Stan „StanS“ Ševeček
/a octavií II 1,8 TSI po go motoru na prodej - prodáno.
/pro sebe a kamarády dovážím nahradní díly na jaguary z UK.
| Bydliště | Brno-město |
|---|---|
| Registrace | před 10.0 rok. |
| Poslední aktivita | před 10.9 měs. |
| Telefon | jen registrovaným |
| WWW | http://cs.jaguar-club.cz |
| Komentářů u článků | 8 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
dnešní mobily s motorem ...
/zřejmě nikoho už nezajímají konstrukce a parametry motoru, pohonu, náprav, brzdy, kola, ...
navíc každý "moderní petrolhead" oceňuje jízdní "asistenty", connectivity, matrixového ochránce sebe samotného ... které z šoféra dělají nesveprávnou loutku.
- objem ničím nenahradíš.
- jsem zvyklý na starší auta, kde se opotřebovávají PŘEDNÍ kotouče a destičky. a v zatáčkách se zadokolkou musí řidič řídit.
Jel jsem s ním onehdá sice jenom jedno kolo na brněnském AMDB - v rámci akce jaguaru salzburg, ale co vím je to jediný dýzl, který bych moh' . Trapas byl, když jsem na pokyn anglického zaváděcího jezdce (ano, byl to vláček různých landroverů, vedených svižným tempem rr evoque (který nemusím) Start your engine stiskl button a ono nic, otáčky nula ... přivolaný jezdec diskretně pronesl it' s hybrid. Ano, v "parabolice" (jeli jsme v protisměru) - poslední zatáčce - při devadesátce trochu plave ve vlnách, ale přesně drží stopu a oproti jaguaru xf 3 l s kompresorem jako jachta vs. člun.