načítám data...

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 74 komentářů beastar

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.

zobrazit celou galeriiLe patron des patrons Beastar!!: Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

Minule jsem slavnostně sdělil, jaké skvosty hodláme provozovat jako takzvaná firemní auta. Jednou z těchto naprosto brilantních pokladnic pokrokové techniky je Jaguar S-Type. Monarchisté společně s Americkými imperialisty vkládali do S-Typu velké naděje a dokonce se mluvilo o velkolepém comebacku. My dnes víme, že X200 bylo vše jen ne velkolepý, orgastický comeback. A myslím, že v Mnichově si snad ani nevšimli, že se tahle věc prodává. Otázkou je, jestli si mezi pojídáním Bayerisch Krautu v dirndlu a vymýšlením horších a horších aut všimnou vůbec někdy něčeho. První S-Type z šedesátek měl na tehdejší dobu zajímavý design a dost dalších výhod aby zákazníka potěšil. Nový S-Type sice vzhledem odkazuje ke svému jmenovci, ale reálně toho moc nenabízel. V porovnání s konkurenčními stroji od našich mírumilovných sousedů byl prostě nedokonalý. Dnes po bitvě a skoro dvaceti letech víme, že trhák prodejů to nebyl. Už je tomu dávno kdy to bylo „něco“! Dnes je to auto extrémně levné pokud jde o cenu pořizovací. Vzhledem k dlouhému výrobnímu cyklu a snaze udělat z toho konkurence schopné auto je dnes na trhu stále slušná řádka (zatím nezadřených) tlustých koček.

Kousek z roku 2001, který nedisponuje převratnou výbavou a jeho interiér vám vždy připomene, jaký pravěk panoval ještě před pár lety i v Evropě může mít každý. Úmyslně využívám auto s tím dle všech dostupných pramenů nejhorším motorem. Teorie říká, že většina těchto skvělých agregátů se zadře. Malá olejová vana a apetit po oleji tohoto zázraku vzešlého z Anglosaského důvtipu udělají své. Za chvíli nás to nejspíše čeká a potom už snad jen ten magnet. Jenže je to skutečně tak fatální a totálně katastrofální jak píše kde, kdo? Podle mých dosavadních vysoce vědeckých výzkumů je totiž na vině i takzvaný syndrom MJTI. Vypadá to jako ADHD častá to nemoc dnešních dětí Černobylu. Jenže není tomu tak. Jedná se o syndrom „majitel je totální idiot“. Takhle citlivý motor je třeba kontrolovat a samozřejmě jezdit s tím na okruh také nebude nejlepší nápad. Nedovedu si představit první a druhé majitele v sakách od BOSSe jak se hrabou v motoru. Pane ministře minutku. Víte, já teď zrovna kontroluji olej ve svém autě. Aby se mi ta věc nezadřela. Živě si představím odpověď ministra. Prosím? A to nemáte BMW? Nebo alespoň Mercedes. Dnes je situace jiná. S-Type je kára umouněnců. Stejně jako soudobá konkurence.

A co uděláme my? No máme na to lidi. Dokonce i já si služeb tohoto dělníka tak cením, že jsem si nedávno přestal přát, aby shořel. Takže z tohoto elaborátu zatím víme, že motor stále vrčí. Proběhla výměna motorového oleje. Pro jistotu, a když se to zadře tak alespoň víme, že měnit včas olej je stejně k ničemu. Olej se odlévá, když se jede akčně a do zatáček. Kdo někdy v pět hodin odpoledne jezdí přes Prahu po slavném produktu socialismu zvaném lidově magistrála. Ten ví, že je to všechno jen ne adrenalinový průjezd zatáčkami za zvuků vytočeného šestiválu. Zdá se, že auto ač k tomuhle stvořeno nebylo, si v poklidném tempu chůze doslova libuje. Vzhledem k tomu že na přední i zadní nápravě jsou poměrně solidní vůle, tak i mě se líbí pomalé tempo. Jen jednou v zápalu nadšení jsem zkusil aktivně projet zatáčku. A hned jsem dostal od čtyřoké “grumpy cat” upozornění, že tady se netrefuje apex ale v lepším případě sloup. Auto se krásně hrnulo celou majestátní váhou někam úplně jinam než by běžný řidič čekal. Já odkojen za volanty stovek stoprocentně spolehlivých vozů dovezených z obdivovaného západu jsem situaci zvládl. Hádám ale, že obyčejný fanoušek luxusních limuzín s odpovídající cenou by situaci vyhodnotil až potom co by se probudil z komatu.

Ne tak strašné to nebylo, situaci zřejmě zachránilo obutí kvalitních pneumatik. A mé super schopnosti. Pojďme dál. Motor jede, vůle jsou, ale to nebrání džegu v pohybu. V interiéru zatím nefunguje pouze několik banalit. Trochu mi vadí občasné zvláštní chování okna u řidiče. Je trochu schizofrenní. Když občas chceš, aby jelo nahoru, udělá opak a po chvíli si to zase rozmyslí a jede. To je ale podle mě znamení že Jaguar má duši. Nebo je to prostě jen znamení, že je to paštika. Na soudy času dosti. Největší hrozba jde ale od středového tunelu. Tady je ten vývod satana. Věc, které by se i Pan VK štítil dotknout. Totiž volič automatu. Nejde o to, že by mi vadilo, že to za mě řadí. Jde o to, jak to řadí! Jak trefně poznamenal kolega s výrazem nejlepšího someliéra ve tváři „dole je to nějaký mrtvý“. Už chápu, proč se při modernizaci tehdy stěhovala do auta převodovka ZF6HP. Jakmile dojde k tomu, že se snažíte docílit něčeho jako rychlá jízda. Občas se pokusíte aktivně předjíždět a tak podobně. Převodovka se stane nejhorší věcí na autě. Jistě že budí emoce! Začnete ji velmi brzy nenávidět. Cukání, záškuby a smrtelná křeč. Přičetli bychom to stáří vozu, stavu, a tak dále. Po konzultaci s odborníkem na tento typ aristokracie mi bylo vysvětleno, že to tak je. Chápete? Prostě to tak je a hlavně i bylo. Údajně se to chovalo stejně, když tenhle stroj měl třeba 30,000 km.

Dveře u řidiče vržou a je nutné vyvinout velkou sílu k tomu je zavřít. Naštěstí já jako reprezentant Kiribati v závodním padání mám sil dost. Klimatizace pokud běží, je funkční, ale do interiéru se vkrádá jakési vrzání. Z toho zase brzy stávají vlasy hrůzou. Ještě že audio funguje. Občas se samo ztlumí. Ale ruce mám zdravé, ne? Dám to znovu nahlas. On vlastně celý interiér děsně vrže. Zřejmě ostrovní kvalita je jinde než ta na kontinentu. Až se skoro divím, že za druhé světové se nevyloďovala Evropská armáda do Anglie ale naopak. Pomohli oni nám, asi Cromwell měl lépe slícovaný interiér. Vše jsou však drobnosti a u levného zboží s tím člověk počítá. No abych nebyl jen negativní. Je na čase taky nějaká ta vzpruha v podobě superlativů. Všechno přejdete, protože si uvědomíte, že sedíte v káře za padesát papoušků. A když ne tak si to pade složíte jako akontaci na nějakou pitomost jako je oktávka. Tím se totiž ochudíte i o mnohé zážitky. Dokonce i v Praze je auto na cestách raritní. Dokonce o dost více raritní než ta autíčko Modrásek alias Mx5. Myslím tu verzi od Disneyho, takže o barvu zase tolik nejde.

Jistou výhodou je možnost zaparkovat kdekoliv. Beze strachu. Bez výčitek. Při nastupování do Jaguáru si ještě rádi do toho fabiaticu vedle bouchnete. Aby viděl Anglickou nonšalanci v praxi. Navíc to má majitel za to, že si parkuje ten svůj povoz z rajchu vedle vaší ikony. Až do nedávna jsem nevěděl kolik pneumatik Pirelli lze naložit do sedanu vyšší stření třídy. Číslo si nechám pro sebe, to je výrobní tajemství. Určitě to bylo víc, než naloží Fiat Fiorino. Další věcí je pocit. Když za doprovodu všech možných pazvuků doskotačíte k něčemu jako je supermarket, přijde divadlo. Obyčejní lidé vidí to nebohé Čínské auto, ti znalejší se pousmějí. A v jejich výrazech cítíte něco jako co to je? (WTF) Proč má ten pán potřebu honit si triko v tom starém autě a nekoupí si raději něco normálního? Něco třeba z Německa! V samotném S-Typu v horším stavu si přijdu trochu nepatřičně. Už jsem to někde psal. Trochu jako zkrachovalý průmyslník, který zůstal jezdit ve svém tehdejším autě. Nebo spisovatel brakových románů, kterému už dlouho nic nepřišlo a všechny prachy prohulí a prochlastá.

Zajímavá historka se udála za asistence vypelichaného kocoura i v centru matičky stověžaté. Nějak mi povolila má jinak skvělá psychika a dal jsem popustit uzdu jakési agresi za volantem. Jaké překvapení když z Anděla jedeš do Vodičkovy půl hodiny! Sakra už je to tu zase. Ze semaforu jsem odjel pod plným plynem a ulici až na stopku na druhém konci jsem prolétl a dal tomu napít. Na stopce ve finiši jistě kolemjdoucí museli uchvátit plné brzdy a trochu to i písklo. Však to znáte. Najednou vidím ve zpětném zrcátku mor silnic. Cyklistu takového toho městského. Chlapisko ve vestě s helmou samá odrazka a vlaječka. Přirazil k mému oknu a důležitě na něj zaťukal. Hned jsem si pomyslel, co sakra chce. Hádka s debilem a ekoteroristou v jednom by v tu danou chvíli mohla vyústit ve fyzické napadení. A to by mohlo vyústit ve zranění a případnou podmínku. A to jak víte, není to pravé, co chcete. Jaguár ne Jaguár že.

