načítám data...

Která auta nenávidíte?

17. března 2020, 15:27 43 komentářů whitenight

Každý má asi auto, při jehož spatření mu začne vřít krev v žilách. Já se zamyslel a vytvořil seznam svých minulých nemesis. Objeví se tam i ix20?

zobrazit celou galeriiŠtěpán   : Která auta nenávidíte?

Auta se mi líbila už od raného dětství, bohužel se vždycky vyskytlo nějaké, které jsem začal nenávidět. Většinou mě znechucovaly modely, které byly mnohdy všudypřítomné a často ve stavu známém jako JEtý Bourák Každodenního Automobilismu.

Ford Escort

zelená tomu znatelně pomáhá

Historicky to s ním nevypadalo tak špatně. Sice dostal do vínku debilní jméno, ale musíme si uvědomit, že u nás chodí 1235 lidí jménem Alan a upřímně, to je ještě mnohem horší.

Evropa je hodně malá a žije tu hodně lidí, takže kompaktní auto s velkým vnitřním prostorem se zdá jako ideální volba pro spoustu obyvatel.

První generace nabídla několik RS modelů, design „lahve od Coly” a úspěchy v motorsportu. Druhá na ni plynule navázala a přidala modernější hranatý vzhled. RS2000 vypadalo dost drsně, navíc se rozjelo na stovku už za 8,5 sekundy. Bylo prostě cool, navíc s ním jezdil i Doyle z CI5.

Uplynulo několik generací a začalo jít do tuhého. Ke konci se sice objevil velmi populární RS Cosworth s vidláckým křídlem a motorem, co šel naladit až na 1000 koní, ale to Escort v mých očích nezachrání. Poslední generaci totiž patrně navrhovali podle nohy. Tarantino by to možná ocenil, ale napadá vás ubožejší auto? Naštěstí dnes už asi všechny zrezly, ale jestli mě chcete naštvat, můžete si koupit jeden v ceně beastarova hrnku na kafe.

Toyota Yaris Verso

ty kola jsou přímo od satana

Toyota Yaris jakékoli generace je skvělé malé auto na ježdění po městě i v jeho okolí, za jeho volantem začínali někteří slovutní automobiloví (ex)novináři a člověk se nemůže divit, že Toyota se ho pokusila zneužít pro vytvoření MPV, která tehdy letěla. Yaris Verso měl radši letět do koše. Obecně MPV založená na malých autech moc hvězdně nedopadají, ale tohle v člověku probouzí myšlenky na sebevraždu, skoro jako všechny pořady na Nově či Primě, kde někdo zpívá. A Toyota ještě měla tu drzost tomu říkat v Japonsku Fun Cargo. Naštěstí už ji taky skoro neseženete.

BMW 5GT

Petrolheadi” mají nutkání k nenávisti vůči věcem, která postupem času ale pomíjí. V současnosti jsou nepopulární hlavně elektromobily, ale existuje spousta dalších skupin, které můžete nenávidět, máte-li na to čas – motorkáře; SUV; řidiče oktávek; řidiče jiných aut, než jsou oktávky (vylučuje se s předchozí kategorií); diesely; chodce; cyklisty; kamiony; vlaky. Největším nepřítelem těhle lidí je ale patrně změna. Staré věci jsou dobré (zdravím Kraba), cokoli, co má displeje, poháněnou divnou nápravu nebo tak, je zlé.

5GT rozhodně bylo nové a jiné. Už to jsou vlastnosti, které ho předurčovaly v očích samozvaných nadšenců k neúspěchu. Horší je, že bylo ze všech úhlů minimálně divné, z některých dokonce ohyzdné. Něco jako Bohuš Matuš.

Nicméně jako celek asi fungovalo dobře. A pokud nesnášíte X6, můžete brát GT pozitivně, že nejspíš ubralo pár zákazníků právě jim. Na stáří mi to vlastně přijde jako ideální auto, čímž odporuje zamýšlenému závěru pro tenhle blog, zmetek jeden. A ještě jsem ho neviděl ve stavu jebky, do tohohle stadia teprvě spěje.

Hyundai Matrix

proč je na něm tolik rovnejch linií?

Jo, ix20 je strašný bobo, ale položili jste si otázku, čím jezdili jeho majitelé, když ještě měli obě kyčle? Jestli nepřecházeli z Favoritu, je dost možné, že krotili tuhle bestii, do které se montoval i tříválcový diesel (wtf). V tomhle autě jsem jel jednou a moje jediná vzpomínka je, že to bylo peklo. Dle fotek na internetu se do něj ale dávalo víc odkládacích schránek než do Millennium Falconu, což bylo asi potřeba, protože řídit tohle, musel bych brát drogy 25 hodin denně.

