reklama
načítám data...

Na Autíčkáři se dějí věci. Jaké?

Za posledních pár dní jste si možná všimli několika drobných změn nebo dokonce problémů. Ale nebojte se, věci se vyvíjí správným směrem.

Editorial: Na Autíčkáři se dějí věci. Jaké?

Je možné, že jste se v průběhu uplynulých tří dní snažili otevřít stránky Autíčkáře a dostalo se vám dlouhého čekání či dokonce chybové hlášky. V takovém případě se já i celý zbytek redakce omlouváme a máme pro vás dobrou zprávu – už by se to znovu stát nemělo.

A možná jste se dnes pokusili vložit komentář bez přihlášení. Také neúspěšně. I v tomto případě se omlouváme, ale tak už to zůstane.

Obě změny (a do budoucna nějaké další) mají stejný důvod. Přibližně od začátku tohoto měsíce jsme naplno spustili spolupráci s portálem Seznam.cz a naše tvorba se začala obětovat v sekci “Další zajímavé články z českého internetu” na jeho homepage. Po vychytání drobných technických detailů a opomenutí přišel pátek a s ním srovnávací test Škody Kodiaq a Peugeotu 5008. Vzhledem k preferencím českého čtenáře asi není nijak překvapivé, že výsledkem byla stržená počítadla v Google Analytics a server padající jako podzimní listí.

V sobotu kodiaqovské nadšení pokračovalo, mírně navíc přikrmeno článkem o pátém kole u vozu – tedy u amerických vozů z padesátých let. Včera však se sdílením článku o garáži Richarda Hammonda nastala opravdová muka pro našeho nebohého IT specialistu Davida, který pod náporem tisícovek čtenářů zoufale vymýšlel, jak to celé udržet pohromadě. S každou optimalizací a vylepšením přišlo ještě více návštěvníků a teprve ke konci dne se podařilo přijít s variantou, která si (snad) poradí s téměř jakoukoliv zátěží. 

reklama

Ve výsledku jsme tak překonali snad všechny naše dosavadní rekordy, když si nás za jediný den přečetlo více než 40 000 uživatelů a celková čtenost za 31 po sobě jdoucích dní poprvé překonala 100 tisíc uživatelů. To pro nás představuje šanci na cestu mezi “velké kluky" a k širším možnostem, jak pro vás připravovat ještě lepší a zajímavější obsah. Držte nám palce, mohlo by to být velké…

Co s tím mají společného ty komentáře? Vlastně úplně všechno. V diskusích pod články na Autíčkáře se totiž za poslední roky vytvořila pozoruhodná komunita a nás neobyčejně těší, že zdejší debaty mají na internetové poměry nezvykle vysokou úroveň. Tu bychom chtěli zachovat i v přívalu nových čtenářů a proto jsme se rozhodli umožnit psaní komentářů jen těm, kdo se zaregistrují a přihlásí. Berme to jako ochranný mechanismus vůči “diskutérům”, kteří často píší rychleji, než přemýšlí a registrace jim dá právě k onomu zamyšlení čas.

A ty další změny? Zatím máme v plánu přinejmenším jednu. Momentálně promýšlíme způsob, jakým bychom mohli označit a případně vyčlenit obsah “klasického Autíčkáře”, tak jak po něm někteří z vás touží, a jak vám umožnit zobrazit si právě jen ten. Puristé mezi vámi by tak měli dostat možnost vyhnout se tomu obsahu, který považují za nedostatečně “petrolheadský”.

Samozřejmě také přemýšlíme nad spoustou dalších změn a vylepšení, ale těmi se pochlubíme zase až někdy příště…


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

jc
14. srpna 2017, 08:08
0

"naše tvorba se začala oběTovat"

Jako obcasny navstevnik bych se kvuli nekolika komentarum registrovat nechtel. Ale to ja nejsem a chapu ze ted uz registrace bude nutnost.

Jinak hlasim ze mne v google smirovatku nenajdete :-) (jako alternativu doporucuji piwik.org).

reagovat
bitner
14. srpna 2017, 08:18
0

To je uplne genialni automaticka oprava. Souhlasim s automatem v tom, ze timhle krokem bude muset Autíčkář obetovat mnohe. Na druhou stranu to uplne chapu. Kazdy ma rodinu.

