
PanHAJZL
Jméno | Kubajz Vejpitek |
---|---|
Bydliště | Ústí nad Orlicí |
Registrace | před 5.2 rok. |
Poslední aktivita | před 29.0 min. |
Komentářů u článků | 42 |
Pozitivních komentářů u článků | 16 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace V8 je V8 |
Poslední blogy
Portorikánská střela
Občas se tu objeví něco od některých cestovatelů a některé střípky z cest, přispěji tedy i já svou trochou…
Jeep Grand Cherokee ZJ(ZG) V8 5,2
život s "relativně dostupnou" amerikou
Posledních 50 komentářů

Je to tak 1/2...mozna 3/4 roku jsem stavel tankovat na cerpacce u Humpolce, silenej rev a nadavani, vsechny nabijeci stojeny obsazeny a nove prijetejm se to jaksi nezamlouvalo...to je ta eko EL budoucnost? Opravdu nebude "inteligentni" nabijeni, ktere urci kdy budete moct vas EL kram nabit?...to jen tak, aby nejakej Franta Voprsalek neprisel rano ke svemu super Meganu a nezjistil, ze se nabilo velky houno, protoze rozhodl, ze proste nabijet nebude :-)

Koukal jsem na to video...pěkně reálně zpracované, ale opět působící odstrašujícím dojmem. Co mě zaujalo : nepodsvícená tlačítka klimošky- to jsem snad ještě neviděl v éře podevadesátkovejch aut🤔😱 , pak ty ukazele stavu dobití, to je takovej problém tam hodit někde ikonu % s reálnou hodnotou? Ten dojezd je fakt tristní. Další fakt je cena té cesty...s Transitem Custom, naloženým 8 pořádnejma chlapama a pracovním harampádím jsem bez problémů jezdil v rámci limitů a předvídání do 8l/100km. Co musím trochu smeknout před elektrofotrem, že v klidu dojíždí k nabíjecímu stojanu s 0% !No to bych do prdele fakt nedal! Představa, že se to někde vypne 2-3 kiláky před stojanem? ...asi by to děcka odtlačili? Bez prdele bych měl asi bobky a vzal si s sebou elektrocentrálu. Za jak dlouho by to nabila při 2Kw na alespoň 5%?

Špica👍 chtěl jsem jít chrápat, ale musel jsem to dočíst!

Upřímně, ani v tomhle základu by mě to za tu cenu nijak neuráželo, ale sral by mě ten 4x4 part time, to je tak jediný. V sajrajtu v každým kopečku přiřazovat a hned, jak se dostanu na pevnej podklad, zas myslet na odepnutí. A to nepíšu o tom, když by s tím jela ženská. Tohle fakt mohli už udělat po modernu, to je na houno.


Opět nenapsáno nic o 4x4 , předpokládám, že je to prudérní part-time? Teda zrovna ty miniočka pro uchycení nákladu na korbě je pěknej provar...teda pro toho, kdo to bude mít na práci.

Kdyby tam udělali uspořádání interiéru, jako C8/807 bylo by to zlatý svatý...bohužel,no snad příště...

Tak hlavně, nalejme si čistého vína...čím je to způsobené? Jsme montovna/skladiště evropy, máme jedno z nejvyšších zdanění, nejdražší žrádlo a energie. Zatímco průměrnej němec si s +/- stejným lajfstajlem, jako česká jitrnice koupí bez problému koupí novou popelnici, tak tady je problém pro rodinu i s nadstandardním příjmem našetřit 300 - 400 papírů, natož je ještě vypláznout za pekáč, že? Jo, máme tu tolika let po hadráku ten super kapitalismus

Problém je, že v dnešním "cirkusu" si už nové auto nejspíš nekoupí ani člověk se 40 čistejma...

Hmm, upřímně, jako auto pro manželku na poskakování, odvoz děcek a do roboty by to mohlo i fungovat...i kdyby se to nabíjelo celej vejkend z obyč zásuvky, tak by to šlo, ale boha, ta cena!!! Jsme s rodi a s nadstandardním příjmem, neutrácíme, topíme dřevem (růčo fůčo pokácené, připravené) ale dát míč a čtvrt za poskakovadlo, jako fakt? Kdo si toto může v dnešní době dovolit?

Za 2,4 M čínskofrancouzká mrducha s 1,6tkou, jooo????? ...to budou prodeje, jak hovadóóó...,tak to zas teda zůstanu u mojho starýho unavenýho túáréga ????

To je ten krpál dolů do Klopot ne? ...teď teda řádně roz...prcáno. jinak ke karotce za míč raději nic psát nebudu ????

Bohužel, vše je dobou a dnešní společností. Lidi nemají životní a duševní hodnoty, do televizí a mobilů je jim podsouváno, že si musí furt na něco hrát, aby byli "cool". A tak si furt na něco hrajeme a samozřejmě se to přenáši do aut...jakože sporťák, jakože teréňák, jakože...a tak je z toho tato hromada blitek...což se dá přirovnat i k této dnešní společnosti...

U nás po okolí je SSY jak much, asi je to i tím, že hned vedle vesnice je autorizovanej prodejce/servis. Korando si koupili sousedi ze shora od lesa a jsou s tím strašně spokojeni. Věřím, že to udělá za rozumnej peníz dobrou službu. Za starejch časů jsem odjezdil Musso s 2,9 TD MB a 3,2 benál a furt na ty auta vzpomínám ????

..k tomu videu...za mě je Vaculík třída! Jeho zápal pro věc a jak umí věci popsat a doslovně v tom videu prožít...jóóó, ten chlap není amatér :-)

A kdo je pak tedy cílovkou tohoto "levného" elektro clia?
Ano s německým platem a dotacema by to třeba byla ta rodina...

Elektrománie jako dobrý, řídil jsem elektrobus a zajímavé, ale přiznejme si, auto velikosti fábie za 900 tis? Kdo to koupí. Většina z nás má olítaný šunky a máme se tu rozplývat nad mikroautem za 900?
Bohužel jsme rozvojová země. Za jak dlouho na to našetří rodina? Když bude rodina dobře rozjetá, chlap vydělá 35 - 40 tis čistýho, ženská cca 25 tis? To máme někde cca 60 tis. Měsíčně rodina z toho - hypotéka, žrádlo, energie, pojistky, děcka,čokl, pičoviny kolem baráku (pokuď není byt,ale pak zas fond oprav). Jestli nejsou zadlužený zbyde cca 10 - 15 tis. Měsíčně. Takže si na elektropekáč vydělají cca za 7- 8 let, když se jim neposere pračka, lednička,nepříjde nemoc, nebo se neposere ojetej spalovací pekáč. Nedej bože, aby se opravovala střecha, předělávala koupelna, nebo se vysral kotel. To si pak na to našetří možná za 20?25? Let?...na pekáč velikosti fábie. O příjmové kategorii rodina celkem do 40 tis.čistého se raději ani nebudu bavit. Ano a to se vyplatí :-) ...a opravdu ušetří na provozu?

Mel jsem pred par lety zkusenost se starym Mussem s nesmrtelnym 2,9 td od mercedesu a na chvilu projel 3,2 benzin taky od MB a mam na to fajn vzpominky, v terenu to bylo nezastavitelny a s tou 3,2jkou to jelo jak z praku. I design se me libil. Tohle nevypada spatne, prodejce tu mame ve meste. Za ty prachy to treba ne.usi bejt spatnej kup. A pokud ma nekdo u prdele "image lepsi znacky" tak to treba udela spoustu prace za dobrej peniz

Ale prdlajs. Neznam nikoho, komu by se přidřela na klice nebo prdla klika na tdv8. Tenhle pruser se na tomto motoru prostě neprojevuje. Pak už to je jen o údržbě a takové te klasice...2x turbo, 2xdpf, 8x vstřiky...atd

Ano 3,6 je upravena 2,7. Ta 2,7 trpi na rozdilne krouceni spodku a vrsku a ve vetsine pripadu to skonci na pridrenem lozisku kliky, nebo na ulomene klice. Coz je nejvetsi pruser toho motoru a nejcastejsi smrt. Jinak je ok. 3,6 je zvetsenim a pridanim valcu zpevnena a tyto problemy nema. Takze paradoxne 3,6 je vcelku dobry motor a i z ni vychazejici V8. Ano zato 3.0 V6 a SDV6 podedily tenhle pruser. Takze v novejsich generacich je V8 mnohem spolehlivejsi.
Sam mam L322 s BMW 3.0, uz od koupe je nejaky pocipovany, nevom na kolik. Ten motor je rek bych jeden s nejlepe zkonstruovanych radovych ropaku, je fajnovej a spolehlivej. Prevodovka GM joo to je jina pisnicka. I kdyz me zatim uz nejakym rokem funguje, ale obcas je znat, ze hydromenic uz neni v nej kondici. Tenhle krok se LR -BMW nepovedl