Otázka na závěr: Máte původní triko autíčkáře s logem webu? A jestli jo, jaký číslo? Já ho totiž nedávno objevil ve skříni a říkám si, kolik lidí si je koupilo.

Co se nedostalo do blogu: Fabia sedan, Passat B3, E-klasse W210.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Jakub Pospíšil
17. března 2020, 17:13
6

Jsem rád, že se zachovávají dobré mravy a ix20 se ve článku na téma špatná a hnusná auta objevuje na úvodní fotce a v perexu. Díky.
P.S. - Nemáte někdo z Prahy a okolí tuhle věc na vyzkoušení? Stačí mi pár km (víc bych asi nedal). Chci o něm napsat test. Pozor - není to ideální, pokud se tu abominaci chystáte prodávat, to by moc dobrá reklama nebyla.

reagovat
Kuře
17. března 2020, 17:53
0

To nestačí koupit bonbonieru jako dárek a zeptat se prvního důchodce na parkovišti u Lidlu? Určitě pujčí:)

PanHAJZL
17. března 2020, 21:40
4

S ix20(ten typ, co je na obrazku) jsem neco odjel, kdyz jsem byl pracovne v Turecku v Karamanu (asijska cast) , pujcili jsme si to za nehorazne prachy (auta tam jsou velice draha, litr benzinu cca 50 ,- kc) a jeli jsme s tim na otocku k mori (cca 300 km dohromady). Nejvyssim bodem byl prejezd hor v cca 3000m n.m. ixko bylo vybaveno motorem 1.2 v aute jsme cestovali 4 osoby. Teplota cca 37- 42 stupnu. Asi si z toho dokazete predstavit, ze to byl docela zazitek. Doprava na ceste minimalni. Pohodli auta se da rict, ze ok, na to, ze je to nakupni taska. Dokonce i 4 chlapi (ne kostitrasove) jsme to zvladli. Auto do mesta nehodnotim spatne.
Ale turecke hory, 4 chlapi a 1.2 , to byla smrtelna kombinace. Kdy zapneme klimu, to jsme si museli sakra rozmyslet. Do stoupani neexistovalo. V nejvyssich prevysenich jsem jel na 2jku, v cca 2/3 otacek, rychlost cca 40km/h , tocit vys to nemelo smysl- pri cene benzinu hrozna spotreba a trojka to nepobirala. Ve stoupani nas predjizdely dalkove autobusy a tiraky s hodne vysokym rychlostnim rozdilem. Dojeli jsme kus pod Silifke k mori. Z hor az dolu se da se rict jsem dojel jen na neutral a brzdil pres kvalty. Palubak, ktery to melo mi ukazal spotrebu 3,7 litru. Samozrejme klima jela jen po rovine a z kopce. V horach silene vedro a s klimou to nedavala do stoupani temer ani na tu dvojku.
Cestu nazpet jsme zvladli za obdobnych podminek, jen jsme dokazali jet na trojku, protoze od more na hory bylo stoupani delsi, ale s mensim sklonem, tak to zvladlo trojku a mohli jsme jet cca mezi 50-60 km/h. Slunce slo pomalu k zapadu, netreba zapinat klimu. Z kopce to byl frcak, opet pres kvalty a neutral. Celou cestu jsem zakoncil se spotrebou cca 4l/100 , coz bylo neuveritelne pri nasem obsazeni. Nakupni taska zvladla i tento napor. Na zdejsich silnicich, kdyz vidim ix20, vim ze je to pruser (vetsinou duchodce) , ale to, co zvladla v tureckych podminkach, da se rict v plnem obsazeni a vystoupat do 3000 m.n.m. bylo neuveritelne. Bejt tam silnejsi motor, nebylo by to spatne auto ani na delsi cestu. Mozna jeste nekde najdu fotky

whitenight
18. března 2020, 19:58
0

důchodci, ty měli vždycky vkus

beastar
18. března 2020, 21:01
0

Tam je ještě potřeba vypíchnout to Čeští. Já nevím to jsou ti lidé opravdu tak poznamenaní budováním socialismu? Nebo tou dobou? Nebo nějakým jiným typem hrůz? Ono ne že by to jinde na světě lepší, ale v Německu tyhle věci většinou vyhrává Golf. Dokonce i v tom Švýcarsku Fiat 500, nebo Clio třeba, než tyhle obludný korejsky zvratky. Každopádně místo bohužel tam mělo být určitě naštěstí.
-
Komentář upraven 18. 3. 2020, 21:03:05

vojtacz
22. března 2020, 21:44
0

Jakube pořád mám v garáži ix20 s automatem. I když 90 km od Prahy asi není úplně okolí. Prodávat to chci, ale neřekl bych, že čtenáři autíčkáře mají jakýkoliv průsečík s kupcem ix2.

Jakub Pospíšil
23. března 2020, 10:56
0

Ano, registruju to. Tuším dokonce, že jsi o tom psal recenzi. Přiznám se, že kousek s automatem není úplně typická průměrná ix20, ale zas nechci vypadat nevděčně :)
Počkáme, až se trochu uklidní situace a kdybych nějakou ix20 nesehnal blíž, asi bych se ozval, pokud ji do té doby nekoupí nějaký vděčný senior (který bude ale trochu nedůvěřivě koukat na tu divnou řadící páku).

ro
rock
17. března 2020, 19:21
1

Passat B3 - s tím jsem něco málo najezdil. Ale už je to dávno. Moc hezky se mi s tím jezdilo a líbí se mi doteď. Kdyby byl ve stavu nového, tak by mi vlastně stačil i dneska :-)

reagovat
whitenight
17. března 2020, 20:29
0

ve mně to strašně evokuje taxikáře jak ze Štatlu

Perníček
17. března 2020, 19:40
2

Škoda Roomster - koho napadlo vzít ne moc vydařenou dvojkovou Fabii a ještě ji víc zprznit?
Land Rover Freelander 1 - pokus vyrobit levnýho Land Rovera. Ne jenomže je to nespolehlivý, ale taky disegnove naprosto nezajímavý a za ten volant bych vraždil.
Daewoo Matiz - mam pochopení pro tvorbu velmi levných aut, ale tohle je jako kdyby někdo hubnul a stal se z něj nakonec anorektik. Mám strach u toho i zavřít dveře.
BMW E46 Compact - vím, že tohle auto se tu docela těší oblibě pro své jízdní vlastnosti, což mu vůbec neupírám, ale já se nejsem schopen přenést přes to, jak to vypadá.
Peugeot 307 SW - nevím, co bych mohl na tom najít pozitivního, navíc si ho kupují naprostí řidičští antitalenti.

reagovat
martin_100
22. března 2020, 18:05
0

e46 kompost se mi líbí.... naopak jeho předchudce e36 je humus strašnej

Perníček
22. března 2020, 21:55
1

E36 taky nemám rád, ale E46 vyhrává díky těm kulatým světlům. Přičemž normální E46 Coupe/ Sedan se mi jako jeden z mála (když nepočítám komplet sedmičkovou řadu) Baworáků líbí.

Mrkef
17. března 2020, 20:57
0

Chybí ti tam: Citroen Berlingo/Peugeot Partner 1st gen, Citroen Piccaso 1st gen, Ford Mondeo mk3 ze zkušenosti potkat tyto vozidla na silnici je zážitek, který tě nenechá chladným.

Jinak dobrý přirovnání a super pejorativní názvy, docela jsem se zasmál.

reagovat
whitenight
17. března 2020, 21:08
1

Jo, Berlingo 1 je ukrutná mrdka, jezdil jsem v tom v autoškole, podvozek to mělo jako košík v Kauflandu, výkon jako zubní kartáček, o rychlosti by bylo jednodušší si napsat dopis, než je hledat v kulise. Navíc to bylo většinu času rozbitý, místo ovládání zrcátek trčely z přístrojovky kabely a po zatažení ručky si to ještě metr popojelo.

beastar
17. března 2020, 22:59
0

Je to vtipny a vcelku ten seznam se ztotoznuje i s mym nazorem. ix20 to je takovej srac a navic to vzdycky ridi nekdo, kdo by ridit uz nemel ani svou stolici natoz automobil. Matrix je auto, ktere je skutecne slozite na pochopeni. Proc to vypada jako sklenik? A Trinity sem to v zivote ridit nevidel. A latex by k tomu kramu moc nesel. GT Bmw hrbatce to jsem tu jmenoval nekolikrat i ja. Děs. Verso tj takovy pokus. Osobne bych si tam nedal Escorta. Ano je to jebka. Ale ja je pamatuju kdyz to bylo auto za 2 kila lehce jety a lidi to chteli. Melo to vybavu a furt je to lepsi auto jak felicita, nebo treba Lantra.

Co by do seznamu sedko tak SY Rodius, Roomster a ta strasidelna prasecina Hyundai Veloster...tj tak zbytecny a hnusny kram, ze ani Hyundai to nemohlo vymyslet samo. To iluminati.

reagovat
whitenight
17. března 2020, 23:21
0

To, že Escort byla menší jebka než jiný auta, co se tu daly sehnat, je pohled, co mě ani nenapad a něco na něm bude. Na druhou stranu to je jak vybrat si, jestli dostat facku nebo pěstí, příjemný neni ani jedno. Na Velosteru mě nejvíc mrdá, že to auto není symetrický, co to jako je. SsangYong už považuju za umění, protože udělat něco tak hnusnýho omylem nejde.

Jenda_K
18. března 2020, 00:21
1

Nejhorší auto se kterým jsem jezdil - Escort Combi r.v.96 jsem vyfasoval v zaměstnání a nepovažuji ho za lepšího proti Formanovi z r. 93, kterého jsem měl před Escortem. Nevím proč ale vůbec mi nesedlo odpružení, sedačky na houby, výkon to taky nemělo, akcelerace lenochoda, předek zatížený ingotem zvaným diesel 1,8 se 44 kW, výbava záporná, neměl ani posilovač řízení na tu tunu a půl. Ve firmě jsem potom ještě občas jezdil Escortem sedanem TD 66 kW ten už tam kousek turbo výkonu měl ,asi tak mezi 2200 až 2300 otáčkami.
Lepší vzpomínky mám na Escorta 1, 3 i trojdvířko tuším z r. 84 sestry, co ho měla v Německu, to byla kára proti mé Š 100 , skoro se mi ho podařílo propašovat v 91' do Čech.

wdave_t
18. března 2020, 00:22
0

Matrix měl bývalej kolega, ještě k tomu byl předělanej na LPG. To prostě najednou za jízdy spadlo do nouzáku a majitel už to považoval za tak běžnou věc, že v klidu v 50 km/h vypnul a zapnul motor a zase se kousek popojelo "v klidu" dál :D

reagovat
Vavris Vavrisovic
18. března 2020, 07:22
4

Mám to hozené asi trochu jinak. Nenávidím zásadně až na základě osobní zkušenosti. To co je zmíněno v článku beru prostě jako auta lidí, kteří mají auta úplně v paži... A je to pro mě množina všech ix20, první generace i30, Aveí, starých Kií Rio, jedničkových Fabií, Renaultů Thalia nebo Nissanu Tiida.. prostě všech aut, která sdružují množinu řidičů, kteří na okresce v 70 km/h vedou konvoj :-)

Nenávist je však pocit osobní. A teď jsem zjistil, že nenávist u mě vychází z pocitu, že se v autě stydím. Nesouzním s jeho statutem. Takže ano, je velice pravděpodobné, že Thalii nebo Tiidu bych nenáviděl ještě víc než bývalou Corsu OPC. Ale taky to, že Mercedes G s nějakým obskurním paketem od Mansory bych nechával stát na dvorku a po kouskách jej každý den chodil pálit. :D

reagovat
whitenight
18. března 2020, 10:42
1

Já to beru tak, že i nejhorší auto je o něco lepší, než jet autobusem. Takže i když to jede strašně, nějak to překousnu. Je teda pravda, že jsem víceméně nemusel řídit nic vyloženě strašnýho po nějakou delší dobu. Ale když se musim táhnout sto let za něčím, co je míň inspirativní než bradavka Michala Davida a ještě mě to celou dobu oslňuje svou debilitou, tak to mě dopaluje hodně.

Vavris Vavrisovic
18. března 2020, 10:58
3

...ano, je pravda, že jízda za Hyu i20 s jmenovkami dětí ze mě včera vysávala inspiraci a snad i život :D Jenže pak se mi tam odkudsi přimotal Morgan Aeromax, který asi 20 minut chrlil z výfuků osmiválcové štěstí a protkával okolí neopakovatelnou pozitivní vyšinutostí. Bohužel mi nakonec na rovince ujel v obzor :D

beastar
18. března 2020, 13:52
6

Fck em all....
nemůžu vystát tyhle hrozný věci...Co je komu do toho koho kdo kam veze:)

Kuře
18. března 2020, 20:00
5

Pán jen jemně naznačuje, že kdyby neměl doma smrady, tak teď sedí ve Ferrari...