Co se nestalo. Stáhnul jsem mu pomalu okno. Chvíle ticha. “Šéfe dobrej, co to je za auto a co v tom máte za motor? To jede jako kráva fakt pecka”. Byl to přítel aut převlečený za vetřelce. Chvíli jsem mlčel a koukal. No tohle se vám s Passatem asi nestane. Další nesporná výhoda je i to, že si v tom prostě uděláte pořádný obývák. Bez výčitek si dáte fastfood a kafe. Pro kuřáky přijde vhod cigárko, s tím že popel prostě padá. Někde padá a je to jedno. Boty od bahna nevadí a tak nějak si vegetíte. Otázka je kdy se to porouchá. Ne jestli se to porouchá, ale kdy to nastane. Do té doby musím říct, že mě to baví více než nová auta. Je to legrace, která nestojí moc peněz, když předem víte, že fatální závada je konec života vozu. O tom že s tím jde velmi slušně blbnout na mokru ani nemluvě. Oproti stejně levné konkurenci bych řekl, že má výhodu i v tom že moc nehnije. Alespoň tenhle pelech je bez ztráty kytičky. Přestože celková kvalita laku je po letech strašná. Moc to nesvítí. To ostatně ale nic z takhle starých aut. Podobné strasti zažívá i naše milenka z Itálie. S tou jsem jel jen jednou. Nicméně taky zatím funguje. Po nějakých pár stovkách kilometrů v městské džungli těžko soudit. Zatím si ale staré almary vedou dobře. Následující týden jedu do Německa a přijde velká zkouška na mezistátní lince. A možná první zkušenost s odtahovou službou. No co v ceně odtahu na pojistku jsou tři noci v hotelu odpovídající kvality a to se počítá.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

GanGreen
12. února 2018, 07:21
1

Hned jak jsem zahlidnul novej blog, zacal jsem se priblble usmivat a vydrzelo mi to dokud jsem ho nedocetl...myslim ze tenhle dlouhodobej test me bude hodne bavit!
Tak drzim palce at se to v rajchu neposere, aby jsme si mohli jeste precist par zazitku :-D

reagovat
kl
klaudia vajdova
15. února 2018, 04:09
-4

Predpokladam, ze niektori z Vas s touto rado by a hviezdou spavate, lebo inak si neviem vysvetlit co je na tom na radostne ody. Krvopotne vytesane nesmiesne vtipy - "jako reprezentant Kiribati v závodním padání " v zaplave blabolov bez akejkolvek informacie. Nebyt fotografii, tak tento text moze byt template na akekolvek auto. Co som sa tu dozvedela o Džeguer-e (naozaj?). Ze sa mu tazko zatvaraju dvere a ze "Vypadá to jako ADHD častá to nemoc dnešních dětí Černobylu" (kde na tieto smiesnosti chodi?).
Mala to byt cele vari naladovka? Tak v tom pripade mi to naladu neurobilo.
Uznavam, ze beastar za to nemoze, ze nema talent a do pisania ho zenu nenaplnitelne ambicie jeho tuzob. Pisal to predsa ako blog a ked sa mi to nepaci, tak to predsa nemusim citat. Ja sa teda budem branit tym, ze budem jeho texty zdaleka obchadzat. Dost, ze zaplavuje kazdu diskusiu svojimi nekonecnymi kydmi o Zonde.
Ale preco dovoli editor umiestnit na hlavnu stranku takuto zlataninu mi je zahada.
Skuste sa pozriet na clanok este raz nezaujatymi ocami noveho citatela, ktory prisiel prvy krat na autickar.cz a tymto clankom zacne. No ak bude zaroven aj posledny, tak nemoze nikto nic namietat.
Myslim, ze by beastar lepsie urobil, keby si namiesto pisania radsej zapol Xbox a jazdil na svojej virtualnej Zonde.
Beastar, ak ta to vsak fakt bavi, tak pis dalej a kasli na to, ze je to necitatelne.
Ako vravi cinske prislovie:, "Kym zovrie voda na caj, ruze nerozkvitnu". Hmmm, v cinstine to znie ovela lepsie...

GanGreen
15. února 2018, 05:41
4

"Víš co Sašo? Jdi do prdele..."

beastar
16. února 2018, 13:34
0

Koukám konečně odborník:) Zřejmě zahanbený transexuální student žurnalistiky. To čínský příslový příště v čínštině ono to v originaly znie o vela lepe pičo. Po takové kritice teď neusnu. Nechcete zakázat komentáře bez registrace i u blogu. Evidentně by Klaudii Zdeňku Vajdovy prospěl trochu nadhled a raději měl obětovat čas té registraci.

kl
klaudia vajdova
17. února 2018, 15:11
0

Nechcem sa s tebou dostavat do slovnych prestreliek.
Ale ked sa to tak vezme "kolem a kolem", tak rozdiel v nasich prispevkoch je ten, ze som konkretne uviedla, co a preco sa mi nepaci.
Ty si sa rozhodol ma urazat osobne, bez uvedenia dovodov. A plus navrhol zakazat diskusiu.
Ak sa zaregistrujem, tak to nic nezmeni na mojich tvrdeniach a budu rovnako pravdive.
Ospravedlnujem sa ti, ak po mojom predchadzajucom prispevku nemohol spat. Ak nechces brat prasky, tak skus sex. Ak by nemal nikto zaujem, tak skus sex so sebou.. Mne uz nepis, ja nemam zaujem.
A ako vravi japonske prislovie: "Kolik třešní, tolik višní".

GanGreen
17. února 2018, 15:16
0

Beastare, ty dobytku, ty jsi ji navrhoval nejake kopulacni cviceni? Ja jen ze pise ze UZ nema zajem, tak jsi asi zklamal :-D :-D :-D

beastar
17. února 2018, 15:59
0

:D Co je tohle za blázna. Právě že jsem navrhoval registraci a ne masturbaci. Pán to nějak špatně pochopil asi. Hlavně se mi líbí tvrzení že registrace na tom že má pravdu nic nezmění. Ach jo kdyby tito a jiní podobní raději věnovali čas studiu, nebo jiné bohulibé činnosti. Přísloví mě nijak netankujou jak sem psal jedině v originále.

Sem rád že mám fanoušky kterým stojí za to reagovat na můj perfektní blog takhle dlouhými příspěvky. Zkus tu registraci, napiš nějaký vlastní blog a potom si řekneme. Jinak jako sranda je to dobrý Karle,)

Safa
17. února 2018, 16:46
0

:o)

kl
klaudia
19. února 2018, 21:35
1

Urobila som o co si ma poziadal a zaregistrovala som sa.
Ospravedlnujem sa ti za to, ze som ti svoj pohlad na teba a tvoj clanok napisala prilis "neomalene".
Co sa tyka blogu, tak som ti samozrejme nemala vytykat tu nestastnu snahu o humor. Chapem, ze si naozaj snazil a cakal na podporu a nie kritiku, aj ked si ju samozrejme nemusis a nebudes vsimat. A navyse nabuduce to bude urcite lepsie.
Jednu prosbu by som vsak na teba mala. Citam tu skoro vsetko vyse roka a stihla som uz aj archiv slusne prejst a vidim ako sa to tu vyvija. Ze sa vyznas v autach je jasne. Akoby si sa vsak postupom casu posuval k tomu, ze kazdy tvoj nazor je automaticky pravda a neberies vobec ohlad na toho, komu to pises a miestami uz ani co pises. Sam si teraz pocitil ake to je neprijemne, ked ta nejaka poloanonymna chytracka skritizuje.
A nez mi s prvym nadychom odpises kde mas moj nazor a co si o mne myslis, skus sa nad tym aspon zamysliet.
Mam k tomu aj pekne prislovie, ale je to taky "prekladatelsky orisek" tak ta nim neobohatim.

beastar
20. února 2018, 02:19
0

Tak to sis taky asi všimnul, že mi je kritika vcelku jedno. Pokud máš problém semnou, nebo hůmorem, tak to nečti. Nevim kde sem se o něj jako pokoušel ale asi to tak vnímáš. Myslim že spousta lidí na mě nereaguje, tak jako já se vyhybám debatám s některejma tady co mi nesednou. Vždycky když jeden rozumbrada, co kritizuje ostatní za jejich činnost tady zmizí, tak vyroste jinej,)

Taky je fajn, že za rok co to tady údajně čteš píšeš komentář poprvé zrovna u tohohle blogu. Vzhledem k tomu, že jich tady vznikne týdně tak 10. Mohl sis taky všimnou, že já tady nikomu nic nehodnotim a to povětšinou ani "profi" redakci. Nemám to za potřebí a tak to trochu naivně očekávám i od ostatních. Jo a upřímně nemám rád Slováky... taky se snažim jim to tady nedávat najevo. Takže to stejně vidim tak, že si někdo založil jenom funny účet pro účel trolingu. A nebo miluješ jinak to neni možný....

beastar
20. února 2018, 02:20
0

A nebo mě miluješ... Kdy bude blog od transgender Klaudie ?

Jakub Pospíšil
20. února 2018, 11:00
0

"Akoby si sa vsak postupom casu posuval k tomu, ze kazdy tvoj nazor je automaticky pravda a neberies vobec ohlad na toho, komu to pises a miestami uz ani co pises."

Tak teď nevím - vždyť Beastar má vždycky pravdu, ne?
Přestaňte otřásat mými životními jistotami, ještě se z toho sesypu.

Safa
20. února 2018, 11:55
0

No, já jsem to pochopil, že Claudia hovoří k beastarovi, takže v tom žádný rozpor nevidím. Klidně to může být ženská. Teda pokud beastar neví (nevidí) hlouběji než já.

M P
12. února 2018, 08:50
0

Super! Jakkoli je pro mě tvůj místy poněkud rozevlátý sloh někdy trochu náročný, bavil jsem se :D Těším se na další!

reagovat
beastar
12. února 2018, 13:51
0

Sorry no. Místy i pro mě. Bohužel nejsem ten spisovatel té brakové literartury:)

M P
12. února 2018, 13:55
0

Hele, je to už prostě autorský styl, už by se to nemělo měnit ;) víš jak, nám opicám redakčním se to kecá, když za sebou máme armádu korektorů, editorů, grafiků atd ... :D

beastar
12. února 2018, 14:06
2

No jasný no a všechno to platí Kia s Mazdou a Škodovkou a řídí to Vojta z Aruby za zvuků samby a popíjení Sex on the beach dlouhým brčkem na lehatku v bazénu.

kuc_t
12. února 2018, 10:25
1

Výborné čtení ! syndrom MJTI mě odstřelil :D. Budu se těšit na další pokračování, protože tenhle blog bude ještě dost zajímavý ! :D

reagovat
ToMyx
12. února 2018, 15:49
0

Tak to je pecka!!
Kdykoli prásknu dveřma korporátu, budu se rozhlížet, jestli tě někde nepotkám. Až málem přejedeš někoho, kdo šíleně mával, budu to já :-) Snad se to na západě nepodělá!

reagovat
beastar
12. února 2018, 15:55
0

No byla by to jen další věc, která by se v Srn podělala jen tak mimochodem. Já mu věřím je to kepl, ale snaživej. Chce se k tomu taky chovat po technický stránce s úctou. Mě přijde že spousta lidí si myslí, že postarat se o auto znamená umejt to ve wapce a dolejt ostřikovače. Tyhle auta na to pak trpěli. Jinak jo převodovka je tady ve smrti a motoru stejně klepne, ale dá se tomu jít naproti pomaleji.

ToMyx
12. února 2018, 16:18
1

No, možná by to bylo docela užitečné téma na blog od někoho s přehledem a zkušenostmi.... "Na co se nevykašlat při prvním servisu po koupi staré 6-8 válcové kraksny". Vím, že u tebe přehnaná péče není úplně na pořadu dne, protože záměr je jasný = vrhnout to po testu do frcu. Ale třeba se toho někdo chytí...

Já jsem na tohle trochu magor, po koupi každého auta vyměním vše co se mělo mělo měnit 30 tkm do plusu i mínusu dle serv. manuálů, to co se kazí dle rozumbradů na fórech + to na co přijde servisák, protože prostě nevěřím uvedenému nájezdu a hlavně pohádce o tom, že pan doktor s tím jezdil jen do kostela i přesto, že zbytek auta nejeví známky rizika. Aha, to je možná důvod, proč jsem ještě nepořídil luxusní třídu, ono by to při tomto přístupu mohlo taky znamenat poměrně velkou investici.

Byla by sranda, kdyby ti ty plechovky vydržely celý rok :-)
-
Komentář upraven 12. 2. 2018, 16:19:26

krab
12. února 2018, 19:04
0

Parádní blog - smál jsem se dosytosti :)
U toho S-typu přesně jsi to vystihnul dokonale. Ale že by mi bylo lehce stydno v tom jezdit do supermarketu, ani náhodou.

Tak ať slouží, myslím, že bude psát o čem. Já se vsadim, že bych nakonec to auto vzal na milost a dal mu aspoň novej olej :)

reagovat
beastar
12. února 2018, 20:13
1

Olej dostal teď za čerstva. A jsou na tom vzadu nový gumy. Jako že fakt NOVÝ! Takže bych to teďka viděl jako top zustand,)

liška
12. února 2018, 20:39
0

cos tam dal, protektory z penny? jinak super čtení :)

beastar
12. února 2018, 21:14
1

Nějakej noname normálně z AZ tušim.No jeden kus asi osm kil. Nic extra, ale na suchu to ujde a na mokru se s tim dá docela bezpečně dovádět.

Raspby
12. února 2018, 19:47
0

Tak příště už tu Zondu :-D

reagovat
beastar
12. února 2018, 20:11
0

Furt nemám najeto tolik jako testovací Testi abych si troufal vystihnout takové mistrovské dílo vysochané s láskou. Auto popíše každej, ale mistrovský dílo to chce fištróna.

Irwinek
12. února 2018, 20:49
2

Já mám S type celkem rád, tak mi ho moc nehaň :-D

reagovat
beastar
14. února 2018, 13:40
0

Naopak já ho popularizuju;) Jako Karel Maj indiány.

Starman
13. února 2018, 09:27
0

Wow! Těším se na pokračování. Doufám, že bude víc fotek ;)

reagovat
beastar
13. února 2018, 14:08
0

:))) Ono není moc co fotit. Věcně neumytý černo-modro zašlý sedan s vybydlenym vnitřkem kde popraskala kůže snad i tam kde není.

Safa
13. února 2018, 14:16
1

Za tvůj jedinečný styl jsme se tě spolu s Horaciem rozhodli nominovat na letošní Nobelovu cenu za literaturu.
#nobelovkaprobeastara #novyseifert #literarnistrevo #verbalnikulturistika :o)

reagovat
beastar
13. února 2018, 14:27
0

No nevím jestli verbální kulturistika je správně. Páč text není mluvené slovo. Mělo by tam být nonverbální. Horacio je latino, tak bůh ví jak to maji. Ty jako správný Ital z Kalábrie by si to ale vědět měl;)

Safa
13. února 2018, 14:58
0

Verbální = slovní. Slovní kulturistika může IHMO býti i ve formě písemného projevu. ;o)
#huayraforbeastar #slovojezbran

beastar
13. února 2018, 18:47
0

Hale nic proti, ale to co píšeš bych označil zkratkou z anglického jazyka a to sice: BS ,)

https://cs.wikipedia.org/wiki/Verbální_komunikace

O tom že by se jako verbální komunikace označovalo i písmo internet ani nic jinýho nic neříká alespoň teda u mě. Muselo by to být ve formě slova mluveného či projevu. Psaný text je když už tak literární kulturistika. Nicméně je to jedno Nobelovka je asi poslední věc k tomu abych byl nadčlověk. Myslim ale že blogy tady mi stačit nebudou. Zkusim časem román.

Safa
13. února 2018, 21:21
0

"Verbální komunikací se rozumí vyjadřování pomocí slov prostřednictvím příslušného jazyka. V širším pojetí se do verbální komunikace zařazuje komunikace ústní i písemná, přímá nebo zprostředkovaná či živá nebo reprodukovaná.“
VYMĚTAL, Jan. Průvodce úspěšnou komunikací : efektivní komunikace v praxi. 1. vydání, Praha: Grada, 2008, strana 112.
Btw. Wiki je fajn, ale učebnice je učebnice... ;o)
P. S. Samozřejmě, že ne IHMO, nýbrž IMHO - in my humble opinion... Omluva za překlep...
#beastarjestejneborec

beastar
14. února 2018, 00:10
0

Be a star with #teambeastar ale na italštině ještě zamakej.

Safa
14. února 2018, 10:41
0

Sì, signor Zonda. Ci proverò, lo prometto. :o)

Fa
Fandatik
13. února 2018, 17:36
0

S velkou chutí jsem si to přečetl a paráda. A k tvé poslední větě, ten hotel bude v odpovídající hodnotě k autu? Tak pokud by jsi ho musel využít, nezapomeň zrecenzovat do blogu právě i ten hotel.
Živě si představuju ten ohmataný volant až se k němu lepí ruce.

reagovat
beastar
13. února 2018, 18:50
0

No dík:D Hale odpovídající kvalita kterou určuje pojišťovna to znamená, že Hilton to nebude, ale dneska jsou slušný pokoje i v Best Westernu u dálnice. Ten volant je humus to máš recht, ale to bývá u všech prašivin. Jinak já doufám že se tomu hotelu vyhnu a když ne spíše bych to viděl na recenzi na booking.com nebo tak,)

Máří
13. února 2018, 23:14
0

Parádní článek! A musím potvrdit, že s nově pořízeným levným japonským aristokratem předdůchodového věku zažívám dost podobné pocity. Dřív jsem nad tím ohrnoval nos, jaká to musí být nuda jet v něčem tak těžkým a vyměklým, ale v záplavě soudobých ekonomicky a plug and play zpracovaných aut (kde to play je fakt jen stisk tlačítka, aby to jelo), ocením ten charakter dědečka, kterýho všichni už odepsali. Přitom se dokáže poprat se vším, na co lidi potřebujou leštěnou rozpočtovku ze salóna.. A nakonec v tom autě ani nikam nespěchám, protože z něho vylízt nechcu, jsem tam jako doma. Říkám teď heslo "you can sleep in a car but you can't race (drive) a house" čím dál častěji :)

reagovat
Irwinek
14. února 2018, 12:37
0

Čímže to jezdíš ? A velkými písmeny, prosím :-D

Máří
15. února 2018, 08:38
0

Jestli to chceš velkými, protože máš obavu, že špatně vidíš, tak tě ujistím, že ne :D Na fotce je opravdu RENAULT! Ale text je věnován jedné přeznačené Toyotě :)

Irwinek
16. února 2018, 12:22
0

Myslel jsem si to té Toyotě :-D
O renclu jsem nepochyboval, jen mi k němu nesedělo to těžký a vyměklý :-D

JirkaBruss
14. února 2018, 07:44
0

Super početní :) Ať kočka slouží. Ten interiér fakt až tak vrže?

reagovat
beastar
14. února 2018, 11:25
0

Podobný zvuky slyšíš třeba ve 159, Laguně, 407. Jako jak kde hodně se to rozehraje třeba na kostkách.

Bavoraczech
14. února 2018, 13:18
0

Jako nemůžeš srovnávat Lagunu a ten zbytek. Laguna 2. generace, to je symfonický orchestr všech možných, jen ne příjemných, pazvuků. Já osobně mě "konkurenční" 607 a tam jsem až tolik pazvuků nezažíval. V Alfě 166 to také není zdaleka tak hrozné - snad se u 159 tak nepohoršili...

beastar
14. února 2018, 13:38
0

159 když má přes 200 kila na krčku tak to taky není nic příjemného. Proti Laguně 2 je to ale vrchol jedinečné kvality. Pravda je 166 mě trvanlivosti překvapuje i v bída stavu je to použitelný bez orchestru. 607 je podle mě nedoceněny auto kdy největší slabina je komfort výbava a hdi.