Uprimne, mel bych strach, spolehnout se na dlouhe ceste na 1-2 nabijeci mista. Bude funkcni? Nebude obsazene? Bude mit moji zasuvku? Budu mit cip/kartu? Kdyz k tomu prijedu bez registrace, pri nynejsich cestach budu nabijet za cenu, jak kdybych provozoval 6-8 hrnec. Ano, to dava smysl. Nedokazu si predstavit, ze normalni rodina by dala za elektricke mestske poskakovadlo 700-800 tisic, to je blaznovstvi.kolikrat jsou radi, ze nasetri 200-300 tisic na nejakou normalni ojetinu

Daj se najit kousky nesezrany kovomorkou, ale co se tyce technicke stranky, tak to auto neni spatny. Ma ho soused na tahani bordelu z lesa i na mestsky poskoky ,ma ho nekolik let a je s tim spokojenej. A hlavne je to relativne pohodlny, velky a nevypada to spatne, stoji to par kacek a pokud si das praci, najdes uchazejici kus, udelas zakladni servis plus olej v difech a pridavce, tak to za relativne dobrej peniz udela hodne prace. Urcite lepsi volba nez hrv, crv a podobny pseudo terenaky, nebo nez se natrasat v Nive.

Kia Sorento, kvalitne postaveny, spis off road, nez suv, spousta mista, spolehlive, 2,5 crdi bez problemu, rozvody retezem, bez vyraznych slabin, nebo 2,4 benzin, take spolehlivy

Místo psaní uvědomělejch kokotin by jste sem mohli dát nějakou sranda fotku...kdo má ZP a bouchačku, ať vidíme, kdo má jaké hračky ;-)

Až se to bude za x let válet po inzerci za 10-15% kupní ceny, tak to koupím :)


Jojo, taky mam doma nesmrtelnou klasiku v benalu...ale neda se nic delat, pohodli a bezpecnost je v RR jina....zatim jezdi, jak dlouho, vi buh :)




Uprimne me to prijde, jako klasicka popelnice z reklamy dnesni doby... Co je sport, to je cool a kdyz nemate na aute 50x nalepku GT ,nejste cool a spolecnost vas nebude uznavat. Falesny koncovky vyfuku, hypersportovni vyfuk, hypersportovni sound, hypersportovni tlacitko....bez toho by to proste nebylo cool. Kdyby si to ti sasci odpustili a udelali z toho jen obyc nejsilnejsi verzi rendlu, lepe by udelali...

Ono je potreba si rict, ze kvalita a uroven korejskych aut leti neuveritelne nahoru ve velmi kratkem case. Maji na to penize, moznosti,know how a spoustu jinych veci...a hodne lidi nedokaze tento fakt jeste prijmout, jako nedokazi prijmout fakt, jak se v tomto oboru dere dopredu cina. Jenze tak to je

Ano napsal jsi to spravne nedava to smysl. Kdo chce auto na praci, koupi si Navaru, toho Fiata co taky z neceho vychazi,nebo L200 , pokud to chce nekdo do firmy,nebo zivnostnik,tak gaky tak, aby nesral lidi. Do tezkyho terenu je to na houbelec a pochybuju,ze pan s rypackem nahoru bude chtit Nissana s jinym znackem za raketu, s priplatkem za prehistorickej system pohonu, kdy to jeste k tomu neobsluhuje automatika. Pritom megl ma 4matic dost vychytanej. Tohle byl krok do lejna

Ahoj,moc dekuji za odpoved! Coz me utvrdilo v tom,ze je tahle kraksna nepouzitelna! V holobytu se zadohrabem bez spery jste na sebemensin kluzcim povrchu v hnede dire! A bez stale 4x4 .... Uprimne si nedokazu predstavit,ze bych v tomhle v zime nekam pustil manzelku. Chapu,ze chtel Mergl usetrit, ale tohle asi nebylo to prave,co si vzit z Navary. Preci jen delnik,co chce auto na praci si poridi tu Navaru a ne Mergla a hlavne ten dotycnej bude vedet,jak zachazet se 4x4 ale pochybuju,ze zhejckanej Johan bude chtit v merglu premejslet, kdy muze pouzit ctyrkolu a kdy ne. Dyt i ten muj 23 let starej cerokeez to ma vymysleny naprosto dokonale a spolehlive. Stala ctyrkola s automatickou uzaverou stredovyho diferencialu pres viskospojku a zadni samosvor a jede luxusne za kazdejch podminek.

Prave,ze se obavam,ze technika zustala v Navare praveka...takze standartne jedes na zadek a 4x4 muzes dat pouze natvrdo jen na kluzkem povrchu. Takze kdyz mas narocnejsi usek a strida se usek se snehem a s asfaltem, tak musis neustale zarazovat 4x4 a vyrazovat jak debil...nehlede zdali je ve standartu uzavera zadku?
Ale hadam,ze tenhle debilni system by tam nedali?

Sorry,ale tohle nemelo vzniknout! Je to paskvil! Ma to aspon mezinapravovej diferencial, nebo je ctyrkola natvrdo? To by pak bylo tuplem k bliti

Uprimne bych rek, ze P38 je pojizdna kupa problemu. Proti tomu je moje Grand Cheero naprosto nenarocny vozitko :) kamarad ma Defa a uprimne po nem taky netouzim a snad ani nedospeju k tomu,abych ho chtel :)

Hele jednu starou popelnici uz mam :D , P38 fakt nechci, prave kvuli modernosti a dosti dilu z bmw, ktere v te dobe mohlo byt jakstaks kvalitni chci l322

Ahoj,moc dekuji za odpoved. O automatu jsem cetl, ze vydrzi uplne nestiha. Asi bych to prezil a proste az by prisel cas, tak bych to nechal zrepasovat. Co se tyce motoru, tyhle 3.0 d mely jen problemy s virivejma klapkama, nebo tam byly jeste nejake ficury? Trch 130kw by me stacilo, jak jsem psal, uz nejsem spechaci typ, mimo to si myslim, ze by se o to vic podstatneji zkratila zivotnost te prevodovky?

Cuss chlapi, kdyz jste se tu tak pekne sesli a pisete o LR, mel bych dotaz. Doted jezdim v Jerp Grand Cheeru ZJ rv 95 5,2 V8...nikoliv v plynu,ale v benalu :) mam to jako daily car, ale v krasnem stavu. Nicmene budu muset jezdit na delsi streky a i kdyz spotrebu zas tolik resit nemusim, rozmezi 15-20/100 neni malo, nehlede na pohodli"za zenitem" a take bezpecnost, kde se mi uz uplne nechce vozit rodina. Vzdy se mi libil RR l322, mam na nej slabost :) tady nekdo z Vas chlapu psal,ze ho ma, teda TD V8. Ja se priznam,ze by me stacil i ten slabej 3.0 td6 od brambory. Nepotrebuji zavodit,jde mi o spolehlivost. Mate nwkdo zkusenosti s timto motorem a k nemu naparovanou prevodovkou od GM? Jake ma l322 slabiny a bolest? Na co si dat pozor? Moc diky kubajz

Naprosty souhlas...viz vyse me radky, do posledniho slova s Tebou souhlasim!

Da se rict, ze na elektrovehiklu delam kazdy den a to az do faze vyvoje upravy napajeni...presto,ze elektronesmysly nemam rad. Co se tyce baterie...ve vetsine pripadu je tvoren bateriovy box z baterii 18650 , kde se daji jednotlive kusy baterii vymenit. Kazdy jednotlivy clanek je vybaven svou elektronikou proti prehrati, pretizeni a zkratu a celkovy bateriovy uzel(v bateriovem boxuje jich cca 8-10) je vybaven balancery, ktery urcuji hladinu nabiti a vybiti jednotliveho uzlu..ta se muze lisit a to zasadne dle podminek- teplota okoli,teplota baterii, teplota trakcniho motoru, teplota motoroveho menice ,samozrejme odbery atp.
Nicmene z realnych zkusenosti MHD praha, ktere pravidelne nabiji vuz cca 10x denne rychlonabijeckou(pres 300A) v nepravidelnych intervalech po dobu vice jak roku baterie pri tomto nesetrnem kazdodennim zachazeni prisly za rok o mene nez 5 % kapacity! Coz je naprosto vyborny vysledek. Takze o zivotnost baterii nemamstrach, nicmene jsem furt nazoru ,ze pro osobni dopravu neperspektivni!

Ok,to beru...solary, vodni elektrarny. Ale uprimne, kolik stoji opravdu efektovni panel, ktery Ti pres den bude napajet barak a auto..? Regulace baterie ...to je sranda bajvoko za min 300 litru. V kolik prijedes z prace? Ve 4? Obavam se,ze nejlepsi produktivita slunce na zapade :) takze k hovnu. A nezlob se na me. Budes v praci a auto se nebude asni nabijet v baraku na nabijecce. Nesmysl, takze si Tvuj argument odskrtneme