Csaba
18. března 2020, 20:29
0

Petr a Hanka v autě... - no, nám starším zbývá už jen závidět a vzpomínat na divoké mládí... :-)
A furt je to lepší než "Marek a Franta v autě" ;-)
Ještě bych vedle nalepil "nekoukat a nezávidět" :-) nebo "dělejte to ve svém autě taky" :-)

beastar
18. března 2020, 20:56
5

Nebo nelep se mi na prdel nejsem tvoje stará. A přes zadní sklo nálepku ORTEL! K bílému Golfu by to šlo.

whitenight
18. března 2020, 21:52
9

orteláčci jezdí zásadně oktávkama kombíkama, aby se jim tam vešla celá manželka

beastar
19. března 2020, 10:25
5

Fakt je ten že opravdu poslední Ortelácký auto co sem viděl byla jedničková oktávka v zelený barvě (taková ta hrozně hnusná) A byla tam česká vlajka, hlava lva a obrovská nálepka ORTEL ve švabachu. Vkus PLUS.

CZmisak
18. března 2020, 07:27
3

Malý červený auto v nejslabší motorizaci a s tažným, to je vždycky jasný.

reagovat
Bagett'o'mobile
18. března 2020, 08:16
1

Výborné čtení po ránu, náramně jsem se bavil. Jen teda se musím přiznat, že i k běžným Escortům chovám jakousi zvrácenou přízeň. Ani vlastně nevím, proč. Asi jsem špatný člověk ...

reagovat
Mrkef
18. března 2020, 11:06
0

Definuj zvrácenou přízeň, respektive co při tom vykonáváš :D

Bagett'o'mobile
18. března 2020, 18:23
1

:D Tož když nějaký na prodej vidím, tak si radši začnu sepisovat důvody, proč je mi 25 y.o. hatchback k ničemu, než začnu zvedat telefon a volat. Zvrácená je v tom, že reálně to asi moc dobré auto není (nejel jsem v něm).

Jo
José Jiménez
18. března 2020, 09:07
2

Daewoo Tacuma
něco tak hrozně ohyzdného aby člověk pohledal. Řídil jsme lehce jety a pravidelně servisovaný kus z Hradce do Prahy a zpět. Ta věc odmítala v rychlostech na 110 držet jakýkoliv směr a ze sedaček mě bolela záda snad ještě týden.

reagovat
whitenight
18. března 2020, 09:36
0

a to tenhle kentus navrhli u Pininfariny

beastar
18. března 2020, 13:55
2

Tak to Mitsubishi Colt CZC také... a jak to dopadlo. Matrix dělal taky a dokonce sem to na některých autech i viděl jeho plaketu tuším vzadu. Asi nějaká especiále edicione.

Jo
José Jiménez
19. března 2020, 06:00
1

Nějak si nedovedu představit jak to u Pininfariny vypadalo na ranní poradě. Kdo tohle proboha mohl nakreslit a odsouhlasit.

beastar
19. března 2020, 10:24
1

Dobré ráno pánové,

tak kdo bude dělat ty korejce? Paolo chce někoho novýho, kdo ještě nenakreslil nic. Antonio přestaň se takhle po ránu cpát tou pizzou a poslouchej mě zasereš tim svinstvem ty svoje návrhy. Tak kdo co má? Je to za dobrý peníze! A ty co? (Ty nesmrdí struma mamma mia) Přesně tak a ty nesmrdí. Ok nejdřív si asi dáme espreso od jedenácti dopoledne sem měl teprve dvě (je dvanáct a v jedenáct se začlo pracovat) Fabio nesrkej tolik nemůžu se soustředit.... Musí to být MPV, musí to vypadat COOL, ale zase to chtěj levný a aby v tom byl prostor! Capo ááále diť miii si takovýýým sprecááre skazíme jmééno. Já vím, já vím. Puttane z koreje... sakra kdy vůbec začali vyrábět auta který se prodávaj líp jak ty naše krásný!?

Už se těším až si z nás za dvacet let bude dělat prdel ten pitomec Beastar. Mamma mia to bude zase ostuda. Celý tým se křižuje a kouká do nebe stejně jako když na trávník nastupuje squadra azzura. Tak to ukažte... Roberto to je sice moc pěkné (návrh vypadá jako krabice od bot) ale to je málo cool a progresivní. Další a další návrhy normálně vypadající. Furt nic. Antonio co ty? Ukaž sem tu svou merda od té pizzy.... Hmm hmm to by se těm skřítkům uřvaným mohlo líbit... Capo prego bez toho rasismu jsme moderní Evropská firma a válku jsme prohráli. Scusa signori málo espresso dneska.... moc práce, málo pauza ať už je proboha ten oběd jsme úplně zesláblí. Antonio je to dobrý berem to po obědě ( asi tak kolem 16 hodiny) se hlas nahoře u šéfa dotáhneme to...

