| Bydliště | Ústí nad Orlicí |
|---|---|
| Registrace | před 7.7 rok. |
| Poslední aktivita | před 7.5 hod. |
| Komentářů u článků | 82 |
| Pozitivních komentářů u článků | 42 |
| Negativních komentářů u článků | 5 |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
Se mě líbí, jak se tu bleje furt na čínu. A nenapadlo někoho, že má třeba čína z evropy odpaďák? Že sem pošle to, co by u nich nikdo za tu cenu už nekoupil? Se z nás stává takovej světovej skanzen 😂
to už ji někdo počechral, nebo proč maj ty zadní dělený světla a ta linka takovej odskok mezi deklem kufru a karoserií? To je u auta s cenou od... nějaký divný
přesně napsáno výše, raději bychpořídil mergla, bmw, ameriku...., než Rko
....Ať už se to petrolheadům líbí nebo ne, elektromobily nejspíš opravdu jsou budoucností motorismu v Evropě, i když ještě vzdálenou. Myslím si to ne kvůli tlaku z Bruselu, ale proto, že svému základnímu účelu — přesunu cestujících z místa A do místa B — slouží nejlépe ze všech druhů aut. ....tááák určitě! Hlavně, aby sódruzi z číny dodali dostatek baterek, určitě na to bude připravena infrastruktura a spousta rodin si s chutí vezme úvěr na matorizovanou powerbanku ;-)
Děs, za mne nejlepší byl Citroen C8 a stejné deriváty od pažouta, Fiata,Lancie. Každé řeslo samostatně, naprostá variabilita, vzadu mohla bejt samostatná křesla, nebo lavice, v každém byla možnost konfigurace 2+2(3)+2(3když si koupil lavici) přeházet a posunovat se dalo, jak bylo potřeba. Když byla v příplatku elektroposuvné dveře, tak to byl top. Jezdilo to na kloubouka za 6,5 , normoš 7-8 (je jedno zda 2.0, nebo 2,2). Bylo v tom ticho a naprosté pohodlí. Kam se tato auto poděla?
Od druhé generace odstranily 2 naprosto suprové věci a to otevíratelné sklo v 5tých dveřích a integrované příčníky na střeše....škoda. Je možno mít ještě redukci? A jinak, koženka je fuj!
Na RX jsem měl vždy slabost, vypadá supr, škoda, že se nerozebralo audio....co mě ale nejvíc mrzí a to zásadně je absence 6ti hrnku s dostačujícími více, jak 3mi litry...
Jinak ano, koroze prahů a zadního předkolí, to se tu skutečně nepodařilo, převodovka GM nějakým zázrakem a snad výměnou oleje?fungovala
Mohu souhlasit, měl jsem 4 roky předFL generaci s 3.0 D BMW, po celou dobu žádný zásadní výser



Hmm, jasně, a proto právě zavírá fabriku ve Vorstu. Minulost se opakuje. Ostatně elektromobilita měla skoro 200 let na vývoj a nikam se moc nepohla za tu dobu. Elektromotor je parametrově supr ..ale bez baterek :-)
Nepropojit mechanicky motor a nápravu, byť ve vysokém "převodovém" stupni je zásadní chyba. Ztráty v přeměně motor/elektřina/elektromotor jsou nemalé a pak je z toho ten superúsporný pohon, z kterého si všichni v němém úžasu sednou na prdel
Přesně, jak píšeš, recenze je, jak recenze telefonu. když slyšíš, jak musíš pěčovat o baterku, starat se o nabíjení. Auto neslouží tobě, ale ty autu a ještě si nad tím někdo mlaskat. O tej ceně...raději ani nepsat. To tuplem patří k tej Astře předevčírem. Elektroktromixér za 1.3 míče. No supr budoucnost
Jen dotaz...je nutné kupovat celou novou baterii? Nestačí nechat odborně opravit články? Stále NiMH?
Jen se ptám...děkuji za odpověď
Ahoj, předpokládám, že zde popisuješ 400háčko? Se 450tkou jsem jel a to je jiné kafe, ta je od 2009 výše.
Jak jsi popisoval, tak to by odpovídalo na ten stejnej kus, co jsem byl já :-D ....jestli to nebylo u stejnej špindíry...
Chci koupit RX 450h. Máte prosím někdo nějaké zkušenosti, či řady? Onehdá, než jsem pořídil RR jsem byl projet 400h..i když to bylo v horším stavu, bylo znát, že to auto je fakt festovně postavené
Mám předFL verzi(23), jako služebáka ve verzi 1.0 88kw. K dnešnímu dni najeto cca 17 tis.km. Za mě předFl verze je to nejlepší, co bylo. Litr jede velmi dobře, asi jsem ho i dobře zajel. Řek bych, že hybností je srovnatelný s nejsilnějším 1.0TSi, co máme ve Fábií. Možná je tam maličko znát nižší hodnota točáku. Spotřebu mám reálně do 6L/100, většínou jezdím dálnice na tempo 135-150 tacho. Když jedu po okreskách na pohodu, jsem schopen dle palubáku za 4,7. Kolega si vzal 1.5 DPI a ten je nešťastný, motor lenora, spotřeba nejde pod 7L/100. Musím pochválit interiér, sedačky, funkci ventilace v režimu auto. Překvapivě to i dobře hraje. Podvozek je měkčí, což mám rád (mám 16 kola), ale když je potřeba a trochu se začne na auto tlačit, tak i rychlejší tempo zvládá bez problémů + rychlé průjezdy zatáček. Co je ostré, tak to jsou brzdy. Oproti 1.2/1.0TSI nemá stavění vaček, při kvaltu bez plynu nepřenastavuje ventily, takže se s ním dá i docela dobře brzdit motorem. Servisní interval 1.0 TGI je 15 tis, 1.5 DPI 30 tis. I když po FL už má možná i ten 1.5 15 tis? Mám prostřední výbavu a už ta je plně dostačující : výhřev sedadel/volantu, plně LEDosvětlení předku s automatickým přepínáním dálek- není to top, ale neporovnatelně lepší, než halogen. Android auto(sic s drátem) , bezdrátová nabíječka...Jediné, co v této výbavě chybí je dešťový senzor a z nepochopitelného důvodu jde klíčkem zavřít na dálku okénka, ale už né otevřít. Za mě s tímto autem nemám sebemenší problém, jsem spokojen. Ovšem nevím, jestli bych toto psal od FL verzi, zvláště snížení výkonů u 1.0TGI a 1.5DPI je sakra velké a sár se s otravnou kontrolou všeho? No fuj! Tady mám jen hlídání průhů-tlačítkem vypnu. I typas v autorizáku říkal, ze před FL byla nejlepší i30tka
První verzi (135kw) jsem měl v Range Roveru L322, už od koupě byla počipována na cca 150kw. Žil jsem s tím docela dlouho a motor byl jedničkovej, to se musí nechat. Nikdy s ním nebyl žádný problém. Doporučuje se vyměnit filtr odvětrání klikovky. Je dobře přístupnej a práce na cca 20 min. Když se na to sere, je špatný tlak oleje na vrchu motoru a na turbu.
Hmm asi chce nějaká jitrnice splnit ty správné ESG cíle zapadající do dnešní doby. K těm zrůdným kreatůrám na obrázku raději nic dál nepíšu.
Hm, jasný, s tím co píšeš lze jen souhlasit. Z pětky udělali taky zrůdnost, jedna věc je ten hnusnej rypák osvětlenej, jak tuningová šaškárna z alíku. Pak ten divně vysokej profil, což chápu...kam strčit baterky, že? Ale je to fakt divnej patvar i když já s mejma 2ma metrama mám rád vyšší auta. Ale stejně je to hnusný...ta nová sedmička nám tu pravidelně jezdí přes vesnici a fakt je to šeredný i v reálu. Ale já jsem rád, že bydlím ve vlastním baráku, takže mám třeba zcela opačný názor, než cílovka, která na to má :-)
ten rypák je od pohledu fakt šíleně hnusnej. Kolik se tu těch baterkáčů za rok asi prodá?
Jasný, sič si budu moct dovolit stejně zas postarší plečku...ale upřímně, pohledem hybridu, jezdil bych radéji s hybridem se zdechlinou 1,2 a spotřebou reálnou cca 5-6 l, nebo třeba Lexusem rx 400/450h s plnotučným šestihrnkem cca 300 koňma a spotřebou cca 7-8 l? Pro mě by to bylo jednoznačné...
Jooo 1.3 míče za zdechlinu...a to se vyplatí! 😂
Jak se tu poznamenalo...ta cena je taková lidová :-) jak někdo poznamenal. Nájemní bydlení v paneláku a lehce nadprůměrný příjem není problém. Tož, kdo má Barák, sype kešeně do baráku. To je tuhle střecha, tuhle fasáda, komín, podezdívka, nová sekačka...no a pak zbyde jen na ojetou mrdinu..I s nadprůměrným příjmem :-D
...asi tak nějak napsal jsi to dobře. Já to řešit nemusím, neb i s nadprůměrným příjmem nemám na to, abych si vzal úvěr na plechovku za 1,5 míče😁 ale jinak jako Háčko v jádru není asi špatná značka, já dostal novou i30 jako služebáka, kámoš koupil funglovku SantaFe a taky si to nemůže vynachválit. Je fakt, jak by se řešil problém jinde, jestli by to byl stejnej prostředníček?
To je ten zázrak, jak si tou koupil ten borec, co byl na akceleraci.cz zjistil, že má konstrukční vadu v podobě špatného oběhu/chlazení oleje v zadním motoru a celej Hyundai na něj ukázal velkej prostředníček. To chceš za tyhle prachy....
Sem si toho nevšiml, hodil voko a to je dobrej dojebanec, za to muselo dostat nějaký koště metál!
Jakože užitečná hmotnost 361kg nebo kolik a má to 3 tuny? Opravdu? Tohle může někdo obhajovat?🤔
Mám najeto cca 2 mil.km po světě (viz nějaké blogy) ale za sebe mohu napsat : Thalia průser, jedničková fabia- konkretne 1,2 htp prúser, Hyu H10 průser..prostě špatné, nesmyslná rychlost, reakce atd. Pak je tu skupina vochcáfka, nejlépe generace 1,2 střelci tvrdého kalibru!
Autor aspoň napsal, že je vodíkové auto je nesmysl...jak, že dopadly vodíkové stanice v německu? Stejně to dopadne v mnohem menší a chudší zemi.
Pravou kůži jsem měl ve Volvu XC70 (příplatek) ,standard byla koženka a Range Rover. Koženku jsem měl v Jeepech a teď v tahači Turkoj. Za mne jednoznačně absolutně neporovnatelné materiály! Koženka je fuj!
Jak dlouho bude fungovat henten naftopal?...když to bude bzučet na voltíky a jednou za čas se tomu šlápne na krk a studená vrkačka půjde rovnou do plnejch? Kolikrát se dostane olej na provozní teplotu? To asi pak nebude žádná sláva, co? Jak f tom funguje topení?
Ze škodovek mám odježděno kupu na Fabii 3 předface 1,2 tsi 66kw, to samé po face 1.0 70kw a Chcala 1.0 81, nebo 85?kw, přesně nevím. Co musím uznat, fábka s trojhrncem jede pocitově líp, než 1,2, má i o něco menší spotřebu..o zvuku se nebavím, ale ve vyšší rychlosti se ztratí. Ale na mé 2 metry je to auto nepohodlné a stísněné. Je teda pravda, že ten jednolitr byl v top výbavě-led světla, velká televize, zpětná kamera, tempomat,prdelhřevy atd.... Tak a teď k Chcale...určitě je o kus větší a pohodlnější o tom žádná! A hlavně i o dost komfornější sedačky-s nastavením bederní části! Celkově mi oproti Fábce přijde dost dospělejší. Byl jsem překvapenej, jak v tom funguje ten nejsilnější litr, až jsem byl překvapen. Že se mi dokonce vnukla myšlenka, že bych si to dokázal představit na nějaký to ježdění kolem (fuj :-D )
..hmm, čím dýl si to prohlížím, tím hnusnější mi to příjde....asi to zapadá do celkového úpadku evropského automotívu...
ten profil kastle je divnej..hnusnej, k interieru ala asus games series se už vůbec nevyjadřuji
S dvojkovým Priusem jsem toho najezdil kupu v New Yorku, tož, nebylo to špatné poskakovadlo, překvapila vnitřní velikost (při mejch 2 metrech), pohodlí, ticho, rychlost topení a klimošky a v neposlední řadě take velmi dobře hrající audio JBL. Po přepočtení na L/km jsem jezdil kolem 4L/100km po NY a Long Islandu. Docela jsem si na něj zvykl. Byla to příjemná popelnice.
