načítám data...

Autíčkový Jelen

JménoAdam Jelínek
BydlištěBrno-město
Registracepřed 2.8 rok.
Poslední aktivitapřed 3.5 hod.
Komentářů u článků148
Pozitivních komentářů u článků41
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Kafé&Káry Brno vol.21 - Očima diváka

15. srpna 2017, 19:13 18 komentářů

Nám známé Kafé&Káry, tentokrát ale z pohledu diváka.

Cílová rovinka, technická pasáž...nebo ještě něco úplně jiného?

05. listopadu 2017, 20:32 6 komentářů

Den strávený na okruhu milujeme snad všichni, kde ale najdeme ten nejlepší divácký zážitek?

Urus - Nejbláznivější SUV, nebo to vlastně všechno dává perfektní smysl?

06. prosince 2017, 18:51 6 komentářů

V klidu! Nekřičte hned na obrazovku a neničte klávesnici vzteklým psaním naštvaných komentářů na moji adresu. Je načase zamyslet se nad konceptem kategorie SUV trochu jinak.


Posledních 50 komentářů

Autíčkový Jelen
včera v 16:28
2
Ford Tourneo PHEV: Revoluce v rozvozu?

Myslím, že v takové situaci by se zapotila většina výkonově né moc naddimenzovaných aut. Elektro, neelektro :D

Autíčkový Jelen
07. května 2020, 20:43
0
Kia Stinger GT 3.3 V6 T-GDI: Stará škola

Mně se vždy líbila ta krásná představa hezkých, drahých hodinek na ruce, ale přestal jsem je nosit v moment, když ikdyž jsem je měl na sobě, tak když jsem chtěl vědět čas tak jsem se stejně koukl na mobil. V ten moment mi došlo, že hodinky asi nepotřebuji a postupně je přestal řešit.

Autíčkový Jelen
07. května 2020, 11:17
3
Kia Stinger GT 3.3 V6 T-GDI: Stará škola

Je pravda, že jejich hlavní podobností je akorát to, že na trhu vystupují jako né moc (prodejně) úspěšné alternativy německé konkurence. Jinak na to jdou úplně jinak jak už bylo naznačeno v článku. Alfa atleticky a Kia spíše (když to přeženu) jako takový "korejský muscle". S většinou věcí se tady shodneme, chtěl bych ale vyzdvihnout pár věcí co mě zaujalo.

Přijde mi zajímavý rozdíl image značek Kia a Alfa a jak na ně lidi pohlížejí, a to jak nadšenci, tak i laikové. To že laik řekne, že Kia je levnej korejec a Alfa je ital, takže spolehlivost nulová, je něco co očekávám, že tak je a i bude. Ale to jak na ně pohlíží nadšenci mě trochu zaráží. Samozřejmě, buďme realisté, uznávám, že je tu problém image, znáčku na kapotě a ceny, která se těžko ospravedlňuje v této kategorii bez image, nejsem naivní. Ale neviděl bych Alfu jakkoliv výše jak Kiu. A to sám jsem velký fanoušek Alfy. Protože objektivně, když odmyslíme slavnou historii Alfy (protože přiznejme si, už je to dávná historie), tak tu máme dvě značky. Jednu, která se za 20 let vyšvihla velmi vysoko (vzhledem k tomu co vyráběla předtím) a druhá, která za tu podobnou dobu udělala tak 2, 3 dobré modely a bojuje o život. A zatímco Stinger je začátek, Giulie je už možná bohužel konec. A jejich kvalita v interiéru podle mě bude podobná, ne-li lepší u Kie. Takže mám rád oba tyto modely, ale nepovyšoval bych Giulii nad Stinger jen kvůli tomu, že její značka byla slavná. Dal bych Stingeru šanci, je klidně možné, že Giulia chytá více za srdce (jak říká Krab), ale Stinger je zase něco jiného a něco zajímavého v této jinak nudné třídě.

15 let stará V6 ikdyž s moderní technologií bych neviděl jako problém. Když to člověk dá do kontextu tak to není zas tak starý motor základem, updatované verze starších motorů nejsou zas tak vyjimečné, třeba EA288 od Volkswagenu má už taky 12 let a nedá se o ní říct, že by působila zastarale.

Tím vším tady nechci nějak Stinger vyzdvihovat, Giulii, nebo německou konkurenci nějak neprávem hanit, toto mi přišlo jen jako takové zajímavé kusy textu na, které jsem chtěl zareagovat.

Autíčkový Jelen
25. dubna 2020, 09:21
0
Peugeot míří za oceán. Na trh v USA chce vstoupit v roce 2023.

Mají dvě možnosti, buď prostě dokáží zaujmout jako trochu exotičtější varianta mainstreamu, nebo zapadnou vzhledem ke spojitosti s FCA na pozici Chryslera...vlastně celkově FCA nemá co ztratit, zástupce v těchto segmentech nemá vůbec, Peugeot by mohl pomoct s rozšířením portfolia tady. A vzhledem k odpadnutí nutnosti vybudovat dealerskou síť to není ani takový velký risk.

Autíčkový Jelen
24. dubna 2020, 19:38
0
Toyota představuje Yaris Cross, své nejmenší SUV.

Z jejich pohledu to nedává extra smysl dávat jiné jméno. Vytvoří malou rodinu Yarisů...každýmu dojde, že jde o malý crossover, protože znají jméno Yaris a jelikož Yaris nemá špatnou pověst tak proč to měnit.

Autíčkový Jelen
21. dubna 2020, 22:02
0
Věci, které na současném automobilismu nechápu...

Tohle se teda týká "podvozkové" části auta, u ostatních může být samozřejmě jiná.

Autíčkový Jelen
21. dubna 2020, 22:01
0
Věci, které na současném automobilismu nechápu...

Souhlasím s Csaba. Vcelku nedávno jsem navštívil akci, kde přednášel někdo vysoko postavený z podvozkového oddělení Škodovky (nevzpomenu si na přesnou funkci) a vysvětloval právě jak na novou Octavií bude několik desítek druhů odladění atd. Ono to auto není lépe odladěné protože by na to nebyl čas, ono je prostě odladěno jak se rozhodne, že je adekvátní k jeho využití a s jakým cílem ho chtějí prodávat a jak chtějí aby jezdilo, vývoj za tuto hranici už nemá pro automobilku smysl a tak je hotovo, ikdyž by čas na nějaké "lepší ladění" , jak zde někdo uvádí, třeba byl.

Autíčkový Jelen
20. dubna 2020, 21:22
0
Věci, které na současném automobilismu nechápu...

Využil jsem toho, že už se tu v příspěvku objevil jednou tak mi to nepřišlo jako takové zlo...není to nejlepší volba, ale danou myšlenku vyjádřit dokáže tak jak potřebuji pro její sdělení

Autíčkový Jelen
20. dubna 2020, 11:55
2
Věci, které na současném automobilismu nechápu...

To, že tyto modely byli super vůbec nezpochybňuji, sám osobně je mám velmi rád a dizajnově jsou podle mě skoro to nejlepší co z brán Mercedesu vyjelo. Samozřejmě, pro nás nadšence ty rozdíly vidět jsou a poznáme rozdíl mezi W124 a W140 z dálky naprosto v pohodě. Stejně jako to jde poznat dnes pokud člověk ví jak (Céčko má jeden pás denního svícení, Éčko dva, Sko tři, atd.). Nicméně pokud tyto tři modely (W202, 124 a 140) přijíždí k někomu ze předu a jsou vcelku daleko tak není moc lidí, který se vůbec nezajímají o auta, kteří by hned poznali, že jde o tři různé modely.

Autíčkový Jelen
19. dubna 2020, 19:33
1
Věci, které na současném automobilismu nechápu...

Řekl bych, že to auta byla od sebe kdysi více rozdílná je trochu založeno na vzpomínkách a ne na faktech. U některých značek tomu tak bývalo ale například u Mercedesu když jste vedle sebe postavili W202, W124 a W140 tak bych chtěl vidět nějakého laika, který pozná jaký je to model (kromě toho že jeden je větší jak druhý).

Autíčkový Jelen
09. dubna 2020, 00:57
0
Za pár měsíců skončí výroba posledního hatchbacku od Alfy Romeo

Já stále věřím (asi jsem ten pomyslný romatik), že v nějakým ideálním případě by Alfa Romeo klidně konkurent Mercedesu a BMW být mohla. Asi by je v nikdy neporazila v prodeji ale úspěšná by být mohla. Ale jenom při naprosto perfektní strategii a přístupu. Tak jak to teď dělá Genesis, který podle mě chrlí jedno povedené auto za dalším. Což oni bohužel vůbec nedělají (stále nechápu proč nemá Giulia ten dieselový šestiválec od VM Motori...ještě když je FCA vlastní, ale to je prostě už škoda mluvit). Ale celkově, je pravda, že by na tuto pozici bylo lepší dosadit Maserati a Alfu dát jako sportovnější/luxusnější/exkluzivnější/stylovější kopii portfolia Fiatu. A třeba by se Maserati povedlo tam aspoň trochu usadit na pozici současné Alfy a něco prodat kdyby věděli co jak udělat a jak to hlavně prodat. Co tím celkově spíš chci říct, že ty jména Alfa Romeo a Maserati jako značky na to mají. A nemyslím kvůli nějaké pradávné historii ale protože i pro naprostého laika dobře zní. Myslím, že když řekne člověk někomu naprosto neznalému, že přijel v Alfě Romeo nebo v Maserati tak to zní líp jak Volkswagen. Tato jména si dokáží podle mě obhájit svoji image...ale nesmí je podkopávat vlastní produkty.

Autíčkový Jelen
08. dubna 2020, 18:50
0
Za pár měsíců skončí výroba posledního hatchbacku od Alfy Romeo

Na to jsem zapomněl, to je pravda, Chrysler by měl být nad Dodge...bral jsem to z toho ohledu, že poslední modely Chrysleru jsou Pacifica, 200 a 300 a jak člověk všude slyší hlavně o Hellcatech a Durangách a ty jsou dražší jak tyto modely od Chrysleru tak se mi to nějak přehodilo.

Autíčkový Jelen
08. dubna 2020, 11:13
0
Za pár měsíců skončí výroba posledního hatchbacku od Alfy Romeo

A ještě k VW Group, je pravda, že mají tu strukturu perfektně vymyšlenou...teda až na jednu značku podle mě, a tou je Cupra, její existenci jsem doteď nepochopil.

Autíčkový Jelen
08. dubna 2020, 11:10
1
Za pár měsíců skončí výroba posledního hatchbacku od Alfy Romeo

S většinou věcí tady souhlasím, skoro celé portfolio FCA (snad kromě Jeepu, Ferrari, Fiat Professional, Alfa Romeo Stelvio a Giulia a SRT Dodge) by potřebovalo strhnout a začít se vším úplně od začátku. Musí přestat dohánět těch zaostalých 20 let s asi 5 letým zpožděním a nastoupit na současné trendy.

Jejich největší problém, jak už tady bylo zmíněno je to, že nic nemá plán a své správné místo a strategii. Fiat prostě potřebuje pořádné silné portfolio jako kdysi (třeba v 90.). Malé auta uměli dělat vždycky. Myslím že u této kategorie ještě více funguje hravost a vcelku slušná jednoduchá technika než hybridizace atd., takže postavit další generaci vcelku jednoduchých, stylových a hezkých malých aut by pomohlo. Pak je potřeba dobrý hatchback, Tipo není špatný ale už dlouho nevydrží, takže práce na nástupci nutná. Jestli jít zatím výš je otázka, nejsem si jistej jestli by něco jako Fiat Tempra mělo dnes ještě v kategorii plné passatů a superbů šanci prorazit, maximálně kdyby bylo fakt dobré za dobrou cenu ale obávám se že ani to by nestačilo.

A teď přichází podle mě nejhorší otázka...jak postavit Alfu a Maserati. Tady se hodí přirovnání k VW Group...je otázka jestli k Fiatu udělat Alfu jako Seat k VW (což by znamenalo downgrade pozice současné), prostě by kopírovala portfolio Fiatu s tím, že její výtvory by podobně jako výtvory Seaty hrály na sportovnější vzhled a vlastnosti, ale stále by to mělo vcelku levné základy, žádná exotika jak teď. Nebo pokračovat v nastoleném trendu Alfy Romeo jako sportovní prémiovky, ve stejné kategorii jako Mercedes, BMW a Audi. Genesis krásně ukazuje že dokázat se vetřít mezi prémiovky se stále úspěšně dá (nicméně díky velkému koncernu Hyundai za ním to má lehčí než Alfa která se opírá o polorozpadlé FCA). Jen by bylo udělat potřeba udělat to pořádně.

Ale pak je problém co teda s Maserati...jako značka (značka, ne modely!) jsou v mých očích například výše jak Mercedes nebo BMW, ale níže jak Ferrari. A vlastně nic takového dnes neexistuje. Takže co s tím? Podle mě by Maserati mohlo fungovat jako levnější odnož Ferrari, podobně jak se kdysi říkalo, že bude Dino. Stavěli by sedany, SUV a nějaké sporťáky (ty na technice Ferrari) a jakoby rozšiřovali portfolio Ferrari. Ale problémem je, že Maserati nemá mezi laiky takový věhlas jak Ferrari...takže co teď? Myslím že Maserati je asi nejhorší a pomalu nemožné někam smysluplně zařadit.

FCA by potřebovalo tři levely stejně jako VW Group...Level 1: VW, Škoda, Seat by byl Fiat a Chrysler a spodní portfolio Dodge a Alfy. Level 2: Audi...to by bylo Alfa Romeo, vrcholné modely Dodge a možná Chrysler (ale jen lehounce) a maximálně nejlevnější Maserati. Level 3: Bentley, Porsche, Lambo....by bylo Maserati a Ferrari. Myslím že celkově vše nějak dát dohromady je hrozně těžké, už kvůli jiným požadavkům amerického a evropského trhu, ale něco takového by bylo nutné pro úspěch.

Autíčkový Jelen
08. dubna 2020, 10:33
3
Za pár měsíců skončí výroba posledního hatchbacku od Alfy Romeo

Design je subjektivní věc, takže to se hodnotí blbě, ale třeba já vidím bílou Giuliettu skoro každej den a přijde mi hodně hezká, rozhodně na svoji kategorii. A opodál parkuje jedno Mito quadrifoglio verde v černé, lehce upravené a taky vypadá dost povedeně (ale uznávám že u Mita hrozně záleží na specifikaci). Tak jako tak myslím si, že design byl tak poslední problém těchto aut. Kombík a SUV by dávalo smysl, rozhodně SUV už mělo přijít dávno aby bylo na čas. Ale kupé a kabrio? Myslím, že dneska už nežijeme v době kdy se z "normálního" auta lehce udělá kupé a kabriolet, takže třeba kabrio by podle mě nedávalo moc smysl stavět na tomto základu...ikdyž samotné kabrio by k Alfě hodně sedělo

Autíčkový Jelen
03. dubna 2020, 16:29
3
Když chci Golfa, co není Golf

Rozhodně bych neřekl, že Golf je špatně vypadající auto. Prostě vypadá ve většině generací OK, víc moc se o tom nedá říct. Ale zejména 5. a 7. generace podle mě jsou nejhezčí, a dokonce si osobně myslím že Golf 7 (a 7.5) je a bude nejlepší generace co kdy vyrobí.

Autíčkový Jelen
24. března 2020, 19:05
0
Citroen Spacetourer Business XL: Proč dát vale osobákům a stát se řidičem dodávky

Řekl bych, že velká část zábavného života s dodávkou nesouvisí se samotnou jízdou, ale s tím, co vlastně vlastnictví dodávky člověku dovoluje. Dodávka je totiž v určitém ohledu takový nástroj k uskutečnění vašich aktivit a dobrodružství. Její zábava nespočívá v rychlé jízdě na okresce, ale v tom, že když někam jedete, tak se prostě můžete uvolnit při balení, jízdě, atd. Chceme vzít 5 kol s sebou a neřešit blbý nosič? Není problém...Chce váš kamarád vzít sebou psa kterej potřebuje klec na přepravu tak 1.5mx1.5mx1.5m? Proč ne?...Prostě člověk nic neřeší a nedostatek prostoru nikdy nepokazí jeho plány na aktivity tam kam jede. A to je svým způsobem velmi osvobozující.

Hodí se když je člověk trochu extrovert a rád vyráží někam s kamarády. Přezdíváme naší dodávce "Loď Enterprise" a nacpeme do ní vše co potřebujeme a nemusí se nás 5 mačkat třeba v Golfu (a né, cestovat vzadu ve 3 v Golfu a podobných autech na delší vzdálenosti fakt není moc pohodlný).

Nebudu tady nikoho přesvědčovat, že dodávky jsou dokonalý nebo že jsou to perfektní řidičský náčiní. Protože každý ví, že to tak není (ikdyž řízení některých osobáků bych rozhodně označil za horší než řízení dodávky). Ale jsem schopný vidět zábavu, kterou dokáží přinést majiteli pokud se hodí k jeho životnímu stylu a neoznačil bych je za "zanevření na řízení".

A narozdíl od mnohých SUV mi dávají smysl. Jelikož né moc SUV přináší více prostoru/zlepšení jízdních vlastností, atd. oproti svým kombíkovým konkurentům. Ale dodávka dokáže přinést to co má...to jest více prostoru pro lidi, kterým osobák už prostě nestačí. A proto je podle mě pravé "lifestylové" auto dodávka, a né nějaké SUV, jak je označují různá marketingová oddělení.

P.S. Nechci říct, že neexistují situace, kde SUV dává smysl, protože jsou někteří kteří se bez nich neobejdou. A i dodávky mají chyby, zkuste si zaparkovat ve městě, často budete řešit dilema jestli stát na chodníku nebo koukat půl metru do silnice. Ale i přesto je mám rád. Ikdyž možná nejsem úplně objektivní, jelikož jsem na nich byl odchovaný. Ale nejsem fanatik do jedné kategorie, mám rád auta všech druhů a možná ironicky, asi nejradši ty nejmenší :D

Autíčkový Jelen
23. března 2020, 19:54
1
Citroen Spacetourer Business XL: Proč dát vale osobákům a stát se řidičem dodávky

Ještě mi jako rezignace na řízení přijde i drtivá většina SUV, pokud nejsou doopravdy potřeba (horské chaty atd. ikdyž to se spíše bavím o offroadech).

Autíčkový Jelen
21. března 2020, 17:56
8
Autíčkář se ptá: Jak vypadá romantické auto?

Porsche 911 Cabriolet, řada 991, s paketem Sport Chrono a převodovkou PDK :D

Autíčkový Jelen
14. března 2020, 22:14
0
Potřebujete vůbec auto?

@Chosé: Samozřejmě, autem je to rychlejší, pohodlnější, proti tomu se nedá argumentovat. Spíš chci říct, že nevím jak v ostatních případech, ale u mě ta cesta MHD není tak strašná jak někdy je zveličováno. Záleží hrozně kam a čím a jak jezdíš. Stejně jako s auty je rozdíl i u MHD jakým modelem jedeš. V zimě je zima akorát v některých starších šalinách, jinak je teplo všude, někdy dokonce více než bych si sám zatopil v autě. V létě je to horší, ve většině busů už klimatizace je a někdy pěkně silná. Některý šaliny s prakticky neotevíratelnými okýnky mají velký problém. Ale po většinu času se to dá.

Autíčkový Jelen
11. března 2020, 11:14
0
Potřebujete vůbec auto?

Já bych tu otázku položil trochu jinak. Spíše než se ptát jestli auto potřebujeme bych se ptal KOLIK jich potřebujeme. Asi každý odpoví na otázku jestli auto potřebuje kladně, většina lidí prostě potřebuje čas od času být někde na konkrétním místě, daleko, čas od času něco převést atd. Ale potřebujeme kvůli tomu mít každý 3 auta v rodině (myslím teď společně bydlící rodinu)? Doopravdy váš syn s mokrým řidičákem potřebuje vlastní auto a nemůže si půjčit čas od času některé z těch co už stojí před domem a v garáži? Samozřejmě to chápu u lidí, kteří auta doopravdy potřebují k práci, bydlí na konci světa kam skoro nic nejezdí a ty auta se využijí, atd., ale přijde mi, že ve většině případů tomu tak není a auta se u hodně lidí přeměnili z dopravního prostředku na zřidkakdy využívaný symbol vlastního postavení a luxusu. Dokážu to pochopit u nás, benzínem postižených nadšenců protože je to naše hobby a autům rozumíme (do určité míry třeba) a staráme se o ně a jsou pro nás něco víc než nablýskaný kus kovu v kterém vypadám dobře před ostatními, ale u ostatních už mi někdy začíná rozum stát.

Autíčkový Jelen
11. března 2020, 10:55
1
Potřebujete vůbec auto?

Odpověď pro Chosé...Sedí se vedle nich úplně stejně jako na jaře nebo na podzimu :D Prostě si sedneš, jedeš, dáš sluchátka nebo čteš knížku a neřešíš. Pokud nejedeš šalinou tak je v tom v zimě dokonce i docela teplo a v létě chvílemi až zima (teda na mě, nebyl jsem zrovna odchován na klimatizaci) (klima teda platí zatím jen pro autobusy). Auto je sice krásný luxus, ale jakožto student, který teď byl na chvíli v "mezibrigádním období" luxus finančně nedostupný a řekl bych, že vzhledem k pozici mého bydliště i velmi zbytečný.

Autíčkový Jelen
02. března 2020, 21:02
0
Vito Tourer START+ 114 CDI: Nejlepší kombík

Zajímavé Habakukk asi je to kus od kusu. U vás přední kapota a dveře rezly, u nás vůbec. U nás to byly prahy, zadní dveře a boční posuvné dveře. Do teď si pamatuji jak člověk práskl posuvnými dveřmi a pak si klidně mohl vzít lehce jejich tak asi centimetrový kousek na památku domů :D Něco na té teorii osobních a užitkových dodávek může být, stačí se podívat i na první sprintery nedávno ukončené generace, některé jsou taky flekaté jak dalmatíni.

Autíčkový Jelen
01. března 2020, 23:44
2
Vito Tourer START+ 114 CDI: Nejlepší kombík

Lidiiii, trochu s nadhledem taky samozřejmě :D :D :D Samozřejmě že dodávka není 911, jen chci říct, že trocha zábavy se dá svým stylem zažít podle mě se vším a není vyhrazená jen pro M3, 911 RS, R26R atd. a nemusí být spojená s rychlostí pohybu

Autíčkový Jelen
01. března 2020, 22:26
2
Vito Tourer START+ 114 CDI: Nejlepší kombík

Proč by nemohla mít dodávka nic společného s radostí z pohybu? Se vším je podle mě sranda když člověk jede rychle/zkouší něco netradičního/nahání osobáky na okresce. Myslím že tahle fotka od Powerslidelovera to definuje krásně. A to ten člověk má LaFerrari, Pistu, Hurracana Performante atd.!

Autíčkový Jelen
01. března 2020, 22:20
0
Vito Tourer START+ 114 CDI: Nejlepší kombík

Traduje se, že do 1999 to bylo ještě horší. Pak přijeli němci do továrny ve Španělsku (kde se Vito vyrábělo) a udělali v tom trochu pořádek. Řekl bych že zpracování interiéru docela vylepšili, nový motory taky byly dobrý, ale rezlo to strašně pořád. Ale je pravda, že to je nemoc celkově všech mercedesů z té doby, třeba na éčkách to jde neskutečně vidět. S jedním jsem měl tu čest. Člověk skoro prostrčil prst skrze podběhy. Ale mělo najeto 420t a mechanicky bylo cítit stále skvěle.

Autíčkový Jelen
01. března 2020, 22:07
0
Vito Tourer START+ 114 CDI: Nejlepší kombík

My měli v rodině stejnou generaci, akorát Vito 108CDI z 1999, takže už motor s Common railem. Úplný holátko. Parádní auto mechanicky, až na to, že po 17 letech zrezlo na prach.

Autíčkový Jelen
01. března 2020, 22:03
6
Vito Tourer START+ 114 CDI: Nejlepší kombík

Já si naopak test o dodávce přečtu velmi rád. Nejen že je jich na internetu narozdíl od testů kombíků, normálních aut a SUVéček žalostně málo, ale myslím že dodávky náhodou na autíčkáře sedí i tím, že o nich se zas až tolik nepíše, zvlášť pokud to chce vidět člověk z jiného pohledu než buď úplné holátko pro dělníky, nebo VIP Multivan pro zazobance. A podle mě Autíčkáře nedefinuje jaká auta testuje ale jak je testuje. Samozřejmě, že nás tady nejvíc zajímají podivná, netradiční auta, speciály, úlovky z bazoše a plechcupové šroty, ale dobře a netradičně napsané články na moderní auta tu podle mě taky mohou mít své místo. Autičkář je o tom, že se v recenzi nebudou řešit poslední litry kufru a lupou sledovat spotřeba, ale zaměří se na netradiční pohledy na recenzi auta. A to klidně na recenzi nového, třeba né zas tak zajímavého auta. Stejně jako člověk nemůže mít každý den na svačinu dort, nemohou být na autičkáři každý den testy jen těch podivných aut. A pokud budou ty testy dobře napsaný, tak mně to absolutně nevadí. A pokud tady někomu chybí ještě více článků o podivnostech, může, díky úžasným výdobytkům dnešní doby, lehce přispět do sekce "Blogy" a obohatit nás o jeho dojmy a pojmy.

Autíčkový Jelen
28. února 2020, 15:10
2
DS 7 Crossback 1.6 Puretech: Znalci vědí

Myslím že to, že je "divný a jiný" je právě pointou tohoto auta...

Autíčkový Jelen
28. února 2020, 12:13
0
BMW X4M Competition: Frajer, co myslí jenom na jedno

Můžu přidat další pohled mladší skupiny. Je mi 20 a je pravda, že například k ikonickým E46 nebo E39 jsem tedy ani neměl možnost nějaký osobnější vztah v době jejich uvedení navázat. Ale i tak k nim mám mnohem lepší vztah než k novějším výtvorům BMW. Například tato X4M. Musím uznat, že nafocené je to parádně a kombinace červené a černé je asi nejlíbivější co jde, nicméně jsou pohledy, ze kterých to auto prostě pro mě nefunguje. Zepředu a z boku se na to kouká hezky, ale se zadkem mám problém, zvláště u X4 a nové generace X6. Působí to na mě jako obrovská stěna kovu se kterou si nevěděli rady. Když to přeženu tak trochu jak kdyby normální kombík neměl zadní okno a měl místo něho akorát lehce skloněné střešní okno úplně na konci střechy. Moc masy na jednom místě, působí to těžkopádně a ani prolisy zadního nárazníku to nedokáží rozbít.

Autíčkový Jelen
20. srpna 2019, 15:07
0
Kdo zabil evropské MPV?

Tak i Traffic dokáže v určitých verzích být spíše rodinným přepravníkem než pracovní dodávkou. Samozřejmě nemá takovou image nebo status jako V-Classe nebo Multivan, nicméně myslím, že vcelku vybavený Multivan nebo V-Classe už dokážou docela vylézt vysokou svojí cenovkou, nejsou vyjímkou Multivany blížící se cenou 1,3 - 1,6 milionům atd... Zase hlavně v případě V-classe člověk už doopravdy dostane dobře vybavený, jezdící i vcelku pohledně vypadající stroj. MPV se do takhle vysoké cenové relace moc nedostala, třeba Sharan končí na tak cca 1 - 1,1 milionu, takže si myslím, že cenový rozdíl tam je, ikdyž nemusí být vždy tak extrémní.

Autíčkový Jelen
20. srpna 2019, 11:12
0
Kdo zabil evropské MPV?

Třeba Traffic je cenově tak na půl cesty a mohl by být teoretickým řešením pro lidi co chtějí dodávku ale Multivan je moc drahej.

Autíčkový Jelen
23. července 2019, 20:01
0
Nová Corvette už má funkční konfigurátor a díly od úpravců

Nějak nechápu touhu v diskuzi po Corvette v kabriu. Přijde mi, že standartní verze s Targa topem je nejlepším možným kompromisem (osobní názor samozřejmě) :D

Autíčkový Jelen
04. července 2019, 11:43
2
Ledvinky u BMW se snaží zaujmout všemi dostupnými způsoby. Proč?

Jen tak mimochodem...myslím, že tento prvek se objevil na nové X6, né X4 ;)

Autíčkový Jelen
10. května 2019, 13:59
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Jo negativa ke Stelviu jsem nehledal, to se mi osobně líbí a mám ho rád, proto jsem ho vynechal. A akorát jsem chtěl rozvést tvé vlastní argumenty (Beastare) a podívat se na ně i z jiné strany trochu, necucám si to z prstu ale reagoval jsem na to co si sám napsal. Sám si napsal že velká cena se dá ospravedlnit jen kvalitou nebo originalitou, proto o tom mluvím takto. A já sám nejsem přiznivcem X5, vlastně to auto prakticky nesnáším, ale říci o tom jen prostě že je to křáp aniž by se na to člověk nekoukl v kontextu situace mi přijde jako blbost a jako reakce podobná typickým členům opačného tábora "vše z německé trojky je dneska křáp." A už bych to ukončil, nemá cenu tady o tom už moc diskutovat, myslím že jsme každý za sebe řekli vše, tisíc lidí, tisíc názorů.
P.S. Dneska už by toho moc nebylo co by jezdilo lépe nesvázáno elektronikou, to neplatí jen pro SUV podle mě.

Autíčkový Jelen
09. května 2019, 20:00
1
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

No takže nejdříve k jízdním vlastnostem, SUVéčka nikdy nebudou jezdit lépe nebo stejně dobře jako osobáky. Fyziku prostě neodrbeš. Ale myslím, že nový SUV (zvláště v této kategorii) prostě dobře jezdí ať už chceš nebo ne, technologie je už tak daleko, že není problém i udělat i dobře jezdící SUV.

Dále, přijde mi docela ironické, že považuješ zvyšování ceny adekvátní jen v případě zvyšování originality a kvality a pak uvedeš jak dobré příklady F-Pace a Levante. Na kvalitu prvních Levante se ozývali někdy velmi nepěkné ohlasy, uvnitř najdeš infotainment, který je velmi podobný ostatním produktům koncernu FCA (nemusí znamenat, že je špatný, jen že taky není úplně nejoriginálnější), a motor má základy v americkým velmi neoriginálním a obvyklým Pentastarem. Ale zase musím uznat, že je to jedno z nejhezčích SUV a zní parádně. A F-Pace? Přijde mi, že Jaguár trpí tím snad nejvíce generickým designem v branži. Podobností svých modelů už se blíží i Audi, a ta tím byla proslavená. Vypadá dost dobře, ale je to prostě v mých očích jen líně zvětšený F-Type.

Autíčkový Jelen
09. května 2019, 01:14
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Sám nejsem ani zdaleka podpůrce takových aut jako X5, spíše bych se označil za přesný opak. Ale prostě se musím zeptat, co je třeba fakt dobrý nový auto tady podle pana Beastara. (Nemyšleno jakkoliv špatně nebo tak něco, jen chci vidět pohled na tuto situaci i z jiné strany trochu).

Autíčkový Jelen
01. května 2019, 19:01
0
Autor zdařilé retro přestavby Citroënu si vzal na paškál Mercedes

Na druhé fotce mi připomíná ponton trochu Lancii Thesis

Autíčkový Jelen
14. dubna 2019, 14:15
0
Garážové pověsti o čtyřsetkoňovém Golfu - jak je to ve skutečnosti?

Jako technicky mi to jako problém nepřijde, přece jenom existuje RS3 na prakticky stejné platformě. Spíše to nedává smysl v koncernové hierarchii právě proto, že už existuje ona RS3, tedy kdo by si pak koupil drahý Golf, když by si mohl koupit jen o něco málo dražší Audi?

Autíčkový Jelen
16. února 2019, 19:14
2
Range Rover P400e: Nepřekonatelný

Tak skvělý se nemusí rovnat spolehlivý...a asi kvůli image :D

Autíčkový Jelen
07. února 2019, 20:13
0
Překvapení od Land Roveru: Velar SVAutobiography Dynamic Edition

Nevím, jestli je R6 levnější jak V6, ale myslím, že například Mercedes takhle přecházel třeba i z toho důvodu, že mají prostě uprostřed motorového prostoru motor, na jedné straně od něj turbo, a na druhé elektroniku pro systémy na 48V, takže mají krásně uklizeno pod kapotou. A k tomu je R6 kultivovanější.

Autíčkový Jelen
15. ledna 2019, 16:42
1
Esoterický koncept Kia Telluride jde do výroby, o vaše čakry se ale starat nehodlá

Já v tom vidím spíš Ford Explorer/Expedition. Ale líbí se mi.

Autíčkový Jelen
27. prosince 2018, 16:29
1
Suzuki ukázalo další varianty nového Jimny

Ten Pickup mi trochu připomíná Toyotu FJ 40 :D

Autíčkový Jelen
27. prosince 2018, 10:37
0
Daihatsu připravilo svým fanouškům pořádnou vánoční nadílku

Ten Copen je boží. Jinak u mě vede rozhodně verze "Tocot Elegant", díky super retro vzhledu :D

Autíčkový Jelen
24. prosince 2018, 23:09
0
Lincoln oslavil výročí značky limitovanou edicí Continentalu

Tak dneska máš i v USA ostatní značky, nejen Cadillac, plus si myslím, že CT6 bude končit bez nástupce (ale to si fakt nejsem jistej)

Autíčkový Jelen
21. prosince 2018, 18:29
0
Lincoln oslavil výročí značky limitovanou edicí Continentalu

Ti co chtějí luxusní auto, ale je pro ně Bentley nebo Rolls moc drahý a Mercedes moc "obvious choice"

Autíčkový Jelen
07. prosince 2018, 22:28
0
Mercedes-Benz Vito Family: O chlup větší rodinné auto

Co si budeme, je to taková miata, člověk může jezdit prakticky pořád naplno a stejně nepřekročí limity :D :D

Autíčkový Jelen
06. prosince 2018, 16:22
0
Mercedes-Benz Vito Family: O chlup větší rodinné auto

Jako vyšší výkon se hodí vždy, jen mi ta situace nepřijde tak neúnosná jak to častokrát vyzní. Osobně nemám na dálnici problém, jedu tak okolo 130-135 km/h tachometrových, naprosto dostačující okolnímu provozu. Na dálnici rychleji jezdit nepotřebuji, spíše co mi chybí je větší rezerva při předjíždění. A ve městě zdržují krátké převody, takže po každém semaforu 4x přeřadit. Asi záleží často na využití, pokud bych to měl pořád plně naloženo tak bych asi potřeboval větší výkon, ale jako rodinný auto je to podle mě postačující. A na okreskách záleží spíše na pudu sebezáchovy :D

Autíčkový Jelen
05. prosince 2018, 20:48
0
Mercedes-Benz Vito Family: O chlup větší rodinné auto

Nějak nechápu tu nutnou potřebu velkého výkonu v dodávce, člověk na to narazí snad v každé recenzi, pokud nejde o kus s vrcholným motorem. U nás je v rodině už druhá dodávka "bez motoru". První byla Vito 108 CDI, které mělo 80 koní (a 200Nm) a teď je to delší verze Renaultu Trafic, která má těch koní 115 (a 290Nm) . Ani jedna není zrovna rychlík, ale není to tak, že by byl člověk brzdou provozu, v rámci rychlostních limitů zrychlovat dokáží a na víc ani nejsou potřeba a nejsou ani na to dělaný. A ani naloženým to nezpůsobuje zase nějak extra problémy.

Autíčkový Jelen
26. listopadu 2018, 15:58
0
Volvo XC90 T5 AWD: Rodina na prvním místě

Tak zajímavě asi ne, ale podle mě se to hýbe dostatečně :D


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Cadillac CTS  2004
Cadillac CTS

2004 rok výroby
181 koní výkon
2 597 ccm objem

Volkswagen Scirocco 2,0 TDI 2011
Volkswagen Scirocco 2,0 TDI

2011 rok výroby
125 koní výkon
2 000 ccm objem

Volkswagen Golf 1,6 FSI  2005
Volkswagen Golf 1,6 FSI

2005 rok výroby
115 koní výkon
1 598 ccm objem

Ford F150 Ecoboost 2017
Ford F150 Ecoboost

2017 rok výroby
370 koní výkon
3 500 ccm objem

Ford Thunderbird  1975
Ford Thunderbird

1975 rok výroby
206 koní výkon
7 500 ccm objem