Jo
José Jiménez
19. března 2020, 11:29
2

Doufám ,že za tohle musi dotyčný už na věky věků pít instantní kafe bez kofeinu a obědvat pizzu havaj.

Fa
Fandatik
18. března 2020, 14:09
3

Úplně nejvíc nenávidím tento typ aut. Hlavně kvůli různé míře psychopatického chování osob používající tyto vozy.

A na piedestal patří již legendární kovbojové z Bohdanče.

reagovat
beastar
18. března 2020, 14:18
2

Jo jo to jako Bohdaneč Melody Boys to je legendary. Celkově ta jejich výstroj jak pro Delta Force hodně bavila. Všechny kromě obyvatel Bohdanče :D Jinak já mám pocit že ta auta za to ale nemůžou, co je řídí za inženýry. Mě poslední roky policajti vůbec neserou. Stavěli mě za poslední roky 3x. A to z toho 1x fakt proto, že sem jel jako hovado 201 tacho na 120.... 2x buzerace ale nesoucí se v duchu jo jo minuta dobrej nashle nashle... Což mě sere, ale nestřílí se z toho.

Fa
Fandatik
18. března 2020, 14:46
5

Já mám furt nějaký problém s městapem, bydlím v centru v pěší zóně, takže mám právo tam vjíždět, ale už nemám sílu jim něco vysvětlovat. Hlavně ty jejich neustálé lži, co a jak ti hrozí, co je pro tebe lepší, atd. Když se jich zeptáš, jestli je to oficiální poučení pro budoucí správní řízení, tak se zakoktá a mumlá nějaký nesmysly.

Státní už jsou v tomhle v pohodě, vezmou si dokumenty, sepíšou, nezdržujou tolik.

Jedu to d-fense style. Slušný člověk se ze zmrdy a fízly nebaví.

Vojta
19. března 2020, 09:34
0

Já, a to tu bude dost nepopulární názor, tak nějak obecně nenávidím většinu asijských aut. Berte to klidně jako jistou formu rasismu, ale prostě to cítím tak, že to jsou bezduché spotřební krámy. Jedno jestli je to Hyundai iio nebo ix2o. Stejně tak ale nenávidím takové ty fast&furious sráče typu Nissan Skyline, 350Z, 370Z, Supra, Impreza, S2000... no prostě chápete kam mířím. A není potřeba v tom vidět objektivitu, ale když mi někdo vedle sebe postaví starou NSX a soudobé Ferrari, tak prostě není o čem přemýšlet a je mi jedno, že ta šikmooká sekačka na trávu bude objektivně v něčem lepší. Stále je to pro mě bezduchej krám.

reagovat
St
Strejceknimra
19. března 2020, 21:17
0

No moje hitparáda je:

Dvojkový golf, nejlépe ve "vesnickém tuningu", SPZ z německého příhraničí (ST, PT ...). V 90. letech typické - mlaďoch to koupil za pár set marek v blízkém Německu a pak honil vodu.

Opel Astra F nebo G, "západní" auto made in Poland. To snad magický přitahovalo nedouky, kteří neumí řídit. To neumetelství se přeneslo i na řidiče novějších Opelů.

V devadesatkach červený Fiat Punto. Za volantem barbína, která začla dealovat kosmetiku a tím se z ní stala podnikatelka. Za první vydělané peníze za prodané rtěnky zaplatila první leasingovou splátku, za peníze za prodej šminek koupila mobil. Pak jezdila po městě, v jedné ruce mobil, v druhé rtěnku ... a stala celé okolí.

Volvo XC 60. Typický povoz zelených vdov/tovarnikovych kurviček - "potřebuju velký auto, protože je bezpečný".

Audi TT - "sporťák" na podvozku golfa - co dodat?

No a pak cokoli s modrým pruhem a nápisem "Pomáhat a chránit" - suverénně největší prasata.

reagovat
martin_100
22. března 2020, 18:00
0

Nenávidim oktávky. Je jedno jakou generaci, motorizaci nebo výbavu. Ovce je peklo dobrý leda pro ovce.

reagovat