Žel, nebyla to tak extra kára, abych udělal nějaké fotky, mám jen z kokpitu :-)



Co to máme za novinky?Wedos security protection..to je ta bambule(grill), co si tuhle stěžovala na hovínkách.cz, jak jim stát podkopává bussiness a přitom se zvesela účastnili odpojování nezávislej webů ve jménu vyššiho dobra? ..no, supr!
Jedna nová sedma docela pravidelně jezdí přes vesnici, celkem ok, ale ten předek je totální hnus a hnus a ještě hnus! Fuj!
Je to tak 1/2...mozna 3/4 roku jsem stavel tankovat na cerpacce u Humpolce, silenej rev a nadavani, vsechny nabijeci stojeny obsazeny a nove prijetejm se to jaksi nezamlouvalo...to je ta eko EL budoucnost? Opravdu nebude "inteligentni" nabijeni, ktere urci kdy budete moct vas EL kram nabit?...to jen tak, aby nejakej Franta Voprsalek neprisel rano ke svemu super Meganu a nezjistil, ze se nabilo velky houno, protoze rozhodl, ze proste nabijet nebude :-)
Koukal jsem na to video...pěkně reálně zpracované, ale opět působící odstrašujícím dojmem. Co mě zaujalo : nepodsvícená tlačítka klimošky- to jsem snad ještě neviděl v éře podevadesátkovejch aut🤔😱 , pak ty ukazele stavu dobití, to je takovej problém tam hodit někde ikonu % s reálnou hodnotou? Ten dojezd je fakt tristní. Další fakt je cena té cesty...s Transitem Custom, naloženým 8 pořádnejma chlapama a pracovním harampádím jsem bez problémů jezdil v rámci limitů a předvídání do 8l/100km. Co musím trochu smeknout před elektrofotrem, že v klidu dojíždí k nabíjecímu stojanu s 0% !No to bych do prdele fakt nedal! Představa, že se to někde vypne 2-3 kiláky před stojanem? ...asi by to děcka odtlačili? Bez prdele bych měl asi bobky a vzal si s sebou elektrocentrálu. Za jak dlouho by to nabila při 2Kw na alespoň 5%?
Špica👍 chtěl jsem jít chrápat, ale musel jsem to dočíst!
Upřímně, ani v tomhle základu by mě to za tu cenu nijak neuráželo, ale sral by mě ten 4x4 part time, to je tak jediný. V sajrajtu v každým kopečku přiřazovat a hned, jak se dostanu na pevnej podklad, zas myslet na odepnutí. A to nepíšu o tom, když by s tím jela ženská. Tohle fakt mohli už udělat po modernu, to je na houno.
Opět nenapsáno nic o 4x4 , předpokládám, že je to prudérní part-time? Teda zrovna ty miniočka pro uchycení nákladu na korbě je pěknej provar...teda pro toho, kdo to bude mít na práci.
Kdyby tam udělali uspořádání interiéru, jako C8/807 bylo by to zlatý svatý...bohužel,no snad příště...
Tak hlavně, nalejme si čistého vína...čím je to způsobené? Jsme montovna/skladiště evropy, máme jedno z nejvyšších zdanění, nejdražší žrádlo a energie. Zatímco průměrnej němec si s +/- stejným lajfstajlem, jako česká jitrnice koupí bez problému koupí novou popelnici, tak tady je problém pro rodinu i s nadstandardním příjmem našetřit 300 - 400 papírů, natož je ještě vypláznout za pekáč, že? Jo, máme tu tolika let po hadráku ten super kapitalismus
Problém je, že v dnešním "cirkusu" si už nové auto nejspíš nekoupí ani člověk se 40 čistejma...
Hmm, upřímně, jako auto pro manželku na poskakování, odvoz děcek a do roboty by to mohlo i fungovat...i kdyby se to nabíjelo celej vejkend z obyč zásuvky, tak by to šlo, ale boha, ta cena!!! Jsme s rodi a s nadstandardním příjmem, neutrácíme, topíme dřevem (růčo fůčo pokácené, připravené) ale dát míč a čtvrt za poskakovadlo, jako fakt? Kdo si toto může v dnešní době dovolit?