Goldies
14. srpna 2017, 08:15
0

Ja bych se tedy dost priklanel k nejake forme #autickarclasic a to idealne k placene verzi, treba 100,- na rok, ale udrzela by se komunita a idealne kdyby mohli pod clanky clasic diskutovat jen registrovani. Ono v podstate na castce nezalezi, i kdyby byla 20,- na rok... dost by se to dle me vyselektovalo ;-) pripadne nejaka forma premiove registrace?

reagovat
liška
14. srpna 2017, 08:54
2

já myslím, že něco jako Autíčkář classic se hezky profiluje na blozích a snad tam bude i pokračovat. opravdu kodiaq vs 5008 to je ukázkovej článek, jak přilákat davy ofcí

Honza 'Hamster' Křeček
14. srpna 2017, 09:18
0

Vždycky jsme psali různé články a ani s větší skupinou čtenářů na tomto nechceme nic měnit, na Autíčkáři zůstává obsah, na který jste zvyklí. Testy nových aut k Autíčkáři patří od začátku. Snažíme se i tyto články psát trochu jinak, než jak je v naší zemi zvykem, zda se nám to daří - to už musí posoudit jiní, resp. to musíte posoudit vy. A poslední poznámka k testům nových aut v souvislosti s posunem Autíčkáře k vyšší čtenosti - čím víc jsme vidět, tím snáze se dostaneme k zajímavým autům.

saage
14. srpna 2017, 10:52
0

Goldies: Placeny Autíčkář classic to by bylo nejlepsi. Trichu se bojim prave ty predstavy, kdy se budou pridavat komentare jak na novinkach.cz. To by byl konec tyhle skvely komunity. No a jako sefredaktora bych si predstavoval Kraba :-) Dekuju :-)

Goldies
14. srpna 2017, 11:01
1

Sem rad ze to nekdo vidi stejne :-)

ToMyx
14. srpna 2017, 11:10
4

Aneb jak Krab přes blogy až na hrad došel:-)
Placený Autíčkář jako celek nebo jeho vyhraněná "classics" část) je geniální nápad. Vše co zabere trochu času, námahy a nedej bože dokonce i trochu peněz ( jsme v ČR, takže především peněz!), dokáže oddělit alespoň ty největší hejhuláky:-)
Chválím jakoukoli možnost výběru, potud pro mne dobré zprávy. Na začátku nebude 100% spokojených, ale časem se ty hrany pěkně obrousí.

Pan Krab
14. srpna 2017, 11:56
3

Mám tedy kandidovat? :)

To by chtělo uspořádat "Krabovu Czech Grand Tour" a na náměstích rozdávat Octane booster a náhradu olova do benzínu!

JayK91
14. srpna 2017, 12:33
0

Ten napad s Autičkářem Classic se mi libi ;-) i jako placený obsah ... 100,- na rok není moc a mohlo by to byt i součástí ceny za plechcup (rok zdarma a pod) :-)

A krab jako plnohodnotny redaktor... to je snad bez debat, to prostě musí být ;-) :D :D :D

ToMyx
14. srpna 2017, 13:17
0

krab: Hehe a začátek kampaně odstartoval.....:-D
Náhrada olova do benzínu v nádobce na šňůře na krk do každé autíčkářské rodiny!!!

PB
14. srpna 2017, 13:47
0

Na Autíčkář Classic asi úplně nevěřím (mimochodem i proto jak jsem psal níže: i my ostatní smrtelníci bychom museli začít blogovat šíleným Krabovo tempem - abych mohl mít dva články každé ráno k snídani :), ale možná bych pro profilování komunity šel časem cestou nějakých diskusních "perků" a posílením funkce pozitivního/negativního hodnocení. Obávám se, že určitá úroveň moderování diskusí se stane nezbytná.

Pan Krab
14. srpna 2017, 13:55
0

PB : dík, to jak bude vypadat "classic" sekce se řeší a pokud k tomu budu pozván, jako že asi jo, tak to pomůžu nějak optimalizovat. Jestli to má být placené, to si taky skoro nemyslím...

Ti "novinkáři" snad vážně nepřijdou diskutovat přes ty 2min. registrace a pokud jim nedáme to správné krmivo, stejně nebudou mít co komentovat. Pokud třeba udělám článek o Velorexu a jízdní fascinaci , myslím, že to téma samotné ty "trolly" jak se jim říká odradí.

Já jsem rád, že se VD a Zlokočce daří web rozvíjet. Tu čtenost chtějí a potřebují. Já jsem zas rád, že se tady těším velkému stabilnímu zájmu a snažím se hledat atraktivní témata k psaní a pro vás ke čtení.

Mimochodem: lehce spontánním nápadem jsem dal post do Autíčkář : fórum, že jsem víc než ochoten představovat na autíčkáři zajímavá auta registrovaných členů, kteří si jinak netroufají či nemají čas / pěkné fotky atd. na to udělat vlastní blog. Tím to zase oživíme a jsem zvědav s čím se ozvete :)

Je fakt, že pokud by "classic" sekce měla být jen na mě, tak asi zvládnu jeden článek každou neděli k snídani, víc slíbit neumím...

PB
14. srpna 2017, 14:18
0

Rozvoj je urcite super a pravdepodobne jedinou smyslupnou cestou (udrzitelna stagnace neexistuje:). Ja osobne citim skoro dluh, uz se pomerne dlouho chystam na clanky o specifikach motoristickeho zivota v ruznych ztracenych castech sveta kde ziju (a mnozstvi vozidel je neomezene, pokud vas zajimaji corolly)... ale proste mi nejde se k tomu dokopati... takze i clanku ke kazde nedelni snidani tleskam :)

briza
14. srpna 2017, 14:19
8

Pokud bude nějaká placená verze, klíďo píďo a klidně i za kilo měsičně. Zatím bych ale udělal něco ve stylu rankingu diskutujících tak, jak funguje např. na fórech. Většina se nás tu sice zná, ale je fajn, když člověk okamžitě "ví s kým spí". Samozřejmě v nějké light a decentní vezi a v případě, že by to bylo vůbec technicky proveditelné. Ona sice registrace a přihlášení je jakýmsi sítem, ale ti opravdoví magoři to neřeší a jedou jeden profil za druhým. A já bych se fakt nerad dočklal toho, že tu bude milión příspěvků, ale 90% z nich od lopat z novinek. To by krále Jelimána opravdu nepotěšilo...

ToMyx
14. srpna 2017, 14:46
0

Král Jelimán to vystihl dokonale a s noblesou sobě vlastní!! :-) Souhlas.

Vojta Dobeš
14. srpna 2017, 16:55
0

Placenou verzi jsme původně chtěli navázat na tištěnou podobu, ale tištěný plátek se stále odsouvá a odsouvá, takže možná dřív nastane samostatný placený "Autíčkář Gold". Ale musíme to nejdřív vymyslet, aby to stálo za to.

Goldies
14. srpna 2017, 17:11
2

Vojta: Já myslím že prémiové členství rozhodně stojí za to, uvidíte, že se to tady uchytí! Vždyť i trička se celkem chytly a to byla vlastně taková GOLD funkce :D

HerrHobler
17. srpna 2017, 13:45
0

I když nejsem aktivním přispěvatelem, čtu Autíčkáře v podstatě denně a jak bylo zmíněno už výše, jsem moc rád za tu komunitu, jaká tu je. Sice jsem ještě na střední a vydělávám sotva mrzkou almužnu, ale představa, že bych výměnou za těch pár korun mohl procitat a komentovat i psat blogy a nemusel kroutit hlavou nad jelity z novinek, ktera by nam ovsem pomahala k zajimavejsim autum, je proste skvela a beru vsema dvaceti. Z tistene formy uz se tesim Speedu a webova forma stranek ma zase jine vyhody, tak jsem moc rad za to, ze tady jste/jsme ;-)
(Pardon za upravu, jsem odkazan na telefon, ktery ma epesniho pavouka :-( )

JayK91
14. srpna 2017, 09:11
0

Nezbývá než pogratulovat :-)

