Tomáš „Kalvi“ Kalvach
| Bydliště | Olomouc |
|---|---|
| Registrace | před 8.0 rok. |
| Poslední aktivita | před 2.9 rok. |
| Příspěvků ve fóru | 2 |
| Komentářů u článků | 21 |
| Pozitivních komentářů u článků | 8 |
| Negativních komentářů u článků | 3 |
Posledních 50 komentářů
Skvělé auto, ale chybí test mincí. Jedna z hlavních myšlenek při vývoji byla hladkost chodu motoru. Na motor se postaví mince hranou a nespadne ani při startování. Jediný co může zamrzet že konkurence kromě dřeva uměla obšít kůží všechno.
Já vím, je to nudný auto. Ale já na něj vzpomínám rád, měli jsme ho v rodině jako služebák od novoty a já v něm sbíral první zkušenosti za volantem, první festivaly, spaní v autě a tak. Vlastně každou volnou chvilku jsem dělal tátovi taxikáře abych mohl být za volantem a najezdil jsem v tom celkem dost. Byla to 1.5 crdi 81kw, žádnej trhač to nebyl, ale stačilo to a i spoustu kamarádu to odvezlo a bylo úplně jedno jak hnusný auto to je :D
Dávalo se pryč když mělo najeto asi 280k a kromě údržby se na tom autě nemuselo dělat vůbec nic.
No jo, nostalgie :D
Vypadá to dobře, co bych za to v době balíkaření dal ????
Ale trochu to vypadá jako nějaká úprava pro UPS uvolněná pro trh, podobně uměli upravit skoro každou dodávku.
Já bych to viděl na e60 M5 a rok starou Octavii RS :) kombi jedno nebo druhý :)
Meriva není špatná, tu měla na učení moje máma.
Ta 1.6 není zlá, ale ta převodovka je robot a jemnost nepatří mezi jeho přednosti.
Třeba Němcům se vození aut v autobuse moc nelíbí.
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/automatrjoska-na-cesky-zpusob-cech-vezl-v-nemecku-auto-uvnit/r~db7db7f6e02211e99d020cc47ab5f122/
CVT je vždycky variator! A ta planetová převodovka je variator, jen se otáčky místo na kuželu mění pomocí ozubených kol, ale princip je pořád stejný
Na prd je to pokud o tom člověk přemýšlí jako o pracovním autě,. Ale i Jeep to prezentuje jen jako masírku, dvě motorky nebo sněžnej, vodní skůtr se na korbu vejde a člověk se dostane v podstatě všude a o tom přesně to auto je. Za mě super, když na to má člověk prachy.
Ve svojí třídě super, ale asi by mi vadily ty výdechy přímo na ruku, v létě když když klima pojede na plno tak to bude slast, stejně jako u té Octavie.
Mě jen přijde úsměvný že to řeší takhle. Jen bych řekl že podařená byla B5, B6 až na 2.5TDI ale B7 byla prostě nedotažená a znám spoustu lidi kteří plakali po velké slávě se kterou to dovezli :D
Zrovna dneska jsem jedno Exeo potkal a taky si na něho vzpoměl. Dokonce by se mi i líbil, ale sakra proč je ten motor tak vpředu? :D

No je to sice moc fajn, ale disky z karbonu a karbon-keramický brzdy z toho dělají docela nedostupnou srandu :D
Tak nevím, otec měl jako služebák i30 první generace po faceliftu, poslední rok 2012. 1.6 na LPG s tím že prodejce nechával dělat ofiko předělání s plnou tovární zárukou. Ve 150k se vyměnil motor v rámci záruky, protože v huyandai zjistili že se to s LPG moc nekamarádní a přestali to nabízet. Na autě se celkem najelo asi 310k a jediný jak by to člověk poznal bylo lehce olezlý zadní okno pod stěračem a ochytanej volant. Jasně je to spotřební auto, je to nuda. Ale jako skladovka to jestálo ani 300k včetně LPG a bylo to téměř v plný. Docela chápu proč se to prodává a pro to eNko bych si zašel kdybych na něj měl
Bravo je super, bylo to moje první auto. Sice 1.6 bez nálepek, ale mělo pořádnej lauf a na okreskách dokázalo pozlobit kde koho :D
Já mám rád auta, miluju řízení. I když je to nudnej naftovej kombík. Vlastně jsem si užíval i každej den s dodávkou, ale samozřejmě mám svoje sny. Vlastně bych potřeboval těch aut hrozně moc abych byl vážně spokojenej :D
Podle fotek by se víc hodila takhle varianta :D ale jinak Citigo, up! i Mii mám rád, jezdil jsem se všema, v těch autech je všechno tak správně bezprostřední :D. V různých verzích, ale Seat na mě působil vždycky nejlíp

Takže je vlastě idealní nový prase v elekrice, který dělají v Prostějově. Já bych do toho šel, nejsem elektrofil, ale skůtry mám rád :D
Levorga mám rád, převodovka nevadí, jen bych si tam prostě dokázal představit i silnější motor.
sonderklasse je naprosto úžasná věc, jenže vzniká problém, super hight vymoženosti a trvalost, předchozí generace na to trpěla hodně a proto jsou ceny v inzerci jaký jsou. Tohle jsem nikdy neřídil, tak nevím. Ale cit v řízení? Voloďa to nepotřebuje! Je to rychlý? To si piš! Kdyby nebylo, tak Voloďu v tom doku nebo u řeky nechá jeho nástupce, kterej je rychlejší! :D
Já osobně si teď pohrávám s myšlenkou koupit na jaře nějakej Cadillac Seville STS kolem roku 2000, ano předokolka. Sice mě řízení baví, ale jsem pohodlnej a ten typ člověka který si dokáže užít řizení i jinak než utrhnout zadek ve vyhrkané e46 330i :D jen prostě na našich internetech jsem se o tom autě nic nedozveděl, nemáte nějaké zkušenosti? Vím že je tu pár amerikanofilů :D...
