načítám data...

Nový Volkswagen Caddy: Radujte se a hodujte!

11. ledna 2021, 16:10 48 komentářů Jan Machač

Etalon rozumného automobilu z Německa dostává novou, ještě rozumnější, generaci.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Když ve Francii nahrazovali jedno Berlingo druhým a šlechtili jej na lifestylový vozík, ve Wolfsburgu to neřešili. Když pak Francouzi ještě více přitlačili a našroubovali na Berlingo i plasty z Cactusu, v Německu to zase neřešili. Prostě jen – tradičně od roku 1978 – vyráběli co nejrozumnější verzi "auta, 4,5 metru dlouhého". Jenže… Jenže pak jim někdo řekl, že Caddy nemá přesně 4 a půl metru.

A začaly se dít věci. Nejen že se rozhodlo přidat oněch 92 milimetrů – to jen tak pro pořádek – ale zároveň se někdo rozhodl, že teda tu novou délku bude potřeba využít. A jak je v koncernu zvykem, narvali tam místo na další europaletu, takže to teď uveze dvě. V té delší verzi, pochopitelně.

foto: Volkswagen

Ale i na "kravinky" došlo. Můžete si koupit panoramatickou střechu a také zcela nový model California, patrně navazující na program VW "z každé dodávečky garsonečku". Že se to docela povedlo v Grand Californii, už víte a já jsem na nejmenšího zástupce obyvatelného lidového vozu velmi zvědavý.

A když už v tom Německu dělali nové auto, udělali i nový design. Osobně se mi nezastírání siluety vozu a přízemní elegance bez extravagantních kudrlinek, které brzy vyjdou z módy, zamlouvá. Tak to má být, chcete snad do světa křičet, že jste utratili zbytečně mnoho peněz? No to v Caddy nepotřebujete. Navíc nový design má součinitel odporu vzduchu 0.33, což je frajeřinka, a znamená, že vaše TDI zase bude papat trošku méně.

Volkswagen uvádí u motorizace se 75 koníky spotřebu 4,7 l / 100 km. Nemám důvod tomu nevěřit, ale ověříme to ;-)

foto: Volkswagen

Vraťme se ale k designu: Auto je čisté a jen jako by právě protrhlo cílovou pásku a ještě jí bylo omotané. V interieru se pak opakuje to, na co jsme narazili už v novém Golfu. Stejná platforma a velmi podobný interier možná šetří Volkswagenu peníze, ale rozhodně mi dělá radost jejich přístup k realizaci palubní desky.

Vyrobili palubní desku. Žádné složitosti.

foto: Volkswagen

Je to přímočaré, funkční, osvěžující a mám to rád. A na volantu jsou stále fyzické čudlíky, tak snad i staromilci prominou.

A má to Trailer assist. A Travel assist. A už teď se těším na tradičně bláznivé barvy testovacích vozů… Jen je otázka, kde seženu dvě palety cihel, jak je naložím a jak pak vysvětlím antuku ve vozidle…

Všechny ostatní detaily, ceníky a konfigurátor naleznete na https://www.vw-uzitkove.cz/novy-caddy.

foto: Volkswagen

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

ratan groch
11. ledna 2021, 16:44
0

Nevyznam sa v uzitkovych autach. Ak som niekedy nejake soferoval, ked som si ho pozical, tak vzdy bol interier dost nechutny pouzitymi materialmi, spracovanim atd.
Existuje aj nejake uzitkove auto, ktore by bolo pre cloveka, ktory chce mat svoje pracovisko pekne?
Mozno pre nejakeho zivnostnika, ktory prenasa taketo veci na dlhsie vzdialenosti a nechce sediet v lacnom interieri.

reagovat
Jan Machač
11. ledna 2021, 16:58
0

To je vždy jen o tom, jak si to člověk naspecifikuje. Schválně jsem sem dal fotku té nelesklé palubky, protože to je ta levnější varianta. Ale dá se pořídit i v "klavírovém" laku, který jí fakt sluší. Takže ano, jde to, ale do půjčovny to nikdo nepořídí...

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. ledna 2021, 17:28
1

Mercedes Vaneo má v rámci segmentu pěkný interiér. A taky se už 16 let nedělá a nedostal plnohodnotného nástupce, protože očividně většina lidí si v tomto segmentu není ochotna za prémii připlatit.

ro
rock
11. ledna 2021, 18:42
0

ratan groch

Range Rover?

Kuře
11. ledna 2021, 19:20
1

Admiral, nějak úplně nevím o tom že by Vaneo mělo nějaký supr interiér ve třídě... Prostě levný plasťák jako vše ostatní, nevidím tam rozdíl od konkurence...

Rock... Tak jako co si budem, ono Range Rover není zase zas až tak moc užitkové auto, že?;)))

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. ledna 2021, 19:43
0

Kuře: Vaneo má plasty v interiěru měkčené, o tom si jakýkoliv Caddy může nechat jenom zdát. Ten interiér sice nemusí lahodit dnešnímu oku navyklému na obří radiomapy, ale jinak je to celkem příjemné místo k životu. Jinak je to Vaneo ve všech ohledech lépe promyšlené než jakákoliv tehdejší i dnešní konkurence, ergonomie je lepší, sedadla pohodlnější, na zadních sedadlech se dá sedět a nejsou natlačená na dveře, interiér není stísněný a nikde nic netlačí, motor táhne pěkně odspodu. No, prostě Mercedes. A díky sendvičové platformě je to asi jediné velkoprostorové auto, ve kterém se skutečně sedí jako v autě a ne jako na záchodě.

ro
rock
11. ledna 2021, 19:43
0

Aku vrtačka, pila, kufřík s drobným nářadím, tuba montážní pěny, tavná pistole, stříbrná lepicí páska, pixla solviny a montérky na převlečení se tam vejdou, ne? A s tím se dá uživnostnit skoro všechno.

beastar
11. ledna 2021, 22:47
6

Vaneo je hlavne hnusny a taky bylo extremne drahy. Prave proto melo mekcene plasty. Za stejny penize tehdy bylo povedeny Csport Coupe.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. ledna 2021, 23:00
0

A dnes je Vaneo neobvyklé auto, které není vidět na každém rohu. Už jsem tady o tom viděl hodně blogů a Vaneo ještě nikdo nezmínil. Design je čistě subjektivní věc a Vaneo vypadá podobně jako auto na futuristickém obrazu Dynamika automobilu od Luigiho Russola z roku 1913. A taky jsem neviděl, aby někdo do C Sport Coupe naskládal čtyři lidi a za ně do kufru čtyři kola a asi 20 batohů. Přitom do Vanea se to všechno vejde, a to má míň než 4,2 metru na délku.

Autíčkový Jelen
11. ledna 2021, 23:55
5

Jenomže dnes je neobvyklý všechno čeho se prodalo málo. A třeba Subaru Libero do sebe nacpe více jak 5 lidí a má 3,5m. Ale o tom to není. Rozhodně to nebude špatný auto (a nemůžu nijak blíže hodnotit, protože jsem v žádném neseděl nebo nejel), ale myslím si, že se ním Mercedes trefil trochu vedle. Dosti podobně jako teď s Citanem, kterých taky moc vidět není. Samozřejmě Vaneo bylo aspoň zajímavé technicky (takže se ta cena dala více ospravedlnit), Citan je prostě jen předražené Kangoo. Nicméně, kdo chtěl dodávku na práci, Vaneo si nekoupil. Kdo má více peněz, už většinou v dodávce nechce být vidět (ikdyž jsou to nejpraktičtější automobily) a koupí velké kombi, nebo větší dodávku. A kdo chtěl něco menšího a vcelku prostorného od Mercedesu tak koupil Áčko protože to většinou lidem velikostně stačilo. Plus design Vanea není pro každého.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
12. ledna 2021, 00:51
1

Autíčkový Jelen: To je celkem trefné shrnutí. Vaneo je podle mě promyšlené a povedené auto, ale většina lidí si ho právě z výše zmíněných důvodů nekoupila. Ono Vaneo ve skutečnosti ani není dodávka, je to spíš MPV, které jako osobní dodávka jen vypadá. Taky ho Mercedes proti MPV cílil a skříňová verze se, snad kromě nějakých konverzí v Dánsku, vůbec neprodávala. To taky vysvětluje ten internér, který vypadá jako v osobáku a ne jako v dodávce. Taky se tam tak sedí a taky se s tím tak jede. I když ono nakonec bylo Vaneo drahé i vedle podobně velkých MPV, ačkoliv když vidím, za co jsou dnešní automobilky schopny požadovat přes 1,5 milionu, tak mi ta cena nepřijde tak hrozná. A hlavně, vývoj Vanea očividně probíhal tak, že vzali podvozek z A-Klasse, prodloužili ho, na to dali karoserii takovou, aby to při co nejmenších rozměrech uvezlo požadované množství nákladu. A pak jim kupodivu vyšlo něco, co připomínalo dodávky, které se daly koupit třeba za poloviční cenu.

Ev
Evlo
12. ledna 2021, 03:31
0

Tak jsem se díval co to teda je a prostě MPV, těch je spousta, to můžeš třeba i espas apod. To můžeš i avantime napsat :)

PB
12. ledna 2021, 09:32
1

No nasi Vaneo maji, ale ze by mi prislo nejak dokonale, to tedy nevim. Vysoke, uzke, hnije naprosto strasne a uvnitr vrze stejne jako muj transporter. A palubovku ma divnou...

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
12. ledna 2021, 10:28
0

PB: U Vanea je design dán funkcí a dost se liší od všech ostatních aut, možná kromě Mercedesu A, ze kterého vychází. Mně se celkem líbí, ale rozumím, že se to některým lidem líbit nemusí. A tak to má být, protože jakmile se budou designéři chtít zalibit každému, tak to tu budou samé Golfy a podobně nudné krabice. Jo, ta rez, to je mor všech tehdejších Mercedesů. Palubovka mi připadá logičtější, než palubovka v tom novém Caddym. V tom Caddym ani nevidím žádné místo, kam bych si mohl odložit věci, abych na ně za jízdy dosáhl, zatímco ve Vaneu vidím hned tři. A pořád je míň divná, než v ostatních MPV z té doby. Jo, a s dřevěným obložením vypadá líp.

beastar
12. ledna 2021, 13:04
3

Jezis nechal bych to byt. V podstate zazneli i nevyhody a asi par vyhod kdysi proklinaneho modelu. Ktery nedostal nastupce zcela po pravu. Pamatuju nedavno tu na Autickari diskusi ohledne malych modelu, ze snizuji prestiz MB. Zastal sem se Acka bylo to do jiste miry vizionarsky auto, becka protoze to je prakticky a velmi dobra konkurence nejen Touranu. Chapu Cla a tak. Nicmene nechapu jak nekdo muze nekriticky obdivovat Vaneo nejen kvuli tomu, co pise treba PB. A hlavne protireceni si pana Admirala to je usmevne. Design ustoupil funkci cili logicky vetsinu lidi nemusi oslovit a uz vubec ne oslnit. Proste dodavka. A k tomu dodat jinak by svet byl sama krabice typu Golf:D Tj videt ze o designu nevis nic a fakt tu neplati takovy to kazdemu, co jeho jest. VW ale i dalsi dela konzervativne vypadajici auta dokonce je pro lajka obcas problem poznat jaka generace je jaka. Golf 7, 6 apod. To jsou ukazky designu ktery prodava, protoze neurazi.

