reklama
načítám data...

KS

JménoJakub Hnát
BydlištěLitoměřice
Registracepřed 16.0 měs.
Poslední aktivitapřed 7.1 hod.
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků25
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Auto roku 2017 - jasná věc?

03. listopadu 2016, 09:14 6 komentářů

Uznávám, že pro leckoho, mimochodem i pro mě, nese anketa Auto roku pachuť komedie, frašky a nebo i černého humoru. Ať v tom vidí kdo chce co chce, já jsem měl letos výjimečně hned jasno, jaké auto by mělo vyhrát. Asi všichni tušíme, že se nabízí začít přímo od počátku abecedy. Vybral jsem následující pětici aut.

Jak vstřikování paliva ovlivňuje provozuschopnost auta

13. prosince 2016, 15:37 11 komentářů

Ještě předtím, než bude většina vozidel poháněna výhradně elektromotorem, musíme používat spalovací motor. A co teprve, pokud někdo chce provozovat vůz co nejdéle?

Kde je strop čtyřválců

17. ledna 2017, 10:37 3 komentáře

Tam, kde ještě před deseti až patnácti roky neohroženě pracovaly šestiválce, dnes jsou velmi často nahrazeny čtyřválci. Kde tedy mají čtyřválce svůj strop?


Posledních 50 komentářů

KS
KS
včera v 20:26
0
Automobilový všeuměl aneb do sněhu i na okruh stylově | Ptejte se Vojty

Motor v ojetinách okolo 1M Kč má dost problémů, tohle je snad ten nejhorší osmiválec na trhu. Teď jsem si vzpomněl, že se tu nezmínila Volva, starší šestiválcové V60 T6 by stálo za vyzkoušení, ale asi ho bude srážet starší automat...

KS
KS
včera v 19:30
0
Automobilový všeuměl aneb do sněhu i na okruh stylově | Ptejte se Vojty

Tohle docela einfach, doporučil bych F30 335i, pokud bude horší příjezdová cesta tak X4 35i, možná 30d taky neudělá špatnou službu, rozhodně z nafťáků bude větší výběr. Kompresorové V6 žerou jak protržené, Alfy s V6 jsou jen velmi drahé QV a Mercedes asi nebude to pravé z jízdního hlediska. Pak jsou tu okrajové možnosti jako 300C kombík, Cadillacy, atp. ale ty by tě asi štvaly svou nedotažeností. Nicméně soused jezdí v Chargeru 6,4 HEMI a pro ten zvuk bych vraždil :-D , zvažuj dobře Jirko...

KS
KS
15. února 2018, 20:05
0
Hyundai i30cw 1.4 CVVT: Jak se Korejci naučili vyrábět konkurenceschopná auta

Spíš jsem myslel novější dvoulitr třeba v ix35, tam je to fajn motorizace. Co mám zkušenost s dvojkou Fabkou HTP, tak řízení absolutně lehký, nemohl jsem si na to zvyknout a vůbec žádné informace do volantu nešly, vedle tohoto je zpětná vazba volantu Elantry VÝBORNÁ.

KS
KS
15. února 2018, 17:22
0
Hyundai i30cw 1.4 CVVT: Jak se Korejci naučili vyrábět konkurenceschopná auta

Že Hyundai jsou nudná, to je jasné. Ale to co mají dělat dělají zpravidla dobře. Třeba řízení u mé elantry, i když jako nic moc, ale pořád je to hydraulika a je to znát, oproti moderně. Nebo motor 2,0CRDI, taky prý "nezničitelný" hlavně díky velké olejové náplni, která spíš snese fleetový interval výměny.

Myslím, že ze zábavných aut od šikmého háčka jsi zapomněl na Genesis Coupe 3,8 V6. Sice auto pro amíky, ale sranda s ním bude. A to je s tím eNkem ze zábavných aut asi tak všechno :-)

KS
KS
14. února 2018, 20:29
1
Hyundai i30cw 1.4 CVVT: Jak se Korejci naučili vyrábět konkurenceschopná auta

Pěknej test Krabe, podle Cortiny tipuju, že jsi od Liťáku, já taky. A můj děda měl taky Cortinu - po Jiřím Schelingerovi...

Jezdím o 4 roky starším Hyundaiem se směšnou zůstatkovou cenou, jenže to auto je neprůstřelný, co se týká spolehlivosti. Taky asi díky tomu, že se jedná o poslední ročník, ale hlavně je tak nějak ze staré školy, namátkou: má pevné časování, nemá hydroštely - takže zásadně nevadí ani případně přetáhlý olej, je fakt dost bytelné (zvuk dveří při zavírání) atp.. Oproti oktávce 1.g. má vzadu multilink a nekazí se stahovačky v oknech, lambdy a další blbůstky. Sice mě 1x vypekl startér, ale oprava za 1800,- pohoda. Stačí "jen lít benzín" a milým bonusem je, že na čerpačce bývá volno, jelikož je hrdlo vlevo :-) Bystří již uhodli Elantru liftback (mmch skvělý typ karoserie) 2006, klasicky v "holotě" s 1,6i, ale švihadla nemá ani vzadu a teď v zimě kompresor klimy jede v režimu tepelné čerpadlo. Za ty prachy úžasnej stroj se solidní spotřebou, slušným průběhem točivého momentu a velmi dobře odladěnými ovládacími prvky, zvlášť řazení je dost dobrý, kdo se nesveze, nevěří. ;-)

To berte jen jako takové doplňující okénko majitele staršího Hyundaie, právě o svém si myslím, že je tím nejtrvanlivějším (záměrně nepíšu nejkvalitnějším, i když se tyto 2 termíny dost překrývají) z minulým i budoucích. Na tom autě se nemá skoro co pokazit, přitom nic zásadního nechybí (kromě výkonu) ani zatím prakticky nerezne (i výfuk je původní).

Vzpomínám, že už v době Felicií mě jako malého okouzlil Accent zátahem (asi 1,3i 12V)...

KS
KS
19. ledna 2018, 10:29
0
Čím byli výjimeční hrdinové motorsportu ze starých časů?

Přesto že jsou reklamy na cigarety legendární, mně nejvíc utkvěla reklama na Martini, Martini Racing jo to je pojem! Cigára mi vcelku nic neříkaj, ale dobrý pití a italský věci mám rád. Nicméně obliba loga Martini přišla mnohem dřív, než jsem se takhle vyprofiloval, naštěstí. :-D

KS
KS
10. ledna 2018, 20:41
0
Fiat 124 Spider Lusso: Auto, které si pořídím, až budu mladší

Život s italským sporťákem je hned o mnoho lepší. Je otázka, čeho si člověk užije víc, jestli pár km v ostrém autě, nebo násobně větší porci vzdálenosti v autě "jistých kompromisů". Myslím, že ta druhá varianta je lepší, což píše i Vojta. Sice se pak kupují auta na všechno jako Cupry ST apod., ale dává to smysl. Abych si řízení užil a rád jezdil i delší cesty, musí mít spíše lehčí spojku, přesné řazení a řízení, vše samozřejmě s co největší mechaničností. Pěknej test a přeju brzký nákup.


OT: jsem rád, že vyřešila závada Focusu RS, téměř stačí dát pod hlavu těsnění z Mustanga, jak prosté :-D
Hlavně nechápu, proč se vyrábí 2 tak rozdílné varianty těsnění (RSo mělo o dírku míň = pára = průšvih)

KS
KS
21. prosince 2017, 08:53
0
Přes týden ve sporťáku, o víkendu v kombíku

Pro dlouhé cestování všude možně po Evropě v novém autě je nafta jasná věc, kvůli dojezdu, úspornosti a rozšířenosti čerpaček. Giulia dává smysl lidem, kteří dají přednost vyladěnému řízení a podvozku před výkonem třeba takové 335d, za což máš ode mě palec nahoru!

KS
KS
12. prosince 2017, 22:49
0
Kia Stonic 1.0 T-GDI: Umění žluté

Za devět na sto......kde udělali soudruzi z Koreje chybu? Vždyť Suzuki s MPI čtyřválcem jezdí v reálu za 5 a ten jejich turbolitr je taky střídmý. Když Stonic, tak s 1,4 což by měla být sázka na jistotu, protože se s ním prodala spousta ix20 a Veng a nikdo si nestěžuje. Žlutá Stonicu vyloženě sedne!

KS
KS
12. prosince 2017, 17:17
-2
Přes týden ve sporťáku, o víkendu v kombíku

Je fajn, že jsi zvolil Giulii, ale čekat, že tě někam posune 180-ti koňský nafťák s nevypínatelnou stabilizací je bláhové. Buď jsi měl rozbít další prasátko a počkat, až by ti vyrobili tu benzínovou (která má v reálu 230k), ale ta má automat, takže z bláta do louže. Jinak třeba Mustang V6/V8, v případě tvého nájezdu klidně přestavět LPG. Nový V6 z USA se daj sehnat od 750000, no nekup to. :D

KS
KS
12. prosince 2017, 16:55
0
Přes týden ve sporťáku, o víkendu v kombíku

Jestli je to tvůj standardní styl jízdy, tak se ohromně divím, že ještě nemáš ŘP v čistírně. Takhle se dlouhodobě jezdit nedá, pár km týdně jo, ale v tom celkovém mixu stejně zjistíš, že 2015-2017 GTD: 6,6l/100 a GTI za 8,8l/100 km - spritmonitor.de, ty dva litry navíc se daj zvládnout, pokud tedy oceníš, co za to dostaneš.

KS
KS
12. prosince 2017, 08:49
1
Přes týden ve sporťáku, o víkendu v kombíku

Nabízí se obligátní Leon Cupra ST, spotřeba od dieselu není diametrálně jiná a zábavy se dostává dost, zejména v nejlevnější verzi s manuálem.

Z mého pohledu je ideální se povozit od jara do podzimu po pracovních cestách v něčem, co stojí za to, třeba Maserati 4200 GT. :-D Vše ostatní pojezdit v Jeepu Grand Cherokee 5.7 na poloterénních pneu, které dávají tu pravou svobodu - cestou necestou....

KS
KS
27. listopadu 2017, 18:48
0
Mini Cooper S E Countryman All4 - Pohledem vesničana

Na první pohled bych do miníka neřekl, že váží víc než 1700 kg, když už to vím, tím víc se podivuju zrychlení pod 7 s. Pro jízdy do města jen na elektřinu s bonusem velkého výkonu mi to dává smysl, i přes tu cenu.

KS
KS
26. listopadu 2017, 20:41
0
BMW 325Ci (E46): vzpomínka na lepší časy

Kdo chce manuál, jsou M54 fajn díky přímé reakci na plyn, zase v E90 jsou lepší automaty a výkonnější motory. E46 330i je takový malý ideál, kdo s tím najede tak do 15000 km ročně, měl by v klidu zvládnout i tu spotřebu oleje. Další skvělá kára je E92 325i, protože motor do určitého roku je ještě "MPI" (oproti 330i) a přitom už může mít navigaci atd., spotřeba kór v manuálu je víc než příjemná...

KS
KS
25. listopadu 2017, 21:00
0
Audi A3 g-tron: Nafta patří do kamen

Kdo chce jezdit levně, většinou koupí levně i samotné auto, zde má smysl ona Octavia G-tec, tahle A3 G-tron je nesmyslný výstřel. Plynová A4 může být fajn náhradou za TDI. Z mého pohledu i předchozí testovaná kára - 435xd měla mnohem lepší poměr užitek/cena než tahle A3.

KS
KS
14. srpna 2017, 20:27
0
Na Autíčkáři se dějí věci. Jaké?

Taky sem chodím delší dobu, byť spíš občasně, ale i tak doufám, že původní (skalní) čtenář nebude muset hodnotné články hledat mezi komerční změtí. Koukám, že Seznam na sebe nabaluje motoristickou kvalitu (Meziplyn, teď vy). :-)

KS
KS
10. srpna 2017, 20:45
0
Nový plochý šestiválec od Singeru – když se krása snoubí s výkonem

Pecka, možná motorová událost roku. Kdyby to byl vodník, měl by ještě větší výkon. Na druhou stranu, v 911 s designem z 80. let bych asi ani nechtěl 500 koní, ale když je poptávka, proč ne, je to parádní zajímavost. Emise asi budou podružné vzhledem k tak malým katalyzátorům na takovou porci plynů, ale "who cares"... :-)

KS
KS
08. srpna 2017, 21:27
0
Vznětový motor na benzín předvede Mazda do dvou let

Zatím bych do toho nešel, dělat pokusného králíka nepotřebuji. Použitím kompresoru se účinnost nezvedá, protože mechanicky/elektricky poháněný kompresor vždy odebírá energii (vč. toho, že část této energie se ztrácí v mezichladiči). Jestliže dnes dává S-A dvoulitr 210 Nm, po upgradu můžeme čekat cca 270 - stále nic moc. Ale pokud se osvědčí a bude jezdit za pár prstů časem proč ne ;-)

KS
KS
25. července 2017, 21:02
0
Jaké nejrychlejší auto vám ještě dává smysl? | Autíčkář se ptá

Co se běžných aut týká, vývoj se mi zdá v pohodě.
Naopak u supersportů se mi vývoj jeví jako bláznivý. Příklad linie:
F355 380k
360 400k
430 490k
458 605k (až)
488 670k
Tzn. za zhruba 20 let nárůst o skoro 300k (+76%)! To je bláznivé, kam až to půjde? Osobně vidím ideál okolo těch 500k, což stále bohatě stačí na pojetí každého dieselu i "obyč" auta typu RS5, M3 atd...

Z OA je fajn už takový 170k Superb s DSG, když se dá v 50 km/h podlaha (= 2.rs), tak maj přední kola co dělat :-)
OT: také vám víc sedí "přerušovaný" tah dvouspojek při zrychlování daný řazením než "konstantní" zátah HDM převodovek?

KS
KS
23. dubna 2017, 21:56
0
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TD: Naftové srdce

Tak mě napadá, jestli to není jediný dieselový transaxle na světě? Asi jo. Z toho se dá usuzovat, že je to vlastně nesmysl a nikde jinde se taková kombinace nenabízela, takže když Giulii, tak benzín - včera i dnes, Alfa i "Omega" :-)

Tahle stará Giulia se mi taky moc nelíbí, ale 75 je jiný kafe...

KS
KS
14. ledna 2017, 23:07
0
Je 717 koní málo? Po Hellcatu přichází Demon

V challengeru jsem se našel - správnej chuligán. Ale radši jen R/T Shaker (v jedovatě zelené), těch 380 koní je akorát.

KS
KS
11. ledna 2017, 16:24
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Přesně tak. Nejen obecní policie, ale i PČR je na tom s dodržováním zákonů a předpisů bídně. Jenom pro začátek, kolikrát někoho z vás vyzvali: "jménem zákona"... Mě ještě nikdy, zkrátka si vše zjednodušují a na co "mohou", na to s*rou.

Ještě doplním, že bydlím v obci, kde se lidé znají a taky je u nás pár příslušníků. No a zrovna jejich děti (třeba 10-ti leté) nejčastěji řídí po silnici moto/čtyřkolky/traktory atd., takže...

KS
KS
11. ledna 2017, 15:21
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Taky jsem se tomu podivoval. Zřejmě nová logika ve stylu host vyhazuje vrchního.

KS
KS
11. ledna 2017, 15:12
-2
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Logicky se dá očekávat, si na vás dají záležet a výsledek bude ok. Z toho ovšem nelze vyvozovat, že každý klient požívá stejné péče. ;-)

Třeba já provádím vysoce bodově ohodnocené přestupky (ale zároveň se snažím jezdit relativně bezpečně), typicky předjetí kamionu na přejezdu apod.. Nicméně musím zaklepat, zatím jen parking a bezbodové přestupky. Chce to používat hlavu, tam kde je pravděpodobnost výskytu švestek, dám nohu z plynu. A nebo se dá i ujet, když za vámi jedou celníci se 100k Transporterem, vcelku easy business....

KS
KS
03. listopadu 2016, 08:47
0
Ptejte se: Auto, kterým se dá odvézt auto

Vím o pár gážnících, kteří pro tahání podválu používali Transporter T4 v 2,5TDi o 130k. Ten motor je nepřůstřelnej, zbytek těžko říct, i když podle jejich slov to byl samozřejmě uberwagen. :-)

Po přečtení nadpisu mě ale hned napadl jinej povoz. Forester, ve 2,0 atmo/turbo a hodně bych zvažoval automat. To auto má skvělé tažné schopnosti, zvlášť na správných pneu.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Mazda MX-5 NB 1.6 1999
Mazda MX-5 NB 1.6

1999 rok výroby
110 koní výkon
1 598 ccm objem

Subaru Outback 2.5 MT MY2005 2004
Subaru Outback 2.5 MT MY2005

2004 rok výroby
165 koní výkon
2 457 ccm objem

Chevrolet Beretta  1990
Chevrolet Beretta

1990 rok výroby
134 koní výkon
2 300 ccm objem

Jeep Grand Cherokee KOUPIM      SRT8  6.1 2009
Jeep Grand Cherokee KOUPIM SRT8 6.1

2009 rok výroby
433 koní výkon
6 100 ccm objem

Oldsmobile Delta 88 General Motors 1965-70 1966
Oldsmobile Delta 88 General Motors 1965-70

1966 rok výroby
360 koní výkon
7 000 ccm objem