Bavoraczech
14. února 2018, 14:00
0

607 jsem se zbavil rychle. Bylo to moc investic na vlastně řidičsky dost průměrný auto. Na jednu stranu vypadá zvenku i zevnitř na svůj věk fantasticky. Při bližším pohledu ale najde člověk určitý mouchy. Třeba kvalita kůže určitě neodpovídá té z Mercedesu a ani z Alfy. K veškeré nadstandardní výbavě bych se vyjádřil asi jako "funguje tak nějak..." Podvozek tak nějak odpovídá Passatu, přičemž bych očekával lepší komfort. A když zavřu dveře, tak slyším Citroen Saxo. Po prodeji 607 byla 166ka Alfa jasná volba. Když tedy chci trošku stylu a luxusu zamálo peněz a mám investovat do servisu, tak za něco co mě baví a ne jen za něco oc sice dobře vypadá, ale...

sheogh
14. února 2018, 10:01
0

No ja nevim, ale i zde opovrhovany S-Type je mi prijemnejsi na pouziti, nez spousta nove, designove uniformni produkce vyrobene z recyklovanych PET flasek .. navic v S-Type neni zadny modry podsviceni :-) Ale stale je to Ford zkrizenej se britskym "socialismem" :-) :-)

Co se podvozku tyce, kdyby jsi si poridil verzi, kde nejsou vule, pripadne existujici vule eliminoval, myslim, ze bys byl mile prekvapen :-) Zvlaste pak verze R celkem stoji za to...

reagovat
beastar
14. února 2018, 11:28
0

Ber to s nadhledem. Já ty Jaguary nemusím a snažil sem se být objektivní. Tohle je špatné auto. S top stavem v eRku by to byla samozřejmě nuda. Asi jako kdybych měl m5 a bavili jsme se o tom jestli rok vydrží jezdit. Já sem to opomněl provázat s tim prvnim blogem v tom je těžiště pochopení celý patálie.

sheogh
14. února 2018, 12:08
0

Ja to samozrejme chapu, ze to mel byt schvalne lacinej kousek, rozhodne ne reprezentativni vzorek :-))

Inženýr
14. února 2018, 11:20
0

Mně se třeba S-type pozdává, hlavně po faceliftu. Jako malej petrolhead jsem tento model vnímal asi jako dnes Bentley. :D Není se čemu divit. V záplavě stopětek, Felicií, dvojkových Golfů a okoukaných aut D3 všech generací vypadaly Jaguary jako nedostupný luxus.

Ten třílitr je ovšem znám svou nespolehlivostí a ani bych nad ním neuvažoval. Dvaapůllitr od Fordu je vlastně jedinou motorizací, která dáva smysl (nevím jak je na tom osmiválec v R). Může mi někdo technicky zdatnější než jsem já vysvětlit, proč se z toho v zatáčkách odlévá olej? Je to kurvítko? Nedělali to lidé od aut?

Jinak chválím celkově nápad i podání, pane (nebo teď vlastně sire) Beastare. Doufám, že Jaguar i Alfa přežijí nároky Zondisty za volantem a dočkáme se pokračování.

reagovat
beastar
14. února 2018, 11:31
0

Někde sem to nakousnul. Oni to neudělali schválně jen to nedomysleli trochu. Na vině je malá olejová vana, která neposkytuje náležitou ochranu a v zatáčkách se odlévá. Mazivo tepelným zatížením řídne a výsledek je, že se většina třílitrů zadře.

Z tohoto důvodu doporučuji silnější osmiválce, které jsou jako jedno z mála na autě původní od Jaguaru a patří mezi to nejlepší na celém voze

StanS
14. února 2018, 12:02
-1

můžete dát k těm většinově zadřeným třílitrům nějaký relevantní odkaz? taky máte dobrej kec o řídnutí maziva ;-)
(víte, že ten v6 je půlka motoru Astona?)

sheogh
14. února 2018, 12:11
1

Jojo, holt se musi vic hlidat hladinka v porovnani s jinyma autama... Ta V8, jak atmo, tak SC v eRku je hodne spolehliva, a kupodivu atmo verze celkem nezrava... obe V8 se davaly i do XJ X350

beastar
14. února 2018, 12:20
0

Pár sem jich zadřených viděl. To je celý. A všude to píšou. Nejsem žádnej odborník na starý Jaguary. I kdyby to byla půlka z Ferrari f40 tak to nic neznamená:) Neříkám že se to vždycky zadře. Ono jde taky o majitele a jak k tomu přistoupí. Stejně jako u citlivějších AR. To rozpuleni motoru AM nikdy nikdo nepotvrdil je to jenom pohádka. A stejnej motor je v ST220 Mondeu kde to taky neni vzor spolehlivosti.

Nicméně mě je to úplně jedno. Nejde o objektivní recenzi auta. Kdyby šlo nevemu si takovej pelech. Jde o to co a jak dlouho to vydrží. Až se to zadře s dobrym olejem a správnou hladinou rád sem o tom napíšu.

Fa
Fandatik
14. února 2018, 14:01
2

Co ti vadí na slovním obratu "Mazivo tepelným zatížením řídne"? Co je po tom tzv. Viskozitní index?

Da
Dan
14. února 2018, 16:34
0

To je super za ty prachy. to auto je prostě takovej nejsmysl že ho strašně chci :D :D

reagovat
beastar
14. února 2018, 16:57
0

Teď si vem, že mě to vyšlo přes nějaký kontakty z venku se všim na 50,000 ani ne. A joo je to strašná hovadina a nikomu bych to nikdy nedoporučoval:)

KD
KDB
14. února 2018, 20:55
1

Ten 3,0 , pokud se hodně točí, vezme nějaký olej - když majitel neotevře dlouho kapotu, zemře motor na nedostatek oleje - to je nejčastější příčina.

reagovat
beastar
14. února 2018, 20:56
0

Přesně tak. A čím dýl na to ten majitel kašle tak se to blíží takže se to zadře. Samozřejmě to neznamená že se každej MUSÍ zadřít... ale bát se je třeba.

Skipper
15. února 2018, 20:01
0

Tak jsem se právě vrátil z dovolené, zapnul noťas, otevřel autíčkáře a hned jsem si poprskal monitor! To mi nesmíś dělat, zarytý antijaguarista a jezdí - S-typem? :D
Každopádné, vítej mezi náma! Sice jen firemně, ale i tak. Jako pozitivum beru, že i u krámu za 50 jsi schopen najít světlé stránky. Jinak k autu - převodovka má řadit hladce a bez cukání, toho svého ,,odborníka,, pošli nékam. Možná by to chtélo jen vyménit olej. K sportovní jízdě je tam tlačítko sport, které tady i doopravdy funguje. Proti ZF ber jako výhodu, že Fordí neztrácí za života šťávu. Dveŕe stačí namazat a k vrzání - E39 před FL za 50 vrzala neskutečně. po FL znatelně lepší... Asi je to i o tom, co to auto zaźilo. Vzhledem ke ,,kvalitám,, podvozku to asi moc péče nemělo. Mimochodem, kdyby se někomu ve firmě uráčilo ho spravit - u před FL to není až tak drahé - tak to auto moźná i bude zatáčet. Stejná storry - E39 před FL, první zatáčka a jela po nose ven. S novým podvozkem se to auto vyrovnalo E46. Každopádné přeji hodné šťastných pracovních kilometrů!

reagovat
beastar
15. února 2018, 20:35
0

Já taky soudím tenhle levný kus ne Stype jako celek. Vim moc dobře že koupit za 150 bude to jiný auto:)) Mohl jsem si vybrat 166, nebo tohle. Vzhledem k tomu že Jaguar je benzín nebylo pro mě zbytí. Navíc právě proto, že je fakt nemusim je to ještě víc vyhrocená sranda. To auto neni špatný no jen ve svý době přišlo do složitého segmentu. Plného drsný konkurence. E39 mám taky srovnání a jako jo je to asi kvalitnějc smontovaný ale jinak ten stype neni o tolik horší. Škoda toho že ten třílitr už je konstrukčně horší.

Skipper
15. února 2018, 20:39
0

Každopádné blog budu sledovat a aź Tě přestane bavit, tak Tě ho milerád zbavím :)

beastar
15. února 2018, 20:46
0

Půjde až se stane něco fatál. A nebo koncem roku. Zatim jezdí zdárně i dálku už dal. Je to trochu kulturní šok když do toho vlezeš z nového auta. Ale rychle se dá zvyknout jako daily v Praze a kór v centru mě to baví. Nic neřešíš. Joo žere to no ale to sem zvyklej z téhle sorty motorů.

Skipper
15. února 2018, 21:20
0

Super, to vyhovuje! Právě jsem si říkal, že bych potřeboval nějaký krám, kterého mi nebude líto na běžné odírání... Případně bych se opět zbláznil a začal zachrańovat :D

beastar
15. února 2018, 21:36
0

Jako zachraňovat ho asi ne. To by stálo balík. Jako daily posunovadlo to funguje ale dobře. A neztrati se člověk s tim výkonem to jede pořád slušně.

gramo
27. března 2018, 22:17
0

To mě překvapuje, že E39 vrže, jel jsem ještě ne zcela vyhřátou E34 po FL v mrazu po dlažebních kostkách, jiná auta obdobného stáří tam tam v těchto podmínkách vrzala vším, čím se dalo a v E34 klid a pohoda...

beastar
28. března 2018, 03:33
0

Ona e34 je taky bytelnější jak e39. Navíc když se dneska vezeš e34 tak je to většinou top kus páč netopový už jsou na šroťáku. U 39 je to bohužel tak, že je zde pořád hromada vraků. Mě e39 nevrzala ale v tej době to bylo 6 let starý auto.

Safa
19. února 2018, 22:04
0

Obama's calling...

reagovat
beastar
19. února 2018, 23:34
0

Hey man, idk bro! El Maestro nemá dostatek materiálu aby ukul další nezapomenutelny prsten zážitků.

StanS
17. června 2020, 09:06
1

statistiky zadřených motorů V6 3 litry v Stype.
/moh´ bysem je vidět?

reagovat