Vaneo je a byla vysoka krabice disproporcni. Sdilejici diky tomu castecne dna s Ackem lowbudget modelem. Mekcene plasty v interieru jsou mozna skvely, ale u modelu typu Vaneo to nemelo smysl. Proto bylo drahe a prodalo se jich par. Mozna bude ted zadane asi jako Felicia pickup. Prodalo se jich par to nehraje moc roli a uz vubec to nerika nic o tom jake auto to bylo. Nemam s tim zkusenost jako ridic, ale asi nebude o co stat uz vzhledem ke stavbe.

Jestli chces hodnotit zajimava mpv divej se na Espace, nebo Pacificu z poslednich let. A ty tvoje kola uvezou taky. Mimochodem tohle nove Caddy bude super zalezi vsak na konecnem ceniku a slevach.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
12. ledna 2021, 13:32
0

beastar: To protiřečení je jen zdánlivé. Design sice ustoupil funkci, ale Vaneo vypadá všelijak, ale rozhodně ne nudně. A třeba u Tatry 77 taky design ustoupil funkci a zpočátku připadala lidem ošklivá, ale pak se z toho stal kult a dnes ji lidé vnímají jako vrchol elegance. Čímž tedy nechci srovnávat design Vanea a Tatry 77, jen podotýkám, že když ustoupí design funkci, tak z toho nemusí vzniknout nudná krabice. A vzhledem k vysoké stavbě se Vaneo chová kupodivu celkem stabilně. Espace a Pacifica jsou o třídu větší auta a taky o dost těžší.

Csaba
12. ledna 2021, 21:09
1

"Design sice ustoupil funkci, ale Vaneo vypadá všelijak, ale rozhodně ne nudně."
Inu, sto lidí, sto chutí... Mě třeba přijde Vaneo jako dokonalé ztělesnění nudy, a čím starší je, tím víc je mi z pohledu na něj fyzicky nevolno.
Docela příhodné mi přišlo když jsem ho kdysi dávno viděl stát v rámci předvolební kampaně na brněnském Náměstí Svobody, celé v polepu "ODS". Byl to ten typický případ kdy za cenu dvou Partnerů/Berling (nebo čehokoli takového) koupili jeden Mercedes, protože přece - dostali jsme za x hlasů x milionů, tak co bychom je neutratili sebenesmyslnějším způsobem a M-B je M-B".
Skoro bych si i vsadil že v pochvalných/oslavných ódách na jakýkoli aspekt Vanea tu zůstaneš osamocen :-)
Ale pokud se Ti líbí a vyhovuje Ti je to tak v pořádku, to je jasné.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. ledna 2021, 17:34
1

Staromilec neodpustí. Všechny asistenty jsou už v základu a nedají se vypnout bez dotknutí se displeje, což je pro mě neakceptovatelné. A když třeba pojedu přes Alpy do Itálie a začne silně pršet, což se tam běžně děje, tak si budu chtít přidat ventilátor, aby se mi nezamlžovalo přední sklo a jediný způsob, jak toho docílit, je šmatlat půl minuty po displeji a doufat, že se při tom nezabiju. A když si budu chtít přenastavit cokoliv jiného, tak to bude totéž. Ať se klidně pokročilé nastavení nastavuje přes radiomapu, ale na nejčastější věci, které řidič občas přenastavuje za jízdy, by mělo být vždy tlačítko.

reagovat
PB
12. ledna 2021, 12:04
0

Myslim, ze na to auto muzes taky mluvit :)) ale je treba vychytat spravnej dialekt podle turka, kterej to zrovna montoval :)

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
12. ledna 2021, 12:17
0

Jo, to asi taky jde, ale má to hned několik nedostatků. Zaprvé mě to pořád poslouchá, je to připojené k těm internetům a můj hlas to posílá na ústřednu. Pak se to aktivuje po vyslovení slova Volkswagen, takže když se budu na palubě s někým bavit o autech, tak se mi to bude pořád zapínat, popřípadě budu muset využívat zástupná slova jako je "Kraft durch Freude Wagen" a podobně. A hlavně nevím proč to tak komplikovat, když třeba ovládání Vanea, které je na obrázku o pár příspěvků výše, je naprosto jednoduché a pro každou funkci je tam tlačítko nebo točítko, takže to zapnu snadno a rychle, aniž by mě při tom kdokoliv sledoval.

Tr
Trewis
12. ledna 2021, 16:34
1

Pro základní fce máš stále dostupné hw tlačítka, např. plný ofuk okna máš v tom shluku tlačítek nad levým fukarem. Není to Tesla, kde si musíš otevřít schránku před spolujezdcem, hlasovým příkazem :-) do té radši ani nelez nebo ti z toho praskne žilka :-)

Tr
Trewis
12. ledna 2021, 16:40
1

Co je ale veselé a dokáže nasrat i mě, když u Golfu 8 zamrzne ovládací panel - to si pak ani nepustíš rádio, nenastavíš teplotu atd. Údajně je to celkem běžné a nemusí ani mrznout, chystá se na to nějaká svolávačka. Mě se to stalo 2x, komplet KO displej, případně jen nouzový stav. Jsem zvědav, zda to u dalších modelů, už pořešili nebo se jim to vrátí jak bumerang.

Wa
Wakantanka
12. ledna 2021, 20:45
2

Keďže im ten infotainment mrzne a padá aj v Octe IV či Supoch, očividne nič nevyriešili. Proste ďalšia beta verzia poslaná na trh a testujú to reálni zákazníci rovnako ako to urobili s prvými verziami TSI či DSG.

beastar
11. ledna 2021, 17:56
1

Predpokladam ze cng bude stejny jako ma oktavie? Ten interier mi prijde dobry a i v minule generaci byl. Furt je to dodavecka a ne luxusni auto..Dve eurovky dobry. Je jasny ze v Cr Rohlik, Kosik, Nakupcik a kuryrky uz nezrpelive cekaji..

reagovat
Cu
Curdin
11. ledna 2021, 18:40
0

Takže už tam nebudou listove pera? Nebo bude volba? Jak to bude s nosnosti?

reagovat
Černá Vovce
11. ledna 2021, 18:44
3

Do dvou měsíců představí nový Tecko ,na to jsem zvědavý.
Jinak ten interiér mi přijde divný. Nechtel bych v tom sedět, je to takové odosobněné, jak čekárna u doktora, a ta barva plastů taky tomu moc nenahrava

reagovat
Ev
Evlo
11. ledna 2021, 18:52
0

Mě třeba u transportéru přijde taky, ale snad u té nové generace bude lepší.

PB
12. ledna 2021, 12:37
0

No ono osobak bude trosku lepsi - bude tam navrch umelej vepr a nejakej ten plastovej hlinik...


Ev
Evlo
12. ledna 2021, 15:23
-1

je teda pravda, ze porovnavam dost socka novej transporter s ~7 letym tuaregem, zdanlive nefer porovnani, ale proste u me ty vybery auta nebyvaj uplne standardni

Černá Vovce
12. ledna 2021, 21:56
1

Pořád to není ono. Ten interiér mi přijde moc vzdušný, neobklopuje mé. To už se mi více líbí Berlingo/partner

Ka
Kalvi
11. ledna 2021, 19:40
2

Ve svojí třídě super, ale asi by mi vadily ty výdechy přímo na ruku, v létě když když klima pojede na plno tak to bude slast, stejně jako u té Octavie.

reagovat
martin_100
11. ledna 2021, 21:37
-4

Ta palubka je hnusná.... připomíná mi nějaký osmdesátkový snad francouzský auto nebo něco takovýho. Odporná věc na jinak hezkym autě...

reagovat
beastar
11. ledna 2021, 22:45
7

No vidis a ja myslel ze osmdesatkovy auta zeres a milujes. Vam starokraksnomilum se fakt nikdo nezavdeci:D

esmo
12. ledna 2021, 07:10
2

Vždyď je fajn, co bys chtěl do užitkovýho auta? Obložení ebenovým dřevem?

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
12. ledna 2021, 11:17
0

esmo: Oni za toho Caddyho chtěj ve slušné výbavě asi 800 tisíc a za tu cenu do toho pořád dávaj jen tvrdý plasty. Přitom už před dvaceti lety, když to dávali Korejci do svých aut, tak to bylo považováno za symbol low-costu.

esmo
12. ledna 2021, 11:47
1

Teď jsem si, jako každý den, jel pro oběd v Caddyně r.v 2016 a tvrdé plasty mi v tom autě přijdou naprosto odpovídající k poměru určení toho auta :D

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
12. ledna 2021, 11:58
-1

To jo, pokud to chtějí prodávat čistě jako dodávku a pracovní nástroj, tak tam klidně můžou být tvrdé plasty a je to naprosto v pořádku. Ale tomu pak neodpovídá ani cena ani to, že se VW snaží propagovat a prodávat Caddy jako rodinný vůz.

beastar
12. ledna 2021, 13:26
2

Admiral: To tak ale vubec neni. Nesnaz se argumentovat neco, co je kravina. Caddy je a vzdy byl hlavne uzitkovy auto. A VW mimochodem i prodeji v sekci uzitkove vozy toto deklaruje. A kdyz uz tak California je propagovana jako obytne auto, camping. A verze Life ma symbolizovat spis neco jako lifestylovou vec, ze i s dodavkou muzes vyrazit s partou na ryby. Nikde, nikdo to nepropagoval jako ciste rodinne auto. Caddyy- VW uzitkove vozy prvni co ti vyjede na Google;) A ty tvoje tvrde plasty. Chlape proboha rika ti neco vyvoj? Tvrde plasty v Daewoo v roce 98 jsou trochu jinde, nez to cemu se tak rika dnes...

Ten interier je uplne v pohode. Naopak do uzitkace v pohode. A jako jo muze to byt v plny s osobakovou vyvavou za skoro mega bez slev. Bezne Cargo koupis od 450,000,- casto to kupuje firma ta ma minimalne 5%dolu... a si na 420 za krabici a na 450 s okny.

Klidne diskutuj a nepis totalni hovna. Dekuji.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
12. ledna 2021, 13:39
0

beastar: Souhlasím, že Caddy je primárně užitkové auto a pro toto zaměření jsou tvrdé plasty v pohodě. Ale pokud chtějí přestat vyrábět Touran s Sharan a nahradit to osobní verzí Caddyho, tak by bylo dobré tam dát měkčené plasty alespoň za příplatek. Protože v tom případě očividně VW předpokládá, že to alespoň někteří zákazníci budou chtít kupovat jako rodinné auto a tam už jsou trochu větší nároky na materiály v interiéru než u čistě pracovních nástrojů.

ro
rock
12. ledna 2021, 15:26
0

Podle mne Caddy není míněn jako náhrada za Touran a už vůbec ne za Sharan. VW bude Caddy udržovat v rodinné verzi víceméně jenom z povinnosti (a protože je škoda ho nenabídnout, když už užitkovou verzi mít budou) a koncern se pokusí zájemce o velké rodinné auto nasměrovat k Tiguanu Allspace (Tarracu, Kodiaqu).

martin_100
12. ledna 2021, 17:52
0

Bíste jo mam rád auta z vosumdesátek. Ale auta ne francouzský paštiky. (až na pár světlých výjimek). Ta púalubka v caddy je ale fakt hnus to už i ta debilní dachna dokker je útulnější.

PE
PEdr.0
11. ledna 2021, 22:57
-2

To je fakt takový problém si to po sobě přečíst?

reagovat
Csaba
12. ledna 2021, 21:38
3

Provedl jsem "dědkovsko-vesnický tuning" a výdechy ventilace přesunul výš, kde bych je (být řidičem toho auta) chtěl mít.
A místo nich by se jistě dalo umístit několik tlačítek které by ovládaly funkce nyní skryté v menu nebo čtvrtém podmenu toho displeje.
Ano, jsem konzervativec a děděk starej, co už... :)

reagovat
PB
12. ledna 2021, 23:17
0

Teda, jen takovej podotek.... taky vam prijde to logo na volantu strasne divny a lowcost?

reagovat
Ronoath
13. ledna 2021, 09:25
2

Asi první auto, kde se mi nelakovaný nárazník líbí více, než celolakované provedení. Nemohu si pomoci, ale ta mřížkovaná část vespodu v celolakovaném provedení mi připadá jako nájezd nějakého tunera.

reagovat
Jenda_K
13. ledna 2021, 10:18
1

Souhlasím, jenom bych dolakoval proužek pod horní mřížkou

Ronoath
13. ledna 2021, 17:02
0

Přesně! Jenže pak by to příliš připomínalo minulý model, jinak si to nedokáži vysvětlit, proč to tak neudělali.

Sp
Speedy
07. března 2021, 15:17
0

Dostal i jsme novou Caddy před týdnem výměnou za předchozí model, jde o pracovní auto, posun ve výbavě uvnitř je poznat, takový je vývoj a trend. Tvrdé plasty jsou mě jedno. tohle auto bylo vždy dříč, ZDŮRAZŇUJI DOTEĎ . To, že přecházím ze 110 kw na 90 kw je bohužel trend , bereme vždy nejsilnější variantu, kvůli druhu naší práce , to by se dalo ještě přežít.
Na autě se šetřilo úplně všude kromě elektronické výbavy . Plechy jsou nejen na dotyk tenčí, ale potvrzeno na dotaz u dealera, že jsou tenčí, při předání nás upozornil, abychom přední kapotu nedotlačovali, protože by se mohla promáčknout , raději z menší výšky pustit. Další příklad : boční posuvné dveře jsou tak lehké, že je posunu prstem oproti minulé generaci , tyto otevírám a zavírám 30x denně, tj. ruka pozná ten rozdíl. Když otevřete motorový prostor, tak jako 1. věc vás překvapí, že kapota nemá píst, ale musíte zvednout "klacek" vzor Škoda 120 , 2. věc, která vám nedodá odvahy je, že mezi nosníky a blatníky není plechový podběh, ale díra, kde pohledem z vrchu vidíte plastové podběhy kol , 3. věc, která mě sebrala odvahu je přední /čelní stěna , která je echt abs plast, vše co šlo a to celé drží na 4 plechových výliscích vždy jeden nahoře a dole, tzn. vepředu mezi blatníky není žádný ocelový plech, na tomto všem plastu, jako třešinka na dortu je plastová klička , která otevře kapotu, ta má pro jistotu 2 zámky, aby neuletěla.
Pro mě je tento vývoj VELKÉ ZKLAMÁNÍ , s těmito auty jezdíme 12 let , vždy jsme je brali jako etalon třídy, to je pryč. Kdo máte možnost schválně se na ni někde podívejte i zevnitř, pod kapotu a prosím netlačte na ni, kolega neposlechnul a už v ní má dolík.
Za mě tato generace potápí jméno Caddy , auto, které bylo velice odolné a svým způsobem je to podvod na zákazníka, který s tímto počítá. Nebo to můžeme nazvat vývoj - bohužel .
Pro rodinu v jiné verzi bych si toto auto nikdy nepořídil ze strachu o bezpečnost.
Žádný jízdní asistent nenahradí chybějící plechy a pocitovou bezpečnost.
Jo design pěkný celkem ....

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem