PanHAJZL
Jméno | Kubajz Vejpitek |
---|---|
Bydliště | Ústí nad Orlicí |
Registrace | před 6.2 rok. |
Poslední aktivita | před 15.9 hod. |
Komentářů u článků | 56 |
Pozitivních komentářů u článků | 24 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace V8 je V8 |
Poslední blogy
Portorikánská střela
Občas se tu objeví něco od některých cestovatelů a některé střípky z cest, přispěji tedy i já svou trochou…
Jeep Grand Cherokee ZJ(ZG) V8 5,2
život s "relativně dostupnou" amerikou
Posledních 50 komentářů
Sem si toho nevšiml, hodil voko a to je dobrej dojebanec, za to muselo dostat nějaký koště metál!
Jakože užitečná hmotnost 361kg nebo kolik a má to 3 tuny? Opravdu? Tohle může někdo obhajovat?🤔
Mám najeto cca 2 mil.km po světě (viz nějaké blogy) ale za sebe mohu napsat : Thalia průser, jedničková fabia- konkretne 1,2 htp prúser, Hyu H10 průser..prostě špatné, nesmyslná rychlost, reakce atd. Pak je tu skupina vochcáfka, nejlépe generace 1,2 střelci tvrdého kalibru!
Autor aspoň napsal, že je vodíkové auto je nesmysl...jak, že dopadly vodíkové stanice v německu? Stejně to dopadne v mnohem menší a chudší zemi.
Pravou kůži jsem měl ve Volvu XC70 (příplatek) ,standard byla koženka a Range Rover. Koženku jsem měl v Jeepech a teď v tahači Turkoj. Za mne jednoznačně absolutně neporovnatelné materiály! Koženka je fuj!
Jak dlouho bude fungovat henten naftopal?...když to bude bzučet na voltíky a jednou za čas se tomu šlápne na krk a studená vrkačka půjde rovnou do plnejch? Kolikrát se dostane olej na provozní teplotu? To asi pak nebude žádná sláva, co? Jak f tom funguje topení?
Ze škodovek mám odježděno kupu na Fabii 3 předface 1,2 tsi 66kw, to samé po face 1.0 70kw a Chcala 1.0 81, nebo 85?kw, přesně nevím. Co musím uznat, fábka s trojhrncem jede pocitově líp, než 1,2, má i o něco menší spotřebu..o zvuku se nebavím, ale ve vyšší rychlosti se ztratí. Ale na mé 2 metry je to auto nepohodlné a stísněné. Je teda pravda, že ten jednolitr byl v top výbavě-led světla, velká televize, zpětná kamera, tempomat,prdelhřevy atd.... Tak a teď k Chcale...určitě je o kus větší a pohodlnější o tom žádná! A hlavně i o dost komfornější sedačky-s nastavením bederní části! Celkově mi oproti Fábce přijde dost dospělejší. Byl jsem překvapenej, jak v tom funguje ten nejsilnější litr, až jsem byl překvapen. Že se mi dokonce vnukla myšlenka, že bych si to dokázal představit na nějaký to ježdění kolem (fuj :-D )
..hmm, čím dýl si to prohlížím, tím hnusnější mi to příjde....asi to zapadá do celkového úpadku evropského automotívu...
ten profil kastle je divnej..hnusnej, k interieru ala asus games series se už vůbec nevyjadřuji
S dvojkovým Priusem jsem toho najezdil kupu v New Yorku, tož, nebylo to špatné poskakovadlo, překvapila vnitřní velikost (při mejch 2 metrech), pohodlí, ticho, rychlost topení a klimošky a v neposlední řadě take velmi dobře hrající audio JBL. Po přepočtení na L/km jsem jezdil kolem 4L/100km po NY a Long Islandu. Docela jsem si na něj zvykl. Byla to příjemná popelnice.
Žel, nebyla to tak extra kára, abych udělal nějaké fotky, mám jen z kokpitu :-)
Co to máme za novinky?Wedos security protection..to je ta bambule(grill), co si tuhle stěžovala na hovínkách.cz, jak jim stát podkopává bussiness a přitom se zvesela účastnili odpojování nezávislej webů ve jménu vyššiho dobra? ..no, supr!
Jedna nová sedma docela pravidelně jezdí přes vesnici, celkem ok, ale ten předek je totální hnus a hnus a ještě hnus! Fuj!
Je to tak 1/2...mozna 3/4 roku jsem stavel tankovat na cerpacce u Humpolce, silenej rev a nadavani, vsechny nabijeci stojeny obsazeny a nove prijetejm se to jaksi nezamlouvalo...to je ta eko EL budoucnost? Opravdu nebude "inteligentni" nabijeni, ktere urci kdy budete moct vas EL kram nabit?...to jen tak, aby nejakej Franta Voprsalek neprisel rano ke svemu super Meganu a nezjistil, ze se nabilo velky houno, protoze rozhodl, ze proste nabijet nebude :-)
Koukal jsem na to video...pěkně reálně zpracované, ale opět působící odstrašujícím dojmem. Co mě zaujalo : nepodsvícená tlačítka klimošky- to jsem snad ještě neviděl v éře podevadesátkovejch aut🤔😱 , pak ty ukazele stavu dobití, to je takovej problém tam hodit někde ikonu % s reálnou hodnotou? Ten dojezd je fakt tristní. Další fakt je cena té cesty...s Transitem Custom, naloženým 8 pořádnejma chlapama a pracovním harampádím jsem bez problémů jezdil v rámci limitů a předvídání do 8l/100km. Co musím trochu smeknout před elektrofotrem, že v klidu dojíždí k nabíjecímu stojanu s 0% !No to bych do prdele fakt nedal! Představa, že se to někde vypne 2-3 kiláky před stojanem? ...asi by to děcka odtlačili? Bez prdele bych měl asi bobky a vzal si s sebou elektrocentrálu. Za jak dlouho by to nabila při 2Kw na alespoň 5%?
Špica👍 chtěl jsem jít chrápat, ale musel jsem to dočíst!
Upřímně, ani v tomhle základu by mě to za tu cenu nijak neuráželo, ale sral by mě ten 4x4 part time, to je tak jediný. V sajrajtu v každým kopečku přiřazovat a hned, jak se dostanu na pevnej podklad, zas myslet na odepnutí. A to nepíšu o tom, když by s tím jela ženská. Tohle fakt mohli už udělat po modernu, to je na houno.
Opět nenapsáno nic o 4x4 , předpokládám, že je to prudérní part-time? Teda zrovna ty miniočka pro uchycení nákladu na korbě je pěknej provar...teda pro toho, kdo to bude mít na práci.
Kdyby tam udělali uspořádání interiéru, jako C8/807 bylo by to zlatý svatý...bohužel,no snad příště...
Tak hlavně, nalejme si čistého vína...čím je to způsobené? Jsme montovna/skladiště evropy, máme jedno z nejvyšších zdanění, nejdražší žrádlo a energie. Zatímco průměrnej němec si s +/- stejným lajfstajlem, jako česká jitrnice koupí bez problému koupí novou popelnici, tak tady je problém pro rodinu i s nadstandardním příjmem našetřit 300 - 400 papírů, natož je ještě vypláznout za pekáč, že? Jo, máme tu tolika let po hadráku ten super kapitalismus
Problém je, že v dnešním "cirkusu" si už nové auto nejspíš nekoupí ani člověk se 40 čistejma...
Hmm, upřímně, jako auto pro manželku na poskakování, odvoz děcek a do roboty by to mohlo i fungovat...i kdyby se to nabíjelo celej vejkend z obyč zásuvky, tak by to šlo, ale boha, ta cena!!! Jsme s rodi a s nadstandardním příjmem, neutrácíme, topíme dřevem (růčo fůčo pokácené, připravené) ale dát míč a čtvrt za poskakovadlo, jako fakt? Kdo si toto může v dnešní době dovolit?
Za 2,4 M čínskofrancouzká mrducha s 1,6tkou, jooo????? ...to budou prodeje, jak hovadóóó...,tak to zas teda zůstanu u mojho starýho unavenýho túáréga ????
To je ten krpál dolů do Klopot ne? ...teď teda řádně roz...prcáno. jinak ke karotce za míč raději nic psát nebudu ????
Bohužel, vše je dobou a dnešní společností. Lidi nemají životní a duševní hodnoty, do televizí a mobilů je jim podsouváno, že si musí furt na něco hrát, aby byli "cool". A tak si furt na něco hrajeme a samozřejmě se to přenáši do aut...jakože sporťák, jakože teréňák, jakože...a tak je z toho tato hromada blitek...což se dá přirovnat i k této dnešní společnosti...
U nás po okolí je SSY jak much, asi je to i tím, že hned vedle vesnice je autorizovanej prodejce/servis. Korando si koupili sousedi ze shora od lesa a jsou s tím strašně spokojeni. Věřím, že to udělá za rozumnej peníz dobrou službu. Za starejch časů jsem odjezdil Musso s 2,9 TD MB a 3,2 benál a furt na ty auta vzpomínám ????
..k tomu videu...za mě je Vaculík třída! Jeho zápal pro věc a jak umí věci popsat a doslovně v tom videu prožít...jóóó, ten chlap není amatér :-)
A kdo je pak tedy cílovkou tohoto "levného" elektro clia?
Ano s německým platem a dotacema by to třeba byla ta rodina...
Elektrománie jako dobrý, řídil jsem elektrobus a zajímavé, ale přiznejme si, auto velikosti fábie za 900 tis? Kdo to koupí. Většina z nás má olítaný šunky a máme se tu rozplývat nad mikroautem za 900?
Bohužel jsme rozvojová země. Za jak dlouho na to našetří rodina? Když bude rodina dobře rozjetá, chlap vydělá 35 - 40 tis čistýho, ženská cca 25 tis? To máme někde cca 60 tis. Měsíčně rodina z toho - hypotéka, žrádlo, energie, pojistky, děcka,čokl, pičoviny kolem baráku (pokuď není byt,ale pak zas fond oprav). Jestli nejsou zadlužený zbyde cca 10 - 15 tis. Měsíčně. Takže si na elektropekáč vydělají cca za 7- 8 let, když se jim neposere pračka, lednička,nepříjde nemoc, nebo se neposere ojetej spalovací pekáč. Nedej bože, aby se opravovala střecha, předělávala koupelna, nebo se vysral kotel. To si pak na to našetří možná za 20?25? Let?...na pekáč velikosti fábie. O příjmové kategorii rodina celkem do 40 tis.čistého se raději ani nebudu bavit. Ano a to se vyplatí :-) ...a opravdu ušetří na provozu?
Mel jsem pred par lety zkusenost se starym Mussem s nesmrtelnym 2,9 td od mercedesu a na chvilu projel 3,2 benzin taky od MB a mam na to fajn vzpominky, v terenu to bylo nezastavitelny a s tou 3,2jkou to jelo jak z praku. I design se me libil. Tohle nevypada spatne, prodejce tu mame ve meste. Za ty prachy to treba ne.usi bejt spatnej kup. A pokud ma nekdo u prdele "image lepsi znacky" tak to treba udela spoustu prace za dobrej peniz
Ale prdlajs. Neznam nikoho, komu by se přidřela na klice nebo prdla klika na tdv8. Tenhle pruser se na tomto motoru prostě neprojevuje. Pak už to je jen o údržbě a takové te klasice...2x turbo, 2xdpf, 8x vstřiky...atd
Ano 3,6 je upravena 2,7. Ta 2,7 trpi na rozdilne krouceni spodku a vrsku a ve vetsine pripadu to skonci na pridrenem lozisku kliky, nebo na ulomene klice. Coz je nejvetsi pruser toho motoru a nejcastejsi smrt. Jinak je ok. 3,6 je zvetsenim a pridanim valcu zpevnena a tyto problemy nema. Takze paradoxne 3,6 je vcelku dobry motor a i z ni vychazejici V8. Ano zato 3.0 V6 a SDV6 podedily tenhle pruser. Takze v novejsich generacich je V8 mnohem spolehlivejsi.
Sam mam L322 s BMW 3.0, uz od koupe je nejaky pocipovany, nevom na kolik. Ten motor je rek bych jeden s nejlepe zkonstruovanych radovych ropaku, je fajnovej a spolehlivej. Prevodovka GM joo to je jina pisnicka. I kdyz me zatim uz nejakym rokem funguje, ale obcas je znat, ze hydromenic uz neni v nej kondici. Tenhle krok se LR -BMW nepovedl
Uprimne, mel bych strach, spolehnout se na dlouhe ceste na 1-2 nabijeci mista. Bude funkcni? Nebude obsazene? Bude mit moji zasuvku? Budu mit cip/kartu? Kdyz k tomu prijedu bez registrace, pri nynejsich cestach budu nabijet za cenu, jak kdybych provozoval 6-8 hrnec. Ano, to dava smysl. Nedokazu si predstavit, ze normalni rodina by dala za elektricke mestske poskakovadlo 700-800 tisic, to je blaznovstvi.kolikrat jsou radi, ze nasetri 200-300 tisic na nejakou normalni ojetinu
Daj se najit kousky nesezrany kovomorkou, ale co se tyce technicke stranky, tak to auto neni spatny. Ma ho soused na tahani bordelu z lesa i na mestsky poskoky ,ma ho nekolik let a je s tim spokojenej. A hlavne je to relativne pohodlny, velky a nevypada to spatne, stoji to par kacek a pokud si das praci, najdes uchazejici kus, udelas zakladni servis plus olej v difech a pridavce, tak to za relativne dobrej peniz udela hodne prace. Urcite lepsi volba nez hrv, crv a podobny pseudo terenaky, nebo nez se natrasat v Nive.
Kia Sorento, kvalitne postaveny, spis off road, nez suv, spousta mista, spolehlive, 2,5 crdi bez problemu, rozvody retezem, bez vyraznych slabin, nebo 2,4 benzin, take spolehlivy
Místo psaní uvědomělejch kokotin by jste sem mohli dát nějakou sranda fotku...kdo má ZP a bouchačku, ať vidíme, kdo má jaké hračky ;-)
Až se to bude za x let válet po inzerci za 10-15% kupní ceny, tak to koupím :)
Jojo, taky mam doma nesmrtelnou klasiku v benalu...ale neda se nic delat, pohodli a bezpecnost je v RR jina....zatim jezdi, jak dlouho, vi buh :)
Uprimne me to prijde, jako klasicka popelnice z reklamy dnesni doby... Co je sport, to je cool a kdyz nemate na aute 50x nalepku GT ,nejste cool a spolecnost vas nebude uznavat. Falesny koncovky vyfuku, hypersportovni vyfuk, hypersportovni sound, hypersportovni tlacitko....bez toho by to proste nebylo cool. Kdyby si to ti sasci odpustili a udelali z toho jen obyc nejsilnejsi verzi rendlu, lepe by udelali...
Ono je potreba si rict, ze kvalita a uroven korejskych aut leti neuveritelne nahoru ve velmi kratkem case. Maji na to penize, moznosti,know how a spoustu jinych veci...a hodne lidi nedokaze tento fakt jeste prijmout, jako nedokazi prijmout fakt, jak se v tomto oboru dere dopredu cina. Jenze tak to je
Ano napsal jsi to spravne nedava to smysl. Kdo chce auto na praci, koupi si Navaru, toho Fiata co taky z neceho vychazi,nebo L200 , pokud to chce nekdo do firmy,nebo zivnostnik,tak gaky tak, aby nesral lidi. Do tezkyho terenu je to na houbelec a pochybuju,ze pan s rypackem nahoru bude chtit Nissana s jinym znackem za raketu, s priplatkem za prehistorickej system pohonu, kdy to jeste k tomu neobsluhuje automatika. Pritom megl ma 4matic dost vychytanej. Tohle byl krok do lejna
Ahoj,moc dekuji za odpoved! Coz me utvrdilo v tom,ze je tahle kraksna nepouzitelna! V holobytu se zadohrabem bez spery jste na sebemensin kluzcim povrchu v hnede dire! A bez stale 4x4 .... Uprimne si nedokazu predstavit,ze bych v tomhle v zime nekam pustil manzelku. Chapu,ze chtel Mergl usetrit, ale tohle asi nebylo to prave,co si vzit z Navary. Preci jen delnik,co chce auto na praci si poridi tu Navaru a ne Mergla a hlavne ten dotycnej bude vedet,jak zachazet se 4x4 ale pochybuju,ze zhejckanej Johan bude chtit v merglu premejslet, kdy muze pouzit ctyrkolu a kdy ne. Dyt i ten muj 23 let starej cerokeez to ma vymysleny naprosto dokonale a spolehlive. Stala ctyrkola s automatickou uzaverou stredovyho diferencialu pres viskospojku a zadni samosvor a jede luxusne za kazdejch podminek.
Prave,ze se obavam,ze technika zustala v Navare praveka...takze standartne jedes na zadek a 4x4 muzes dat pouze natvrdo jen na kluzkem povrchu. Takze kdyz mas narocnejsi usek a strida se usek se snehem a s asfaltem, tak musis neustale zarazovat 4x4 a vyrazovat jak debil...nehlede zdali je ve standartu uzavera zadku?
Ale hadam,ze tenhle debilni system by tam nedali?
Sorry,ale tohle nemelo vzniknout! Je to paskvil! Ma to aspon mezinapravovej diferencial, nebo je ctyrkola natvrdo? To by pak bylo tuplem k bliti
Uprimne bych rek, ze P38 je pojizdna kupa problemu. Proti tomu je moje Grand Cheero naprosto nenarocny vozitko :) kamarad ma Defa a uprimne po nem taky netouzim a snad ani nedospeju k tomu,abych ho chtel :)
Hele jednu starou popelnici uz mam :D , P38 fakt nechci, prave kvuli modernosti a dosti dilu z bmw, ktere v te dobe mohlo byt jakstaks kvalitni chci l322
Ahoj,moc dekuji za odpoved. O automatu jsem cetl, ze vydrzi uplne nestiha. Asi bych to prezil a proste az by prisel cas, tak bych to nechal zrepasovat. Co se tyce motoru, tyhle 3.0 d mely jen problemy s virivejma klapkama, nebo tam byly jeste nejake ficury? Trch 130kw by me stacilo, jak jsem psal, uz nejsem spechaci typ, mimo to si myslim, ze by se o to vic podstatneji zkratila zivotnost te prevodovky?
Poslední komentáře
- Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů