
KS
Jméno | Jakub Hnát |
---|---|
Bydliště | Litoměřice |
Registrace | před 6.6 rok. |
Poslední aktivita | před 3.3 měs. |
Příspěvků ve fóru | 4 |
Komentářů u článků | 123 |
Pozitivních komentářů u článků | 20 |
Negativních komentářů u článků | 5 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Auto roku 2017 - jasná věc?
Uznávám, že pro leckoho, mimochodem i pro mě, nese anketa Auto roku pachuť komedie, frašky a nebo i černého humoru. Ať v tom vidí kdo chce co chce, já jsem měl letos výjimečně hned jasno, jaké auto by mělo vyhrát. Asi všichni tušíme, že se nabízí začít přímo od počátku abecedy. Vybral jsem následující pětici aut.
Jak vstřikování paliva ovlivňuje provozuschopnost auta
Ještě předtím, než bude většina vozidel poháněna výhradně elektromotorem, musíme používat spalovací motor. A co teprve, pokud někdo chce provozovat vůz co nejdéle?
Kde je strop čtyřválců
Tam, kde ještě před deseti až patnácti roky neohroženě pracovaly šestiválce, dnes jsou velmi často nahrazeny čtyřválci. Kde tedy mají čtyřválce svůj strop?
Posledních 50 komentářů

Napadla mě Meriva, ale Opely z těchto let nejsou tolik spolehlivé a většinou s motorem 1.4Turbo - raději ne.
Ideál asi Jazz s automatem.
B-Max - tam můžou zlobit posuvné dveře, ale s 1.6i bych jej klidně doporučil, rozhodně nebrat 1.6 ecoboost!!
Raději o něco větší motor než 1.0, těm ve městě rychle odcházejí spojky...
Možná zapomínáme na nějaké Francouze - např. C3 Picasso??

Než pro A8 bych spíš vzal S7 4.0TFSI - liftback vypadá také fajnově a přidává příp. vysokou míru praktičnosti.
Lexus - rozumová sázka na jistotu (resp. zřejmě na nejméně náročný servis).
Quattroporte 3.8T GTS - volba srdce, mimochodem - motor má turba klasicky ven ke kolům, takže by se motor neměl přehřívat jako u "němců".
Nejvíc mě láká starší Quattroporte 4.2, které sice neumí tak zatáhnout jako novější konkurence s přeplňováním, ale ten zvuk (s nějakým lepším výfukem)....

Chrysler - smysl dává jen Pacifica
Land Rover - Range Rover Sport, asi s 3.0D
Toyota - Land Cruiser, zkrátka jedno z mála aut na rámu...

A-R - Stelvio, stačí 2.0T 280k
Audi - A4 Allroad 2.0T
BMW - 440i gran coupe
Citroen - C4 130k - hodně pěkné muziky za fajn cenu
Cupra - Formentor VZ5
Dacia - Duster, asi 1.3T s 4x4
DS - asi to samé co Daniel
Ferrari - Roma, stačí základní V8 v cestovním kupé
Fiat - Abarth 500 :-D
Ford - Fiesta ST, geniální prcek
Honda - Civic 1.5T už kvůli tomu chirurgickému manuálu
Hyundai - Ioniq
Chevrolet - Vette s jakýmkoliv motorem
Jaguar - taky E-Type s V8
Jeep - nový Gran Číro vypadá neskutečně, asi v 5.7 Hemi
Kia - Sorento plug-in
Lambo - Hurakánek, já raději V10...
Lotus - Evora 410? s manuálem, bomba!
Maserati - Ghibli Trofeo
Mazda - Mijata 2.0 MT :-D
M-B - GLB 220d - dost auta s hvězdou za good love, asi nejlepší R4 diesel v současnosti
Mini - Clubman?
Mišivbuši - tam si fakt nevybereš...
Nissan - jedno GTR prosím
Opel - Insignia, dokud je...
Pežó - nic kvůli i-cockpitu, leda Traveller
Porsche - Cayman 4.0 v manuálu
Renault - Clio 1.0T 100k kvůli MPI
Seat - Ateca? - zkrátka nejstarší model, kde jsou tlačítka pro ventilaci
Su u baru - WRX 2.4T 6MT z USA
Škoda - Karoq? - zkrátka nejstarší model, kde jsou tlačítka pro ventilaci
SsangYong - Tivoli 1.5T s manuálem, kvůli spotřebě
Suzuki - Vitara 1.4T
Tesla - Y, je to liftback
VW - co nejstarší model, kde jsou ještě tlačítka pro ventilaci
Volvo - V60 T8, eko sleeper :-D

A-R - Stelvio, stačí 2.0T 280k
Audi - A4 Allroad 2.0T
BMW - 440i gran coupe
Citroen - C4 130k - hodně pěkné muziky za fajn cenu
Cupra - Formentor VZ5
Dacia - Duster, asi 1.3T s 4x4
DS - asi to samé co Daniel
Ferrari - Roma, stačí základní V8 v cestovním kupé
Fiat - Abarth 500 :-D
Ford - Fiesta ST, geniální prcek
Honda - Civic 1.5T už kvůli tomu chirurgickému manuálu
Hyundai - Ioniq
Chevrolet - Vette s jakýmkoliv motorem
Jaguar - taky E-Type s V8
Jeep - nový Gran Číro vypadá neskutečně, asi v 5.7 Hemi
Kia - Sorento plug-in
Lambo - Hurakánek, já raději V10...
Lotus - Evora 410? s manuálem, bomba!
Maserati - Ghibli Trofeo
Mazda - Mijata 2.0 MT :-D
M-B - GLB 220d - dost auta s hvězdou za good love, asi nejlepší R4 diesel v současnosti
Mini - Clubman?
Mišivbuši - tam si fakt nevybereš...
Nissan - jedno GTR prosím
Opel - Insignia, dokud je...
Pežó - nic kvůli i-cockpitu, leda Traveller
Porsche - Cayman 4.0 v manuálu
Renault - Clio 1.0T 100k kvůli MPI
Seat - Ateca? - zkrátka nejstarší model, kde jsou tlačítka pro ventilaci
Su u baru - WRX 2.4T 6MT z USA
Škoda - Karoq? - zkrátka nejstarší model, kde jsou tlačítka pro ventilaci
SsangYong - Tivoli 1.5T s manuálem, kvůli spotřebě
Suzuki - Vitara 1.4T
Tesla - Y, je to liftback
VW - co nejstarší model, kde jsou ještě tlačítka pro ventilaci
Volvo - V60 T8, eko sleeper :-D

Vzhledem k možnému lesnímu použití by auto mělo disponovat zvýšeným podvozkem. Třeba Outlander 2.2DI může mít i 115kW, prostorný vcelku taky je, na automat radši zapomenout.

Jedničková octa / pašík B5, ideálně ve čtyřkolce, nebo starý Forester. Á nebo Felda pikap :-D na kola nasadit sněhový řetězy (můžu dodat) a nezapadne.

Moc sympatický auto, za rozumný obnos hodně muziky. Potřebovat Wrangler, spíš bych sáhl po 2.2CRD, ale velkým pokušením by byla americká verze s 3.0CRD, pár jich na mobile.de je.

:-D Zahradní technika - když v pile zbyde starý benzín s olejem, klidně jej přiliju do nádrže cca 20 letýho traktůrku. Má to motor Briggs Stratton s rozvodem SV, ten by pálil i mazut :-D Absolutní spolehlivost.

Do atmosférického nepřímovstřiku ideálně 95 z ONO apod. - levný a čerstvý benzín.
Do přeplňovaného přímovstřiku beru 98 a lepší, ideálně Benzina nebo MOL. Věřím, že nekecají a dávají tam proklamované přísady. Jsem pohodlný = nechce se mi párat se s VIFem. Bezvíčkovým hrdlem se mi FoFo 3. gen. trefil do vkusu - opak Trabiho :-)
Nafta jde mimo mě.

To už tak bývá, že motory s vysokým litrovým výkonem nejedou ve spodních otáčkách, velký turbo dole zkrátka tlačit neumí. Menší motor než cca 1.4 bych nechtěl, protože vespod je to úplně mrtvé. Hlavní výhoda Multiairu oproti TSI (minimálně v ohledu spotřeby jsou každý na opačné straně) je MPI a vždy krátce poskládaná převodovka (+ to, že snese vyšší Nm), takže např. při 60 km/h a zařazené dvojce pojede 170k Multiair jako ďas oproti 150k TSI. Multiair se dá čipnout do cca 280 Nm (převodovka bývá do 285 Nm), ale je otázka, zda to má smysl, když v reálu Multiair mívá 260 Nm. Ty TSI taky mívají 260 Nm a přestože VW převodovky jsou do 250 Nm, tak se kupodivu nesypou (myslím manuály, suché DSG je krám). Teď má VW nový manuál, myslím, že do 340 Nm, takže TSI by se dalo razantněji čipnout, ale ty interiéry nových Golfů, Oct., aj. jsou děsné - nemají klasické ovládání ventilace = dobrovolně bych si takové auto nekoupil. Tak jsem semlel 5. přes 9., njn... ;-)

Nejdále je podle mě technologie Multiair. Kromě 1.4 je tím vybaven 0.9 Twinair a 2.0 u Giulie a Stelvia. 2.0T v Jeepech mají klasicky 2 vačkové h.. Malé mínus vidím ve větších nárocích na čistotu oleje a složitosti, vč. toho, že tyhle motory už používají vývěvu (jako diesely) pro podtlak brzd. V youngtimeru bych naopak chtěl kvalitní jednoduchý motor s pevným časováním a nepřímým vstřikováním (= Busso).

Ze my mladí nebudeme mít důchody - to je největší kec, co slýchávám. Pokud bude jakš takš demokracie, jaké asi bude demografické složení obyvatel v ČR? Vypadá to např. na 35% lidí starších 65 let... Navíc důchodci nemají co dělat - takže skoro všichni volí. Když teď má ANO 30%, tak časem podobná strana (která bude důchodcům sypat love) bude mít třeba 40 - 45% ve volbách a třeba ani nebude potřebovat koaličního partnera. Fuj, to sem se rozepsal :-) Tím netvrdím, že je výhodné si šetřit na důchod skrze státní instrumenty ;-)

Podobnou věc řeší můj táta. Dobře se mu jezdí se Škodovkama. Jelikož nejsou k sehnání Fabie 1.2 TSI 16V, padla volba na Rapid Spaceback 1.2TSI 8V 77kW - v rapidech už řetěz nezlobí, motor nemá VVT, táhne to, jezdí do 5.5l, od r. 2013 solidní podvozek.
Pán nákup nového vozu trochu prokaučoval, protože ideálem je Vitara 1.6i. Ale ani lehce ojeté bych se nebál, máme doma 15 let Ignise (220tkm) a opravy mimo spotřební věci by se vešly do 10000 Kč... - Proto u nás pořád slouží.
Vyhnul bych se Jimnymu, vůbec se nehodí na dálnici a je v tom hluk, chce to nějaké civilizované malé SUV.

Bral bych F430 - poslední V8 i s manuálem, dobrý zvuk, ještě nepřímé vstřikování, řetězové rozvody = motor nemusí tak často ven, prý relativně bezporuchové. Časem určitě solidní nárůst hodnoty.

Fajn, že jsi to opravil, někdy jsem holt puntíčkářskej... Na Autíčkáře jsem dnes přišel asi po čtvrt roce a tenhle článek mi udělal velkou radost - poslední dobou často o těchto Mase přemýšlím... Líbí se mi u nich "každodenní" použitelnost, ale chybí jim ječák V8 Ferrari :-( A California se s manuálem už nedělala....

Sorryjako, ale vzhledem k tomu, jak málo modelů Maserati v nedávné minulosti vyrábělo a neznat 4200GT? Vavris je taky "odborník" na italy, když píše o šestiválci. Prdlajs! V 3200GT byl V8 biturbo o objemu 3,2l, taky že se dá vyladit k 500 koním a to je pak hukot (a nebo auto ve škarpě)...
Já potřebuju F430 s manuálem :D

Kombíková Fabie je geniální auto, pro určitý lidi. Ač nejsem fanda Škody, zrovna minule jsem tohle doporučil známé.
Zastávám názor, že suchá dvouspojka do malých aut nepatří, vlastně nepatří nikam. U malých aut se předpokládá velký poměr městských jízd a kdo má potom platit takový randál (vzhledem k ceně vozu) za opravu... 1.0TSi mě tady neuráží a s 6°MT se jedná o solidní kombinaci, až na dlouhou jedničku, která taky ničí spojku. Vždycky se nějaká moucha najde. Komu stačí krátké auto a nechce řadit = Fiesta 1.0EB s HDM ideál.

Hydrodynamickému měniči je objem motoru ukradený, jelikož se o sebe netřou spojky. Svez se v tom a zjistíš, že nový Wrangler je špičkový (zejména komfortnější než odcházející). Samozřejmě velký objem s manuálem má své kouzlo, nedávno jsem jel Massifem 3.0 a ta samozřejmost tahu od volnoběhu je parádní.

To mi povidej o Q5 RS, já teda hned vidím Stelvio QV a to je hned o mega víc oproti normální verzi, škoda že nedělají nějaký civilnější V6. Auta za dvojku jsou v kategorii, že se vybírají stylem "chci" oproti "potřebuji", takže si každý vybere co mu sedne.
Multivan je o svobodě - chci někoho/něco naložit, není problém. Chci někde zakempit, fajn. Lákavá T6 je, ale mít to jako jediné auto? Radši ne. Jako 2. nebo 3. proč ne, ale dát za to dvojku? Málokdo... Třeba nějaký postarší německý doktor.

Škoda že tam nebyly i verze Trailhawk, ty teprve ukážou, zač je toho Jeep. Jinak přechodem z atmosférických šestiválců na 2.0T by si měly s motorem víc rozumět i převodovky 8/9AT.
Grandčíro, pokud nemá italský diesel, tak je komplet americké. No dobře, převodovka je licence od ZF a software radiomapy je možná trochu italský, ale za mě je to pořád ryzí amerika. Prostě Mopar, Hemi (popř. Hellcat) a tak :D

Beast: A nebo si zařídit ještě veselejší operák :-D

Ale tohle je "v topu" = nejsilnější nafta, DSG, AWD + hromada výbavy. Určitě taková T6 nabídne mnohem víc muziky než např. 540i ve stejné cenové relaci. VW už dlouho není lidové vozidlo, tím je dneska Dáčka.

Z nejrůznějších (nejen) podzemních parkingů mám zkušenost, že do 4,5 m je to v pohodě, nad to každých 10 cm už je znát. Taky se zvyšuje riziko, že někdo odře roh auta. Tohle je sice kratší verze, ale ta delší, která má asi 5,3 m už je dost hardcore, přeci jenom nejsme v USA. Hodně se mi líbí i Amarok, Ranger, atp., ale jsou to dlouháni.

Skvělý auto, pěkně upřímně zhodnoceno. Nicméně pro běžnou rodinu asi ne - když jste max. 4, tak je nesmysl si komplikovat život parkováním s takovým otesánkem. V daný situaci bych šel pro Cherokee Trailhawk 2.0T, není přerostlý a projede "všude". ;-)

Mám rád auta, která chytnou za srdce, jsou rošťácká a mají svou "duši" (tou může být i jistá nedotaženost v nějakém ohledu). Jak je výš už napsaný, i to obyčejné Punto (starší) má neklidný volnoběh, nadšeně reaguje a celkově tak je to tak nějak, z mého pohledu, mnohem zajímavější auto než např. německá konkurence. Taky se soustředím hlavně na povedené modely (třeba teď se mi ohromně líbí staré BMW 8er), ale co se týká značek, jsou to italské a největším favoritem je Alfa. Zatím nemám, ale časem to snad klapne :-)
Taky Jeep, ten vychází vstříc mé svobodomyslnosti, zejména ve verzích Trailhawk - skvělá průchodnost za rozumný peníze.
Jinak se ohrazuju, že FCA nenabízí vůz vhodný pro taxikáře - já být taxikář, chci Charger 3,6 a namontuju LPG, nebo beru Tipo (ať už sedan nebo kombi) taky v LPG (zde přímo tovární), totéž auto může posloužit i jako služebka místo obligátní Octy, třeba i s motorem 1.6 MJT. A nebo Giulia s 2.1 MJT taky dobrej taxik. Mrzí mě absence Giulie SW :-(

Podle zvuku bych tipoval spíš šestiválec, ale je jasné, že by se pod kapotu nevešel, takže uhodnout R3 není složitý. Užívej si skvělej stroj!

Jestli někam patří R3 1.5 tak do sportovnějšího malého vozu. Ještě před pár měsíci jsem si těžko představoval místo čtyřválce 1.6 takovýto pohon, ale ono to funguje náramně. Navíc Fiesta má skvělý vzhled. Jinak ještě před pár lety byli lidi paf z Pandy 100HP a teď je dvojnásobný výkon brán jako taková milá záležitost. I když nemám porovnání, zřejmě bych místo Pola GTi sáhnul po STčku.

Auto za takový obnos a v dané kategorii by mělo přinášet radost. Já ji téměř nevidím, může mi někdo napsat, čím i8 nadchne (nechci napsat uhrane, to je asi dost silný :-D). V tom, že má okamžité reakce na plyn? Výborně zatáčí? Jezdí za "pětnasto"? Vypadá hustě? Kombinace toho všeho? Z mého pohledu stále nedostačující... Tohle už nemá daleko do VW XL1... Fakt tohle chceme? (hybrid v normálním osobáku mi neva, ale v autě pro radost kde je místo motoru jen jeho parodie, tam mi vadí a to dost).

Taky jsem chtěl poukázat na Lexus, ono se to tak automaticky nabízí... A supersportem není samozřejmě ani jeden.

Skvělé je, o tom asi málokdo pochybuje. Třeba takové Polo je taky skvělé auto v kategorii malých aut. A stačí mu to? Jo stačí, málokdo čeká nějaké emoce nebo nějakou přidanou hodnotu... Jenže u auta za víc než čtyřku tomu schází jeden aspekt, který tam musí být (u aut která se kupují pro to, že je chci, ne že je potřebuji, což je veeelkej rozdíl, tak tam tohle nehraje v zásadě roli) a totiž, budu se opakovat, koupě srdcem. To tady postrádám. Je to jen hodně drahý technicistní vozík ukazující dnešní možnosti...

Vyzkoušet určitě jo, ale v garáži člověk chce mít káru, která ho "chytí za srdíčko" a to si u i8 neumím představit. Nebo bych rád takovýho experta viděl... Asi cílí na nudné Němce, který oceněj super efektivitu a nějaký to ušetřený CO2 (což je u baterek stejně těžce diskutabilní)

Za ty prachy je to nesmysl. Téměř za čtvrtinovou cenu je k dostání obligátní Mustang V8. Kdo na to fakt má, koupí třeba M-B AMG GT. Elektromaniaci skočí zase do Tesly. Neříkám, že je to auto o ničem, ale value for money? Nebo statut legendy? Teď určitě ne. A být průkopníkem, a čeho? Tříválcovýho elektrosportování? Ne díky (to už fakt raději knihu :-D ).
Asi to chce mít Honza u BMW dobrý, ale vzhledem k provozování pětiválcový Lancie mu ten test tak nebaštím :-)

Nevýhoda Astry je ta, že nabízí stejně prostoru jako o 20 cm kratší soupeři (myslím srovnání hlavně kombíků), taky ta řadička s pojistkou v místě úchopu je pitomá. Proto bych dal přednost Leonu ideálně ve verzi FR. Komu stačí hatch, přesně s touhle 1.6T se jedná o nadprůměrně dobrý auto. Že dřív byla Cupra za málo, a co jako - inflace, platy se zvedaj, no problem.

Provozuju 12 letou Elantru a kromě výměny uhlíků na startéru (ve 150tkm) vše drží, i klima jede excelentně, njn poslední ročník výroby :-D Toho auta se mi nějak nechce zbavovat. Někdo by řekl - korejská sračka, ale oproti třeba 1.g oktávce je to kvalitativně jinde.
Jinak doporučuju Suzuki Ignis, táta má 1.5i 2004, dostává fakt zabrat a za 200tkm má výbornou bilanci, jo teda nejde klima. Do města ideál: 3,9m délka, vyšší podvozek - obrubníky nejsou takový problém, řetěz v motoru - tenhle vypadá fakt na celou životnost auta. Ať 1.3 tak 1.5 si s autem poradí velmi slušně. Jen trakce v zimě je slabší, ale jde to. Kdo má benzínové Suzuki, nedá na něj dopustit, asi tak. Daihatsu nebrat, oproti Suzuki nevidím v ničem výhodu, jen horší servisovatelnost...

Spolehlivý litinový 2.0d jsou někde do r. 2007 (dnes už docela starý) a novější R4 nafty jsou sráče největší.Zlatá 159 s JTDm :-D

Alfa 159 2.0 JTDm - s tímto motorem je už po faceliftu, takže je lehčí, spolehlivější a 170k dobře tahá - pro dálniční použití mi u takového motoru stačí manuál díky 350 Nm. Kvůli horší pověsti jsou levné, ale tady by spolehlivost měla být nadprůměrná.
Volba č. 2 může být i Avensis 2.0 D4-D, který je opakem Alfy - dobrá pověst, ale hůř táhne. Někde mezi je Accord 2.2 i-DTEC.

Sice jezdím jiným Hyundaiem, ale místo i30 bych dal přednost Ceedu. Akorát že by mě ani jedno z dvojčat neuspokojilo po stránce výkonu. Takže půjdu pro Fíkuse 1.5EB R4, kde čip na 220k není z říše snů (hlavně co se týká Nm, které snese převodovka).
Kombíky a hatchbacky umí Korejci pěkně. Škoda, že nepostavili opravdu praktický liftback, Fastback je jen takový designový cingrlátko.

O takovým autě jsem ještě neslyšel, ale že by? :-D Leda Passat Variant R36, ale ty už mají taky své roky... A DSGčka v nich můžou být v posledním tažení, což na atraktivitě nepřidá.

Já bych zase nesnesl Lineartronic a pokud má auto dobrý manuál ve spojení se zážehovým motorem, je radost tam sázet kvalty. Za sebe bych bral, jakožto levnější variantu - Focus 1.5EB (ještě starší se čtyřválcem), dražší - Leon ST Cupru taky s manuálem. Suchá dvouspojka je spolehlivá tak do 100tkm (v případě malého provozu ve městě a zácpách i víc), mokré DSG by mělo vydržet min. 160tkm, což by při předpokládaném nájezdu stačilo... (chudák následný kupec, but who cares?)
Ale při zmíněných preferencích bych vzal Mazdu 6 2.5 - pořádný objem se solidním výkonem, velmi dobrý automat, solidní spotřeba, kufr těžce nadstandardní... Vzhledem k trochu těžšímu předku by mohla být i slušná trakce.

Opět pěkné objektivní zhodnocení. Musel to být velmi příjemný týden testování, snad jen parkovat po Praze bych asi nechtěl, že?
V téhle třídě Opel docela boduje, v rámci evropských prodejů Insignie dosáhla, myslím, na 3. místo. A zaslouženě. Snad jenom, kdo chce sportovní projev, měl by se poohlídnout jinde, ale u 5m auta je minimálně diskutabilní tohle hledat. Škoda, že se pro Insignii nenabízí nějaký 2.0 s dynamikou podobnou Superbu s 272k.

Krásný test, ušlechtile napsáno, přesně jak se k Maserati patří. U sedanu se skutečně už na praktičnost nehledí a člověk se plně může nechat pohltit emocemi, kór když třeba přesedl z dehtového Fíkusu. :-) Ano, pár chyb(ek) Ghibli má a kdyby se jich zbavilo, nářky na cenu by ztratily opodstatnění. Dokonce by, podle mě, zde mohli Italové chtít více, protože Maserati považuji za něco víc, než prémii.
První Mase, které mi učarovalo, bylo MC12. Taky mám velmi rád Ferrari, zejména ta s V8. A jelikož bych se rád opájel zvukem italské V8 a ne pouze svátečně (jako prý James May se svou 458), volbou je poslední Maserati s manuálem. Krotit 4.2 litru objemu (a téměř 400k) přes fofrpáku je to pravé. (taky nemusím HDM a robotizované převodovky jsou náročné na servis)

Kdyby 308 neměla icockpit a naopak měla normální ovládání ventilace, chyby by se hledaly velmi špatně. Kdo jezdí max. jen ve 2, stačí hatch, kombi má delší rozvor, takže si vybere každý. Zátah motoru je na nižší kvalty fakt mocný, na malou naftu velmi kultivovaný chod a jezdí za pár šupů, cena taky moc příjemná. Proč Francouzi auta vždy nějakou kravinou zmrší??? :-(

Volil bych Lexus bez hybridního pohonu, zkrátka poctivý benzín. Vše z Evropy (v podstatě německá trojka) je příliš tuctové, Maserati za 400 radši ne :D . Leda ještě něco z USA (Charger, 300C-Thema, atp.), ale Lexus se mi zdá jako sázka na jistotu. Sice ne tak velká jako v článku zmíněná 330i, ale je to pořád jen BMW, kterých tu jezdí mraky.

Právě Karoqa 1.5 s DSG jsem měl chvíli půjčeného. S DSG je to příjemné svezení, nicméně 150k bych tomu nehádal, ale jako normální motorizace za mě naprosto ucházející. Takovej P308 1.5HDi umí zatlačit MNOHEM důrazněji (ještě lépe než dvojkový Superb TDI 125kW s DSG, no však je to lehčí auto než obě š, lepé poskládaný manuál, široké pneu).
Běžnému kupci Karoqu je šumák, jak to auto jezdí a ono nejezdí vyloženě špatně, ale autíčkáři holt čekají alespoň nějaký malý bonus, což tento vůz nabídnout neumí.

Vzhledem k tomu, že se Švédskem máme nejvíc chat a chalup na obyvatele, tak jsme chalupáři :-D
A že všichni na dovolené jen létají je blbost, viz. teď na YT akcelerace-videoblogy, chlapík s rodinou jeli v SQ7 k moři...
Navíc cestou se dá někde zastavit a prohlídnout si to tam, ne jen pobýt v cílové destinaci.

Třeba pro 5 člennou rodinu, která jede na dovolenou a chce s sebou vzít i kočárek se při balení do 580l musí přemýšlet, co vzít a nevzít. Jeep má cca 700l, tam se to nandá všecko a hotovo. Navíc se Grand může hodit do LPG a neplatit Babišoj takovou spotřebku ;-)
Abych to uzavřel, pro 4 lidi by Levante mělo být OK, ale to je i Stelvio.....

Fajn, tak napiš, kolik lidí vidíš obvykle jet v Quattroporte :-D Za mě 1-2 jako ve všech jiných autech.
580l není špatných, nicméně při délce 500 cm kluci italský někde udělali chybu.
Poslední komentáře
- riderhenry, Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu...
Vojta Matoušek, ale ten má asi dost plno. Případně se není... - beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Tak nějak. Pocitově je to cool verze. Už to má správný... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
+ teda netřeba zapomínat na to, že je to nejlevnější novej... - Kebrdle, Ford Focus Combi ST Line: Poslední...
Kdyby tam byl normální motor,bylo by to dobré auto. Kdyby... - Amarask, Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu...
Zdravím, můžu se zeptat na toho klučinu, co servisuje BMW v Brně?... - afro-r1, u blogu Obyčejné auto
Bordel? Na strope? Maximalne otisky spinavych prstu, a ty jsou... - afro-r1, u blogu Obyčejné auto
Nejlepsi asi plastove kostky v prahu u BMW. Nereznou a zadny... - sheogh, Levný elektromobil který potěší...
Jeee, konecne elektromobil, ktery by se hodil i me :-))) Mel bych... - vojtacz, Levný elektromobil který potěší...
Já pořídil synovi (sobě samozřejmě) Tamiya CC-02. Je to menší,... - RRRampapapa, u blogu Obyčejné auto
Není zač, jinak ještě k blogu - gratulace ke spokojenosti... - Stanley, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Já elektřinu úplně nezatracuju... spíš se zatím vyrábí... - RRRampapapa, u blogu Obyčejné auto
Auris má zvedací body i na prazích - jsou tam vyznačená... - spooon, Levný elektromobil který potěší...
"teď bych chtěl být dítě" říkám s vždy, když... - beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Je to tak. Na převoz suti a podobně je toho škoda. A není... - bitner, Levný elektromobil který potěší...
Super! Akorát mě štve, že už mi nejsou 3.
Poslední inzeráty
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
1966 rok výroby
97 koní výkon
2 687 ccm objem
1972 rok výroby
1 koní výkon
5 200 ccm objem
1963 rok výroby
401 koní výkon
6 600 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
93 komentářů - Proč je okolo aut tolik vášní?
78 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
29 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů