tak se da tato specifikace ..necha odladit na cca 175k a 220Nm treba v DISI tune, kde stejne jen otevrou sw uskrceny vrsek(od 4000ot vyse) i cestou to vyjde do 15tis Kc. Kdyz Sky Activ radne tocis do otacek malokdo ti bezne v zatackach staci. Raketa to neni, ale uzijes rizeni se spotrebou pod 7l i kdyz ji stojis na krku. Nad 120km/ hod se z M3 stava klidne plujici auto, neb vykon ve vyssich otackach proste chybi. Dalnicni spotreba se da tez drzet do 7L kdych jedes tacho 140km/hod. Vse toto pro verzi s automatem..a vlastni zkusenosti z "partnerciny M3 BN 2017". Skoda jen, ze toto krasnejsi aktualni verze je plne vybave o skoro 200tisic Kc drazsi nez predesla top verze, ktera je jeste nastesti bez vypinani valcu, ktere zatim mazda neodladila ani zde ani u jinych modelu.

Peppan
14. 6. 2019, 22:19 1Diky za vhodne zvoleny test dvou atyp zastupcu str tridy. Kazdy si vybere co jeho jest. Ale rozdil v cene srovnavanych vozu je vice nez znatelny. 1,0 vs 1,25mio Kc ve full. Kazdopadne kdyby byla 2,5T u M6 k dispozici, cenove to pak bude remiza, ale i presto by 7leta M6 nove Peugot prevlacovala prave tou vyvazenosti, nizsi potrebou i servisnimi naklady. Navic se u ni neni treba bat spolehlivosti a uz ani te rzi. Vuz je zcela na spodku zcela zakrytovan. Uz se nyni tesim s cim prijde Mazda pristi rok zadokolka s V6 a NAVIC pokud jen kapku rozvinou design interieru a exterieru nove M3, stale zustanu jejim zaujatym fanouskem a take majitelem dalsi verze tohoto modelu. Jinak jako soupere tu spise vidim Insignii 2,0T AT ci Stingera s 2,0T AT. Itala vynecham rovnou, protoze spolehlivost je pro me znacne vysoko. Neumim si predstavit to, ze me auto stoji byt jen tyden z roku v servise, kdyz ma a MUSI byt mym dennim partakem.

Peppan
11. 6. 2019, 22:26 0Zase vsichni zapominate na M3 ci M6 MPS, lze bezproblemove uzivat na oboji provoz a za nijak velke penize ve spotrebe i servisu.

Peppan
30. 5. 2019, 11:34 2Ja bych zcela jiste zvolil Mazdu 3 2,0i v nejvyssi vybave s 165k v manualu nebo jen o neco malo mene koniky s automatem. Jezdi to skvele, nezere to takrka nic, servisne prakticky nenarocny vuz. A navic t vypada skvele:)

Peppan
09. 3. 2019, 16:47 0Slower ..souhlasim a usetris minimalne pul mega..preoste kdyby byl rozdil do 150tis Kc tak bych zvazoval, takhle bych jasne dal prednost Subaru...a ve finale stejne Mazda combi 4x4..a jeste bych zase neco posetril a jeste bych si uzil jizdu:) a dalsim adekvatnim rivalem je Opel Insi..Cross Tourer..

Peppan
07. 3. 2019, 09:22 1Nechapu, jak o tomhle voze muze nekdo napsat neco pozitivniho. V dnesni dobe absolutne nezajimave auto s nesmyslnou cenou a zcela nevhodnym pohonem:( Ostatni toto umeji uz prakticky za polovicni cenu.

Peppan
03. 12. 2018, 18:36 0A nesel by do te RX8 cky swapnout skyactiv 2,5i Turbo..preci 250koniku je dostecne stado na cokoliv. Musim to casem omrknout ;)

Peppan
27. 11. 2018, 22:01 -2Mozna nebudete souhalsit , ale ja videl jako castecne reseni doplnovani energie..solarni strechy vozu a mozna i jine casti..kdyby dokazali nabit za tech 6/7hodi co jsme v praci treba 60/80km dojezdu, tak to naproste vetsine pracujich dojizdecu bude stacit..zbytek by doresil doma pres noc..ci v chargeru nekde cestou. Cim vice o tom premyslet, tak diky te chybejici infrastrukture nebude tech elektromobilu v roce 2030 ani tretina z celeho trhu. No uvidime co nam kucii z Bruselu zase vnuti, ale nic smysluplneho to nebude

Peppan
27. 11. 2018, 21:44 0To Martinw..tyto teplotni hodnoty jsou nejspise dany tim, ze nejen baterie a cely system byl na tyto maxima testovan a proto je v zarucs urcen jako limitni

Peppan
27. 11. 2018, 21:42 0Take musim souhlasit..aktualni diesel motory sice plni super prisne emisni normy..ale na jak dlouho..na 20,40tiskm?! km ale dal uz jiste ne. A pokud odejde filtr, ta je to na raka hned. Proste ty male saze PPM 2,5 benzin netvori a nezabiji nas, tak jako to dela kazdicky byt novy diesel! Nadruhou stranu momentalne vidim jako ideal normalni bezinovy spalovak plus maly range extender a delsi trasy CNG..jako ekologicky prijatelne reseni.
Pouzitelne elektro auta jsou stale neexistujici.. bud stoji nad 1,5 mil nebo proste nemaji potrebny dojezd ..realne aspon 450 km na jedno nabiti..a to cele kdyz pominu ten nejzasadnejsi fakt .neexistujici infrastruktury nejen na nasem uzemi.
Ja si proste jeste par let vystacim s tim dvoulitrovym sky activem ..co zere 6l na sto..i presto, ze mel rezervaci na Teslu 3, kterou jsem pustil. Jeste to bude chtit tech 8 azb 10let nejen kvuli neexistujici infrastrukture

Peppan
29. 10. 2018, 19:21 0Vzhledem k tomu , ze pomer cena/ vykon v tomto pripade servisni naklady/trvala provozuschopnost atd atd. Mazda je proste vhodnejsi a vyvazenejsi volbou z rozumu ve vsech smerech..pokud ma byt uzivan k kazdodenimu provozu. Radost jizdy tu take nechybi, byt neni tak znatelna jako u Alfy. Motor 2,5i je pro rodinne kombi zcela idealni a nesezere vam penezenku..da se jezdit mezi 8 a 9La prakticky nesmrtelny..pri rozumne udrzbe.

Peppan
19. 9. 2018, 20:50 0Almera ST fajn, Suzuki Sport fajn.oboje male..pokud Patrik chtel neco vetsiho..ja bych doporucil Mazdu 6 GG lifback s motorem 2,0i idealne po FC 2005 dale, kde nenhrozi tolik koroze prahu a zadnich lemu..jine chybkay auto prakticky nema a je servisne prakticky nenarocne pokud je koupeno dobrem stavu a najezdu do 150tkm

Peppan
19. 9. 2018, 20:36 2Cena odpovidajici danemu vozu a jeji specifiakci..by se mela pohybovat na hranici 460 tis Kc, tak aby byla plnohodnotne konkurence schopna na trhu s ostatnimi modely dane tridy. Za danou cenu muzu mit uz treba vyladenou Mazdu 3 s 2,0i s vykonem okolo 180k ( motor naladeni vyjde na cca 12tis. Kc) s prakticky bezkonkurecnimi jizdnimi vlastnostmi (po osazeni nizsich tuzsich Eibach pruzin, ktere se k vozu dodavaji jako origo prislusentvi..za cca 3000Kc a do ceny tohoto litroveho Focusu se jeste hrave vejde sportovni vlozka sani a nerez svody ;))) vic psat netreba ..a jiste je na trhu rada dalsich variant..ale me za tuto sumu doma truni presne vyse zminena specifikace..s beznou spotrebou na hranici sesti litru. Pres prumer sedm a pul se da podivat jen ve velmi kopcovitych terenech spolu s prasackou jizdou na hranici moznosti nasich komunikaci;(((

Peppan
16. 9. 2018, 20:50 0Zdravim, jak vidim nikdo zde neuvedl Mazdu 6 GG ci GH, ktere se jiste vejde do vsech techto pozadovanych parametru. Jezdi se s ni skvele, je komfortni a spolehliva vic nez dost. Servisni naklady benzinu oproti ostatnim vozum take mizive. Atmosfera je proste atmosfera. Navic pokud mi majiteli nevadilo pravostranne rizeni dostane se za 100tis Kc i k GH se slusnym najezdem. Za me je idealne 2,0i u GG bych se nebal ani 2,3i po fc (leto 2005 a dale).