Na druhou stranu s tím obsahem pro puristy ... Mám strach, že když bych zaškrkl, že nechci články s nafťáky tak bych se dočkal tak 4 článku za měsíc :-(

reagovat
Honza 'Hamster' Křeček
14. srpna 2017, 09:37
2

Co bychom to byli za motoristický magazín, kdybychom ignorovali automobilové novinky? Nicméně - když si projdeš články na Autíčkáři z poslední doby, zjistíš, že i kdyby tě opravdu vůbec nezajímala nová auta a naše redakční testy jsi striktně přeskakoval (ale pozor, dnes vyšel Jaguar, blíží se Alfy Romeo, nějaká ta BMW apod. - ono to není jen o naftových služebácích z Boleslavi, nehledě na to, že občas i zdánlivě obyčejné auto může překvapit a zdánlivě nudný článek pobavit), stále tam zbývá ta větší polovina obsahu Autíčkáře a na tom se nic nemění. Opravdu nehodláme začít běhat okolo rodinných kombíků s pravítkem, nadšeně prezentovat objem zavazadlového prostoru a zcela rezignovat na ostatní články. Autíčkář zůstává Autíčkářem. Jen ty registrace teď už musíme vyžadovat - a to ne kvůli sobě, ale kvůli vám, abychom alespoň trochu odfiltrovali ty, kdo si sem jen odskočili zanadávat z diskusí na Novinky.cz a kteří by mohli narušit jinak velmi příjemné diskuse pod články v rámci komunity okolo Autíčkáře.

Vojta Dobeš
14. srpna 2017, 12:28
0

Zapomněl jsi na největší hit letošní sezóny, test Ignísku!

Honza 'Hamster' Křeček
14. srpna 2017, 16:25
0

nezapomněl.....

Bigg.I
14. srpna 2017, 09:48
0

Za mě jen tak dále :) a věřím, že se podaří udržet na uzdě náhodné návštěvníky vs stálou komunitu.

PS - to, že někdo používá Linux na desktopu mě opravdu potěšilo.

reagovat
Jordan Spieth
14. srpna 2017, 11:43
1

Držím vám palce, ať tento náročný přerod zvládnete bez problému. Já nemám se Seznamem úplně nejlepší zkušenosti jako provozovatel jiného webu (IT a mobilní technologie). Sice mi narostla čtenost, ale výrazně poklesly příjmy z reklamy, kvůli skliku. Doufám že to máte lépe ošetřené než jsem měl já. Naše spolupráce se Seznamem proto vydržela pouhé dva měsíce. K těm povinným registracím - chápu, že se zvýšením trafficu je to nutnost a nic proti tomu nemám (registrace mi zabrala dvě minuty, to není žádná hrůza). Nicméně to, že chcete mít registrované uživatele a hned nad tímto článkem máte recenzi od anonymního recenzenta, to nevypadá moc dobře. držte svou laťku a bude to dobré, moc vám fandím.

reagovat
Vojta Dobeš
14. srpna 2017, 12:27
0

My máme reklamu rozděleno, přes Seznam je reklama zobrazovaná příchozím přes Seznam, ostatním jede stále reklama od Economie.

PB
14. srpna 2017, 13:35
0

No věci se dějí:) Byla by zásadní chyba nerozvíjet úspěšný projekt a nebojím se říct, že jedinou další možností je stagnace, nebo rovnou pomalý úpadek.
Samozřejmě je otázka, kterak se to povede a jestli se třeba komunita udrží a rozvine. Možná zajímavým modelem, kterak by to dopadnout nemělo (a čemu se Autíčkář nakopnutím komerční báze vyhne), je kdysi zajímavý server D-Fens, kde časem diskuse ovládlo pseudo-libertariánské křídlo s tíživým pocitem vlastní výjimečnosti a diskuse šly do kelu. Notně k tomu přispěly práva jejich editace několika pochybnými jedinci a zkáza byla dokonána. Tak to se tady snad nestane.
Na druhou stranu, v separaci na "Autíčkář Classic" nevěřim. Zaprvé lidi nebudou platit, za druhé bychom i my ostatní smrtelníci museli začít blogovat stejně zběsilým tempem jako Krab, abych si mohl ke každé snídani dopřát minimálně dva dobré články:))

Uvidíme, držim palce!

reagovat
beastar
14. srpna 2017, 14:21
0

Tak myslím, že podobně bych to napsal taky. Těch případů kdy skvělý projekt zničilo několik faktorů a vlastně v konci i vlastní uživatelé je na českém netu vážně hodně. Mnohé byly ambicioznější, než je právě tento a jak rychle přišli tak rychle skončili. No Autíčkář zdá se jde ke svému úspěchu velmi pomalu a opatrně tak snad při nejhorším skončíme u stagnace a nenastane zánik.

Vysoká návštěvnost sama o sobě podle mě zase tak mnoho neznamená. Já se bojím o diskuzi i přestože se neúčastním vždy a všech docela rád jsem v tom četl. Člověk snáze pochopí, co která skupina lidí čeká od auta a tak dále. Z diskuzí na auto.cz, autobibible a tak dále, kde jedna skupina napadá redaktora, že je debil a druhá si nadává do pohlavních orgánů mezi sebou moc nejde.

Takže snad to vydrží alespoň tak jako je to teď. Na druhou stranu přeju jak Vojtovy tak dalším, co do toho vrazili nejen peníze, ale i čas konečně i komerční úspěch....

Knightrider
14. srpna 2017, 14:32
8

O expanzi se Autíčkář snaží už dlouho a asi se to i daří, ale osobně z toho mám dost rozporuplný pocity. Sám se považuju za nadšence do aut (pro mladší ročníky rozuměj "petrolheada"), ale to neznamená, že si nutně musím číst o každým autě, který se tady nebo jinde objeví. Třeba zrovna ten srovnávací test "Škodyjaka" s 5008 jsem vůbec nečetl, protože mně ani jedno z těch aut nijak zvlášť nezajímá, i když 5008 vypadá docela hezky. 5008 osobně vyzkoušený nemám, ale ve "Škodyjaku" už jsem jel a působí to na mně jako normální moderní auto. Mně za srdce nechytne, to je asi celkem jasný každýmu, kdo mně zná, ale svojí cílový skupině poslouží perfektně a já nevidím důvod, proč by neměl. To auto nedělá nic špatně. Co ale nechápu, to jsou ty neuvěřitelný vášně v diskuzi pod ním. Četl jsem jen něco, protože mně to celý nebavilo, ale i tak nad tím musím nechápavě kroutit hlavou. Proč proboha normální tuctový auta způsobujou takový debaty, který jsou leckdy na facku nebo alespoň na zaťukání si na čelo? Opravdu nechápu. Naproti tomu, když se tu objeví v blogu srovnání mezi Boxsterem a MR2 nebo třeba zmínka o MG Midgetu, tak jsou reakce lidí naprosto mizivý. Test Jaguaru má zatím jeden komentář. Tak já nevím, co je špatně. Já jsem sem začal chodit právě kvůli tomu, že se tu objevovaly testy aut, o kterých si člověk jinde nepřečetl nebo jen v angličtině. A čekal bych, že ostatní to mají stejně a že tohle budou auta, který je budou zajímat a na který se budou vyptávat. Myslel jsem si, že to jsou právě ty auta Vašich snů, o kterých přemýšlíte, že si jednou koupíte. Místo toho je největší čtenost u Kardiaka nebo Octávky. Já vím, že je tady každej chytrej jak rádio, když se jedná o Škodovku (a vsadím se, že spousta těch diskutujících ty auta pořádně vyzkoušený ani nemá) a k redakční Silvii nemá nikdo co říct, protože to auto ti lidi znají jen z obrázků a musí si o něm nějdřív přečíst něco na netu. To vás opravdu tyhle výjimečný auta nezajímají? Proč sem teda chodíte? O běžných autech na našich silnicích si přečtete v dalším milionu plátků. Já sem chodím jenom kvůli Silviím, Boxterům, Mustangům a jim podobným. Pro zbytek si můžu otevřít jakejkoliv libovolnej plátek, kterej mi zrovna přijde pod ruku.
Autíčkář classic pro mně osobně zní jako hodně zajímavá věc, která má šanci mně tu ještě nějakou dobu udržet, na rozdíl od těch testů běžných aut, ale mám trochu obavy o jejich čtenost a množství komentářů, když teď vidím, jak to je s reakcemi lidí na jednotlivý témata. Sice sem už moc nechodím, ale i tak by mně mrzelo, kdyby se tady z toho stalo další auto.cz a jim podobný, kde o zajímavý auto člověk nezakopne a když už, tak se při jeho hodnocení chytá za hlavu a při čtení žumpy komentářů má chuť monitor počítače rozmlátit někomu z komentujících o hlavu.
Berte to prosím obrazně, nicméně to asi celkem vystihuje moje nálady při takovým čtení. Chtěl bych, aby se tady udržela rozumná úroveň diskutujících a hlavně vzájemná slušnost a současně, aby se Autíčkář posouval nejen k tý komerci, ale aby si i dál udržel status něčeho výjimečnýho, kde se dělají testy aut, který člověk na silnici jentak nepotká.

reagovat
beastar
14. srpna 2017, 14:55
0

Ono kdyby ti na tom tady alespoň trochu "nezáleželo" jako samo obrazně řečeno tak by si nepsal takový dlouhý názor. Který je mimochodem velmi pravdivý a v několika bodech trochu i k zamyšlení o lidech kolem aut:))

PB
14. srpna 2017, 15:14
0

Nemam rad oznaceni petrolhead. Cim vice se naduziva, tim mene mile (cti odpornejsi) mi je. Ale k veci: Myslim, ze ctenost a komentovanost lze primo porovnavat pouze pri znalosti profilu ctenaru. A mozna se tu zacaly michat dve odlisne skupiny: ctenar zajimajici se o MIdget nekomentuje nic, precte si o Midgetu a jde spokojene spat.. zatimco nahodny navstevnik byl privaben zajmem o nakup ojete Octavie, zada do vyhledavace "Skoda" a nahodne je sem priveden. Tech druhych je vice, ale prvni jsou "vernejsi" i kdyz se teoreticky mene projevuji. A z logiky veci je jich mene (ano, prekvapive mene lidi se zajima o MIdget, nez o Skodovku). Nemysim si, ze jsou obe skupiny primo porovnatelne. A hodne lidi by chtelo, aby se skupina druha chovala jako ta prvni. Coz se proste nestane. Ale muzou koexistovat, pokud puriste pochopi reklamni potencial kanonenfutru z Novinek a nebudou mu klast zbytecne prekazky a zavrhovat pak server jako takovy.

beastar
14. srpna 2017, 15:49
0

Jako idea je to vzletná. Moc nevěřím té symbióze. Pravda je že lidi hledající info o Midgetu si svůj obsah hledají hůře a většinou sami. Fanoušci krabic různých značek si najdou to své skoro všude a snadno. Mimochodem Škoda je jako fotbal každý to někdy řídil a tak si myslí že tomu perfektně rozumí = účastní se plamenné diskuze to tady bylo někdy psané v blogu není to moje myšlenka, ale je to fakt. Rozdělovat obsah může být i zrádné. Cokoliv je na cz netu placené je vždy problém lidi tady na to nejsou zvyklí. Když to uděláš v USA nebo na zélandu tak nemáš problém, ale u nás (SK,PL,CZ) ? Dělit to prostým ozančením článků zase nezaručí, že se pod tím nebudou vyjadřovat "petrolheadi" z Novinek. Jinak slovo petrolhead taky nemám rád vždycky si představím blbečka se zlatým řetězem kolem krku v tílku alá Vin Diesel ve F&F u libovolného auta s křídlem který sice hltá kecy o autech, ale řídí jako totální blb a ví o tom h***o. Je to jen moje představa samozřejmě to není pravda .... :))

Vojta Dobeš
14. srpna 2017, 17:03
3

Já bych k tomu řekl jen to, že my v redakci budeme mnohem radši testovat Miaty, Mustangy a stará auta než 5008 a Kodiaqy. Ale srovnávací testy "Škodovky s něčím" si přečte víc lidí a má to šanci nás posunout k ekonomicky viabilnímu fungování.

I ten srovnávací test Škodovky s něčím (tento týden máme souboj titánů C-Elyssée a Rapid) se dá napsat zajímavěji a originálněji než ve spoustě jiných plátků. Ale pokud nás tyhle věci dostanou mezi velké a profesionální weby, tak toho v první řadě využijeme proto, abychom mohli svého postavení využít k tomu, že se dostaneme k těm zajímavým autům, která testovat chceme. A v ideálním případě třeba k pořízení redakčních projektů apod.

Jestli bude mít (plácnu náhodně) srovnání čtyř generací Octavie 150 tisíc přečtení a road trip starou Alfou za starými okruhy nebo test Citroënu DS21 třeba pět tisíc, tak budu pořád věnovat větší péči tomu druhému, protože to mě bude víc bavit.

beastar
14. srpna 2017, 17:12
1

Tento týden máme souboj titánů C-Elyssée a Rapid :D Nemůžu se dočkat hlavně diskuze bude opět jistě plná skvělých názorů vzhledem k tomu, že Rapid má snad každá větší firma v Čr a C-Elyssée zase každý movitější důchodce bude to battle těch největších pokladů dnešních dní. Jasně chápu, že je zábavnější jezdit Mustangem a pak o tom barvitě napsat, než jezdit MPV a potom o tom vůbec "něco" napsat. Jinak ta myšlenka s těmi 4 generacemi oktávie kdyby se to pojalo vtipněji, tak by to nemuselo být úplně mimo přece jen to auto se dost změnilo, co si budeme povídat. Každopádně cesta za okruhy s Alfou i pro mě bude vždy mnohem zajímavější.

No nic když vám ty prachy umožní dělat ten pravý obsah lépe tak bude vše v pořádku. Ono to tak bohužel je ten poměr 10/1 běžný řidič versus nadšenec (a je jedno do čeho jestli do veteránu, Porsche, nebo amerika, offroadů atp.) Vlastně i u těch aut je to stejné musíš prodat 20 Focusů aby si mohl prodat jednoho Mustanga....

Knightrider
14. srpna 2017, 18:26
2

Tak mne je uplne jasny, ze ekonomika celyho projektu Autickare je neuprosna. Mne je to celkem jedno, ja proste na test Rapida nebo Octavky nekliknu, protoze mne ty auta nijak zvlast nezajimaji, (ale nazev souboj titanu mne vazne rozesmal), ale co mne nenechava chladnym, jsou ty divoky komentare, ktery se pak pod takovym testem objevi. A to je podle mne to, co pak celej ten projekt dost degraduje. Alespon v mych ocich. Ale chapu, ze najit nejakej rozumnej kompromis je strasne tezky a sam vam poradit nedokazu. Tak snad jen poprat hodne stesti, at z toho neni pruser a at je to ekonomicky rentabilni a kvalitni.

PeterLuk
15. srpna 2017, 07:49
0

Ale práve tie komentáre a komunita tu sú super. Na nemenovaných mainstreamových weboch je to hrôza, tu to stále poväčšinou má uroveň a diskutujú slušný ľudia. Dôvod toho o čom píšeš by som videl skôr v tom, že zatiaľ čo na nejakom Midgete či Porsche sa väčšina zhodneme, že je to skvelé auto a opakovali by sme sa, ale o novej Škodovky každý počul a každý sa chce vyjadriť.

Skipper
14. srpna 2017, 16:21
7

Předně gratulace k úspěšnému pokračování projektu. Sleduji jej ne zcela od začátku, ale dejme tomu od ranních dob. K autíčkáří classic, aneb články pro petrolheady. Když tady dominovali, tak se zjevovali s frekvencí cca 1 za 3-5 dnů. A na tom se stavět nedá. A taky to dovedu pochopit. Napsat článek kvalitně chce čas, shánět zajímavá auta taky. Na jednu stranu chceme úspěšné médium, které se na auta bude dívat trochu jiným pohledem, na druhou stranu se tady často ozývá kritika k testům nových aut.
Osobně jsem rád právě za ty testy. Jsou psané jinak než u konkurence a to daleko zajímavěji. A že se tady občas zjeví i článek o Škodovce? Bylo by trochu divné, kdyby motoristický web ani netestoval auta od domácího výrobce. Co to sleduji, tak je tady násobné víc Peugeotů, které třeba mně svým dizajnem vysloveně vadí. Stesky by se dali chápat, kdyby klesl počet původních článků. Jenže ten je pořád stejný!
Přijde mi jako pozérství žádat samostatnou petrolheadskou platformu. Proč? K čemu? Článků tam víc stejně nebude a pokud Vás testy nových aut nezajímají, tak je prostě nečtěte. Takhle to spíše vypadá, že současná podoba autíčkáře pro Vás není dost ,,petrolheadská,, a to už je jen póza.

reagovat
Rien
14. srpna 2017, 19:35
0

Naprostej souhlas

KS
KS
14. srpna 2017, 20:27
0

Taky sem chodím delší dobu, byť spíš občasně, ale i tak doufám, že původní (skalní) čtenář nebude muset hodnotné články hledat mezi komerční změtí. Koukám, že Seznam na sebe nabaluje motoristickou kvalitu (Meziplyn, teď vy). :-)

Skipper
15. srpna 2017, 08:36
0

Já teda nevím, ale komerční změť jsem tady ještě nepotka.

whitenight
14. srpna 2017, 20:30
0

Já Autíčkáře sleduju už delší dobu a je to můj asi nejoblíbenější web o autech na internetech a docela mě v poslední době začly diskuse děsit, takže ta možnost komentování jen od registrovanejch je rozumná. Nechci, aby to tu zaplevelili anarchokomunisti z novinek, co metastázujou na jinejch webech.
Jsem rád, že se Autíčkáři daří, a rozhodně mu budu dál držet palce.

reagovat
Safa
14. srpna 2017, 21:39
3

Jste mě normálně donutili založit si profil... :o)

reagovat
Knightrider
15. srpna 2017, 13:01
1

A stačily na to jen dva roky, že? :-D

beastar
15. srpna 2017, 13:09
0

Dobrá práce. Teď už nejsi vůbec anonymní;)

Safa
15. srpna 2017, 15:04
0

Zase tak úplně anonymní nejsem - třeba z různých akcí Autíčkáře a tak... ;o)

Knightrider
15. srpna 2017, 15:10
0

To je fakt. Taky už tě poznám i naživo. :-) Ale mám podobnej problém, když někam přijedu tím svým šuplíkem. :-D

beastar
15. srpna 2017, 15:50
0

Tak už to chápu pravé vip si tady profil nezakládají :) Sakra zase sem udělal chybu.

Re
ReVolte
15. srpna 2017, 19:29
0

Gratuluji k dalším úspěchům!! A jak jsem četl příspěvky tak se taky hlásím do #autickarfamily a rád bych viděl speciální obsah. Zpusob mi je jedno, ale mohlo by to být ročním příspěvkem který podpoří plechcup atd. A splněním určitých úkolů. Blog, účast na K&K a plechcupu :D Hodně štěstí kluci a doufám že kolektiv nezmizí, protože pak by se ztratilo to nejdůležitější :)

reagovat
Jenyk
15. srpna 2017, 22:13
0

Ja vim, penize jsou potreba, ale.kvuli kodiaqu vers. 5008 nebo c-elysse vers. rapid sem asi chodit nebudu. Toho je plna cela sit. Mate na vic.

reagovat
Ab
Abdrift
16. srpna 2017, 07:31
0

Můj nápad okolo Autíčkáře Gold, je ten že by k němu měli přístup jen registrovaní.

reagovat


reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

BMW Řada 5 e39 523i 1999
BMW Řada 5 e39 523i

1999 rok výroby
170 koní výkon
2 494 ccm objem

International 1210 Special 1977
International 1210 Special

1977 rok výroby
1000 koní výkon
5 000 ccm objem

Jeep Wrangler YJ 1989
Jeep Wrangler YJ

1989 rok výroby
103 koní výkon
2 464 ccm objem

BMW Řada 6 BMW 645ci,Paket M6,4398,245kW 2004
BMW Řada 6 BMW 645ci,Paket M6,4398,245kW

2004 rok výroby
245 koní výkon
4 398 ccm objem