A to je jeste treba dodat, ze vyrobce uda kapacitu akumulatoru a z te ani nelze vychazet. Elektronika nenecha akumulator nikdy vybit a ani uplne zcela nabit, kdy vse ridi balancery v jednotlivych skupinach clanku. A tak se muze dle podminek dojezd opravdu razantne menit. No ostatne, muzeme se podivat do Norska, kde uz prestali dotovat EV s tim, ze uz je to neunosne a musi se to regulovat a v konecnem duskedku to vlastne tak eko neni. Chapu treba MHD na baterky, tam to dava smysl (rekuperace, napetove kapacity dopravniho podniku, bezhlucny a bezemisni provoz v centrech..).
Elektrika neni spatna cesta, ale s nynejsimi bateriemi to nedava smysl. A taky pochybuji, ze se vyrobci domluvi, aby vsichni pouzivali standartizovane vymenne baterie, ktere bude mozno okamzite vymenit (nabite/vybite)


Uprimne si myslim,ze tahle elektromanie ma nekolik podstatnych minusu:
Cena elektropopelnice, i pri prumernem ceskem platu, kolik lidi si koupi elektronesmysl? Kolik stoji nejlevnejsi EV? Je ta cena adekvatni za mikropopelnici? Za tu cenu si to koupi jen par nadsencu.
Jaka je dimenzace site? Bude energeticka sit pripravena na razantni zvyseni odberu?
Co s tim bude delat panelakovej obyvatel? Ze nekdo postavi nabijeci stojany pred barakem? Haha.... A kdyby nekde byl i zreba na parkovisti nebo na ulici...jsme v cesku, kabel v prdeli. Bavilo by nekoho kupovat kazdej mesic novej kabel? Draha sranda.
I kdyby se to trochu rozsirilo, ceskej vychcanej stat si na to brzo doslapne a bude "mobilni elektrika" za jine ceny...
A celkove komfort, i kdyz elektroposuk to bude vychvalovat do nebes..co az prijde velkej mraz a budu si chtit komfortne zatopit? Nebudeme si nic nalhavat, krom interieru je treba temperovat i baterie a ten dojezd klesne na polovinu i nize.
Vypadne mi jistic, nebo jednou zapomenu zapojit kabel a co pak druhej den s tim? Kolik rychlonabijecek je?
Nene, vidim v tom slepou cestu..o ekologii vyroby baterii, ztratach energie v siti....u osobaku mi to pro obyc.cloveka nedava moc smysl.
Jeste chapu plug in hybrid, dejme tomu, ale na plny EV jeste neni cas...ono elektropopelnice tu byla uz pred 150 lety, nebyt dotaci a ekobuzerace, tak by si na to treba ani nikdo nevzpomel
Poslední komentáře
- beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Junior: Point one taky nebyl primárně se posmívat autu. Mě to taky... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
A mimochodem, jenom abych jako nekecal... Já bych si nějakou... - Stanley, Ford Focus ST X: Okruhový test
Tohle auto mám rád - občas se se standardním ST této generace... - HeavySmoker, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
rock: O software by som sa nebál. Keď sa toto rozšíri (a ono sa to šíri... - rock, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Jako jo, uznávám, mohla to být to otrava už tehdá, někdy... - beastar, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
rock: Co píšeš je samozřejmě z velké části pravda. V tom zmiňovaném... - Marek Brunner, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Reálně to je spíš 10-15 kWh/100 km, 19 to žere max v zimě,... - rock, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Bych jenom podotkl, že ve slušně vychovaném autě z r. 2007... - Trinom, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Zadávání adresy rozhodně pravěk nebude. Vyhledání obecných... - sheogh, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
... a peklo zamrzlo... :-))))))) Ten interier je vylozene hnusnej,... - FidoBlack , Auta, která mi způsobují smutek
Téměř každý crossover nebo SUV co si hraje na rodinný auto...... - Habakukk, Premiéry na Legendách: novinky ukázal...
Obecně mě mega obrazovky nevadí, ale v tomto krásném Mustangu... - Moctezuma, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Pěkná recenze, díky. Spotřeba 19 kWh/100 km je perfektní.... - afro-r1, Ford Focus ST X: Okruhový test
Take mam relativne dlouhy koncovy prevod petka 250km/h, sestka... - rock, Ford Focus Combi ST Line: Poslední...
Ono té konkurence okolo 750 t disponující 150 k s nějakou...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
300 koní výkon
4 602 ccm objem
2018 rok výroby
450 koní výkon
3 498 ccm objem
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
1966 rok výroby
97 koní výkon
2 687 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
93 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
30 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů - DS3 E-tense: Nově bez přídomku, zato s lepším dojezdem
25 komentářů