Speedy
Jméno | David Stuchlík |
---|---|
Bydliště | Brno-venkov |
Registrace | před 3.1 rok. |
Poslední aktivita | před 3.1 rok. |
Komentářů u článků | 1 |
Pozitivních komentářů u článků | 0 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Dostal i jsme novou Caddy před týdnem výměnou za předchozí model, jde o pracovní auto, posun ve výbavě uvnitř je poznat, takový je vývoj a trend. Tvrdé plasty jsou mě jedno. tohle auto bylo vždy dříč, ZDŮRAZŇUJI DOTEĎ . To, že přecházím ze 110 kw na 90 kw je bohužel trend , bereme vždy nejsilnější variantu, kvůli druhu naší práce , to by se dalo ještě přežít.
Na autě se šetřilo úplně všude kromě elektronické výbavy . Plechy jsou nejen na dotyk tenčí, ale potvrzeno na dotaz u dealera, že jsou tenčí, při předání nás upozornil, abychom přední kapotu nedotlačovali, protože by se mohla promáčknout , raději z menší výšky pustit. Další příklad : boční posuvné dveře jsou tak lehké, že je posunu prstem oproti minulé generaci , tyto otevírám a zavírám 30x denně, tj. ruka pozná ten rozdíl. Když otevřete motorový prostor, tak jako 1. věc vás překvapí, že kapota nemá píst, ale musíte zvednout "klacek" vzor Škoda 120 , 2. věc, která vám nedodá odvahy je, že mezi nosníky a blatníky není plechový podběh, ale díra, kde pohledem z vrchu vidíte plastové podběhy kol , 3. věc, která mě sebrala odvahu je přední /čelní stěna , která je echt abs plast, vše co šlo a to celé drží na 4 plechových výliscích vždy jeden nahoře a dole, tzn. vepředu mezi blatníky není žádný ocelový plech, na tomto všem plastu, jako třešinka na dortu je plastová klička , která otevře kapotu, ta má pro jistotu 2 zámky, aby neuletěla.
Pro mě je tento vývoj VELKÉ ZKLAMÁNÍ , s těmito auty jezdíme 12 let , vždy jsme je brali jako etalon třídy, to je pryč. Kdo máte možnost schválně se na ni někde podívejte i zevnitř, pod kapotu a prosím netlačte na ni, kolega neposlechnul a už v ní má dolík.
Za mě tato generace potápí jméno Caddy , auto, které bylo velice odolné a svým způsobem je to podvod na zákazníka, který s tímto počítá. Nebo to můžeme nazvat vývoj - bohužel .
Pro rodinu v jiné verzi bych si toto auto nikdy nepořídil ze strachu o bezpečnost.
Žádný jízdní asistent nenahradí chybějící plechy a pocitovou bezpečnost.
Jo design pěkný celkem ....
Poslední komentáře
- Habakukk, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ojebávka na zákazníka. V této ceně to má být trvalá čtyřkolka... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Mňa ešte zaujala transparentnosť automobilky. Tie údaje sú slušné... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
z tejto :P - Sato, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
M1chal: to je screenshot z ktorej hry? :) - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Chvilka času - ano, číší z toho hranatá krabice z 80-tek,... - Habakukk, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
No ty obyčejné auta tam pořád jsou na druhé straně tam přidávají... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Beru rok 2003 jako vrchol tvorby aut podle pozadavku zakazniku.... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První... - VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
30 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů