Strejceknimra
Jméno | Nimra Nimra |
---|---|
Bydliště | Ústí nad Labem |
Registrace | před 5.4 rok. |
Poslední aktivita | před 2.4 dny |
Komentářů u článků | 6 |
Pozitivních komentářů u článků | 2 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
A co takoví Češi, kteří vyslovují anglicky i názvy, které s angličtinou nemají nic společného? Nejvíc mě rozsekal "mejbeč" (Maybach) a Tatra "džamal" (kdosi nevěděl o poloostrovu Jamal v Rusku na Sibiři).
A taky je smutné, že i do oficiální komunikace mercedesu pronikl název systému 4matic jako "fórmatyk" (four matic), přitom to byl vždycky "fírmatik" (vier matic)
Jo jo. Taky vtip, jak se stupňuje přídavné jméno dobrý:
1. stupeň: dobrý
2. stupeň: lepší
3. stupeň: nejlepší
4. stupeň: sovětský
Co si tak lehce pamatuju:
Opel Astra F (varianta s centrálem, bez DO): když se zamáčkly zamykací kolíky v otevřených dveřích a pak se zabouchlo dveře, kolíčky vyskočily ven (kdo si někdy zabouchl klíčky ve škodě 120, musel to ocenit). Když se sle kolíčky zamáčkly u otevřených dveří a při zabouchnutí dveří se drželo vnější kliku pootevřenou, kolíčky zůstaly v poloze zamčeno. Našel jsem to v návodu k obsluze, nikdy jsem to nevyužil, jen jsem to párkrát ukázal kamarádům jako vychytávku.
Citroën Xsara: Na zadní straně opěradel zadních sedaček byly otočné ovladače, kterými se dalo opěradla uzamknout v horní (nesklopené) poloze. Pak se případný zloděj nedostal z prostoru pro cestující do kufru (muselo tam samozřejmě být plato, které bylo docela nafest).
Starší citroëny: Ochrana proti přisřípnutí u elektricky stahovaných oken - když se okénko zavíralo, stačilo do skla shora lehce ťuknout a sjelo do dolní polohy.
Volva (například V40, V60 ale asi i další): Zadní opěrky hlavy se dají sklopit zatažením za ovládání sklápění zadních sedadel (tedy pokud nemají opěrky elektricky sklopné).
Autor píše, že zhasínající šipka je nebezpečná jen nárazníkům ... bohužel já na ni doplatil totálkou (zhasínající šipka na křižovatce s kasírující kamerou + nepozorný Róm v oktávce za mnou).
Jak psali už někteří přede mnou, koženka v žigulu nebo fiatu 126p, to bylo správné maso!
A ještě mi tu z látkového čalounění chybí džínovina - svého času to měla nějaká akční série VW brouka, dokonce i prošité oranžovou režnou nití a s cvočky. Nikdy jsem s tím nejel, jen jsem to viděl stát na ulici
Moji zálibu bych nazval "vrchařská prémie":
1. Chmury. Autem na denní ježdění přijedu ke garáži a vytáhnu svůj stroj na ježdění pro zábavu. 2. Pozvolnou jízdou do Krupky ohřeju motor. 3. Vyrazím do serpentin nad Krupku. Je jedno, že moje autíčko pro zábavu je podmotorované a rychlost není závratná, řev motoru je rajskou hudbou připomínající motorovou pilu. Serpentina střídá serpentinu. Ve vracenkách podřazujiz trojky na dvojku a motor se pokaždé rozeřve. Na rovinkách s lupnutím padá jeden kvalt za druhým. Trojka, čtyřka... A znovu, tři, podřadit za dva, nechat motor zpvat, za tři, za čtyři, podřadit.... Deset až patnáct minut uběhlo a zastavuji na Komáří hůrce. Kochám se pohledem na podkrušnohoří, poslouchám praskání chladnoucího kovu zpod kapoty a jsem vychechtanej od ucha k uchu. Kdo vymyslel klikaté cesty do kopce, musel být Pámbu.
P.S.: Samozřejmě to nemusí být jen klikatice z Krupky na Komárku (znám jich víc, v Čechách i v cizině), ale od mého bydliště je to asi nejbližší cesta takového druhu.
Poslední komentáře
- Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60.
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů